Witam mam pytanie Honda Jazz co polecacie naprawe czy wymiane silnika myslalem ze walla uszczelka ale okazalo sie ze blok. [/spoiler]
Jeżeli dobrze mówię to zablokował się jeden zawór na pierścieniu. A swoją drogą czy ten pierścień powinien tu być i co zrobić żeby znowu nie wyskoczył. A jak to prawidłowo naprawić, żeby nie zepsuć? To nie pierścień, to "wyskoczyło" gniazdo zaworu, dość poważna sprawa, nie wiem czy da się prawidłowo to osadzić. Tam musi być szczelne na tym zaworze,...
Należy wszystko z tej strony wykręcić usunąć tak aby był dobry dostęp do bloku. Końce pęknięcia nawiercić delikatnie a całe pękniecie zeszlifować szlifierką najlepiej "precyzyjną" tworząc dość szeroki i głęboki rower. Następnie zaspawać to na zimno nawet zwykłą spawarką transformatorową stosując odpowiednie elektrody do spawania żeliwa na zimno. Spawany...
Zakład naprawy silników Zwoleń trasa Ożarów Warszawa
Naprawa bloku sterowania.
Trzyma silnik, 1.4T-Jet, któremu ktoś zerwał gwinty w mocowaniu bloku do łapy silnika. Wiec naprawdę daje radę. Oczywiście z klejem "niebieskim", na wszelki wypadek.
Nie mam zdjęcia . Jest to gumowa tulejka z wkładką plastikową w środku w kształcie podwójnego stożka coś w stylu muszki do koszuli. Zawór niby prosty ale wymienić go to problem bo trzeba go wsunąć w blok silnika a bez specjalnego przyrządu jest to trudne bez uszkodzenia. Naprawa tego ustrojstwa( pritardera) jest kosztowna więc szczęśliwi posiadacze...
Ten silnik 1.6 jest stosunkowo trwały i nie ma większych wad, natomiast nie jest szczególnie oszczędny, dlatego wybór wersji 2.0 wydaje się lepszym rozwiązaniem . Miałem podobny silnik (chyba 2E) w Passacie B4 wytrzymał bez większych problemów 500tys .Najpoważniejszą naprawa jaką przeszedł to wymiana uszczelniaczy zaworów.
Rozwiazanienm było naprawa połączenia kabla plusowego pod kolektorem dolotowym . Na bloku silnika
Witam przedstawię metodę znajomego szlifierza na te awarie w tych silnikach. 1.Naprawa i planowanie głowicy, 2.Planowanie bloku. 3.Zamontować tuleje tak by wystawały ponad blok (są do tego podkładki). 4.Splanować tuleje 0,05mm powyżej bloku. Silniki po takiej obróbce i prawidłowym montażu nie wypalają uszczelek. Pozdrawiam i powodzenia w naprawach.
Witam. Istnieje możliwość naprawy zamrożonych lub uszkodzonych bloków silnika. Swego czasu zalazłem stronę naprawa-metalock.pl dokładniejsze namiary kontakt(at)naprawa-metalock.pl, tel. (044) 714-01-63 kom. 0 694-215-087. Może komuś się przyda :)
arkiki1 woda jest cięższa od oleju, w misce jest zagłębienie na smoka, tam zbiera się woda i zatyka przepływ, bo zamarza. Odma zaczyna sie w bloku potem jest puszka oddzielająca i rura do filtru oleju.
Ze względu na ciśnienie oraz temperatury panujące w bojlerze klejenie nie przyniesie efektów choć można próbować stosować środki w stylu płynny metal (polecane np do naprawy bloków silników). Warto jednak zastanowić się nad zaspawaniem (najlepiej gazowym) miejsca przecieku choć ze względu na osłabienie termiczne materiału najczęściej na długo to nie...
Części do tych myjęk sa dostępne bo to nic innego jak nowe profi 160 w budowie. Naprawa prosta bo masz wszystko na wierzchu sciągasz głowice bez tłoków, tłoki 18mm powlekane porcelaną silniki wolnoobrotowe. Blok regulacji ciśnienia to gniazdo kulka parbanksy koszt poniżej 100.
Jeżeli chcesz można śmiało wymieniać jedną tuleję , tylko naprawa polega na roztoczeniu i wciśnięciu na prasie nowej tulei , a więc silnik musisz wyjąc i dać do naprawy goły blok . W silniku tym nie ma wymiennych tulei .
Opel Astra G, 1.6, 16V, Z16XE, 2003 rok. Sterownik umieszczony na bloku silnika.
Nie ma takich preparatów.Masz dwa wyjścia dolewać wodę , lub wyciągnąć silnik i wymienić lub pospawać blok. Jak jest dojście można próbować kołkować w miejscu pęknięcia, o więcej zapytaj tu: http://naprawa-metalock.pl/opis-metody-m...
(at)robokop No bez przesady :D Jak było wcześniej napisane w silniku zniszczony został najprawdopodobniej blok silnika itd. Naprawa jest nieopłacalna ale cały osprzęt silnika jest jak podejrzewam nietknięty Tak jak ktoś wczesniej napisał, walnieta jest tez turbina. autor napisał ze chwile przed awarią silnik sam wszedl na obroty, tu nie skonczy sie...
Witam. Pojawił mi się wyciek oleju na bloku silnika z wiązki kabli do pompowtryskiwaczy ... Czy da się z tym funkcjonować ? Czy konieczna jet pilna naprawa ?
Wada ukryta. Samochód sprzedany z uszkodzonym silnikiem. Nieudolna naprawa, urwana śruba głowicy uszczelka na silikon. Silnik przegrzany, krzywy blok i głowica. Motor do remontu albo do wymiany. Zwrot samochodu albo partycypuje w kosztach naprawy. Co prawda samochód kupiłeś za 400 zeta więc nie wyobrażam sobie że sprzedający ma naprawiać silnik. To...
Rozkręcasz Pan cały silnik zalewasz gorąca woda i patrzysz gdzie cieknie, małe pęknięcie na bloku można kleić większe najlepiej kołkować,co do spawania to robota już dla zawodowców. Poza tym zaślepek w bloku czy głowicy nie montuje sie na sylikonie.Oringi są na dole tuleji. Pisząc "jak głowica byłaby zła " trzeba sprecyzować o co chodzi.
Musiałem wymienić silnik w VW Passat B4, naprawa zlecona dla fachowców. Wymieniono blok silnika z głowicą, osprzęt został stary, stara też jest instalacja LPG, na której to auto jeździło wcześniej. Z warsztatu auto zjechało z odłączoną inst. LPG w sensie - odłączono jedynie parownik od układu chłodzenia. Parownik marki Lawato . Gdy wróciłem do starego...
Wbijając w niego ostry punktak i gibając na boki. Można dospawać śrubę i posłużyć ściągaczem udarowym itp. Po co chcesz je wybijać? Naprawa silnika tego nie wymaga - chyba że chodzi o ten z tyłu, zamykający przelot wałka rozrządu.
No w sumie to teraz" każdy jest tunerem" Jakim tunerem, chciałby być mechanikiem ale zaczyna od czegoś czego nie rozumie no ale przyjeżdża gościu a ten zamiast naprawić usuwa błędy i klient jest hepi auto naprawione beż części tylko ani jeden ani drugi nie rozumie że ten silnik potrafi zrobić sobie otwór rewizyjny w bloku i potem jest silnik do wymiany...
Witam polecam firme sochen katowice piotrowice, fachowo szybko , duze doswidczenie w takich naprawach
Z tego co widzę na zdjęciu to wycieka Ci płyn poprzez brok("korek" "zaślepka" otworu technologicznego w bloku silnika). Jeżeli uważasz że jesteś odpowiednio zdolny sam naprawić to możesz to zrobić sam. Po prostu wybijasz stary i wbijasz nowy koszt jest niewielki. Naprawa u mechanika może być dużo większa. Ewentualnie możesz dokładnie oczyścić w około...
Tam niema czujnikow krancowych tylko encoder .Sprawdz czy obudowa motoru nie jest peknieta gorna sroba. Podstawowa usterka Jury zarazem blok zaparzacza moze ciezko chodzic i dlatego padl silnik.
Jedyna/skuteczna naprawa to wymiana bloku na pozbawiony wady (po roku 2008) Opcja druga to silnik z partii pozbawionej wady czyli po 2008 (nie znam dokładnie danych od kiedy weszły nowe bloki)
Twój silnik to złom, naprawa nieopłacalna. Demontujesz/ montujesz cały zespół napędowy, rozkręcanie silnika od skrzyni w samochodzie i próba jego wyjęcia to koszmar
Tak dokładnie, wychodzi z dołu zbiorniczka i idzie do króćca przy bloku silnika. Rocznik 1994 1,4 ABD
Armadon silnik 1,8 Rovera to nie do konca to samo co 1,4. Tam występują problemy z przegrzaniem, krzywieniem głowicy i bloku oraz osiadaniem tulei w bloku, wymagana jest wymiana szpilek oraz magistrali olejowej na nowy typ oraz przerobienie termostatu żeby uniknąć problemów w przyszłości. To że ty głowicę "przepolerowałeś" nie oznacza że naprawiłeś...
Ta paczka starczy na dosyć długo jeżeli robisz to zarobkowo dajesz.gwarancje warto zainwestować w jakość na pewno się zwróci naprawa takich rzeczy z gwarancją do tanich nie należy już za przysłowiową "flaszkę" nikt nic nie zrobi.
Skąd wiesz, że ma słaby obieg oleju? Skoro ciśnienie pcha olej do chłodnicy. Co się przegrzewa? W tej maszynie masz przecież parę czujników, a każdy z nich oprócz zapchania filtra powietrza wyłącza maszynę. Po zdjęciu głowicy posprawdzaj czy nie jest krzywy blok i głowica, ( chociaż w tym silniku jak się dokręca prawidłowo i nie omija czujnika przegania...
zbytnio starasz się narzucić swoje racje zapytałeś o zdanie i masz pretensje że ktoś je wyraził? Widzę ze wiesz wszystko wiec działaj, powodzenia Ponieważ odpowiadasz niezbyt grzecznie. Więc jak najbardziej słuszne są uwagi - także moim zdaniem. (at)Majkel_82: Co do meritum. Wszystko zależy jaki chcesz efekt uzyskać. Jeżeli chcesz maszyny się pozbyć...
Zluzowanie gniazdo zaworowe, tylko i wyłącznie, bolączka tego silnika, zaczyna się już przy 80k kilometrów przebiegu. Prawidłowa naprawa: weryfikacja mostków olejowych wałków rozrządu do kół zmiennych faz, jeśli nie podarte to remont głowicy +- 3-4k (16 gniazd, 16 prowadnikiem zaworowych, 16 zaworów) planowanie głowicy, jeśli stopki mają wyraźne ślady...
Żeby było taniej, możesz szukać samego słupka, tzn, blok z głowicą i oczywiście wałem, tłokami...
Podpowiesz coś więcej, czy to jakaś grubsza naprawa? Rozbieranie skrzyni i te sprawy, czy da sie zrobic na parkingu przed blokiem. Jak taki silownik wygląda.
Witam.Jak problem znikł po naprawie i powrócił to może problem z blokiem silnika,lub silnik się przegrzewa.Zdjąłbym głowicę ponownie i obejrzał uszczelkę,jak wygląda,gdzie pusciła.
U mnie wyświetlił się napis "jednostka centralna zablokowana" w Saeco Incanto de Luxe. Słyszę jak ten wałek obraca się bardzo powoli a następnie wyskakuje ten napis. Wchodzę w tryb serwisowy, jednak nie mam pojęcia co dalej robić, więc wyłączam ekspres a następnie włączam i dalej to samo. W serwisie jak zadzwoniłem, to powiedzieli, że maksymalny koszt...
Naprawa level India. Jak zobaczyłem "planowanie" bloku, to aż dreszcz mnie przeszedł, chociaż nie jestem mechanikiem. A jeśli miał to być żart, to tak słabo wyszedł. Lepiej obejrzeć, jak to robi profesjonalista: https://www.youtube.com/watch?v=Hp7w5wSE... Za filmy nagrywane w pionie dałbym druga łapkę w dół, jakby była taka możliwość.
[url=http://www.4metal.pl/artykuly/helic... tu. Nie potrzeba żadnego "miejsca" na wkładkę. Znaczy trzeba, tyle samo, ile Ty musisz mieć do gwintowania M11. Dobrze wykonana naprawa cechuje się tym, że połączenie będzie bardziej wytrzymałe niż oryginał. Dodatkowo zostaniesz przy fabrycznym M9, nie...
Najpewniejsza naprawa to ponowne nagwintowanie (oczywiście pod dopasowaną odpowiednio szpilę). Słyszałem że, można też próbować "naprawiać", ponoć bardzo dobrze to się sprawdza do bloków silnika: http://www.4metal.pl/artykuly/helicoil-p... Tu też o tym piszą: http://www.audiklub.org/forum/viewtopic....
Po ściągnięciu głowicy z Ursusa C330 zauważyłem pęknięcie między tulejami - niżej jest link zdjęcia i wskazane miejsce pęknięcia bloku. Mam pytanie - czy to da się jeszcze naprawić, czy trzeba szukać 2 bloku albo silnika? Jutro ściągnę tuleje i zobaczę, jak to wygląda w środku. http://obrazki.elektroda.pl/6514175600_1...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic94... http://www.naprawa-metalock.pl/
Kolego to że stuka i stwierdzili w aso ze panewka to raczej prawda natomiast naprawa to kilka wyjść albo kupić gdzieś na szrocie cały silnik albo tylko wał korbowy a najlepiej blok silnika albo wziąć się za regeneracje podstawa to szlif wału korbowego nowe panewki ewentualnie nowe korbowody ale przy tak gruntownej naprawie warto jest też zrobi szlif...
A nowy blok to ile kosztuje? Jak sprzedam 3 takie golfy wystarczy?
Za taką cenę to się robi generalny remont lub kupuje sprawny silnik a nie tylko wymiana pierścieni. Masz wiedzę i orjętacje. Sama naprawa głowicy może kosztować 2tyś. Na ori częściach. Na zamiennikach 800-1000. Szlif wału 500 obróbka bloku 500. Do tego korby. A gdzie części i robota.
Łańcuch rozkuwa się przy użyciu szlifierki kątowej przy zachowaniu zasad BHP, następnie zakłada się nowy wraz z nowymi zębatkami. Ważne jest zastosowanie środka przeciwko odkręcaniu się śrub. Naprawa i eksploatacja pękniętego łańcucha kończy się w najlepszym wypadku tylko zniszczeniem bloku silnika. Jeśli nie masz pieniędzy na nowy napęd i mechanika...
Kolego nalezy ustalic czy przyczyna jest uszkodzony cylinder,tlok lub pierscienie czy glowica (np. skrzywiony lub nadpalony zawor lub jego gniazdo). Cylindry w tym silniku sa nienaprawialne, uszkodzenie gladzi cylindra kwalifikuje caly blok silnika do wymiany co nie jest oplacalne wiec ratuje wymiana silnika, naprawa glowicy to nie sa ogromne koszty...
Bloki silników z 1,9TDI pompowtryskami są inne od bloków silników 1,9TDI AFN i AVG. Przerabianie z jednego na drugi jest nieopłacalne. Chyba bardziej opłacalna jest zmiana całego samochodu na taki z "odpowiednim" silnikiem /nawet uszkodzonym/ i naprawa silnika lub jego wymiana. Tym bardziej że to MK I. A wymiana całej elektryki sterującej silnikiem...
Skrzynie do 700 dośc drogie i dużo uszkodzonych - przestrzegam. Do 900 już łatwiej o sprawną używkę. Osobiście spotkałem usterki synchronizatora 2 biegu - dość łatwa i tania naprawa, blokowanie się(kleszczenie) skrzyni, buczenie, wycie i inne odgłosy a nawet mechaniczne uszkodzenie bloku, półosie "luzy na kamieniach" w 700- myślę że nieudany silnik...
Autko naprawione. Wystarczyło wymienić wtryskiwacz. Naprawa banalnie prosta, można ją wykonać samemu pod przysłowiowym blokiem. Po kolei nalezy wykonać - odkręcić plastikową obudowę silnika (6 plastykowych wkrętów) - następnie wypiąć przewód paliwowy. Lepiej być wyposażonym w szmatki, a pracę wykonywać na zimnym silniku, bo z węża poleci trochę paliwa....
Naspawać, rozwiercić i nagwintować. Samemu w domu tego i tak nie zrobisz. Zanieś do zakładu gdzie wykonują naprawy bloków i głowic.
raczej droga do spalenia rozrusznika po prostu ;) bez odkręcenia stopek korbowodów niczego się więcej nie dowiemy marcinek9002: to dobrze że tak zrobiłeś, dzięki temu zapewne ten silnik jest jeszcze w całości, a nie pourywały się korbowody wybijając dziury w bloku, wtedy był by już kompletnym złomem, a tak w najgorszym wypadku podejrzewam że będzie...
to koło to po prostu "wariator", znajduje się w niemalże każdym skuterze :) tak czy siak niema co dywagować nad kołem jak silnik jest trup kup sobie na olx jakiś inny silnik i tyle briggs to dziadostwo, tam wszystko jest z aluminium, niema nawet tulei tłoka tylko obrobiony odlew aluminiowy bloku i tyle najlepsze są Hondy ale też niezłe jej klony: loncin...
Czy bedzie pasował to nie wiem, ale jak obrocilo panewki to nie opłacalna raczej naprawa. Wymiana korbowodów =zdjęcie głowicy tj około 1000 zł kompleksowa regeneracja plus uszczelki. A gdzie korbowody plus ewentualnie naprawą mocowań wału w bloku? Bo jeśli obrocilo główne to nie da się założyć nowych panewek i wału. Trzeba naprawić blok. Chyba taniej...
Dziekuję tzak, super odpowiedzi. To jestem w domu. Przy okazji rozminowania tego auta, wczoraj osunęliśmy kolejna minę w postaci ułamanej końcówki od wężyka z powietrzem który odchodzi z filtra powietrza. Szkoda że zdjęcia nie zrobiłem jak wyglądało połączenie z "latającą luźna wetknięta rurką miedzianą z wężykiem". Zdjęcie z internetu obudowy. https://obrazki.elektroda.pl/3757035500_...
W instrukcji do tych ciągników jednak poskąpili informacji nt. czujnika. Wykręć stary czujnik, zmierz jego opór. Ogrzej go np. wkładając do gorącej wody (tylko tę część, która chowa się w bloku silnika (uwaga bardziej dla naśladowców niż dla Ciebie), zmierz opór gorącego czujnika. Uwaga gorący czujnik jest gorący i można sobie poparzyć ręce, więc trzeba...
W zasadzie to taka naprawa we wkrętarce z silnikiem bezszczotkowym oznacza wymianę CAŁEGO zespołu silnika z wyłącznikiem i elektroniką - tego co widać na zdjęciu powyżej. Koszt ponad 500 zł. Co za tym idzie, samego wyłącznika nie dostaniesz w częściach, chyba że znajdziesz jakąś inną wkrętarkę uszkodzoną lub zmieni się polityka w zakresie dostępności...
Widziałem, z czego zrobiony jest blok i głowica, i wierzę, że po osiągnięciu temperatury może zmieniać swoje wymiary, ale żeby aż tak, żeby gniazda wypadły? Tj. chore... Czy wymiana samych gniazd na nowe bez żadnego specjalnego podejścia w tym silniku pożegna problem? Tak bardzo zależy mi na zebraniu informacji, które pomogą mi pożegnać problem raz...
Dziękuję za namiary, widzę że szykuje się grubsza naprawa. Szkoda że VCDS nie pokazał że jest konkretny problem z elektrozaworem czy sprężarką tylko w tym przypadku niezbyt istotny problem z silniczkiem od obiegu powietrza którego naprawa czy wymiana nie spowoduje przecież że klimatyzacja zacznie działać. Wrzucam poniżej screen z bloków pomiarowych...
Czesc .Pewnie juz nie masz tego auta ale odpowiedz znalazlem po bardzo dlugim czasie. "wypadanie zaplonu" objawy temu podobne spowodowane byly peknietym blokiem miedzy 2 a 3 cylindrem. Dlugo auto tak jezdzilo bo nikt nie potrafil zdjagnozowac. Dopiero jak cisneinie poszlo w uklad chlodzenia i zostala scignieta glowica okazalo sie ze jest mikro pekniecie...
Ja bym ci polecił Corsę C ale 1.7 dti (to ważne, nie DTL). Jest to silnik japońskiego producenta Isuzu. Słynie z tego, że ma bardzo głupio zainstalowany sterownik pompy wtryskowej (na bloku), i pada przy około 200 000 km, ale jego naprawa polega na przelutowaniu u elektryka (koszt koło 300-400 zł) i jest jednorazowa. A silnik jest nie do zdarcia, ekonomiczny,...
Co do odpalania auta to jak poczytałeś to problem w 100% rozwiązałem -zrób to co ja i też będzie działać - po prostu je napraw - wszystko zostało tu opisane krok po kroku błędy i porażki oraz naprawa i dopiero niuanse ustawień i regulacji. Jak byś przeczytał to najpierw musiałem naprawić auto. ----------------------------------------...
Temat po dłuższym czasie został rozwiązany. Poziom kosztów dosyć wysoki, ale z pewnych względów zależy mi na tym samochodzie. Naprawa główna czyli regeneracja głowicy, wymiana cylindrów (wymienne a aluminiowym bloku), pierścienie zaworowe, panewki, szlif wału itd. Autko na dotarciu. Pozdrawiam.
Chyba jednak nigdy nie miałeś Scenica z elektrycznym ręcznym. Wymiana linek 45 minut ???? Bo kolego wymiana linek to nie naprawa puszki hamulca gdzie po zablokowani linek coś urwało się , lub upaliły tranzystory silnika. I nie naprawia się pod blokiem tylko na podnośniku. Po drugie każde auto ma jakieś tam usterki , ale w kwesti kosztowności napraw...
Witam Wszystkich Kupiłem Golfa 1.4 75 km 55 kw - 140 tyś km podobno. Nietety okazało się że bierze olej i kopci na niebieskawo. Po rozmowie z dwoma mechanikami dowiedziałem się że w tych silnikach był problem z odmą itd. Zdecydowałem się na rozebranie silnika w warsztacie samochodowym . Okazało się że pierścienie są wytarte-zuzyte jeden tłok przytarty...
Clio_III_F.F.R. - nie bawiłbym się w przekładki, rozbiórki, zapomnij o spawaniu tego miejsca. Kup coś z gwarancją rozruchową, koniecznie ten sam symbol 074. Popytaj na forum'ach Clio, może ktoś przywozi tanie auta z Anglii, sprawdzisz nabywaną skrzynię przed demontażem. Wg mnie rozsądna używana skrzynia 1000-1400 zł vs naprawa 3-4 tys zł. Sprawdź ceny...
Dziękuję za odpowiedź. Też tak myślałem. Podczas naprawy tego ekspresu włączył się silnik zaparzania bez włożonego bloku zaparzania. Jak sprawdzić czy te zębatki w prawidłowej pozycji?
To ja poproszę o wypisanie czego obróbka kosztuje 1500 zł, Robię silniki na co dzień i wiem co ile kosztuje. Szlif cylindra z honowaniem + planowanie bloku to jakiejś 400zł -100 za dziurę. Szlif wału 50zł za korbę. A masz ich 9. Czyli 450zł. Naprawa głowicy od 650-700zł. Jak dojdzie gniazdowanie i wymiana zaworów. To cena w górę. Ceny netto oczywiście.
To sa dwa rozne systemy wtrysku (do sprawdzenia). Nie probuj wiec ich mieszac, bo najwyrazniejnie masz dostatecznej wiedzy. Mozesz ewentualnie wykorzystac tylko goly blok, o ile kolektor ssacy i mocowanie prawej strony silnika sa takie same (nie gwarantuje, bo bylo sporo zmian miedzy jednym i drugim, m. in. inny rozrzad). Przy twojej wiedzy, najrozsadniejszym...
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID270 Stężenie NOx w gazach spalinowych MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID46 Brak kontroli tlenków azotu MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID42 Przerwanie dawkowania roztworu AdBlue MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID115 Zbiornik roztworu AdBlue pusty Ogólnie to proponuję się wybrać...
De facto te auta sa za grosze i każdy sprzedający cieszy sie ja sprzeda to cudo.Tam pomaga raczej tylko kompleksowa naprawa głowicy(spawanie) ale to koszta nie do przełknięcia w stosunku do ceny zakupu całego auta. Ostatecznie sprawdź czy pompa wody w bloku podaje. Odłącz węże idące do nagrzewnicy i odpal silnik czy zacznie wyrzucać płyn (zalej wodą...
Polecam poszukać dobrego (z wyposażeniem) egzemplarza Peugeota 405 diesel. Wiem, wiem nie jest to "wyścigówka", ale ma więcej zalet : + zdrowe blachy (jeśli nie bity), + oszczędny i długowieczny silnik, ZERO elektroniki przy silniku, + wygoda podróżowania, + brak stresu, że autko "zniknie" spod bloku. niż wad: - największa bolączka to sławna tylna belka....
Witam. Posiadam samochód marki VW Polo IV (9N,9A) 1.2 6V (AWY) z 2003roku. Vin: WVWZZZ9NZ4Y093753. Chciałbym zrobić remont, gdyż nie ma ciśnienia sprężania na jednym cylindrze (przyczyna to dziura w zaworze) ale odrazu chce sprawdzić pierścienie itd.. Czy byłby ktoś tak miły i poratował mnie momentami dokręcania całego silnika? Czyli momenty dokręcenia...
Bądź opanowany, nie rzucaj żadnych oskarżeń, na które nie masz twardych dowodów. Niech się sam pogrąży. Jeśli Ci nerwy nie puszczą, to nie masz się czego bać. Tylko jeszcze raz - masz być spokojny, opanowany i... uprzejmy. Odzywać się tylko jak Cię pytają, odpowiadać rzeczowo i bez własnych domysłów. Twoja linia obrony to - przedmiotowe usterki są wynikiem...
Czyli najlepiej zacząć od wymiany chłodnicy i naprawy głowicy...
Eltron - zauważ , że nasz gość wczesniej wykonywał sam naprawę silnika pod blokiem , opisał wyżej tego historie. Mnie bardziej zastanawia cena i części , niektóre nie wiem dlaczego były wymieniane. Też gratuluje naprawy.
Czołem, Jak w tytule, Opel Astra F-klasa, 1997 rok, benzyna z gazem, kombi. Parę lat temu przywaliłem w coś miską olejową, wymieniona w "zwykłym" warsztacie na używkę, było szczelnie o ile dobrze pamiętam. Później po wymianie sprzęgła w serwisie Opla miska ciekła, założona była nieoryginalna uszczelka plus bodajże uszczelniacz. Naprawa w ramach gwarancji...
sciągnij plecionke z przewodów i wcisnij koszulki do samego zaworu. Plecionka została zdjęta ale te dwa przewody nie idzie wyjąć do samego zaworu bo on jest tak jak by zasłonięty mocowaniem takiej łapy do bloku silnika. Jak będę przy samochodzie to zrobię jakieś zdjęcie i wgram do tematu
Nie ma dobrego rozwiązania. Auto miało 240 czyli całe nic. Zniszczeń w silniku nie sposób oszacować, co będzie tłoki prześwietlał? Tak żeby zrobić dobrze to powyżej wału i bloku wszystko nówka. Korby, panewki korb, tłoki, sworznie i głowica kompletna. Pewno z dziesięć tysięcy wyjdzie. Ale w sumie chłopak miał sprawny silnik i chce mieć sprawny silnik.
Witajcie. Mam problem wyciekającego z pod bloku silnika oleju. Silnik 2.0 16v Zetec. Mechanik za samą robociznę przy wymianie cieknącej uszczelki krzyczy sobie 1000zł, twierdzi ze uszczelka też nie będzie tania. Dało mi to do myślenia i wpadłem na taki pomysł. Czy nie taniej i lepiej byłoby wymienić silnik? Za chyba samą robocizne przy wymianie krzyczy...
w C-330 nie ma większego problemu z wyciągnięciem tulei cylindrowych (zazwyczaj nie ma problemu bo spotkałem się raz z przypadkiem gdzie tuleja była tak zakamieniona i zapieczona w bloku że popękała i połupała się na kawałki przy wyciąganiu ale to miałem tylko jeden taki przypadek). Zrobić sobie prosty przyrząd : od dołu krążek z grubej blachy z otworem...
Najprawdopodobniej rozmrożony pęknięty blok. Silnik do demontażu i weryfikacji części . Może uda się pospawać blok , ale trzeba dobrego spawacza .
Witam Moduł ELP270 do naprawy blok sterowania tranzystorami IGBT.
Pomiary Vagiem - 18 Auxiliary/additional heater. Brak błędów. Odczyt bloku wartości mierzonych (wskazanie przy stacyjka włączona / wskazanie przy silnik uruchomiony): Grupa001 Pole 1 puste / 14,20 V na kilka sekund po uruchomieniu silnika potem puste pola 2,3,4 odczyty temperatury kilka (3 do 5) stopni C Grupa002 Pole 1 ON/ON Pole2 OFF/ON Grupa003 Pole1...
Mechanik twierdzi, że może walnięta jest też uszczelka pod głowicą!!! Wtedy szrot. Nie koniecznie szrot, możesz kupić inny sprawny silnik do 500zł. Zapytaj o wycenę mechanika ile by kosztowała naprawa (wymiana pompy wody, uszczelki pod głowicą i co tam wymyśli mechanik). ma sprawdzić/zmierzyć czy uszczelka jest ok czy nie ciekawe jak, jedynie co to...
Taki komunikat w tym modelu Nikona oznacza z reguły konieczność wymiany silnika obsługującego mechanizmy migawki i lustra. Jednak biorąc pod uwagę niewielki przebieg migawki raczej można to wyeliminować i prawdopodobnie przyczyna jest w module mechanicznym realizującym zadaną wartość przysłony albo są to uszkodzone elementy elektroniki w bloku zasilacza....
Witam panowie , chciałbym zapytać kogoś kto przerobił kilkukrotnie wymianę uszczelki pod głowicą w tym samochodzie , jak to jest z tymi podkładkami miedzianymi pod cylindrami , czy zawsze jak zdejmę głowicę to muszę je wymieniać ustawiając prawidłową wysokość tulei w stosunku do płaszczyzny bloku silnika ? Rzecz ma się tak że , mam samochód gdzie jeźdżono...
Tak sie sklada ze w tych silnikach przy zalaniu niewlasciwego oleju po jakims czasie dzieje sie tak jak u ciebie. Jest to efektem niewlasciwej wspolpracy pomiedzy cylindrem a pierscieniem, pierscien zaczyna przywierac do cylindra w efekcie peka lub niszczy gladz cylindra. Pomiar cisnienia to czysta formalnosc bo rozebranie silnika i tak bedzie konieczne....
Z opisu usterki, sporo wskazuje na przeciekającą pompę wodną. Trzeba zdjąć plastikową pokrywkę rozrządu z lewej strony silnika (odkręcić 4 śrubki). Poświecić latarką nieco poniżej koła zębatego pompy (bliżej bloku silnika). W górnej części pompy jest niewielki otworek widoczny od góry, jeśli tam widać wycieki, lub zacieki, to pompa jest nieszczelna...
Witam. Potrzebuję rady doświadczonej osoby w naprawach silnika. Mam problem z tulejką w silniku fiat 127 poj 1050 która jest wciskana w blok silnika .Oryginalnie była wykonana z blachy naciętej i od środka miała brąz.Zakład w którym wykonywałem naprawę dorobił mi z brązu całą na wcisk.Nie mam całkowitej pewności czy podczas zmian temperatury z czasem...
Cześć, kupiłem nowy silnik briggs&stratton 675 exi (stary był również 675 tylko ex i padł), przy próbie przykręcenia do obudowy zauważyłem, że w otworach w bloku silnika nie widać gwintów. Czy w nowym silniku trzeba samemu wykonać gwinty? Bardzo proszę o pomoc, boję się uszkodzić silnik. Z góry dziękuję za odpowiedź. Piotr - początkujący w przygodzie...
Myślę, że przy takich rysach to nie. Problemem jest skąd się wzięły, bo jeżeli coś dostało się do cylindra i porysowało tłok i blok to przejdzie jeszcze, ale jak widać ewidentne ślady zacierania się tłoka to jest problem. Remontowało się silniki 20 lat temu. Przy obecnej cenie używanych czesci jaki to ma sens. Goły silnik do takiej toyoty z gwarancją...
Błąd w montażu. Zdarzyło mi się też zablokowane koło. Przypuszczam, że to na stronie ssącej. Nie wiem jak to robiłeś, ale ja zaczynam pracę od zdjęcia miski i kontrolki smoka. Na resztę robót producent teraz zmienił wymagania proceduralne. Dodano po 8 minutach: poza komentarzami typu zezłomuj zrobiłem ich masę od wymiany bloków silnika, (nowa procedura...
Ave! Posiadam pralkosuszarkę Amica AWD1C8514ELSD. Ostatnio zorientowałem się, że urządzenie podczas wirowania pracuje bardzo głośno, nie wiem od kiedy ma taki objaw, ponieważ stoi w pralni (mieszkanie w bloku, pralnia jest daleko). Obecnie jest dwa miesiące po gwarancji, więc serwis gwarancyjny niestety nie wchodzi w grę. Co do objawów: - pralka nie...
Ok, samochód jeździ, odpala za każdym razem. Winna była cewka. https://obrazki.elektroda.pl/3676505300_... Jak widać na załączonym zdjęciu jej plastikowa obudowa jest pęknięta. Dzięki wszystkim za rady, a w szczególności Tobie (at)carrot za łopatologiczne wyjaśnienie co i jak należy sprawdzić. Podsumowując dla innych mających podobny...
Mam pytanie, falownik Sew MDV60A0015-5A3-4-00 po naprawie bloku zasilania załapał błąd w momencie startu silnika F09. Ten błąd wyskakuje zarówno, jak jest sterowanie z zacisków X13, jak i z panelu klawiatury. Przywracanie nastaw fabrycznych nie eliminuje błędu. https://obrazki.elektroda.pl/6384053500_... W manualu jest napisane: Przeprowadzić...
Czujnik spalania stukowego. Prawdopodobnie 2 sztuki. Szukaj między 1 i 2 cylindrem i między 3 i 4. Sa przykręcone do bloku silnika. Zobacz w google jak wygląda to znajdziesz u siebie na silniku. Zamień miejscami i zobacz czy wyskoczy błąd na bank 2. Jeżeli tak to czujnik do wymiany. Tak po za konkursem to nie wiem po co kupujecie te kable skoro potraficie...
Nie dobiera się wcale uszczelki grubszej po splanowaniu głowicy, jest taka teoria , uwzględnia się jej grubość po sprawdzeniu (zmierzeniu) wychylenia tłoków ponad kadłub (blok ). Zawsze tak było i będzie i po to właśnie się dobiera odpowiednio wymiarową uszczelkę. Zresztą tyle razy była już o tym mowa, nie podlega dyskusji wcale.
osiowanie bloku silnika powierzchnia bloku silnika korek bloku silnika
pomiar prądu pomiar pradu świateł focus elektryczna tylna klapa
Gazy w żarówkach o dużej mocy: argon, krypton, ksenon Lokalizacja modułu centralnego zamka Jeep Patriot