Kupiłem po okazyjnej cenie na portalu internetowym i okazało się, że uszkodzony w nim jest regulator napięcia Kupiłeś nowy czy używany? Po drugie wszystkie uzwojenia tak mają czy tylko kilka cewek. Po trzecie w naprawie gość mógł przemalować srebrzanką korpus.
To napięcie jest ok. Pod warunkiem, że na wolnych obrotach i przy włączeniu odbiorników dużej mocy. Czyli światła, dmuchawa, ogrzewanie tylnej szyby. Jeśli jest inaczej to alternator do naprawy (wymiany) częsta przypadłość w tych samochodach i podobnych fiatach.
ładowanie 13,9 na światłach To nie jest za niskie ładowanie, jednak na dolnej granicy. Słabo ładuje i słabo odpala. Zacząć trzeba od przewodów. Potrzebujesz miernika. Odpal, zapal światła, daj mu chwilę żeby pochodził. Ustaw miernik na 20 V DC, jedną igłę przyłóż do dodatniego słupka akumulatora (nie do klemy), a drugą do najgrubszego zacisku na alternatorze...
U mnie byś zapłacił tyle samo za taką naprawę
Owszem koszta w 206 na start będą, ale też trwałość podzespół trochę lepsza niż we Fiacie. Komfort jazdy też. Ale jak cena i tylko do wożenia 4 litere to jak pisałem nic Fiata nie przebije. Zgadzam się, tylko facet na 10lat użytkowania prawie nic nie zrobił przy aucie. Poduszki amortyzatora sama rdza - do wymiany, przód coś stuka - weryfikacja. Cały...
Z wyrozumiałością stwierdzam że na skutek tej pomyłki nieodwracalnemu zniszczeniu uległy min. diody w mostku prostowniczym alternatora. Tak czy owak alternator do wyjęcia i naprawy. Po zamontowaniu sprawnego alternatora okaże się czy nie walneło coś jeszcze , oby nie.
Jeśli alternator jest dobrze zregenerowany to na jakiś czas masz spokój.Wymiana samego regulatora to wycieranie szkłem tylnej części ciała.Jeśli wymontujesz stary alternator i zdecydujesz się na naprawę jest tam kilka rzeczy które też się zużywają nie tylko uszkodzony regulator.
Ale po co ten wyłącznik bo nie rozumiem? Co do regeneracji, naprawy - no właśnie nie wiem czy warto przy takim aucie. Czy przeciętny elektromechanik zrobi to odpowiednio? A tak mam nowe z gwarancją. Alternator też był zmieniany w tym aucie na nowy.
Wymieniłem ,przekręciłem zapłon odpaliłem i wyskoczył na 4 tys obrotów i obroty nie spadały, więc założyłem spowrotem stary Nowy silniczek jest 100% sprawny tylko wykonany nieprawidłowy montaż a jeśli trzpienie mają taką samą średnicę nie zależnie od kształtu grzybka to oba będą pracować bo kształt grzybka zmienili w innym celu Dodano po 28 Po odpaleniu...
Jeśli chodzi o naprawe alternatora to poszukaj w starych tematach było o tym sporo. I czy w ogóle można pomagać odpalać inne samochody kablami,czy to jest bezpieczne? Tak ale jest kilka zasad: klemy nie mogą być zdejmowane aku. odpalający nie powinien być mniejszy od odpalanego aku. odpalany nie może być uszkodzony a jedynie rozładowany po złączeniu...
no to sprzedaj silnik koledze "karol123240" skoro jest pewny i sprawdzony, to każdy będzie zadowolony :) no za 100zł to ja kieeedyś tylko malucha kupiłem, ale nie odpalił choć się staraliśmy, sprężanie niemalże zero (rozrusznik kręcił niemal tak jak by świece wykręcić :) ), od razu na części rozebraliśmy ;) no ale ostatnio dostałem Tico za darmo :)...
to jest 900 wiatrak na zewnątrz przy pasku alternatora Z dwóch powodów: 1. Jak ruszałem po "naprawie" łożysk akumulator był jeszcze dobry, potem robiłem dwa krótkie odcinki po mieście i widziałem po światłach, że jest słabszy. aż doszło do tego że nie odpala. Spróbowałem później na zapych i zaczęło brakować chwilami prądu aby nawet silnik płynnie pracował....
Witam, mam świadomość, że jest już wiele postów o podobnej tematyce, przeglądnąłem ich wiele (praktycznie chyba wszystkie z pierwszych pięciu stron google). Więc do rzeczy: Kilka dni temu seicento zgasło pod domem i już nie odpaliło. Zostały wymienione świece, kable, czujnik położenia wału (sprawdzany multimetrem - rezystancja ok 660 Ohm), pasek alternatora....
Bardzo dziękuje za wszystkie posty! Pasek się wytarł i się slizgał dlatego go wymienilem. Podejrzewam że akumulator padł dlatego ze mam kiepskie łądowanie :/ Problem jest nadal, ale może opisze go w inny sposób. Chodzi mianowicie o dosyć duży spadek napięcia na jałowym biegu. Gdy dodam gazu -> wszystko swieci mocniej, wycierackzi chodzą szybciej, dmuchawa...
Archanil40 popełnił kilka przekłamań w jednym poście. 1. Jak Błażej zauważył, na instalacji nie ma prawa byc spadków napięcia , nawet przy dużym obciążeniu. W praktyce dopuszczam max 0.3V czyli nap. ład.= 14.1V [bdb]. 2. Nawet przy obiążeniu o którym mówisz i na wolnych obrotach , ładowanie powinno się utrzymywac na poziomie 14.0V. 3. W Seicento i innych...
seicento alternator alternator seicento naprawa seicento
krups ea8010 znajduje filtr oleju amilo instrukcja
alarm pilot proxima alarm pilot proxima
Kod błędu F3.2 w wózkach Still i AGD Immergas Victrix 20 TT błąd E38 - wyłączanie płomienia