hmm..jesli nie ubywa plynu chlodniczego i nie przybywa oleju to nie koniecznie oznacza uszczelke pod glowica. Tak maja auta, ktora sa eksploatowane na krotkich odcinkach bez osiad\gniecia optymalnej temperatury. Czyszczenie korka i zmiana oleju. W lato nie powinno byc tego problemu. Drugie poytanie- hmm...w bagazniku, zasilanie z kabla swiatel cofania.
witam,uzupelnij plyn do poziomu jaki powinien byc /oznaczenie kalt -zimny/, a nasteonie rozgrzej silnik i zobaczysz czy ubywa plynu pod samochodem/po wlaczeniu wentylatora tj uzyskaniu odpowiedniego nadcisnienia/, to,ze plyn wciaga po rozgrzaniu jest prawidlowe bo otwiera sie termostat i uzupelnia sie plyn, jezeli tak sie stanie to wylacz silnik i powoli...
Sprawdź czy nie pobiera ci płynu chłodniczego , może być walnięta głowica . Ewentualnie uszczelka pod głowicą . Odkrec korek od oleju zobacz czy nie ma nalotu na korku taki żółty syf. Itd..
Żeby układ się udało odpowietrzyć musi być obieg płynu, silnik musi być nagrzany, płynu na max i co ważne - zakręcony i sprawny korek zbiornika wyrównawczego. W korku jest zawór upustowy ciśnienia (jednokierunkowy). Jeśli ten zawór jest uszkodzony (stale otwarty) lub korek nie będzie dokręcony to układu nie uda się odpowietrzyć. Ale od początku Ci piszę...
Masz wlany płyn czy wodę? Jeśli płyn to dawno nie wymieniany. Wlej wodę i środek Liqui Moly do czyszczenia układów ciężarówek, pojeździj tydzień i wymień na nowy płyn.
Kolego WOPOR od niewielkiej ilości wody w benzynie nie uciekniesz i Musiałbyś tankować samochód co dzień do pełna pod korek.Ze względu na metalowy zbiornik i różnicę temperatury otoczenia na wewnętrznych ściankach zbiornika osadzają się skropliny wody i na to nie mamy wpływu a woda cięższa od benzyny zalega na dnie zbiornika.
Normą jest że jak jeździ się na krótkich odcinkach to pod korkiem oleju zbiera się nalot, czy nawet maź.
Kopci na biała po odpaleniu na zimnym lub podczas jazdy? Zobacz czy na korku wlewu oleju nie ma żółtego-kawowego nalotu
Witam Nagle auto nie trzyma obrotów na biegu jałowym, silnik 2,8 V6 automat, świece czarny nalot zmienione na nowe, korek oleju czysty, płyn chłodniczy ok. Jak dodam gazu, to czasami tworzy się wystrzał. Proszę o jakieś sugestie, bo na mechanika długo się czeka. [youtube]https://youtu.be/fJRJCQNY7jA[/y...
dam ci radę jeśli nie wiadomo co to zaczynaj od tanich rzeczy ... to sa wlasnie te "tansze" rzeczy , coprawda mogloby to byc potwierdzone wczesniejsza drobazgiowa diagnoza ,ktorej raczej w tym przypadku widocznie nie mozna wykonac ....lecz nagrzewnica to ta tansza wersja usterki ;) . Co z zaworem "bypass" nagrzewnicy , znajduje sie na prawej ramie...
Czyli to ta lepsza opcja:) wytrzyj i nie przejmuj się. Byle do lata:) pozdr
to proste nie mysl nawet o castrolu reklama to sciema ja na castrolu mialen bialy nalot zima na korku wlewu oleju a po wlaniu mobila wszystko wrocilo do normy wniosek jest prosty pozatym na mobilu ciszej pracuje silnik To ze miales bialy nalot na korku to nie swiadczy o zlym oleju. Tak sie dzieje jak jezdzisz w miescie na krotkich odcinkach, silnik...
Witam ponownie , a więc zamontowany odpowietrznik w zbiorniku mocznika wyeliminował nadmierne ciśnienie w zbiorniku (zbiornik czysty bez nalotu przy korku oraz przy obudowie smoka). Co do nalotu gromadzącego się na rurze wydechowej przy duszy adblue przez otworek na zewnętrznej jej części to poprostu wymiana duszy na nową i po problemie.
Wymieniłem ten filterek w silniku i d... Zaciekawiony przejechałem się nim pare kilometrów i na wyłaczonym silniku sprawdziłem korek od oleju... biały nalot dosłownie na łyżeczce na korku i śmierdzi spalinami. Jednak głowica do roboty?
Oj to cos nie tak, wywalaj to i wszystkie podobne, odpowiadajac na twoje pytanie te elektrolity sluza do "wygladzania napiecia" jakie zasila korektor, czyli mowiac prosciej jak najmniejszemu burczeniu, jak chcesz mozesz sprobowac podlaczyc na duzo mniejszych pojemnosciach i zobaczysz jak burczy. Wieksze obciazenie powinna byc wieksza pojemnosc. Co do...
Ok ale co rozumiesz przez sprawdzenie uszczelki pod glowica? I jak zmasowac czujnik? Poprowadzic do pinu osobny kabel z bloku ? Dodano po 18 Jezeli chodzi o objawy typu nierowna praca, bablowanie plynu, nalot na korku itp to takowe nie wystepuja wlasnie
Obaj goście mają racje .Jak już założysz silniczek krokowy to przejeż się kilkadziesiąt kilosów na dziewczynki a zobaczysz że nalot z korka zniknie . Powodzenia
Biorąc pod uwagę nalot na korku - ciecz chłodząca, biorąc pod uwagę że olej zalatuje benzyną - pierścienie tłokowe.
Witam! Prawdopodobnie sygnalizuje za niski poziom płynu chłodniczego. Proszę (przy zimnym silniku,żeby się nie poparzyć) odkręcić korek zbiornika wyrównawczego i sprawdzić ile jest tam płynu. Można to zrobić od zewnątrz zbiorniczka-jest tam oznaczenie min. i max.,ale czasem ścianki wewnątrz są tak pokryte nalotem,że nic przez nie nie widać.
Nie zauważyłem nalotu na korku. Na bagnecie sprawdzę jutro. A gdyby była to uszczelka to nie byłoby problemu z odpalaniem i pracą silnika.
Jeśli chodzi o ten trujniki to nie wiem za bardzo gdzie one się znajdują... Przed chwilką zajrzałem do oleju, poziom od miesiąca się nie zmienił (od ok miesiąca dolewam płyn chłodniczy), olej nadal jest w tym samym miejscu co był, dokładnie posrodku miarku na bagnecie. Kolor wydaje mi się że ten sam, choć będę teraz go obserwawać. Takze raczej wycieku...
Witam! Coś chyba nie tak z moim Oplem (Corsa B 1993 r. C14NZ, gaz, Przebieg 280 tys.). Podczas jazdy w mieście, w korkach temperatura dochodzi do ok 96-97 stopni i włącza się wentylator chłodnicy. Tyle tylko, że temp. zamiast spadać to rośnie, nawet do 102-103 stopni. I tak zostaje. Zauważyłem, że ubyło troszkę płynu w chłodnicy. Na gorącym silniku...
to chyba bedzie jednak uszczelka pod głowicą. Ubywa mi płynu w zbiorniczku i tak jakby przybyło oleju, chociaż jest czysty nie ma żadnych nalotów na korku od oleju na bagnecie. wczoraj odpowietrzałem układ tzn. odkręciłem korek zbiorniczka wyrównawczego ogrzewanie na full i nic nie pomogło dalej bulgocze. a po tym wszystkim jak odpaliłem silnik to z...
Cześć. Biały nalot na korku oleju często jest wynikiem nie dogrzanego silnika jest to normalne zjawisko kiedy temperatura otoczenia spada a samochód porusza się na krótkich odcinkach. Jakie są objawy obroty falują czy nie pracuje na wszystkie cylindry ?
Witam, W mojej zmywarce Bosch objawy były podobne, okazało się że do pompy wody wpadł kawałek szkła ze szklanki i zablokowało to pompę co spowodaowało spalenie się cewki. Pozdrawiam. Dziękuję za informację. Nie wiem jak dostać się do pompy. zdjąłem wszystkie osłony ale nadal "podstawa połączona jest "przestrzenią zmywającą. Udaje mi się tylko dostrzec...
Niekoniecznie od razu uszczelka pod głowicą! Sprawdź chłodnicę i wszystkie węże czy nie ma gdzieś wycieku! Gdyby to była uszczelka to miałbyś ślady wody w oleju, nalot na korku wlewu oleju, płym chłodniczy chodzl by góra-dół. Więc sprawdź to co powyżej!
Myślenie nie boli a problem został mało precyzyjnie opisany. jakiś miesiąc temu wywalało mi korki Korki wybija - chyba w butach. Wyłącza się zabezpieczenie nad prądowe czy zadziałał wyłącznik róźnicowo-prądowy RCD? matek136 napisał: zauważyłem czarny nalot Podejrzewam że przyczyną problemu jest miejsce z którego się ten czarny nalot wziął. Nie wprowadzaj...
Zmierz ciśnienie sprężania, będziesz wszystko wiedział. Jak cylinder porysowany to i ciśnienie niższe. Biały nalot na korku wlewu oleju to emulsja z pary wodnej. Albo mało jeździsz (na krótkich odcinkach), albo tego płynu w układzie chłodzenia jednak ubywa. Nie ma to nic wspólnego z LPG.
A mocno dmucha z korka wlewu oleju jak jest odkręcony? Może wydmuchało uszczelkę i sprężania nie ma, idzie do komory olejowej i stąd duży wyciek oleju pod uszczelką zaworów. Fakt że to byłoby ciekawe, że idzie tylko na zewnątrz, pomijając kanały wodne, ale może coś tam idzie tylko nie sprawdziłeś. Zobacz czy nie ma oleju w płynie chłodzącym albo płynu...
Otworek w termostacie służy po to żeby była wymiana zimnego płynu na ciepły wokół termostatu w czasie gdy jest on zamknięty. I po części odpowietrza układ po zalaniu płynem. Zalać chłodnicę do pełna, zapalić ciągnik, dać mu pochodzić trochę i szukać bombelków powietrza, spalin, a na początku pracy szybko rosnącego poziomy płynu. Te objawy świadczą o...
No właśnie ja nie wiem czy przypadkiem powodem wypchnięcia oleju nie było to że się rozgrzał. Nie dolewaj oleju i obserwuj co się będzie działo./ po pracy/. Zauważyłem jeszcze że pod korkiem robi zbiera mi się taki biały nalot: Chyba są takie oleje, które zostawiają taki nalot. Może to jest piana. Jak masz czas i chęci to połóż ten korek i zobacz co...
Na ciepłym silniku odkręć korek wlewu oleju i zobacz czy nie ma na nim masłowatego nalotu, i tak jak wspomniał mój przemówca sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego.
Jak poleci uszczelka pod głowicą, to wodę znajdziesz albo w oleju /biały nalot na korku oleju/ albo w spalinach. Uruchom silnik i sprawdź czy nie masz bąbli powietrza w zbiorniku wyrównawczym. Para wodna z tłumika po przejechaniu krótkiego odcinka nie jest niczym nadzwyczajnym. Ale wydobywająca się w dużych ilościach, po przejechaniu powyżej 10km i...
Zacznij od rzeczy najtańszej czyli zwalenia głowic i sprawdz kondycję uszczelek. Przy okazji ( kręcąc wałem ) można sprawdzić stan tulei cylindrycznych ( szukaj pęknięć i rdzawych nalotów).
koledzy ja sprawdzilem tylko filtr powietrza i jest czysciutki na korku od oleju tez nie ma bialego nalotu tak jak i na korku od plynu chlodniczego a oleju mi znika na okolo 100 kilometrow jakies od 0,5 do 1 litra
Jakie trasy pokonujesz ? Krótkie czy długie . Może mało jeździsz i woda powstała w procesie spalania nie zdąży odparować i z stąd ten dym oraz pod korkiem oleju nalot niczym majonez
Nic strasznego ci się nie dzieje kolego,poprostu ja zrobisz sobie dłuższe przejażdżki i motor bedzie lepiej dogrzany to tego nalotu bedzie napewno mniej,a pozatym niewiem jaki olej masz tam nalany,wiadomo ze te z niższej półki do prymusów nienależą
Gdyby to byla uszczelka pod glowic Giento zauwazyl by spadek mocy silnika (nizsze sprezanie na jednym cylindrze), ewentualnie ubytek plynu chlodzacego, jezeli ma korek w chlodnicy to takze oleiste plamy w plynie, oraz pocacy sie korek olejowy (pod korkiem oleju gromadzi sie bialawy nalot wraz z kroplami plynu )
Maż w zbiorniku wyrównawczym świadczy o przedostaniu się do układu chłodzenia oleju , najpewniej przez uszkodzenie uszczelki pod głowicą.Jeżeli taki nalot jest również na korku oleju to jest to.
Sprawdź czy nie robi się ciśnienie w układzie chłodzenia. Rozgrzej auto do 90 stopni, zostaw na parę godzin niech ostygnie i odkręć korek zbiorniczka płyny chłodzącego, zobacz czy będzie w nim ciśnienie po ostygnięciu silnika. Węże z płynem nie robią się zbyt twarde po kilku minutach pracy na zimnym silniku, ewentualnie jazdy pod obciążeniem kiedy silnik...
Jeżeli piana nalot jest tylko na korku bagnet jest czysty i jeździsz na lotosie to nie stresuj się i jeździj dalej jeżeli woda pojawi się w oleju to do roboty na warsztat
sprawdz tak jak mowilem swiece i WN mozesz sie tez zapytac czy jest cos takiego jak zestaw naprawczy pompy paliwa i zainstalowac sobie. czasami problemy z odpaleniem moga rowniez byc przez walnieta uszczelke pod glowa bo wtedy w komorach spalania jest woda i ciezko sie odpala, sprawdz czy nie masz pod korkiem wlewu oleju bialego nalotu (takiej mazi)...
Dzięki, natomiast wciąż chętnie bym się dowiedział czy to pokrętło regulacji twardości wody u mnie wygląda tak jak powinno (pomijając biały nalot) czy też czegoś w nim brakuje. Rozszczelnienie korka od pojemnika soli to też jakiś trop, dzięki!
Nalotem na korku bym sie nie sugerowal w kwestii uszczelki (w starszych egzemplarzach to nic nowego). Poza tym jakby plyn poszedl do oleju to daleko by nie zajechal. Jak juz to plyn laduje sie do komory spalania. Radzilbym zobaczyc kolorek spalin. I nie lej wody do chlodnicy bo sobie klopotow narobisz. Wlej jakies borygo, moze byc czerwone.
Cześć… widzie ze ciężki orzech do zgryzienia te HEAT PIPE… ;-] no nic czekam dalej na jakiegoś MAGIKA który mi pomoże a w międzyczasie sam konstruuję ta rurkę mam już zplanowana miedziana rurkę jest wytoczona od środka po 1,5 cm od góry i od dołu, dorobione są 2 korki wszystko spasowane w granicach 0,02 mm. Rurka jest w środku chropowata...
Wyczyściłem odme zamarzła ta puszka wypłukałem wszystko gorącą wodą później wrzątkiem wyleciało mnóstwo glutów. Przy okazji znalzłem dziurę gdzie mógł ciągnąć lewe powietrze. Miskę olejową podgrzałem elektryczną kuchenką turystyczną :) Po odpaleniu wszystko jest ok silnik zagrzałem. Robię krótkie odcinki na LPG. Na przyszłość pewnie będę musiał co jakiś...
sprawdz czy nie ubywa plynu chlodniczego, odkrec korek od wlewu oleju, zobacz czy nie ma bialego nalotu tzw. mleka. jesli tak, to uszczelka pod glowica. moze byc sonda lambda rowniez.
Czy to może być coś innego? Nie mam spalin w układzie . Korek od oleju nie ma nalotu białego. Nie mam ogrzewania w środku w samochodzie. Sprawdzałem węże które wchodzą do nagrzewnicy( zdjąłem je) i w tych wężach nie ma ciśnienia. Więc myślę że płyn nie dochodzi do nagrzewnicy. Nie wiem czy to ma jakiś związek ze sobą.
To uszkodzenie w postaci uszkodzonej uszczelki pod głowicą objawiało by się "bomblowaniem" w układ chłodzenia i finalnie wywalało by chłodziwo przez zbiorniczek wyrównawczy tworząc w układzie duże przedmuchy. Pozdrawiam Witam, VW Caravelle 2.0 TDI T6, 2015r, przejechane 111000km Ubywa płynu, są bombelki w płynie, jest taki biały nalot na korku, w dodatku...
Udało mi się zauważyć ,że ubyło płynu chlodniczego , poza tym jest na nim dziwny osad , a na korku płynu chlodniczego było troszeczkę białego nalotu .
Ewentualnie sprawdź też czy wybija ciśnienie czynnik w zbiorniczku wyrównawczym i czy pod korkiem oleju nie wytwarza się dziwny nalot.
to masz to samo co ja tylko we wczesnym stadium. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic29... napoczatku tylko syczenie pozniej zacznie ci stare przewody rozwalac a jak wymienisz to nowe sie beda wysuwac spod obejm, nastepnie bialy nalot na korku oleju i wkoncu olej w plynie chlodniczym. syczenie jest spowodowane nadmiernym cisnieniem w ukladzie...
To raczej wyrzuca różnicówka . Miałem podobny przypadek . Przyczyną był nalot ze szczotek ,który pokrywał szczotkotrzymacze i powodowało to upływ do obudowy silnika. Innym razem po prostu podłączyłem miernik i sprawdzałem w jakim położeniu programatora pojawia się upływ , nie pamiętam ale przyczyna była chyba jedna z pompek.
Zaznacz kreskę na zbiorniku i zobacz jeszcze na olej czy się nie zmienił i korek wlewu oleju czy jest na nim biały nalot , może jeszcze turbinę trafiać powoli skoro słychać dziwne jeki i stęki
Niestety przypuszczenia co do uszkodzonej uszczelki pod głowicą potwierdziły się. Wystarczyło odkręcić korek i powąchać czy czuć spalinami i wtedy wzsystko już było jasne, poza tym charakterystyczny czarny nalot na zbiorniczku wyrównawczym potwierdził uszkodzenie uszczelki. Jeżeli ktoś z kolegów i koleżanek ma zamiar kupić passata to proszę zwrócić...
Ciekawe że na dolocie jest tyle mułu, pewnie wszystko wali przez odmę a turbo podaje dalej aż do cylindra. Dlatego nie widać wycieków. Jak sprawdziłeś czy w oleju jest płyn, chyba nie miarką oleju... Najlepiej zlej olej z silnika do czystego pojemnika, żeby ewentualnie go wykorzystać ponownie. Jak płyn będzie szedł do oleju to będzie na dnie miski olejowej...
gotująca sie woda w ukladzie chlodzenia moze byc spowodowana nieszlelnoscia w ukladzie chlodzenia sprwadz wszystkie polaczenia przewodow gumowych jesli nic nie widac to obejzyj dokladnie do okola glowice przy uszczelce czy nie ma nigdzie nalotu jezeli masz plyn w ukladzie i odkec korek od oleju czy na korku nie znajduje sie zoltawa maź...
Cewka przymocowana jest opaskami i sa one faktycznie luźne i prawdopodobnie od drgań po prostu się ukruszyło.Cewkę sprawdzał i jest fizycznie w 100 % nie przegrzana.Co wy na to? RoHS. Że drgania i luz na mocowaniu cewki zrobiły swoje. I nie ma tu akurat żadnego znaczenia rodzaj użytej cyny. A tak przy okazji - wszystkie elementy w kolumnie (zwłaszcza...
Witam. Auto jak w temacie opel signum 3.2 V6 200tys nalotu. Pod korkiem wlewu oleju robi sie mleko, kakao, jakiś dziwny gesty osad. Dziennie autem robię 20km do pracy po 10 w jedną stronę. Płynu nie ubywa ani grama wskaźnik temperatury nie widziałem żeby pokazał 90 stopni chyba że pojadę dalej to pokazuje 90 i spada do 80. Robiłem test co2 z allegro...
mam audi 80 b42,0 silnik abt z 93r.i mam problem z silnikiem.Ostatnio zauważyłem że ubywa mi płynu chłodzącego spowodowanego prawdopodobnie wydmuchaniem po raz kolejny uszczelki pod głowicą(lewa górna strona-po raz 3 w tym samym miejscu,ostatnio 2mies.temu)podejrzewam pęknięty blok.Oczywiście nalot na korku wlewu oleju i bagnecie.Poziom oleju na bagnecie...
Witam Toyota Avensis T25 2.0 d4d 116 KM 2004r Mój problem pojawił się nie dawno. Zauważyłem że zaczął się dosyć często załączać wentylator. Objaw jest taki na ciepłym silniku dolałem płynu na max na drugi dzień na zimnym płynu było pomiędzy minimum a maksimum po rozgrzaniu silnika poziom podniósł się na maksa. Po jakiś dwóch tygodniach po nagrzaniu...
W VW masz ciśnieniowy układ chłodzenia (tym samym podwyższa się temperatura wrzenia płynu). Zwiększająca się temperatura płynu powoduje zwiększenie jego objętości i nadmiar płynu z chłodnicy przepływa przez zbiorniczek wyrównawczy (tym cienkim przewodem). Jeśli ciśnienie w układzie zwiększy się ponad ustaloną wartość (ok. 1,2÷1,5 bara), płyn (przy szczelnym...
Dzień dobry, Audi A5 2012 rok 1.8 tfsi 170km CJEB 3gen Problem z delikatnymi drganiami na biegu jałowym, a w szczególności zatelepie (zadławi) silnikiem przy szybszym dodaniu gazu . Gdy delikatnie dodaje gazu nie trzęsie się. Problem tylko przy ruszaniu, w trakcie jazdy wszystko jest w porządku. Żadnych błędów, moc jest. Diagnosta komputerowy posprawdzal...
Biały nalot w silniku w zimie jest normalna sprawa. Para nie osiada w postaci tego białego osadu. Olej nie ma wpływu na to Dodano po 1 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=8...
Witam wszystkich. Mam nastepujacy problem. Od jakiegos czasu padaja mi przewody z ukladu chlodzenia juz wymienilem praktycznie wszystkie. 2 razy juz go przegrzalem, wczoraj wymienilem chlodnice i wszystko bylo by ok gdyby nie ogromne cisnienie w ukladzie chlodzenia. Nawet jak autko jest zimne i chwile popracuje to juz slychac syczenie spod korka zbiorniczka...
A jak płyn? zmienił kolor? jest ciemny nalot w zbiorniczku płynu wyrównawczego? Jak po kilku minutach upuścisz ciśnienie, i zakręcisz korek to w takim samym czasie zbierze się z powrotem?
Możesz zajrzeć pod korek wlewu oleju jak smoła to raczej mineralny, jeżeli brązowy nalot to syntetyk. Przebieg 160tys. nie jest duży, w byłej firmie mieliśmy pandy, przy 300tys. nie brały oleju i dalej jeździły na syntetyku.
Okej dziękuję za rady :) bedzie robione ale nie wiem kiedy więc gdy rozwiąże problem to napiszę co i jak. Dodano po 1 Tata wlewał olej bo było mało i pod korkiem nie zauważyliśmy żadnego nalotu
Olej "czysty" pod korkiem tez a brud zbiera sie tylko w zbiorniku wyrównawczym ....
Witam, mam problem z oplem corsą. Od jakiegoś czasu ubywa płyn chłodniczy ze zbiorniczka. Był wlewany uszczelniacz, i wtedy tego płynu było raz więcej a raz mniej oraz robiło sie ciśnienie . Zwykle ciśnienie jest gdy auto stoi całą noc i rano sprawdzany jest poziom płynu w zbiorniczku. Został wymieniony korek od zbiorniczka i nadal ubywa płyn. Nie widać...
Witam, dzisiaj mi wyrzuciło wodę z układu chłodzenia. Teraz pytanie dlaczego? Pod korkiem jest taki nalot: https://obrazki.elektroda.pl/8138140400_... https://obrazki.elektroda.pl/6764775200_... Jest to taka pianka, czy świadczy to o oleju w układzie chłodzenia? Wodę wywala przez rurkę odpływową chłodnicy. Ktoś może...
Biały nalot to nie wyciek to osad wyczyścić i sprawdzić czy cieknie i jeśli jest wyciek dopiero wymieniać. Jak wygląda korek od wlewu płynu chłodniczego przy zbiorniczku?
Auto nie traci na mocy nie dymi na biało, chyba, że jest wilgotno, silnik raczej nie piszczy po wyłączeniu objaw wycieku płynu pojawił się nagle, sprawdzę jeszcze po południu olej, obroty są w porządku ogrzewanie też - chyba, że jest bardzo mało płynu lub jego brak, wtedy też bardzo grzeje się silnik - zapala światełko stopu i wys. temperatury silnika...
Nie dymi,z tym że to jest wywrotka czteroosiowa i tłumik ma wyprowadzony za kabiną do góry,od najniższego miejsca do wylotu z tłumika jest ze dwa i pół metra w pionie.Ciekawi mnie tylko białawy nalot na rurkach które idą od kolektora do chłodnicy.Cięzko też stwierdzić czy płyn ubywa bo wyrzuca go przez korek,auto nie stało dłużej niż dwa dni.Pokombinuje...
Witam, w Astrze ubywa oleju, średnio 800 ml co 3 tys km,widze że wycieka jakby spod głowicy, dodatkowo ubywa płynu chłodniczego oraz na korku tkwi biały nalot, raz jest raz nie ma, wbrew przekonaniom silnik nie kopci wogole, pewnie to uszczelka ale proszę o jakieś rady w tym temacie. Pozdrawiam.
Jeśli autko ma filtr PDF to jeszcze w nim może być wilgoć po płynie. W EGR spaliny chłodzone są płynem z chłodzącym , czy jeśli twierdzisz ,że nie ma w nim oleju to czy płyn jest czysty (nie jest mętny lub nie ma rdzawego nalotu na ściankach lub korku wlewu). Filtr PDF zdobywa dzisiaj ostrzeżenie. Proszę czytać posty ze zrozumieniem. 3.1.11. Nie wysyłaj...
Właśnie u siebie zauważyłem taki biały nalot z tyłu pralki przy dolnej nodze krzyżaka, tuż obok tej plastikowej fajki z której wychodzi rurka do hydrostatu. Pralka chyba przecieka bo mama mówiła, ze było mokro i ciągle wywalało korki....Ale czy ten nalot, skąd się wziął. Widzę, ze i na płytkach w łazience pod pralką też on jest, czyli pralka przeciekała....Co...
jesli maź przy korku wlewowym nie ma się co przejmować to normalne przy jeździe na krótkich odcinkach, jeśli na bagnecie olej jest białawy duże prawdopodobieństwo że bierze płyn chłodniczy duża szansa że uszczelka wykręć świece i sprawdź cze są słodkie płyn jest słodki i może to coś naprowadzić Kup do tego kawę i śmietankę - zaoszczędzisz na cukrze....
Nie chcę straszyć, ale bardzo prawdopodobne jest uszkodzenie UPG lub nieszczelność układu chłodniczego nabyta podczas naprawy. Czy samochód chodzi lepiej gdy się rozgrzeje? Czy nie ma wycieku pod autem, plamy ,czegokolwiek. Jaki jest stan i poziom oleju oraz czy na korkach nie ma klasycznego nalotu?
Objawy wskazują na uszczelkę pod głowicą. Olej dostaje się do płynu chłodzącego. Na korku od płynu chłodzącego zbiera się nalot, płyn zmienia kolor pod wpływem oleju (ciemnieje).
Kwestia jest taka , że po 1 nie mam żadnych nawet najmniejszych problemów z odpalaniem. Po 2 korek od oleju jest w porządku nie ma żadnego nalotu. Po 3 kompresja jest bardzo dobra(sprawdzana przez mechanika i na każdym są praktycznie identyczne wskazania). Po 4 auto w ogóle mi się nie grzeje. Także tutaj nie sądzę , żeby to był powód znikającej wody...
Siema słuchajcie, kupiliśmy Seata Leona 1.8T 180KM. Dziwna sytuacja, bo znika płyn chłodniczy i olej, ale nie ma wycieków i stan oleju też nie rośnie. Pod korkiem oleju jest taki charakterystyczny żółty nalot ale samochód nie traci mocy, temperatura też okey, nie dymi. Panowie co to może być, nie wygląda to na uszczelkę pod głowicą, gdzie jeszcze może...
Dzisiaj odlalem nagromadzony płyn. Okazuje się że nie jest to płyn chłodzący (na 99%). Dlaczego tak myślę? Dlatego że kolor oraz smak się nie zgadza. Ciecz ma kolor brazowawy i jest jej ok 35 ml po przejechaniu coś koło 600km. Czy mogą to być opary? Jeśli tak to czy jest to normalne że jest tego aż tyle? Sprawdziłem też dokładnie bagnet i korek. Nie...
Witam. Mam taki problem gdy rano uruchomię silnik to wszystko jest ok. Wskaźnik ciśnienia olej pokazuje 3 (max). Po zrobieniu kilku kilometrów spada do około >2 (bieg jałowy) po wciśnięciu pedału przyspieszenia wszystko jest ok mianowicie wskazówka się podnosi na 3. Problem jest tego typu: gdy zgaszę auto i uruchomię ponownie to już ciśnienie waha się...
Mam forda fieste 1.3. Od dłuższego czasu nie włącza mi się wentylator. Ubywa mi co jakiś czas płynu chłodzącego. Pod korkiem wlewu oleju zbiera się nalot biały. Temperatura dochodzi do 1/3 wartości wskaźnika i dalej nie chce iść. Co to może być?? Jeszcze jedno, przy przyśpieszeniu strasznie się zamula. Tzn, mozolnie przyśpiesza, nie ma powera. Poradźcie...
przebieg 178000 spalanie gazu od 8 do 9 litrów benzyny 7. oleju nie bierze, Dodano po 36 Korek płynu chłodniczego nie jest tłusty, a końcówka wydechu jest okopcona czarny nalot
Sprawdziłem już kilka razy, jeśli płyn leci na ziemie przez nieszczelność nic się nie dzieje, jednak gdy uszczelniłem to połączenie pod korkiem silnika pokazuje się biały nalot, wnioskując można że jest to uszczelka pod głowicą :/ , więc zrobię już tak żeby leciało na ziemie, odwlekę nieuniknioną wymianę, jedyny obiaw prawie niezauważalne falowanie...
Problem może także leżeć po stronie immobilisera, choć nie wszystkie egzemplarze go posiadają, wkład jest w kluczyku a cewka indukcyjna wygląda jak pierścien i jest zamontowana na stacyjce, podpięta wtyczka z trzema lub dwoma pinami, zależy, może być tak że wsadzasz kluczyk i z byt szybko prubujesz uruchomić silnik, należy wlączyć zapłon i poczekać...
1. Oglądałem wałek rozrządu. Tam są takie krzywki co do których wiem, że sterują pracą zaworów. Jedna z tych krzywek jest brzydka tzn. ma takie zadziory na krawędziach. Czasem - nie zawsze, ale czasem silnik wydaje taki dźwięk, trochę jak stary diesel - typowe klek, klek, klek. Pojawia się taki dźwięk szczególnie często zaraz po zapaleniu silnika lub...
Moga byc świece ale skad te skaczące obroty-zaznaczam że nie jestem specjalista ale kumpel miał walnietą uszczelke pod głowica to też mu obroty wariowały-sprawdz przede wszystkim czy nie bierze ci płynu chłodniczego,czy nie podniósł sie poziom oleju(jezeli tak to dostaje sie do niego płyn) i odkręc korek wlewu oleju sprawdz czy nie ma na nim jakiegoś...
Jeśli po nagrzaniu do temperatury roboczej +/- 90st.C silnik w dalszym ciągu nadmiernie dymi na biało może to oznaczać uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Może Pan sprawdzić czy po odkręceniu korka wlewu oleju silnikowego nie ma biało/żółtego nalotu jak również czy podczas pracy silnika w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego nie następuje bąblowanie.
Nie powiedział bym za duże. Gdy jest za wczesny kąt wtrysku silnik walczy sam ze sobą można by powiedzieć. Jeśli nie jest wydmuchana uszczelka to z tego powodu spaliny nie polecą do chłodnicy. Ale jeśli jest lub z innego powodu dostają się spaliny do układu chłodzenia to objawem tego jest miedzy innymi przegrzewający się silnik. Trzeba szukać oznak...
Witam, kupiłem 3 dni temu Fiata Ulysse z 1999 roku 2.0 16v z sekwencyjną instalacją gazową. Po dniu jazdy pedał sprzęgła wpadł w podłogę ( okazało się, że zerwała się linka ) dzisiaj podczas powrotu z pracy do domu auto odpaliło jednak brakowało mu mocy, podczas dodawania gazu słychać jak by bulgotanie ( nie wiem jak to opisać ), nie przełączył się...
Cześć. Okazało się że cieknął olej z odmy i dalej wpadał do obudowy filtra powietrza następnie w dół cieknął w korpus przepustnicy, rozpuścił uszczelki obudowy filtra powietrza oraz gumowego uszczelniacza przez które przechodziły kable do monowtrysku i dalej leciał po odbudowie przepustnicy w dół. Skutkiem ubocznym było gaśnięcie auta przy mocnym hamowaniu,...
Witam. Mam problem z ubywanie płynu chlodniczego w Audi A3. Ale to nie jest ubywanie regularne. Mianowicie, sprawa wygląda tak że jak zauważę że w zbiorniczku wyrównawczym jest płynu trochę poniżej minimum, wtedy dolewam płynu leciuto ponad pomiedzy min - max. No i teraz wygląda to tak że czasami jeżdżę z dwa tygodnie w mieszanym trybie (miasto / trasa...
Po przejechaniu 1 tyś km zlej gorący olej i wymień filtr - i powinno być OK - Ten nalot to opary i resztki wody które pozostały po awarii uszczelki, Chuba że pomieszałeś dwa rodzaje oleju wtedy robi się taka piana na korku i pokrywie zaworów
Termostat raczej ok .. obie rury cieple,na postoju temperatura stała nie skacze,wentylator działa,korek zbiornika wymieniony, po zalaniu płynu jeżdżąc prędkością do 100 jest ok ,nie wyrzuca go ,lecz kiedy depnę trochę więcej gazu to odrazu wyrzuca cały płyn z zbiorniczka całego układu chłodniczego. w oleju wody niema a pod korkiem od pokrywy zaworów...
Niestety w naszej firmie był problem z Dafem w postaci ubywającego płynu przez nadmiar. Wymieniliśmy uszczelnienie sprężarki, korek wyrównawczy w zbiorniczku, problem się nasilał dalej. Sprawdzenie zawartości dwutlenku węgla w płynie chłodniczym - wynik negatywny. Ostatecznie winna była opadnięta tuleja silnika, a motor się wcale nie grzał. Auto miało...
Witam, Mam problem z autobusem Scania Irizar PB. Silnik Scania DC1104 PDE 380 KM. Autobusem jeżdżę osobiście od 4 lat i zauważyłem, że stopniowo traci trochę mocy. Nie jakoś strasznie, ale było to wyczuwalne. Auto normalnie odpala ciepłe i zimne, nie dymi, nie było większego spalania, aż do niedawna z tankowania na tankowanie zaczęło palić około 3 l...
Witam, ostatnio po przejechaniu ok. 100 km w samochodzie zapaliła się kontrolka oleju, (migała z sygnałem dźwiękowym). Wcześniej nie miałem takich problemów, kontrolka zaświeciła się podczas jazdy, w linii prostej, nie na żadnym zakręcie czy pochyleniu. Zatrzymałem się aby sprawdzić czy rzeczywiście oleju brakowało, okazało się że jest w porządku, już...
nalot korek chłodnica nalot korek oleju nalot cewce
czujnik obwodu mazda lusterka elektrycznie subwoofer spalić
termet instrukcja serwisowa kabel moeller
Klekot lub świst po wymianie rozrusznika w Passat B5 1.9 TDI Audi A2: Kontrolka klocków po skręcie w prawo