Powrót jest cały czas
Pod 6 podłączasz napięcie po stacyjce, pod 16 napięcie stałe z akumulatora i radio powinno smigać, a jeszcze przewód brake (3) podłącz do masy bo w innym przypadku nie będziesz miał obrazu na filmach. Nie wiem tylko czy w swojej audi znajdziesz napięcie po stacyjce, ale to najwyżej pociągniesz kabelek.
W tym Kia jest inna puszka bezpieczników ale rozkładaliśmy, napięcie nie przychodziło z wiązki. Po gmeraniu i ponownym złożeniu zaczęło działać.
Z numeru na stacyjce 54 podłącz pod numer na stacyjce 15 i zobacz czy będzie efekt. Jeżeli będzie efekt osiągniesz stop i sygnał to wymiana stacyjki.Zwróć jeszcze uwagę na to iż przewód ze stacyjki nr 54 jest z ww numeru zabezpieczony bezpiecznikiem w tablicy bezpieczników i z bezpiecznika idą przewody na stop i sygnał. Dodano po 2 Zwróć uwagę iż po...
cześć masz tu schematy w razie niemca do tego są tylko dwa
O, o, o, weź napięcie zza stacyjki. Obejdzie się bez elektroniki. Napięcie jest gdzieś na bezpiecznikach i w kostce radia. Poszukaj w opisie bezpieczników i kostki radia. Jeśli musisz użyć przekaźnika, to lepiej go zasilić napięciem 12 V ze stacyjki. Możesz użyć wspomniane 2 tranzystory. Jeszcze zobacz, czy napięcie dla zapalniczki pojawia się po przekręceniu...
Brak napięcia po stacyjce.
Ub napięcie po stacyjce Safe napięcie stałe (bezpośrednio z Aku.) Ub to napięcie stałe (terminal 30)! Tak samo safe
raczej nie, bo na czerwonym masz napięcie po stacyjce, więc podpięcie żółtego nic nie da, sprawdź najpierw czy na żółtym jest stałe napięcie (niezależnie od stacyjki) wtedy będziesz wiedział, czy można podpiąć czerwony.
Nic w stacyjce popsute nie jest. Radia fabryczne uruchamiane są sygnałem z szyny CAN, dlatego w kostce radia nie ma ''plusa po stacyjce''. Można sobie pobrać taki plus z kostki stacyjki tzw. S-kont. Prawdopodobnie będzie on na niebieskim przewodzie z kostki stacyjki. Można go użyć do zasilania radia lub wysterowania przekaźnika do tego celu.
Witam. Całkowicie błędne myślenie. To nie napięcie wychodzi z pinu 3 w kierunku stacyjki, tylko tam ma dochodzić napięcie ze stacyjki poprzez styki głównego przekaźnika.
Mogło uszkodzeniu ulec połączenie miedzy celami w aku, ale nie wiem co masz w instalacji. Opis jest zdawkowy. Nie wiadomo jak to wszystko masz połączone. Mógł paść jakiś element elektroniki. Czy podłączając inny aku efekt dalej występuje?
Kolego masz urwaną masę pomiędzy silnikiem a karoserią ,nie zapalaj bo spalisz sterownik wtrysku. Masa jest koło alternatora.
Witam Sprawdź klemy na akumulatorze. Jeśli jest ok to sprawdź czy masz napięcie na stacyjce. Jeśli tak to wina leży w samej mechanice zamka stacyjki czyli wkładce.
Napędza to pole magnetyczne wywołane prądem płynącym przez skrzyżowane 2 cewki.Różnica prądów ustawia wskaźnik w określonym położeniu. Po wyłączeniu napięcia(stacyjki)tarcie nie pozwala zmienić położenia wskazówki np. pod wpływem grawitacji.Rezystancja potencjometru czujnika poziomu paliwa wynosi ok 500Ω.
Ta wersja nie ma żadnego sycznika. Napięcie idzie przewodem czerwonym z akumulatora do stacyjki, do stacyjki dochodzi też przewód z regulatora napięcia ładowania aku. Po stacyjce wychodzi na czerwony przycisk zapalania, z niego idzie do przekaźnika sterującego rozrusznik. Miernik napięcia do ręki i w pierwszej kolejności zobacz, czy dochodzi napięcie...
Mnie chodziło o +12V do potrzymania ale jak nie słuchasz radia to wystarczy ci napięcie po stacyjce czyli żółty i czerwony łączymy razem i radio będzie działać po przekręceniu stacyjki.
Przecież stare ople tak miały zrobione ogrzewanie tylnej szyby, przekaźnik wpięty cewką pomiędzy D+ alternatora i masę przez wyłącznik, jak alternator nie zaczął ładować, to ogrzewanie się nie właczyło
W Fabii gniją wiązki na potęgę, więc nie pruj wiązki tylko poprowadź nowy przewód.
trzeci jest tylko informacyjny dla powiadomień sms że pojazd znajduje się w ruchu lub włączono/wyłączono zapłon.. Urządzenie nie przejdzie w tryb uśpienia Systemy GPS korzystające z sygnału [+15] są tak oprogramowane, że gdy na [+15] nie ma napięcia (stacyjka wyłączona - pojazd zaparkowany), to informacje z lokalizacją są odświeżane i wysyłane np....
Witam. Na schematach to raczej słabo się znam ..wiec Ci go nie daje. Jak "sposobem" zasiliłeś moduł zapłonu, to również (wtedy) zasiliłeś sterownik (ECU) i wstecznie poprzez ten bezpiecznik całą szynę plusową, która powinna dostać napięcie ze stacyjki. Zauważ, że również bezpiecznik 34 (tj. drugi pod 32 (15A)) opisany jest jako <Sterowanie silnikiem>,...
Adolf popełniłeś błąd kupując ten zestaw, możesz to naprawić podłącząjąc bezpośrednio pod alternator. W masterach zawsze montuje dzienne załączane napięciem stacyjki w lewym nadkolu jest skrzynka bezpiecznikowa tam wystarczy się podpiąć i bez problemu wszystko działa , a gratis masz odprowadzane do domu światłąmi dziennymi w nocy bo przekaźnik systemowy...
O ile wiem, to w Peugeotach, poza tymi zupełnie "przedpotopowymi" jest jednak obwód ACC (pierwsza pozycja stacyjki). Napięcie "po stacyjce" oczywiście zawsze pojawia się po przekręceniu stacyjki (nie koniecznie trzeba włączać zapłon). Jedne radia mają możliwość ich włączenia przy takim podłączeniu, inne nie. Taką możliwość mają m. in. radia fabryczne...
Jeśli to Motronic 1.5, to wtedy przez bezpiecznik 10A i kontrolkę CE podajesz napięcie po stacyjce na 22gi pin, czyli kabel czerwony z białym paskiem, lub brązowo-niebieski. DIAG masz na 13 i 55, czyli brązowo zółty i brązowo biały. Przy motronie 1.5, ale po roku 1994 wtedy przez bezpiecznik 10A i kontrolkę CE podajesz napięcie po stacyjce na 22gi pin,...
Witam . Myślę że można to wykonać na przekaźniku lub dwóch przekaźnikach i czujniku ciśnienia oleju .Dwa przekaźniki wówczas gdy stacyjka w położeniu (0)nie podaje napięcia .Gdy na pinie stacyjki(to należy sprawdzić)w pozycji (0)jest napięcie ,a w pozycji (1) zapłon ,napięcie zanika na pinie stacyjki.Są takie rozwiązania(ciężarówka) i takie gaszenie...
Zależy czy włącznik steruje masą czy plusem Jak masą to nie zadziała, wtedy daj na 86 napięcie po stacyjce
Kiedyś podłączałem w W210 pod bezpiecznik w skrzynce z napięciem po stacyjce a sterowanie na przewód lampy od pozycji. Resztę już robił automat.
Zdejmujesz osłonę spod kiekownicy, ukarze ci sie stacyjka z zespołem sprzęgającym (tzw. zapłonikiem). Tam lampką kontrolną szukasz napięcia po stacyjce, czyli musi się lampka zapalić po właczeniu stacyjki. To najprostsze i najbezpieczniejsze rozwiązanie.
Uciążliwy rozruch Usterką może być stacyjka należy zmierzyć wartość napięcia gdy ją załączymy przed stacyjką i po stacyjce, jak również czy napięcie nie zanika na cewce zapłonowej i wtryskiwaczach w czasie kręcenia rozrusznikiem. Problem z kontrolką ładowania Zaśniedziałe wtyczki lub styki stacyjki , napięcie na licznik nie powinno być niższe niż napięcie...
Każdy uniwersalny,zamek centralny ma sterowany impulsami masy,z czego jedna przez rezystor.
Prawidłowe podłączenie alternatora. /30/ gruby przewód zakończony oczkiem podłączony do + akumulatora.Akumulator połączony z rozrusznikiem. Gniazdo na sówkę /67/ wyjście szczotek w alternatorze podłączone do /67/ regulatora napięcia ta czarna puszka. /15/ z tej czarnej puszki podłączamy do stacyjki tak żeby po przekręceniu stacyjki było napięcie. W...
- 30 wejście zasilania do stacyjki + - wyjście 50 zasilanie ( wyjście do ładowania itp, jest wyjście napięcia + - 50b wyjście do rozrusznika ( podaje napięcie na cewkę rozrusznika ) + Stacyjka nie ma pinu do podłączenia - ( jedynie obudowa poprzez kontakt z karoserią ma )
Z Twojego opisu to radio zachowuje się tak jakby nie miało napięcia po stacyjce. Sprawdzałeś na kostce zasilanie ? Pzdr
Sprawdź napięcie zailania stacyjki i wyjście na czarnym przewodzie. Miałem taka samą sytuację i na wyjściu stacyjki było w porywach od 7V w porywach do 11V.
Napięcie pod stacyjka dajesz w samochodzie żeby radio nie gubilo zaprogramowany stacji 4 i 7 plus 8 masa a jak nie będzie podświetlania to i do 6 plus
Kostka stacyjki, zacisk "P", napięcie na nim ma być tylko na wyłączonej stacyjce.
Tylko w pozycji kluczyka 1 jest napięcie na zacisku stacyjki 57 natomiast na pozycji kluczyka 1 2 3 jest napięcie na zacisku stacyjki 58 przewód ze stacyjki z zacisku 58 idzie do tablicy bezpieczników a następnie po bezpieczniku idzie pod listwę zaciskową usytuowaną pod siedzeniem. Z zacisku tej listwy podłączone są dwa przewody jeden na lampę tylną...
W to radio, CZ itp. Napięcie znika po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. P to światła postojowe, napięcie jest wtedy gdy stacyjka jest w pozycji 0 i idzie na przełącznik kierunkowskazów. Można dzięki temu włączyć światła postojowe tylko z jednej strony.
Sprawdź bezpiecznik F40, czy jest na nim napięcie przy załączonej stacyjce.
Pewnie miałeś imo na pompie. ten na którym masz napięcie po stacyjce podłącz do elektrozaworu pompy i reszte olej . chyba że chcesz jak fabryka więc szukaj schematu. kreńcówka jest od sterowania EGR.
Żadne immo, FIAT CODE, czy inne alarmy nie powodują przysiadania napięcia w kostce stacyjki. Ewidentnie jest walnięty przewód, albo jakieś połączenie.
napięcie po stacyjce ok.
Przekaźnik i mała przetwornica step down. Zasilasz samą przetwornice połączoną z przekaźnikiem. Na przetwornice podajesz napięcie ze stacyjki. Można też wykorzystać tzw hebel (rozłącznik prądowy do samochodów ) jest czysto mechaniczny a z prądem sobie poradzi.
Tu dokładam kolejna część schematu zasilania jaką otrzymałem od Grala. https://obrazki.elektroda.pl/5034276700_... Tu moja skrzynka bezpieczników w komorze silnika. https://obrazki.elektroda.pl/5198682300_... https://obrazki.elektroda.pl/5701550900_... Podsumowując temat: w gnieździe ISO radia są dwa...
Gdziekolwiek gdzie będzie stale napięcie 12V po załączeniu stacyjki.
Tak, wszystkie są dobre, mają przejście. Ale po przekroczeniu kluczyka do odpalania na tym beżowym i niebieskim pod stacyjką nie ma napięcia. Wymienię stacyjkę i zobaczę.
Sprawdź czy po wyłączeniu zapłonu radio gubi zapamiętane stacje. Jeżeli nie, to odłącz ten w którym masz prąd po wyciągnięciu kluczyka i zobacz czy zgubi pamięć, odpowiedź będzie jasna. Dodano po 3 Chcesz sprawdzić pobór prądu - wepnij miernik między akumulator a przewody idące do auta i sprawdź dokładnie ile mA pobiera. Instrukcji jak to zrobić na...
Jeżeli chodzi o zasilanie elektrozaworów, to na środkowym pinie ma być napięcie "po stacyjce" Wyjmij bezpiecznik i sprawdź, lub najlepiej wymień na nowy. One się tak przepalają, że rzut oka nie wystarczy, bo nie zauważysz.
Sęk w tym że na wiązce przewodów jest taki prosty „konfigurator” połączenia. Sprawdź po przewodach gdzie są połączone ze sobą przewody żółty i czerwony, rozdziel je i miernikiem sprawdź na którym pinie kostki jest napięcie „po stacyjce” a na którym napięcie jest bez względu na położenie kluczyka w stacyjce. Ten z zasilaniem po...
Jeśli dobrze rozumiem to można tak.Naciskamy przycisk styki są tak zwarte że powodują samopodtrzymanie do czasu aż zaniknie napięcie stacyjki.
Da się oczywiście, musisz albo w kostce przełożyć pin z kablem na miejsce plusa załączanego przez stacyjkę a jeśli takiego pinu nie ma w kostce samochodu to podłączyć radio pod bezpiecznik który ma napięcie po przekręceniu stacyjki.
oryginalne radio zachowuje się inaczej, po wyłączeniu stacyjki radio się wyłącza ,ale można je włączyć ponownie i odwrotnie (czyli wyłączone radio włączy się po włączeniu stacyjki). radia "sklepowe" przyjmują do wiadomości przeważnie stan napięcia ze stacyjki a nie zbocze ,czyli niestety będziesz musiał się pogodzić z ciszą bez kluczyka ,albo zrezygnować...
Odpinałeś kabel przy rozruszniku biegnący od stacyjki? Jest na nim napięcie?
Prądnica prądu stałego i współpracujący z nią regulator napięcia ma za zadanie ładowanie akumulatora określonym prądem a zarazem właściwym napięciu aby nie nastąpiło przeładowanie akumulatora i zagotowanie się co zakończyło by jego jego żywot. Jest to instalacja samochodowa i zapłon tego zabytku jest bateryjny. Wciskasz kluczyk i napięcie ze stacyjki...
Poszukaj na bezpiecznikach w którym miejscu pojawia się napięcie po włączeniu stacyjki. To nie jest duży prąd więc możesz go sobie stamtąd podebrać. Z za bezpiecznika oczywiście.
Witam. Nowe gniazdo podpinasz. Masa z karoserii poszukać śruby z przewodami od masy i tam się podpiąć a środek zapalniczki gniazda szukamy przy kostce stacyjki napięcia po włączeniu zapłonu. Do tego potrzebny multimetr żeby sprawdzić który przewód grubszy ma napięcie 12V po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłonu oczywiście dobrze jest zamontować sobie...
nie kombinuj już z tym przekaznikiem tylko zrób tak jak ci napisałem,czyli 85 do alarmu, 86 połącz z 30[nie musisz dawać go do stacyjki bo plusa weżmie z przeciętego obwodu],przetnij obwód i jego stronę z pokazującym sie napięciem[od stacyjki] połącz z 30 a drugą stronę z 87a i będzie hulać aż miło.
Takie wykrywanie można zrealizować na tranzystorze np. mosfet od strony wyjścia przetwornicy 5V. Załączenie napięcia 5v dla RasPi, zostanie wykonane gdy spełniony zostanie warunek załączenia stacyjki a wyłączenie gdy stacyjka wyłączona - zostanie uruchomiony timer np. na układzie NE555, CD4538, lub podobny, w celu podtrzymania załączenia tranzystora
To sprawdź czy po przekręceniu stacyjki masz napięcie na pozostałych przewodach.
Przekaźnik sterowany z żarówki świateł pozycyjnych, podający napięcie z + po stacyjce, na przewód odpowiedzialny za wyłączanie świateł dziennych.
Witam z bezpiecznika F8 ( tam jest napięcie cały czas) dochodzi do stacyjki czerwonym przewodem pod pin 2A po przekręceniu stacyjki na zapłon powinno pojawić się napięcie na drugim czerwonym przewodzie na pinie 3A oraz na jednym z czarnych na pinie 5A. Na drugim czarnym powinno pojawić się napięcie po przekręceniu stacyjki na rozruch i ten kabel idzie...
Witam. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce na centralce powinny zapalić się diody. Jeżeli nie świecą to sprawdż masę do centralki i bezpiecznik na plusie. Napięcie po stacyjce lub wzięte z zespołu cewek przewód prawdopodobnie czerwony masa przewód czarny./wymień bezpiecznik na nowy lubią nóżki zaśniedzieć.
Sprawdź napięcie na akumulatorze przy wyższych obrotach, rzędu 5–7 kRPM, przy wyłączonych światłach. Jeżeli napięcie wzrasta znacznie ponad 14.5 V, to oznacza że regulator napięcia nie działa prawidłowo (brak działania ogranicznika napięcia). Jeżeli napięcie zatrzymuje się na określonym poziomie, a napięcie zwiększa się po włączeniu świateł, oznacza...
Do sprawdzenia napięcie na stacyjce, przewód czerwony z czarnym, potem skrzynka, przekaźnik, ten sam kolor przewodu. Dodano po 4 Jak to jest manualna skrzynia, to w skrzynce zamiast przekaźnika może być zworka!
Sprawdź dobrze kable i wtyczki przy stacyjce i samą stacyjkę.
Kolego jeden z tych wyjść łączysz z masą,obojętnie który.Drugie wyjście ,napięcie po stacyjce przez regulator (od żuka )do alternatora.15z bezpiecznika,67 na alternator,śruba 6przewodem do rozrusznika.Alternatory te były z układem wzbudzenia i bez układu.Są regulatory ze szczotkami do tego alternatora co wzbudzają się przez kontrolkę.
na przewodzie plusowym ze stacyjki napięcie + 12 jest cały czas niezależnie od tego w jakiej pozycji jest stacyjka Jesteś pewien, że sprawdzasz to na kostce instalacji samochodowej, a nie na jakiejś przejściówce do radia. Czasami takie się stosuje i przekrosowanie może być na niej.
Stacyjka? Sprawdź spadek napięcia na styku stacyjki.
Opis pasuje mi do blokady alarmem, gdy nieodblokowany alarm odcinał napięcie na stacyjkę, lub z niej. A od kiedy takie rzeczy są w oryginalnym rozwiązaniu?? Pompka z alarmem jedynie co może blokować to rozrusznik ale nie prąd na stacyjkę i tak jest w przypadku vag. Tu mi pasuje standardową usterkę wypalone łącza gniazd bezpieczników te skręcane nad...
To za mało nadal masz trupa. Po drugie ładowania nie mierzy się na jałowych obrotach tylko minimum 2000obr.min. Dodano po 2 Po drugie zacisk Ex to jest pomiar napięcia coś ala sense masz tam podpiąć napięcie za stacyjką , najpewniej ze stacyjki. Inaczej alternator może dziwnie się zachowywać.
57/58- światła pozycyjne 30- napięcie ze stacyjki 56a- światła drogowe 56b- światła mijania 49- sygnał co do 56a i 56b mogę się mylić na pewno są to światła tylko mogą być odwrotnie Nie do końca! 30 to zasilanie STAŁE, czyli zasilanie stacyjki idące z akumulatora. Zasilanie po stacyjce to 15. 49 to wejście przerywacza kierunkowskazów, a nie sygnał!...
A bezpiecznik F32 kto sprawdzi? I po drugie to sprawdzaj zasilanie probówką, a nie napięcia miernikiem. W sumie to kostka stacyjki,bezpiecznik,zgnity kabel albo ten pseudo alarm.
Niby już body steruje tymi przekaźnikami ale stara nazwa została odciążeniowy x. X to styk stacyjki, zobacz jak napięcia na kostce stacyjki czy tam czegoś nie brakuje.
Odcięcie stacyjki Nie proponowałem "odcięcia stacyjki", tylko napięcia po stacyjce podawanego np. na ECU. Przy takim "odcięciu" , ECU "pomyśli", że wyłączyłeś zapłon i bezpiecznie unieruchomi silnik. może po odcięciu ECU zapisane błędy nie mają wpływu na sprawność, działanie, ponowne uruchomienie samochodu? Nawet gdyby miały wpływ, to lepiej mieć auto...
Akumulator, bezpieczniki ,napięcie przed i za stacyjką ,miernik ( próbnik z żaróweczką) w dłoń i sprawdzaj
Niestety nie znalazlem schematu.
Domyślam się, że układ w prawym dolnym rogu to PCF8583. Dołóż kondensatory 100nF i 100uF pomiędzy Vcc i GND tego scalaka. Ponadto dodałbym kondensator około 100uF równolegle do C3. Diody D2-D5 są zbędne. Zastanawia mnie, po co doprowadzać napięcie "+12V stacyjka" jako sygnał wejściowy do mikrokontrolera (poprzez IC3), skoro to samo napięcie służy do...
Nie ma zamiennika tego przepływomierza. Ustaw tak żeby na włączonej stacyjce napięcie sygnału 0,25V a na silniku pracującym na biegu jałowym około 0,8 do 1V.
15 napięcie po włączeniu zapłonu. Kostka stacyjki ? Jak nie masz napięcia na X5 pin 3, czarny przewód wg schematu, to nic nie masz. Stacyjką włączasz zasilanie tego 15, i może się zepsuła, a może przewód z niej do cewki i innych podzespołów silnika. http://www.corsa-b.cba.pl/Schemat1.JPG
Pierwsze. Wepnij miernik zaraz przy akumulatorze i sprawdź jak zmienia się napięcie w zależności od pozycji kluczyka. Drugie to samo tylko przy kostce stacyjki. Mierz napięcie na każdym plusowym przewodzie. Daj znać co i jak
Witam. zbuduj układ na NE555 w układzie monostabilnym z przekażnikiem i zasil układ napięciem za stacyjką pojazdu a pod styki przekażnika podłącz styki twojego włącznika w nawigacji.Jeśli nie wiesz jak, to zmontowac to poszukaj na tym forum aplikacji na NE555, było tego trochę ,lub poproś o pomoc w innym dziale. Pozdrawiam.
Z minusem na masie ? Jeżeli tak, to masa do masy, czerwony po stacyjce, źółty przed stacyjką (napięcie cały czas po wyjęciu kluczyka). Glosniki masz oznaczone. Automatycznej anteny nie posiadasz chyba, by ja podlaczyc pod zacisk (ant)?
Witam. Prostokątem obok diody oznaczono cewkę przekaźnika. Według tego schematu można odciąć tylko rozrusznik,brak mu podtrzymania. Tam gdzie jest +12v podajemy napięcie po przekręceniu stacyjki.
Witam. Schemat oczywiście wcześniej też znalazłem ale umnie w aucie tam tych modułów niema. Filmik jest do nowszego modelu. Moja Toyota jest z 2009r. Dziś zdemontowałem deskę aby mieć lepsze dojście do elektryki i nic. Ręce opadają! Dodam że na desce rozdzielczej świeci mi kontrolka trakcji i VSC. W zamku w drzwiach od kierowcy na przewodach niema żadnego...
Przyczynę znasz, tylko nie do końca. Centralny zamek nie zadziała z pilota dopóki nie wyjmiesz kluczyka ze stacyjki, a konkretniej dopóki nie zniknie napięcie na styku W kostki stacyjki.
5240 No signal from tachograph P3 Czyli tacho nie działa > brak sygnału 1302 Undervoltage at terminal 15 Spadek (lub brak) napięcia "po stacyjce". 8091 Not transmission output speed Brak sygnału prędkości na wyjściu skrzyni. Z praktyki: błąd pojawia się najczęściej przy słabych bateriach. Po rozruchu napięcie spada poniżej napięcia progowego dla...
Zacznij od sprawdzenia czy napięcie stacyjki idzie na sterownik silnika. Dużo rzeczy może to blokować. Grzyb obok fotela, czujnik obecności tyłka, czasem pada moduł przekaźnikowy w pulpicie (nazwany po czesku modułem bezpieczeństwa) . No i obowiązkowo mostki w skrzynce bezpieczników
Nie ma pod ręką schematu, ale wypalone styki stacyjki mogą dawać taki efekt. Zmierz napięcie przed i za stacyjką (np. na bezpieczniku od światła cofania) w momencie naciśnięcia hamulca i włączonym wstecznym biegu, zobacz czy się różnią i o ile.
Może gdzieś przepalił się przewód? Może ma ktoś schemat na te auto? Dodano po 1 Czy stacyjka ma napięcie?
Czy sprawdzał kolega, sprawność przekaźnika rozrusznika?
Do sprawdzenia stacyjka przekaźnik, dochodzi napięcie do elektromagnesu na rozruszniku? Masa ok?
gdy pilot przestanie nadawać, to centralka rozłączy zapłon Nie, jeżeli zdeaktywujesz antynapad i antyporwanie, to centralka po prawidłowej początkowej autoryzacji i podaniu +12V po stacyjce, nie będzie sprawdzać obecności transpondera podczas jazdy czyli do zaniku napięcia +12V po stacyjce [15].
Kolego bezpieczników nie sprawdzaj multimetrem tylko kontrolką lub żaróweczką ( jak zwał tak zwał ) według mnie bezpiecznik poleciał i tam bym szukał . cyt We wtyczce od radia napięcie na żółtym kablu do podtrzymania jest a na drugim po stacyjce napięcia nie ma. myślę że bezpiecznik przy radiu był większy od tego co zabezpieczał ten obwód . Szukaj po...
Masz uszkodzone styki w kostce w stacyjce. Nie daje napięcia na brązowoczerwony.
Sprawdż poprawność pracy stacyjki.Po wciśnięciu kluczyka napięcie ze stacyjki powinno zasilić regulator napięcia i przez regulator zasilić poprzez szczotkę i pierścień wirnika jego uzwojenie wzbudzenia.
Jeżeli brak opisu przewodów na wyłączniku,to wystarczy odszukać przewód z napięciem po włączeniu stacyjki 15 z przewodem który idzie do styku 49 przerywacza .Oczywiście trzeba je połączyć.
Sprawdzałem, nic nie dało, ciagle to samo
ale powiedzmy że stacyjka to nasz taki włącznik który zapala nam kontrolkę informując ze jest prąd czyli któryś z kabli jest plusowy, potrzebuję więc jeszcze drugiego włącznika który zakręci rozrusznikiem Na swoim rysunku odłącz niebieski kabelek/od stacyjki/ i podłącz go do innego włącznika ,.Drugi kabelek wyłącznika połącz z fioletowym kabelkiem...
Czyli mam się podpiąć pod bezpiecznik nr 30 jeśli na stałe tak ? Nie. 30 to popularna nazwa kabli w aucie podłączonych bezpośrednio do akumulatora. Lampką/kontrolką sprawdź sobie który z bezpieczników jest pod napięciem przy wyłączonej stacyjce.
a czy jest napięcie na zacisku 56 stacyjki przy przełączeniu na 2 zakres? i sprawdź masę czy jest na żarówce
napięcia stacyjka volvo stacyjka renault stacyjka stacyjka renault master stacyjka
escort skrzynki bezpiecznikow kolumna aktywna akumulator szerokosc sciezek
zmywarka electrolux mikrokomputer cobra1
Schemat wtyczki 15-pin SAM Mercedes Sprinter 2002 Zablokowany hamulec ręczny w Peugeot e-Expert: przyczyny i rozwiązania