GND oczywiscie masa ACC zalaczanie radia stacyjka napiecie po przekreceniu stacyjki (jesli wolisz podlacz to do akumulatra to bedziesz mogl sluuchac radia bez kluczykow. BATERY podtrzymanie pamieci radia do akumulatora +12V REMOTE sterowanie wysowana antena lub zalaczanie wzmacanicza LIGHt tak mi sie wydaje ze jest to cos jak w blaupunktach ze regolujac...
sterowanie tym silnikiem niewiele ma wspolnego z elektryką/elektroniką to tradycyjny diesel (jeden zaworek - napiecie po stacyjce + moduł swiec żarowych) ??????
Po stacyjce to znaczy ze napiecie +12V ma pojawic sie dopiero jak przekrecisz kluczyk w pozycje zaplon ( czyli zapala sie wszystkie kontrolki) i wlasnie jak kolega wyzej pisze ten przewod czarny bedzie mial napiecie +12V po stacyjce:)
Klakson dziala niezaleznie od polozenia kluczyka w stacyjce.Bezpiecznik F17 i wyjscie do klaksonu jest na BB 6(w skrzynce bezp.).Ze schematu wychodzi ,ze bedzie tam caly czas napiecie niezaleznie od stacyjki. Na tym przewodzie wisi tez napiecie do przelacznika swiatel krotkie/dlugie.
Starszy typ przekażnika - z jednym wyjsciem na świece. Czy na pinie 3 czyli sygnał po stacyjce, powinno zawsze być 12v po przekreceniu kluczyka w pozycję "na grzanie" czy napięcie to już na tym etapie uzaleznione jest np. od temperatury płynu? Samą aktywacją przekażnika zajmuje sie sterownik silnika ale czy potrzeba mu 12v ze stacyjki czy nie. Pytam...
Dokładnie jak kolega milejow wczesniej napisał. Jeżeli masz ori radio, to podpiecie urządzenia diagnostycznego wiele powie. Diagnostyka BCM, poszukac w parametrach "STYK S" stan. Jezeli po wylaczeniu, wyciagnięciu luczyka ze stacyjki nadal bedzie "załączony" to albo ta malenka kostka stacyjki uwalona, ale wtedy bedzie blad w Kolumnie kierownicy (adres16)...
Ciągłość przewodu jest . Czegos tu nie rozumiem. Ciaglosc przewodu jest, napiecie na poczatku (stacyjka) jest, jest tez na srodku (BSI), a na koncu (BSM) nie ma? Albo robisz cos nie tak (nie chce mi sie wierzyc), albo opowiadasz bajki (watpie), albo... moje porady sa falszywe. Podaj VIN na PW - musze sprawdzic, czy zalozylem wlasciwy silnik.
Z SZYBĄ NIE MA KŁOPOTO : BIERZESZ Z KOSTKI OD STACYJKI NAPIECIE WSTAWIASZ BEZPIECZNIK NA TYM PRZEWODZIE PROWADZISZ DO KABINY NA WŁĄCZNIK A Z WŁACZNIKA PROSTO DO SZYBY A MASE PRZEWIERC SOBIE NA MAŁY BLACHWKRET I PRZYKREC DO KAROSERII A Z AWARYJNYMI JEST TROSZKE ZABAWY !!!!!! Nie pisz dużymi literami! j.
Może jest alarm który odcina napiecie po stacyjce i coś z nim nie tak skoro nie zamyka też zamków?
musisz doprowadzic napiecie zasilania do radia odzielnym kabelkiem niezalerznym od stacyjki
Wiadomo, że chodzi o napiecie rozruchu ze stacyjki. Jest to napięcie na kostce, czy nie ma? Tu masz schematy do Poloneza, szukaj: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
Kostka stacyjki. Sprawdź czy dochodzi napiecie na bezpieczniki. Swiatła działaja poza stacyjka, dlatego uważam ze problem tkwi w stacyjce
Witam.Radyjko napewno posiada takie dwa kabelki jak zólty i czerwony Zólty podlaczamy prosto z akumulatora do klemy + (plus) .Zas Czerwony to odpalanie radia ze stacyjki .Podlaczamy go do przewodu + na którym po przekreceniu stacyjki mamy napiecie .Jesli nie znajdziesz takiego przewodu polacz czerwony i zólty przewód razem . http://obrazki.elektroda.net/3_118617804...
A dostaje napiecie ze stacyjki na automat?
To jest wersja skandynawska do przekaznika swiatel podawane napiecie po stacyjce
Sprawdzałes napiecie? do stacyjki od itd?
Użyj przekaźnika podtrzymującego podświetlanie wnętrza samochodu. One po zdjęciu 15 podtrzymują kilkanaście sekund napiecie na wyjściu.
Znajdujesz kabelek w samochodzie majacy ciagle napiecie nawet po wyjeciu kluczyka ze stacyjki. Podlaczasz dwa kabelki z radia: Zolty i czerwony do tego PLUSA znalezionego wczesniej. Zobacz w instrukcji obslugi od radia czy napewno Czerwony i Zolty to Kable Pradowe "+"
bardzo podobny jest w huyndaiu Pony tylko ten ma chyba dodatkowe wyjscie wirnika do podlaczenia obrotomierza. Ten gruby bialy to wiadomo bezposrednio do akumlatora. styk L to kontrolka ladowania wpieta pomiedzy L a 12v po stacyjce styk S to prawdopodobnie napiecie odniesienia i podlacza sie typowo to do styku +12v po stacyjce Ale ostatnio mialem w rece...
występuje dziwny spadek napięcia po włączeniu stacyjki,sytuacja jest o tyle dziwna ze napiecie spada do około 10-9V na kilka sekund i wraca do 12,5 V. dzieje się to po włączeniu stacyjki ale nie za każdym razem...syczy wtedy tez akumulator napięcie wzrasta i przestaje syczeć Ewidentnie akumulator uszkodzony i nadaje się do wymiany.
zwykła stacyjka, ale najpierw zobacz czy dochodzi ci napiecie 30 do stacyjki bo moze kabel zgnił pod maską lub siedzieniem
jak sprawdziłeś stacyjke ? napiecie po zapłonie wychodzi? Dodano po 2 sprawdż czy dochodzi napiecie do stacyjki i czy wychodzi w momecie przekrecania
A czy przypadkiem nie potrzeba przy tym schemacie podlaczac wogole radia? Przeciez jak podam napiecie ze stacyjki to i tak pojdzie ono na przekaznik i samochod zapali.. ?? Pozdrawiam
acc przypadkiem nie znika podczas zapalania .( za proste ) .......Jak pamietam to w 206 Gdy robie odcięcia to przerwany obwód czyli +acc musi być zamknięty w momencie przekręcania kluczyka . a nie tak jak w większości innych aut można przekręcić klucz w pozycje zapłon a potem pobudzić i zapalac . Dokladnie + po stacyjce zanika, w innych autach tego...
1 sprawdz połączenia masowe przewody koloru zielonego 2 od bieguna plusowego w akumulatorze podłaczony jest przewód z bezpiecznikiem sprawdz czy na kabel oczkach niema sniedzi i czy napiecie ma 12v 3 rozłacz kostkę stacyjki i zobacz czy złacza konektorowe są czyste. Potych zabiegach na 200% muszą dobrze swiatła swiecić pod warunkiem że jest sprawne...
Myslisz o całkowitym wyeliminowaniu stacyjki czy tez tylko o samym załączeniu rozrusznika?W tym drugim przypadku zamiast podawac napiecie stykiem w stacyjce podajesz go przyciskiem.
A ja bym strzelał w uszkodzona stacyjke ktora od drgan odcina napiecie kontrolki, dodajac do tego podładowane akumulatory , czyli teoretycznie alternator moze przerwac "produkcje " pradu na chwile , potem dostaje napiecie ze stacyjki znow sie wzbudza a kontrolka mrugnie. Ale to tylko teoria
Moze auto ma alarm?, moze nie dochodzi napiecie do stacyjki lub do samego rozrusznika sprawdz kable , jest mnóstwo przyczyn takiej usterki jak by immo blokowało wtryski i pompa by nie ruszyła.
ktory rok tego hdi...immo fabryczne tez raczej odpada,inaczej sie zachowuje zablokowane..raczej problem pomiedzy stacyjka a cewka rozrusznika,sprawdz czy w momencie nie zapalania przychodzi na rozrusznik-na elektromagnes napiecie ze stacyjki.
czerwony przewód idzie do rozrusznika (sterowanie elektromagnesu) zmierz miernikiem czy pojawia się tam napiecie wzgledem - po przekręceniu klucza w pozycje rozruchu ewentualnie podaj bezposrednio + na ten przewód przy stacyjce jak zakreci to stacyjka do wymiany (kostka elektryczna stacyjki)
przed stacyjką na czerwonym kablu spada napiecie do 7 v za stacyjką spada tak samo
czujnik predkosci pojazdu ma 3 pinowa wtyczke a polaczenia sa takie 1 pin masa pojazdu 2 pin wyjscie sygnalu do licznika na pin 3 zlacza 20 pinowego 3 pin to napiecie po stacyjce
Zewrzyj srobokretem na rozruszniku ten gruby plus co dochodzi z aku razem z takim cienkim (napiecie ze stacyjki), pamietaj zeby auto bylo na luzie. Jak zakreci tzn. ze przerwa w polączeniu stacyjka - rozrusznik. Lampki na desce swiecą?
przestało mi grać radyjko i sprawdziłem napiecia na kostce ISO napiecie podrzymujące jest napiecie ze stacyjki jest 12V i sprawzilem jeszcze napiecie na bezpiecziku tym w radiu i okazało sie ze jest za małe. raz sprawdzalem było 4.5 za chwile 2.2V O CO CHODZI? Pisz bez Caps Lock-a, także w tytule. Zmieniłem.
nie jest potrzebny zaden czujnik do stacyjki wystarczy pobrac napiecie ze stacyjki ktore pojawia sie po przekreceniu stacyjki i je ograniczyc np rezystorem 1k a za nim dioda zenera 5,1v tak aby dostosowac to do potrzeb procka ewentualnie zastosowac transoptor. w przypadku zamkniecia drzwi sytuacj jest podobna masz czujnik w drzwiach. co do zatrzasniecia...
czy wystarczy jak znajde kabelek na ktorym pojawia sie napiecie po przekreceniu stacyjki i podam na niego stale napiecie czy jest tam w tym module jakis kabelek ktorym mozna wysterowac dwie szyby
a w jakim aucie,moze uszkodzona kostka stacyjki,zmierz miernikiem napiecie czy nie ginie w momencie przekrecania stacyjki na rozruch
Czyli co alternator nadaje sie na smieci, czy jest mozliwa naprawa w jakims zakładzie elektromechanicznym? Bo jak podłacze kontrolke pod L, napiecie po stacyjce pod IG, a gł. przewód z akumulatora na alternator pod rube M6, to jest opór, czyli mozliwe ze regulator do wymiany?
Witam Proponuje ci sprawdzic czy lub jakie napiecie dochodzi do kostki podlaczonej do stacyjki-prawdopodobnie masz przegrzany lub uszkodzony przewod glowny doprowadzajacy napiecie. Pozdrawiam
no tak, ale pzed rozruchem gdy przekrecisz kluczyk w stacyjce to swiece zarowe powinny podgrzewac komore spalania przed rozruchem. czyli napiecie po przekrecenui stacyjki (przed rozruchem) powinno byc 11 - 14V. tak mi sie wydaje ze tak powinno byc
jakies powody łapania błedów musza byc pewnie zły skład mieszanki na gazie pewno uboga a reset komputerka musisz zrobic przekaznikiem sterowanym plusem po stacyjce czyli właczasz przekaznik w obwód zasilania stałego które idzie do kompa i sterujesz tym przekaznikiem z lini gdzie pojawia sie napiecie po stacyjce
Zawieszony , zatarty bendix . Demontaz i sprawdzic . Nie ma bezpiecznika w ukladzie rozrusznika .Sprawdz czy wwychodzi napiecie zasilania ze stacyjki .Sprawdzic czy czasami gdzies masa karoserii i silnika do akumulatora jest cala i poprawna .
Przy module domykania szyb jest przewód (kl15, napiecie po stacyjce), które informuje moduł o włączeniu zapłonu i domykanie szyb nie działa. Zobacz czy masz podłączony. Sterowanie domykania można zasterowac masą. Montowałem różnych producentów moduły domykanie i nie spotkałem się z takimi problemami.
Poprzednio mederator usunął post nie wiem dlaczego więc pisze jeszcze raz. Podpiąłem jak wyczytałem w innych postach niebieski kabel pod 12V i włacza się instalcja gazowa (elektrozawór). W momencie przekręcenia kluczyków w stacyjce napiecie zanika. Pisali że trzeba jeszcze podpiać jeden kabel pod stacyjkę ale który ?
prawdopodobnie czerwony to stacyjka a fioletowy to aku. czerwony podlaczasz pod napiecie ktore pojawia sie po przekreceniu stacyjki, a fioletowy dajesz pod stałe 12v, czyli napiecie ktore jest niezaleznie od stacyjki. od biedy mozesz podlaczyc oba pod stale 12v. nie napisales czy po wyswietlaniu godziny probowales cos wlaczyc, moze godzina dziala zawsze,...
Emulacja sondy lambda rozjezdza Ci mapy wtrysku .Sprobuj ustawic emulacje sondy lambda "na mase" .Bedzie walilo bledem 537, ale nie ma to wplywu na prace silnika na gazie.Sam mam Felke 1.3 MPI i emulacja fala rozjezdzala mape wtrysku - w zimie po odpaleniu lubilo przylewac silnik .Zmienilem emulowanie na emulacje "masa" i problem zniknal.Jakis sterownik...
Czyli sprawdzać te 3 kable od strony samochodu na ktorym jest napiecie przy wyłączonej stacyjce ? A jesli znajde ten stały to co wtedy?
Zobacz czy dochodzi na styk na wsówke na rozruszniku napiecie jak bedziesz prówował odpalać, ja bedzie to coś z rozrusznikiem jak nie to prwnie kostka w stacyjce.
Sprawdziłem w domy centralke i jest chyba spalona. A jezeli chodzi o pikanie przy zakładaniu klemy to sie by zgadzało. Witam, rozumiem, ze masz schemat montazu, sprawdzales napiecie po stacyjce? Do programowania potrzebna wlaczona stacyjka, sprawdzales przelacznik? to tyle przychodzi mi na mysl - powodzenia
Zapomnialem dopisac beapieczniki sprawdzone, wiazka obok zbiornika juz jest ok, teraz jest problem miedzy bezpiecznikami a kostkami pod maska Dafa gdzie moze byc klopot ? (zolta kostka) ze w jednym przewodzie jest tylko napiecie a powinno byc w dwuch ,po poprzekreceniu stacyjki pojawia sie napiecie w tym co trzeba i dodatkowo w tym co ma byc na stale...
Wedlug AutoData sa trzy rodzaje napiecia do skontrolowania na tych pinach sterujacych cewkami: Po stacyjce - wlacza sie napiecie akumulatora na krotki czas pracy pompy paliwowej. Przy kreceniu i przy pracy silnika. Mam tez drugiego cieniasa na chodzie z takim samym silnikiem i w nim to sie zgadza. W tym popsutym idzie napiecie tylko po stacyjce a przy...
jedno napiecie stałe po właczeniu stacyjki drugie po załaczeniu wycieraczki
Napiecie na kablu idacym od stacyjki,albo tez masa na silniku. Pozdr.
+ 15 to oznaczenie na schematach przewodu na ktorym pojawia sie napiecie po wlaczeniu stacyjki ,,, czojnik przykreca sie przy parowniku
Sprawdz czy dochodzi napiecie z włącznika na bezpieczniki F5 i F6 (prawe i lewe pozycyjne). Jek włączysz pozycyjne to powinno pojawic sie napiecie na tych dwoch bezpiecznikach. Jak nie ma, to rozbierz obudowe na kierownicy (tam gdzie stacyjka). Na jednym kablu powinien byc caly czas plus (zaplon i swiatla wyłączone). Jak jest, to sprawdz czy pojawia...
Posprawdzaj czy jest napiecie na elektrozaworach przy zalaczonej stacyjce.
Nie neguje twoich wypowiedzi choc uwazam troche inaczej. Zgodze sie ze np w megane czy sceniku dmuchawa moze dzialac po uruchomieniu silnika, glownie w wersjach z katrą zdalną ale to dlatego ze wciskając przycisk start jednoczesnie wlaczasz zaplon i uruchamiasz silnik ale tu jest jak w kazdym normalnym aucie, stacyjka ma cztery przewody z wyjsciem napiecia....
Witam wszystkich i proszę o pomoc mam Ford Focus MK2 z 2010r 1.6 benzyna w którym przestało działać radio ponieważ pewien fachowiec podłączeń odwrotnie przewody prostownika pod klemy akumulatora na szczęście spalił się tylko bezpiecznik 3A, został wymieniony pozostałe też sprawdzone radio (6000cd) do kostki dochodzi tylko napiecie ze stacyjki a brak...
musisz skonfigurowac odpowiednio przewody od centralnego-czarny,bialy ma byc wolny rozowy, pomaranczowy +12V a na zielonym i niebieskim beda pojawialy sie naprzemiennie sygnaly +12V (nastepnie ustawiasz na 3,5 sek czas i pneumatyk smiga) na pomaranczowym -12V a na zolty podajesz napiecie po stacyjce +12V i przekaznik zalacza sie wtedy
Po zamontowaniu Odciecia pom.pal na bez 29 w golfie IV TDI Pompowtryskiwacze Zapala sie lampka ESP przy uruchamianiu.Zapala się wtedy gdy wczesniej podam napiecie ze stacyjki (przekrece kluczyk) a nastepnie zamkne przerwany obwód pompy w celu uruchomienia silnika. W odwrotnej kolejności jest OK. Dziękuje za ewentualne odpowiedzi!!!
Schowaj miernik. Pasożytnicze napiecie
Dzieki za odpowiedz. Prawdopodobnie juz znalazlem przyczyne. Prwdopodobnie przy wymienie kostki w stacyjce mechanik zle podlaczyl i zamiast po wlaczeniu stacyjki pojawiac sie napiecie +12 znikalo. Po wlaczeniu stacyjki alarm sie aktywuje jak nalezy io dziala. Czy to mozliwe, co o tym sadzicie zanim pojade narzekac mechanikowi? Dzik1980
Sprawdz czy wogole dochodzi napiecie do tego elektrozaworu po wlaczeniu stacyjki w pozycje zaplon,jesli tak to czy napiecie jest w momencie krecenia rozrusznikiem bo u mnie w tej pozycje wlasnie zanikalo a winna byla kostka pod stacyjka a nie elektrozawor.
moze gdzies brak styku przy liczniku. Najierw sprawdz co ma zapisane w sobie sterownik. Potem wyciagnij licznik i sprawdz czy dochodzi napiecie po zalaczeniu stacyjki. Byc moze cos na kostkach
Ja bym zaczął od sprawdzenia stacyjki czy czasami nie uszkodziły się styki zasilania opisywanego na schematach jako ACC i czy czasami po wyjęciu kluczyka, nadal nie ma tam napięcia zasilania +12V. Jeżeli silnik nie gaśnie po wyjęciu kluczyka ze stacyjny to znaczy, że nadal jest podawane zasilanie na komputer silnika, a tym samym na pompę paliwa, wtryski....
dziekuje za podpowiedz ale niestety żólty kabel jest tylko jeden Dodano po 10 dziekuje za podpowiedz ale niestety żólty kabel jest tylko jeden pojawia sie na nim 12v po zalaczeniu stacyjki podaje napiecie na radio niestety Francuskie samochody lubia miec inaczej niz europejski standard zamiast grubego czerwonego na zasilaniu jest cienki zielony .sprawdze...
Licznik miałem godzinę w domu. Poszedlem do samochodu i podpiąłem w celu pomiaru i nagle wskazania pojawiły się na wyświetlaczach. Zrobiłem pomiar tak czy inaczej i napiecie przy wlaczonej stacyjce wynosi na jednym pinie 10,03 a w drugiej konfiguracji 11,7. Gdy wyłączę stacyjkę nie ma napiecia na żadnym pinie, czy tak ma być? Chyba będę musiał poczekać...
Nie wiem jak w tym silniku ale jak rozrusznik jest w tym miejscu co w benzynie to współczuje temu co go będzie odkręcał ( a szczególnie masa na górnej śróbie. Przed wyciągnieciem go sprawdz czy masz napiecie na styku 50 przy kreceniu rozrusznikiem bo może kostka stacyjki ,albo zobacz jeszcze niech ci ktoś próbuje kręcić a ty stuknij w rozrusznik albo...
może być terz stacyjka, robilem coś podobnego w AUDI 80, poprzekreceniu stacyjki rozrusznik kreci ale ale odłanczało napiecie na cewke i nie chcał zapalic, na pychanie było problemów, sprubój go zapalić na pycha jeżeli odpali to stacyjka do wyminy a konkretnie kostka elektryczna stacyjki.
W stacyjce powinien isc przewod : Czerwony Czarny Zielony Czarny z bialym paskiem Gdy stacyjka jest zalaczona to : Czerwony przewod zwarty jest z czarnym Zielony przewod jest rozwarty wzgledem czarnego z bialym paskiem Gdy stacyjka jest wyłaczona to Czerwony przewod jest rozwarty wzgledem czarnego Zielony przewod zwarty jest z przewodem czarnym z bialym...
sprawdź czy na stacyjce nie zanika napiecie zasilające komputer w momęcie rozruchu
Ze nie ma przerwy na przewodzie do automatu to jeszcze nic nie znaczy.Zmierz jakie jest tam napiecie podczas rozruchu.Jezeli na krotko dziala wiec gdzies tam musisz szukac przyczyny.Czasami wystarczy przeczyscic styki przy automacie i rozruszniku.Zmierz rowniwz napiecie przy kostce stacyjki.
Sciagniecie klemy na 5 minut nic nie dalo dalej to samo brak reakcji kontrolka od immo nie swieci nie swieci zadna kontrolka na desce oprócz tej od otwartych drzwi...ma kto może jakiś schemat do tego ustrojstwa ? Wtyczka od kostki stacyjki ma napiecie na wszystkich zaciskach po przekreceniu stacyjki A na jednym pojawia się dopiero po przekreceniu na...
Przekaźnik odłączający "prawdziwe" napiecie zasilania, zasilany z 12V po stacyjce.
albo zmierz napiecie na "stałym" i "po stacyjce" przy samym radyjku-może instalacja kombinowana i coś tam przysiada skoro u kumpla działało
Witam, mam problem z rozrusznikiem w vw lupo 1.2 tdi tiptronic, rozrusznik nie kręci po prekręceniu stacyjki, jeśli podamy napiecie bezposrednio do rozrusznika to kręci. Kostka stacyjki wymieniona przkaźnik sprawdzony, przewód do rozrusznika z przekaźnika ok, pytanie czy jest jakis wyłacznik który go blokuje ?? Auto po dzwonie może jakies napinacze...
Radio mam podlaczone tak ze stale zasilanie i to do podtrzymania pamieci sa polaczone razem do akumulatora. Moze byc tak ze to radio poprostu nie powinno byc podlaczone na stale do napiecia a trzeba wziac napiecie juz zza stacyjki?
Wiem ze mio udostępniał MIO MIVUE SMARTBOX II tylko że ja posiadam podobny kontroler i problem w tym że nie wiem jakie napiecie ustawić tak zeby bylo dobrze i wlasciwie jedyny problem jaki mam to wybrac konkretne napiecie z przedzialu 10.8 - 13 V, w tamtym urządzeniu prawdopodobnie tez trzeba bylo zdefiniowac wartosc napiecia do odciecia ale nie jestem...
slyszalem wlasnie od kolegi ze napiecie podawane jest ze stacyjki i nie przechodzi przez skrzynke... tylko pomiedzy stacyjka a tym ukladem ma byc jakis kondensator filtrujacy ktorego nie moge znalezc,
Witam, mam nastepujacy problem z podswietlaniem stacyjki, sprawdzalem napiecie na kabelkach do podswietlenia stacyjki bylo 12V czyli wszystko OK i... przypadkiem zrobilem zwarcie tych kabelkow i cos strzelilo i teraz przy otwartych drzwiach napiecie na kabelkach jest ok 1V (powinno byc 12), a po przekreceniu kluczyka skacze do 1,5V sprawdzalem bezpieczniki...
zobacz tylko czy po wyjeciu kluczyka ze stacyjki masz napiecie na tym kablu, bo do podtrzymania pamieci w radio musi byc caly czas napiecie. A jak on idzie do masy to jak by to byla masa :-/
Moze tez byc usterka na samym rozruszniku cewka wylacznika elektromagnetycznego dostaje napiecie ze stacyjki wciaga rdzen przestawia zebatke jednak nie zamyka obwodu pradowego rozrusznika, albo zamyka tylko rezystancja stykow jest duza i rozrusznik nie ma sily sie obrocic.Ja tak mialem u siebie w samochodzie rozrusznik na warsztacie bez obciazenia chodzil...
Fura pali ale mam jeszcze jeden problem czy kto dysponuje moze jakims schematem do Opla Sintry gdyż nie można go odpalić ze stacyjki a mianowicie po przekeceniu kluczyka na rozruch napiecie pojawia sie przy stacyjce na przewodzie który powinien właczyć cewke rozrusznika a na samym rozruszniku nic niema. Dodam że bezpieczniki sprawdziłem i są ok. Pomoze...
Z tego wynika, iz na zlaczu 15 nie masz plusa. Pomiedzy + akumulatora a zlaczem 15 jest bezpiecznik, stacyjka, kostka polaczeniowa - sprawdz te elementy. Czy na pinie 30 stacyjki jest napiecie.
poszukaj w kostce gdzie są bezpieczniki takiego w którym dopiero po właczeniu stacyjki pojawia sie napiecie i do tego podłacz kabel REM
Wez miernik i sprawdz czy napiecie dochodzi do stacyjki i z stac... dalej na zegary, przeł. kierunków itd. i czy masz masę dobrą na ramie, silniku. Reg. napięcia tak jak wyżej (do ładowania służy)!!!!! Może kolega wtedy odłaczył coś ja na krótko go paliłeś?
Napiecie po zapłonie masz w w UEC'u, przecież to dziecinnie proste. Ja zawsze z tego miejsca biorę, czy to w zafirze b czy w astrze h. Ten co pisze o stacyjce to jest ciekawy gość, chłopie, to zafira b i nie ma tam dostępu do stacyjki bo ta jest w CIM! Na czarnym kablu wtyczki CIM jest plus po przekręceniu klucza.
Witam Panowie proszę o pomoc w pewnej kwestii. Podłączam ledowe światła dzienne do auta, jest to astra h z fabrycznymi skrętnymi xenonami AFL. Kupiłem taki rozdzielacz bezpiecznika "Baypass" by móc podłaczyć sie pod bezpiecznik w którym pojawia sie 12v po stacyjce. bez ciecia i lutowania. Znalazłem bezpiecznik w którym pojawia sie napiecie po stacyjce,...
Napierw pokazalo ze brak napiecia potem poruszal tym kluczykiem we stacyjce i zaloczylo sie napiecie na sterowniku . Zaobserwuj czy podczas przekręcenia kluczykiem na rozruch świecą kontrolki na zegarach. Kilka razy spotkałem się że na zapłonie kontrolki świecą a na rozruchu gasną i wtedy samochód nie odpali. Kostkę stacyjki możesz wymienić, jest banalnie...
Podlacz ten wyswietlacz tak, zeby mial napiecie dopiero po przekreceniu stacyjki. Zeby podczas postoju byl calkowicie odlaczony. Wskazania temperatury nie sa ci chyba potrzebne jak auto stoi w garazu.
Masz namysli ze mam wymienic baterie? Czy jest w kluczyku albo w stacyjce czujnik ktory mierzy napiecie w baterii??
co znaczy za dlugo?? ile czasu? sprawdz jakie napiecie masz na swiecach, obecnie w autach sosuje sie rozne dziwne patenty np po otworzeniu drzwi na swiece jest podawane napiecie ok 8-9v a pelne napiecie dopiero po przekreceniu stacyjki wiec najpierw sprawdz podczas dlugiego grzania jakie napiecie masz na swiecach, moze sie okazac ze tak sa sterowane
sąsiad w astrze 1,7D (najzwyklejsza pompa bez żadnej elektryki) ma taką historię że silnik mu dopiero gaśnie po wciśnięciu pedału hamulca! po wyłączeniu stacyjki napiecie nie jest podawane na elektrozawór a silnik nadal pracuje, dopiero lekkie wciśnięcie pedału hamulca powoduje że silnik gaśnie
a moze cos ze stacyjka? Jak krecisz odlacza napiecie z jakiegos obwodu, np. kompa, pompy itp..
jak przekrece kluczuk w stacyjce to zanika napiecie dopiero przekrecam z dwa razy i wtedy łapie, rozrusznik sprawdzony, tylko benzyna gazu nie mam
Sprawa pompy wyjasniona, wykrecilem ja ponownie i sprawdzilem... elektrozawor jest podlaczony w kostce tak ze jak podlaczam do auta napiecie dostaje po stacyjce. Czyli VW podszedł do sprawy profesjonalnie, pompy mozna downolinie montowac bez przeróbek. Dzieki za uwage. PS zapraszam do postu na temat ustawienia rozrządu w tym silniku. pozdr
Wszystko jakby nic sie nie stało , kręci ładnie bezpieczniki sprawdzone 2 razy, prąd na czarnym przewodzie wychodzącym z kostki stacyjki jest, napiecie na przekazniku pompy paliwa tez jest ,przewody w skrzynce i okolicy kierowcy ok tylko nie ma chol...o połaczenia z ECU
teraz sprawilem jeszcze raz na wlaczonej stacyjce 30 pin napiecie 85 pin napiecie 86 pin napiecie test robilem miernikiem jeden kabelek do silnika drugi do pinu zasilanie na pinach w granicach 13v tak mam dwa wentylatory
Sprawdz sobie czy na czerwonym lub pomaranczowym przewodzie pojawia się napiecie po przekręceniu stacyjki a zanika po wyciągnięciu kluczyka? * Jeśli tak to musi działać, no chyba ze w radiu jest mostek pomiędzy tymi przewodami, * Jeśli nie, to proponuje poszukać wyjścia w stacyjce na którym pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka i zanika po jego...
jest to typowe iso na jednej kostce ida kable glosnikowe na drugiej zasilajace Dodano po 5 na kablu zasilajacym(zolty) idzie napiecie po przekreceniu stacyjki wiec zamienilismy kabel ten z kablem ktory ma napiecie stale (czerwony) wiec podlaczylismy zolty do czerwonego a czerwony do zoltego i wtedy radio wogole sie nie chce wlaczyc co to moze byc??...
styki stacyjce cewka stacyjce seicento stacyjce
excel ocena zatarty silnik naprawa myjki ultradzwiękowej
zasilacz laboratoryjny kompresory tagred
Gdzie wlutować trymer do regulacji chodu zegara kwarcowego? Wytrzymałość profilu aluminiowego 6060 100x200x4 mm