Zerknij na ten link https://workshop-manuals.com/audi/a4_mk1...
Amatorka, forum spada na niski pułap, kiedy tu jeden drugiemu pomagał a przynajmniej na prowadził by sobie samemu dać radę, teraz większość 'znawców' olewa temat
Dzień dobry, jestem w trakcie modyfikacji mojej Skody Octavii 1.9 TDI AGR i potrzebuję pomocy z modyfikacją mapy napięcia nastawnika N146 dla innych wtryskiwaczy i większego tłokorozdzielacza. Mianowicie wiem, że maksymalne napięcie, jakie przyjmuje nastawnik, to 4,5 volta, więc domyślam się, że same wartości wpisane w mapę powinienem zostawić takie,...
Zwykły kabel USB- KKL (VAG) i do tego VAG com lub Lub VCDS Lite. Tak naprawdę potrzebujesz tylko bloki pomiarowe i widzieć jaka jest dawka i napięcie nastawnika.
Alarm, radio, wzmacniacze, coś widać podtrzymuje zasilanie, mam wrażenie że jakiś kondensatorek... wepnij rezystor i zobacz czy spadnie czas. To nie metoda naprawy ale da jakieś pojęcie. Może jakies stare, nie używane już świństwo? Dodano po 2 Podobny objaw dał mi kiedyś stary nie używany sterownik sonego do zmieniarki, co prawda w sceniku ale to jeden...
Prosilbym zatem o wskazowki jak to sprawdzic. I czy to regenerowac/czyscic czy wymienic? Wypnij wtyczkę od prędkościomierza ze skrzyni biegów i się przejedź. Jeżeli szarpanie ustanie to nastawnik. Jak podniesiesz maskę, to jest zamocowany na skrzyni przy ścianie grodziowej o ile dobrze pamiętam 3 pinowa wtyczka. W większości przypadków czyszczenie...
Jest tam też potencjometr, który jest czujnikiem pozycji nastawnika. Wbrew komentarzowi na jednym z filmików (M4K) potencjometr nie służy do regulacji czegokolwiek, on dostarcza informacji zwrotnej na temat położenia (kąta obrotu) nastawnika, który jest przestawiany siłownikiem elektromagnetycznym (solenoidem). Aaa no to teraz ma to sens. Czyli "napięcie...
Jaka jest wartość napięcia nastawnika po włączeniu zapłonu samego?
Nie można nazywać czegoś debilizmem tylko dlatego że się tego nie rozumie, tutaj chodzi o dawkę wyliczaną. Te silniki a raczej ich ECU mają dość "płynne" pojęcie o realnej ilości paliwa. Aby to zrozumieć musisz wyobrazić sobie silnik który utrzymuje zadane wolne obroty nic nie wiedząc o żadnej dawce (bo tak zresztą jest, zakłada się że sprawny konsumuje...
Pierwsza mapa, czyli napięcie nastawnika, zmieniałem ponieważ mam większe końcówki wtryskiwaczy. I druga, czyli początek wtrysku, również z tego względu. Oczywiście na podstawie tego co zdołałem się nauczyć do tego momentu.
Kod silnika to CAGA 2008r 143KM
Mam wrażenie, że turbo mogłoby trochę lepiej dmuchać od dołu (chyba, że to celowy zabieg w ULTRA aby zmniejszyć zużycie paliwa). Regulował ktoś z Was ogranicznik sztangi turbiny i jej długość w silniku 2.0 TDI CR? Jakie są prawidłowe napięcia nastawnika gruszki? Log od mechanika: https://postimg.cc/QVhpYbjm
prośba o ocenę dla zaawansowanych tunerów. Liczę na krytykę i wskazówki. Pozdrawiam Kolego , okrutnie przesypane z połową tych wartości miał byś ten sam efekt no i bez ładu i składu . Jeden przykład , w mapie wartości napięcia nastawnika masz max dawke 51mgr , to czemu na żądaniu kierowcy jest ustawiona aż 60mgr?
Dobrze ok zgadzam się z tym co piszesz lecz nastawnik jest wyciągniętym z sprawnego auta przewody elektryczne moim zdaniem są ok ponieważ widzi napięcie nastawnika. A i autko pracuje identycznie na podłączonym i odłączonym wtrysku sterującym. Pytanie - sterownik wysyła impuls do nastawnika na podstawie informacji z czujnika wału korbowego i czujnika...
Raczej nie bo takie mapy występują w EDC16 i wyżej. Tu masz żądanie kierowcy , ogranicznik momentu , ogrnicznik dymienia, napięcie nastawnika i w tych mapach się rzeźbi. Do zrobienia oczywiście jeszcze mapy powietrza.
Miałem takie coś w astrze j 1.7 diesel. Zrobiony byl przegląd wiązki, wymiana gruchy na zamiennik, regeneracja turbosprężarki, regulowalem nastawnik żeby napięcia się zgadzały. Jakieś adaptacje czujnika kopiowania. Nic nie pomogło. Dopiero kupno używanej turbosprężarki z małym przebiegiem pomogło. Dlaczego tak, nie mam pojęcia.
Pacjent przyjechał z szarpiącym autem na postoju, z błędem: 01268 - Quantity Adjuster (N146) 18-00 - Upper Limit Błąd powraca sporadycznie, stwierdziłem nastawnik do czyszczenia. Po czyszczeniu i ustawieniu napięcia nastawnika dla AHH równo 0.680V i dawki na nieco ponad 5mh/str. Jazda próbna i wszystko gra. Następnego dnia rano do auta a tu to samo...
p.s auto to totalna seria .. nie ma tam zadnego programu na 110 PS ... :D Pseudotunerzy są specjalistami od robienia "bałaganu" w mapie napięcia nastawnika więc nie mów hop, to może nie być seria.
Po pierwsze popuść linkę jeśli jest napięta.
Hmm... nie sądzę aby nieszczelność dolotu miała wpływ na brak napięcia na wtrysku rozruchowym i nastawniku wolnych obrotów. Na brak napięcia nie ale i bez tego powinien bez większego trudu zapalać. Na zaworze obejściowym(nastawniku wolnych obrotów) sprawdź tylko czy + się pojawia po przekręceniu kluczyka, masa idzie ze sterownika. Jakby przekaźnik...
Witam pytanie dotyczy nastawnika w nieszczęsnej tds-ie czy jest jakaś metoda,procedura,sposób na ustawienie tego prawidłowo. Carsoft nie pokazuje mi life data i nie mam napięcia nastawnika. Sprawdzałem potencjometr w nastawniku i jest w dobrym stanie -nie wytarty, ale co jakiś czas potyrpuje silnikiem i przy ruszaniu lubi zgasnąć myśle że to będzie...
Witam Koledzy Mam problem z ręcznym, jest błąd na fisie i mrugająca czerwona ikonka ręcznego (P) po zaciągnięciu... Był urwany przy kostce kabel z prawej strony po naprawie i usunięciu błędu miałem nadzieję że wszystko wróci do normy ale jednak nie do końca błędy się skasowały ale zostały wszystkie objawy i błąd na fisie... A błąd pod podłączeniu pod...
bez zagłębiania się, to SmokeLimtera nie znalazłeś, i nie tknąłeś - WINOLS nie znajduje go z automatu, a mapę napięcia nastawnika pompy delikatnie rzecz ujmując- przemyśl od początku. Torque limiter też jakiś nieprzemyślany. Ogólnie mówiąc- remap nie polega na tym żeby coś tam gdzieś tam dodać...
Czy chodzi Ci o to by nastawnik biegu jałowego znajdował się w jednym stałym położeniu???Już to miałem. Napięcie było podawane na nastawnik ok 6,2V i było ok. Nie gasł już wtedy, ale jak silnik rozgrzał się ok 90 st. to miał znacznie podwyższone obroty ok 1200 obr/min. (nie miał stabilizacji biegu jałowego,ponieważ przysłonka z elektrozaworze zajmowała...
Napięcie na nastawniku jakie?
Jak ustawaisz na nastawniku maksymalne obroty, to pomiędzy stykami 4 i 5 jest napięcie 10V?
Ja mam przy tej konfiguracji w AHF dawkę ustawioną na 3,2mg, możesz spróbować regulacji w vag com, jednak przy większych odchyleniach musisz ruszać nastawnik (nietypowy trójkątny klucz), wtryski 216 są w stanie podać 57mg paliwa przy odpowiedniej zmianie mapy napięcia nastawnika, jednak musi byc zachowana odpowiednia ilość powietrza, w przypadku oryginalnej...
U mnie łańcuch skończył się przy 200tkm ,napinacz nie był w stanie już go napiąć (łańcuch duplex) OM642. Z tego co zaobserwowałem w moim , a wszystko pada w tym silniku po kolei (Składany w USA), to szarpanie silnika podczas przyspieszania powoduje tylko niewłaściwe ciśnienie doładowania . Pierwszym razem był to zawalony dpf , a drugim popękane druciki...
Pierwsze to bym zdiagnozował gdzie jest problem. Sterownik widzi złe położenie nastawnika. Albo kupiłeś bubel albo zepsułeś coś. Wejdź w parametry i zobacz co widzi. Sprawdź zasilanie układu i napięcia na nastawniku. Jak nie ,to oddać do kogo kto się zna. Tyle.
Witam, mam problem z Audi 80 B4 ABT. Napięcie na TPS, na maksymalnie schowanym nastawniku 0,25V. Czyli norma, ale na maksymalnie wysuniętym, jest 1,65V. Czy nastawnik do wymiany? Dodam, że napięcie mierzone po odłączeniu wtyczki nastawnika.
Nie dodałem: Vacupompa daje cały czas -0,8 bara. Mierzyłem za nastawnikiem EGR jak i przed nim. Hamulce OK. Napięcie na nastawniku również się zmniejsza do 10,4V.
Dzieki arto za wszelką pomoc, ale się pogubiłem. Właśnie myślalem, że chodzi o odkręceniu tej klapki nastawnika i ustawniu wskazówki odpowiednio. Jeśli odkręce te niżej 3 troxy i 1 trojkątną to będe mogł wyjąć cały nastawnik z pompy. Czy tak? A później ten nastawnik nie wyjmuje tylko przesuwam wzdłuż osi pompy aż dawka paliwa na wolnych obrotach będzie...
Witam, przepraszam, że bawię się w archeologa ale autor tematu opisał analogiczną sytuację jaka dotyka moją skodę fabię z silnikiem SDI model ASY. Niestety autor nie pojawiał się po tym wątku na elektrodzie i nie wiadomo czy udało mu się rozwiązać sprawę nierówno pracującego silnika. Sam silnik odpala bez problemów, zarówno jak jest ciepły jak i zimny....
Ja radziłbym na zgaszonym bo przecież jeden (nawet lekki) zły ruch i nastawnik zostaje błyskawicznie oraz całkowicie uszkodzony. Pamiętajmy że przesunięcie o 1mm to już dużo za dużo.... Dobrze jest sobie zaznaczyć czyms ostrym pierwotne nastawienie aby poźniej w razie problemów nie błądzić bo przy złej dawce silnik nawet nie odpali. Pozdro i powodzenia....
oscyloskopem lub trzeba go wykrecic i zobaczyc czy sciezki nie sa wytarte. i zobacz ten nastawnik moze trzeba go wymyc
Witam nie wiem jaka jest pompa w volvo , czy ma sam nastawnik indukcyjny czy jest jeszcze elektronika w pompie jeżeli sam nastawnik indukcyjny to da się dorobić dość prosto układ którym da się sterować dawkę paliwa, (taki sterownik napięcia cewki nastawnika) pozdrawiam
Jeszcze nie miałem okazji. W sumie to czekałem na jakąś podpowiedź na forum ale niestety jeszcze się nie doczekałem niczego konkretnego. Możesz sprawdzić jakie masz napięcia na nastawniku? Będę miał jakiś punkt odniesienia przynajmniej ;) Jak przestanie lać to pewnie czeka mnie rozgrzebywanie kabli, nastawnika albo oleje i sprzedam komuś mądrzejszemu.
paliwo w pompie złapało, nastawnik ma problemy z przemieszczaniem się iglicy, lub pompa żle ustawiona, za pózny kąt wtrysku dużo, dużo. Najlepiej rozrząd na blokady napiąć skręcić pompa na czujnik z wyprzedzeniem odpowiednim dla silnika, pominąć filtr najlepiej z bańki na wieszaku. I odpał. Na wag trochę za wcześnie musisznajpierw go odpalić i rozgrzać...
Tu masz pdf-a ze schematem, i w ogóle cały temat o tym "wspaniałym" gaźniku. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11...
to nie czujnik tylko zawór sterujący pracą egr i nie ma wpływu na zapalanie. Ile zaworów ma pompa jaki nastawnik? może pomyliłeś przewody?
Pisze ponownie, bo pojawiła się nowa, ciekawa i śmiesznie prosta opcja naprawy większości problemów z ww błędem. Wymaga posiadania jakiegoś interfejsu, czy to elm czy opcom, cokolwiek co pokaże nam napięcie na czujniku położenia klap. Zaznaczam, że opisane postępowanie dotyczy kolektorów sprawnych mechanicznie, tzn. dźwigienki na miejscach, klapy poruszają...
Mapę robiłem sam. Maf nie blokuje dostaje dawkę 51mg, która ma podniesione napięcia nastawnika. Turbo trzyma. Dolot czysty. Wydech czysty, kat wyciety. Jakby ktoś dał grubszą podkładkę, to pracowałby chyba ciszej? Tak właśnie planuję sprawdzić kompresję, ale mała raczej nie jest. Przy -5 pali na dotyk mimo, że aku słabo kręci, bo napięcia spada do 9V...
Przetestowałem te nastawniki i wszystkie są ok. Po uruchomieniu silnika obroty ok 1500obr/min. Nie spadają i nastawnik biegu jałowego nie pracuje. Zauważyłem że jak podam napięcie na nastawnik i zamknę go to po ponownym włączeniu zapłonu nie rusza się ale po uruchomieniu silnika znowu otwiera przepustnicę i tak zostaje nawet po zgaszeniu silnika. Uszkodzony...
Raczej nie kolego madamsz1 napięcia były mierzone przy odpiętej wtyce może być taki numer że ecu przez jakieś przewody nie widzi nastawnika dlatego nie podaje napięcia
Cześć Mam problem z połączeniem do ECU samochodu. Ponad miesiąc temu robiłem logi dynamiczne, sprawdzałem błędy itp. i wszystko było ok ale problem pojawił się dopiero wczoraj kiedy ustawiałem napięcie na nastawniku RSW. Podłączyłem kabel, włączyłem program i spokojnie ustawiałem napięcie na nastawniku do czasu kiedy komputer albo program tracił łączność...
Paliwo dociera, czyli jak: ledwo cieknie, czy daje strumykiem pod ciśnieniem? Podczas kręcenia obroty widzi? Jokerro, a tam nie ma czujnika temperatury powietrza w przepływomierzu? Jak dawka podczas kręcenia i napięcie na nastawniku.
witam ponownie, wciąż męczę ten temat, wie ktoś jakie powino byś dokładnie napięcie na nastawniku w pompie i jaka dawka paliwa? Moja dawka skacze na biegu jałowym, podejrzewam corazbardziej ECU, ale nie jestem wciąż pewnien czy mam dobrze wyregulowaną pompę wtryskową...
DLA WSZYSTKICH Wstawiam wiadomość dla jednego z kolegów Wariator ma 1 ustawienie lecz czytałem iż może być z cięty bolec który ustala położenie wariatora w stosunku do wałka. Ustawi się to bez blokady na suwmiarkę lecz ja myślałem że źle ustawiam i kupiłem blokady a tu u mnie był niesprawny nastawnik hydrauliczny wariatora (silikonowy paproch w nastawniku)....
Witam, ostatnio czyściłem nastawnik w golf 3 silnik 1.9 TDI z1 90KM ponieważ skakały mi obroty 880- 903 i lekkie szarpanie było tak w granicach 1500- 1800 obrotów . Czyszczenie wykonywałem zgodnie z instrukcją. Samochód bez problemu odpala na zimnym i ciepłym silniku, brak błędów na vagu. Jednak po założeni i ustawieniu go obroty dalej mi skaczą tak...
Z pamięci w granicach 1.2 - 1.4 V, zmienia się po założeniu pokrywy nastawnika.
Witam komputer wcale nie musi być o odpowiednim oznaczeniu żeby odpalić albo masz coś z komputerami albo wiązką, ja po przeszczepie w ogóle pierwszy raz odpalałem silnik na próbę bez ecu, podałem obniżone napięcie na nastawnik i 12V na zawór i odpalił pozdrawiam
Jeżeli pompa była demontowana do naprawy, to rozrząd również. Jeśli tak było możliwe że jest źle ustawiony. Co do wartości dawki to w serwisówce są podane widełki. Jaki masz odczyt napięcia z nastawnika na wolnych obrotach - odczyt w bloku1 poz bodajże 2?
Porównaj napięcie zwrotne z nastawnika z tym co powinno być według tabeli do twojego kodu silnika .
Witam problem dotyczy nieodpalającego 1.9 DTi 98rok. Objawy wyglądają jakby komputer nie wysterowywał nastawnika. Komputer nie widzi żadnych błędów na launchu. Napięcia do komputera posprawdzane. W momencie załączenia stacyjki nastawnik nie reaguje mimo napięcia na cewce. Podczas kręcenie nie pojawia się napięcie na zaworze gaszącym ale przed kręceniem...
Nie moge ci pomódz na odległość Poprostu żle trafiłeś do warszatów oni mie mieli pojęcia jak to naprawić . Trzeba sprawdzić Kąta wtrsku i również poprawić ustawienia pompy teraz jest dawka za duża i za wysokie napięcie na nastawniku dawki tam powinno być 2,666V jak zrobił na oko to nie trafił bez dobrego sprzętu nie da rady to trzeba dograć.
tylko przy włączonym silniku gościu odczytywał parametry nastawnika i stwierdził ze nie pracuje on w takich parametrach jak ma być. Odczytać w parametrach można dawkę paliwa i napięcie na nastawniku, ale nie można stwierdzić jego uszkodzenia takiego jak opisujesz. Dzisiaj zaproponowali mi podmianę komputera aby stwierdzić czy czasem on nie szwankuje....
Witam, po przeczytaniu wszystkich postów nie znalazłem nic na temat urządzenia, które steruje klapką rozruchową, która w zależności o stopnia rozgrzania silnika otwiera się. Chodzi mi dokładnie o nastawnik przesłony powietrza. Wcześniej, gdy włączałem zapłon to było słychać charakterystyczne brzęczenie, teraz tego nie ma i samochód ciężko odpala i tylko...
Nie zrozumieliśmy sie... Do nowego sterownika nie wgrywalem flasha odczytanego z oryginalnego. Jedynie eprom byl kopiowny. Tak wiec nowy sterownik ma swojego flasha. Pisząc o mapach zgrywanych kessem mialem na mysli zrobienie backupu zarowno starego jak i nowego s3000 przed zainstalowanie w samochodzie. Dodam jeszcze, ze podajac na krotko napięcie do...
samo podanie napięcia na zawór nie wystarczy, musisz ściągnąć dekielek z pompy i popchnąć nastawnik palcem
jeszcze nie zrobione ale doszedłem do tego, że komp do wymiany. podłączyłem kompa od kumpla i na jego napięcie na nastawniku czyli trzeci parametr w bloku pom. 01 jest , nie mam kompa jak kupię będę musiał posprawdzać kąt, dawkę i ewentualnie jeszcze korekty nanieść,bo na tym od kumpla sprawdziłem tylko to napięcie żeby mieć pewność czy komp czy pompa....
podłącz VAG. sprawdź napięcie palca nastawnika, powinno być w pierwszej grupie, 0,740V. Ma być dokładnie tyle. Jeżeli będzie poniżej 0,68 lub powyżej 0,780 nie dogadasz się z tą pompą. Możesz sam to napięcie ustawić poszukaj w necie jak, trzeba z grubsza odkręcić dekiel nastawnika, poluzować palec i ustawiać. Jeżeli nie robiłeś to jedź do kogoś kto...
i zauważyłem, że mimo podłączenia się do gniazdka 24v, świeci się ciągle dioda 12v. Bo to dioda napięcia wyjściowego, a nie wejściowego. Przełącznik musi gdzieś być! - poszukaj dobrze, może mieć formę potencjometru czy nastawnika. Teraz masz nastawione napięcie wyjściowe na 12 V - nic dziwnego, że laptop wymagający 20 V nie działa. A przełącznik chyba...
Mam problem z naprawą płytki sterującej silniczkiem elektrycznym korektora ustawienia świateł drogowych typ. VALEO /skokowa regulacja w 4 stopniach /- nie mogę znaleść układu scalonego TY 93059 P16. Chętnie pozyskam wymieniony układ lub zamiennik czy schemat układu sterowania pracą silniczka elektrycznego, który ustala położenia korektora na podstawie...
Witam problemy które opisywałem zostały rozwiązane. Jezeli chodzi o poduchy to nie zauważyłem jeszcze jednej wtyczki do tych czujników. Błędy magistrali napędu były spowodowane błędami w sterownikach airbag ,abs .Po naprawie usterek pali się teraz checkengine i wyświetla mi błąd : za niskie napięcie czujnika nastawnika ciśnienia doładowania. Podczas...
sprawdzić zestyk biegu jałowego w nastawniku obrotów. przy zamkniętej przepustnicy ma być zwarty napięcie na potencjometrze przepustnicy. zwrócić szczególną uwagę na ścieżkę wolnych obrotów obadał bym też czujnik prędkości pojazdu
Przydałby sie do tego sterownik jeszcze za 5 dych jakiś Mam dwa sterowniki. Jeden od silnika 1.9SDI z polówki bodajże, drugi zaś dostałem gratis do tego silnika (żekomo z tego samego auta). Niestety sterownik nie ma wtyczki z kawałkiem kabli. Po za tym nawet z sterownikiem nie uda się go uruchomić - immo, niekompletna instalacja, brak schematu podłączenia....
sprawdzalem auto op-comem i mam takie bledy Łączna ilość kodów: 2 P0400 - Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego (04) - Obecny P1109 - Za wysokie napięcie obwodu zwrotnego nastawnika komory wirowej (05) - Obecny Dodano po 2 czy to moye powodowac takie objawy?
Czy chodzi ci o nastawnik przesłony wstępnej?Plus dostaje stale z chwilą włączenia kluczyka,masa jest komutowana.Impuls masowy jest przebiegiem prostokątnym o regulowanym wypełnieniu,stąd wartość średnia napięcia na zaciskach tego nastawnika jest różna.Dzięki temu przesłona wykonuje różne wychylenia kątowe.
Witam wszystkich. Po wymianie uszczelki pod nastawnikiem i pokrywy nastawnika pompy paliwa TDI nie mogę normalnie zgasić silnika muszę go zdusić na hamulcu i biegu. Trafiłem na tą gorszą opcję bo mógł mi nie odpalić. I teraz co robić mam tylko podgląd na napięcie na nastawniku na postoju jest takie samo jak przed wymianą. Innych parametrów nie podejrzę...
Witam, Tak jak w temacie szukam adresów map paliwa ograniczenia momentu dymienia doładowania napięcia nastawnika i innych w sterowniku golfa 3 1,9tdi z silnikiem 1z numer ecu 021c 8 bitowiec wiem mniej więcej jak je szukać ale gdyby ktoś poratował byłbym wdzięczny. Pozdrawiam.
Przebieg momentu przypomina połówkę paraboli. Wynika to stąd, że moment silnika jest proporcjonalny do iloczynu prądu twornika i strumienia magnesującego. Strumień z kolei jest proporcjonalny do prądu uzwojenia wzbudzenia, które w silniku szeregowym jest jednocześnie prądem twornika. Czyli przebieg momentu jest proporcjonalny do kwadratu prądu. Obroty...
"Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie" Ja bym od tego zaczął, nastawniki biegu jałowego często leciały w corsach
Witam . Wzbudzenie początkowe tego agregatu inicjujemy skrótem na uzwojeniu dławika ,jeśli po inicjacji układ wzbudzenia nie przejmuje sterowania to powodów może być kilka . Po 1-sze ciągłość obwodu napięciowego [ zbyt duże spadki napięć na połączeniach]. Po 2-gie dobranie odczepu napięciowego.Po 3-cie za duża rezystancja obciążenia wstępnego[ rezystor...
Nastawniki sprawdzony styki prądowe na stojąc sprawne. Zmierzone napięcie na samym przyłączu silnika dochodzą wszystkie e fazy 400v. Styki nastawnika od strony skracanych opór również sprawdzone. Tylko jak suwnica będzie zachowywała się przy przerwie w obwodzie samych oporach. Wydaje mi się że silnik powinien kuleć. Nie mam zbyt wiele doświadczenia...
Witam wszystkich zainteresowanych w tym temacie mianowicie chodzi mi o to, że moje kia sportage (2,0 td 98 rok) nie chce zapalić, posiada centralny zamek fabryczny chyba wraz z imobilaizerem próbuje ją zamykać i otwierać ale to nic nie pomaga wogóle nie chce się odezwać.Próbuje trochę sam przy niej pogrzebać i doszłem do momentu gdzie nie ma wogule...
W lokomotywach w momencie rozruchy gdy poda się za duże napięcie zadziała zabezpieczenie (około 600A, gdy nastawnikiem za bardzo "zakręcimy"). Jak jest w trolejbusach: gdy wcisnę pedał przyspieszenia do oporu też tak będzie?
Zmierzcie także prądy w obwodzie pierścieni obu silnikow i porównajcie ze soba. To da więcej informacji. Także na pierścieniach przy zwartym rezystorze (nastawniku) powinno być napięcie rzędu pojedynczych woltow z racji rezystancji przewodów. I jeszcze jedno - 3 kW silnik pierścieniowy ? Przerażajacy zabytek techniki. Zewrzeć im pierścienie na stałe...
Wsadź sobie palec w gardziel, do środkowego pinu potencjometru przepływomierza podłącz najlepiej oscyloskop i napięcie wraz z wychyleniem klapy powinno się zmieniać w zakresie 0-5V. Nastawnik elektrohydrauliczny jest sterowany prądowo. Przy sprawnej sondzie prąd wacha się między 4, a 16 mA.
W pompie wtryskowej tego silnika są elementy wykonawcze zawór regulacji momentu wtrysku i nastawnik dawki. Czujnik temperatury paliwa również. Teoretycznie po pdaniu napięcia ok. 1,5 V do nastawnika dawki i 12 V do elektrozaworu możemy uruchomić ten silnik bez możliwości korekty momentu wtrysku TYLKO PO CO !!!!!! Takie uruchomienie nic nie mówi o pracy...
Witam ja też walczyłem ze swoją ale mam polo 09' 1.6 tdi cr 75 Wymieniłem gruszkę było ok ale po pół roku z poluzowała się kontra i się wszystko rozregulowało. Chciałem ustawić samemu przez vcds ale nie mogłem znaleźć w vcds nic co by mi mogło pomóc w sprawdzeniu natężenia gruszki na podciśnieniu. Wiem ze ma byc 4.3 V bez podciśnienia a na od 0.65-0.85...
Mostek h do sywrowania silnikiem. Potencjometr sprzężony z wałem i identyczny jako nastawnik. Komparator do wykrycia które napięcie jest wyższe - z zadajnika czy czujnika położenia. Nie zatrzyma się gdy osiągnie zadane położenie. Potrzebny będzie dodatkowy układ blokujący mostek żeby silnik zatrzymał się.
DC 1202512SL DC 12V Czy to jest taki wentylator? https://obrazki.elektroda.pl/4932921500_... Jeśli tak, to potrzebujesz zasilacza na 12 V i wydajności prądowej 0,13 A (130 mA). Czyli zasilacz 2-watowy będzie odpowiedni. Dodano po 1 Bo wpadłem na pomysł i zrobiłem "klimatyzator/wiatraczek" Świetnie....Widzę, że pod U masz dostępne napięcia...
Witam Posiadam VW Golf IV 1.9 TDI 110KM 1999r. AHF Panowie od jakiś 6 miesięcy borykałem się zapalającą się sporadycznie kontrolką świec żarowych. Z tydzień temu auto mi zgasło i nie chciało odpalić (podczas odpalania auto wychodziło na wysokie obroty po czym odrazu gasło i rzucało dużą ilością spalin) W związku z powyższym zabrałem się za czyszczenie...
Zastanawiam się czy już nią kręciłeś ? Jeśli nie to zakręć , wypnij przewody z aparatu szczotkowego , a w ich miejsce podłącz żródło napięcia [najlepiej regulowane] a otrzymasz wiele informacji . -po pierwsze czy uzwojenie wzb. ma ciągłość [pobór prądu z zasilacza] -pomierz potencjały w grupach zacisków[może ci to pozwoli ustalić ich przeznaczenie]...
No właśnie kiedy przesuwam na odpalonym zaczyna zwalniać obrotami ,ale za moment natychmiast gaśnie !!wymieniłem nastawnik na inny i to samo ,nie odpala w miejscu zaznaczonym tylko jak przesunę go prawie maksymalnie do tyłu (do silnika ) w drugą stronę brak reakcji tak jak by padło sterowanie z ecu, podmieniłem jeszcze czujnik położenia wału na nowy...
Tam nie ma regulacji prądu! To jedynie repetycja nastawy prądu spawania na wskaźnik (dwa równolegle połączone mechanicznie nastawniki oporowe z których jeden dostarcza napięcia wskazania (metodą dzielnika regulowanego) a drugi w tym czasie ,,ustawia''napięcie spawania regulator od prędkości podawania w trybie mma ustawia poziom funkcji arc. To prawie...
podłączasz kompa,włączasz zapłon i ustawiasz na odpowiednie napięcie i dokręcasz.
Witam Panowie Od niedawna zauważyłem w samochodzie na wykresie tdi timming duze skoki poczatku wtrysku, nic nie robiłem z tym ponieważ zbliżała mi sie wymiana rozrząu, z powodów finansowych i zrażeniu sie do mechaników postanowiłem zrobić to sam. Podejrzewałem : - źle napięty pasek na pompie, pasek wyeksplatowany mozliwy brak zębów - luzowanie sie koła...
Witajcie. Mam problem, koniecznie musiałem uszczelnić nastawnik pompy wtryskowej w DTI, w TDI jest to dla mnie banalnie proste, bo mam wgląd do napięć nastawnika, natomiast w DTI nigdzie nie widzę parametru pompy. Zaznaczyłem sobie pozycje nastawnika, ale podejrzewałem że po złożeniu będzie problem. Jest problem z rozruchem po dłuższym postoju, wiem,...
Dti niema pompki wstępnej.Więc to ,,pyrka'' nastawnik.
Galaxy 1.9TDI 110PS 99rok. Gdy na dworze jest temperatura minusowa tak jak teraz było przez kilka dni to po odpaleniu szarpie silnik. Na gorącym też dobrze pali. Paliwo się nie cofa. Sprawdziłem świece podłączając je pod akumulator i są ok. Miernikiem sprawdziłem, prąd do świec też dochodzi. Czas grzania świec wydłużałem i nic to nie dało. Kąt wtrysku...
Skorzystam. Może ktoś przerabiał: błąd P0638 nastawnik przepustnicy nieciągły bład p0638 za wysokie napięcie z czujnika polozenia przepustnicy staly Może ktoś orientuje się czy to błąd czujnika czy bład przepustnicy jako takiej
Witajcie. Passat AHU zgasł podczas jazdy. Przy diagnostyce wyszło, że w grupie 19 w ecu napięcie początkowe w teście nastawnika 0.740, końcowe 0.000. Nastawnik zdjęty, pierścień dawki zastany, jakby zatarty. Cewka nastawnika uszkodzona. Dziś podstawiona druga pompa, rzekomo sprawna. Objaw taki - nastawnik pracuje w pełnym zakresie, paliwo podane z zewnątrz,...
Stabilizator to jest taki chujec co daje składową stałą do przebiegu sterującego nastawnikiem wolnych obrotów. Napięcie to można sobie regulować peerką.Kiedyś zrysowałem schemat tego i pewno jeszcze wisi na forum lpg na www.obd2.pl M103 da się zagazować instalką IIgen. tylko trzeba załozyć mikser Landi Renzo , a nie polski badziew.Moj 300E przejechał...
Witam Wyczyściłem nastawnik a silnik faluje przy odpaleniu kiedy jest niska temperatura. Jak się trochę zagrzeje to jest ok. Na piątym biegu delikatnie poszarpuje jak to ustawić. Na VAGU ustawiłem napięcie 0,74V i nadal to samo. Napięcie na cewkę podczas przekręcenia kluczyka 2,5V (chwilowe). Jak to zgrać aby silnik nie wariował. Widziałem, że podają...
Osoba która badała problem ustaliła, że jest zbyt małe napięcie do sterowania silnikiem valvetronic'a. Dobre , ale i nie konsekwentne. Weź nie zaczynaj naprawy od d.....y strony tylko zajmij się czujnikiem wałka i samym nastawnikiem.
a skad to pytanie? Musiałbys otworzyc podajac napięcie recznie bo inaczej to sterownik tak czy tak zbije. Myśle że może podnieść max do 3 tys..
Tak ,napięcie ale po dokładnym doczytaniu postu to bym pozostawił na pózniej ,ponieważ jeżeli nie wyłącza ci sie nastawnik przesłony po wyłączeniu silnika oznacza to iz steronik podtrzymuje napięcie na elemęty sterowania gaznika , a powinien je wyłączyć. Z twoją usterką czesto wymieniałem steronik lub miałem przegnitą wiązke swoją drogą jeżeli nie masz...
Przyczyna leżała w nastawniku. Wyczyszczenie nastawnika pomogło. Błędy zniknęły. Mam tylko problem z ustawieniem prawidlowego czasu wtrysku ( mierzony jest w Voltach) - taka strzałeczka czarna w nastawniku. Niewiem jaka powinno być to napięcie. Mógłby ktoś podać mi swoje wartości na zimnym i na ciepłym silniku?? Z Vag Com kanału 00 wartość 2 i z kanału...
Rób diagnozę, wgląd w parametry, grupa 001 podglądaj dawkę paliwa i napięcie czujnika RSW. Osobiście stawiam na problem z nastawnikiem dawki paliwa, ewentualnie pęknięcie jednej z dwóch sprężyn w sekcji tłoczenia pompy wtryskowej.
napiąć czujnik nastawnik nastawnik wałka regulacja nastawnik
szczotka bosch oryginalny zasięg telewizji naziemnej volvo płyta
ciągnik przedni napęd ciągnik przedni napęd
Podłączenie MOSFET N-kanał do wejścia PLC Simulating Neon Lamp Relaxation Oscillator in Simulink