Czym sprawdzane te napięcia?
Kontrolka się zapali jeśli napięcie dla komputera spadnie. Na klemach nie masz napięcia czy jak?
Może, ja myślałem że zmierzyłeś spadek napięcia.
Na bezpieczniku jest napięcie?
Te 5v zasila nawet EGR. Sprawdz napięcia wychodzące z UCHa
Master 3 klimatyzacja nie działa, ciśnienie jest 45 psi, błędów brak. Co może być przyczyną? Dodam, że na wtyczce do kompresora po włączeniu AC dochodzi napięcie 1.05V.
Witam. Na pewno bezpiecznik A na wydaje mi się opierać się nie można.Sprawdź dokładnie bezpiecznik w kabinie numer 15 pod kątem przepalenia oraz czy jest na nim napięcie.
Witam Ja mam takie same błędy, mam Renault Traffic 2015. Jak naprawiłeś mastera? Dziękuję.
Więc proponuję odłożyć temat do momentu zamiany bezpiecznika na nowy i ewentualnym pomiarze napięcia na wtyczce. Niejednokrotnie już wyglądający na sprawny bezpiecznik na którym występował spadek napięcia spędził mi sen z powiek.
Tak tylko dorzucę machodem bo widzę napięcie się pojawia to żarówki samochodowe są robione napięcie 13,8V. Chyba że producent określił to inaczej. Oczywiście mam na myśli 12V instalację.
Witam. czy problem został rozwiązany ?
Napięcie mierzyłeś na podłączonym czujniku czy nie ?Jak na podłączonym może zwarcie w samym czujniku.Tak czy tak szukaj 5v bo rozumiem że te 1.2 to napięcie na wtyczce? Mam tylko 2.5 dci g9u 750.
Renault Master 2020 rok, przepływomierz powietrza ma napięcie 40 volt. Jaka jest przyczyna i jak usunąć usterkę? Silnik 2.3 135 KM. Z góry bardzo dziękuję za informację. Grzegorz.
szara kostka - pin 5 (w tej kostce na pinie 1 mam 87,2 om) To nie masz masy tutaj. Czarny przewód bezpośrednio do minusa.
Witam, Mam problem z klimatyzacją w Renault Master 2. Klima nabita, wymieniony zawór rozprężny, wiatrak załącza się lecz nie ma napięcia na sprężarce. Czego to może być wina? Wiązka? Sterownik silnika? Włącznik klimatyzacji? Może ktoś miał podobny problem.
Doczytałem że polaryzacja dla pompki jest bez różnicy czy to prawda? Tak, to zwykły elektromagnes. Dioda pokazuje 3 wolne 5 szybkich W SM do którego linka podałem masz rozpiskę, F03 zbyt niskie/zbyt wysokie napięcie zasilania.
Może być problem z napięciem zasilającym wtryski.
Wystarczy spadek napięcia przy kręceniu rozrusznikiem i też nie zapalił. Do sprawdzenie obroty i spadek napięcia w instalacji.
Witam. Jako nowicjusz mam pytanie? Renault master III, czy można sprawdzić profesjonalnym programem, czy wstępna pompa paliwa nie działa bo uległa awarii, czy nie dociera do niej napięcie? Zanim zrzucę zbiornik chciałbym to ustalić.
Jakie jest ciśnienie paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem ? Tę błędy od niewystarczającego napięcia to o co chodzi - o napięcie zasilania czujnika ?
Kupujesz próbówkę do sprawdzania instalacji samochodowej i sprawdzasz, albo druga wersja - do żarówki świateł pozycyjnych 5 W dolutowujesz dwa przewody i taką próbówką sprawdzasz czy masz napięcie (+) w gnieździe żarówki.
Podpiąłem samochód pod clipa. Wyskakuje błąd DF226 - obwód zaworu dolotowego, a po prawej CC (zwarcie). Gdzie szukać przyczyny zwarcia? Na wiązce, z której wychodzi wtyk podpinany pod przepustnicę? A i przepustnica jest otwarta w 7% (na zgaszonym silniku). Nie wiem, czy tak powinno być. Czy za pomocą clipa mogę sprawdzić napięcie na wtyczce przepustnicy?
Spróbuj dokręcić na załadowanym samochodzie . Bo jeśli na pustym doktecasz a fura non stop dociążona to guma jest cały czas napięta
Kupilem dostęp do autoData online ze schematem 15min i naprawione.
Sorry ale kula sie wytarła a kot powiedział że pierd....i taką robotę i został gwiazda disco-polo :D Rocznik/ silnik - jakieś zdjęcia który przekaźnik :?:
Może być uszkodzony elektrozawór gaszenia na pompie wtryskowej,ewentualnie pozostaje napięcie na w.w zaworze.
Zmierz jakie masz napięcie gdy włączysz te odbiorniki.
Skoro miga ci AF i nie chodzi magnetofon to znaczy że niema napięcia 8V.
To jeszcze sprawdź probówką czy na bezpiecznikach pozycji pojawia się napięcie po włączeniu świateł.
Przepływka podmieniona na inną oryginalną, bez efektu. Odłączenie EGR nic nie daje. Po odłączeniu przepływki pojawia się napięcie na zaworze i samochód na biegu jałowym pracuje dobrze.
Jestem szczęśliwym nabywcą renault master 1998r z tacho, jednakże postanowiłem wywalić tacho bo i tak nie wskazywał prędkości jak również dystansu przebytej drogi (walnięty impulsator). Po wymianie impulsatora i odcięciu wtyk od tacho, okazało się, że 32 kable mają te same oznaczenie "4274" co najgorsze około 12 zielonych i 14 białych. Po zakupie licznika...
Czy we wtyczce powinno być napięcie na 2 pinach ?? u mnie jest tylko na jednym.
Tak są na różne napięcia
Problem jesli jest to z małą pojemnoscią akumulatora lub ładowaniem. Zmierz napięcie łądowania na akumulatorze przy właczonych światłach i nawiewie.
czujnik przy pompie wspomagania
OK. Tzn. W poszukiwaniach brać pod uwagę pojemność napięcie i temp.
Do kontrolki byś miał bliżej , niż do komputera . Sprawdź napięcia w kostce stacyjki
W parametrach silnika jest ciśnienie klimy. Presostat podaje napięcie zależne od ciśnienia (0-5V).
Temat rozwiązany dla zainteresowanych uszkodzony był silnik wycieraczek, na kurtko pracował ale komputer odcinał zasilanie.
Jakim napięciem sprawdzałeś natężenie prądu, że wyszło 10 A ?
zamieszczona jest tam fraza "z wyjątkiem wersji bus". Kiepsko. Bez różnicy , bus czy zwykły . Przekaźnik zawsze w tym samym miejscu. Bus ma tylko więcej rożnych przekaźników. po wyciągnięciu podkładek foliowych spod żarówek świateł cofania, nie zaświecają się Wyciągnięcie owego przekaźnika nie powoduje żadnej zauważalnej reakcji w pojeździe Teraz już...
Ds150 Gdy mierzę Can na zapalonym po podłączeniu czujnika wygląda na ok teraz Rezystencja ok 60kohm Napięcia ok Masa ok Czy możliwe że trzeba zrobić adaptację czujnika nox?
kontrolka lekko żarzyła jak jechało się wieczorem Przy słabym aku dzieją się takie czary mary (duża rezystancja wewnętrzna powoduje tętnienia napięcia z częstotliwością ładowania przez alternator)
Sprawdź czy napięcie na świece przychodzi ,zobacz jeszcze czujnik temperatury.
Sprawdz w wiązce idącej do baku napięcie na grubych przewodach masa i plus pompy(jeśli są)
Dopóki nie zapala kontrolki ładowania, po co? Nie ma dodatkowego sterownika, sygnał LIN do UPC pod maską i ten wspólnie z ECU oraz czujnikiem na klemie steruje napięciem ładowania. Odłączenie któregoś z elementu może powodować problemy, np. z wypaleniem DPF lub SCR.
sprawdzić, czy regulator jest sprawny. Mechanicznie i elektrycznie sprawdzić, czy kabelki, które są podłączone pod ten zaworek, nie mają przerw. sprawdzić, czy te kabelki dają jakiekolwiek napięcie przy próbie uruchamiania silnika. jeżeli nie, to szukać spalonego bezpiecznika, w najgorszym przypadku sterownik silnika uległ uszkodzeniu.
Dzięki za podpowiedź, spróbuję to sprawdzić. Czujniki otwartych drzwi są normalnie zamknięte, wygląda więc to, jakby gdzieś uciekało na pięcie w momencie wyłączenia kierunkowskazu, a nie że kierunkowskaz podaje napięcie na czujnik. Z tego, co zauważyłem, ten sam bezpiecznik w kabinie pasażera odpowiada za te czujniki i kierunkowskazy właśnie.
Najpierw sprawdź, czy wszystkie czujniki i wiązki są sprawne i czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli wszystko jest w porządku, należy sprawdzić układ zasilania paliwem, czy nie ma zapchanych filtrów paliwa lub uszkodzonych wtryskiwaczy. Z opisów błędów wynika że zanika mu napięcie na czujnikach i zacina się przepustnica a Ty mu każesz układ wtryskowy...
To że świece biorą dużo prądu to może i ok ale żeby napięcie nie wzrosło to już nie jest ok. Świece przecież nie pobierają tyle prądu co rozrusznik. Wygląda to na brak ładowania. Winny może być regulator, kontrolkę zgasi ale napięcie da za niskie lub w ogóle.
Do Renault MASTER. Może jakiś schemat :?: Dzięki.
1. Sprawdź bezpieczniki na akumulatorze i te z lewej strony kierownicy. 2. Sprawdź napięcie na rozruszniku ( klucz w pozycji rozruchu ) jeśli niema a wszystkie bezpieczniki ok to podejrzenie pada na kostkę stacyjki.
Pierwszy raz słyszę o tym, aby ręcznie wprowadzać zamknięcie zaworu. Sprawdź miernikiem, jakie masz napięcie na potencjometrze EGR, obstawiam że ponizej 0,4V a EGR chiński :)
Okazało się, że gniazdo bezpiecznika ma wypalony pin z opisu licznik, i nie dostawał napięcia z powodu wypalenia. Wtopiłem nowy pin, usunąłem mostek i jest ok. Pozdrawiam
2010 2.3 master III , ten sam przypadek , taka sama usterka , . Dzięki za opis . Jak zdobędę schemat to pokopię w którym miejscu spada napięcie , u mnie na 2,4V . Pierwszym objawem była informacja "STOP" na czerwono i ikona akumulatora . Sprawdzałem napięcia na aku i było w okolicach 14v przy włączonym silniku , CLIP pokazywał te same napięcia ale wyświetlał...
Nie mam bana, Mam rozmieszczenie bezpieczników lecz wszystkie dobre bynajmniej kontrolka świeci Jakie napięcie ma mieć na pinach czujnik położenia wałka rozrządu i pompki po zapłonie czy kręceniu? Dodano po 4 A czemu na zapalniczkach jest 6v?
Miałem identyczne problemu panowie 3/4 sukcesu leży w sterowniku silnika gdy go otworzycie zobaczycie ze piny nie są wlutowane są zaginane rozwiązaniem jest oddać sterownik do elektronika żeby przerobił to i wszystkie polutował kolejna sprawa zawory od turbo sterowane są z minusa który wychodzi z sterownika silnika i na nim też występuje napięcie 12v...
Znalazłem taki o to czujnik poziomu cieczy, zamontowałbym go w pozycji obrócone o 180 stopni, napięcie plus po zapłonie i w obwód buzzer 15v. Czy to wystarczy? Pozdrawiam
Żeby dokładnie zdiagnozować stacyke, muszę mieć schemat isntalacji. Muszę przecież wiedzieć, na którym pinie ma się pojawić napięcie. Oczywiście mogę sprawdzić całą kostkę ale to takie szukanie po omacku. Raczej wolałbym sprawdzić każdy węzeł tak jak powinno się to robić.
Czy jest możliwość podłączenia się do licznika w renault master po 2012 oraz do citroena Jumpera po 2009 i zczytywanie analogowo (poziomu napięcia) dla wskaźnika paliwa oraz temperatury silnika? Ewentualnie czy ktoś może podesłać rozpiskę przewodów jakie są bezpośrednio podłączone do liczników w tych autach?
Podpinam się do tematu, ja mam błąd DF001 - zasilanie napięciem, za słabe zasilanie, nie kasuje się. Co może być ? Dodano po 11 Oczywiście mam 2 plusy na stałe i jeden po zapłonie i dwie masy.
(at)ElektrodaBot mam problem z masterem 3 Nie ma komunikacji z komputerem. OBD2 nie działa, jest tylko zapłon, rozrusznik nie kręci. Wszystkie kable, sterowniki sprawdzone, napięcie wszędzie powyżej 12 Dodano po 4 Dodam jeszcze, że akumulator jest nowy, a cały czas wyświetla się komunikat o słabej baterii. Masa też wszędzie sprawdzona i rozrusznik też...
Problemem był czujnik ciśnienia doładowania. Założony był jakis chinol ktory robił zwarcie na napięciu 5v. Zostaje kwestia grzania świec. Ma ktoś schemat zasilania moduły świec?
Instalacja głośnikowa sprawdzona? Napięcia na wyjściach końcówki mocy zmierzone? Sterowanie końcówką mocy sprawdzone? Radio sprawdzone na stole? Podstawione inne radio na próbę? Zasilania sprawdzone? Cokolwiek?
Istnieje szansa, że alternator zes..ł się ze szczęścia po zdjęciu klemy i podał napięcie które uszkodziło sterownik. Pasuje zdemontować wydech i postawić na pionowo, żeby zlać olej. Niegłupim pomysłem byłoby zdemontowanie interkulera albo najniżej położonego przewodu, żeby zlać ewentualny olej. Pasuje też połączyć się w końcu jakimś testerem. Wydech...
Witam, Renault Master 4 - 2021 r. Nie działa obieg zamknięty klimatyzacji manualnej. Siłownik sprawny, brak napięcia na kostce zasilającej. Po naciśnięciu włącznika zapala się dioda sygnalizująca zamknięcie, ale nic się z siłownikiem nie dzieje. Dziwne jest to, że po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka miga dioda zamknięcia obiegu. Gdzie szukać usterki?...
pinoutu przepływomierza nie znalazłem, więc z pomiarów narysowałem samemu (widok od pinów wtyczki którą się wkłada w przepływomierz) https://obrazki.elektroda.pl/2525659300_... na 5 jest wyjście pomiaru powietrza, dałem tam diodę od pinu 3 czyli 5V nic to nie zmieniło, gaśnie nadal, w jeździe też to nic nie zmieniło, nie dymi też bardziej...
Na chwilę obecną na stałe podłącze tylko jedna sekcje 300w i zobaczę jak będzie się sprawowadz i jeżeli zajdzie potrzeba to podłącze dodatkowe dwie a zwłaszcza że naprawdę jest łatwy dostęp. Dodatkowo wykorzystałem jeszcze termostat który był dołączony do dogrzewacza(rozlacza napięcie przy 50 0c) ,zamontowalem go w pewnej odległości od grzałki jako...
Dowiedziałem się od mechanika że te Mastery są bardzo czułe na spadek napięcia i dlatego może wyłączać systemy które najwięcej pobierają prądu a ogólnie jeździ się super mogli by tylko trochę lepiej te drzwi usztywnić żeby nie wiało przy większych prędkościach pozdrawiam
pod maską rzecz jasna tych pod kierownica nie ruszałem masy na silnik i karoserie przeczyszczone i lipa jutro ewentualnie z miernikiem podejde do sprawy napięcia i przejścia sprawdze miałeś przypadek że uszkodzonego czujnika nie wychwytywał komputer?
Oczywiście. Lecz aby zasilić dmuchawę z akumulatora dodatkowego na styk 87 podam napięcie zabezpieczone bezpiecznikiem z tego drugiego akumulatora. Tak aby dmuchawa nie wyładowała głównego akumulatora (webasto tez podłączone do tego drugiego) Akumulatory połączone równolegle (plusy połączone przez przekaźnik.
Rozrusznik do przeglądu. Podepnij kontrolkę pod kabel sterujący na rozruszniku i obserwuj czy pojawia się napięcie miałem podobny przypadek z bmw okazało się że miał poluzowany szczotko trzymacz i brakowało mu zasilania masy. Była to ciekawa zagadka bo rozrusznik kręcił gdy podawałem mu bezpośrednio zasilanie na styk sterujący, a z kluczyka rozrusznik...
Znalazłem opis sterowania takim(podobnym) modułem dla silnika 1,9 dCi . W opisie tym jest że na jednym z przewodów sterujących po włączeniu stacyjki przez 5 sec 0-1V a później napięcie zasilania a na drugim przez 10 sec 0-1V a później napięcie zasilania. U mnie jest tak że na jednym z przewodów jest napięcie zasilania i po włączeniu stacyjki nic się...
Dołączam się do tematu, napięcie na czujniku przy włączonym zapłonie na 1 i 3 przewodzie 4.92v na środkowym 0.0v. Na regulatorze na białym kablu 12.4v a na szarym 3.5v. Problem obrazując wygląda że nie chce zbić ciśnienia z listwy.
Witam. Mam problem, po rozebraniu sterownika okazało się, że elementy dioda BYV32 i opornik WSR-2 są spalone. Wymieniłem te elementy i nadal uległy zniszczeniu. Co może być przyczyną tego? Czy jest to wina sterownika czy raczej coś w instalacji? Te elementy to najprawdopodobniej przetwornica wysokiego napięcia do sterowanie wtrysków. Z góry dzięki za...
Czy rozwiązałeś swój problem? Może znasz wartość napięć dla pustego i pełnego zbiornika? Sygnał analogowy znajdziesz za zegarami.....
Sprawdź ładowanie czyli napięcie przy alternatorze powinno być 14-14,4V także pod obciążeniem czy występuje znaczny spadek. Może być zaśniedziała klema przegrzany przewód, słaby styk do masy albo luźny pasek. Dlatego sprawdź przy alternatorze i przy akumulatorze. Przewody jak sprawdzić jest filmik na YT. https://youtu.be/pZHEcUhCeE4
w środkowym rzędzie bezpieczników tylko 3 mają zasilanie, cała reszta nie ma prądu. Bo nie muszą być pod napięciem ciągle, jak włączysz światła, ogrzewanie lusterek to więcej będzie miało zasilanie, tak trudno spojrzeć na opis bezpieczników? Przepompuj choćby gruszką przed odpalaniem, może paliwo się cofnęło, wskazana diagnoza i podgląd ciśnienia na...
Brak mi informacji, jakie napięcia mają być na tych czujnikach. Podejrzewam zwarcie pomiędzy kablami czujnika wału i lewego tylnego koła. Czy w takim przypadku sygnał obrotów silnika wysteruje w ABS prędkość 14 km/h??? Schemat sterownika silnika mam, ale nie mam schematu pompy ABS, żeby przedzwonić między kablami. Chyba nie myślisz że abs jest podłączony...
Rozłącz kostkę przewodów zasilających i podaj napięcie bezpośrednio z akumulatora, będziesz miał wiedzę o stanie silników. I pytanie za 100 punktów: czy sprawdziłeś bezpieczniki ? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Dodano po 10 https://renault.auto.com.pl/forum/viewto...
Witam, Byłem u mechanika rano i przeskanowałem auto po tej trasie. I takie o to błędy wyrzucił. - DF084 Obwód czujnika położenia zaworu EGR; Przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy -Obwód wtrysku cylindra; zbyt niskie napięcie prądu sterowania wtrysku ( tak jest w przypadku każdego wtrysku. kody błedów : DF099, DF101, DF102, DF100) - DF067 Obwód czujnika...
Błedy, wartosci, napięcia? Skad wiadomo ze ECU wysyła 12 V a ma byc 5 czy na odwrót? Ktos tu strzela na slepo.
Witam Serdecznie, Zamontowałem do renault master 3 zewnętrzny zegar kupiony na znanym portalu aukcyjnym. Zegar pracuje na baterii, a gdy pojawia się na nim zasilanie jest podświetlany i pokazuje napięcie na akumulatorze. Zegar podświetla się gdy światła mijania się pala (ze względu na światła do jazdy dziennej). W bliskim sąsiedztwie znajduje się CB...
Pytanie o sterownik gdzie realnie ma zasilanie stałe niektórzy piszą że M2 i E3 Na zachodnim forum z jest to EDC15C13 KL30 czyli stałe pin F1 i M3 a KL15 pinA1 Realnie tylko po zapłonie są napięcia na M2 M3 więc podłączenie jest inne Jakie podłączenie jest prawidłowe ? 0 281 011 432 Bosch 8200311553 .8200311550
sprawdź napięcie (żarówką np od migacza) na elektrozaworku gaszenia pompy wtryskowej, często się utryndala od niego kabelek w środku przy oczku, izolacja jest OK i tego nie widać, a nie łączy i trzeba skrócić, zalutować do oczka albo po prostu odizolować i pod tą nakrętkę podłożyć i przypiąć trytkami żeby się nie trząsł i jest ok :) u mnie w Masterze...
Cześć, Renault Master 2,3 dCI 120kW 2015 sterownik silnika SID309. Problem jest następujący: podczas jazdy sporadycznie traci moc, wyrzucając błąd P0101 - Sygnał przepływomierza powietrza - sygnał za wysoki. Sprawdzone: - kolektor dolotowy szczelny - przepływomierz powietrza podmieniony z jeżdżącego samochodu - piny w złączy przepływomierza OK Próbowałem...
Witam mam problem z moim masterkiem, jakis czas temu wyświetlił mi sie check engine po podpięciu odczytany zostal blad P0113 - Wysokie napięcie w obwodzie czujnika 1 temperatury powietrza w układzie dolotowym (rzad1) nie mam juz pomysłu co moze byc, wymieniałem przepływki co byście poradzili https://obrazki.elektroda.pl/1708101800_...
Witam Samochód jak w temacie . Po przekręceniu stacyjki na przycisku od podnoszenia zawieszenia cały czas miga dioda po jego naciśnięciu słychać ,że załączają się zawory , ale nie słychać sprężarki a dioda nadal miga .do sprężarki dochodzą trzy kable czarny (chyba masa), zielony (na nim nie ma napięcia , ale po podaniu na krótko napięcia załącza się...
Witam!!! Wlasnie problem polega na tym, że pilot nie działa, napięcie dochodzi mierzyłem na kilku elementach, a mimo to nie działa. Zastanawiam się czy mógł się uszkodzić układ-dekoder, zapasowego pilota nie mam. A czy gdybym znał kod pilota to czy dało by sie rozbroić immobilizer innym pilotem ? i czy jest możiwość wyłączenia immobilizera po przez...
Czyli praktycznie na pewno ktoś coś przeoczył. Bo jeśli "wszystko sprawdzone a nie działa" to ktoś czegoś nie zauważył, czyli w zasadzie diagnostykę można zacząć od początku. Na pierwszy ogień polecałbym poszukanie który moduł odpowiada za wycieraczki, znalezienie w nim masy i podpięcie zewnętrznej masy (najlepiej prosto z akumulatora). To samo dotyczy...
Załóż coś standardowego, bo nie potrzebujesz retboxa. On jest stosowany w samochodach strażackich i widzę ze w karetkach też. Podawane jest napięcie cały czas, by akumulator był zawsze naładowany, a środkowym "pinem" podawane jest powietrze by hamulce w gotowości na wyjazd. (tu w karetce nie potrzeba wiec jest ślepy bez "air"). Dodatkowo to gniazdo...
Sprawdź czy jest napięcie na włączniku zderzeniowym, jesli jego wciśnięcie nic nie dało. Zasila on główny przekaźnik oraz przekaźnik świecy płomieniowej od którego jest ta usterka: błąd po angielsku DF061 PREHEATER PLUGS ACITIVE CIRCUIT, HEATER PLUGS FAULTY OR IN OPEN CIRCUIT. Paliwo to dochodzi?
Renault Master 2.3 165KM 2019 rok Witam, mam problem z moim Masterem. Około 90 km/h pojawia się komunikat check injection i odcina zasilanie auta na 2-3 sekundy po czym znów chodzi normalnie. DPF, Ad Blue i EGR są wyłączone. Na Autel Scan pojawia się następujący błąd: DTC010016 Obwód czujnika przepływu powietrza/napięcie obwodu poniżej progu DTC203116...
Dzięki za szybką odpowiedz, spróbuję tego, z tym że zawór jest sterowany wyciągałem go i zmienia się tam napięcie na nim, słychać, że pracuje, nawet przy daniu 12 volt na niego, żeby był cały czas otwarty, ciśnienie na listwie się nie zmienia ( wpięty w instalacje był wtedy drugi elektrozawor , żeby czegoś nie spalić ). Ale spróbuję jutro tego komputera...
Niestety Francuzi stworzyli skarbonkę nie auto dotyczy to nie tylko twojego modelu ale również Laguny Master i Clio chodzi o silniki DCI nieważne jakiej pojemności to królowe lawet ich problemy są już opisane na forum.Jeżeli chodzi o turbinę to za prawidłową pracę odpowiada podciśnienie sprawdź gruszkę i przewód podciśnienia Turbiny, ściągnij z Turbiny...
Witam mam problem z wycieczkami w masterze z 2011r. Mianowicie nie działaja po podpieciu zasilania czasami rusza troche i staną, po podpieciu pod komputer i włączeniu wycieczek na najszybszy bieg, pokazuje bieg najszybszy za chwilę wolny bieg a jeszcze za chwilę ze nie włączony, bez dotykania manetki, a wycieczki sie nie ruszają. Po sprawdzeniu prubowka...
Współpracując z niektórymi serwisami, procedura którą opisałeś na początku postu powyżej jest standardem. moze sprawdzić na hamowni ile mocy jeszcze zostało ale przyczyny spadu mocy nie okresli jesli jest to usterka mechaniczna lub zwykłe zużycie wtrysków pierscieni lub zmiejszonej srednicy dolotu itd. Tam gdzie pomagam w kwestii chipowania/usuwania...
Cześć , mam problem z niedziałającym prędkościomierzem w Renault Master II 2000r tacho firmy Veeder Root 8400 , auto zostało kupione już z tą usterką impulsator na skrzyni był jakiś poklejony więc zamówiłem drugi używany (co graniczyło z cudem do tego modelu) no i problem w tym że tacho co jakiś czas pokazuję prędkość ale przeważnie tylko podskakuje...
Tak napięcie jest ok 11.5 v przez ok pół sekundy. Następnie amperomierz podłączyłem do plusa i kabla dającego impuls masy na 20 mA i pokazało 0.20/0.50 mA. Żarówka nie świeci ale inne bajery takie jak kierunkowskazy i wyjek normalnie chodzą.
Nie wiem w którym miejscu widzisz jakieś bzdety . Uszkodzenie któregoś z w/w przez mnie elementów może powodować nie działanie 2 biegu wycieraczek . Zrób coś od siebie a nie obrażaj innych . Sprawdź chociaż napięcie . Nie mówię miernikiem , bo to mogłoby cię przerosnąć . Weź chociaż żarówkę z dwoma przewodami i sprawdź w którym miejscu jest napięcie...
master renault renault master renault master przekaźniki
uszkodzony panel dotykowy kontrolka stanu oleju pomiar prądu upływu
k800i simlock bosch sms45gi01e
Trudności z odpalaniem Peugeot 206 1.4 HDi po wymianie układu paliwowego Miernik Metex M-3630 nie resetuje do zera - przyczyny i rozwiązania