Denso czy Magneti Marelli?
sprawdż jakim napięciem ładuje
Witam. Dziś zmierzyłem spadki napięcia na kablach i lądowanie na samym alternatorze. Obudowa alternatora - biegun ujemny akumulatora spadek 180 mV. Wyjście z alternatora - biegun dodatni Aku spadek 560 mV. Wiem, że to całkowicie niedopuszczalne, taka wartość. Ale o dziwo nic się nie grzeje. Ewentualnie ja coś źle mierzę. Chociaż w test mode pod V30...
Witam. Problem jak wyżej napisałem. Alternator ładuję ,a na komputerze świeci się kontrolka. Wymieniony regulator napięcia, kable też sprawdzone ,szczotki i szczotkotrzymacz w alternatorze również sprawne. Jeśli ktoś mógłby coś doradzić gdzie dalej szukać będę wdzięczny.
Witam, chodzi o alternator w UAZie napięcie na aku. silnik nie pracuje jest około 12,5V jak przygazuje na ful to dochodzi max na 12,9V. Jak odłączam akumulator to silnik pracuje normalnie, jak włączę światła na odłączonym aku to na wolnych obrotach świecą w miarę dobrze jak przygazuje to światła przygasają. Dodam, że próbowałem odłączać regulator i...
Witam. Co może być powodem nie gaśnięcia lampki ładowania akumulatora po odpaleniu w/w fury? Aby zgasła trzeba wcisnąć gaz na maxa i chwilę przytrzymać, potem gaśnie i wszystko jest OK. Co można zrobić aby gasła przy wolniejszych obrotach (akumulator ma nie całe 2 lata)?
ładuje a kontrolka świeci coraz jaśniej. o co chodzi? proszę o jaknajszybszą pomoc :(
Witam, mam problem z brakiem ładowania w minikoparce typu "bobcat". Alternator z zewnętrznym mechanicznym regulatorem napięcia. Alternator oraz regulator był sprawdzany w profesjonalnym zakładzie zajmującym się regeneracją tego typu urządzeń - po testach wychodzi że są sprawne. Po założeniu do maszyny pomiar napięcia na mierniku wykazuje brak ładowania....
Witam Na początek bez bicia przyznaję się że wstawiłem w szereg z regulatorem diodę prostownicza co dało ładowanie na poziomie 14.8V (bez obciążenia) i 14.2 pod obciążeniem. Jeździłem tak cały czasz i nic absolutnie się nie działo. Ostatnio z dnia na dzień natomiast alternator zaczął świszczeć słychać do tak do 1.5k obr bo później silnik zagłusza. Dodatkowym...
No i pojawił się problem. Oprócz tego iż czasem Mi rozrusznik nie kręci jak malczan sie nagrzeje, to równiez nie mam ladowania na akumulatorze ( Gdy odłącze klemy to samochod gasnie). Normalnie jak jest fiacik zimny to odpala bez problemu. Mimo iz nie mam ladowania kontrolka sie nie pali. O co chodzi? Regulator, kable, rozruch to napewno do wymiany...
Witam mam problem? Mam w samochodzie skrzynie magnata i oczywiście wzmacniacz.Gdy słucham głośno muzyki przygasaja mi światła mijania w rytm basu.Czy to jest normalne? Czy wzmacniacz pobiera tak dużo prądu że alternator nie nadąża go naładować? A tak na marginesie,jak słucham ostro muzyki to mam potem problem z odpaleniem,bo rozrusznik ledwie kręci.Co...
Mam problem z ładowaniem w Ładzie 2105 wskazówka od napięcia akumulatora oscyluje między (zielonym a czerwonym polem) wymiana regulatora napięcia na nowy nic nie pomogła ,na wyższych obrotach wszystkie światła świecą raz jaśniej raz ciemniej. Pomocy !!!!! :|
Mam problem z ładowaniem akumulatora ciągle świeci się kontrolka, gaśnie jak przekrocze 3 tyśące obrotów. Co to może być ? słyszalem że może to być regulator napięcia, proszę o pomoc
Słabe ładowanie akumulatora.
witam mam problem z alternatorem,tzn sprwdziłem wszystkie diody i sa ok,legurator nowy a kontrolka od ładowania gasnie dopiero po przygazowaniu
TEMAT dyskusji Ładowanie - Alternator Po ok 5 godz pracy ciągnika na wolnych obrotach nie pali sie ani nie ża rz y kontrolka ładowania tylko pulsuje z częstotliwością co 1-2 sekundy jak obroty wzrastaja to przestaje swiecić, lub po zapaleniu np świateł postojowych (na wolnych obrotach) Czekam na opinie Pozdrawiam Marka sprzętu? Marka alternatora? Może...
Witam, mam pewien problem z Ładą Nivą 1.7i, otóż najprawdopodobnie alternator nie ładuje. Po przekręceniu kluczyka powinna się zapalic kontrolka ładowania o po uruchomieniu zgasnąć i właśnie owa kontrolka sie nie zapala sprawdziłem wszystkie żaróweczki od kontrolek, są OK, pomierzylem wszystkie diody, rezystory, są OK.W alternatorze wymieniłem cały...
Witam. Jestem właścicielem, pierwszym, 9 letniej Skody Felicii. Rocznik 2000. Przez ten czas, jeździła bezproblemowo. Jednak tej zimy zaczęły się problemy. Brak napięcia, auto nie odpalało. Myślałem, że to z powodu mrozów. Ładowałem akumulator, wyjmowałem go na noce. Jednak za którymś razem nie zadziałało i auto odmówiło posłuszeństwa. Np. Odpalało...
Mam problem z ładowaniem akumulatora. Szukałem na forum ale nie nie pasuje dokładnie nic do mojedo przypadku. Więc opiszę może mój przypadek. Od paru dni zauważyłem że rozładowuje się akumulator mimo że lampka kontrolna ładowania akumulatora się nie swieci,. Akumulator wymieniony na nowy. Mimo to nie ma ładowania na akumulatorze podczas pracy silnika...
Witam Mam problem z ładowaniem na wolnych obrotach w kosiarce po dodaniu gazu do okolo 1200 obrotow ladowanie sie pojawia i jest juz na wolnych obrotach Prad wzbudzajacy jaki dochodzi do alternatora to 11.7v i na tym kabelku w szereg wlutowany jest opornik o wartosci mierzonej miernikiem 374kohm Po co ten opornik.Kontrolka od ladowania to dioda jak...
witam przy włączeniu zaplonu lampka ładowania świeci sie, a po odpaleniu silnika gaśnie tak jak gdyby było ładowanie i wszystko ok. Natomiast ładowania nie ma, rozładowuje akumulator. zmieniłam alternator z działającego samochodu natomiast nie ma poprawy,dzieje sie to samo- więc alternator jest ok. sorawdzałem kabel plusowy od akumulatora prąd jest....
Mam trzy niesprawne alternatory które podobno zle ładowały Rozłozyłam je i sprawdziłam diody przy napięciu 12V izolacje stojana i wirnika przy napięciu 220V I wszystko niby jest w porządku Ktoś mi powiedział ze to musi być regulator napięcia A czy może być tak ze dopiero pod obciążeniem jest jakieś przebicie? A tak wogóle to regulator napięcia można...
Witam, Od jakiegoś czasu mam problem z ładowaniem na niskich obrotach. Mam skode Felicje z 1998 z silnikiem 1.3 wtrysk. Wszystko zaczęło się już dawno ale od jakiegoś czasu nie daje mi to spokoju częste doładowywanie akumulatora jest męczące. Stary alternator był po regeneracji na niskich obrotach przy włączonych światłach i dmuchawie na 4 biegu nie...
(at)damianduda0111 Błąd ten pojawia się tylko i wyłącznie przy hamowaniu silnikiem oraz przy wartości napięcia na zacisku 30 w granicach od 15 do 16,5 V. Regulator napięcia jest wymieniony na nowy, ładowanie alternatora jest wręcz książkowe. Jak alternator ładuje prawidłowo, zakładam że ok 14,4 V, to skąd wyższe napięcie 16,5 V, ciekawe?
Miałem podobny przypadek w moim escorcie, tyle że mnie zaśniedziała blaszka "sprężynująca " w regulatorze. Alternator firmy bosch posiada szczotki + regulator w jednym wymiennym elemencie wkręcanym w alternator. W moim przypadku ładowanie akumulatora podczas "falowania" dochodziło do ponad 20 A ! Posprawdzaj instalację pod kątem słabych styków.
Na starym alternatorze nie pokazywał tego błędu tylko w ostatnich minutach jak już bateria padała wszedł system awaryjny i potem aku naładowałem odpalił i za moment znów tryb awaryjny się pokazał zmierzyłem miernikiem i było bardzo słabe ładowanie falował od 12 do 11 i 13V.wykrecilem alternator kupiłem regulator napięcia założyłem ale nic się nie poprawiło....
Sprawdź alternator czy ładuje odpowiednio, podłącz żaróweczkę pod zasilanie dźwigni przy liczniku i mierz napięcie czy faluje
To nic dziwnego. Zakładasz błędnie, że ta bateria ma pełną pojemność, więc czas jej rozładowania i ładowania będzie długi. Faktycznie bateria może mieć np. 50% pojemności, albo mniej. Na jedno lub dwa kręcenia rozrusznikiem wystarczy w temperaturze 20 stopni. W niższej nie wystarczy. Gdy bateria osiąga 14,4V to jest naładowana w ok. 70%. Trzeba ją potrzymać...
Witam. Mam dziwny kłopot w moim Passacie B5 AHU 1,9TDI. Sprawa wygląda tak: - zauważyłem iż kiedy uruchamiam cokolwiek w aucie z elektryki czy to szyby czy nawiew czy radio to można odczuć spadek napięcia w aucie. Objawia się to chociażby przygasającym oświetleniem kabiny auta jak i przygasaniem samych zewnętrznych świateł samochodu. - kiedy np. otwieram...
Witam, mam problem, tj. falujące obroty samochodu, a wyłączone światła mijania. Dzieje się to tylko, gdy samochód jest rozgrzany. Wyłączenie świateł na postoju powoduje falowanie obrotów, a ponowne włączenie wyrównuje pracę silnika. Wystarczy włączyć ogrzewanie lusterek lub szyby i też silnik zaczyna równo pracować. Ponowny rozruch silnika też rozwiązuje...
Dzień dobry, mam problem, ale najpierw szczegóły: Toyota RAV4 gen2 2002 r. D4-D. W aucie, bez różnicy czy na postoju, czy podczas jazdy, przygasają światła, czasem zegary, jakby przeładowanie; miał ładowanie 15,6–18,4 V, niestabilne w tym zakresie. Zmieniłem alternator z mechanikiem, bo podejrzewaliśmy mostek greca w alternatorze; przy okazji zmieniłem...
Witam jeśli chodzi o ładowanie to nie powinno mieć wpływu na falowanie obrotów silnika . Alternator ma wyjścia [LW] lampka i obrotomierz , co do drugiego wyjścia to może ma jeszcze jakieś połączenie ze sterownikiem i wpływa to na falowanie obrotów, dlatego jak wcześniej ci napisali odłącz wtyczkę kiedy alternator ładuje i wtedy zobaczysz czy jest różnica....
Jeżeli posiadasz zwykły multimetr to ustaw go na zakres napięcia stałego tak zwane DC następnie sondy podłącz do akumulatora sprawdź jakie jest napięcie miernik powinien wskazać wiadomo 12 V czyli napięcie akumulatora. Następnie odpal silnik i patrz czy napięcie na mierniku wzrasta jeżeli alternator jest dobry i ląduje na mierniku powinno być około...
Masz sterowany z ECU. Trzeba szukać w wiązce uszkodzonego przewodu. ECU porównuje napięcie akumulatora i steruje alternatorem. Podłączone dobrze? wywalić ten i dać zwykły i będzie spokój.
Witam Jadąc autem nagle zaczęły żarzyć się kontrolki: ładowanie, prawdopodobnie brak okładzin hamulcowych, woda i zaczęły falować obroty na obrotomierzu (silnik pracował normalnie i nie faluje). Oczywiście wszystko jest w porządku tylko brakuje ładowania. Nie mam teraz zbyt wiele czasu bo auto cały czas jest w ruchu to dzisiaj trochę posprawdzałem i...
Witam Mam duży problem z Fiatem Bravo 2 1.6 Mjet. Otóż świeci się kontrolka akumulatora, podczas gdy ładowanie jest prawidłowe 14,2 V. Po kolei: - Dwa tygodnie temu pierwszy raz zaświeciła się kontrolka ładowania, a wraz z nią zaczęło się wyłączać wspomaganie kierownicy, dodatkowo silnik zaczął się trząść, a światła przygasać. Mechanik od razu stwierdził,...
Witam wszystkich, potrzebuję pomocy z bmw E90 328i 2007 silnik to ponoć n52n wdg vin z carsu 300tkm przebieg, mam problem odnośnie falujących obrotów ciągle faluje lub gaśnie na biegu jałowym (podczas jazdy idealnie wszystko po za marchewami z wydechu) rzeczy które zostały już zrobione w ostatnim czasie to- Rozrząd Kpl swiec Kpl cewek Założony nowy...
Nie sądzę aby falowanie obrotów silnika było spowodowane napięciem wyższym o 0.2v, zapewne problem powróci a znikł przez odpinane klemy, ale raczej już tutaj się do tego nie przyznasz. Piękne podsumowanie. :D Raz tylko miałem falowanie obrotów (ford) spowodowane alternatorem. Śruba energetyczna na alternatorze była tak mocno skorodowana że stanowiła...
Ja bynajmniej takim chodem bym się nie przejmował , w mojej c 360 praca brzmi podobnie a i obsługując [dawniej ]ZNMR ,gdzie wymiana silników [szczególnie przez PGR] była na porządku dziennym , silniki często pracowały z takim odgłosem [ odczucia szarpania]. Jak wspomniałem wcześniej w moim Ursusie szarpanie na wolnych obrotach zaczęło się po wymianie...
Przypomina mi to trochę moją przygodę w corolli. Po przypadkowym zwarciu przestało mi działać parę urządzeń i między innymi ładowanie akumulatora (świeciła się kontrolka ładowania). Po odpaleniu silnika wolne obroty falowały, a napięcie na alternatorze w takt zmian obrotów jeździło od 12-16V. i alternator momentalnie zrobił się gorący (mnie też przy...
Odpowiadam na temat ładowania, ponieważ znalazłem włąściwą usterkę. Następna próba pomiarów napięcia akumulatora potwierdziła lekkie przekroczenie naięcia na wysokich obrotach, natomiast w trakcie nagłego przyśpieszania występował chwilowy spadeknapięcia, a następnie znaczne chwiloweprzekroczenie napięcia. Po demontażu okazało się że pierścienie wymagają...
W zasadzie tak. Jeśli aku w aucie ma już 2Ah pojemności to zmiany napięcia będą szybkie i elektronika może nie nadążać za zmianami z wysterowaniem altka a tym bardziej silnika bo ten jest bardziej bezwładny. Mogłoby to jeszcze tłumaczyć tak duży wzrost napięcia, bo na zdrowym aku ciężko jest wymusić w krótkim czasie 17V, a samo max ładowanie w clio...
U mnie problem rozwiązany. Okazało się że wyleciał przewód z alternatora i to była przyczyna tej awarii . Do smpsmok sprawdź u siebie bo możesz mieć luźną wtyczkę lub przerwany przewód gdzie dalej, u mnie jest izolowany w dwóch miejscach czyli chyba komuś się przerwał. Sprawdź również czy alternator dobrze ładuje bo u mnie przy spadku napięcia gasł...
Witam. O ile w tej feli zastosowany jest ten sam alternator lub podobny co w 1.3MPI to mają one pewną wade, otóż nie doładowywują akumulatora w prawidłowy sposób. W 1.3 MPI mojej matuli 13.8V na jałowym biegu to norma. Bardziej zaawansowani skodziarze ładują pod ten alternator własnoręcznie składane regulatory napięcia dzięki czemu napięcie wraca do...
No to , masz bardzo złe ładowanie. Na postoju , po wyłączeniu stacyjki i chwilę odczekanie , jakie masz napięcie na akumulatorze? Jeżeli jest powyżej 12,60 V , to możesz mieć; - nawalony alternator , - uszkodzony regulator napięcia , - albo też (jak pisze Kol.Pitool) - masy,masy.
Alternator może powodować falowanie obrotów jeżeli w zmienny sposób obciąża silnik. Dodanie obciążenia elektrycznego, w zależności od silnika (sterownik może wyrównywać obroty od razu bądź z opóźnieniem) powoduje albo spadek obrotów, albo przynajmniej słychać, że ma ciężej (tak jak toczyć się bez gazu). Szarpanie podczas jazdy to jednak co innego -...
Podmień ten regulator przecież to chwila muzyki. Czytaj uważnie Dodano po 1 Krótko-mostek sprawdzałeś po odlutowniu uzwojenia, czy z uzwojeniem? bez:D Usterka zlokalizowana, jedno z uzwojeń stojana nie łączyło do mostka, wystarczyło lut poprawić Dodano po 16 Teraz ładowanie bez świateł 13.85V, ze światłami 13.75
Nie miałem czasu ogarnąć auta. Na razie jest tylko gorzej, napięcie potrafi zabujać od 15,6 V do 12 V kiedy zaczną spadać obroty. Na razie stoi na parkingu, jak będzie czas i cieplej coś ruszę. Generalnie potrafi wariować na obrotach, wtedy robią się problemy z napięciem. W ta sobotę wyczyściłem masy w aucie. Jest lepiej, ale nie idealnie. Potrafi spaść...
Witajcie Panowie. Wiem że temat stary ale wolę się podpytać niżeli szukać po omacku. W aucie jest prąd w zależności od stanu czy to spoczynek czy uruchomiony i alternator ładuje (11-14V) Posiadam konwerter z 12V na 5V ale przy takim falowaniu napięciem ten konwerter potrafi przestać działać (szybko się popsuje). Czy jest możliwość abym przed konwerterem...
Przede wszystkim życzę wszystkim Wesołych Swiąt Wielkanocnych! Dziś sprawdziłem jeszcze kilka rzeczy - różnica napięcia miedzy '-' aku a obudową alternatora - kilka mV, między '+' a zaciskiem prądowym alt. 0,1V. 3 opinowa wtczka- biały przewód 10,4V, brązowy 1,6V, pomaranczowo-żółty 13,9V. Pod obciążeniem (klima + długie, ogrzewania przedniej szyby...
Hmm prądnica ? ona potrzebuje minimum 1500 obr na minute by zaczeła dobrze ładowac. Nie lepiej zastosowac alternator> ? Po pierwsze większa sprawność .mniejsze gabaryty i prędkość obrotowa by zaczeła ładowac akumulator.Np alternator od fiata 125p potrzebuje minimum 1000 obr by zaczać ładowac. Co do tego "spalania" energi to nie jest dobry pomysł. Regualtor...
Witam, pacjent to Corsa C 1.7 DTI (Isuzu), 2002 r. Objawy: gdy obciążenie alternatora się zmniejszy (wyłączenie świec żarowych w obecnym okresie) obroty silnika zaczynają delikatnie falować na biegu jałowym, oraz mruga delikatnie ale widocznie światło emitowane przez wszystkie żarówki, najbardziej te w kokpicie. Włączenie np klimatyzacji lub ogrzewania...
Witam, dzisiaj miałem chwilę czasu żeby pogrzebać trochę w aucie i problem udało się rozwiązać. Tkwił on bowiem w nowym regulatorze napięcia. Po zamontowaniu nowego regulatora i zamontowaniu alternatora, brak ładowania, kontrolka od ładowania w ogóle się nie świeci. Tylko teraz pytanie dlaczego? Szczotki mogły być niedotarte? Jest jakaś metoda na sprawdzenie...
Koledzy spotkałem auta z ujemnym bilansem energetycznym, a objawia się on mruganiem światłami na wolnych obrotach. I lekkim falowaniem obrotami w czasie silnego obciążenia. Jest to uwaga , skoda felicja i niesławny magneton. Reszta aut ma dodatni bilans czyli zawsze jest ładowanie akumulatora. Można to stwierdzić po napięciu na nim , jeśli przekracza...
Obserwuj ładowanie przez dłuższy czas nie tylko na chwile kontroli .Miernik w gniazdo zapalniczki i w drogę.Miałem przypadek opel omega niby ładowanie 14,4v ok po przejechaniu około 30km regulator podawał 17,4v i niestety paliło żarówki i nierówna praca silnika tak dziwne że nie popaliło innych podzespołów.Może też być wina masy silnika .Lub masz luźny...
Witam! Mam następujący problem z Fabią. Zauważyłem, że mam czasami spadki napięcia gdy mierze je miernikiem na akumulatorze. Podczas pracy silnika i ładowaniu, napięcie powinno być ok. 14 V. Oczywiście jest tak ale często zaraz po uruchomieniu silnika spada do 12V jakby w ogóle alternator nie ładował. Po przygazowaniu ładowanie wraca do normy i jest...
Już myślałem, że nikt nie napisze :) Proszę tu jest vin WF05XXGBB5YS81587 Alternator na wolnych obrotach ładuje równo 14,40V i 8-10A jeżeli jest wszystko wyłączone, jak włączę szyby i pierwszy bieg wentylatora produkuje 54A i napięcie spada zaledwie o 0,1v bez jakichkolwiek wahań. W sterowniku silnika jest cały czas błąd dawkowania. Jest jakaś opcja...
Focus mk1 1.6 2003 Otóż u mnie na wpiętym regulatorze napięcia obroty czuć że czasami falują, tak na prawde nie widac tego na obrotomierzu, ale czuć to mocno na fotelu kierowcy, pasażera, kierownicy, jeśli nie falują to czuć i tak drgania, jakbym jeździł moim starym dieslem. Ładowanie po odpaleniu auta z wpiętym regulatorem jest na poziomie 14.2 v czyli...
Tak, wiem o tym. Już tyle rzeczy wymieniłam w tym samochodzie, bo każdy mechanik stawiał błędną diagnozę, a dalej to samo. Wymieniłam wtryski, EGR, przepustnicę, przepływomierz, filtry, świece i dalej to samo. Martwi mnie ta przepustnica, bo stoi w miejscu z tymi wartościami. Z tymi mechanikami to uważaj, bo niektórzy nie chcą dochodzić do problemu...
Nie chce sie spierac tutaj na forum bo to niewiele wnosi ale wlasnie kontakt kabeloczko-kabel byl idealny bo wzialem szlifierke i rozpilowalem polaczenie. Kabel byl przegrzany w calej rozciaglosci - bylo to dosc subtelne poniewaz nie byl on ewidentnie jakiegos ciemnego koloru tylko blady zolto-zielony (widac bylo pod dobrym swiatlem jak sie mieni)....
[quote="szymian1234"]Bunny, wiem, że nie powinno się odpinać, ale zacząłem chwytać się wszystkich pomysłów, bo wszystkie mechaniczne podzespoły były sprawdzane i są sprawne. Ładowanie na aku jest około 14v, natomiast kiedy miernik podłączam do alternatora, z minusem do masy są spore spadki napięcia, spada ono czasem nawet do 7v. [/quote To jest niemożliwe...
A więc tak, trochę się pośpieszyłem z diagnozą i jednak pulsacja napięcia występuje też bez odpalonego silnika, jest mniej zauważalna ale pewnie przez to że regulator napięcia na alternatorze nie próbuje tego korygować, co w efekcie tylko pogłębia zakłócenia w sieci (Bez odpalonego silnika nie miga oświetlenie, ale ładowarka nadal wywala błąd na telefonie....
Też myślałem o alternatorze ale gdy się przyłoży miernik ładowanie wygląda na OK . ~13,5V . Przy podpiętym kompie podczas jazdy i na jałowym też pokazuje równe 13,5V , czy to za mało ? Spróbuję powrócić do zwykłych żarówek ale wątpie czy to coś da . Jeszcze co zaobserwowałem to gdy silnik pracuje na jałowym (automat N lub P) to cyklicznie co ~30 sek...
małe odświeżenie tematu... byłem na innym kompie i udało się sprawdzić ciśnienie na szynie 270~280bar o dziwo w korekty nie dało się wejść. Natomiast wydaje mi się że przyczyną takiej sytuacji jest chyba alternator...zaobserwowałem to wieczorem jak świeciło się oświetlenie kabiny, autko odpala normalnie równiutko chodzi i w momencie kiedy światełko...
Witam serdecznie. Mam problem z regulatorem napięcia, otóż miałem delikatne problemy z trzęsieniem autka (spadaniem obrotów) na biegu jałowym, gdy np otwieram drzwi i zapalają się światła awaryjne, lub gdy zamykam lub otwieram szyby elektryczne, wtedy obroty spadały i trzęsie autem. Postanowiłem wymienić regulator napięcia bo podczas zamykania szyb...
Byłem już u mechanika i na komputerze pokazało słabe napięcie układ kierowniczy, słabe napięcie układ hamulcowy następnie został poddany regeneracji alternator tak jak pisałem lecz czy dalej pokazuje po tym jakieś błędy to nie wiem co do napięcia to posiadam CB radio które pokazuje napięcie i podczas jazdy z włączonymi światłami pokazuje ładowanie czasem...
Witam. Mam problem z Vectrą A, mianowicie czasami przy odpaleniu silnika wskazówka obrościomierza skoczy mi z dużą prędkością na 7000 obr. Gdy już silnik pracuję przez chwilę zachowuję się normalnie, a następnie znowu faluje. Dodam że silnik nie zwiększa przy tym obrotów. Zauważyłem że jeśli coś takiego się zdarza przy uruchamianiu silnika to światełko...
Witam! Silnik 1,4 16v Borykam się z wyżej wymienionymi usterkami już dłuższy i tak: -przepustnica czyszczona dwa razy, adaptowana po razy kilka -przewody, świece wymienione -cewka zapłonowa sprawdzona-sprawna -wszystkie podciśnienia szczelne -egr był zaślepiany, aczkolwiek nic to nie dało, więc aktualnie odsłonięty -styki w mechanizmie, który jest zamiast...
dobrze ze tematu nie zamknąłem bo mam pewną wątpliwość co do wartości ładowania. Kupiłem nowy akumulator. Odpalam motocykl bez świateł mijania, mam ładowanie na wolnych obrotach ponad 14v(14v-14,1v) na wyższych jest coś koło 13,7v. Załączam światła mijania i napięcie na wolnych obrotach jest coś koło 13,6-13,7v , ale na wysokich obrotach jest 13,1v...
Jak elektrolit jest brunatny to może masy z płyt spłynęły. Weź odpal autko i zmierz na klemach jakie masz napięcie ładowania powinno być miedzy 13.8V a 14.4V włącz światła i popatrz czy napięcie jest stabilne jak faluje spada podnosi się to regulator ładowania w alternatorze. Nie prostownik z tesko czy z biedronki tylko zwykły polski `` zespół prostownikowy...
napiąć ładować falować alternator napiąć ładować napiąć ładować alternator
reset flash philips transformator termistor moeller xcomfort
olimpiada euroelektra chinskie radio
Ferguson 3412 – schemat wzmacniacza stereo, dokumentacja serwisowa, typowe usterki Jak sprawdzić ładowanie w Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004?