Nie musisz wiedzieć jaki jest pobór, bo taki przepływomierz działa na podobnej zasadzie jak enkoder. W środku jest taka mała turbinka która jak się obraca, to podaje impulsy do sterownika i to jest informacja, że woda przepływa. Ostatnio miałem do przeczyszczenia ekspres SAECO który stał 3 lata nie używany i też miałem problem z przepławką, bo była...
Może to ci pomoże http://obrazki.elektroda.net/74_12690723...
Jak najbardziej można użyć. Można też użyć MOSFET'a: https://www.hobbytronics.co.uk/mosfet-vo...
EGR do sprawdzenia.
W silniku JTD FIATA nie gaśnie,można jeżdzic bez . Dodano po 51 Widac ze pomiary się troche róznią . Potem są różnice w zużyciu paliwa ,osiągach. Moj chyba pali troche dużo(do 7l/100km teraz zimą),może wyższe napięcie na wyjsciu jest tego powodem. Dzięki za pomiar ,dalej będe jeżdzic i czasami myślec o przepływomierzu. Myśle że pomiar na takim samym...
napiecie jest dobre !
http://obrazki.elektroda.pl/5057106700_1... 2-zasilanie 12v 4-zasilanie 5v 5- wyjście 0-5v 3-masa
Taki pomiar nic nie daje bo tak naprawdę nie wiadomo jakie napięcie tam ma być a ono zależy od temperatury silnika oraz obrotów silnika. Mnie np program pokazuje że tam ma być 1,5V na jałowym. Należało by odczytać co widzi ECU i czy ta wartość zmienia się "liniowo" przy wyższych obrotach. Chodzi o to że nie używasz tych obrotów w czasie jazdy a raczej...
No tak, ale on juz nie takie urzadzenia robil, poza tym jak narazie testy beda na jego samochodzie bo chlop chcial zrobic cos co nei bedzie mialo wad smt6 (min brak interpolacji).
Silnik 2E? Sprawdź przewody idące do czujnika położenia przepustnicy przy wtyczce.
Jeżeli to benzyna to:4.+12V 2. +5V 1. 0-5V Oscylogramu nie mogę wysłać
Na biegu jałowym napięcie sygnału z przepływomierza mierzone multimetrem ma wynosić od 0,7 do 0,8 V.Minus masa plus jeden z czterech pinów na wtyczce przepływomierza.
Dzięki wam wszystkim .
Mój Record 2,2i nie chodzi na benzynie, podejrzewam przepływomierz. Silnik dostaje ze startu tyle wachy że od razu go zalewa dopiero przy 4000obr/min jakoś zaczyna sobie radzić. Nie wiem jakie powinny być napięcia i czym jest element na pinach 2,3 w złączu przepływomierza. W opisach przepływomierzy omegi z tych lat jest 5V zasilania i w zależności czy...
Witam. Mam następujący problem z BMW E30 320i 125KM z 84 roku bez katalizatora 15- pinowe złącze. Na początku samochód czasem potrafił zgasnąć na środku drogi po czym nie chciał odpalić. Doszedłem, że to przekaźnik pompy paliwa (tu jest jeszcze układ sterujący). Po przelutowaniu już nie gasł. Jednak nadal obroty falowały na biegu jałowym. Schodziły...
Raczej to nie będzie przepływomierz, sprawdź napięcie na stykach pompy podczas uzupełniania obwodu, jeżeli go brak to masz przy pompie zabezpieczenie termiczne sprawdź czy jest przejście jeżeli nie to do wymiany jeżeli jest to sprawdź czy przewody pompy mają przejście, jeżeli tak to trzeba sprawdzić płytę. W pierwszej kolejności do sprawdzenia bezpiecznik...
Układ, który narysowałeś, to komparator z histerezą. Jeżeli działa, to na wyjściu są wysokie impulsy, takie, na jakie pozwala 741 (min. między +2V i +10,5V). Jak posterujesz nimi tranzystor, to bedziesz miał taki sam układ wyjściowy jak wentylator. Napięcia i prądy przepływomierza są tu mało istotne, ważne, żeby wytrzymał obciążenie rezystorem, w tym...
Nie pokazuje nic oprócz 12 ?. Dziwne, stawiałbym wtedy na pompę ale skoro wymieniałeś....
Jeszcze ECU nie otwierałem ale mam w palnie to zrobić. Napięcie na odłączonym przepływomierzu 4,97 V, napięcie przy podłączonym samym przepływomierzu 0,1 V, napięcie do sterownika na podłączonym rezystorze 2,45 V
Bezpiecznik 28 ,Przekażnik na czwartej pozycji (409).Ten przekażnik daje też napięcie na wtryski, zawór dwusuwakowy i przepływomierz i zawór oczyszczania zbiornika. Dodano po 2 Bezpiecznik 28 ,Przekażnik na czwartej pozycji (409).Ten przekażnik daje też napięcie na wtryski, zawór dwusuwakowy i przepływomierz i zawór oczyszczania zbiornika.Zewrzyj styki...
Nie ma zamiennika tego przepływomierza. Ustaw tak żeby na włączonej stacyjce napięcie sygnału 0,25V a na silniku pracującym na biegu jałowym około 0,8 do 1V.
Jeśli jeszcze interesuje cię jak sprawdzić czy masz sprawny przepływomierz to podaję co dalej robić: 3.odłącz wtyczkę od przepływomierza i przekręć stacyjkę (bez uruchamiania silnika) możesz wtedy sprawdzić czy na przewodzie zasilającym masz napięcie ~ 5V. 4.jeśli jest napięcie zasilające, sprawdzasz przepływomierz (omomierzem), na kostce jest pięć...
Pin 3 przepływomierza to +12V, przewód nie idzie z sondy tylko jest zasilony z tej samej lini czyli bezpiecznika. Tak czy inaczej szujak uszkodzonego przewodu który idzie do pinu nr3 przepływomierza.
Dzień dobry. Od paru dni walczę z tym samym problemem. Po rozkręceniu ekspresu ewidentnie widać, że woda nie jest podawana na wężyki, ewidentnie przepływomierz. Rozkręciłem, ale nic go nie blokuje. Teraz pytanie, czy jest jakaś możliwość sprawdzić taki przepływomierz? Jakie napięcie podać na piny, aby sprawdzić, czy się obraca mechanicznie? Z góry dziękuję...
Jaki silnik ? w dieslu aby sprawdzić przepływkę wystarczy miedzy piny wpiąć diodę prostowniczą jak auto dobrze ciągnie to wymiana przepływki , najlepiej zrobić logi dynamiczne , jeśli przepływka bosch to prawdopodobnie walła jeśli pierburg to nie koniecznie .
za zadanie mam pomierzyc napiecie ktore na styku 2&3 ma wynosic minimum 11V Czyli jeden przewód miernika do 2 a drugi do 3. Zmieniając kolor który gdzie idzie to wskazanie będzie 11V lub -11V.
Sterownik nie wytwarza żadnego napięcia ref. tylko odczyt z przepływki, natomiast daję napięcie stabilizowane zasilające przepływkę. Dlatego sprawdź dokładnie zasilanie MAF-a na wtyczce nie względem masy na kaście(nadwoziu), jutro ci sprawdzę jakie napięcia są u mnie mam co prawda 2.0 i 2.5 powinno byc podobne. Dodano po 1 Ewentualnie spadek napięcia...
Jak mniemam ELM oblicza doładowanie silnika poprzez wartości, które podaje przepływomierz, a więc z wykresów wynika, że moje turbo ładuje 1.3 bara, co jest niemożliwe, bo powinno być jak się nie mylę w granicach 0.6-0.7 bara, czyżby przepływomierz przekłamywał wartości powietrza przepływające przez niego? Bez przepływomierza auto będzie jeździć, ale...
Tam masz mieć normalne napięcie po rozruchu silnika mierz to żarówką 5w.
Nie jest to usterka DME . Na sygnałowym na wolnych obrotach ma być około 1V, a po dodaniu gazu około 4.5V, jeśli jest mniej przepłyomierz do wymiany.
Renault Master 2020 rok, przepływomierz powietrza ma napięcie 40 volt. Jaka jest przyczyna i jak usunąć usterkę? Silnik 2.3 135 KM. Z góry bardzo dziękuję za informację. Grzegorz.
P1120-08 korelacja sygnałów 1 i 2 pedału gazu P0130-01 wysokie napięcie sondy O2 P0100-02 niskie napięcie przepływomierza Typowe błędy uszkodzonej wiązki sterownika silnika. Do naprawienia bez problemu.
napięcie przepływomierza na biegu jałowym? Przepływomierz - używka, raczej kiepski pomysł.
Prościej będzie poczytać parametry, niż je mierzyć...
Gaz mam sekwencje. Błędów nie ma komputer nie pokazuje żadnych. Napięcie przepływomierza na wolnych 1,38V. A przy dodaniu gazu skacze do 3.7V
Witaj Asior79 Piszesz "zbyt niskie napięcie na przepływomierzu tj.5,5 v " Co to znaczy. czy to jest napięcie zasilania, czy napięcie sygnałowe. Jeżeli zasilania to problem z kabelkami lub komputerem a nie przepływki. Podaj nr błędów odczytanych z komputera.
jakie napięcie pomiędzy 5 i 6
Zasilanie czujnika ciśnienia kolektora, przepływomierza i zaworu EGR : Napięcie zasilania za niskie sprawdz co do wartości ile wynosi na którymś złaczu ww podanych elementów, ma być 5V+/-0,25 oraz zasilania i masy sterownika + bezpieczniki
Skoro na każdym pinie przepływki masz jakieś napięcie to przyszło Ci do głowy że przepływomierz nie ma masy? Tam powinno być zasilanie po stacyjce, masa, sygnał z przepływomierza i sygnał z czujnika temperatury. Zazwyczaj w VAG brązowy przewód jest masą.
Pojazd to KIA Clarus 1,8 z gazem IIgen. Kupiłem go w grudniu i powoli prostuję wszystkie zonki po poprzednim właścicielu.Miał na pewno konkretny strzał w dolocie (pękinięta obudowa filtra)Pali 18 litrów gazu.Próbuję z nim dojść do ładu. Mam pytanie dot.przepływki.symbol 280217 105 .Mam na zapłonie jak i na wolnych obrotach na stykach 1.3 i 4 +12v.Na...
Witam. Pierw sprawdź czy jest napięcie zasilania na czujniku +12V i Masa i na czerwonym powinno być impulsy względem masy lub 12V miernik na napięcie i powoli kręcić wiatraczkiem. Oczywiście oscyloskop byłby lepszy albo miernik częstotliwości.
Czujnik zamyka się masą do sterownika. Tj sterownik wysyła 5V i sygnał ma wracać zmienią opornością. Tak w ogólnej teorii. Masa ze sterownika wychodzi jeszcze do czujnika temp. powietrza, przepływomierza oraz czujnika wału.
Nie masz zasilania na przepływomierz! Sprawdź napięcia na kostce.
Zrysunku wynika, że jakiś tam przepływomierz jest. Wpisz w gogle 424099
Zapomniałem dodać że po sprawdzeniu komputerem występuje jeden błąd: 2647-prawy przepływomierz powietrza ,wartość powyżej limitu-stały Nie da się go skasować, podmieniłem przepływomierze prawy z lewym ale dalej ten sam błąd bez zmian.Więc przepływomierz powinien być ok.Sprawdziłem napięcie we wtyczce do tego przepływomierza i jest.
Sonda 1 , sonda 2, zawór par paliwa, przepływomierz są zasilane z tego samego obwodu z głównego przekaźnika poprzez bezpiecznik więc jeżeli nie masz napięcia na elementach wymienionych wyżej sprawdź bezpiecznik.
No to wykres z parametrami bieżącymi ciśnienia paliwa, ciśnienia doładowania, napięcia z przepływomierz powietrza i otwarcie EGR. W momencie falowania szukaj anomalii
Powinno być 230V. Po przewodach trafisz do przyczyny. Np. elektronika.
Sygnał za wysoki to by wychodziło że przerwa w obwodzie. Dlatego ciekawa co jest na przewodzie sygnałowym. Sprawdzałeś jakie jest napięcie przy odłączonej wtyczce czy nie?>
I1 prąd sygnałowy przepływomierza; U1 napięcie na biegu jałowym przepływomierza ok 1.0V; U2 spadek napięcia na diodzie ok 0,6V; Jakie napięcie zobaczy ECU ?
Dziękuję za szybki odzew. Wg mnie przepływomierz jest dobrze podłączony - urządzenie zachowuje się identycznie na starym egzemplarzu https://obrazki.elektroda.pl/8395951900_... Czy cyfrowy multimetr zdoła wyłapać jakieś piki napięcia na przepływomierzu? Czy możliwe jest zaburzenie przepływu z innych powodów? Jak to zweryfikować? Pomiar...
Auto z roku '86. Ale w temacie wtrysku jest to koniec lat 70. Wtrysk L-Jetronic . Jest on trochę inny od LE-Jetronica, np. wtryski nie są zamienne. Przepływomierz ma 7 pinów. Napięcia nie mierzyłem. Jak pomorze, to jest to wersja wtrysku z "silnikiem krokowy" w formie odchylanego bimetalu. Brak Motronica. Sonda Lambda w tym wtrysku nie jest obowiązkowa...
Jeszcze Fordowskie, też z gorącym drutem ale sygnałem wyjściowym jest częstotliwość nie napięcie.
Wsadź sobie palec w gardziel, do środkowego pinu potencjometru przepływomierza podłącz najlepiej oscyloskop i napięcie wraz z wychyleniem klapy powinno się zmieniać w zakresie 0-5V. Nastawnik elektrohydrauliczny jest sterowany prądowo. Przy sprawnej sondzie prąd wacha się między 4, a 16 mA.
Załączam widok skrzynki, ona chyba jest w komorze silnika. Sprawdź, czy dobry jest pierwszy przekaźnik EFI Main Relay. Jak zmostkujesz styki nr 3 i 5 przekaźnika to tak jakbyś włączył zapłon. Sprawdź czy będzie napięcie na zółtym przewodzie po zmostkowaniu styków przekaźnika. Możesz też sprawdzić, czy po włączeniu zapłonu cykają oba przekaźniki tzn....
Witam 13-sonda lambda, brak sygnału o zmiennym napięciu. 73-Przepływomierz powietrza, za niskie napięcie. Co może być przyczyną wystąpienia tych kodów?
Witam. Auto jak w temacie. Przepływomierz bosch nr. 0280218094. Jakie napięcie powinno być na wyjściu z przepływomierza na włączonym zapłonie? U mnie jest 1.23V. Wydaje mi się, że powinno być 1V.
Zrób loga z danych przepływomierza oraz ciśnienia doładowania. Czym skoro Akurat nie posiadam oprogramowania, by zrobić diagnostykę w trakcie jazdy. Sprawdzę go multimetrem. Multimetrem to możesz sobie napięcie na akumulatorze sprawdzić a nie przepływomierz.
Podejrzewam problem z programatorem. Na przepływomierzu jest napięcie?
Na razie nie kupowałem tej redukcji do sondy lambda, poniżej pomiary napięcia z przepływomierza, co myślicie o tych pomiarach ? [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Jaki blad - jesli jest? Podaj ale numer bledu.
Witam, Mam problem z Oplem Zafira B 1.9cdti 2007r. Silnik nagle stracił moc, komputer pokazuje błąd P0100, wartość przepływu powietrza zawsze wynosi 0. Zmierzyłem napięcia na odłączonej kostce przepływomierza i nie stwierdziłem tam zasilania z akumulatora, nie mam schematów do tego auta. Czy ten przepływomierz jest zasilany napięciem 12V ?
Wystarczy aby zobaczył jakie napięcie podaje przepływomierz na zapłonie i jaką masę powietrza na wolnych obrotach.
To akurat wszystko wiem ,tylko że nie mam oscyloskopu żeby to sprawdzic ,czy te napięcia są dobre
Zacznij od przepływomierza. Odkręciłem dzisiaj przepływomierz. Sprawdziłem napięcie na wtyczce - jest okey. Przepływomierz w środku był odrobinę brudny, lekki nalot sadzy. Po lekkim wyczyszczeniu cleanerem i podłączeniu nadal to samo - sypie błędy. Więc zostaje jak na razie zamówić drugą przepływke.
Witam :D Jaka powinna byc wartosc napiecia na potencjometrze przy przeplywce w stanie spoczynku? Silnik 2,3 NF z gory dzieki pozdrawiam
Jest dokładnie jak mówisz, ekspres napełnia obwód, przelewa wodę i po chwili wyskakuje błąd E05. Czy przepływomierz został zalany ciężko mi to stwierdzić, ale gdy mierzyłem przepływomierz multimetrem to absolutnie nic się nie zmieniało, ani rezystancja ani napięcie (stałe 5V na wyjściu sygnałowym). Więc moje przypuszczenia co do przepływomierza się...
Po napełnieniu wody zawór odcina po ok 1,5 min. i dalej nic się nie dzieje. Nie pojawia się napięcie na silniku pompy. Przepływomierz do wymiany: http://obrazki.elektroda.pl/3143917400_1... Indeks części 1021637
Zmierz napięcia we wtyczce na odpiętym przepływomierzu.
Nie wiadomo co tam za gaz jest,czy na mixerze ,czy sekwencja. Jak na mixerze to patrzeć czy nie ucieka napięcie z zaworu,kable przeważnie niebieskie.
P0170 wraca jak bumerang, to zmora gdyż oznacza szukanie igły w stogu siana i nie ma jednoznacznej diagnozy. P0170 „korekta paliwa- zakłócenie działania”. P0170 to jest albo lewe powietrze albo sonda sobie nie radzi Najpierw sprawdź to za co nie musisz płacić czyli lewe powietrze. Na dolocie od przepływomierza do przepustnicy + odma. Na wydechu od bloku...
pytanie zasadnicze czy 3,5V to napięcie zasilania przepływomierza czy wyjście do sterownika??? jakiż to silnik piękny i młody....więcej informacji....będziemy mogli pomóc...jakiś schemat znajdziemy....
Mam impulsowy miernik przepływu cieczy, którego charakterystyka wygląda tak F(Hz)= 8.1*flow rate(Q)-6(l/min) Zakres pomiarowy to od 1 do 60l/min, potrzebował bym przetwornik HZ -> V. Chodzi mi oto żeby na wyjściu w zależności od l/m były volty. 0-60l/m = 0-10VDC Zna może ktoś jakiś gotowy schemat układu który by mi cos takiego zrealizował ? Od razu...
znalazłem jeszcze coś : włącz zapłon i nie rozpinając wtyczki sprawdź napięcie między stykami 2 i 4 - klapa otwarta napięcie 4,5-5V - klapa zamknięta napięcie 0,1-0,3V zobacz jeszcze mój post wyżej
A nie próbowałeś oszukać sygnału MAF? Wstawienie diody anodą do przepływomierza podnosi napięcie, będzie myślał że ma więcej powietrza i zwiększy dawkę.
Witam. Mam problem z przepływomierzem w Audi A3 1.8T AUM 150km. Problem polega na tym że przepływomierz nie wyświetla żadnych wartości na Vagu w blokach danych. Przepływ na wolnych obrotach jak i pod obciążeniem wyświetla 0.0 g/s. Dodam że cały czas świeci się Check na zegarach. Błąd na Vag u to: Przepływomierz powietrza- za niskie napięcie Przy tej...
Jak przepływa wymieniona to spr instalacje i kostkę od przepływomierza, ciągłość, napięcie etc Ok dzięki, przypomniało mi się, że dawno temu wywaliło błąd kostki przepływomierza, może teraz mechanicy to źle interpretowali i chodziło od początku o to, a sama przepływka była ok..
Brak napięcia zasilającego przepływomierz? . Ten przepływomierz ma tylko 4 piny. Należałoby woltomierzem zmierzyć napięcia na poszczególnych pinach . Jeden z nich jest zasilający. 5V lub 12V. Jeżeli nie ma tego napięcia zasilającego to zaczął bym od sprawdzenia bezpieczników w komorze silnika.Może się również zdarzyć, że odpowiedni bezpiecznik został...
Mam pytanie co do wyprowadzeń w przepływomierzu. Jest ono czteropinowe dwa grubsze przewody (brązowy i czerwono-niebieski) to zasilanie i dwa cienkie (brązowo-czarny i żółto-brązowy) sygnałowe prosto do komputera. według Autodaty na obu sygnałowych mają być zmieniające się napięcia wraz ze zmianą przepływu powietrza tylko na różnych poziomach jedno...
sprawdziłem przepływomierz,napięcie skacze od 1,6v do 2,8 v po dodaniu gazu,wychodzi ,że przepływka dobra.
HELLA przepływka, sonda CALORSTAT uniwersalna Nr.LS040040, zobaczymy jak ten zestaw pochodzi z sondą bym się wstrzymał prawdopodobnie będzie dobrze po przepływce, na biegu jałowym powinno być 0,6V, u mnie przed wymianą 0,45V napięcie z przepływomierza
Taką sytuację może stworzyć brak masy pomiędzy czujnikami a ECU. Masa czujników jest zawsze prowadzona osobno do ECU i dopiero w ECU łączy się z całą masą (sterownika, silnika, pojazdu). Napięcie 0.7 V by oznaczało że gdzieś jeszcze ta masa się zamyka poprzez inny czujnik, albo np. diodę zabezpieczającą przez odwrotnym podłączeniem do zasilania +5V...
Ostatnio u mnie zauwazylem duze wachania napiecia przeplywomierza na wolnych obrotach skacze w przedziale 1,4 V do 2,1 V, i co ciekawe ilosc dawkowanego paliwa idealnie zalezy od wartosci tego wlasnie napiecia. U was tez tak skacze na wolnych obrotach ? Jak powinno wygladac te napiecie ? Macie moze jakies wykresy? Nie pamietam jaki dokladnie mam tam...
Witam Fiat bravo 2001rok 1.9JTD, nie dopala. Auto zgasło w czasie jazdy i już nie dopaliło. Podłączenie do komputera - błąd zgrania wału i wałka rozrządu, drugi błąd zwarcie lub przerwa w obwodzie przepływomierza. Wymieniony czujnik położenia wału wóz dalej nie zapala.Błąd zgrania wału i wałka zniknął, pozostał błąd przepływki. Pompka w zbiorniku działa,...
22 - za wysokie napięcie na przepływomierzu 27 - za wysokie napięcie na MAP (czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym) 72 - błąd zaworu EGR (recylkulacji spalin) 71 - błąd zaworu dodatkowego powietrza. Wszystkie te błędy mogą sugerować "dziurę" w układzie dolotowym, poszukam bym nieszczelności- gdzieś "łapie lewe powietrze".
31 - Czujnik indukcyjny - brak sygnału o prędkości obrotowej (tylko przy włączonym zapłonie) 61 - Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt niskie napięcie 66 - Potencjometr biegu jałowego - zbyt wysokie napięcie 73 - Przepływomierz powietrza - zbyt niskie napięcie 94 - Czujnik Halla - zbyt wysokie napięcie
Sprawdziłeś czujnik obrotów i wałka rozrządu, przepływomierz sprawdź napięcie sygnałowe ok. 4V.,na wysokich obrotach.
mam następujący problem po podłączeniu auta pod komputer wykazuje mi błąd sondy lambda i przepływomierza więc odrazu zabrałem się za wymianę po wymianie na nowe podzespoły nadal wyskakują te same błędy więc sprawdziłem napięcie na przepływomierzu i brak :( niestety nie wiem co dale gdzie szukać przyczyny bardzo proszę o jakieś rady
Osatnio zostały wymienione świece, sprawdzone kable wysokiego napięcia, sprawdzony przepływomierz powietrza, sondy lambda, został wykonany pomiar instalacji elektrycznej. Wszystko to wykonał renomowany warsztat w Czeladzi. Wózek jeździ trochę lepiej ale efektu końcowego brak. CHECK zapala się ponownie. Mam zamiar sprawdzić jeszcz ciśnienie na pozczególnych...
Pytanie czy może to mieć związek z przepływomierzem ? Wymontowałem go rozebrałem i przeczyściłem wirnik + rurki. Po dmuchnięciu powietrza obraca się bez problemu. Niestety po włączeniu urządzenia chyba nie reaguje choć po podaniu napięcia bezpośrednio na pompę woda płynie w obiegu. Do samego przepływomierza dochodzi napięcie + 4,8V i +4,9V. Nie mam...
Jeżeli chodzi o napięcie na przepływomierzu to moim testerem diagnostycznym nie jestem w stanie go sprawdzić (albo jeszcze nie odkryłem tej funkcji) natomiast jeżeli chodzi o przepływ powietrza to wynosi on 3.1g/s i waha się o około 0.1 do 0.3g/s przy 900 obr/min. Temperatura w dolocie wynosiła 16 stopni Celsjusza przy temperaturze otoczenia -1. Ale...
Spróbuj porównać napięcia na przepływomierzu i potencjometrze przepustnicy w sytuacji gdy działa i nie chce jechać. Jeden z tych elementów pewnie padł.
Miernik masowego przepływu powietrza mierzy temperaturę, ilość i gęstość powietrza wchodzącego do układu wlotowego silnika. Specyfikacje napięcie zasilania: 12V napięcie wyjściowe: 0 - 5 V informacje o kształcie fali: w czasie przyśpieszania
Po podłączeniu do komputera pokazuje się błąd"Za wysokie napięcie w przepływomierzu". Zakładałem drugi sprawny na 100%(mój jest uszkodzony) i działo się to samo. Po wpięciu- kostki w przepływomierz gaśnie check i samochód również. Instalacja sprawdzona- jest w porządku. Poza tym pali jak smok, szarpie na niskich obrotach a czasami nie może się na nie...
Sprawdzałem to miejsce i jest tam sucho. Styki przepływomierza były troszkę zaśniedziałe więc je pocynowałem, ale nic to nie zmieniło. Edit: Nie dopisałem, na przepływomierzu jest napięcie. Nie sprawdzałem jeszcze oscyloskopem, ale jak dmuchnie się w rurę doprowadzającą wodę to na multimetrze widać zmianę tego napięcia.
Widziałes kiedy LE-Jetronica którego możesz zdiagnozowac jakimś testerem? Powiedz, widziałeś? Fakt poniosło mnie z tym testerem. Bardzo dawno już nie miałem problemów z LE2-Jetronickiem i poleciałem schematem.. Wracając do tematu przekopałem swoje zbiory i jeśli hodzi o ten konkretny przepływomierz to napięcia między zaciskiem "-" a 7 pinem sterownika...
Mam wielki problem . Posiadam w.w pojazd i od czasu uszkodzenia pompki paliwa dziwnie on się zachowuje (pompka jest już nowa, układ wyczyszczony) Na benzynie : przy próbie dodania gazu auto strzela raz w wydech raz w filtr powietrza nie chce wejść na obroty , w zakresie 2000obr/min. - 7000obr/min. pracuje normalnie . ma problem z utrzymaniem niskich...
Pytanie czy może to mieć związek z przepływomierzem ? Wymontowałem go rozebrałem i przeczyściłem wirnik + rurki. Po dmuchnięciu powierza obraca się bez problemu. Niestety po włączeniu urządzenia chyba nie reaguje choć po podaniu napięcia bezpośrednio na pompę woda płynie w obiegu. Do samego przepływomierza dochodzi napięcie + 4,8V i +4,9V. Nie mam schematu...
Witam, auto jak w temacie z ciągle palącą się kontrolką silnika: Bład: P0100 Za wysokie napięcie przepływom. powietrza , sprawdziłem w wartościach mierzonych. Przepływomierz nie mierzył w ogóle. Ok, wymieniłem na zamiennik (max gear jego wina ?) i teraz co prawa widać że przepływomierz mierzy jak powinien, jednak bład wykasowany wraca po chwili nadal,...
Wygląda mi to na awarię przepływomierza powietrza.Sprawdz napięcie na przepływomierzu na wolnych obrotach.Niewypinając kostki z przepływomierza przekłuj szpilką przewód na 5 pinie(niebieski z białym paskiem)i zmierz napięcie na nim a masą-powinno być pomiędzy 1.7-2.1V-czym więcej tym lepiej.Jeśli jest mniej,przepływka jest padnięta i trzeba wymienić.Można...
przepływomierz napiąć przepływomierz wysoki napiąć przepływomierz powietrza napiąć
renault megane bagażnik zegar regulator aristo sterownik
Grzech wewnętrzny, radość z domniemanego grzechu, teologia moralna, KKK 1853, psychologia moralna Fiat Panda II 1.1 2004 – montaż pilota centralnego zamka, sterowanie klapą bagażnika