1. W przypadku tego kondensatora jest napisane 250VAC To napięcie przemienne. 250V (bez AC) to napięcie stałe. Taki kondensator wytrzymuje 20% napięca zmiennego nałożonego na npięcie stałe. (Uo +/- 10%) Do napięcia przemiennego (+/-) się nie nadaje.
masz tutaj kawalek instrukcji serwisowej do matiza w jezyku angielskim na ile on sie przyda to nie wiem
No to na pewno zwarta. Wymiana, lub przewinięcie.
Prawdopodobnie masz dokładany immo.Może on odcinać rozrusznik pompę paliwa i zapłon . Były dwu- były i trzy obwodowe.Trzeba odszukać centralkę i po kablach dojść ,który przekażnik odpowiada za zapłon.
Jeżeli w tym samochodzie jest bezpiecznik zasilający cewkę zapłonową to jest to pierwszy samochód z tej grupy w którym by to było. Samochody te - nie posiadają bezpiecznika zasilającego cewkę zapłonową. Sprawdź kostki od tyłu skrzynki bezpiecznikowej - zwłaszcza te czerwone o dużym przekroju. Pozdrawiam.
Czyli problem jest głębszy i nie wiem czy da radę Kolega to wykryć. Bo jeśli napięcie na cewce i module jest, a żaróweczka nie miga - przyczyną może być czujnik obrotów bądź sam moduł. Najpewniejszym sposobem wykrywania "w domu" takich awarii to podmiana części z drugiego, sprawnego i stojącego obok ( :D ) Poloneza. Kupowanie aż się "trafi" jest zbyt...
http://obrazki.elektroda.pl/6092632500_1... Witam. Słowem wstępu: Chciałbym zaprezentować mój generator wysokiego napięcia na bazie cewki zapłonowej od Fiata. Układ ten wyróżnia się tym od innych, że generuje bardzo wysokie napięcia, rzędu 50 tysięcy volt. Wyładowania są głośne i spektakularne. Dlatego też wszystkim początkującym, niepełnoletnim,...
Przecież tam jest zapłon typu DC-CDI, napięcia na cewce zapłonowej nie zobaczysz. Zwróć uwagę na zachowanie kontrolki immobilizera, czy prawidłowo czyta kluczyk. Sprawdź rezystancję impulsatora. Podłącz inną cewkę WN. Jeśli wszystko inne wygląda ok, to pozostaje uszkodzenie modułu zapłonowego.
zostają jeszcze przewody wysokiego napięcia oraz cewka zapłonowa, pytanie jeszcze co to za instalacja gazowa?
https://obrazki.elektroda.pl/5358137500_... Witam. Celem tego projektu było stworzenie generatora wysokiego napięcia, który bez transformatora wstępnie obniżającego napięcie, będzie można zasilać z sieci. Urządzenie potrafi wytworzyć napięcie rzędu 100kV (maksymalna długość iskry ok. 10cm), które za pomocą regulatora fazowego możemy...
Witam . Gaszenie jest zielony i czarno-biały.Czy chodzi Tobie o samo gaszenie ,czy podłączenie całej stacyjki?.Jeżeli całej to ,zasilanie (+) dasz na czerwony ,wyjście stacyjki czarny na zasilanie cewki wysokiego napięcia(sprawdź czy dochodzi napięcie),wyjście cewki zapłonowej powinno być podłączone do modułu,zacisk górny prawy (cewka wysokiego napięcia)....
Potrzebuję pomocy w pomiarze i rejestracji wysokiego napięcia w cewce zapłonowej podczas pracy silnika lub jej symulacji. Teoretyczny przebieg wygląda mniej więcej tak: http://obrazki.elektroda.net/33_12405947... Mam sondę oscyloskopową 1:1000. Chcę wykorzystać układ il300. Jak zaprojektować ten układ by współpracował z dowolnym procesorem...
Czujnik ckp impulsator jest sprawny sprawdzałem miernikiem Jak to miernikiem? Sprawdzałeś napięcie zasilania ECU czy napięcie wysterowania cewki zapłonowej? Najlepiej to sprawdzić oscyloskopem. Wtedy widać dużo więcej niż na wskazaniu miernika.
a może to kostka stacyjki,sprawdz czy masz napięcie na cewce zapłonowej podczas kręcenia rozrusznikiem . dołączam schemat może Ci w czymś pomoże
http://obrazki.elektroda.net/50_11966710... Nigdy nic tutaj nie zamieściłem więc w końcu to zrobię :) W weekend złożyłem sobie generatorek wysokiego napięcia z dwóch cewek zapłonowych od Syreny :) Zamierzam wykorzystać go do 100% DIY aparatu rentgenowskiego. Udało mi się wycisnąć z tego generatora jakieś 90kV, więc całkiem nieźle i lepiej...
Czemu? A nie powinno wejściowe być 12.4?
Sprawdź masę silnika.Sprawdź czy nie zanika napięcie na cewce zapłonowej jak gaśnie.Podłącz żarówke 21w do cewki +12v po zapłonie drugi koniec do masy.Sprawdź wszystkie masy i grube plusy.
WN - wysokie napięcie, tj. cewka zapłonowa, przewód, świeca
Jak dla mnie, to ten silnik sprężania już nie ma i tyle. Wymieniać na pałę co papdnie, byle by tylko pieniądze wydać? c) aktualnie impedancja cewki mierzona w podwyższone temperaturze , powiedzmy ok 50 st. C, Powiedz mi chłopcze, jaka jest prawidłowa impedancja cewki ? Dodano po 1 a) jakie aktualnie napięcie dochodzi do cewki zapłonowej, Powiedz, jak...
nie czepiał bym się immo skoro kontrolka gaśnie rozumiem że napięcie na cewce zapłonowej w chwili rozruchu, sygnał sterowania cewką i sygnał czujnika położenia wału korbowego sprawdzone...
Odp dla kolegi lechoo. Jeśli chodzi o porażenie prądem elektrycznym z tych cewek to jestem zgodny lechem w 100% ale nie łapie się za dwie elektrody i włączam układ do sieci tylko robię to w sposób bezpieczny. Dodano po 7 Odp dla kolegi Mariusz O. Myli się kolega twierdząc ,że tam są dwa tyrystory przymocowane do radiatora, tam jest jeden tyrystor i...
zarejestruj się na forum o dt http://yamahadt.info/ tam ci pomogą napewno
czy dochodzi do cewki Cewka jest elementem wykonawczym
W momęcie kiedy wstępuje usterka sprawdz napięcie na cewce zapłonowej jak są trudniści to podłącz kontrolkę (diodę) małą i przeprowadz sobie na pulpit to w momęcie bedziesz wiedział co się dzieje potem na wtryski,przekaźnik . Schemat i wszystkie newralgiczne punkty W ten sposób bardzo szybko zlokalizujesz usterkę
Cześć, ile wynosi nominalna wartość kilovoltów jakie podaje cewka w honda rebel 125 95r? W WSK jest to mniej więcej 15 KV ile będzie w takiej hondzie? Ktoś się orientuje?
U mnie ten kondensator robił zwarcie i cewka nie dawała napięcia.
Piła spalinowa Oleo-Mac 937, piła po rozgrzaniu nierówno pracuje na biegu jałowym i gaśnie. Czy to może być spowodowane sztukowanym kablem wysokiego napięcia cewki zapłonowej, czy ciągnie lewe powietrze? Czy to też wina uszczelniacza, czy króćca ssącego? AI: Czy piła była ostatnio serwisowana lub czy były wprowadzane jakieś modyfikacje? Był ustawiony...
Warunki przeskoku iskry pogarszają się proporcjonalnie do wzrostu ciśnienia [powietrze jest izolatorem,więcej powietrza to większy izolator proste] paliwo musi się od tej iskry zapalić dlatego napięcie na cewce zapłonowej dochodzi do 30KV prąd ok80A.Problem jest z zapłonem ubogich mieszanek 50\1 a w samochodach współczesnych wynosi 14,2\1 jest to proporcja...
prosze bardzo oto on wir_3(at)go2.pl - i jak masz to schemat instalacji ele. w tym roczniku prosze
Okazało się, że jedna cewka byłą tak uwalona, że na obydwu brak było napięcia. Już gra muzyka.
Cewka zapłonowa ma dokładnie taką samą budowę, co cewka do dwubiegowego Rometa. Jedna cewka współpracująca z przerywaczem, druga cewka generująca wysokie napięcie na świecę zapłonową. Jak pisałem wcześniej, sprawdź przerywacz, kondensator i połączenia skręcane.
Leży moduł na obudowie filtra.
Na pewno wirnik alternatora, stojan alternatora z płytką zapłonową, regulator napięcia, mostek prostowniczy, czyli tzw. diody, cewki zapłonowe z przewodami wysokiego napięcia i fajkami, jeśli chciałbyś zrezygnować z ładowania akumulatora, to możesz sobie odpuścić regulator z mostkiem prostowniczym.
Akurat nie mam takiego multimetru, a ta kosteczka ze zdjęcia nie wygląda jakby dużo kosztowała, wie ktoś może gdzie to dostać? EDIT: Znalazłem taki adapter na eBay za 25$ bez problemu, ciekawe dlaczego w Polsce jest to praktycznie niedostępne (chyba że ktoś coś wie to proszę o info)
samochod zostal oddany do servisu Opla i po wymianie tego czujnika dzialal bez problemu do czasu gdy po przejechaniu kilku kilometrow zaczal mi dziwnie szarpac a po zatrzymaniu i wylaczerniu silnika nie dal sie juz uruchomic i jest to samo co poprzednio czyli nie chce odpalac. Akumulator kreci bez problemowo i wszyastkei kontrolki pala jak powinny tylko...
Witam potrzebuje pomocy gdyż kupiłem silnik suzuki gn 250 i do tego silnika dokupiłem nowa instalacje, nowy moduł zapłonowy, regulator napięcia, i cewkę zapłonową, wszystko podłączyłem i nie ma iskry, cewkę sprawdzałem jest ok, mam 2 statory sprawdziłem je i one dają prad, proszę o pomoc.
Tam gdzie idzie napięcie+ do cewki zapłonowej
Witam elektrodowiczów mam problem z moim fiacikiem 126p nagle zatrzymał się i brak iskry na świecach(wymieniony na nowy aparat zaplonowy :roll: i ustawiony w warsztacie, nowy kondensator) cewka zapłonowa podwójna, niestety nie wiem skąd jest zasilana (poprzez przewód oporowy oznaczony na schemacie elektrycznym n-48) jeśli ktoś wie to proszę o pomoc...
URZĄDZENIA PRZECIWZAKŁÓCENIOWE W SAMOCHODZIE Skany zawierają: - Wstęp - Instalację i liczne obwody niskiego napięcia - Instalacja wysokiego napięcia Rodzaje zakłóceń - Zakłócenia strefy zewnętrznej - Zakłócenia strefy wewnętrznej Elementy przeciwzakłóceniowe - Rezystory - Kondensatory - Cewki indukcyjne - Filtry przeciwzakłóceniowe - Osłony ekranujące...
Raczej wygląda na standardową cewkę. Ja widzę osłonę uszczelniającą (mufkę) charakterystyczną dla wyjść demontowalnych. Czyli zdejmujemy/odchylamy ta osłonę a przewód zapewne nakręcony na trzpień.
Po uruchomieniu silnika i przełączeniu na gaz z centralki dochodzi szalencze pykanie przekażnika po czym silnik gaśnie i nie daje się uruchomić. (inst na gażnik) Po tej całej akcji znika napięcie na cewce zapł. i na jakieś 30 minut można zapomnieć o rozruchu. Może ktoś się już z tym spotkał i ma jakieś pomysły?
Hejka Jeśli brakuje iskry na cylindrach, to istnieje kilka możliwych przyczyn: Uszkodzona cewka zapłonowa - sprawdź czy cewka zapłonowa działa poprawnie. Możesz to zrobić przy użyciu multimetru, który pokaże Ci, czy cewka ma odpowiedni opór. Jeśli opór jest poza zakresem, to może to oznaczać uszkodzenie cewki. Uszkodzony moduł zapłonowy - moduł zapłonowy...
Przewód wysokiego napięcia. Te grube kabliska cewka - aparat zapłonowy - świece.
Napięcie na cewkę elektrozaworu podaje razem z napięciem na cewkę zapłonową. Możesz mieć jeszcze przełącznik do palenia na benzynie a po rozgrzaniu silnika wypalanie benzyny i załączenie gazu.
W tym że uszkodziłeś alternator, sterownik silnika i wszystko co było pod napięciem.
Jest bezpiecznik, ale to jest to samo napięcie co na 5-tym pinie cewki zapłonowej.
A na styku nr 15 cewki zapłonowej masz dobre napięcie, podłącz tam żarówkę 12V21W jeden styk do masy, kolejny do 15 na cewce, po przekręceniu zapłonu żarówa ma się świecić pełnym światłem. Jeszcze sprawdź czy masz impulsy na styku nr 7 ECU z komputera z odłączoną cewką całkowicie, można LED`em.
Tu jest schemat http://obrazki.elektroda.net/91_12381020...
Zobacz czy masz napięcie na cewce zapłonowej jeżeli jest to wymień czujnik położenia wału. Czujnik jest VW i pasuje od 1.8b. Dodatkowo pamiętaj aby wyczyścić membranę na przepustnicy. Pozdrawiam
A czym to mierzysz i jak ?
spuść paliwo z gaźnika napuść paliwo ze zbiornika 2- 3 razy po czym spróbuj uruchomić silnik przyczyna -<zanieczyszczone paliwo (odstane przez zimę )...luzy na zaworach ssący 5-6 setek wydech 8 setek Jak jakiś problem to pisz Na GG1510666
Moduł wymieniony. Wszystko wróciło do normy.
Witam,prosiłbym o pomoc w znalezieniu odpowiedniego schematu instalacji elektrycznej, która jest rozgrzebana i chciałbym ją zrobić od podstaw. Simson to wersja SR50 z 1986 , obecna instalacja jest 6 v , zwykły zapłon,kierunki,stop,regulator napięcia,cewka zapłonowa. Z góry dziękuje. Pozdrawiam
Coś przerabiałeś w instalacji zapłonu, że jest zasilana cewka WN z akumulatora? Miałem kiedyś jawę 50 i tam zapłon był zasilany z cewki o napięciu 8 V.
witam mam pytanie odnośnie układu zapłonowego do motocykla WSK a mianowicie mam zapłon z cewkami w kturych jest wytwarzana iskra a chciałbym mieć układ cewka wytwarzająca napięcie + cewka zapłonowa zewnętrzna a nie w magnecie czy ktoś ma schemacik takiego układu albo ma swoje doświadczenia w tym temacie .
Sprawdź regulator napięcia
Czyli wypadanie iskry na 1 i 2 cylindrze - do sprawdzenia świece, przewody wysokiego napięcia, cewka zapłonowa, wtryskiwacze, elektryka i na deser za niska kompresja. Posprawdzaj najpierw wszystkie połaczenia elektryczne i świece zapłonowe, i zobacz co wyniknie
Prze obniżanie napięcia można porównać dwie identyczne cewki, ta której zwoje mają zwarcie przestanie iskrzyć przy wyższym napięciu.
Napięcie na wyjściu do cewki zapłonowej(15) uzależnione jest od napięcia na wejściu(14) z cewki zapłonowej z magneta. Napięcie to zależy od obrotów silnika.
Jeśli jest pewne że traci iskrę, to ja bym sprawdził czy traci napięcie na cewkę zapłonową /podłączając malutką żarówkę/ i było by wiadomo czy problem jest po wysokim napięciu czy w zasilaniu cewki zapłonowej.
a co ma wn do zwiększonego żuzycia paliwa ? Silnik raczej by tylko szarpał. Oringi pod wtryskiem czyli że spod wtryskiwaczy cieknie to by było widoczne przez zalewanie paliwem wokól wtrysków. wn-czyli układ wysokiego napięcia :cewka zapłonowa ,świece ,przewody itd
Moduł w aparacie zapłonowym.
Lepsze magnesy , wg mnie powodują indukowanie się w cewce zapłonowej wyższego napięcia i z tego wynika że napięcie na kondensatorze może przekraczać jego dopuszczalne wartości .
Troszkę się nie zgodzę. Proszę popraw mnie jeśli bzdury piszę. Zacznijmy od tego, że świeca tylko w określonych warunkach zamyka uzwojenie wtórne cewki, dzieje się to w momencie przeskoku iskry. Uzwojenie pierwotne zamykane i otwierane jest przez CU. Ruch pola magnetycznego magnesu, powoduje indukcje napięcia w uzwojeniach cewki zapłonowej pierwotnym...
Witam. Jakie powinno być napięcie na środkowym przewodzie 3-pinowej wtyczki cewki zapłonowej w VW Passacie 1,8 ADZ (1995r.) w czasie pracy silnika? U mnie jest na wolnych obrotach ok. 3 V, a na wysokich obrotach dochodzi prawie do 10 V. Dlaczego tak jest? A może u mnie jest coś nie tak? Ostatnio coraz częściej występuje w moim autku samoistne przełączanie...
wygląda na chwilowe zaniki napięcia cewki zapłonowej ,zobacz połączenia przy niej czy podpinając się z instalacją gazową nie był przecięty kabel zasilający cewkę i połączenie zaśniedziało i chwilami nie łączy,często tak bywa lub jakieś alarmy , odcięcia zapłonów itp..jeśli posiadasz.
Tak zabezpieczone ze bocznik wygrzany, rezystory wypalone. Efekt niczym petarda pod ekranem zdetonowana. Razu pewnego zachciało się pewnemu fachurze zmierzyć napięcie na cewce zapłonowej Metexem. Miernik zmierzył, ale tylko raz :D Także na takie cuda nie ma rady. Też miałem taką UMkę 112 - styki przełącznika zakresów wypalone do tego stopnia, że przy...
Dziwny objaw - na zimnym silniku odpala normalnie. W czasie jazdy wszystko ok. Po zatrzymaniu i postoju kilkunastominutowym nie zawsze chce zapalić (ciepły silnik). Trzeba czekać aż silnik trochę ostygnie (10 - 15 minut) zapala normalnie. Wymieniłem już świece, kable wysokiego napięcia, cewkę zapłonową, moduł. Na stacji obsługi twierdzą że wszystkie...
Witam. Ja polecam ten schemacik. Tranzystor TIP120 nie potrzebuje radiatora. Układ może być spokojnie zasilany z akumulatora 12V. Dołóż sobie do tego jeszcze bezpiecznik max 2A i powinno śmigać. Jako transformatora wysokiego napięcia użyłem cewki zapłonowej od malucha takiej jak na zdjęciu poniżej.
i cewkę zapłonowa Rozumiem, że to cewka wewnątrz aparatu zapłonowego? W nim masz jeszcze moduł zapłonowy i czujnik położenia wałka rozrządu. Sprawdź, czy dochodzi napięcie na cewkę zapłonową. Sprawdź bezpiecznik F44. Sprawdź kody błędu - diagnostyka komputerowa lub poprzez zwarcie pinów (nie wiem jaką masz dokładnie wersję). Podaj dokładnie kod silnika.
Wyniki to około 1,3-1,5Ω To raczej zwarcie na cewce. Napięcie na moduł zapłonowy powinno wynosić od 50 do ponad 300V. https://obrazki.elektroda.pl/4575412200_...
Witam. Mam pytanie: czy w simsonach typu S- 51 z zapłonem stykowym (przerywacz) występowały cewki zasilające o napięciu 6 V i cewki zapłonowe (tzw. butelka) również na napięcie 6 V ? Wszędzie na schematach gdzie napięcie instalacji oświetleniowej wynosi 6 V cewka zapłonowa jest na napięcie 12 V dla zapłonu z przerywaczem. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Panowie,kondensator w układzie zapłonowym równolegle z przerywaczem Rozwiń to twierdzenie.
To są upływności rzędu kilkunastu - kilkudziesięciu megaomów. Można łatwo je usunąć ale bardzo wysokim napięciem - 10 kilowolt i więcej a nie napięciem 300 volt. W tym celu trzeba zewrzeć wszystkie elektrody oprócz ostrości S3 i podłączyć wyjście WN z cewki zapłonowej samochodu do elektrody S3 a masę cewki do pozostałych elektrod. Podając i wyłączając...
Ja w dawnych czasach (w dzieciństwie) "waliłem" kolegów "impulsem" poprzez złapanie za klamkę podłączając do niej wysokie napięcie z cewki zapłonowej od Syreny. Zasilana była właśnie 1,5 V z baterii R20, w momencie podłączenia baterii nieźle "kopało", nie potrzeba było żadnych "generatorów"... :D :D
Witam. Potrzebuje pomocy w określeniu usterki w chińskim opryskiwaczu spalinowym. Zapłon oparty na cewce zapłonowej która wytwarza 0-30V AC, koło zamachowe aluminiowe z odpowiednio zatopionymi magnesami. Napięcie z cewki zapłonowej o wartości 0-30V AC zależne od siły pociągnięcia za sznurek przekazywane jest na cewkę WN (taka jak w skuterach 2t/4t)...
Witam, mam problem z napięciami w Suzuki K50 z 1980 roku. Napiecie ładowania gdy jeszcze odpalał spadło do 2v, obecnie brak iskry na świecy. Nie znam wartości jakie powinny być mierzone na prądnicy i dlatego zwracam się do was z pytaniem jakie powinny się pojawiać napięcia przed cewką zapłonową i regulatorem napięcia, oraz jakią rezystancję powinna...
Jak jest przebicie na wysokim napięciu z cewki zapłonowej, to taśma izolacyjna nie pomoże...
Pierwsza rzecz którą musisz sprawdzić to kostka która dochodzi do przełącznika kabel czerwony +12V kabel czarny masa na niebieskim ma się pojawić +12V po przełączeniu na gaz kabel brązowy impuls z cewki zapłonowej. Jeżeli na czerwonym niema napięcia to sprawdź bezpiecznik (na czerwonym kablu między cewką zapłonową a przełącznikiem). Czasem wypalały...
Witam. Właśnie przerabiam ten temat z innym silnikiem. Co do transformatorka sieciowego wykorzystywanego jako sposób na zminaę napięcia cewki zapłonowej... Najpierw aby dawać dobre rady proponuję temat samemu "przerobić". Przy rozruchu częstotliwość prądu z magneta to zakres 3 Hz do 20 Hz (zależy od ilości cewek na obwodzie). Zatem rzadko który transformator...
Mierzył kolega jakie napięcie daje alternator?
Witam od jakiegoś czasu mam escorta 1.4 rocznik 95 silnik na wtrysku . Silnik po rozgrzani podczas jazdy się dławi a na luzie skaczą mu obroty i gaśnie. Wymieniłem: filtr paliwa,przewody wysokiego napięcia ,cewkę zapłonową , świece, regulator biegu jałowego i ostatni czujnik obrotów wałka rozrządu . byłem u mechanika sprawdził przepływomierz i sonde....
a iskra jest? Wykręć świecę przytknij do masy i zakręć zobacz czy jest iskra, sprawdź czy dochodzi napięcie do cewki zapłonowej
A sprawdzałeś ją czy jest sprawna na samym akumulatorze czy podaje iskrę na świece ? Posprawdzaj sobie wszystko według tego schematu czy masz napięcie z cewki zapłonowej 6V. (Nie tej WN ) 810504
Cewka zapłonowa! Tylko przed zamówieniem nowej upewnij siẹ że to napewno jest wina cewki zapłonowej a nie świec zapłonowych przewodu wysokiego napięcia,fajki albo ze strony instalacji elektrycznej. Możesz na przykład zamienić je miejscami i zobaczyć czy problem przejdzie na drugi cylinder. Poniżej dodaję schemat. https://www.google.com/url?sa=t&source=w...
mi chodziło tylko ile amper ma każda z cewek
Wyzwalanie synchroniczne to jedno, a stabilność generatora to drugie. Oczywiście - zawarty generator w sterowniku powinien być dokładniejszy (o ile jest realizowany w jakiś sposób w procku który jest nadzorowany kwarcem), niż wbudowany w sam stroboskop. Jak ustawisz wszystkie stroboskopy na jeden kanał DMX będą pracować synchronicznie. W innym wypadku...
Nową cewka zapłonowa otrzymałem. Pada pytanie czy te napięcie na cewce zmierzę miernikiem cyfrowym?
Ciekawe jakie napięcie jest w przewodzie? kopać może ale czy to wystarczy by przeskoczyła iskra. Zmień świece (tylko taką dedykowaną do tego motorka) lub jeszcze cewka zapłonowa lub przebicie na przewodzie wys. napięcia.
Witam! Temat wraca do łaski. Niestety po wymianie: - nowy olej, filtr oleju, filtr powietrza -nowe świece, przewody wysokiego napięcia, cewka zapłonowa -nowa chłodnica, wentylator i termostat Samochodem szarpie podczas ciapy i deszczy na drodze. Było ok, ale znów coś nie tak (cewka stara była pęknięta na izolacji i w 5 innych miejscach), myślałem, że...
To może takie rozwiązanie: Mam gotowy licznik motogodzin do pomiaru czasy pracy silników spalinowych. Licznik jest zasilany bateryjnie, z wyswietlaczem LCD. Ma wbudowane DWA liczniki - licznik całkowitego czasu pracy (niekasowalny) i licznik czasu pracy międzyprzeglądowego - kasowalny. Sygnałem wyzwalajacym układ jest impuls wysokiego napięcia cewki...
Hej, mam quada atv z silnikiem 125cm3 i tak jak w temacie problem z iskrą. Dotychczas wymieniłem cewkę, moduł, instalacje, stator (2 cewki). Po tym wszystkim moduł nadal nie dostaje napięcia od cewki zapłonowej, mierzyłem miernikiem przewód czarno-czerwony - 330kΩ oraz napięcie, które wynosiło 1-0V, to samo z przewodem biało-niebieskim - 130Ω...
Daj na zasilanie cewki napięcie zmienne.
Motorowery marki Jawa (nie motocykle),miały dość ciekawie wykonany układ zapłonowy.Z cewki wytwarzającej napięcie była zasilana cewka zapłonowa (butelkowa),wyjście z cewki przechodziło na platynki.Jeżeli dotąd dobrze pracowało,to powinno działać.Myślę że układ z mostkiem prostowniczym powinien działać.
Czyściłem platynki, ustawiłem 0,4mm. Nic nie ma, nawet palcem dotykam kabla świecy bez odzywu. Czy masz napięcie na cewce zapłonowej?
Proszę o pomoc w zbudowaniu prostego układu który będzie zamieniał impulsy wejściowe do cewki zapłonowej samochodu na napięcie, w zakresie od 0-5V.
Może być problem. Po odpięciu klemy na pracującym silniku napięcie ładowania mogło kilka krotnie się zwiększyć. Nie wykluczone że została uszkodzona jednostka sterująca. Sprawdź wszystkie bezpieczniki. czy jest napięcie na cewce zapłonowej. Podaj dokładny typ silnika
Foo, przemyślałem sprawę i po paru browarkach doszedłem do wniosku,że Hall u Ciebie chyba jest ok. Bowiem jak sobie dobrze przypominam( miałem awarię czujnika Halla 5 lat temu), to u mnie przy niesprawnym czujniku kontrolka swieciła sie CAŁY CZAS! Proponuje więc sprawdzic,czy masz napięcie na zacisku 15 cewki zapłonowej przy właczonym zapłonie oraz...
Mam pytanie? Czy ktoś wie jak jest zbudowana cewka zapłonowa w Skodzie Fabii 1.2 ? Może ma ktoś jakiś schemat budowy? Jakie napięcia wychodzą na cztery zaciski cewki zapłonowej ze sterownika? W jaki sposób wygenerować wysokie napięcie bez podłączania cewki do sterownika....? Pozdrawiam ![/i]
heja mi się przed chwilą udało przeciąć szkło o grubości 1mm wysokim napięciem (iskrą z cewki zapłonowej)
cewka zapłonowy mercedes honda cewka zapłonowy cewka zapłonowy toyota
oporność kabel antenowy robot kuchenny szczotki podłączenie wtyczki kolory
pilot uniwersalny samokopiujący pilot uniwersalny samokopiujący
Modulacja mocy w piecu na pellet - czy warto? Przyczyny niskiego napięcia w prądnicy samowzbudnej