W oplach raczej nic poza regulatorem nie wtrąca się do sterowania napięciem.
Proponuję iść osobiście do sklepu lub zadzwonić by dobrali odpowiednie przewody do Twojego auta. Teraz masz duży problem aby to zrobić a żeby czasem nie okazało się że jak sam wybierzesz i przyjdzie paczka to nie będą pasowały. Nie radze kupować tanich przewodów. Czasami drożej wychodzi taniej.
10-woltowy,np LM7810.
Zależy czy ten zwiększa czy zmniejsza napięcie.
Do sprawdzenia bezpieczniki w aucie 35, 39, 40 Przy module na wtyczce do sprawdzenia zasilania. W kostce po prawej stronie. 1,6,7 zaslanie na stałe 14,15,20 zasilanie po zapłonie 4,3 masa Do zdemontowania schowek pasażera i sprawdzenie czujnika oblodzenia. Po naciśnięciu przycisku klimatyzacji powinno być napięcie po dwóch stronach. Sprawdź to daj znać...
zmień regulator napięcia powinno pomóc
a zmierzyłeś te napięcie ??????
To sa przewody weglowe. Te wlokna sa nasaczone pylem weglowym, ktory przewodzi prad. Moze zauwazyles, ze gdy dotkniesz tych wlokien, to na paluchach zostaje brud. To jest wlasnie to :-) .
Hmm... przekaźnik kluczowany masą czyli przy zgaszonym silniku a więc nie wysterowanym przekaźniku sterownik powinien widzieć na nim z grubsza +12V... Po wyjęciu przekaźnika pojawia się błąd "niskie napięcie" więc poprawnie ( "....pompy oleju.." - (?) błąd tłumaczenia czy co). Obstawiałbym że błąd się sterownikowi bierze z tego, że zamiast spodziewanych...
Bezpiecznik nr. 33."Wyświetlacz, radio, telefon,GPS"Sprawdź go omomierzem i próbnikiem czy dochodzi do niego napięcie.
Miałem coś podobnego. Winny okazał się przegrzewający się czujnik położenia wałka rozrządu, który znajduje się w aparacie zapłonowym. Jak się dowiedziałem o cenę to poprowadziłem rurę karbowaną od zderzaka do czujnika, tak żeby dmuchało na niego chłodne powietrze i od roku problem się nie powtórzył.
No rzeczywiście nie doczytałem do końca.Regulator ale są dwa rodzaje.Jeden z dwóch przewodów dotknij do masy i sprawdź czy świeci kontrolka .
Która wtyczka tam jest, 10 czy 16? Jakie napięcia na TPS?
EGR do sprawdzenia.
Zaczołbym od sprawdzenia wartości napięcia (prawidłowe ładowanie).
Żarówka kupiona w ASO. Światło pozycyjne i stopu realizowane jest na tej samej żarówce 1-włóknowej sterowane napięciem.
CAN jest tzn . napięcie na przewodach?
Witam kod 42 zależnie od rodzaju zapłonu 1. zapłon bezrozdzielaczowy - sygnał serujący wzmacniacza 1 i 4 cylinder - za wysokie napięcie 2. zapłon rozdzielaczowy - obwód pierwotny zapłonu - za wysokie napięcie. Pozdrawiam
Prawdopodobnie sonda okopcona i przewodzi. Panowie, jest tak-z odpięta sondą albo do czasu aż silnik nie uzyska temperatury pracy ( 68st) jest podawane napięcie 450mV. Po tych warunkach napęcie to wynosi 1096mV . Sonda poprzez zmianę rezystancji to napięcie tłumi.
Nad nogami kierowcy nr 34, 20A kolor żółty.
Masz procedurę wymiany wg . producenta .. :
Cytat z przytoczonej przez ciebie instrukcji:"Za pomocą multimetru (woltomierza) sprawdzić napięcie (około 11...12 V) przy włączonym zapłonie na stykach „A" - „D" i „B" - „C". Powinna nastąpić zmiana biegunowości na stykach zasilania każdego z uzwojeń przy każdorazowym włączaniu i wyłączaniu zapłonu." Nie obrażając cię chyba...
przekaznik podwujny jeden zasila 15 sterownika a drugi jak załacza sie w czasie pracy rozrusznika to ok bo załacza pompe od strony sterownika sprawdz obecnosc zasilania na styku roboczym to prosty układ
Wytpione gniazdo bezpiecznika, standard w tym modelu.
Tu chyba nie ma filtra tylko opary trafiają do dolotu. Zawór sprawdziłeś czy się otwiera i jest przepływ po podaniu napięcia?
Zgniłe same złącze modułu lub przekaźnik wewnątrz.
Dziękuję za wyjaśnienie. Czyli w związku z tym najprawdopodobniej jest tak jak piszesz. Co w tym wypadku mogę zrobić aby zdiagnozować czemu nie ma tego napięcia?
Czy po tym zwarciu masz napięcie zasilające w kostce ISO. Nie ma napięcia
kolego typowa usterka astry f corsy b jedz na zlom kup inny dekiej zbiornika w srodku plastikowej wtyczki koroduja piny kilkanascie razy juz to przerabialem i nie ma szans zobaczyc bo jest to wewnatrz plastiku, i dognij piny w wtyczce co idzie od instalacji auta do dekielka bo po wcisnieciu tam pinow miernika to zrobiles dziury jak u nie jednej przy...
jest OK, napięcie 14,4 V prawidłowe.
Tak najprościej: http://obrazki.elektroda.pl/6492632500_1...
Jak na postoju nie ucieka przy kręceniu kołami, to nie będzie to błąd wspomagania, chyba że jakiś ogranicznik trybu na wyższych prędkościach, nie wiem dlaczego Ci powiedziano że to wspomaganie. Odgłos na końcach zakresu to w miarę normalna rzecz. Może przygasa, bo akumulator słaby od czegoś innego? A jak sprawdzałeś na postoju, że nie ucieka prąd, woltomierzem...
Jakie Ty masz ładowanie na postoju? Główny problem astry po latach to gnijąca wiązka elektryczna. Sprawdź ładowanie bezpośrednio na alternatorze i dopiero na akumulatorze. Jest różnica? Pamiętaj, że elektronika nie wyłącza się tylko od zbyt niskiego napięcia, ale też przez zbyt duże napięcie.
Masz schematy EHPS do sprawdzenia. A18 to wspomaganie , drugi schemat to wyjście sygnału ze sterownika silnika z16xep (pin zaznaczony na czerwono) - reszta chyba oczywista...
Mógł też paść regulator napięcia,standart w tych samochodach,ale przed rozebraniem nic się nie dowiesz.
1. napisz jak sprawdziłeś ,że nie działa ABS? 2. pomiar napięcia (miernikiem) i oporności czujnika nie wiele mówią to dopiero początek. narazie sprawdziłeś ,że czujniki są. Radzę zacząć od początku i zastanowić się dla czego nie świeci kontrolka.
Witam Pomiar rezystancji na pracującym silniku nie będzie poprawny ponieważ przez przewód płynie prąd i jest na nim spadek napięcia, który zaburza pomiar. Byłem kiedyś posiadaczem astry g benzynę 1,6. Obroty silnika czasami falowały, światła delikatnie pulsowały, napięcie na akumulatorze było prawidłowe, radio często się kodowało. Sprawdź gruby kabel...
Jak ja pomyliłem jednostki A z mA to od razu dostałem pouczenie a jak ktoś wyżej pisze bzdety że ładowanie 12,4V jest ok to nikt nie reaguje............ .Pobór prądu właściwy (w normie) ok 50mA.Żeby sprawdzić gdzie go pobiera w nadmiarze najlepiej wyjmować kolejno bezpieczniki i za każdym razem sprawdzać jego pobór.A odnośnie ładowania winy nie doszukiwałbym...
Sprawdź regulator napięcia, przejście na przewodach czy masz pewne masy itp. Jak mi przyjdzie coś innego do głowy to napisze. Odpal auto i sprawdź napięcie z alternatora.
Regulator napięcia kupiłem taki sam jak był w alternatorze. Nie regulatory padają ale prostowniki.P http://obrazki.elektroda.net/53_12883493...
Przewód +12V po stacyjce, tzw.[+15] znajdziesz na słupku "A" po lewej stronie samochodu w czarno/zielonym 102-pinowym złączu - przewód w kolorze czarnym. Ten sam czarny przewód dochodzi również do modułu sterownika kolumny kierowniczej CIM. Możesz też podłączyć się do czerwono/niebieskiego przewodu zasilania pompy paliwa w lewym progu. To podłączenie...
Którego nie ma B+ czy Acc?
Sterowanie przekaźnikiem idzie z ECU a potem przez przekaźnik co odcinkę LPG robi.
Kontrolnie należy sprawdzić po tej wymianie jaki stopień otwarcia przepustnicy widzi sterownik. Ewentualnie zmierzyć napięcie na przewodzie sygnałowym.
Przewody wysokiego napięcia wymieniłeś ? Przewody wysokiego napięcia w astrze H 1.4 ????????? tam nie ma przewodów bo jest DIS czyli cewka zespolona ....
Mi to wygląda na uszkodzony regulator napięcia.
Sprawdź klemy i przewód masowy do karoserii i silnika, przewód alternator/akumulator -mogą być spadki napięcia
Ani 5 amper ani 7,5 nie jest od wentylatora. Minimum 20 amper.
Gdy lampy są podpięte to ledy też ąwiecą Tak. Święcą się ciągle. Moim zdaniem winne jest te napięcie 7v na tym kablu który idzie od świateł stopu do czujnika hamulca a od niego dalej. Wyjęcie bezpiecznika od czujnika hamulca świateł stopu, ABS powoduje brak tego napięcia.
Spadek napięcia!
Te alternatory strasznie nie lubią być naprawiane, przekonał się o tym niejeden warsztat . W tych samochodach najlepiej i najpewniej wymienić cały alternator, a jak jeszcze wstawiłeś nieoryginalny regulator to masz przyczynę.
Typowy objaw regulatora napięcia.
Używane alternator jest uszkodzony (bardzo często w tym silniku pada - trzeba wymienić mostek diodowy o nr arc2020) oraz cały czas grzeją świece żarowe - stąd siada napięcie podczas pracy.
22 to niskie napięcie.
Sprawdź regulator napięcia .
Z tego co odczytałem z Twojego filmiku to kody: 14 i 95 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego lub jego obwód, niskie napięcie 95 Zawór gorącego rozruchu lub obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic)
Napięcie 1 V.
Brak masy.
problem -stabilizator napięcia
Wiem, że to za zawór od przestawiacza kąta wtrysku. Pytanie brzmi: Kiedy jest podane na niego napięcie?
według mnie to chyba cewka wysokiego napięcia
Kolego nie grzeją ci swiece. Podłącz żarówke do swiec i przekręć kluczyk. Zobaczysz czy jest napięcie.
Witam gaśnie bo ECU ma za niskie napięcie pracy ,proponuje wymienić cały regulator pod warunkiem że diody sprawne.Pozdrawiam
A te pół zbiornika paliwa to było zawsze czy teraz dolałeś ( typowe że jak na lpg to zapomina się o paliwie w zbiorniku i pompa na wybojach pracuje na sucho, uszkadza się i potem kaskada - przekaźnik, bezpiecznik, a nawet rozrusznik ( bo próby uruchomienia bez paliwa potrafią go przegrzać. Najlepiej podaj plusa na pompę - jak ruszy to będzie wiadomo...
Witam Kiedy ostatnio wymieniałeś przewód wysokiego napięcia?
Weź multimetr i sprawdź jakie jest napięcie ładowania podczas pracy auta.
Schematy są do znalezienia w necie / wyguglania. Ogólnie to idą 2 przewody między modułem wiatrakowym a silnikiem. Ale tam chyba jakaś komunikacja cyfrowa idzie, w sumie nie patrzałem nigdy oscyloskopem. Najlepiej to podłączyć się z diagnozą i patrzeć co w wartościach bieżących widać. Do celów amatorskich ABCOM załatwia sprawa - prosty interfejs + soft...
Kup drugi sterownik jak twierdzisz ze jego wina,są za bezcen.Szkoda nawet czasu na diagnostykę usterki.
Jeśli środek się nie kręci to prawdopodobnie sprzegło; a konkretnie to najczęstszą przyczyną jest cewka a w niej bezpiecznik. Przerabiałem to w swojej astrze. Sprawdż czy masz napięcie na wtyczce (12V), która wchodzi do sprężarki. Jaka sprężarka, typ?
Przyczyną takiego zachowania samochodu, były przewody wysokiego napięcia.
Tam masz alternator Hitachi bardzo awaryjny. Najczęściej palą się mostki 100A czasem też regulatory napięcia.
No to jak napisałem. Dodatkowo w zaworze jest czujnik położenia i to pewnie sterownik sapie o napięcie z czujnika. Ma być 5v ,masa i trzeci to "zwrot " do sterownika.Trzpień może i się wysuwa ale ważne jest to co widzi sterownik. Masz tester by to sprawdzić?
Jak masz za niskie napięcie, to będzie właśnie tak się zachowywać silnik - nierówne obroty, gasnięcie... dławienie się. Prawdopodobnnie masz do wymiany regulator napięcia lub szczotek nie masz:P
A kolega to podcisnienie to dobrze wpiol, bo znajac zycie odpinal go od strony kolektora:P, spradz to podcisnienie ma isc bezposrednio do kolektora ssacego nie zadnego elektrozaworku:P:P
A wysokie napięcie.
witam z tego co pamiętam to pompa napędzana jest paskiem klinowym -"sprawdzić napięcie"
Objawy takie, jak by włącznik nie był podpięty. Ta uwaga Nie można wyłączyć świateł mijania, uruchamiają się po przekręceniu kluczyka. wg mnie sugerowałaby sklejenie się styków przekaźnika, jeżeli taki jest lub jest jakieś zwarcie w jego sterowaniu, że cewka jest pod napięciem.
Ubita dioda w alternatorze
Zapomniałem zmierzyć. Jutro zmierzę to napięcie
Po wyjęciu bezpiecznika brak napięcia na czerwonym i żółtym
Czy udało się komuś rozwiązać problem, który opisuje marcinek29. Borykam się z dokładnie takimi samymi obiawami w astrze 1.7CDTI 80km z tą różnica że u mnie na przewodach przy sprężarce pojawia się napięcie 2V. Pomożecie?
Sprawdź przewody wysokiego napięcia.
wez oscyloskop i sprawdz impulsy od kazdego czujnika.
A czym sprawdzałeś to napięcie?
Wpinasz żarówkę 55W na wszystkie masy i zasilania pompy ABS i widzisz co się dzieje z napięciem.
Tak uszkodzona dioda napięcia mają być równe.P
regulator lub diody albo wszystko razem:)
Podaj napięcie ładowania
EGR - sterownik 1 - - B60 2 - - B10 3 - - B34 4 - - B96 6 - - B72
Napisz przynajmniej czy to dizel, czy benzyniak. Kręci rozrusznik a nie zapala , czy nie chce zakręcić ? Pomierz napięcie na akumulatorze w spoczynku.
masa na sterowniku jest sprawdzona żarówką , jak i zasilanie 12V , sprawdzę jeszcze zasilania czujników możliwe że mają zwarcie i przez to spada napięcie,
Witam!! Z tego co piszesz to trzeba przeprowadzic regulacje gazu na wolnych obrotach. Co do katalizatora - to blad ze go wyciales (jesli oczywiscie byl sprawny) Pozdrawiam!!
Odłącz wtyczkę od czujnika temperatury i zmierz na niej napięcie.
Zwarta dioda plusowa i napięcie z B+ "przedostaje" się na D+ . Pompa rusza wtedy jak jest m.inymi napięcie na D+
Jakie masz konkretnie oznaczenie silnika?
No i jakie jest to napięcie ? Sprawdzałeś ?
Jeżeli wiesz dlaczego padł stary i usterke usunołeś to kup oryginał a jeżeli tylko wymiana bez sprawdzania to podróbka.
http://lmgtfy.com/?q=p1105+opel
Kontrolka która żarzy się podczas pracy silnika to oznaczać może przerwę w diodzie dodatniej lub ujemnej , zwarcie stojana , regulator napięcia
Najprawdopodobniej uszkodzony alternator. Możliwe że padły w nim diody lub regulator napięcia.
napięcia cewki astra astra napięcia wtrysku pomiar napięcia astra
zerowa licznik licznik koszt montaż domofon prędkość sprinter
piekarnik samsung piekarnik samsung schemat
Firmware for Challenger LD 32D28 T2 Opera TV Analiza prądu w obwodzie z R1, R2, r1 i źródłami 6V, 12V