Analiza spalin, zwłaszcza CO? Wzbogac mieszanke np jakims sprayem lub podaj mu plusa poprzez twoje ciało na sygnał.
Witam udalo się dojsc co to było mam identycznie po odpieciu 1 sondy jest ok ale spalanie duże ok 11 a z zapieta sondą 7.5l. Ale wariuja obroty i na jałowym nie może wejscoś na obroty do tego strzela jak w wrc😊ale nie rusza pomocy pozdrawiam
witam i pozdrawiam .mam pytanie , w jakim zakresie powinna chodzić 2sonda lambda
Dziś byłem na diagnostyce spalin. Oto one: Pomiar lambda: 1.250 Uboga mieszanka . Na tym się skup i na błędzie z elektrozaworu zmiennych faz rozrządu. Jeśli chodzi o sondę to już ci koledzy wyżej napisali. Wstaw katalizator i po problemie. Natomiast napięcie drugiej sondy lambda stoi w miejscu na poziomie 0.45V-0.46V Po wykasowaniu błędu też stało?...
Witam Też miałem problem z drugą sondą lambda, drugą czyli za katalizatorem. Tak w sumie to nie dostrzegłem żadnych znaczących objawów uszkodzenia sondy, jednak podczas przeglądu, po podłączeniu meganki do komputera nie uzyskano pomiaru rezystancji obwodu podgrzewania sondy i pomiar napięcia z sondy się nie zmieniał. Dodam, ze chodzi o megankę 1.4 16V...
Witam, czy ktos może wie na jakim napięciu pracuje druga sonda lambda w corsie C 1.0. Chodzi mi o sonde, która jest za katalizatorem. Z góry dziękuje. Pozdrwiam Nie piszemy tematów z Caps Lock'iem. Regulamin 10.9 Sady
Czy jest możliwe takie uszkodzenie sondy, że daje fałszywie duże napięcie ? Jest możliwe ....
Witam kolegów, ponieważ nie znalazłem na forum konkretnej odpowiedzi pozwoliłem sobie założyć nowy temacik. Chodzi o to że trafiło do mnie suzuki ignis 1.3 z 2003r i problemem jest błąd P0141. Grzałka sondy ma ok 12ohm i na zimnym silniku nie dochodzi do niej napięcie, podmieniałem na sonde używke z rezystancją 5 ohm i jest to samo. Bezpieczniki pod...
Witam co prawda posiadam Astrę I (F) ale problem był podobny a sprawcą okazała się sonda lambda podjedź do gazownika i powiedz zeby sprawdził sondę powinien mieć przyrząd ale nie jestem pewien czy nie wystarczy do tego zwykły miernik napięci jeden koniec do - a drugi do sondy i napięcie w określonym przediale się musi mieścić ale to można sprawdzić
napięcie podajesz na przewód który podłącza się do sondy i tak jaednym potencjometrem ustawiasz dolne napięcie a drugim górne
Prawidłowe, jakby były takie same jak na pierwszej to by świadczyło o niesprawnym katalizatorze.
Zwykły przekaznik na 12 V.Przekażnik , zwykle przełącza napięcie lub sygnał z jednego urządzenia lub drugiego , na jeden odbiornik, w tym wypadku ECU. Jedno "urządzenie " to sonda lambda , drugie , to emulator. Przekaznikiem steruje podawane napięcie na jego cewkę. Następnym razem napisz temet w dziale "POczątkujący".
Witam gościnnie na forum samochodowym. Przychodzę z pytaniem do bardziej doświadczonych. Sonda lambda za katem. Niby pracuje poprawnie. Przy obciążeniu idzie na 0,9V. Przy hamowaniu silnikiem idzie na 0V. W średnich zakresach proporcjonalne do obciążenia i zasilania paliwem. Na wolnych i przy malutkim obciążeniu nisko na 0,1-0,2V. Jak w sprawnym aucie,...
Autorze, jakieś dziwne podpowiedzi tutaj dostajesz. Nie zakładaj od razu, że jak jest błąd sondy, to jest ona uszkodzona. Nie zabija się posłańca, tylko dlatego, że przynosi złą nowinę. Sondy lambda służą do regulacji dawki paliwa, aby silnik pracował przy odpowiedniej mieszance paliwa/tlenu. Lambda działa tylko gdy jest gorąca (nie działa zaraz po...
Cześć. Moja Skoda z silnikiem 1.2 HTP zaczęła ostatnio wyrzucać błąd P0420. Jak sprawdziłem interfejsem, to na sondzie lambda jest prawidłowe napięcie (0.1-0.9V), natomiast na drugiej niezależnie od obrotów i obciążenia silnika jest 1.42-1.43V. Czy błąd jest winą sondy, czy raczej walniętego katalizatora?
Mam podobny problem w silniku 2E. Wymieniłem już pompe paliwa, bo padła. Objawy są takie, że pracuje jak napisałeś, czyli nie wchodzi na obroty. Na forum doczytałem się , ze może to być potencjometr przepływomierza. Zaraz idę sprawdzać wartości napięcia. Drugą sprawą może być sonda lambda. Jakbym zrobił, a mam taką nadzieję, to odpiszę. Pozdrawiam.
Dziś wywaliło błąd P0135, czyli coś na rzeczy jest. Ten błąd dotyczy dotyczy problemu w obwodzie grzałki na pierwszej sondzie a nie na drugiej.
Wiem,że to jest grzałka tylko chodzi o napięcia czy na tym jednym nie za niskie napięcie 13v a na drugim ma falować to napięcie
Zauważyłem niewielką nieszczelność wydechu na złączce za sondą, ale czy tylko to może być przyczyną. Napięcie podgrzewania sondy 1 = 11,5V natomiast 2 = 4,3V czy to drugie napięcie nie jest za niskie?
Grzałka to odbiornik , musi mieć zasilanie czyli na jednym plus na drugim minus...
Wrzuć tylko napięcia sond , mówisz w poście o grzałkach. :) Fejs jest wiedzy ni ma.
Milion razy widziałem na mierniku pierwszą sondę - jak zmienia się napięcie. Nie mam pewności jak wygląda sygnałz drugiej w korelacji z pierwszą. Tyle.
Jakie jest ciśnienie w kolektorze ssącym przy rozgrzanym silniku , na obrotach biegu jałowego, jakie są składy mieszanki #30, #31,#35, ( nie wiem czym sprawdzasz) przy tych samych warunkach. Jak jest temperatura wody i powietrza przy zimnym silniku ( temp. otoczenia ) Jakie jest napięcie sondy lambda pierwszej i drugiej ( jeśli jest) na wyłączonym silniku...
Proszę sprawdzić napięcia przychodzące na sondę lambda(sonda odpięta) i porównać z drugim autem.Wyeliminujemy w ten sposób ingerencje w obwód sondy gazowników.Ps który donosiciel zgłosił moją wiadomość do moderacji??Nie lubię Cie!
No to kolego coś pominąłeś są trzy, dwie przed katalizatorem jedna na dwa cylindry i trzecia za katalizatorem Dodano po 8 Mam tylko takie zdjęcie potwierdzające chodź mimo parametry sond nie są włączone jednak gwarantuje iż tak jest. Napięcie jest ale na drugim miejscu po przecinku czyli 0,05V
Z tego wynika , że nie masz 12V na grzałkę , poszukaj uszkodzopnego bezpiecznika , przekaznik zostaw w spokoju , daję on zasilania na wtryski i sondę. Jesteś elektronikiem , jaki p[roblem zobaczyć kablomanię z 20 sterownika przez sondę do bezpieczników? Po drugie , masz schemat.
to co producent proponuje to jedno(często kiepskiej jakości instalacja... serwis musi zarobić) a to co się do samochodu zamontuje to drugie i trzecie jaka cena taka jakość. nie warto szukać jak najtańszych elementów
mierz napięcie na odpiętej wtyczce od strony sondy-wtedy napięcie do grzalki nie dochodzi,no i pzrede wszystkim musisz znać rodzaj sondy,u ciebie może być 0-1v lub 0-5v,w drugim przypadku 3v to normalne napięcie.
To ma być układ który będzie działał zamiast drugiej sondy lambda. Stabilność musi być maks +-0,1v.
Jak by dłużej pochodził w wszedł by w tryb awaryjny ,zwłaszcza po odpięciu drugiej sondy za kat.
Gdzie Ty widzisz takie same wartości? Wiesz jakie napięcie powinno być na pierwszej a jakie na drugiej sondzie?
Witam serdecznie Podepnę się pod ten temat, bo Ciekawe informacje tu można znaleźć. Instalacja którą mam to: - Silnik bmw 320 m52 vanos 96r 6 cylindrów (2 lambdy każda na 3 cylindry) - Komputer do gazu LSI NSI - reduktor IG1 nie wiem czy magg czy zwykły reszty niestety nie widać bo pochowane Podpinam się do instalacji gazu interfejsem i Programem Landi...
A co ci mam potwierdzić ? Myślisz że robię spis wszystkich pojazdów/ przypadków które naprawiam łącznie z wersjami oprogramowania sterowników ? Pamiętam różne przypadki problemów od drugiej sondy łącznie z takimi że przy zawyżonym napięciu drugiej sondy możesz zapomnieć o zapaleniu silnika rano . O co się oburzasz ? Czy tak bezgranicznie wierzysz konstruktorom...
Spaliny są inne na gazie sonda czyta je jako ubogie więc komputer łapie Błędy .... Czy mógłbyś rozwinąć myśl, na czym ma polegać ,,inność" spalin na gazie? Przecież jedno i drugie to węglowodór spalony w powietrzu.
Wildze że nie bardzo jest wiadomo jaka usterka. Dziś poszedł w ruch oscyloskop i badałem przebiegi Sondy Lambda i zaskoczenie sam komp wskazuje dla sady 1,5v po po podłączeniu wtyczki z sondy napięcie spada do zera. Taki sam test przeprowadziłem na moim drugim aucie silnik 2.0 sonda taka sama jest i napięcie trzyma czy podpięta czy rozpięta i reaguje...
Witam , mam espace4 2.0t w pomiarach sond lamda wychodzi mi na pierwszej pełne napiecie z aku. natomiast na drugiej 8 v, nie wiem jak było przed pokazaniem sie błędu , sondy jakby sprawne . Czy to jest prawidłowe ?
Wracam do wątku bo kod błędu P0171 nie ustąpił pomimo uszczelnienia dolotu. W tej chwili po zatkaniu odmy powietrza gaśnie od razu więc nieszczelności w dolocie nie ma. Dziś wyczyściłem EGR i zdjalem wcześniej włożona zaślepkę, nic to nie dało. Nawet lepiej pracował jak był zaślepiony... Co do tej pory zrobione: -przepustnica wyczyszczona, zaadaptowana...
A skąd tam się wzięło takie napięcie?Tam jest sonda 5v?Co do drugiej to działa jak by nie było kata.
Cześć. Na 100% uszkodzona sonda miałem to samo. Kupiłem dwie Używane z czego jedna okazała się być sprawna. Na drugiej wywalało błąd "przerwa w obwodzie" od ogrzewania sondy. Napięciem steruje komputer stąd takie napięcie.
Witam mam taki problem auto dużo pali ok 10l. Vcds nie pokazuje nic świece wymienione, cewki, filtry, czujnik ciśnienia w kolektorze też jedyne co zostaje to sonda. Sonda za katalizatorem wszystko ok, ale przed napięcie wacha się w granicach 0.3- 0.8V to ok ale w drugim okienku wartości wskazują do 18%. Jest to Regulator lambda dla sondy lambda zainstalowanej...
O to czy warto zmieniać sondę oraz o to dlaczego w drugim samochodzie są takie anomalia czyli na PB sonda chodzi ok a na LPG chodzi odwrotnie czyli zamiast rosnąć napięcie maleje
Witam. Tak wygląda przebieg sygnału z sondy przed kat.: https://obrazki.elektroda.pl/4593987800_... a tak z sondy za kat.: https://obrazki.elektroda.pl/8692002600_... Po pierwsze, czy te sygnały nie powinny osiągać 900 mV, a nie 600? Po drugie, wydaje mi się że katalizator nie działa.
zmienia dość szerokim stopniu od 0,9Vdo 0,1 V, zamieszcze info na dowlandzie to sobie ogladnij,pozdrawiam A co z drugim? Czyli to normalne że czujniki oscylują w szerokim zakresie napięcie z okresem rzędu sekund (odczyty z OBD).
jeśli masz inst gaz. drugiej gen i wyższej to sonda może być przyczyną większego spalania minusowe napięcie hmmm..... może mechanik nie bardzo czai obsługę miernika a tak w ogóle to ile ci pali ten tolek?
Najczęściej na drugim biegu, kiedy dodam mocniej gazu zachowuje się tak jakby nie palił na wszystkie cylindry. Poza tym chodzi dobrze, ale wolne obroty ma jeszcze za niskie ok.600/min. Wymieniłem przewody wysokiego napięcia, sondę lambda i zastanawiam się nad sterownikiem (tylko trochę drogi). Wie ktoś co może być przyczyną?
Witam. Po zdemontowaniu wydechu do spawania, odłączeniu kostki sondy za katalizatorem silnik odpalił ale za drugim razem i każdym kolejnym nie chce odpalic... Rozrusznik kręci, paliwo podaje, napięcie na kostkę od cewki zapłonowej jest, bezpieczniki ok, wywala błędy od sondy lambda oraz katalizatora, obroty silnika pokazuje ok 260 przy próbie odpalenia......
drugi czujnik (a raczej wyłącznik)steruje podgrzewaczem kolektora ssącego co ty za bajki opowiadasz. podgrzewaczem steruje ECU poprzez przekaźnik.czujnik z 4 pinami jest zespolony i z jednej części idzie informacja na wskaźniki a z drugiej na ECU. ps .silink RP nigdy nie występował w Golfie 3
mam falujące wolne obroty i jedyne co komp pokazuje nieprawidłowo to chaotyczne skoki napięcia między 0,1V a 0,8V .Tak nie powinno się dziać na wolnych obrotach , wiem bo bawiłem się tym jak miałem jeszcze sprawne auto. Nie doszedłem jeszcze co jest grane choć zczytałem już całe forum, nie mam drugiej sondy to wykluczyć i zająć się układem wykonawczym...
Tak jak pisałem, linie która jest która można sprawdzić, ja używam opornika 1Kohm podpiętego jednym końcem do masy a drugim raz do txd i mierze na nim napięcie raz do rxd wtedy mam 100% pewności co jest gdzie. Poszło na PW
no i nic z tego,przełożyłem identyczny przepływomierz z drugiej a8 i w dalszym ciągu jest to samo,zmieniło się jedynie to ,że vag pokazuje 3 błędy:przepływomierz/za niskie napięcie i dwa kolejne dotyczą sondy lambda,że nie działają,może za to wszystko jest odpowiedzialny jakiś bezpiecznik,ale sprawdziłem wszystkie,spalony jest tylko od zapalniczki przód.
Witam! Mam problem z sondą lambda. W ostatnim czasie wzrosło spalanie z 7,5 do ponad 11 litrów na 100km... Dzisiaj sprawdziłem napięcia na sondzie lambda, na jednym kablu jest 0 to pewnie masa, na drugim jest chyba zasilanie bo jest ok 13 V, a na trzecim na wolnych obrotach jest dokładnie 0.22V mniej więcej raz na 5 sek zmienia się na 0.23V albo na...
przy pomiarach napięcia na komputerze przy pracy na benzynie sonda pracuje dobrze, napięcia się wahają 0.1-0.85 V, przy pracy na gazie jest stałe napięcie 0.35V. Napięcie mierzone miernikiem na przewodach sondy czy widziane przez sterownik wtrysku benzyny - jeśli to drugie - nic dziwnego, że świeci check.
Nie wiem dokładnie jak jest w 1.0, ale chyba podobnie co w 1.2. Zdemontuj rurę kolektorową (nazwijmy to tłumik pierwszy, bo w tym pionowym zgrubieniu siedzi właśnie ceramiczny katalizator). Trzeba zdemontować i zajrzeć do środka, sprawdzić czy nie gruchocze coś tam itp. Będzie widać co i jak jak zdemontujesz. Robota jest prosta, bo 3 śruby, a potem...
Witam serdecznie. potrzebuję pomocy, ponieważ 2 mechaników rozłożyło ręce, wymieniłem niepotrzebne podzespoły a silnik nadal pracuje nierówno. Jestem posiadaczem Corolli e11 z silnikiem 1.3, 4eFe z 4 letnią instalacją gazową firmy AG auto, instalacja Compact. Silnik pracuje nierówno, zdarza mu się zgasnąć, po przełączeniu na gaz obroty maleją, kiedy...
Corolla z silnikiem 1.6, Carina z 2.0. Mechanicznie cudo ale rdza robi swoje, ale może coś znajdziesz. Ja mam jako drugie auto Corolle E9 1600 z '91 , poza naprawą progów i nadkoli reszta części to oryginał, włącznie z przewodami wysokiego napięcia. Przebieg 140tyś. Aha bym skłamał, 20 tyś temu zgubiłem sondę lambda, ale nawet bez niej dało rade dojechać...
Napięcia są dobre , kabelek działał z układami atmega jako transmisja , moze teraz wysypał się max232. zmieniałem linie TX i RX i cisza. W poniedziałek kupie nowy max. A w złączu DB9 przy kompie niema żadnych połączeń dodatkowych ? Jak kiedś robiłem kabelek do procka to tam się łączyło jakies piny razem. W tym niema ? Aha , na liniach przy kompie mam...
Reasumując, jeśli tak, to taka sonda będzie źle działała na gazie w sensie nie będzie pokazywać lambdy =1 dla gazu (AFR=15,5) i tym samym nie nadaje się dla gazu. Aby ją przysposobić dla LPG/CNG, trzeba byłoby zmienić napięcie polaryzujące. Czy tak? Nadal podtrzymuję opinię, że napięcie przeskoku nie zależy lub zależy tylko w minimalnym stopniu od...
Witam. Jakiś czas temu auto zaczęło szarpać i zapaliła się kontrolka check engine. Pomyślałem, że to przez kiepskie paliwo (auto ma tylko 74000 km przebiegu), wlałem inne, dodałem do niego środek do czyszczenia wtrysków. Niestety nie pomogło więc udałem się do warsztatu, w którym po podłączeniu komputera pokazał się błąd pierwszej sondy lambda. Błąd...
Witam mam problem z moim Audi a4 2.0 ALT po podłączeniu pod komputer wyskoczyły mi następujące błędy: 17833Zawór przewietrzania zbiornika zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17525Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - zwarcie na masę nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17700Termostat - przerwa obwód przerwany 17923Zawór przełączający...
Witam. Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego mam problem z podłączeniem VAG-a pod Audi 80B3 '91r. silnik PM. Próbowałem VAG-iem 303.1, 311.2, VWTool 2.0.9 i Vagold-em. Wszystkie łączą sie, odczytują VAG Number (443 907 311) i Component (MOTOR D01PMC 1) i zaraz zrywają połączenie. W sumie po prawie godzinnych staraniach jakoś udało mu się na chwilę połączyć...
Nie do końca, bo na zimnym katalizatorze, i zimnych sondach, napicie jest bliskie 0,3v, dopiero po rozgrzaniu silnika katalizatora i sondy bedzie te 0,8. Nie musisz kupować nowego katalizatora, możesz kupić używany, i rozwiązać problem. Dodano po 2 Dzieki emerty 2. " Przy prawidłowo pracującym, rozgrzanym do temperatury pracy reaktorze katalitycznym,...
Witam Jestem posiadaczem CLIO II z silnikiem 1.4 75 KM 8 zaworowym. Przeczytałem i oglądnąłem dużo materiału jednak nie udało się rozwiązać mojego problemu. Clio 2 gaśnie na zimnym silniku tylko podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła. Objaw ten nie występuje na zimnym silniku podczas postoju. Można wciskać pedał gazu zwiększając obroty i po puszczeniu...
Mam dokładnie ten sam problem. jestem właśnie przed sprawdzeniem sond... Na amerykańskim forum doczytałem, że trzeba oczyścić przepływomierz... Będę próbował w wolnej chwili. ja myślę jeszcze o egr... Podejrzenia mam też co do cewek zapłonowych (zaobserwowałem raz, że obroty skaczą, a silnik pracował równo) choć nie wiem jak je sprawdzić. Czy nie zauważyłeś...
Cześć. Spokojna jazda w sumie OK. Jeśli jest już powiedzmy na 2,5-3k obrotów, to przyśpieszenie OK. Jak jest np. na 2k obrotów i mu depnę - szarpie, prycha, nierówno pracuje i... błąd wypadania zapłonów na drugim cylindrze. Uciążliwe gdy zapodam tempomat - wtedy automat przy przyśpieszeniu generuje błąd, bo nie ma tego wyczucia, które mam już ja. Zamieniane...
Wydaje mi sie ze nie - obroty równiutkie. Jak robie nieszczelnosc - np odpinal podcisnienie lgp i sobi ssie lewe przez weezyk to od razu widac ze cos nie tak z jalowym . Ale jeszcze sprawdze doklladnie wszelkie placzenia - chociaz niebardzo jest co sprawdzac juz. najdziwniejszze jest to że np na tym dolnym zapisie - lambda parcuje apotem juz nie bardzo....
Witam Dzis po podlaczeniu do komputera zaobserwowalem dziwny objaw, w komputerze jeden blad 525 (O2 czujnik – niskie napięcie – G39) a po podejrzeniu sensorow sonda lambda wskazywala caly czas 1,0v i nic sie nie zmianilo nawet nie drgnelo. Silnik 1F seat ibiza 1.6 1. czy jedno z drugim ma cos wspolnego ? 2. Co to jest ten blad z powietrzem?...
Witam! W samochodzie Mini One 1.6 benzyna z 2007 roku po zakupie pojawił się błąd związany z pierwszą sondą lambda (przed katalizatorem). Błąd dotyczył Sensor 1 Bank 1 i to zostało wymienione. Po kilku tygodniach znowu pojawiła się kontrolka check engine i samochód zaczął inaczej chodzić oraz zużycie paliwa wzrosło. Po diagnostyce ELM 237 pojawił się...
Wy się będziecie znać na temacie sond, więc się najlepiej tutaj doradzić. Potrzebuje zrobić kilka urządzeń mierzących stężenie tlenu w szerokim zakresie i najlepiej żeby to było liniowe już na etapie samej sondy. Z tego co się zorientowałem, to wypadało by zainteresować się sondami 5/6 przewodów (LSU Bosha) lub 4 przewodowymi. Ze względu na skomplikowanie...
Nie ufałbym tym opisom do końca - Ty masz zasilanie grzałki z przekaźnika pompy a masa jest podawana z ECU. Gdyby przekaźnik nie załączał to by auto nie paliło. Nie wiem czy tu chodzi o sygnał z sondy czy o to że ECU nie widzi grzałki ale raczej o grzałkę. Moim zdaniem ECU nie podoba się prąd pobierany przez grzałki przez co wyrzuca błędy. Możesz napisać...
Witam wszystkich. Pacjęt to Peugeot 806 silnik 2.0 Turbo Lpg, XU10J2TE. Już mnie uj strzela z tym 28 letnim autem. Mam wypadanie zapłonów na wolnych obrotach i LPG i Pb. Trochę trzęsie silnikiem. Jak obroty wzrastają powyżej 1000 to nie czuję przerw. Trzepnęło mnie po łapach w okolicy cewki z jednego przewodu WN, więc je wymieniłem na nowe NGK plus...
Witam wszystkich, chciałbym zasymulować prawidłową pracę katalizatora poprzez generowanie oczekiwanego sygnału sondy lambda do ECU samochodu. Dokładnie tak jak na rysunku poniżej podpunkt b), pracuje to u mnie w samochodzie: https://obrazki.elektroda.pl/6891754500_... Dokonałem drobnej modyfikacji w obwodzie sondy lambda poprzez zastosowanie...
Witam serdecznie. Prosił bym o pomoc jeżeli ktoś się już spotkał z podobnym tematem. Wymieniłem sondy lambda (mam dwie przed kolektorami) auto to mondeo 97r silnik 2.5L V6 kod silnika : SAE cdif pokazyje 2 sondy ale jeden bank, wymieniłem ponieważ jedna wogle nie działała 0V a druga pokazywała napięcia minusowe i ponad 1V więc obydwie zepsute, temat...
Odświeżam temat. W moim Pininie 1,8 MPI padła mi grzałka (P0135) w pierwszej sondzie no znalazłem albo dedykowaną Denso (czyli po prostu z wtyczką) za 350, a uniwersalną (czyli bez wtyczki) DOX-0109 za mniej więcej 200. Czytałem też, że wielu ludzi używa sond NGK/NTK - ich ceny są o połowę niższe niż Denso. Fabrycznie Mitsu ma sondy produkcji Denso...
A co powiecie na zastosowanie sond Lambda zamiast ogniw Peltiera? Sonda Lambda zainstalowana w prawie każdym nowoczesnym samochodzie wytwarza różnice potencjałów ok. 1V. Z jednej strony urzadzenie to musi stykać się z gorącym gazem o temp. ok. 300 C, a z drugiej z powietrzem atmosferycznym. Spaliny nie są bogate w tlen a powietrze zawiera go 21%. Im...
Witam. Ogólnie autko przyjechało do nas bo rzucało silnikiem, nie chciało jechać, gasło itd. Okazało się że jeden z przewodów od potencjometru przep. był uwalony w kostce 2 przy kompie. Wczoraj złożyłem, po przeprowadzonej adaptacji wszystko ok na początku. Po chwili jak troszkę pochodził znowu zaczął kuleć i nie reagować na gaz, strzelać z wydechu....
Witam, jestem zielony w temacie elektryki, dlatego zwracam się o pomoc. Problem zaczął się jakiś tydzień temu gdy podczas szybszej jazdy zaczęła migać w nieregularnych odstępach czasu kontrolka braku ładowania. Gdy zatrzymałem się na światłach kontrolka zgasła i przez dalszą część drogi już się nie zapalała. Po jakichś 4 dniach kontrolka zaświeciła...
Ta druga na pewno nie pracuje prawidłowo; posprawdzaj oporność grzałki i napięcia na wtyczce. Wcześniej wysłałem wartości prawidłowych wskazań To tak: pomęczyłem się z lewarkiem i wcisnąłem pod auta. Poniżej poglądowe zdjęcia łączenia kata z kolektorem. Wygląda, że wymiana jest okej, nic nie słyszałem, ani nie czułem żadnych nieszczelności. Na zdjęciach...
Witam, już wcześniej pisałem post ale piszę nowy a mianowicie: mam octavię do naprawy silnik 1,2 12v z 2004 roku a problem to taki: na początku gość pojechał gdzieś tam i stwierdzili że 1 sonda szerokopasmowa padnięta a co za tym idzie serwis 550zł i siedzi nowa po paru dniach wywala check i trafia do mnie po wstępnych oględzinach i podpięciu vaga wywala...
usterka drugiej sonda lambda usunąć drugiej sonda lambda emulator drugiej sonda lambda
termostat danfoss parametry mercedes baterie alpine wyłącza
Renault Midlum 270 DCI DXi7 – ustawienie luzu zaworów, wartości, procedura, momenty dokręcania Renault Midlum 270 dCi DXi7 – numeracja cylindrów i ustawienie zaworów