Jaki stan paska , w jakim stanie napinacz paska .
A co Ci szkodzi ustawić ten znak? Dobrze kombinujesz, ale jest więc niech sobie będzie. Co do napinacza, tak cały czas napina tą rolkę, i tam nic się dokręca, rolka jest na "ramieniu". Po napięciu nie ruszysz jej rękoma bo z jednej strony napina pasek z drugiej napinacz.
mogl go źleustawic lub zalozyc nieodpowiedni pasek(wystarczy ze bedzie mialo jeden ząb mniej lub wiecej)a tak w ogole to dlaczego wymieniltylko pasek?a napinacz?
Tam musi być napinacz - taka rolka, trzeba ją poluzować i prawdopodobnie wymienić.
Pompa aisin,rolki NSK,napinacz NTN pasek mitsuboschi.
Masz tam 2 paski jeden luzujesz od chłodnicy od góry masz sróbę M14 oraz musisz popuscić Nakretke na rolce krecisz śróbą luzujesz pasek drugi napinacz masz od dołu silnika po lewej stronie M14 dając w dół luzujesz pasek Najlepiej zdjąć koło i nadkole .
Jak zdemontować alternator w tym aucie , nie ma napinacza zwalniającego napięcie paska. Pod spodem jest jakby napinacz.
Witam, Jak zluzowac napinacz paska klinowego ?
Juz dawno nie widziałem takiej wymiany paska wymiana w takiej coroli trwa max 5 minut jak silnik jest zimnny i czy ma klime czy nie nic sie nie popuszcza a ni nie odkreca tylko zakada klucz 19 na miejsce nr 3 i mocno ciagnie az napinacz sie złozy zdejmujesz pasek i na nowo naciagasznapinacz i zakadasz na ostatnia rolke
Zabrałem się za wymianę termostatu w toyocie rav4 2.0 150 koni. I muszę wyciągnąć alternator. I problem jest taki, że nie mogę zluzować paska. Tam jest ten napinacz automatyczny, ale nawet jak poluzowałem wszystkie śruby to i tak nic to nie daje. Przy napinaczu jest tz. tłumik drgań, i może jego trzeba całkiem odkręcić?
Jak ustawić rozrząd? Jakie czynności muszę wykonać? W silniku Toyota Avensis/RAV4 2.0 D4D 1CD 116 KM (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Ustawienie rozrządu w silniku Toyota Avensis/RAV4 2.0 D4D (1CD-FTV, 116 KM) wymaga kilku kluczowych kroków: zidentyfikowania i zablokowania odpowiednich znaków na wale korbowym oraz na wałku (lub wałkach)...
Ja bym Ci radził co 50 000 km a co 100 000 km wszytsko pasek napinacze i rolki
Musisz zluzować napinacz (zaznaczony na czerwono), używając klucza - zakładasz go (zaznaczone na zielono) i ruszasz nim. W jedną stronę będzie się blokował, ale w drugą pójdzie i zobaczysz że pasek staje się luźny. Wtedy zrzucasz PK z jednego koła i wyciągasz go. Zakładanie w sposób odwrotny. https://obrazki.elektroda.pl/7027514600_...
Kupiłem taki silnik na przekładkę,ale był luzny napinacz i prawdopodobnie pasek przeskoczył,proszę napiszcie jak mają wyglądać prawidłowo ustawienia kół zębatych aby założyć pasek rozrządu? w załączeniu podaje fotkę może na jej podstawie ktoś opisze co i jak,proszę powiedzcie jeszcze czy ma znaczenie położenie zębatki nr.2 względem innych? http://img269.imageshack.us/img269/5166/...
Nasmarować WD-40 przestanie piszczeć. A tak na serio to podciągnij go jeszcze jeśli masz przedpotopowy system bez napinacza. Sprzęgiełko na alternatorze jest? Czy też przedpotop?
czujnik ciśnienia oleju i wskaźnik temperatury silnika to akurat 2 najważniejsze rzeczy i bardzo dobrze że naprawiłeś, cała reszta to tylko "bajery" jako że nie pracuję w Toyocie to nie pomogę w aż tak specjalistycznym zagadnieniu jak centralki o jakiś tam numerach, czasem naprawiam znajomemu różne wózki które ściąga z zagranicy i wyglądają jakby je...
Mimo, iż producenci zalecają wymianę paska co 90, 100 i niekiedy więcej tysięcy kilometrów najrozsądniej jest wymienić pasek po 60tyś. i to najlepiej na renomowanej firmy - niewiele tańsze podróbki wytrzymują ok. 30 tyś. Przy okazji wymienić należy napinacz. Licząc na przebieg rzędu 100tyś należy się liczyć z poważną naprawą silnika - większość samochodów...
Niestety problemu tego nie rozwiązał do końca żaden mechanik. Silnik w międzyczasie przeszedł generalny remont. Wymiana pierścieni, przewiercenie dodatkowych otworów na spływający olej w tłokach. Rozwiązało to zużycie nadmierne oleju. Wcześniej szło około 1 litra na 500-1000km. Wymieniono przy okazji łańcuch rozrządu, napinacze, rolki oraz wariator....
Witam Posiadam model e 10 o poj 1332 cm3 16 V kod silnika 4E FE. Wymieniłem pasek rozrządu, i dwie rolki i objaw jest taki że raz wyje rolka napinacza, a raz silnik stuka przy przyspieszaniu, a raz jest wszystko ok. Czy w tym modelu jest zalecana wymiana pompy oleju, przy wymianie rozrządu (pasek ją napędza)
Dobry temat na forum i w koszu, a do końca nie wyjaśniony lub nie zrozumiały do końca dla mnie. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Moje pytanie: śrubą nr 3 mocno się ciągnie i napinacz się złoży, zdejmujesz pasek/zakładasz nowy i na nowo naciągasz napinacz tak? Czy tak, naciągasz napinacz i zakładasz na ostatnia rolkę?
Witam. Chcę napiąć pasek wymieniony w tytule, bo od paru miesięcy mi piszczy, oczywiście nie podczas jazdy tylko np. przy skręcaniu kołami czy to na postoju czy podczas jazdy ( podczas jazdy też nie zawsze ) i jak była zima no to jakąś minutę sobie popiszczał ( po uruchomieniu silnika) i przestawał piszczeć. Szukałem informacji ale nie znalazłem typowo...
Czyli mogę np spróbować wspawać elektrodą nakretke do tej śruby urwanej?
Witam Kupilem Toyote Avensis kombi rok 1998 z silnikiem benzynowym 4A-FE. Przy zmianie biegu z 1 na 2 czuc drgania od silnika (wlaczam jedynke, przyspieszam - wlaczam sprzeglo i w tej chwili czuc opisywane zjawisko - drgania przenosza sie na nadwozie, na pedale sprzegla nic nie czuc). Po otwarciu maski niewiele widac ale na pierwszy rzut oka poduszki...
napinacz pasek pasek napinacz peugeot napinacz pasek
chrysler instrukcje szyberdach elektryczny sterowanie głowicy dysku
traktorek craftsman chmura kamery
Instrukcja obsługi Comsat HiFi Stereo Satellite Receiver Mini Silvercrest SKMP 1300 D3 - demontaż modułu elektroniki sterującej silnikiem