Firmy nie znam. Jak dla mnie brzydkie :), ale w przeciwieństwie do poprzednich mają chyba jakąś regulacje i u góry lepiej wykonane. Ja bym takiego obicia co jak skóra wygląda omijał bo po prostu z czasem się kruszy, a już szczególnie takich napiętych bardzo. Lepiej już takie pomarszczone coś :) https://obrazki.elektroda.pl/9509713800_...
Wymieniałem i nic nie kodowałem . Odpowietrzylem i zapalił. Sprawdź napięcie na reg. dawki paliwa ( stałe czy faluje oczywiście podczas kręcenia)
Zwykły kabel USB- KKL (VAG) i do tego VAG com lub Lub VCDS Lite. Tak naprawdę potrzebujesz tylko bloki pomiarowe i widzieć jaka jest dawka i napięcie nastawnika.
Witam wtrysk sterujący służy do wykrycia chwili rozpoczęcia wtryskiwania dawki i do regulacji ustawienia początku wtrysku , do dawki nic nie ma, generalnie ecu nie wie dokładnie ile wtryskują wtryskiwacze bo nie ma sprzężenia zwrotnego , wyliczoną dawkę przelicza na napięcie i wysterowuję pompę ,po prostu ta mapa mówi nam przy napięciu 3v i obr 2000...
Niestety nie mam dostępu do tej strony - blokada. Sprawdź czy jest ciśnienie paliwa przed wtryskiwaczami. W sumie to nie wiem ile ich jest? Można tez próbować je wyzwolić "ręcznie". Po zdjęciu wtyczki z wtryskiwacza podłączyć się kabelkami do niego. Następnie na ułamek sekundy (!) podać mu napięcie. Powinien wtrysnąć dawkę paliwa.
Sprawdź napięcie na zaworze dawki.
no jak nie jak tak .. w twoich logach powyżej lata napięcie dawka i obroty... z tego co widze to bym nastawnik robił i tyle
Chwilowy zanik napięcia na zaworze dawki spowoduje skok ciśnienia paliwa. Podłącz oscyloskop i sprawdź czy zawór jest poprawnie wysterowany w czasie gdy silnik gaśnie. Sprawdź, ile idzie paliwa na powrót do zbiornika.
O półprzewodnikowym nie słyszałem. Może już istnieją. Produkuje się tranzystory RadFET ale pokazują one jedynie całkowitą dawkę i są nieodwracalne. W środku siedzi po prostu klasyczny tranzystor który ulega stopniowo "uszkadzaniu" i z tego co pamiętam wzrasta napięcie kolektor-emiter przy stałej polaryzacji. Jedyne co jest w tym tranzystorze specjalnego...
Czyli masz za niskie napięcie na cewkę dawki paliwa cylindrów 4-6. A jeśli miałeś błąd 1280 1 to sprawdź napięcie ładowania akumulatorów. Silnik pracuje równo ? bo raczej powinien kuleć.
Zamieszczony tu schemat nie zgadza się z tym w Iveco. Z filtra paliwa paliwo idzie na zawór dawki, który jest normalnie otwarty, prądem jest zamykany. Z zaworu dawki idzie na pompkę zębatą. Jak poda się napięcie na zawór dawki to ciśnienie powinno skoczyć. Zawór zamknie przepływ przez pompę WC.
Zrób diagnozę ale pod kątem bloków pomiarowych, sprawdzi który z parametrów jest dziwny lub ulega jakimś zmianą. Głównie temperatura, napięcie zasilania dawka paliwa itp.
Długo zajęło szukanie przekażnika "main power relay", który był przykręcony za puszką bezpieczników koło lewej nogi kierowcy. Po pomiarach okazało się, że w przekaźniku nie ma stałego plusa z bezpiecznika IGN pod maską. Do przekaźnika dochodzi 5 przewodów czerwonych, z których jeden daje prąd na bezpieczniki 27 i 28.
Witam, mam podobny problem w corsie 1.3 CDTI 2008 rok90km. Ze sterownikiem się łączę rozrusznik kręci błędy to P1625 napięcie głównego przekaźnika niskie i P2146 Niskie napięcie na zaworze sterującym dawką. W parametrach napięcie sterownik widzi raz prawidłowe a raz 2.2V, napięcie na zaworze na pompie 0.5V. Ponadto pali bezpiecznik F20 czy sterownik...
Kolego spróbuj na początek tak jak na tym filmie, czyli sprawdź czy wychodzi napięcie na zawór dawki paliwa i daj znać. https://www.youtube.com/watch?v=h-NAjfpl...
A może trzeba by skontrolować stan świec zapłonowych, przewodów wysokiego napięcia, jeżeli są. Może dawka gazu za uboga? Wtryskiwacz może padnięty? Z tego co piszesz, to na razie niczego nie sprawdziłeś.
Miałem bardzo podobny przypadek w mccormicu. Tylko u mnie wystarczyło, że postał przez noc i już nie można było odpalić. Po długim szukaniu odciąłem przewody od zaworu dawki paliwa. Podałem mu napięcie na krótko przez żarówkę, żeby ruszyć tłoczek. Po takim zabiegu odpalił bez problemu. Sprawdzane kilka razy i za każdym razem odpalał. Najpierw podczepiłem...
Zmierz napięcie na zaworze dawki. Na jednym jest plus po zapłonie a drugi jest zwierany do masy przez ECU. Jeżeli jest pompka elektryczna zmierz ciśnienie paliwa przed pompą wysokiego ciśnienia. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Po podaniu napięcia na zaciski 6 i 7 nie mam napięcia na wyjściu przewodów zaworu dawki paliwa. Po zwarciu drenu z masą napięcie się pojawia.
Na zgaszonym napięcie czujnika RSW ma być 0.680-0.720V, dawka paliwa na rozgrzanym silniku w okolicach 3-4 mg na skok.
Mam na warsztacie kino domowe Samsunga HT-DL 100 które trafiło do mnie na wyłanczanie się po 30-40 minutach .Był uszkodzony wiatraczek .Wymieniłem go ,ale nie podoba mi się zasilanie wiatraczka po załaczeniu go . Bez obciążenia jest 12V a po podłączeniu wiatraczka napięci spada do 6V.Rozmawiałem z kumplem z i wspominał ,że trzeba zmienić rezystor w...
Prosilbym zatem o wskazowki jak to sprawdzic. I czy to regenerowac/czyscic czy wymienic? Wypnij wtyczkę od prędkościomierza ze skrzyni biegów i się przejedź. Jeżeli szarpanie ustanie to nastawnik. Jak podniesiesz maskę, to jest zamocowany na skrzyni przy ścianie grodziowej o ile dobrze pamiętam 3 pinowa wtyczka. W większości przypadków czyszczenie...
Nie moge ci pomódz na odległość Poprostu żle trafiłeś do warszatów oni mie mieli pojęcia jak to naprawić . Trzeba sprawdzić Kąta wtrsku i również poprawić ustawienia pompy teraz jest dawka za duża i za wysokie napięcie na nastawniku dawki tam powinno być 2,666V jak zrobił na oko to nie trafił bez dobrego sprzętu nie da rady to trzeba dograć.
Jeżeli każde osobne wyjście z 23 ma reagować na światło /niezależnie od pozostałych i np. ma się wyłączać jak świeci/ trzeba powielić układ generatora wysokiego napięcia i modulatora (szybkości) podawania tej dawki wysokiego napięcia. Blokadę generatora można zrealizować na bramce IC1d pin13 za pomocą fotorezystora z jakąś histerezą.
Bezpośrednio raczej nie bo tam są dość wysokie napięcia na wtryskiwaczach.
Jeśli o takie rzeczy pytasz, to raczej sam nie poradzisz. 1.czujnik/obwod RPM; brak sygnału -obroty wału silnika gaśnie gdy silnik pracuje czujnik doładowania należy rozpatrywać pod względem poziomu napięcia na wyjściu czujnika. 15. dawka paliwa: sygnał za niski- czujnik HDK przerwa lub lużne połączenie lub listwa poniżej wartości zadanej (0.480V)...
Rób diagnozę, wgląd w parametry, grupa 001 podglądaj dawkę paliwa i napięcie czujnika RSW. Osobiście stawiam na problem z nastawnikiem dawki paliwa, ewentualnie pęknięcie jednej z dwóch sprężyn w sekcji tłoczenia pompy wtryskowej.
Ciśnienie na CR ,sygnały wał/wałek,temperatura,dawka paliwa,sterowanie wtryskami,spadek napięcia podczas rozruchu. Jak tego będzie pewny to wykręca wtryski i wiezie do regeneracji.
Ja mam taką teorie: Panuje tam dość wysokie napięcie więc jdnorazowa dawka wilgoci mogła uszkodzić magnetron (jakieś przebicie) ale jest to taka część mikrofali która jest chyba najbardziej awaryjna i podatnma na zużycie więc nie zdiwiłbym się jeśli uszkodzenie powastałoby na skutek zużycia materiału.
Sprawdź tranzystory w końcówce mocy. Według wypowiedzi były sprawdzane. Są spuchnięte wymienić, nie są spuchnięte, sobie darować. Choć wielu będzie zdania że przy okazji grzebania wymienić, ale to będzie kosztować. Po wylutowaniu diody pomierz jeszcze raz. Jeśli diody faktycznie dostały zwarcia to zdecydowanie wymienić kondensatory w zasilaczu - mogły...
Czym diagnozowane i przydałby się log parametrów z próby rozruchu, zwłaszcza temperatura silnika, dawka wtrysku, przepływ powietrza, ciśnienie paliwa i napięcie instalacji.
Witam wszystkich! Problem powstał po podłączeniu do w/w monitora rejestratora nvr ,który otrzymał solidną dawkę napięcia od zepsutej kamery -przepięcie z zasilacza 230V. Na żadnym z wejść nie ma obrazu, nie wyświetla się nawet menu wyboru opcji. Po włączeniu widać że matryca jest podświetlana. Mam prośbę o pomoc w ustaleniu możliwości naprawy. Jeśli...
kopię prądem Ale po co go kopiesz prądem? Wydaje się, że Twój zapłon postanowił zrobić Ci psikusa i znowu przypomniał sobie czasy PRL-u, gdzie iskra była luksusem. Spróbuj odwrócić zapłon do góry nogami – może poczuje się bardziej inspirująco. A tak na serio, jeśli kabel świecy „kopie” prądem jak głupi, to może ten zapłon po prostu stwierdził, że chce...
Jeśli nie masz VCDS'a to zleć naprawe, za jego pomocą można ustawić prawidłowo napięcie z czujnika RSW oraz dawkę paliwa.
A doszły mnie słuchy od znajomych ze powodem tego że telewizor się włącza i wyłącza bo to nie cały czas np wczoraj normalnie działał a dzisiaj to samo włącza i wyłącza i znajomi mi podpowiedzieli że trzeba kupić regulator prądu stałego jakiś że może być nie równa dawka napięcia i to jest powodem.
W jakiej odległości jest elektrozawór od parownika ? Parownik puszcza gaz do kolektora. Jak silnik jest zimny to mu łatwiej zapalić, ale jak jest gorący to mieszanka jest za bogata i jest problem. Albo jest parownik lekko uszkodzony tzn puszcza uszczelka na dźwigni od dawki, albo gazownik Ci rozregulował wstępne napięcie membrany. Jeśli Cię to interesuje...
Hmmm.. bardzo dziwna sprawa. Wgrałem język polski przez aktualizacje nokia softawe uploader (wcześniej zmieniłem product code) poprzez zwykły kabel usb i teraz się telefon pięknie komunikuje z boksem. Elegancko go zaczytuje backupa zrobiło, tyko ze widać jak wchodzi w local mode to tak jakby mu brakowało napięcia,włącza się i wyłącza co chwila i czasami...
Szkoda roboty. Każdy falownik ma już taką funkcję zaimplementowaną i potrafi pomierzyć uzwojenie, aby ustalić odpowiednią dawkę wstrzykiwanego prądu. W Twojej metodzie niepotrzebnie będziesz podnosił napięcie na mostku. Nie wspomnę już o prądach przechodzących przez styczniki.
W tym aucie nie masz pompy paliwa .Musisz sprawdzić czy przy krecęceniu rozrusznikiem pojawia się napięcie na zaworze regolacji dawki .Jak nie ma napiecia to masz spaloną elektronikę .Jak chcesz to zadzwoń to ci wytłumaczę 501361043 Spróbuj jeszcze na plaka czy będzie gadał.
Skoro śmierdzą, to muszą dostawać jakąś dawkę napięcia stałego - jeżeli odsłuch jest robiony przy mocy < lub = znamionowej. 1. Sprawdź napięcie stałe na wyjściu wzmacniacza. 2. Sprawdzałeś go z innymi paczkami a obecne paczki pod innym wzmacniaczem? Trzeba by było tak zrobić aby wykluczyć wpływ chociaż jednego z tych dwóch. 3. W jakich warunkach...
Jest jeszcze jedna kwestia. LOWER LIMIT sondy lambdy oznacza chyba za wysoką dawkę paliwa. Gdy mnożnik podniosłem ten błąd się zaczął pojawiać. Nie pojawiał sie błąd UPPER LIMIT. Czyli gdy lambda pokazuje wykresik w góre wyższe napięcie oznacza to że dawka jest za uboga. Czyli po lambdzie regulowałem calkowicie źle bo gdy napiecie wyżej to zmniejszałem...
Hej, Generator to 3F z magnesami stałymi - napędzany wiatrem z turbiny. Mały projekt DIY Sterowanie arduino PWM. Obciążenie ładowarka solarna do akumulatora. No i plan jest taki aby sterować tak PWM aby napięcie (V) na wyjściu z turbiny trafiało na ładowarkę w zakresie wymaganym przez nią czyli około 24V. To już ogarnąłem. Teraz aby ładowarka nie ciągła...
Sonda wydaje się być sprawna. Napięcie 0,7V jest poprawne. Jeśli silnik schodzi z wysokich obrotów to dawka paliwa jest zmniejszana i napięcie na sondzie spada czyli wszystko wydaje się w porządku. Skąd masz takie przypuszczenia że masz bogatą mieszankę?
Mam problem z traktorem NEW HOLLAND TVT 155 traktor pali ale nie ma mocy ani nie rozpędza się żwawo, filtry nowe, odcina 1500 obrotów i tyle, po ściągnięciu wtyczki z czujnika ciśnienia na filtrze paliwa trochę lepiej ale wciąż nie ma mocy. Pompa paliwa teoretycznie daje napięcia na zawór dawki paliwa, po podpięciu zamiast zaworu żarówki 55W miga przy...
3 dni temu udało mi się naprawć pompe, winny był chyba jak zwykle felerny tranzystor w pompie. Pod wpływem temperatury dostawał przerwy, tak czy inaczej zanikało napięcie na sterowaniu zaworem dawki paliwa, wyłupałem go i na jego miejsce wstawiłem nowy. Od tej chwili pompa działa jak narazie ok.
Witam, ostatnio czyściłem nastawnik w golf 3 silnik 1.9 TDI z1 90KM ponieważ skakały mi obroty 880- 903 i lekkie szarpanie było tak w granicach 1500- 1800 obrotów . Czyszczenie wykonywałem zgodnie z instrukcją. Samochód bez problemu odpala na zimnym i ciepłym silniku, brak błędów na vagu. Jednak po założeni i ustawieniu go obroty dalej mi skaczą tak...
Pompkę musisz sterować impulsowo każdy impuls to dawka paliwa nie może tam być napięcia ciągłego.
A nie próbowałeś oszukać sygnału MAF? Wstawienie diody anodą do przepływomierza podnosi napięcie, będzie myślał że ma więcej powietrza i zwiększy dawkę.
Trzeba ruszyć programem procka, ale tego w żadnym Damosie nie ma Nie wiem co masz na myśli pisząc - programem procka- , bo zmiany wprowadza się w mapach przeliczeniowych i ograniczających , tak samo jak zmieniasz w MSA15 MAP 2,5bar na 3,0bar , też trzeba zmienić mapy przeliczeniowe V/mBar i ograniczające mBar . Zawsze prościej i szybciej jest ruszyć...
Pompa daje Ci za dużą dawkę paliwa, stąd falowanie. Uspokaja się pod obciążeniem czyli światła, klima, bo zapotrzebowanie na paliwo odpowiada wtedy rzeczywistości. A podczas falowania sterownik wysyła duży prąd do zaworu SPV i stąd spalenie elementu. Chyba masz po prostu nadmiernie zużytą pompę, bo nie wiem czy jest tam możliwość regulacji dawki.
Najpierw zbierz wszystkie materiały , opisy, zdjecia , - bo to sie wszystko przydaje bardzo. Nastawnik łatwo popsuć więc.... Jesli nie masz poradnika to daj maila a Ci go prześlę. auto rozgrzane 90 stopni i spisujesz : - jedno napięcie na pracującym silniku, -drugie napięcie na tylko włączonym zapłonie - dawka paliwa Kąt wtrysku sie nie zmieni. Jakie...
witam ponownie. otóż coś jeszcze może z mojej pompy będzie. spróbuje wyczyścić nastawnik, znalazłem instrukcje http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php... czy jest ktoś na forum co już to robił?? posiadam interfejs diagnostyczy i program vag ale jest tu mały problem bo z tego co wiem to vag-a się używa do vw ja mam bmw carsoft 6.1.4. i niewiem jak...
Wyczyściłeś elektrozawór, ten na parowniku ?. Dalej - możliwe że masz wadę w układzie elektrycznym, elektrozawór powinien "popuszczać" gazu przez chwilę po włączeniu zapłonu, to taka dawka rozruchowa. No i pozostaje kwestia samej regulacji parownika, tzw. wstepne napięcie membrany 2 stopnia.
Dziś wymieniłem Sade lambda. Okazało się że jest za duża dawka gazu napięcie pokazuje 0.45 V na benzynie a jak przełączę na gaz pokozuje 0.82V. Dziś będę jechał w trasę to może zrobię jakiś wykres napięcia. W jaki sposób mogę zmiejszyć dawkowanie gazu? W tej zakładce? https://obrazki.elektroda.pl/7381356800_...
Czasy wtrysku są ok, zaczyna od dawki startowej i powoli zmniejsza, jak widzi że nie odpala. Wciśnięcie pedału gazu do końca w wielu autach powoduje wyłączenie wtrysku paliwa, taka funkcja przewietrzania komory spalania. Do dawki rozruchowej dochodzi korekta czasu wtrysku ze względu na niskie napięcie podczas rozruchu. Tak, że manometr na króciec pomiarowy,...
Witam Wątek, który założyłem, to niejako rozeznanie w temacie zbyt wysokiego napięcia podłączonego do laptopa. Mój mądry i uczony w piśmie brat przyniósł nie wiem skąd zasilacz. Wygląda jak do laptopa, wtyczka pasuje, nawet producent ten sam. Z tym że on nie popatrzył sobie na parametry tylko od razu podłączył i odpalił laptopa. Laptop oczywiście zaświecił...
Plus zasilania masz z przekaźnika po włączeniu stacyjki natomiast minus jest podawany z ECU benzyny. Zasilanie wtrysku w fordzie jest ciekawie rozwiązane: Normalna praca minus z ECU jest podawany przez rezystor szeregowy na wtrysk. Natomiast w fazie rozruchu minus z ECU jest podawany przez zworę na wtrysk jest on wtedy zasilany pełnym napięciem i dlatego...
Dzień dobry, jestem w trakcie modyfikacji mojej Skody Octavii 1.9 TDI AGR i potrzebuję pomocy z modyfikacją mapy napięcia nastawnika N146 dla innych wtryskiwaczy i większego tłokorozdzielacza. Mianowicie wiem, że maksymalne napięcie, jakie przyjmuje nastawnik, to 4,5 volta, więc domyślam się, że same wartości wpisane w mapę powinienem zostawić takie,...
Właściwie to nie ma takiej konkretniej masy na sterowanie wtrysków. Napięcie ustala sterownik silnika w zależności od dawki paliwa.
Za brak fachowej terminologii nie ma co przepraszać:) Jak sprawdzić czy pompa podaję większą dawkę?i jakie jest napięcie? Czy trzeba się z tym udać do serwisu?
pivo - nastawnik pompy (pump tension) to nie przebieg wtrysku (injection begining) ... :D Tak całkowicie się z Tobą zgadzam Ale drążąc temat wracam do meritum, czyli pisząc Twoim językiem co ma wspólnego nastawnik pompy (pump tension) czyli po naszemu napięcie na pompie czyli dawka paliwa do twardej pracy? Rozumiem zmiana kątu wyprzedzenia, ale jak...
Na dłuższą metę nie, wystarczy że tam się pojawi jakieś śladowe napięcie i ten bublowaty ECU próbuje zwiększać dawkę paliwa.
A co do ustawień pompy nie bardzo rozumiem gdzie na pompie ustawia się kąt statyczny, Przy wkładaniu pompy należy zachować kolejność czynności. Koło łańcuchowe pompy ma otwory fasolkowe mocujące je do wałka pompy, pozwalające na obrót o pewien kąt jedno względem drugiego. Blokując kołkiem pompę, blokujesz wałek pompy, a nie koło. Tak więc należy zawsze...
W pompie wtryskowej tego silnika są elementy wykonawcze zawór regulacji momentu wtrysku i nastawnik dawki. Czujnik temperatury paliwa również. Teoretycznie po pdaniu napięcia ok. 1,5 V do nastawnika dawki i 12 V do elektrozaworu możemy uruchomić ten silnik bez możliwości korekty momentu wtrysku TYLKO PO CO !!!!!! Takie uruchomienie nic nie mówi o pracy...
Logi wykonam jak dostanę kabel do ręki. Błędy dotyczą głownie -błąd braku oscylacji sondy lambda, -brak napięcia sondy (16518) -błąd długookresowej regulacji dawki -błąd ubogiej dawki. Błędy łapie zazwyczaj przed rozgrzaniem albo po zatrzymaniu z dłuższej trasy. Wtedy na wolnych napięcie spada do zera, a korekcja idzie na +25
Na Ozon także uważaj w dużych dawkach jest trujący... Pozdrawiam
Czas wtrysku gazu powinien być większy niż benzyny! Inaczej idziesz w mieszankę ubogą, co jest szkodliwe dla silnika... Strojenie LPG na podstawie napięć sondy powinno wyglądać mniej więcej tak, że idziemy na bogato. Napięcie sondy przestaje oscylować, wykazuje mieszankę bogatą. Schodzimy z dawką gazu (mapą, ciśnieniem, czym możesz...) aż napięcie na...
kris8888 odpowiadam. Zaistniała taka sytuacja: Nie ma po drodze wyłącznika różnicowoprądowego. Na obudowie pojawia się pełne napięcie sieci i dotykasz urządzenia. Dostajesz dawkę ponad te 30mA. Prąd ten płynie dopóki nie oderwiesz się lub nie zginiesz. Sytuacja kolejna: Po drodze mamy wyłącznik różnocowoprądowy. Na obudowie pojawia się pełne napięcie...
Witam jeżeli sam nastawnik indukcyjny to da się dorobić dość prosto układ którym da się sterować dawkę paliwa, (taki sterownik napięcia cewki nastawnika) Ale jeszcze jest sterowanie wyprzedzeniem wtrysku, też elektroniczne. Chyba bez sterownika się nie obędzie.
Dzieki arto za wszelką pomoc, ale się pogubiłem. Właśnie myślalem, że chodzi o odkręceniu tej klapki nastawnika i ustawniu wskazówki odpowiednio. Jeśli odkręce te niżej 3 troxy i 1 trojkątną to będe mogł wyjąć cały nastawnik z pompy. Czy tak? A później ten nastawnik nie wyjmuje tylko przesuwam wzdłuż osi pompy aż dawka paliwa na wolnych obrotach będzie...
Paliwo dociera, czyli jak: ledwo cieknie, czy daje strumykiem pod ciśnieniem? Podczas kręcenia obroty widzi? Jokerro, a tam nie ma czujnika temperatury powietrza w przepływomierzu? Jak dawka podczas kręcenia i napięcie na nastawniku.
Dostaje dużą dawkę paliwa i gaśnie. Wymieniłem aparat zapłonowy, cewkę przewody wysokiego napięcia i jak zgaśnie to słychać wtrysk, jak skrzeczy po zgaśnięciu silnika.
emulacja sondy nic nie da ECU na podstawie sygnałów z sondy dobiera dawke beny. Emulator sondy oszukuje ECU podczas pracy na gazie zeby zablokowac autoadaptaje sterownika (ECU widzi lambde=1). w przypadku uszkodzenia sondy ECU przechodzi w tryb awaryjny pobiera wartosci dawek z mapy
Problem jest tylko na zimnym silniku gdy kreska temperatury jest na niebieskim polu. Na ciepłym jest spoko , lecz zapala się katalizator od nieprzepalonej mieszanki. Zapłony wypadają poprzez nagar na świecy. Dostaje dużo za dużą dawkę paliwa , napięcie na przepływce rośnie wraz z wzrostem zasysanego powietrza. A sonda na zimnym i tak nie pracuje bo...
Jak mu świece zalewa np za duża dawką paliwa ? Gdzieś masz ewidentnie brak napięcia . Wykręć świece i sprawdz czy jest iskra na niej . Tak jak kiedyś się sprawdzało w komarku czy innym motorowerze .
to co powiedział sprzedawca to ciekawe pierwszy raz przy alternatorze spotkałbym sie z funkcją adaptacji przecież to nie przepustnica dawka paliwa czy kąt wtrysku to zwykły regulator napięcia i nawet nowy może być uszkodzony
Napięcie na cewkę reduktora podaję się tylko przy rozruchu tzw. dawka startowa (przełącznik z dwoma klawiszami). Reduktor ten jest idealnym rozwiązaniem do układów gaźnikowych. Lepiej gdybyś miał reduktor bez tej cewki. Do zrobienia kompensacji musisz zdemontować pokrywę reduktora. Zaślepić 2 otwory, które występują. Wykonać nowy otwór do którego najlepiej...
Samochód przyjechał już rozregulowany przez poprzednie próby naprawy, w korpusie zespołu wtryskowego widziałem jakąś śrubę na klucz torx. Dziękuję i pozdrawiam. Ta śrubka jest ustawiona fabrycznie i tam się nie grzebie. Bo pewnie chodzi ci o położenie przepustnicy. Powyżej (chyba) 0.8v wyłącza program biegu jałowego i dzieją sie cuda. Rozwiązanie?...
ArtusAVS tak elektrolity przewodzą elektrony i musisz ich mieć duży zapas, ale te elektrony muszą skądś się brać by jony miały co przewodzić. Wolne elektrony biorą się ze zjonizowanych atomów. Tak więc spora dawka promieniowania jonizującego, albo wysokiego napięcia i już masz od groma elektronów.
tylko przy włączonym silniku gościu odczytywał parametry nastawnika i stwierdził ze nie pracuje on w takich parametrach jak ma być. Odczytać w parametrach można dawkę paliwa i napięcie na nastawniku, ale nie można stwierdzić jego uszkodzenia takiego jak opisujesz. Dzisiaj zaproponowali mi podmianę komputera aby stwierdzić czy czasem on nie szwankuje....
Zastosowałem się do powyższych wskazówek i pomogło, kompilacja i wgrywanie na płytkę działają już prawidłowo. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam Edit. Wprowadziłem w błąd pisząc w pierwszym poście że soft: https://github.com/andkom/zxcounter nie ma opcji wysyłania zebranych danych przez port szeregowy. Nie doczytałem dokładnie opisów z powyższego linka gdzie...
Oczywiście silnik rozgrzany do 80.C: - 1,45 do 1,90 V A dawka: - 3 do 9 mg/skok Dane fabryczne i takie muszą być pozdro :)
... napięcie powinieneś mierzyć na PODŁĄCZONEJ sondzie, bo jeśli jest podłączony komp od gazu wskazania miernika mogą być inne. ... jeśli się już reduktorem bawiłeś, to pewnie rozregulowałeś sobie instalację. Jeśli tak wyregulujesz reduktor, że attuator nie będzie mógł doregulować mieszanki to będziesz miał problem większy niż byś wcale nie miał komputera....
Mam jeszcze jedno pytanie, czy mogę zastosować takie urządzenie na wyjściu żeby na komputer sterujący dawką paliwa nie poszło większe napięcie niż 1V i jak obliczyć ten rezystor . http://obrazki.elektroda.pl/2204641300_1...
witam ponownie, wciąż męczę ten temat, wie ktoś jakie powino byś dokładnie napięcie na nastawniku w pompie i jaka dawka paliwa? Moja dawka skacze na biegu jałowym, podejrzewam corazbardziej ECU, ale nie jestem wciąż pewnien czy mam dobrze wyregulowaną pompę wtryskową...
Mnie tu coś nie pasuje. Szkoda ze nie masz sondy afr super zabawka do wydumek. Zrob tak, odłączy aktuator i zastąp registrem. Zamknięjbypass wolnych rpm na reduktorze, register wykrecony na max by nie tłumil dawki, napięcie membrany wkręcaj tak długo az mieszanka zubozeje w tych 1800 rpm po czym wzbogac o pol obrotu, wkrec silnik na 3500rpm i zacznij...
Jemu chodzi o prąd idący na nastawnik dawki, Kolega widzi różnicę między prądem a napięciem? Mimo to napięcie ładowania warto sprawdzić.
Czy taką dobrą sztukę mam to nie wiem trochę pokombinowałem w biosie i tyle wyszło ;). Sprawdź rezultaty podkręcając HTT nie mnożnikiem. Ogólnie zachowanie Twojego CPU jest niemal identyczne jak u mnie. 3GHz na stock Vcore, 3.2GHz przy +0.1V, 3.4GHz przy +0.15V. Idąc po HTT znacznie lepsza wydajność wychodzi. Nieco zaniżone mam HT bo 1680MHz ale dla...
Z obu tych lamp uzyskasz tylko jakieś śladowe ilości miękkiego promieniowania X. Konstruktorzy tych lamp zadbali o to by nie sterylizować ówczesnego telewidza. Jesteś w stanie wygenerować ciut nieprzydatnego do prześwietleń promieniowania miękkiego a do prześwietleń potrzeba promieniowania twardego. W medycynie lampa jest osłonięta blachą z aluminium...
AVE... KaW, masz rację. Problem w tym, że większość tańszych ładowarek nie ruszy akumulatora, jeśli ten nie ma minimalnego napięcia. "Podładowywanie padłego akumulatora małymi dawkami przy sporym prądzie go zregeneruje na tyle, by dało się go normalnie ładować. Używałem do tego zarówno pakietu ogniw NiMH 3,6V, jak i ładowarki 5V i pakietu Li-Ion 4,2V/14Ah......
Kto zna konstrukcję takiego zasilacza ten wie, że na wejściu jest prostownik. A potem są klucze i transformator. Jakiekolwiek spadki nie są groźne dla takich zasilaczy. Po prostu gdy napięcie spada, sterownik zwiększa DC kluczy co utrzymuje dawkę energii dostarczaną do rdzenia transformatora na stałym poziomie - proste jak drut. Oczywiście ma to swoją...
Jest to indukcyjny czujnik ruchu który jest pod stałym napięciem 10-36VDC. jest zamontowany na dozowniku. Zadozwoanie dawki medium jest jednoznaczne z przesunięciem metalowego tłoczka w kierunku czujnika i w tym momencie zauważlny jest spadek napięcia na czujniku, lecz we wcześniejszej wersji czujnika w tym momencie bastępowało zwarcie. Aktualny czujnik...
sprawdź czy grzeje ci się parownik jak jedziesz na benzynie. Może masz gdzieś przytkany układ wodny w gazie. Przewody wysokiego napięcia też mogą być przyczyną. Również za mała dawka gazu wymaga to regulacji co pewien okres czasu w serwisach lpg. Powodzenia
Myślę, że on ma 2 cewki. Możesz go "przedzwonić" między masą a tymi wyprowadzeniami. Jeśli od razu działa po podaniu napięcia to znaczy że być może daje pełną dawkę na rozruch silnika? A wyłącznik można dać, tylko tam płyną spore prądy. Może przez przekaźnik.
Dziękuje za odpowiedź, mam jeszcze jedno pytanie, moim zdaniem dotyczące bardziej mitu niż prawdy, mianowicie, gdy ludzie połączą się szeregowo trzymając się za rękę to gdy pierwsza osoba dotknie pastucha lub przewodu pod napięciem to najbardziej odczuje to ostatnie ogniwo łańcucha czyli osoba na końcu? Moim zdaniem powinno być odwrotnie bo każdy człowiek...
Witam wszystkich, nie chcę zakładać nowego posta, bo tego już za dużo :) a mam pytanie co do sterownika VP44. Diagnostyka - padł sterownik, kody błędów P1564, P1664. Fotka zapożyczona https://obrazki.elektroda.pl/4184046200_... Transit nie odpala. Sterownik otworzony, według mnie tranzystor sprawny, po podłączeniu na stole i wysterowaniu...
Każdy CPU kręci się inaczej, jeden wysoko bez podnoszenia napięcia ,a zaś drugi potrzebuje do lekkiego OC większej dawki energii- jeszcze wszystko zależy od pamięci, i chłodzenia, i płyty- czysta loteria.
A jak wejdziesz w komputerze w parametry bieżące w napięcie lambdy to pokazuje to samo co miernik? Niskie napięcie oznacza za ubogą mieszankę, dlatego pewnie sterownik zwiększa dawkę paliwa i pali dużo, i dlatego zakopci kolektor. A może jakieś napięcie pasożytnicze się wkradło między kablami w masę lambdy? Spróbuj poucinać kable przy sterowniku i lambdę...
Naukowcy z University of Bristol stwierdzili zwiększone dawki zanieczyszczeń powietrza w sąsiedztwie linii wysokiego napięcia, które mągą mieć wpływ na zdrowie: https://www.spektrum.de/news/schadstoffs...
Generalnie, po wyjęciu tego modułu spod zderzaka, oraz po połączeniu na „krótko” styków od wentylatorów klimatyzacja zaczęła działać, a nawet i sprężarka + wentylator działają. Problem polega na tym, że teraz zaczął działać nawet na wyłączonym silniku, a samym zapłonie wentylator chłodzący silnik…Sądząc po obrotach na najwyższym biegu...
sharan dawka dawka promieniowania dawka wtrysk
opornik dmuchawy citroen połączyć laptop wzmacniacz sekretarka sprzedać
inwerter wyspowy dewalt dcb107
CH341A: Napięcie na końcówce V3 przy Vcc=5V Syrena w trybie serwisowym Satel Versa - czy miga?