Witam kolega Mirrzo napisał :Najważniejsze ciśnienie w instalacji rozwijając temat uściślę że :ciśnienie w instalacji jest ważne ,ale dla czego ? Ciśnienie w systemach otwartych jest to słup wody od najwyższego punktu instalacji (górny poziom w naczyniu przelewowym) a punkt wpięcia manometru, mierzony w metrach w lini prostej pionowej np manometr został...
Najważniejszy parametr to ciśnienie na listwie które tutaj masz i pojawia się dość szybko jak zaczynasz kręcić rozrusznikiem. Jak dla mnie wtryskiwacze puszczają na zaworkach i dlatego tak jest. Moim zdaniem nic więcej nie wyczyta się z tych parametrów. Bez próby się nie obędzie no chyba że od razu wtryskiwacze na stół ale próba dużo podpowie.
Druga liczba (30 vs 40) mówi o zachowaniu oleju w wysokiej temperaturze, ten z 40 przy wysokich temperaturach tworzy grubszą warstwę. Przy niskich temperaturach powinny zachować się tak samo (liczba 5). Także odpuść wymianę oleju do pomiarów. Chyba że w ogóle jest jakiś podejrzany. Ciśnienie sprawdź na zimnym - na jałowym, potem przy powiedzmy 2 500...
Z ważniejszych Ciśnienie paliwa na listwie Przepływ powietrza Ciśnienie doładowania Otwarcie EGR żądane i rzeczywiste Obroty wału korbowego
Drodzy koledzy piszecie o ciśnieniu przy piaskowaniu a zapominacie dość często o wydajności powietrza a to parametr najważniejszy, następnie jest ciśnienie Kto zapomina. A po co duża wydajność - po to żeby było duże ciśnienie... bo zwykłym piaskiem to tylko dużo kurzu można zrobić. Za to zwykły piasek kosztuje grosze, można piaskować pod chmurką (i...
Kontrolka braku ciśnienia oleju nie jest defacto miernikiem a jedynie pełni funkcję alarmową sygnalizując zbyt niskie ciśnienie oleju. Przyczyn może być kilka. Z najważniejszych to uszkodzenie czujnika ciśnienia albo brak ciśnienia. To drugie bardziej nieprzyjemne. Radziłbym odwiedzić mechanika, który zmierzy ciśnienie oleju i zawęzi obszar poszukiwań.
Tak to podstawa silniczek jest najważniejszy potem ewentualnie filtr paliwa bo może mieć za niskie ciśnienie i go muli :D:D:D
Tak bardzo ważne. Tak jak pomiar ciśnienia doładowania.
Bicie piany. Dyskusja co jest ważniejsze,ciśnienie pompki zasilającej czy ciśnienie pompy wysokiego ciśnienia. Wypada jeszcze wiedzieć co pokazują wykresy.
Witam Każdy silnik ma to do siebie, że należy go zdiagnozować a nie gadanie sobie a muzom. Wiek jego wskazuje na duże zużycie tulei cylindrowych a nic nie podajesz dokładnie, czy jesteś I-ym właścicielem czy którymś z kolei do tego Koledzy podawali Ci wyżej, że należy sprawdzić ciśnienie sprężania to najważniejszy punkt. Jeśli będzie ciśnienie niskie...
Zawór bezpieczeństwa nie zadziała, jeżeli wypełni się parą. Zapamiętaj do końca życia. To jakaś nowa fizyka? Zawór ciśnieniowy zawsze zadziała, jeśli będzie na niego oddziaływało ciśnienie - nie ważne, czy to będzie ciśnienie wody, pary wodnej czy powietrza. To jedno. Drugie - woda zamienia się w parę przy 100 stopniach C i ciśnieniu atmosferycznym....
Czujnik prawidłowy, wentylatory też. Ciśnienie prawidłowe. Ważne by po gwałtownym otwarciu zaworów nie spadało przez chwilę do zera.
obecnie większość układów ma mały zbiornik ciśnieniowy, przetwornik ciśnienia i falownik dedykowany do pompy Taki system stosuje się gdzie ważniejsze jest stałe ciśnienie a sprawność energetyczna jest mniej ważna. Pracująca ciągle pompa zużywa duże ilości prądu, dlatego w gospodarstwach domowych jest jednak rzadka. Rozbiór wody jest bardzo impulsowy,...
Nie ważne jakie ciśnienie ważne jaki problem i gdzie go szukać
Do piaskowania niejest tak ważne ciśnienie co wydajność
ważne jest ciśnienie ile ma być barów w instrukcji.
Jak tego jeszcze nie robiłeś, to przy rozbieraniu zwróć uwagę na to, jak to jest poskładane, aby to tak samo złożyć. Nie znam tego reduktora, więc napiszę ogólnie - wyczyść dokładnie elementy, które ze sobą współpracują, aby nie było jakichkolwiek zacięć. I druga ważna sprawa ciśnienie pracy reduktora. Jak nie masz programu diagnostycznego, w którym...
a co da to ,że dowie sie czy wypływa czy nie skoro w tym systemie ważne są konkretne ciśnienia a nie informacja "czy"może być pompa prawie denatka a paliwo popłynie z rozdzielacza
Witam. Na zasilaniu reduktora powinno być cały czas 8,5BAR (+ - 0,3BAR) - wszystko zależy od wyregulowanych reduktorów w zaworze sześciodrożnym . Ale najważniejsze jest ciśnienie na wyjściu z reduktora. przez noc schodziło do zera bez wyraźnego ubytku słyszalnego na zewnątrz. Napompuj układ , jak zbije podstawa osuszacza zgaś samochód ,odkręć filtr...
Pompa paliwa, filtr, tam jest ważne ciśnienie paliwa.
A mogę Cię prosić o wzór jak to obliczasz?? Dziękuję i za w czasu wesołych świąt zycze Dodano po 7 Dzisiaj dla przykładu mamy 80 na wyjściu 55C na wejściu przepływ 96m3 a moc wychodzi nam 2.55mw Dodano po 6 I najważniejsze ciśnienie wynosi 3.0
Witam, Pochwalę się, jestem po wymianie oringów, a konkretnie jednego 0020159422 (wewnętrznego dużego, poza nim są 2 małe na ośce i duży skrajny) https://www.piecesxpress.com/voir-eclate... https://www.piecesxpress.com/voir-pdf/?f...
Tak, wiem o tym że te silniki można tanio kupić. Stan.... nieznany. Dlatego zdecydowałem się na projekt edukacyjny poniekąd remontu. Poza tym przerzucenie słupka przy takim poziomie januszowej roboty w elektryce jak i sterowaniu osprzętem niewiele by dało. Dalej bujałbym się po specach od grupy VAG i od klimy. UPDATE: Auto jeździ obecnie z wypatroszonym...
Wymienniki SECESPOL są testowane ciśnieniem 64 bary. Czy taki wymiennik byłby odpowiedni ? test to statyczna próba daleka od warunków pracy : pulsacje i temperatura, ważne jest cisnienie i temperatura pracy. To nadal lutowane wymienniki płytowe. Nie sądzę aby były lepsze.Awaria nie będzie wybuchowa , to się zwyczajnie rozszczelnia i gaz ucieka czasem...
W sumie najważniejszy jest tutaj czujnik na wtryskiwaczu, bez niego samochód chodzi jak traktor. Masz turbinę? Z reguły ciśnienie z kolektora jest jakoś doprowadzane do pompy, żeby uciąć dawkę przy małych ciśnieniach doładowania. Swoją drogą powodzenia w naprawie Lucasa. Ja mam DPI-N, utopiłem w niej ponad tysiąc zł, nikt tego nie chce robić, a jeśli...
Pompa nie ma nic do tego. Ona nie jest po to żeby utrzymać ciśnienie w zbiorniku, nawet nie ma takiej fizycznej możliwości (brak zaworów). ale jeśli byłyby dwa zawory zwrotne (jeden przy pompie a drugi przy smoku) to pod warunkiem że tylko jeden się zawiesza ciśnienie nie powinno się zmieniać w zbiorniku. Teoretycznie. Zawór w smoku nie jest przystosowany...
Nie chwytam. Mam puścić wodę do jakiegoś naczynia , żeby zmierzyć ile litrów wody zleciało ? I jeszcze jedno - może to jest ważne . Ciśnienie na manometrze nie spada kiedy nie leci woda . Piszę o tym bo miałem taką sytuację z naczyniem wzbiorczym od kotła . Może to ważna informacja .
Napisz konkretnie jaki masz przetwornik ciśnienia i falowniki. Najważniejsze to: - czy przetwornik ciśnienia jest zasilany z pętli (dwuprzewodowy), czy też może wymuszać prąd w pętli? - czy wejścia falowników są galwanicznie separowane od reszty układu, czy możliwa jest konfiguracja wejścia, tak aby nie zasilało przetwornika dwuprzewodowego? Kiedy odpowiesz...
Jak ja nie lubię BMW... Ale logiczne myślenie lubisz? Zaznaczam, że bardzo delikatne mikropęknięcia a raczej wzorek pojawiły się już w drugim roku eksploatacji. Jeżdżę od nowości. Pytałem, ponieważ liczyłem na złe ciśnienie (np. długotrwałe stanie samochodu bez powietrza, złe przechowywanie opon), ale jeśli opony masz od nowości to zapewne te rzeczy...
Ciśnienie w naczyniu również jest ważne.
Kolego ważne jest ciśnienie w cylindrze i dlatego należy je sprawdzić przyrządem (sprawny silnik powinien mieć min. 7 - 10 barów) a w razie zbyt niskiego ciśnienia wykonać regulację zaworów. Gdy te czynności nie dadzą pozytywnego efektu, to trzeba będzie zmienić pierścienie, bądź cylinder i tłok z pierścieniami. Sprawdź dokładnie, czy gaźnik jest starannie...
Pompa musi być ustawiona na blokady i jest to ważne. Ustawienie kompensuje pulsowanie ciśnienia na listwie. Najlepiej rozbierz rozrząd i zrób go na blokady, jak Bozia nakazała ;)
Przy ilu na minusie niby nie pali? Do minus 10 to nie wiem czy te świece mają nawet znaczenie. Zainteresuj się innymi parametrami takimi jak: spadek napięcia przy rozruchu prąd pobierany przez rozrusznik przy rozruchu sygnał wał /wałek podczas rozruchu i co najważniejsze ciśnienie CR podczas rozruchu Jak będziesz znał te parametry to można gdybać. Sterowanie...
Tak wychodzi . Ja bym go rozebrał i wyczyścił . Ale potem trzeba na nim ustawić ciśnienie . ! to ważne dla bezpieczeństwa . :|
Rozumiem, że na kompie nie byłeś? Ważne jest ciśnienie na listwie CR.
Czujnik ciśnienia paliwa w listwie przystosowany jest do mierzenia bardzo dużych ciśnień, rzędu tysiąca bar, i przy niskich ciśnieniach może trochę rozmijać się z prawdą. Przy zgaszonym silniku wartości 5 bar, jak u ciebie są normalne. Ważniejsze czy ciśnienie rośnie przy kręceniu rozrusznikiem. Druga sprawa, używaj przecinków i kropek.
Węże są obliczone na jakieś tam ciśnienie (ważne), ale ważny jest przekrój dla konkretnego przypadku, bo chodzi o przepływy. Działać będzie, ale przy złożonym ruchu (zamykanie łyżki + coś tam), może działać nieco wolniej. Lub przy znacznej średnicy, tłoka też będzie nieco wolniej- siła będzie ta sama. Ps. jak to pisałem, kolega już napisał to samo,...
Nie tak ważne jest ciśnienie a palnik , jaki został zastosowany w konkretnym urządzeniu. Co prawda chińczyki są oszukane i nie zawsze prąd na tabliczce zgadza się z rzeczywistością. Ale 40mm to może pociąć plazma minimum 100A, a właściwie to pogryźć, bo pociąć to ze 150A. No chyba, że to Hypertherm...
podłącz go pod vaga i zrób próbe rozpedzania podczas jazdy z zapisem logów poszczególnych kanałow Najważniejszy kanal 003- wartości przepływomierza, kanał 010 i kanał 011 ciśnienie doladowania turbiny, otwarcie zaworu EGR itp. Po analizie tych wartosci mozna bedzie cos wiecej powiedziec.
Zimę przejeździłem na takich wtryskach z temperaturą przełączenia 20°C. Moment przełączenia dało się zauważyć tylko kilka razy (chwilowe przymulenie lub zadrżenie silnika na jałowym), ale to wina reduktora, bo na zimnym dawał znacznie większe ciśnienie niż powinien, więc wg mnie żadne rozgrzewanie im nie potrzebne. Najważniejszy tylko dobrej jakości...
Dawidxcom dysza to 1,25 lub 1,35 ważne aby ustawić ciśnienie pompy, 11 do 12 barów. Czasami zakładamy 1,1 jak myjka kopci bo kocioł przerdzewiały i zawirowania powietrza są. Ważne aby w przypadku danfossa była to dysza H bo poza rozmiarem i kątem ważne jest co dysza grzać będzie.
Na zimnym może być ok. ważne aby ciśnienie na gorącym silniku zmieściło w dolnej granicy.
Manometr zostaw w spokoju w ZWE24-3MFK się nie zapycha. Ważniejsza jest kontrola okresowa ciśnienia w naczyniu poduszki powietrznej która zapewnia właściwą stabilizację. Naczynie należy sprawdzać i korygować co 3-lata wg. instrukcji , patrz dział konserwacja.
Mam 3 problemy o które chciałbym zasięgnąć porady: 1. Jak złączyć szczelnie miedzianą rurę? Czy istnieja jakieś sposoby spawania itp? 2. Jak połączyć mocno nagrzewającą sie miedź z plastikową rurką? Może jakiś klej wysokotemperaturowy? 3. Jakiej cieczy użyć jako czynnika roboczego? Powinna mieć możliwie małą temperaturę wrzenia ale ponad 10 stopni....
Witam. Sam przerabiałem na swojej skórze. Wąż musi mieć odpowiednią długość i to powoduje jego promień zagięcia. Za długi załamuje się a co idzie za tym. Podczas zmiany ciśnień zaczyna pracować i się przecierać. Dodatkowo ważnym aspektem jest sprawdzenie ciśnienia sieci wodociągowej czyli zastosowanie reduktora. Często ludzie gadają ze ciśnienie słabe...
Sprawdziłeś ciśnienie paliwa? Masz podane co należy sprawdzić , po kolei. Tak może być uszkodzony - zapieczony tłoczek rozdzielacza , elektro - hydrauliczny regulator ciśnienia i jak wcześniej podpowiadano "gumiak" pod rozdzielaczem pęknięty. Ciśnienie paliwa jest bardzo ważne , ponieważ wtryski otwieraja się pod wpływem odpowiedniego ciśnienia , natomiast...
Zaznacz na rysunku w którym miejscu jest czujnik ciśnienia ,ważne by mierzył rzeczywiste ciśnienie w zbiorniku
Bardzo ważne jest cisnienie paliwa
Ciśnienie paliwa w Lexi to w moduł sterowa trzeba wejść ? Kolego powtarzasz się . Wejdz w sterownik silnika w parametry. Popatrz na tą pierwszą ramkę. Rco regulatora 0%? Ciśnienie zadane 0 bar? Widzisz to? Porównaj to z palącym. Dlatego masz sprawdzić ciśnienie bo to ważne.
O niczym. Ważne jakie jest ciśnienie w skrzyni korbowej.
Takie są właśnie niektóre "mahaniki" Dawaj wypalanie na chama, nie ważne jakie ciśnienie różnicowe . Niektórzy to by włączali wypalanie przy ponad 1000 mBar. Potem ktoś pisze że fury się palą przy wypalaniu DPF i pękają same DPF. Całe szczęście sterownik nie pozwala i czasem chroni auto przed "śpecami".Ale to tak dla twojej wiedzy ,nie próbuj pouczać...
Czyli by było około 3 tys pln ...... Rozumiem że na sterowniku ustawiało by się pożądane ciśnienie , które ma podawać pompa , przycisk "START" i ...... gotowe . Pomijam tu resztę funkcji celowo , bo to ciśnienie jest najważniejsze
Ciśnienie paliwa - bardzo ważne i Kompresja silnika - bardzo ważne. Może paliwo się cofa? Po odpaleniu, zgaszeniu i ponownym odpaleniu efekt ten sam? Ciężko pali? Czy może już odpala dobrze ?
1. Połączenie A jest bez uszczelki 2. Rurką B się nie przejmuj, gdyż jest to rurka odpływowa 3. C to nic innego jak zatkany odpowietrznik i nim też się nie przejmuj Najważniejszy w twoim urządzeniu przy objawach które opisujesz jest kubek hydrostatu i wąż karbowany łączący kubek hydrostatu z misą. Z fotografii wynika że jest mało drożny.
Najważniejsze ustalić ciśnienie oleju, sprężania, i skąd bierze olej. Czy przez dolot czy przez silnik
6,5 bara to ma K-Jetronic , ważne jest ciśnienie robocze nie maksymalne pompy.
ja miałem na myśli pompkę wstępną https://obrazki.elektroda.pl/2380773700_... bo skoro błąd dotyczy układu niskiego ciśnienia to ona jest najważniejszym elementem tego układu i jej wytrzymałość też nie imponuje. Tak jak powyżej Kolega pisze pompy wysokiego ciśnienia i wtryski oczywiście też do sprawdzenia - za niskie ciśnienie wysokiego...
NA motronicu zjadłem już zęby. Jest kilka opcji, Sprawdzić wszystkie filtry, wbrew pozorom jest tam ich kilka W zbiorniku na pompce, pod autem na drugiej pompce oraz na rozdzielaczu paliwa po odkręceniu śruby od wężyka zasilającego, wszystkie te 3 można wymyć. Pozostaje do wymiany jeszcze filtr ten duży wymienialny. Ciśnienie jest tam ważne gdyż wtryskiwacze...
Ale 6 bar na stronie zimnej, czy gorącej, bo to dość ważne. Czujnik ciśnienia sprawny?
Tam ważne jest ciśnienie paliwa , winno być 3,5 bara.
Ważne są ciśnienia spalin przed i za filtrem cząstek. U mnie nie było sygnału z czujnika ciśnień do sterownika FAP mieszczącego się w bagażniku auta.
Zgadza się-katalizator tłumi przepłuw spalin-a dła pracy sondy ważne jest ciśnienie spalin.Spaliny również ulegaja gwałtownemu rozprężeniu-a więc przechłodzeniu.
Najważniejszy w filtrze jest ten trzpień zaślepki odpływowej. Jak ktoś osadza filtr w pokrywie i wkręca, to może nie trafić, albo go złamać. Filtr trzeba wcisnąć w gniazdo, a dopiero zakręcać pokrywę. Wyrywanie jakimiś drutami złamanej zaślepki w komorze filtra zniszczy obsadę rdzenia. https://obrazki.elektroda.pl/1296077100_...
Witam !!! Mam Scenica 1,8 2001r klimatronic i mój problem z klimą jest następujący: Po napełnieniu czynnikiem, wymianie filtra kabinowego klima nie działa, słychać że kompresor się załącza (i widać po obrotach), ale nie chłodzi. I co ważne ciśnienie w układzie jest ciągle takie samo LP-4 i HP-5 bar-a. Jak dodam mocniej gazu to tak jakby mocniej chłodzi,...
Kolego sprawdź luzy zaworowe. W "Chińczykach" trzeba często kontrolować luzy zaworowe i stosować dobry olej silnikowy. Reasumując ważne jest ciśnienie w cylindrze.
Złącza gwintowane nie służą do do uszczelniania, więc niczym się ich nie uszczelnia! Smarowanie tych okolic jakimikolwiek pastami świadczy tylko o braku profesjonalizmu! Złącze ma tylko docisnąć kielich do stożkowej końcówki. Szczelność jest zapewniona przez bardzo dużą siłę docisku i stożkowe ukształtowanie. Czy wystarczy dobrze rozkielichowany przewód...
Jest to układ common rail więc ważne jest tutaj ciśnienie uzyskane podczas odpalania oraz stan wszystkich wtryskiwaczy.
Po co prosisz o porady skoro sam wiesz lepiej ze ma byc 38 ja CI mówię ze 2 dobre 25 Ci rozsadzą auto i zagraja lepiej od jednej 38 czy 2x30 bo bedzie mniejsza "dziura" miedzy przodem. "Ale wiadomo im większa powieżchnia membrany tym lepiej jeżeli chodzi o bas" Większa membrana wytworzy teoretycznie większe ciśnienie jednak 30 30 nie jest równa i powierzchnie...
Robi się to co widać a nie teoretyzuje. To teraz napisz, w wyniku czego uwierzyłeś, że nie pracuje wentylator na drugim biegu??? Na klimie tego nie sprawdził bo sprężarka nie robi ciśnienia a jakoś nie widzę, żeby napisał, że rozgrzał silnik do włączenia się wentylatora. O przeprowadzonym teście wykonawczym wentylatora też jakoś nie przeczytałem. Poza...
Panowie dzisiaj miałem troszkę czasu i tak. ABS - naprawiony , podłączyłem naprawiony moduł Airbag. Wykasowałem błędy Diagboxem - został tylko jeden P1505 - czujnik bezwładnościowy ( nie wiem może dlatego że poduszka kierowcy jeszcze nie założona i napinasz nie podpięty.) Gdy kręciłem rozrusznikiem i odczytałem ponownie błedy mam takie. P0095 - czujnik...
Do czego to chcesz zastosować? Do auta z gaźnikiem się nie nadaje. Z gaźnikiem, ma inny króciec i co ważniejsze niskie ciśnienie tłoczenia.
Tylko że ten jest całkowicie nowy. Użyty dosłownie trzykrotnie i już po tygodniu zrzuca całe ciśnienie? Co ważne powietrze jest, tylko ciśnienie uchodzi. Może to presostat czyli ten regulator ciśnienia cały.
Wyciągasz dywanik z bagażnika, w prawym górnym rogu zobaczysz czarny dekiel, odkręcasz, następnie odłączasz przewody, odkręcasz nakrętkę, wyciągasz pompę. Ważne jest ciśnienie, powinno być napisane na jej obudowie i ile podaje na listwę. n
Dzięki r-wojt Z tego co zauważyłem, najważniejszymi parametrami są: -Ciśnienie rozruchu -Ciśnienie maksymalne -Skok -Temperatura pracy -Ilość stron czynnych tłoka Jeśli coś jest źle, proszę o poprawienie mnie.
Błąd: 3257 - dotyczy EBS, moduł regulacji ciśnienia, oś tylna po prawej; błąd pierścienia impulsowego 3209 - moduł regulacji ciśnienia, oś tylna po lewej; brak ważnej definicji 3207- moduł regulacji ciśnienia, oś tylna po lewej; błąd pierścienia impulsowego, czujnik koła po lewej 3002 - uszkodzony przyrząd sterowniczy; nieznane przerwanie uC , timeout...
Na zdjęciach widać przecieki z połączenia rurki z korpusem (jest tam oring - do wymiany, oczywiście zakładając że plastikowy korpus nie jest pęknięty, i miedziana rurka nie jest dziurawa), oraz z odpowietrznika automatycznego (prawdopodobnie odpowietrznik też do wymiany).Ta zakrętka na odpowietrzniku, powinna być zluzowana. Natomiast jeśli odpowietrznik...
Jak zmienia się czas wtrysku w trakcie występowania usterki ? zachowuje się jakby brakowało paliwa, czy iskry? strzela w dolot? pozostawiając na biegu jałowym pracuje normalnie ? No, i najważniejsze. sprawdź ciśnienie oleju. To nie żart.
Ważne jest ciśnienie robocze pompy dobrze byłoby mieć dane zarówno twojej pompy jak i tej jaką chcesz ewentualnie zaadoptować. z wydajnością raczej nie będzie problemu.
Za ta kase szukałbym zadbanego , mało popularnego ( u nas) japońca z Japonii z silnikiem 3,5- 4L. Dużo lepsze silniki, mniej awaryjne i o niebo lepsze skrzynie biegów. A co najważniejsze brak ciśnienia na audi= większe prawdopodobieństwo udanego zakupu.
Musisz uzupełnić ciśnienie wody, to najważniejsze. Pod kotłem znajdziesz zawór dobijający.
A co ma ustawienie pompy CR do odpalania? Czy jest synchro czujników i jak wstaje ciśnienie jest ważne . I jak jesteś w stanie poddać te dane?
Oprócz ciśnienia ważna jest wydajność pompy i średnica przewodu do pistoletu. Zawór powinien mieć taką przepustowość by po wyłączeniu pistoletu ciśnienie nie urosło za wysoko.
Gorsze chodziły. Ważne żeby nie było nadmiernego luzu w panewkach bo będzie tracił ciśnienie oleju.
pex z allegro może być stosowany do normalnej hydrauliki a przy kolektorach ma dużo lżej ze względu na małe ciśnienie .ważniejsze tu raczej są dobre złączki . kupiłem ostatnio 100 m najtańszej 16 - ki myślę że nie ma co się przejmować bo zwykły wąż ogrodowy działa w moim kolektorze już 5 lat a przy braku zasilania przeżywał nawet 80 stopni .
Nie ważne jaki manometr ciśnienie nie ma prawa skakać. Zdejmij miskę i sprawdź smoka.
witam !! tez zmieiłem zapchany katalizator na strumienice w bmw 525 tds. Auto zamiast przyrostu mocy zaczęło się dławić, bo ważne jest ciśnienie spalin. Komputer przełączał sie w tryb awaryjny.
Ale z drugiej strony to po wciśnięciu wentylka (tego do pompowania) miałbym wodę ? Tak gdyby przepona strzeliła to woda wleciałaby do części powietrznej i z wentyla zamiast powietrza leciałaby woda. Ważne by naczynie trzymało ciśnienie, czyli jeśli dzisiaj napompujesz 1,0 bar to powinno to starczyć do kolejnego rocznego przeglądu. Warto raz do roku...
jeżeli chodzi tylko o pomiar wysokości tak jak wiadomo z wzrostem wysokości ciśnienie maleje tak więc wystarczy miernik ciśnienia , cała sprawa to dokładność wskazań , poza samym czujnikiem ważna jest część elektroniczna układu pomiarowego miniaturowe czujniki ciśnienia masz tu http://www.wobit.com.pl/produkty/czujnik...
No właśnie wydajność i ciśnienie jest bardzo ważna.
To też jest jakiś trop, tylko chodziło mi o test szczelności ogólnie, chciałem żebyś połączył zasilanie z powrotem pży smoku i podał ciśnienie. Jest to test który pokaże wszelkie nieszczelności , także takie których niewidać na pierwszy żut oka (np. Oringi na pompach,wtyskiwaczach i na przewodach na których jest podciśnienie)wykrycie takich nieszczelności...
To nie jest normalne jeśli z takiego zaworu cieknie woda.On nie do tego służy(popuszczania wody).Zawór do wymiany(nienaprawialny).Co to znaczy zawór 3/4(gwint)?W zaworze ważne jest ciśnienie na jaki jest ustawiony fabrycznie.Poz artur
Przez 2 miesiące czytam o instalacji prins i przy siniku 1,4 ustawia się większe ciśnienie niż ja mam przy 1,6. Cisnienie zależy od dysz. Nie ważna wartość ciśnienia a wydajność reduktora, po prostu to ciśnienie nie może się zmieniać wraz z obciążeniem silnika i na jałowych.
Dwa pytania, obroty wału na rozruszniku i ważniejsze jakie jest ciśnienie paliwa?
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
A jaką wydajność mają te wasze pompy od CO, czy też od pralek, akwarium itp... Jeżeli i tak są one zdławione cienkimi rurkami jakimi łączycie swoje instalacje, a bloki chłodzące też mają wąskie przekroje. I przy takich cienkościach przelotów ważne jest ciśnienie, które turbinowe pompy paliwa bez problemu dostarczą.
Nie podałeś najważniejszej informacji: Jaki błąd ciśnienia doładowania za wysokie, za niskie, czujnik ciśnienia usterka obwodu, sygnał za niski/ za wysoki etc.
Tak u Konrada się coś dowiesz. Były pracownik bth fast. Wyrzucony za machlojki. Ja ci powiedziałem gdzie jest , ale przecież to nie ważne.
Nie zmostkował przypadkiem czujnika ciśnienia? Ważne co zrobił, że przestała się zapalać.
Żeby to policzyć musisz znać wydajnosc objętościowa obu sprężarek. Albo w cm³/obr albo w dm³/min. Po prostu musisz porównać jak zmieni się przepływ gazu. Ważnym parametrem jest ciśnienie maksymalne, ale R410A ma dosyc duże ciśnienia pracy więc akurat to nie powinno być problemu.
Napełnisz nawet ręczną pompką Hewalexa. Ważne żeby przegonić cały układ i dobrze odpowietrzyć a na koniec zrobić ciśnienie.
najważniejszy wynalazek najważniejszy parametr bateria najważniejszy parametr spawarka
domofon furtka schemat najlepszy centrala domowy kuchenka zawór palnika
pogotowie antywirusowe pogotowie antywirusowe
SEAT RNS 315 5P0 035 191 G Firmware SW 0263 Update – Official and DIY Options Szlifierka Parkside PWS 125 G6 - włącza się i wyłącza