Rolkę napinacza sprawdź i alternator bo pompa zazwyczaj daje znać o sobie podczas skrętu albo napinacz nie napina i pasek ślizga płyn w normie?
Wymieniłem alternator na nowy - zamiennik. Teraz wszystko ok. Po odpaleniu 14,4V, podczas jazdy 13,5V. Jeszcze tylko zmienię napinacz i pasek i może trochę wzrośnie
Witam. Ja w swojej 206-ce montowałem niedawno wspomaganie. Najprościej to kupić całość z jakiegoś autka co było rozbite (raczej tył :) ) lub ktoś sprowadził sobie na części i akurat wspomaganie ma na zbyciu. Ale wtedy odpada "anglik" bo maglownica jest na drugą stronę. Generalnie to potrzebne jest: maglownica pod wspomaganie, pompa wspomagania ze zbiorniczkiem...
Problem rozwiązany. Diagnoza dzięki wam kolejno : - zatarte sprzęgło alternatora - nieprawidłowo założony pasek - za krótki pasek o 5 cm, co uniemożliwiało jego poprawne założenie W związku z powyższym, napinacz praktycznie nie był napięty więc nie pracował poprawnie, zmarznięty i "zesztywniały zimnem " pasek zaczynał wesoło podrygiwać, zużył się a...
Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej peugeot boxer 3.0 HDI - nie ładuje mi alternator pomimo że jest sprawny (został wymieniony). W porządku jest też pasek i napinacz. Najprawdopodobniej mam gdzieś uszkodzony przewód wzbudzenia - chciałbym na schemacie sprawdzić gdzie ma złącza i jak biegnie.
Hmm. W takim razie robiłem już samochody z dwoma napinaczami i nie zauważyłem tam jakiejś wielkiej filozofii wymiany paska. na co zwrócić uwagę następnym razem? Edit: czekaj, chcesz powiedzieć że silnik elektryczny - alternator - uruchamia silnik przez pasek klinowy? I to ma się nie rwać? Kto to wymyślił.
6PK1437 Pasek idzie kolejno z walu korbowego na napinacz, pompe wspomagania, rolke kierunkowa duza, alternator, rolke mala i na wal. Napinacz przykrecony jest centralna sruba BTR (klucz trzpieniowy 8 mm).
Pasuje poluzować pasek zdjąć potem przygotować miejsce korytarz trasę na alternator wyjęcie i włożenie. Zbędne elementy zdemontować. Rury filtry powietrza silnika paliwa jeśli od góry chcesz wyjąć. Chyba że masz kanał to albo wachacze będą przeszkadzać albo coś tam jeszcze. Ogólnie mechanika samochodowa to nie jest łatwe zadanie bez odpowiedniego sprzętu...
Witam Ponieważ nie znalazłem odpwiedzi w moim problemie może ktoś pomoże. Problem ( a może tak ma być ) jest z drgającymi napinaczami paska PK. Wymieniłem pasek , wymieniłem rolkę napinającą górną , a następnie dolną. Obecnie obie rolki drgają ( dodam film na YT ). Wiem że problemy bywają ze sprzęgłem alternatora ale mój ma alternator do start-stopu...
kris ale te 5 mm, może troszkę więcej, bo na oko. nie ma możliwości naciągnąć na blokadę. Nawet złożyłem górę przy zablokowanych wałkach i dół bez blokady, próbowałem naciągnąć na blokadę bo akurat obrót trzeba zrobić w prawo, to za pomocą przedłużki przy bardzo dużej sile nie idzie tego naciągnąć Dlatego tak jak napisałem, pasek jest nieco krótszy...
Silnik 1,4 KFX. 98r. Najbardziej pasuje mi 1 obrazek. OK, czyli dwa paski. Najpierw luzujesz alternator, ściągasz pasek, potem luzujesz napinacz i zdejmujesz ten od wspomagania. Poprawne napięcie tego w "warunkach domowych" może być problematyczne, bo jest do tego specjalny przyrząd. Wartość naprężenia paska: 102 jednostek seem. Napinanie za pomocą...
Jeśli chodzi o piszczenie przyjrzałbym się osprzętowi alternatora, pasek, napinacz itd być może to przyczyna piszczenia. A silnik chodzi normalnie. Ew. Można przyjrzeć się wtryskiwaczom, być może któryś z nich nie podaję odpowiednio paliwa i stąd trochę "nierówna" praca, która stabilizuję się gdy zaczyna łapać temp.
Witam Peugeot 405 1.9 sri po rozgrzaniu silnika coś piszczy. Po osłuchaniu rurką piszczy coś w okolicy pierwszego cylindra pod łapą zawieszenia silnika mniej więcej na styku głowicy z blokiem od strony rozrzadu. Jest to bardzo wysoki i dość głośny dźwięk, pojawia się mniej więcej po trzecim załączeniu się wiatraków w chłodnicy. Ściągałem pasek alternatora...
Alternatora nie wymieniałem, właściwie nie widzę żadnych nieprawidłowości w jego pracy, akumulator jest nowy, auto dotarło z kompletnie padniętym akumulatorem, po półrocznym postoju. Przy ustawieniu na "mróz" (cokolwiek to oznacza...) ładowanie na poziomie 14,1v więc najbliżej tradycyjnych alternatorów i tak już zostawiam, myślę że będzie ok. Do filtra...
Pasek naciągnąłem blokując najpierw kołkiem metalowym napinacz dynamiczny, następnie naciągając rolką z mimośrodem aż do zluzowania kołka z napinacza dynamicznego. Napinacz dynamiczny drga w czasie pracy silnika, zmieniałem go, w poprzednim sprężyna (tłumik drgań) miała wyrobione gniazda. Alternator, a także inne elementy sprawdzałem pod kątem luzów...
Witam. Kune dzięki za odpowiedz, ale w Strat Stopie jest alternator więc dobrze napisałem. Sprawa rozwiązała się sama. Padły napinacze paska podzespołów. Na początku był obiaw pisku i braku odpalania ze Start Stopu (bo za słaby był naciąg paska), a pózniej to już tylko pisk. Po odwiedzinach w serwisie okazało się, że dwa napinacze są do wymiany. Przy...
Witam, Proszę się nie wkurzać, nie mam czasu na elaboraty. Podpinam się pod temat gdyż dotyczy tego samego modelu i pośrednio (lub bezpośrednio) łączy się z rozrządem... Rok temu zgasiłem autko i po godzinie miałem problem z odpaleniem. Zrobiłem ok. 2000 tysi i oddałem do mechanika ( przy gaszeniu pasek rozrządu przeskoczył o jeden ząbek ). Wszysko...
Witam, Pacjent: Peugeot 307 2.0hdi 110km 2003r Problemem jest głośna, wręcz nierówna praca silnika na jałowych obrotach, która się pogarsza przy ruszaniu na tzw. półsprzęgle (towarzyszą przy tym piski). Podczas dodania nawet delikatnie gazu, bądź jazdy problem znika Ostatnio były wymieniane: rozrząd, pompa wtryskowa(używana), regulator ciśnienia paliwa,...
Dzieki Georges ! Jest to "rozpiska" do alarmu do Peugeota 307 a ja caly czas szukam masy drzwi do dezaktywacji alarmu po otwarciu drzwi z pilota i wylaczeniu alarmu i mysle, ze z tego pinu 32 zielonego konektora bede mogl wziac. Tylko tam jest plus a czy centralka moja to "lyknie" czytalem o inwerterze ale nie mam pojecia z czym to sie je. Myslalem...
Witam. Po wymianie silnika w Peugeot 806 na silnik, który nigdy nie był montowany w tym aucie tj. na silnik XUD11ATE (P8A) lub XUD11ATEY (PHZ) (montowany m.in. w Peugeot 605, Citroen Xantia i XM) jest problem z prawidłowym prowadzeniem paska wieloklinowego i z tego powodu pasek ślizga się na kole alternatora. Oryginalnie powinno być drugie koło prowadzące...
Witam. Mój Peugeot 406 1.6 z 1996 roku benzyna,gaz, bez klimy projekt z XII miesiąca. Teraz problem który trwa już bardzo długo i po prostu sobie z nim nie radzę. Kupiłem samochód w lipcu ale od początku nie chodził on równo tzn. tak jakby chodził na 3 cylindrach lub jakby miał ciągle włączone ssanie automatyczne. Ale nic stwierdziłem że sobie z tym...
Mam pytanie do Autora - czy pasek napędzający alternator nie ślizga się podczas spawania? Sporą moc przecież przenosi. Napędzanie alternatora w takiej spawarce silnikiem elektrycznym nie ma sensu moim zdaniem, przecież są dostępne lekkie i coraz tańsze inwertery... Też się tego obawiałem jednak moc pobierana przez alternator jest porównywalna ze sprężarką...
Koło pasowe jest na klinie i tu leży problem.Nie ma żadnych sprzęgiełek. Lepiej się upewnić na 100%,więc proponuję ściągnąć pasek wielorowkowy,wbić bieg,hamulec ręczny i odkręcić śrubę mocującą koło pasowe.Zerknij,czy poszedł klin .Robota na 30 minut a zyskasz pewność co do usterki.Wymiana klina będze trudna,bo musiszpoluzować rolkę napinającą, ściągnąć...
napinacz pasek alternator peugeot napinacz pasek napinacz pasek peugeot
ciężka rozruch zimne silnik comfort module kuchnia gazowa wrozamet
zgrzewarki kondensatorowe zgrzewarki kondensatorowe
Ekspres Yoer Breve EM01 nie podaje wody na kolbę Schemat ładowarki Bosch AL3640CV 36V 2A – pełny diagram, opis działania, typowe usterki