Zerknij na ten link https://workshop-manuals.com/audi/a4_mk1...
paliwo w pompie złapało, nastawnik ma problemy z przemieszczaniem się iglicy, lub pompa żle ustawiona, za pózny kąt wtrysku dużo, dużo. Najlepiej rozrząd na blokady napiąć skręcić pompa na czujnik z wyprzedzeniem odpowiednim dla silnika, pominąć filtr najlepiej z bańki na wieszaku. I odpał. Na wag trochę za wcześnie musisznajpierw go odpalić i rozgrzać...
Zwykły kabel USB- KKL (VAG) i do tego VAG com lub Lub VCDS Lite. Tak naprawdę potrzebujesz tylko bloki pomiarowe i widzieć jaka jest dawka i napięcie nastawnika.
Czy przy stage 1 delikatnym trzeba ruszac napięcie nastawinika pompy? W winols
Dzień dobry, jestem w trakcie modyfikacji mojej Skody Octavii 1.9 TDI AGR i potrzebuję pomocy z modyfikacją mapy napięcia nastawnika N146 dla innych wtryskiwaczy i większego tłokorozdzielacza. Mianowicie wiem, że maksymalne napięcie, jakie przyjmuje nastawnik, to 4,5 volta, więc domyślam się, że same wartości wpisane w mapę powinienem zostawić takie,...
Alarm, radio, wzmacniacze, coś widać podtrzymuje zasilanie, mam wrażenie że jakiś kondensatorek... wepnij rezystor i zobacz czy spadnie czas. To nie metoda naprawy ale da jakieś pojęcie. Może jakies stare, nie używane już świństwo? Dodano po 2 Podobny objaw dał mi kiedyś stary nie używany sterownik sonego do zmieniarki, co prawda w sceniku ale to jeden...
Prosilbym zatem o wskazowki jak to sprawdzic. I czy to regenerowac/czyscic czy wymienic? Wypnij wtyczkę od prędkościomierza ze skrzyni biegów i się przejedź. Jeżeli szarpanie ustanie to nastawnik. Jak podniesiesz maskę, to jest zamocowany na skrzyni przy ścianie grodziowej o ile dobrze pamiętam 3 pinowa wtyczka. W większości przypadków czyszczenie...
Jest tam też potencjometr, który jest czujnikiem pozycji nastawnika. Wbrew komentarzowi na jednym z filmików (M4K) potencjometr nie służy do regulacji czegokolwiek, on dostarcza informacji zwrotnej na temat położenia (kąta obrotu) nastawnika, który jest przestawiany siłownikiem elektromagnetycznym (solenoidem). Aaa no to teraz ma to sens. Czyli "napięcie...
Hmm... nie sądzę aby nieszczelność dolotu miała wpływ na brak napięcia na wtrysku rozruchowym i nastawniku wolnych obrotów. Na brak napięcia nie ale i bez tego powinien bez większego trudu zapalać. Na zaworze obejściowym(nastawniku wolnych obrotów) sprawdź tylko czy + się pojawia po przekręceniu kluczyka, masa idzie ze sterownika. Jakby przekaźnik...
Miałem takie coś w astrze j 1.7 diesel. Zrobiony byl przegląd wiązki, wymiana gruchy na zamiennik, regeneracja turbosprężarki, regulowalem nastawnik żeby napięcia się zgadzały. Jakieś adaptacje czujnika kopiowania. Nic nie pomogło. Dopiero kupno używanej turbosprężarki z małym przebiegiem pomogło. Dlaczego tak, nie mam pojęcia.
Kod silnika to CAGA 2008r 143KM
Jaka jest wartość napięcia nastawnika po włączeniu zapłonu samego?
samo podanie napięcia na zawór nie wystarczy, musisz ściągnąć dekielek z pompy i popchnąć nastawnik palcem
Nie można nazywać czegoś debilizmem tylko dlatego że się tego nie rozumie, tutaj chodzi o dawkę wyliczaną. Te silniki a raczej ich ECU mają dość "płynne" pojęcie o realnej ilości paliwa. Aby to zrozumieć musisz wyobrazić sobie silnik który utrzymuje zadane wolne obroty nic nie wiedząc o żadnej dawce (bo tak zresztą jest, zakłada się że sprawny konsumuje...
oscyloskopem lub trzeba go wykrecic i zobaczyc czy sciezki nie sa wytarte. i zobacz ten nastawnik moze trzeba go wymyc
Pierwsza mapa, czyli napięcie nastawnika, zmieniałem ponieważ mam większe końcówki wtryskiwaczy. I druga, czyli początek wtrysku, również z tego względu. Oczywiście na podstawie tego co zdołałem się nauczyć do tego momentu.
to nie czujnik tylko zawór sterujący pracą egr i nie ma wpływu na zapalanie. Ile zaworów ma pompa jaki nastawnik? może pomyliłeś przewody?
Dobrze ok zgadzam się z tym co piszesz lecz nastawnik jest wyciągniętym z sprawnego auta przewody elektryczne moim zdaniem są ok ponieważ widzi napięcie nastawnika. A i autko pracuje identycznie na podłączonym i odłączonym wtrysku sterującym. Pytanie - sterownik wysyła impuls do nastawnika na podstawie informacji z czujnika wału korbowego i czujnika...
Z pamięci w granicach 1.2 - 1.4 V, zmienia się po założeniu pokrywy nastawnika.
Pisze ponownie, bo pojawiła się nowa, ciekawa i śmiesznie prosta opcja naprawy większości problemów z ww błędem. Wymaga posiadania jakiegoś interfejsu, czy to elm czy opcom, cokolwiek co pokaże nam napięcie na czujniku położenia klap. Zaznaczam, że opisane postępowanie dotyczy kolektorów sprawnych mechanicznie, tzn. dźwigienki na miejscach, klapy poruszają...
Trzeba trafić "trzpieniem" nastawnika w otwór w wałku w pompie. Oczywiscie ustalamy pozycje według zaznaczenia nożykiem. Nastepnie na vagu sprawdzamy napięcie czujnika (wczesniej zanotowane) napiecie nie moze sie zmieniac bo wtedy to znaczy że wałek fizycznie stawia opór i trzeba jeszcze raz założyc nastawnik. Jesli bedzie okej to dopiero wtedy zapalamy...
Mam wrażenie, że turbo mogłoby trochę lepiej dmuchać od dołu (chyba, że to celowy zabieg w ULTRA aby zmniejszyć zużycie paliwa). Regulował ktoś z Was ogranicznik sztangi turbiny i jej długość w silniku 2.0 TDI CR? Jakie są prawidłowe napięcia nastawnika gruszki? Log od mechanika: https://postimg.cc/QVhpYbjm
prośba o ocenę dla zaawansowanych tunerów. Liczę na krytykę i wskazówki. Pozdrawiam Kolego , okrutnie przesypane z połową tych wartości miał byś ten sam efekt no i bez ładu i składu . Jeden przykład , w mapie wartości napięcia nastawnika masz max dawke 51mgr , to czemu na żądaniu kierowcy jest ustawiona aż 60mgr?
Po pierwsze popuść linkę jeśli jest napięta.
Raczej nie bo takie mapy występują w EDC16 i wyżej. Tu masz żądanie kierowcy , ogranicznik momentu , ogrnicznik dymienia, napięcie nastawnika i w tych mapach się rzeźbi. Do zrobienia oczywiście jeszcze mapy powietrza.
Witam pytanie dotyczy nastawnika w nieszczęsnej tds-ie czy jest jakaś metoda,procedura,sposób na ustawienie tego prawidłowo. Carsoft nie pokazuje mi life data i nie mam napięcia nastawnika. Sprawdzałem potencjometr w nastawniku i jest w dobrym stanie -nie wytarty, ale co jakiś czas potyrpuje silnikiem i przy ruszaniu lubi zgasnąć myśle że to będzie...
Pacjent przyjechał z szarpiącym autem na postoju, z błędem: 01268 - Quantity Adjuster (N146) 18-00 - Upper Limit Błąd powraca sporadycznie, stwierdziłem nastawnik do czyszczenia. Po czyszczeniu i ustawieniu napięcia nastawnika dla AHH równo 0.680V i dawki na nieco ponad 5mh/str. Jazda próbna i wszystko gra. Następnego dnia rano do auta a tu to samo...
Pierwsze to bym zdiagnozował gdzie jest problem. Sterownik widzi złe położenie nastawnika. Albo kupiłeś bubel albo zepsułeś coś. Wejdź w parametry i zobacz co widzi. Sprawdź zasilanie układu i napięcia na nastawniku. Jak nie ,to oddać do kogo kto się zna. Tyle.
Witam, przepraszam, że bawię się w archeologa ale autor tematu opisał analogiczną sytuację jaka dotyka moją skodę fabię z silnikiem SDI model ASY. Niestety autor nie pojawiał się po tym wątku na elektrodzie i nie wiadomo czy udało mu się rozwiązać sprawę nierówno pracującego silnika. Sam silnik odpala bez problemów, zarówno jak jest ciepły jak i zimny....
Czy chodzi Ci o to by nastawnik biegu jałowego znajdował się w jednym stałym położeniu???Już to miałem. Napięcie było podawane na nastawnik ok 6,2V i było ok. Nie gasł już wtedy, ale jak silnik rozgrzał się ok 90 st. to miał znacznie podwyższone obroty ok 1200 obr/min. (nie miał stabilizacji biegu jałowego,ponieważ przysłonka z elektrozaworze zajmowała...
Jak ustawaisz na nastawniku maksymalne obroty, to pomiędzy stykami 4 i 5 jest napięcie 10V?
sprawdzić zestyk biegu jałowego w nastawniku obrotów. przy zamkniętej przepustnicy ma być zwarty napięcie na potencjometrze przepustnicy. zwrócić szczególną uwagę na ścieżkę wolnych obrotów obadał bym też czujnik prędkości pojazdu
Napięcie na nastawniku jakie?
p.s auto to totalna seria .. nie ma tam zadnego programu na 110 PS ... :D Pseudotunerzy są specjalistami od robienia "bałaganu" w mapie napięcia nastawnika więc nie mów hop, to może nie być seria.
Tu masz pdf-a ze schematem, i w ogóle cały temat o tym "wspaniałym" gaźniku. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11...
Jeszcze nie miałem okazji. W sumie to czekałem na jakąś podpowiedź na forum ale niestety jeszcze się nie doczekałem niczego konkretnego. Możesz sprawdzić jakie masz napięcia na nastawniku? Będę miał jakiś punkt odniesienia przynajmniej ;) Jak przestanie lać to pewnie czeka mnie rozgrzebywanie kabli, nastawnika albo oleje i sprzedam komuś mądrzejszemu.
Nie dodałem: Vacupompa daje cały czas -0,8 bara. Mierzyłem za nastawnikiem EGR jak i przed nim. Hamulce OK. Napięcie na nastawniku również się zmniejsza do 10,4V.
Ja mam przy tej konfiguracji w AHF dawkę ustawioną na 3,2mg, możesz spróbować regulacji w vag com, jednak przy większych odchyleniach musisz ruszać nastawnik (nietypowy trójkątny klucz), wtryski 216 są w stanie podać 57mg paliwa przy odpowiedniej zmianie mapy napięcia nastawnika, jednak musi byc zachowana odpowiednia ilość powietrza, w przypadku oryginalnej...
Witam Koledzy Mam problem z ręcznym, jest błąd na fisie i mrugająca czerwona ikonka ręcznego (P) po zaciągnięciu... Był urwany przy kostce kabel z prawej strony po naprawie i usunięciu błędu miałem nadzieję że wszystko wróci do normy ale jednak nie do końca błędy się skasowały ale zostały wszystkie objawy i błąd na fisie... A błąd pod podłączeniu pod...
bez zagłębiania się, to SmokeLimtera nie znalazłeś, i nie tknąłeś - WINOLS nie znajduje go z automatu, a mapę napięcia nastawnika pompy delikatnie rzecz ujmując- przemyśl od początku. Torque limiter też jakiś nieprzemyślany. Ogólnie mówiąc- remap nie polega na tym żeby coś tam gdzieś tam dodać...
Dzieki arto za wszelką pomoc, ale się pogubiłem. Właśnie myślalem, że chodzi o odkręceniu tej klapki nastawnika i ustawniu wskazówki odpowiednio. Jeśli odkręce te niżej 3 troxy i 1 trojkątną to będe mogł wyjąć cały nastawnik z pompy. Czy tak? A później ten nastawnik nie wyjmuje tylko przesuwam wzdłuż osi pompy aż dawka paliwa na wolnych obrotach będzie...
Witam nie wiem jaka jest pompa w volvo , czy ma sam nastawnik indukcyjny czy jest jeszcze elektronika w pompie jeżeli sam nastawnik indukcyjny to da się dorobić dość prosto układ którym da się sterować dawkę paliwa, (taki sterownik napięcia cewki nastawnika) pozdrawiam
Witam, mam problem z Audi 80 B4 ABT. Napięcie na TPS, na maksymalnie schowanym nastawniku 0,25V. Czyli norma, ale na maksymalnie wysuniętym, jest 1,65V. Czy nastawnik do wymiany? Dodam, że napięcie mierzone po odłączeniu wtyczki nastawnika.
a skad to pytanie? Musiałbys otworzyc podajac napięcie recznie bo inaczej to sterownik tak czy tak zbije. Myśle że może podnieść max do 3 tys..
Przetestowałem te nastawniki i wszystkie są ok. Po uruchomieniu silnika obroty ok 1500obr/min. Nie spadają i nastawnik biegu jałowego nie pracuje. Zauważyłem że jak podam napięcie na nastawnik i zamknę go to po ponownym włączeniu zapłonu nie rusza się ale po uruchomieniu silnika znowu otwiera przepustnicę i tak zostaje nawet po zgaszeniu silnika. Uszkodzony...
Raczej nie kolego madamsz1 napięcia były mierzone przy odpiętej wtyce może być taki numer że ecu przez jakieś przewody nie widzi nastawnika dlatego nie podaje napięcia
Wsadź sobie palec w gardziel, do środkowego pinu potencjometru przepływomierza podłącz najlepiej oscyloskop i napięcie wraz z wychyleniem klapy powinno się zmieniać w zakresie 0-5V. Nastawnik elektrohydrauliczny jest sterowany prądowo. Przy sprawnej sondzie prąd wacha się między 4, a 16 mA.
Witam problem dotyczy nieodpalającego 1.9 DTi 98rok. Objawy wyglądają jakby komputer nie wysterowywał nastawnika. Komputer nie widzi żadnych błędów na launchu. Napięcia do komputera posprawdzane. W momencie załączenia stacyjki nastawnik nie reaguje mimo napięcia na cewce. Podczas kręcenie nie pojawia się napięcie na zaworze gaszącym ale przed kręceniem...
i zauważyłem, że mimo podłączenia się do gniazdka 24v, świeci się ciągle dioda 12v. Bo to dioda napięcia wyjściowego, a nie wejściowego. Przełącznik musi gdzieś być! - poszukaj dobrze, może mieć formę potencjometru czy nastawnika. Teraz masz nastawione napięcie wyjściowe na 12 V - nic dziwnego, że laptop wymagający 20 V nie działa. A przełącznik chyba...
A ty nie sprawdziłeś nawet podstaw. Iskra i paliwo jest, więc podstawy sa. posiadam urządzenie, które mierzy napięcie wychodzące z sondy.
napiąć czujnik nastawnik nastawnik mercedes nastawnik turbo
ładowania renault stroić ręcznie metex uszkodzony
osuszacz powietrza forum dyskusyjne
IRFP260 vs IRFP260N – różnice parametrów, zamienność, przewagi nowszej wersji MOSFET Schemat elektryczny agregatu Honda EX500 – opis blokowy, kolory przewodów, typowe usterki