ARCZ ci ścisza odbiór, bo przypuszczalnie pracujesz na przysłowiowych oparach sygnału, głowica mało co wypluwa z siebie i tor p.cz. nie daje rady. Wskaźnik poziomu sygnału ktoś podrasował sztucznie i widz się nabiera, że sygnał mocny. Jest podejrzenie, że dodatkowo masz rozstrojoną cewkę demodulatora L214, gdzie 0V na wyjściu detektora FM nie pokrywa...
Zamienniki nie występują, tylko oryginalna część, jeśli problem jest tylko z wyłączaniem myjki po puszczeniu pistoletu, a ciśnienie jest i wycieków nie ma, to niesprawność raczej nie dotyczy samej głowicy, często upala się wyłącznik elektryczny i to on jest przyczyną. Głowica kosztuje ok 200zł nr kat 9.001-104.0 karcher
jednak serwis Cię nie minie... A w którym serwisie zrobią to fachowo z przyrządami? Myślę że w mało którym. Możliwe, że nie w każdym. Ale przynajmniej będą wiedzieć co robić. No i jest rękojmia dokonania naprawy.
A może by tak zmienić system z NTSC na PAL lub AUTO, zanim przekopie się wszystko... co na drzewo nie ucieka?
Poprosimy schemat do rozważań.
Popieram kolegę. Jedynie naprawa głowicy, po uprzednim jej sprawdzeniu na szczelność. Wyjdzie drożej, ale i bezpieczniej.
https://www.elektro-global.pl/ działaj. P.S. Korzystałem więc polecam.
Domowy sposób to wstrajasz się odbiorem na najmocniejszą stację w okolicy zamieszkania, aby uzyskać w torze p.cz. typową częstotliwość ~10,7MHz (zależna ona będzie od egzemplarzy użytych filtrów ceramicznych, które narzucają częstotliwość p.cz. z zakresu 10,6-10,8MHz i to one wyznaczają do jakiej częstotliwości środkowej masz się dostroić, bo one są...
Głowica z Jaguara 5.3, one mają tendencję do przegrzewania lewej głowicy i wyrzucania gniazd. Można nazwać to typową usterką tego modelu. Z reguły nic się więcej nie dzieje. Głowica nie jest jakoś bardzo trudno dostępna.
Witam, Moim pytaniem jest, czy w domowych warunkach istnieje jakiś sposób, żeby wymienić tą uszkodzoną część? Nie bardzo. Ciężko będzie znaleźć głowicę, w której dysze i elektronika jest OK a plastikowy koszyk z metalowymi sitkami uszkodzony. Ale nawet jak znajdziesz taką głowicę to oddzielenie zielonej płytki od koszyka może się nie udać - są przyklejone.
jeśli jest to ten o którym pisałem to fabryczny jego program dotyczył Astry więc jeśji masz antenę na hot.. to albo przekręć ją o 6st w lewo albo załóż zeza. Do uruchomienia pozostałych kanałów pilot jest niezbędny. Jeśli to nie pomoże to pewnie na zasadzie polak potrafi wydumamy coś innego. pozdrawiam
Witaj. Witajcie! 1 mój post: Podaj na wejście pośredniej sygnał 10,7 Mhz zmodulowany częstotliwościowo, z generatora sygnałowego. Jak będzie OK, to 2 krok naprawa głowicy.
Cześć, zabieram się za naprawę zapasowej głowicy, po wstępnym sprawdzeniu luzu zaworów w prowadnicach stwierdziłem ze ssące zostawię a wymienię tylko prowadnice wydechowe. Chciał bym dopytać czy jak już ładnie wyczyszczę zawory żeby można było docierać w gnieździe to czy docierać je już po wymianie prowadnic czy jeszcze na starych?
Możesz próbować zmierzyć pojemność przetwornika, o ile miernik jaki posiadasz, ma tę funkcję. Pozwoli to się zorientować, czy przetwornik ma szansę być sprawny. Pomiar oporności natomiast nic nie da- przetwornik jako element piezoceramiczny wykaże nieskończoną oporność.
Foty nie są aż tak super jakości. Ale z tego co widze są uszkodzone rdzenie. To można naprawić i dobrze przestroić. Foty z góry lepiej pokażą problem. Ale daj to komuś kto to ogarnie. Ta głowica bardzo ładnie się przestraja i dosyć prosto przy minimalnej wiedzy. Więc nie wiem jak ktoś to partacko robił...
Zobacz czy sanki z głowicami się nie blokują. Druga sprawa na zdjęciach widać że sanki są zdemontowane. Proponuję podpiąć wiązkę elektryczną mechanizmu do reszty magnetofonu i wcisnąć Play. Jak zacznie wszystko pracować to znaczy że źle coś składasz. To proste mechanizmy, powiedziałbym wręcz że prymitywne.
W zasadzie to raczej na pewno masz pecha. Jest to standard w tych radiach tzn jest uszkodzona głowica. Jest ona nie naprawialna i wymieniana jako moduł. Niestety jest to droga naprawa. Głowica jest do dostania bez problemów w serwisach Clariona ale cena jest mało zachęcająca. Bliższy kontakt na pw.
Tak więc problem rozwiązany. Mianowicie wina leżała ewidentnie w głowicy dvb-t i samym kwarcu. Poprawienie połączeń lutowanych na kwarcu małą lutownicą kolbową nie pomogło. Dopiero solidne wygrzanie kwarcu lutownicą transformatorową przyniosło efekt i kwarc ruszył. Niestety nie mam na stanie 16 MHz na wymianę więc tymczasowo zostaje stary. Sprzęt w...
Witam. Na jednym z postów znaladłem wskazówkę, że to jest uszkodzenie głowicy drukującej a ściślej podzespołu dysz PGBK. Tak - to usterka głowicy. Jedyna skuteczna naprawa poprzez wymianę głowicy (czy opłacalna - nie sądzę). Albo czy można 'oszukać' drukarkę, że czarny tusz się skończył i żeby mieszała kolory do uzyskania czarnego? Mało prawdopodobne...
Na czym polegała ta naprawa głowicy skoro nikt nie sprawdził stanu prowadnic? Głowica do demontażu, wyjąć zawory i sprawdzić luzy na prowadnicach. Jak masz luzy na prowdanicach to uszczelniacze możesz co dziennie wymieniać i nic to nie da. Proponuje wymienić pierścienie po zrobieniu głowicy. Czasem po uszczelnieniu góry okazuje się zę silnik który nie...
Problemem może być uszkodzenie wzmacniacza antenowego (jeśli taki jest w samochodzie) lub przerwa w jego zasilaniu. Najłatwiej to sprawdzić wyjmując radio i podłączając kawałek przewodu w miejsce anteny i późniejszym znalezienu jajiejkolwiek stacji. Jeśli wzmacniacza nie ma lub nie jest uszkodzony, pozostaje naprawa głowicy FM radia.
Po planowaniu głowicy uszczelka powinna być grubsza - powtórka
Zacząłbym od sprawdzenia głowicy...
Ja widziałem tłoka oberwanego na pierścieniu- ładnie chodził, na gładzi nie było rys ale jak odpadł od reszty tłoka to zrobił swoje. Kolega może się obrazić ale jak głowica dostała tłokiem to się sprawdza i dół.
A wiadomo co było przyczyną? Może głowica pali płytę i naprawa bez sensu bez wymiany głowicy.
1.6 a 1,4 to te same głowice więc raczej nic nie powinno się stać. Na Twoim miejscu zakładałbym nowy pasek i obrócił wałem dwa obroty jeżeli wszystko ok to odpadaj :) te silniki nie były kolizyjne. Pozdrawiam
jeśli głowica jest popsuta to naprawa jest nie opłacalna.
Witam Jak olej nigdzie nie wycieka to opelek go spala i wymiana uszczelniaczy zaworowych za wiele nie pomoże tylko kompleksowa naprawa pierścienie+głowica
nie ma zamiennika do tej głowicy sat, tylko głowice sat w dekoderach 1530 i 1630 są kompatybilne, więc pozostaje naprawa lub wymiana głowicy, głowica 1430 z demontażu koszt. 50pln, nowych nie ma.
Nie sądzę, potrzebna duża zręczność, anielska cierpliwość i duże doświadczenia, głowicę używaną mozna kupić za 80 zł, a koszt regeneracji, to 60 zł, nie wiem czy jest sens się bawić. Rozbierane głowice sa już bardziej awaryjne.
Witam. Naprawa nieopłacalna . Wymienić głowicę koszt 20zł.
Witam . Mozna dac dwa mostki głowica ruszy na 100% ale moze nie pisać pierwszy mostek na płycie drukarki to 2 diody szregowo połaczone miedzy : 10-29 najlepiej na wlutowac na płyte widok od spodu: Drugi mostek to opornik ale moze nie trzeba bedzie .
A jak wygląda sprawa ze schematem serwisowym takiej drukarki? W jaki sposób jest identyfikowana usterka głowicy? O ile wiem głowica to piezoelektryk. Przepalenie się takich elementów wchodzi w rachubę??? Czy jest tam jakiś czujnik?
Nie nie mam pojęcia o jej budowie i działaniu. Nie mylę udrażniania z naprawą. Z udrażnianiem jestem w stanie sobie poradzić. Udrażniałem dysze w tej drukarce i lexmarku, który miałem wcześniej. Teraz jest na pewno popsuta głowica. Drukarka zachowuje się tak samo z głowicą i bez niej - czyli taśma ustawia głowice na środku. Czytałem w innych postach,...
ale chodzi o to czy faktycznie jest coś takiego możliwe by w silniku 16 zaworowym zaistniało az takie szczęście... Nie, nawet jak połamało dźwigienki to zaistniała kolizja wiec to jest niemożliwością że przy zerwanym pasku nie było kolizji.. Chyba że coś nie mówisz a pasek się nie zerwał a tylko przestawił..
Witam, jak w temacie szukam elektronika najlepiej z okolic Gliwic (ale nie jest to konieczne). Tuner normalnie botuje ale ma problem z głowicą , nie wykrywa jej. Pozdrawiam
One tak nie miały tylko czasem koszt naprawy tego że odpala w chmurze dymu i nie od razu idą w tysiące złotych (naprawa gniazd w głowicy ,nowa pompa tandem itp) przy całym aucie wartym teraz kilka tysięcy zł.
Dziekuję za odzew ! Rozebrałem magnetowid. Stwierdziłem duży luz na osi czarnej rolki dociskajacej Głowicy nie potrafię ocenić. Rzeczywiście nowa głowica 420 zł, regeneracja 180 zł. Nowy magnetowid ok. 500 zł. Być może przyczyną jest luz na rolce dociskajacej? Prosze o ew. komentarz.
Witam!Czy ktoś może naprawiał głowicę do ww tv(głowica29504-101.01)Co najczesciej pada.Dzięki za wszelka pomoc.
Po długim postoju lepiej zacząć od odmoczenia głowicy - inaczej można zapiec tusz w dyszach na dobre. Bez sprawnej głowicy naprawa raczej bez sensu...
Definicja remontu jasne, o dziesięcioleci niezmienna. Naprawa głowicy to nie remont.
Takie cykanie oznacza zazwyczaj uszkodzenie talerzy lub głowicy. Naprawa praktycznie niemożliwa.
Jeśli był już kilkanaście razy dobijany, to niestety, ale jego żywot dobiegł końca :(
Trochę w traktorach tego było, różne Perkinsy W samochodach to Citroen CX 2,5, Daihatsu Rocky 2,5, Fiat 2,5 stosowany w 131 i 132, Ford Transit 2,4, Land Rover 2,25, Mercedesy 2,0, 2,2, i 2,4. Opel Blitz 2,1 i 2,3, Reno Trafik i Master 2,5. Podałem ci auta z końca lat 70 początek, 80 więc tam elektronik nie będzie. Co nieco w dieslach zaczęło się pojawiać...
Jutro (dzisiaj :) )jest giełda to mi znajomy pożyczy głowiczkę i się okaże. A połączeniom procek głowica oczywiście przyglądałem się. Podobnie połączeniom w samej głowicy a konkratnie 5,6 noga Sda i TSA. W przyszłym tygodniu odwiedzę gościa kolejny raz ( daleko nie mam :D ) to dam znać. Myślę ze pora na koniec "nocnej zmiany" :wink:. Ciepło pozdrawiam.
to chyba masz jednak padniętą głowicę
Masz przestawione krzywki na wałku- wałkach. Sprawdź.
Ciężki temat kiedyś też z czymś takim się spotkałem , nie będę wymieniał marki natomiast pojazd został zezłomowany ponieważ każda naprawa zawodziła ... Planowanie głowicy było robione , wymieniana uszczelka itd i mimo napraw nic nie dało .
Może być ,,zimny lut" połączenia cewki. Aby unieruchomić rdzeń kapnij na niego kroplę parafiny.
Nie ma szans na naprawę. Tylko wymiana głowicy.
Naprawa głowic TV też wysyłkowo z gwarancją na całą głowicę. Serwis solidny - sprawdzony. Namiary na PW.
Ha, dobre pytanie ? Jak pewnie juz się zorientowałeś jestem kobietą ;) Zaraz jade do mechanika to sie przynajmniej wiem o co zapytać. Stanełam na światłach i samochód już nie odpalił. Mechanik podjechał z laweta zabrał i powiadomił mnie ( uznając, że i tak się nie znam ), że "siadł" rozrząd i to bedzie kosztowało. Więc postaram sie dowiedziec, co jak...
Zapewne w tym radyjku znajduje się słynna znana ze swej wysokiej awaryjności głowica typu TUX-020. Bardzo ciężko będzie dorwać nową głowicę-szybciej dorwiesz ją ze szrotu. Tu masz listę radyjek w których ona występuje: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... .
tą mniejszą możesz się nie przejmować - mocowała pasek do karetki, a ta większa siedzi w karetce nad elektrolitami
Jak nic nie cieknie to pękła sprężynka zaworu zwrotnego między głowicą a pompą. Naprawa bardzo łatwa przy dostępności nowej części.
Głowica naprawiona. Zamykam.
Przerabiałem nie dawno taki sam przypadek niestety ale okazało się że zużyte były prowadnice i zawory czyli naprawa głowicy.
Głowica w górę, sprawdzenie, naprawa i planowanie. Oczywiście komplet uszczelek + nowe śruby głowicy. Warto też przy jednej robocie sprawdzić pierścienie na tłokach.
Ale mamy Ciebie pocieszyć, czy co? Jeśli oleju nie bierze, to powypalane zawory -tak czy inaczej zdjęcie i naprawa głowicy wychodzi taniej, niż montaż 2 słupka niewiadomego pochodzenia.
na niebiesko. Brak kompresji albo za późny kąt wtrysku.
Naprawa głowicy rozwiązała problem.
Złącze głowic/złącze HSA - 20pin Złącze silnika to złącze silnika - 3pin Pytanie zadane przez ciebie jest niewłaściwe, ponieważ zależy od procedury, którą chcesz zastosować. W twoim wypadku separujesz tylko złącze głowicy.
Kiedy leci zimno, górna rura od chłodnicy gorąca, dolna zimna, chłodnica zimna... Termostat? Swoją drogą opis bardzo chaotyczny.
Objawy wskazują na uszkodzony kontroler głowicy - preamp . Naprawa nieopłacalna . Pozdrawiam .
Planowanie głowicy w Krakowie, to koszt 50zł. Robocizna nawet na serwisie jest tańsza.
Jak nawet nowe uszczelnienia zakładane na rozjechane gniazdo to kiwająca pompka szybko je zjada. Jedyne rozwiązanie to głowica w góre i naprawa gniazd.
Siłownik wymieniony, wiec zostaje jeszcze naprawa głowicy bo na 99% masz braki w popychaczach i połamane sprężyny. I to nie jest tak, że poprzedni właściciel coś ustawił, bo w momencie uszkodzenia silownika, sprężyna ciągnie wałek valvetronik w stronę maksymalnego otwarcia zaworów. Trochę później wrzucę foto, naświetli ci to temat. [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Muti 1987 i jak tam maszyna? Zrobiłeś już te kilkaset km i wszystko ok? Potwierdź czy naprawa głowicy definitywnie rozwiązała problem? Pozdrawiam.
Sprawdź sprężanie, mankament tych silników wycieranie prowadnic zaworów od mazi zbierającej się w głowicy po stronie dolotu. W większości warsztatów przy nierównej pracy silnika FSI, wypadanie zapłonu, nieszczelny układ dolotowy - wymieniają świece, cewki, uszczelki kolektora i dalej to samo. Zmierz sprężanie - naprawa głowicy , zastanów się na regeneracji...
mam drugą taką samą i jak na razie pracuje prawidłowo. To jaki problem zamienić głowice drukujące i zdiagnozować usterkę, że jest w głowicy? Czy mi się wydaje? Niektóre igły wyglądają jakby zablokowane.
Pozostaje jeszcze opcja że warsztat dokonujący naprawy coś skopał (pękła głowica przy dokręcaniu, źle złożyli rozrząd i doszło do kolizji lub uruchomili silnik bez uprzedniego zalania go płynem [odpowietrzenia] i doszło do przegrzania lub na pierwszej jeździe testowej po remoncie ktoś dał mu tak ognia że popękały pierścienie olejowe). Różne cuda potrafią...
Zestaw tulejek z gwintownikiem bez rozwiercania gwintowac na smar
Posprawdzaj wszystkie wtyczki, a głównie poszukaj czujnik położenia wału korbowego, czy jest zamontowany i podłączony ;) Po prostu najprawdopodobniej nie zapiąłeś jakiejś wtyczki.
niestety nie umiem się dostać do wadliwej głowicy Musisz usunąć kafelki, inaczej się nie da, no chyba że "ginekolog" jesteś ;-)
Immo fabryczne do zaprogramowania (bez sprzętu tego nie zrobisz).Pozdro.
Pasek musi wchodzić na wcisk, nawet mogą być na początku problemy z jego założeniem. Poproś sąsiada niech trzyma silnik na wysokich obrotach a ty sprawdź pod maską czy nic od strony paska się nie dzieje.
Prawdopodobnie doszło do wypalenia zaworu, demontaż, montaż głowicy plus jej naprawa. Bardzo duże szanse. :)
albo niesynchronizacja jak pisze Paweł, albo wtryski DELPHI źle przechowane w czasie remontu głowicy i poblokowane mechanicznie.
Masz jakieś doświadczenie w mechanice jeśli nie to lepiej oddaj do naprawy. Głowica do ściągnięcia i sprawdzenie. Blok jeśli pękł to można go zszyć, pokleić, pospawać i na końcu wymienić na nowy.
Nalać na poduszkę pod głowicą i zostawić na 12h
Głowica do roboty naprawa tego silnika wyjdzie mniej niz silnik za 1200 wymiana 1000 i dalej nie wiesz co masz .
Czasami dzieje się tak, że z głowicą uszkadza się płyta i po podmianie uszkadza się sprawny element. W twoim przypadku konieczna wymiana głowicy i płyty. Naprawa nieopłacalna.
Nie wyciągaj pompki samej. Wyciąga się cały kosz, obracając go o 15 stopni w lewo. W benzyniakach tak samo wyciąga się kosz pompy. W ASO mają do tego narzędzie, ja niestety musiałem się trudzić ręką. PS: zaktualizuj podpis, teraz dają 5 pkt. :D
Niestety, mimo pomiarów okazało się , że wypalony zawór. więc naprawa głowicy.
Witam mialem ten sam problem w myjce innej firmy klejenie klejami nie pomoglo a spawanie alu. nie jest tanie wiec lepiej chyba kupic nowa ale tym razem polecam firmy karcher dodam ze pekniecie to nie mroz tylko te pompy tak pekaja jakas wada fabryczna.pozdrawiam
Ostatnio miałem dokładnie taki przypadek, też na początku postawiono na zawory, jednak okazało się, że przyczyna była inna, elektroniczna i wymiana naprawa głowicy nic nie dała, teraz auto śmiga. Zwłaszcza, że masz objaw na wolnych obrotach.
Naprawa głowicy pomogła . Zamykam temat i dziękuje za odpowiedź
Uszczelniacze pompowtrysków do wymiany w najlepszym wypadku, a ten gorszy to naprawa głowicy lub wymiana na sprawną (chodzi o wyrobione gniazda od pompek). Jak pompę słyszysz jak się włącza po zapłonie to raczej jest dobra zresztą komputerem możesz ją wysterować i sprawdzić jej wydajność ile Ci napompuje w pojemnik w określonym czasie. Kontroluj czy...
Mój szwagier mechanik po opisaniu mu sytuacji sugeruje wypalony zawory Fajnie by było jak by naprawa głowicy rozwiązała sprawę.
Naprawa głowicy 200-600, uszczelki jakieś 200-300zł, rozrząd liczmy 1100 z napędem osprzętu, płyn chłodniczy 50zł, no to troszkę będzie... Ceny średnie, może wyjść mniej lub więcej... Mówię z autopsji.
Po czym można rozpoznać czy zawór jest wypalony, czy po prostu nie wyregulowany ? sprawdzając, czy jest wyregulowany. Naprawa głowicy - 1200, wymiana silnika - 1,5 - 2 tys, oczywiście plus koszt silnika.
Dysk jest tak wykrywalny bo nie odczytuje SA dodatkowo dysk stuka głowica. Takie zachowanie swiadczy o uszkodzeniu głowicy, O ile odzysk był by mozliwy to naprawa dysku juz nie jest mozliwa.
Jeśli się okaże że dostał się płyn do oleju i było słabe smarowanie przez to to mogę za to obwinic mechanika? Bo stał w zakładzie mechanicznym stwierdzili że głowa do wymiany no i powiedziałem że mają zrobić tak żeby było dobrze kupiłem zregenerowana głowę za 1400zl oryginalny rozrząd [znajomy dobry rabacik zrobił i kosztowało mnie to 600zl] więc finalnie...
U nas stoi SAAB 95 , woda była wszędzie nawet nawiewami leciała , narazie czekamy na silnik bo naprawa głowicy jest nieopłacalna w tym aucie. Moduł komfortu strzelił jak chcieli szybę otworzyć . Jak będzie silnik to się będzie trzeba martwić resztą.
Właśnie nie sprawiał kłopotów stało to się od tak, czyściłem wszystkie styki bo były po odkręceniu zaśniedziałe, ale nie stety nic to nie dało, a czy jest możliwa naprawa głowicy ?
uszkodzeniu uległa prawdopodobnie płyta elektroniki, jeśli jesteś pewien że masz sprawną głowicę w drukarce to może opłacić Ci się naprawa drukarki
Witam Tu jest omówiona naprawa na Filmie i krok po kroku co poklei ustawiać (miedzy innymi naprawa głowicy) Radmora 510 TE - [url=https://www.youtube.com/watch?v=ZEX... 5102TE 5102 TE - naprawa, serwis
Witam! Mam problem z Peugeotem 308 1.6 VTi z 2008 roku. Autko nie ma mocy, chodzi głośno. Co naprawiłam: - głowica po renowacji, wygięta :/ - uszczelka pod głowicą, - termostat, - nastawnik faz rozrzadu Po złożeniu i chęci zrobienia adaptacji jest błąd P1025, którego nie idzie usunąć. Co może być przyczyną? Czy możliwe, że grzebień od wałków faz rozrządu...
Otrzymałeś odpowiedzi (wielokrotnie) na zadane przez ciebie pytania. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Przecież talerza sa zapakowane u pudełko albo folia bębenkowa a teraz pytanie skoro mechanika i głowica są uszkodzone nie chce było głowica naprawa tylko prostę talerz był do drugiej a starej do nowego dysk i prostę działa i sprawdzać...
Naprawa myjek ciśnieniowych w serwisach regionalnych to temat tabu. Ostatnio do naprawy zawiozłem myjek K.3.8, stwierdzono uszkodzenie głowicy. W sklepach internetowych cena jej wynosi ok. 75 zł. W serwisie sieradzkim F.H.U "Pilmet" skasowali mnie na 200 zł, udzielili też informacji, że to nagminna awaria myjek ciśnieniowych Kärcher. Drugą informację...
naprawa głowica drukarka naprawa głowica ploter naprawa głowica termiczny
listwa grzejna behringer głośniki blokada mastercook
obniżenie napięcia rezystorem grzałka nadprodukcja
Sharp Aquos 50BL3EA - brak obrazu po aktualizacji Obraz systemu dla Fujitsu Siemens Pocket LOOX N100