1. W przypadku tego kondensatora jest napisane 250VAC To napięcie przemienne. 250V (bez AC) to napięcie stałe. Taki kondensator wytrzymuje 20% napięca zmiennego nałożonego na npięcie stałe. (Uo +/- 10%) Do napięcia przemiennego (+/-) się nie nadaje.
masz tutaj kawalek instrukcji serwisowej do matiza w jezyku angielskim na ile on sie przyda to nie wiem
No to na pewno zwarta. Wymiana, lub przewinięcie.
Prawdopodobnie masz dokładany immo.Może on odcinać rozrusznik pompę paliwa i zapłon . Były dwu- były i trzy obwodowe.Trzeba odszukać centralkę i po kablach dojść ,który przekażnik odpowiada za zapłon.
Jeżeli w tym samochodzie jest bezpiecznik zasilający cewkę zapłonową to jest to pierwszy samochód z tej grupy w którym by to było. Samochody te - nie posiadają bezpiecznika zasilającego cewkę zapłonową. Sprawdź kostki od tyłu skrzynki bezpiecznikowej - zwłaszcza te czerwone o dużym przekroju. Pozdrawiam.
Czyli problem jest głębszy i nie wiem czy da radę Kolega to wykryć. Bo jeśli napięcie na cewce i module jest, a żaróweczka nie miga - przyczyną może być czujnik obrotów bądź sam moduł. Najpewniejszym sposobem wykrywania "w domu" takich awarii to podmiana części z drugiego, sprawnego i stojącego obok ( :D ) Poloneza. Kupowanie aż się "trafi" jest zbyt...
http://obrazki.elektroda.pl/6092632500_1... Witam. Słowem wstępu: Chciałbym zaprezentować mój generator wysokiego napięcia na bazie cewki zapłonowej od Fiata. Układ ten wyróżnia się tym od innych, że generuje bardzo wysokie napięcia, rzędu 50 tysięcy volt. Wyładowania są głośne i spektakularne. Dlatego też wszystkim początkującym, niepełnoletnim,...
Przecież tam jest zapłon typu DC-CDI, napięcia na cewce zapłonowej nie zobaczysz. Zwróć uwagę na zachowanie kontrolki immobilizera, czy prawidłowo czyta kluczyk. Sprawdź rezystancję impulsatora. Podłącz inną cewkę WN. Jeśli wszystko inne wygląda ok, to pozostaje uszkodzenie modułu zapłonowego.
Czujnik ckp impulsator jest sprawny sprawdzałem miernikiem Jak to miernikiem? Sprawdzałeś napięcie zasilania ECU czy napięcie wysterowania cewki zapłonowej? Najlepiej to sprawdzić oscyloskopem. Wtedy widać dużo więcej niż na wskazaniu miernika.
https://obrazki.elektroda.pl/5358137500_... Witam. Celem tego projektu było stworzenie generatora wysokiego napięcia, który bez transformatora wstępnie obniżającego napięcie, będzie można zasilać z sieci. Urządzenie potrafi wytworzyć napięcie rzędu 100kV (maksymalna długość iskry ok. 10cm), które za pomocą regulatora fazowego możemy...
zostają jeszcze przewody wysokiego napięcia oraz cewka zapłonowa, pytanie jeszcze co to za instalacja gazowa?
Witam . Gaszenie jest zielony i czarno-biały.Czy chodzi Tobie o samo gaszenie ,czy podłączenie całej stacyjki?.Jeżeli całej to ,zasilanie (+) dasz na czerwony ,wyjście stacyjki czarny na zasilanie cewki wysokiego napięcia(sprawdź czy dochodzi napięcie),wyjście cewki zapłonowej powinno być podłączone do modułu,zacisk górny prawy (cewka wysokiego napięcia)....
a może to kostka stacyjki,sprawdz czy masz napięcie na cewce zapłonowej podczas kręcenia rozrusznikiem . dołączam schemat może Ci w czymś pomoże
Jak dla mnie, to ten silnik sprężania już nie ma i tyle. Wymieniać na pałę co papdnie, byle by tylko pieniądze wydać? c) aktualnie impedancja cewki mierzona w podwyższone temperaturze , powiedzmy ok 50 st. C, Powiedz mi chłopcze, jaka jest prawidłowa impedancja cewki ? Dodano po 1 a) jakie aktualnie napięcie dochodzi do cewki zapłonowej, Powiedz, jak...
Cewka zapłonowa ma dokładnie taką samą budowę, co cewka do dwubiegowego Rometa. Jedna cewka współpracująca z przerywaczem, druga cewka generująca wysokie napięcie na świecę zapłonową. Jak pisałem wcześniej, sprawdź przerywacz, kondensator i połączenia skręcane.
WN - wysokie napięcie, tj. cewka zapłonowa, przewód, świeca
Sprawdź masę silnika.Sprawdź czy nie zanika napięcie na cewce zapłonowej jak gaśnie.Podłącz żarówke 21w do cewki +12v po zapłonie drugi koniec do masy.Sprawdź wszystkie masy i grube plusy.
nie czepiał bym się immo skoro kontrolka gaśnie rozumiem że napięcie na cewce zapłonowej w chwili rozruchu, sygnał sterowania cewką i sygnał czujnika położenia wału korbowego sprawdzone...
http://obrazki.elektroda.net/50_11966710... Nigdy nic tutaj nie zamieściłem więc w końcu to zrobię :) W weekend złożyłem sobie generatorek wysokiego napięcia z dwóch cewek zapłonowych od Syreny :) Zamierzam wykorzystać go do 100% DIY aparatu rentgenowskiego. Udało mi się wycisnąć z tego generatora jakieś 90kV, więc całkiem nieźle i lepiej...
czy dochodzi do cewki Cewka jest elementem wykonawczym
Czemu? A nie powinno wejściowe być 12.4?
Potrzebuję pomocy w pomiarze i rejestracji wysokiego napięcia w cewce zapłonowej podczas pracy silnika lub jej symulacji. Teoretyczny przebieg wygląda mniej więcej tak: http://obrazki.elektroda.net/33_12405947... Mam sondę oscyloskopową 1:1000. Chcę wykorzystać układ il300. Jak zaprojektować ten układ by współpracował z dowolnym procesorem...
Hejka Jeśli brakuje iskry na cylindrach, to istnieje kilka możliwych przyczyn: Uszkodzona cewka zapłonowa - sprawdź czy cewka zapłonowa działa poprawnie. Możesz to zrobić przy użyciu multimetru, który pokaże Ci, czy cewka ma odpowiedni opór. Jeśli opór jest poza zakresem, to może to oznaczać uszkodzenie cewki. Uszkodzony moduł zapłonowy - moduł zapłonowy...
Odp dla kolegi lechoo. Jeśli chodzi o porażenie prądem elektrycznym z tych cewek to jestem zgodny lechem w 100% ale nie łapie się za dwie elektrody i włączam układ do sieci tylko robię to w sposób bezpieczny. Dodano po 7 Odp dla kolegi Mariusz O. Myli się kolega twierdząc ,że tam są dwa tyrystory przymocowane do radiatora, tam jest jeden tyrystor i...
Na pewno wirnik alternatora, stojan alternatora z płytką zapłonową, regulator napięcia, mostek prostowniczy, czyli tzw. diody, cewki zapłonowe z przewodami wysokiego napięcia i fajkami, jeśli chciałbyś zrezygnować z ładowania akumulatora, to możesz sobie odpuścić regulator z mostkiem prostowniczym.
zarejestruj się na forum o dt http://yamahadt.info/ tam ci pomogą napewno
W momęcie kiedy wstępuje usterka sprawdz napięcie na cewce zapłonowej jak są trudniści to podłącz kontrolkę (diodę) małą i przeprowadz sobie na pulpit to w momęcie bedziesz wiedział co się dzieje potem na wtryski,przekaźnik . Schemat i wszystkie newralgiczne punkty W ten sposób bardzo szybko zlokalizujesz usterkę
A na styku nr 15 cewki zapłonowej masz dobre napięcie, podłącz tam żarówkę 12V21W jeden styk do masy, kolejny do 15 na cewce, po przekręceniu zapłonu żarówa ma się świecić pełnym światłem. Jeszcze sprawdź czy masz impulsy na styku nr 7 ECU z komputera z odłączoną cewką całkowicie, można LED`em.
Przewód wysokiego napięcia. Te grube kabliska cewka - aparat zapłonowy - świece.
Jest bezpiecznik, ale to jest to samo napięcie co na 5-tym pinie cewki zapłonowej.
Warunki przeskoku iskry pogarszają się proporcjonalnie do wzrostu ciśnienia [powietrze jest izolatorem,więcej powietrza to większy izolator proste] paliwo musi się od tej iskry zapalić dlatego napięcie na cewce zapłonowej dochodzi do 30KV prąd ok80A.Problem jest z zapłonem ubogich mieszanek 50\1 a w samochodach współczesnych wynosi 14,2\1 jest to proporcja...
Cewka zapłonowa! Tylko przed zamówieniem nowej upewnij siẹ że to napewno jest wina cewki zapłonowej a nie świec zapłonowych przewodu wysokiego napięcia,fajki albo ze strony instalacji elektrycznej. Możesz na przykład zamienić je miejscami i zobaczyć czy problem przejdzie na drugi cylinder. Poniżej dodaję schemat. https://www.google.com/url?sa=t&source=w...
Coś przerabiałeś w instalacji zapłonu, że jest zasilana cewka WN z akumulatora? Miałem kiedyś jawę 50 i tam zapłon był zasilany z cewki o napięciu 8 V.
Troszkę się nie zgodzę. Proszę popraw mnie jeśli bzdury piszę. Zacznijmy od tego, że świeca tylko w określonych warunkach zamyka uzwojenie wtórne cewki, dzieje się to w momencie przeskoku iskry. Uzwojenie pierwotne zamykane i otwierane jest przez CU. Ruch pola magnetycznego magnesu, powoduje indukcje napięcia w uzwojeniach cewki zapłonowej pierwotnym...
Cewka zasilająca CDI to ta na zacisku „3” (Z). Przykładowe wyniki pomiaru pracującego zapłonu: https://motelek.net/andere/cdi/labor/ene... Na tym przykładzie chwilowa moc cewki zasilającej wynosi niecałe 5.5 W. W układzie zapłonowym CDI napięcie na kondensatorze zwykle nie przekracza 400 V. W obwodzie pierwotnym cewki WN może przepłynąć...
U mnie ten kondensator robił zwarcie i cewka nie dawała napięcia.
Lepsze magnesy , wg mnie powodują indukowanie się w cewce zapłonowej wyższego napięcia i z tego wynika że napięcie na kondensatorze może przekraczać jego dopuszczalne wartości .
prosze bardzo oto on wir_3(at)go2.pl - i jak masz to schemat instalacji ele. w tym roczniku prosze
Układ generuje impulsy jak w układzie zapłonowym samochodu. IC1 ustala częstotliwość impulsów, IC2 czas trwania impulsu. Ten czas odpowiada za ilość zgromadzonej w cewce energii, więc za siłę rażenia. Wysokie napięcie pojawia się gdy IC2 wyłącza tranzystor sterujący cewką (taki zamiennik przerywacza z aparatu zapłonowego). Cewka ma stałą przekładnię,...
To są upływności rzędu kilkunastu - kilkudziesięciu megaomów. Można łatwo je usunąć ale bardzo wysokim napięciem - 10 kilowolt i więcej a nie napięciem 300 volt. W tym celu trzeba zewrzeć wszystkie elektrody oprócz ostrości S3 i podłączyć wyjście WN z cewki zapłonowej samochodu do elektrody S3 a masę cewki do pozostałych elektrod. Podając i wyłączając...
Okazało się, że jedna cewka byłą tak uwalona, że na obydwu brak było napięcia. Już gra muzyka.
Leży moduł na obudowie filtra.
Wyzwalanie synchroniczne to jedno, a stabilność generatora to drugie. Oczywiście - zawarty generator w sterowniku powinien być dokładniejszy (o ile jest realizowany w jakiś sposób w procku który jest nadzorowany kwarcem), niż wbudowany w sam stroboskop. Jak ustawisz wszystkie stroboskopy na jeden kanał DMX będą pracować synchronicznie. W innym wypadku...
Witam potrzebuje pomocy gdyż kupiłem silnik suzuki gn 250 i do tego silnika dokupiłem nowa instalacje, nowy moduł zapłonowy, regulator napięcia, i cewkę zapłonową, wszystko podłączyłem i nie ma iskry, cewkę sprawdzałem jest ok, mam 2 statory sprawdziłem je i one dają prad, proszę o pomoc.
Ciekawe jakie napięcie jest w przewodzie? kopać może ale czy to wystarczy by przeskoczyła iskra. Zmień świece (tylko taką dedykowaną do tego motorka) lub jeszcze cewka zapłonowa lub przebicie na przewodzie wys. napięcia.
GL-100 A to nie jest żaden "wzmacniacz iskry" po prostu elektroniczny moduł zapłonowy, współpracuje z przerywaczem. Robi tyle dobrego że zmniejsza się prąd styków przerywacza wiec się nie wypalają, w układzie tranzystorowym na wyjściu nie ma kondensatora prąd cewki może szybciej zanikać, co może dać wyże napięcie, tyle że do elektronicznych układu zapłonowych...
Ten silnik posiada bezimpulsatorowy układ CDI. Masz trzy możliwości: 1. Uszkodzona cewka zasilająca 2. Zwarcie na gaszeniu (stacyjka, wyłącznik awaryjny) 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego
Piła spalinowa Oleo-Mac 937, piła po rozgrzaniu nierówno pracuje na biegu jałowym i gaśnie. Czy to może być spowodowane sztukowanym kablem wysokiego napięcia cewki zapłonowej, czy ciągnie lewe powietrze? Czy to też wina uszczelniacza, czy króćca ssącego? AI: Czy piła była ostatnio serwisowana lub czy były wprowadzane jakieś modyfikacje? Był ustawiony...
Akurat nie mam takiego multimetru, a ta kosteczka ze zdjęcia nie wygląda jakby dużo kosztowała, wie ktoś może gdzie to dostać? EDIT: Znalazłem taki adapter na eBay za 25$ bez problemu, ciekawe dlaczego w Polsce jest to praktycznie niedostępne (chyba że ktoś coś wie to proszę o info)
Pierwsza rzecz którą musisz sprawdzić to kostka która dochodzi do przełącznika kabel czerwony +12V kabel czarny masa na niebieskim ma się pojawić +12V po przełączeniu na gaz kabel brązowy impuls z cewki zapłonowej. Jeżeli na czerwonym niema napięcia to sprawdź bezpiecznik (na czerwonym kablu między cewką zapłonową a przełącznikiem). Czasem wypalały...
Cześć, ile wynosi nominalna wartość kilovoltów jakie podaje cewka w honda rebel 125 95r? W WSK jest to mniej więcej 15 KV ile będzie w takiej hondzie? Ktoś się orientuje?
Tam gdzie idzie napięcie+ do cewki zapłonowej
samochod zostal oddany do servisu Opla i po wymianie tego czujnika dzialal bez problemu do czasu gdy po przejechaniu kilku kilometrow zaczal mi dziwnie szarpac a po zatrzymaniu i wylaczerniu silnika nie dal sie juz uruchomic i jest to samo co poprzednio czyli nie chce odpalac. Akumulator kreci bez problemowo i wszyastkei kontrolki pala jak powinny tylko...
Zmierz napięcie na akumulatorze. Jeżeli wzrasta ponad miarę lepiej nie używaj skutera. Nadmierny wzrost napięcia może uszkodzić inne elementy elektryczne lub elektroniczne (moduł zapłonowy, cewkę zapłonową itp.) Jeżeli padł regulator napięcia to żadnym opornikiem albo diodą Zenera nie poradzisz na problem
Objawy przy pomiarze oporności, które kolega opisał, wskazują na uszkodzenie cewki. Zwiększony opór cewki pierwotnej (NN), powoduje, że przez nią płynie mniejszy prąd i wytwarza mniejsze pole magnetyczne i to powoduje, że na cewce wtórnej (WN), wytwarzane jest za niskie napięcie, konieczne do przeskoku iskry w warunkach panujących w cylindrze (ciśnienie)....
Wyniki to około 1,3-1,5Ω To raczej zwarcie na cewce. Napięcie na moduł zapłonowy powinno wynosić od 50 do ponad 300V. https://obrazki.elektroda.pl/4575412200_...
Napięcie ma pojawiać się po przekręceniu kluczyka. Plus nie może być stale podłączony, jeśli silnik nie pracuje.
Witam elektrodowiczów mam problem z moim fiacikiem 126p nagle zatrzymał się i brak iskry na świecach(wymieniony na nowy aparat zaplonowy :roll: i ustawiony w warsztacie, nowy kondensator) cewka zapłonowa podwójna, niestety nie wiem skąd jest zasilana (poprzez przewód oporowy oznaczony na schemacie elektrycznym n-48) jeśli ktoś wie to proszę o pomoc...
URZĄDZENIA PRZECIWZAKŁÓCENIOWE W SAMOCHODZIE Skany zawierają: - Wstęp - Instalację i liczne obwody niskiego napięcia - Instalacja wysokiego napięcia Rodzaje zakłóceń - Zakłócenia strefy zewnętrznej - Zakłócenia strefy wewnętrznej Elementy przeciwzakłóceniowe - Rezystory - Kondensatory - Cewki indukcyjne - Filtry przeciwzakłóceniowe - Osłony ekranujące...
Witam zakupiłem quada z silnikiem od suzuki xf 650 i w tej instalacji po podłączeniu akumulatora podaje 33v w kostce do cewki zapłonowej wie ktoś może dlaczego tak się dzieje ? Zmieniłem moduł zapłonowy ,regulator napięcia i cały czas jest to samo
Co do płynu ,to wróżką nie jestem. Moduł zapłonu? Czyli co - cewka? Tak, to cewka.Podczas uszkodzenia świecy zapłonowej,jest sporo szans ,że przebija się i cewka.Jeżeli podczas delikatnego dodania gazu wszystko jest OK,a przy gwałtownym naciśnięciu szarpie ,to jest to .Cewka zapłonowa nie przetrzyma napięcia powyżej 25kV,a podczas uszkodzenia świecy...
Napięcie na cewkę elektrozaworu podaje razem z napięciem na cewkę zapłonową. Możesz mieć jeszcze przełącznik do palenia na benzynie a po rozgrzaniu silnika wypalanie benzyny i załączenie gazu.
Sprawdź regulator napięcia
Raczej wygląda na standardową cewkę. Ja widzę osłonę uszczelniającą (mufkę) charakterystyczną dla wyjść demontowalnych. Czyli zdejmujemy/odchylamy ta osłonę a przewód zapewne nakręcony na trzpień.
Tu jest schemat http://obrazki.elektroda.net/91_12381020...
"AUTO IGNITION COIL" - w tłumaczeniu z języka zagranicznego na nasz znaczy nie mniej ni więcej tylko SAMOCHODOWA CEWKA ZAPłONOWA. I właśnie cewki masz uzyć, bo to jest genarator wysokiego napięcia. A właściwie bardzo prosty moduł zapłonowy z generatorem zastępującym przerywacz w klasycznym aparacie zapłonowym. Do czego chcesz tego używać? Transformator...
Po uruchomieniu silnika i przełączeniu na gaz z centralki dochodzi szalencze pykanie przekażnika po czym silnik gaśnie i nie daje się uruchomić. (inst na gażnik) Po tej całej akcji znika napięcie na cewce zapł. i na jakieś 30 minut można zapomnieć o rozruchu. Może ktoś się już z tym spotkał i ma jakieś pomysły?
Najpierw sprawdź czy cewka zapłonowa dobrze masuje do ramy i sprawdź wszystkie styki instalacji. Kabel w/n masz dobry nie łapie przebicia gdzieś?
Wysokim napięciem chcesz zasilić pierwotne uzwojenie cewki? Jeśli tak to szkoda twojego czasu, uszkodzisz cewkę.
Foo, przemyślałem sprawę i po paru browarkach doszedłem do wniosku,że Hall u Ciebie chyba jest ok. Bowiem jak sobie dobrze przypominam( miałem awarię czujnika Halla 5 lat temu), to u mnie przy niesprawnym czujniku kontrolka swieciła sie CAŁY CZAS! Proponuje więc sprawdzic,czy masz napięcie na zacisku 15 cewki zapłonowej przy właczonym zapłonie oraz...
Przy cewce jest moduł zapłonowy, a nie regulator napięcia. Od siebie polecę, na początek sprawdzić inne świece. Nieraz miałem problem z NGK
Przecież to jest zapłon typu DC-CDI. Nie będzie napięcia na cewce zapłonowej, a nawet przy sprawnym zapłonie nie zmierzysz tego miernikiem, jedyna szansa to zobaczenie impulsu oscyloskopem. Na początek należy sprawdzić czy działa przetwornica, czy buduje napięcie na kondensatorze CDI. Warto sprawdzić też diody i tyrystor w układzie CDI. Posprawdzaj...
Tak zabezpieczone ze bocznik wygrzany, rezystory wypalone. Efekt niczym petarda pod ekranem zdetonowana. Razu pewnego zachciało się pewnemu fachurze zmierzyć napięcie na cewce zapłonowej Metexem. Miernik zmierzył, ale tylko raz :D Także na takie cuda nie ma rady. Też miałem taką UMkę 112 - styki przełącznika zakresów wypalone do tego stopnia, że przy...
A skąd to 100V? Zasilić wyprostowanym napięciem sieci było by najprościej.
Co do przewodu 4 to się domyślam, że to przewód zasilający cewkę podczas rozruchu silnika z ominięciem rezystora (na podstawie schematu i tego co napisał kolega (at)abart64 ). Ale wszystko musisz sam zweryfikować (ja niema tego pod ręką), więc sprawdzaj i pisz co wychodzi. Przewód 1 to 12V po zapłonie jest podłączony do jednego zacisku rezystora a do...
W tym że uszkodziłeś alternator, sterownik silnika i wszystko co było pod napięciem.
Zobacz czy masz napięcie na cewce zapłonowej jeżeli jest to wymień czujnik położenia wału. Czujnik jest VW i pasuje od 1.8b. Dodatkowo pamiętaj aby wyczyścić membranę na przepustnicy. Pozdrawiam
Uciążliwy rozruch Usterką może być stacyjka należy zmierzyć wartość napięcia gdy ją załączymy przed stacyjką i po stacyjce, jak również czy napięcie nie zanika na cewce zapłonowej i wtryskiwaczach w czasie kręcenia rozrusznikiem. Problem z kontrolką ładowania Zaśniedziałe wtyczki lub styki stacyjki , napięcie na licznik nie powinno być niższe niż napięcie...
Witam. Jakie powinno być napięcie na środkowym przewodzie 3-pinowej wtyczki cewki zapłonowej w VW Passacie 1,8 ADZ (1995r.) w czasie pracy silnika? U mnie jest na wolnych obrotach ok. 3 V, a na wysokich obrotach dochodzi prawie do 10 V. Dlaczego tak jest? A może u mnie jest coś nie tak? Ostatnio coraz częściej występuje w moim autku samoistne przełączanie...
Jeździłem na oryginalnych BOSCH'ach dwuelektrodowych jak producent przykazał, ale od czasu gdy poleciała cewka zapłonowa i kiedy przeczytałem artykuł o różnicach w zapalaniu mieszanki benzyny z powietrzem i LPG przerzuciłem się na jednoelektrodowe NGK'i. Przerwę zmniejszyłem o ok. 0,2mm tak aby napięcie iskry zmniejszyło się do poziomu odpowiadającego...
Jeżeli pompa pracuje chwilę po włączeniu zapłonu to podwójny przekaźnik jest sterowany z ECU i podaje napięcie. Jeżeli stwierdziłeś brak zasilania cewki zapłonowej to pozostaje Ci sprawdzić cały obwód i wyeliminować przerwę. Cewka zapłonowa zasilana jest poprzez podwójny przekaźnik ale z tego samego punktu idą też zasilania np. na wtryskiwacze. Jeżeli...
Moduł w aparacie zapłonowym.
... czy możnaby połączyć 50 sztuk 1n4007(1000V, 1A) w celu otrzymania diody na 50kV. Czy taka dioda by zadziałała?...Ta moja "dioda" pracowałaby przy góra kilkuset Hz....chodziło mi o napięcie z cewki zapłonowej. A te 50kV to trochę na zapas bo może wycisnołbym z cewki nieco ponad 40kV. Witam! Są problemy, wskazane już przez kolegów w kilku postach....
Napięcie na wyjściu do cewki zapłonowej(15) uzależnione jest od napięcia na wejściu(14) z cewki zapłonowej z magneta. Napięcie to zależy od obrotów silnika.
To nie tak.Cewka z Malucha wygląda tak ,jakby były dwie cewki zapłonowe w jednej obudowie.Iskra jest cały czas na obu świecach.Układ bezstykowy tu nie ma znaczenia.Przykładem cewki o której piszesz (ma cztery wyjścia na świece),podaje iskrę raz na dwie świece,raz na drugie,jest cewka z Poloneza ATU.Cewka osobno wzbudzana(sterowana) ,na poszczególne...
Ja myśle że to nie cewka, rzadko się zdarza aby cewka wysiadła. Sprawdź przewody wysokiego napięcia ,rozdzielacz i świece . Ale nie zapomnij o paliwie, bo sam pisałeś że coś ci śmierdzi.
układ będzie około 30-40 cm od cewek wysokiego napięcia i przewodów zapłonowych - mam sie obawiać o zakłócenia?? Chyba nie, ale głowy nie dam.
witam mam pytanie odnośnie układu zapłonowego do motocykla WSK a mianowicie mam zapłon z cewkami w kturych jest wytwarzana iskra a chciałbym mieć układ cewka wytwarzająca napięcie + cewka zapłonowa zewnętrzna a nie w magnecie czy ktoś ma schemacik takiego układu albo ma swoje doświadczenia w tym temacie .
A gdybym zbudował elektrofor z płytki PCW o średnicy 20cm i grubości 2 mm, oraz płytki metalowej o śr. 15cm i grubości 2mm. Mógłbym tym naładować butelkę? A czym byś go naładował?Zrób powielacz napięcia lub jak podpowiedział kolega -cewką zapłonową ,ale do niej też musiał byś zrobić jakiś prostownik
A może by tak podpiąć jakiś tester i odpytać sterownik silnika co go boli. Ten model nie ma już aparatu zapłonowego tylko cewki na każdym cylindrze. Jeżeli silnik zatrzymał się w czasie jazdy to nie immo. W gnieździe cewki zapłonowej 3 pinowej po kluczyku ma być napięcie + , masa, impuls wyzwalający wystawia sterownik silnika( przy kręceniu rozrusznikiem).
spuść paliwo z gaźnika napuść paliwo ze zbiornika 2- 3 razy po czym spróbuj uruchomić silnik przyczyna -<zanieczyszczone paliwo (odstane przez zimę )...luzy na zaworach ssący 5-6 setek wydech 8 setek Jak jakiś problem to pisz Na GG1510666
i cewkę zapłonowa Rozumiem, że to cewka wewnątrz aparatu zapłonowego? W nim masz jeszcze moduł zapłonowy i czujnik położenia wałka rozrządu. Sprawdź, czy dochodzi napięcie na cewkę zapłonową. Sprawdź bezpiecznik F44. Sprawdź kody błędu - diagnostyka komputerowa lub poprzez zwarcie pinów (nie wiem jaką masz dokładnie wersję). Podaj dokładnie kod silnika.
Stan obwodu wysokiego napięcia na przykład - bicie do masy na przewodzie zapłonowym, niesprawność świecy.
W przypadku cewki zapłonowej lepiej mówić o energii wyładowania niz napięciu i natężeniu prądu. A energia wyładowania współczesnych cewek zapłonowych dochodzi do nawet 150mJ. Co powoduje,że w razie dotknięcia następuje bardzo, bardzo bolesne porażenie, choć w większości przypadków raczej nie powoduje ono bezpośredniego zagrożenia zycia. Oczywiscie wiele...
Moduł wymieniony. Wszystko wróciło do normy.
W pierwszej kolejności sprawdź cewkę zapłonową i impulator. Kostki od impulsatora wsadź diodę LED i zakręć rozrusznikiem. Jeśli dioda będzie delikatnie migać to nie tutaj jest problem. Jeśli chodzi o cewkę zapłonową to wypnij kostkę od statora, i zmierz napięcie/zmierz opór cewki. Zależy co jest w manualu. Nie da się go otworzyć
Jeśli jest pewne że traci iskrę, to ja bym sprawdził czy traci napięcie na cewkę zapłonową /podłączając malutką żarówkę/ i było by wiadomo czy problem jest po wysokim napięciu czy w zasilaniu cewki zapłonowej.
Tu Kolega carrot ma rację. Dodatkowo przewód z diodami, by cewka zapłonowa dostała wyższe napięcie w chwili startowania rozrusznikiem(mocniejsza iskra).
Prze obniżanie napięcia można porównać dwie identyczne cewki, ta której zwoje mają zwarcie przestanie iskrzyć przy wyższym napięciu.
napięcie z impulsatora - pojedyncze V. I takie napięcie jest także podawane z modułu na cewkę zapłonową, Ciekawostki przyrodnicze, jak mawiał jeden z moich nauczycieli akademickich. Mamy do czynienia z napięciem przemiennym o zmiennej częstości i amplitudzie. Zależy w którym punkcie układu. Pomiary nie muszą być dokładne i lepiej je robić multimetrem...
cewka zapłonowy mercedes honda cewka zapłonowy przerobić cewka zapłonowy
sprężarka kompresora lodówki kondensator mniejszy zasilacz wymiana toner
dobra plecionka skacząca wskazówka
Krzyżak do pralki Bosch Silence Maxx For Kids - jak dobrać? Kasowanie błędów w pralce Bosch WAQ28461PL/13