Zakoduj sterownik 55 i wykonaj nastawy podstawowe
Przy tym błędzie jest możliwość że tylko stracił nastawy podstawowe. Zobacz, co widać w parametrach, ewentualnie od razu zrób nastawy podstawowe.
W blokach pomiarowych sterownik klapy "widzi" naciśnięcie przycisku przy podniesionej pokrywie ? Powinna być możliwość nastaw podstawowych testerem.
5. Ustawiłem Kąt wtrysku 45-51% na polskim vagu (5 blok) I tu jest błąd, kąt wtrysku ustawia się w nastawach podstawowych.
Nastawy podstawowe nic?
Błędy z panela to tylko zgrubna informacja. Wpiąć kompa, sprawdzić parametry czujników temperatury, wykonać nastawy. Panel można podmienić ale trzeba wykonać nastawy podstawowe.
Kąt wtrysku w tym silniku sprawdz w nastawach podstawowych 04 w bloku 4 jak przestawi na póżny powinno być -1(najlepiej chodzi)
Weź vag-a i patrz co się dzieje w gr 003, zwłaszcza jak przełączysz na nastawy podstawowe (BS)
Dość często padają te silniczki po stronie pasażera wystarczy wymontować schowek, zabawa zaczyna się po stronie kierowy bardzo slaby dostęp i do tego blacha która przeszkadza trzeba ja odchylić. Spróbuj najpierw zrobić nastawy podstawowe clinatronica
Anglik ma inny sterownik klimatronika. Nastawy podstawowe nie pomogą.
To nie jest skan z całego auta, to wycinek skanu. Jest brak komunikacji ABSu ze wspomaganiem to i we wspomaganiu powinno coś być. Basic settings [04] to nastawy podstawowe a bloki pomiarowe to measurment blocks [08].
wie ktoś w jaki sposób można zalogować się do sterownika i zrobić nastawy z góry dzięki
Usuń przyczynę błędu, czyli odblokuj klapkę, potem usuń błędy z pamięci, wykonaj nastawy podstawowe i powinna zacząć działać.
Wymiana silniczka od regulacji klapy temperatury to chyba coś około 700 zł :D Więc nie wiem jak tam na to patrzysz. Podłącz się do VAGa, zrób nastawy podstawowe i sprawdź efekty.
Kolego przeczytałem i nie wspomniałeś o najważniejszej sprawie, czy wyłączana jest sprężarka klimatyzacji czy też klapa ciepło zimno się przestawia. I czy wykonałeś nastawy podstawowe w kanale 0.
robilem to zawsze vasem tam jest opcja proste jak budowa cepa ,vagiem czy vcds-em tez sie da trzeba szukac kanałow w necie ,niestety nie znam jak znajde to podzuce Dodano po 9 Dodano po 56 http://wiki.ross-tech.com/index.php/VW_P... Dodano po 1 sory chodzilo mi o nastawy podstawowe znalazlem do passata sprobuj ,zreszta...
Witaj. Twój login 09555,kodowanie 04255. po kodowaniu nastawy podstawowe G85. Pozdrawiam. Najprościej robi się vcds-em. :D
Witam Ninja 2 adaptacje przepustnicy robi się w nastawach podstawowych bo wydaje mi się że próbowałeś w innym miejscu?
Zacięta klapa, uszkodzony silniczek klapy jeżeli to klimatronic lub brak nastaw podstawowych chociaż wtedy by trochę mogło dmuchać.
Podejrzewam że należy zrobić nastawy podstawowe ale nie bardzo wiem jak to sie robi VCP.
ktory to rok passata? Dodano po 2 jesli ma funkcje readiness code to wykonaj ją , nie w wartosciach mierzonych tylko w nastawach podstawowych . nie pamietam kanałów ale jak wyżej napisałeś ,
zrób tak: 01-silnik 02-odczyt błędów 05-kasowanien błędów 04-nastawy podstawowe 000-kanał dostępu obserwuj pozycję drugą od lewej strony ma mieścić się w zakresie 54-57
A więc tak dla potomnych problemem był zamek klapy. W wartościach rzeczywistych okazało się że jest uszkodzony. Ale że dostałem od razu z silnikiem dociągu to tak zamontowałem. Pasuje nawet od passata B8 bo taki założyłem.
w klimie zrobić nastawy podstawowe i ustawić kodowanie na wersję LHD
Witam, przepraszam, że tak późno odpisuję, ale mam pełno spamu na poczcie i nie widziałem, że ktoś odpisał. Odessałem płyn, ponieważ zerwałem przewód hamulcowy i nie chciałem, żeby ten płyn ciekł. Niestety ten model nie posiada jeszcze tej funkcji odpowietrzania ABS, więc instrukcja, którą wysłałeś, nie działa. Wrzuciłem nawet zdjęcie, na którym widać,...
Zloguj statycznie grupę 011 w nastawach podstawowych. Z n75 na gruszkę od turbo ma iść tylko 500 mbar podciśnienia, pełnego z pompy vacum tam nie będzie bo by nagminnie mieszki w gruszce rozrywało.
Nie idzie do komory silnika bo nie ma tam po co i nie miało by to sensu. Czujniki zderzen podłączone są do sterownika poduszek który jest zamontowany na tunelu srodkowym. Jeżeli wtyczka sterownika poduszek jest: - 50 pinowa to G179 podłączony jest pod piny 44, 45 a G180 pod piny 46 i 47 75 pinowa to G179 podłączony jest pod piny 69, 70 a G180 pod piny...
Kanał 000 w Basic Settings, nastawy podstawowe czy jakoś tak. Kanał 4 pokazuje parametry dynamicznego wyprzedzenia wtrysku.
Sprawdzałem Jutro zrobię nastawy podstawowe zobaczę może coś pomoże. Zapomniałem dodać że czasami w climatroniku coś trzeszczy
kolego tam się nic nie zmienia a same sie obroty nie mogły podnieść ,masz jakiś problem musisz odczytać pamieci sterownika silnika lub skrzyni ,albo wykonaj adaptacje skrzyni do sterownika silnika to jest adaptacja kick down Dodano po 2 sprubój w podstawowych nastawach kanał 60 to adaptacja przepustnicy a 61 kick down ,w sterowniku silnika o ile nie...
odczytaj kody błędów,to dużo nam powie:idea: wymyj przepustnicę i zrób nastawy podstawowe. sprawdz szczelność w układzie dolotowym.
witam kat wtrysku odczytasz w nastawach podstawowych04 blok 000 drugie pole od lewej zawor moze pokazywac bledy gdy masz zamontowane odciecie zaplonu lub wtryskiwacz z czujnikiem kata wtrysku ma przerwe lub jest uszkodzony
Poczytałem no i doczytałem, że błąd 00533 - Idle Speed Regulation między innymi odpowiada za lewe powietrze i/lub brak adaptacji przepustnicy po jej wcześniejszym odłączeniu (gdy wymieniałem cewkę zapłonową i kable do świec, odłączyłem przepustnicę). Tutaj PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNĄ LINKĄ GAZU (ale bez zaworu regulacji...
Coś mnie się wydaje że źle trafiłeś do niewłaściwych mechaników po padniętym aku zawsze trzeba zrobić kasowanie wartości wyuczonych a potem nastawy podstawowe i powinno wszystko zatrybić to w serwisie tego nie zrobili?
To może trzeba zrobić nastawy podstawowe? A i zobaczyć czy w kodowaniu coś nie skićkało, i to wcale nie żart.
Witam. Mam problem. Mianowicie Passat 2001r TDI 130KM sa dwa bledy w 03 ABS: 778 oraz 1044. Adaptacja wedlog roznych wzorow podawanych na forum nic nie daje a moze i cos zle robie. Pierwsze pytanie to takie czy blad wyswietlany 1044 zawsze wskazuje na uszkodzony czujnik mimo tego ze w w blokach pomiarowych w kanale 005 prawidlowo wskazuje kat ustawienia...
Zainstaluj VAG COMa a tego Polskiego VAGa si pozbądź. Wchodzi w silnik, bloki pomiarowe, kanał 60 lub 98 na niepracującym silniku, przełączasz na nastawy podstawowe, czekasz jakąś minutę i przełączasz na bloki pomiarowe, ok i zrobione.
Jest tak błąd wyskakuje za każdym razem tak samo ok minuty po odpaleniu wtedy sztanga się wsuwa ,cięgno się ponosi a zawór n75 przestaje dawać podciśnienie nawet jak dodam gazu to gruszka stoi i nie drgnie w górę czy dół n75 nie daje podciśnienia,ustawiłem na znaki jak było przed demontażem ,grucha trzyma ciśnienie sprawdzałem dużą strzykawką ,co ciekawe...
Miga to znaczy że są zarejestrowane błędy, lub trzeba wykonać nastawy podstawowe, lub po prostu wygrzmociło się kodowanie ( są same zera w kodowaniu)
01- silnik 04- nastawy podstawowe kanał 001 i 098 nie działa. Nie przeprowadza się adaptacja, więc czemu luzacko i bezsresowo?
Problem zaczynam opisywać od podania modelu samochodu. TYP SAMOCHODU Samochód Passat 1992 rok silnik ABS z komputerkiem Bosha i systemem wtrysku Mono-motronik. Krótko opiszę historię problemu: 1. Któregoś dnia raptem w trasie Passat zaczął mi strasznie słabo "ciągnąć". 2. Z racji, że byłem w trasie i chciałem dojechać do domu to podjechałem do pierwszego...
A czy podasz w końcu jaki błąd jest w sterowniku? I skoro nie robiłeś adaptacji czy nastaw podstawowych to za co się w ogóle bierzesz. Czym robiona jest ta diagnoza i czemu był wymieniany silnik? Zacisk nie zatarty?
Z modułem komfortu 46 nie połączysz się kabelkiem HEX-CAN, potrzebujesz kabelka HEX-V2 Możliwe że z tej samej przyczyny masz problem z komunikacją z modułem 09 Natomiast moduł hamulca postojowego wygląda na fabrycznie nowy, bez wgranej parametryzacji i nastaw podstawowych. Jakbyś kupił używkę to wystarczyłoby zmienić kodowanie. Nie zrobisz tu nic bez...
Podłączyć pod vaga, wejść w Nastawy podstawowe, obserwować sztangę od turbiny czy chodzi cyklicznie. Samo podłączenie i odczyt błędów nie zawsze da odpowiedź w tego typu usterce.
Odłącz aku na dłużej, ew. może być wymagana podczas robienia abs aktualizacja wspomagania. Czasami są takie akcje, że aktualizując jeden sterownik trzeba zaktualizować także inny. Trochę ubogie w opisie te twoje błędy. Spróbuj wykonać nastawy - (położenia krańcowe,nastawy podstawowe, czujnik kąta skrętu)-dla wspomagania może tu coś go boli? Wstaw ten...
Wywaliło mi błąd 5275220. Nie wykluczone, że z powodu zdechłego akumulatora. Nie bardzo mogę zrobić adaptację zgodnie z ross-tech, bo mam do dyspozycji tylko takie możliwości : 1044164 Przy pierwszej pozycji dostaję z VCDS mnóstwo ostrzeżeń, jakbym miał coś w powietrze wysadzić, wiec nie zastosowałem. Wykonałem testy lamp- wszystko ok.W blokach pomiarowych...
Witam przejrzałem schemat tej klimatyzacji i są na nim cztery silniczki od różnych klap. Kolego w tych silniczkach są dodatkowo "potencjometry" które "informują" sterownik klimatyzacji o położeniu danej klapy DOkłądnie i jak nie ma relacji między sterowaniem danym silnikiem a potencjometrem to wywala błąd i niestety brak ogrzewania/ chłodzenia. Można...
Nic nie było kombinowane, auto zgasło i już nie zapaliło, Dodatkowo nastąpiła chwile wcześniej awaria ręcznego objawiająca się miganiem P (błąd sterownik niezakodowany). Sterownik ręcznego został prawidłowo zakodowany , zostały wykonane nastawy podstawowe bo też był taki błąd jednak to nie spowodowało żadnych pozytywnych efektów. Can Gateway pokazał...
temat kilka razy poruszany na forum poszukaj a zrzuty przydały by sie z Vag-coma z kanalu 1 na wolnych obrotach 3 i 11 na podwyrzszonych ponat 3 tyś i jakie jest napięcie na przepływomierzu mierząc multimetrem na przewodzie sygnałowym na wolnych obrotach i jak dodasz pedal do podłogi. sprawdzenie zapłonu to Vag com nastawy podstawowe 04 kanał 000 na...
Cyt."Urządzenie produkowane przez nasza firmę jest uzupełnieniem urządzeń diagnostycznych (KTS,Uni Check itp.) ,które służą tylko do ustalenia co jest zepsute w samochodzie,nastaw podstawowych,kodowania itp. a prawie w żadnym wypadku nie pozwalają na awaryjne odpalenie (np. Sprinter,Vito) czy całkowite pozbycie sie immo (np. Passat B6). " Nasz sprzęt...
Problem udało mi się rozwiązać , być może zrobiłem coś nie potrzebnie ale zrobiłem to tak : Sterownik ABS - nastawy podstawowe - zerowanie czujników ESP Sterownik przekładni kierowniczej - nastawy podstawowe -czujnik skrętu koła Teraz : " Kierownica w prawo na max, w lewo i na środek." i dosłownie 1 metr przejechałem na wprost. Skasowałem wszystkie...
Jest to właściwe odpowiedz do kolegi Electrit.Mimo wielkiej wiedzy nie ma kolega racji.Passaty z silnikiem RP nigdy nie miały podciśnieniowego przyspieszacza zapłonu.Tak samo sprawa dotyczy ustawiania zapłonu.Udostępniam,na potwierdzenie moich racji skany z książki serwisowej w moim serwisie,dotyczących ustawiania zapłonu.W pierwszej części pokazane...
Witam. Mam passat b5 FL 1.9 TDI i mam problem z zakodowaniem abs. Na taśmie żółta kropka jest na środku tzn. od żółtej kropy mam 2,5 obrota w prawo i w lewo. Zapaliło mi się to po złożeniu. Wprowadzam kodowanie: 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta...
Witam ponowie, otóż chciałem napisać, że rozwiązałem swój problem w 100%, zapalająca się kontrolka ESP, świecąca stale kontrolka AIRBAG i brak klaksonu okazało się tak jak myślałem zerwaną taśmą poduszki powietrznej. Poniżej wszystko co i jak musiałem zrobić. 1. Ściągnąłem poduszke oraz kierownice (czteroramienną, oczywiście wcześniej odpiąłem minus...
tak patrzę na te cyferki {kody błędów?} i jakoś mnie krew zalewa że nikomu nie chce się tego przełożyć na język polski. Z jakiej racji ''JA'' mam siedzieć i szukać co te cyferki znaczą?! To zaciski chodzą czy nie ? Jedyny test na ręcznego to chyba tylko nastawy podstawowe. Ew. co często pomaga zdejmij klemę, w skrajnych przypadkach trzeba reset napięciowy...
Kostka jest ok tez patrzyem w przelotce drzwi-karoseria ,jesli chodzi o blad to jest nastepujacy ; 1044 sterownik nieprawidlowo zakodowany Brak lub zle nastawy podstawowe/adaptacja lamp.off nic wiecej niema i prosze podpowiedziec na ktorej pozycji jest bezpiecznik od swiatla mgielnego tyl lewa strona,serdecznie dziekuje za pomoc bede bardzo wdzieczny...
ABS/ESP: kodowanie 10000 0412:60 Sterownik niezakodowanyTAK Lamp OFF 0606:2E Czujnik przyspieszenia kątowego -G202-NIEDefekt Lamp OFF sporadyczny 030A:65 Czujnik kąta skrętu kierownicy -G85-TAKBrak lub zle nastawy podstawowe/adaptacja Lamp OFF 058F:65 Czujnik przyspieszenia poprzecznego -G200-TAKBrak lub zle nastawy podstawowe/adaptacja Lamp OFF 04FF:65...
Mam problem z passatem b7. Auto posiada klimatyzację automatyczną i panel sterowania jak w załączonym obrazku. Po odpaleniu wszystkie funkcje działają, po czasie wyłącza się dmuchawa i wszystkie kreski od siły nawiewu gasną. Dmuchawa działa gdy wcisnę lewy górny przycisk https://obrazki.elektroda.pl/5114841900_...
Użyłem 5054a z ODIS 8.1.3. Wgranie tego samego flasha (5N1909144S_1501_BP) nie usunęło błędu 03375. Sprawdziłem też starszą wersję 5N1909144R_1401_BP - też bez zmian. Dopiero wgranie softu bez "BP" w nazwie usunęło błąd, użyłem 5N1909144N_1101 po czym wgrałem z powrotem 5N1909144S_1501_BP i do tego te same krzywe charakterystyk. Błąd 03375 zniknął....
Na początku to ustaw zwijak w oczku. Zobacz jakie masz kodowanie w tej chwili, podejrzewam że 00000 czyli musisz wykonać procedurę: 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta skrętu] 5. 04 Nastawy podstawowe, kanał 001 [powinno wyświetlić czujnik skrętu...
https://www.youtube.com/watch?v=t0QazXcV... "Statycznie Logujemy Grupy (Pojedynczo): 001 004 013 018 ** 023 ** Nastawy Podstawowe Grupy (Pojedynczo): 000 * 003 004 011 *** Dynamicznie Logujemy Grupy (Pojedynczo): 001 003 004 008 010 011 Dynamicznie Logujemy Grupy (Grupowo): 001 + 004 003 + 011 011 + 010 003 + 008 + 011 * Tylko dla silników VP -na pompie...
Najpierw daj dokładny opis błędu a nie sam numer. Po opisie idzie rozróżnić co go boli a opcje są różne: otwarty obwód, niewiarygodny sygnał bądź brak nastaw podstawowych których nie zrobisz. Wymiana na inny może nie rozwiązać problemu. Czujnik ma swój nr identyfikacyjny który wysyła do sterownika a jak ten widzi inny niż miał zapisany w pamięci to...
skoro lepiej pali na zciągniętym czujniku to albo ciśnienia na tłokach nie ma albo kąt wtrysku zły ewentualnie leją wtryski. co do ustawienia kąta to musisz w vagu wejść w nastawy podstawowe i zczytać grupę 0. tam bierzesz pod uwagę parametr 2 (kąt wtrysku) i parametr 9 (temperatura paliwa) odczytujesz z wykresu jaki powinien być kąt do tej temperatury...
"Podstawowe ustawienia Regulacja reflektorów [Wybór] [55 - Zakres Xenon] [Ustawienia podstawowe - 04] Grupa 001 [Idź!] Uaktywnij ustawienia podstawowego. [ON / OFF / Dalej] Pomiaru. pole bloku pokazuje teraz "Wait" i powinien przejść na "Dostosuj Światła", a następnie (może to potrwać do 10 sekund). Nastawy przy ich obsługi śruby regulacyjne wymieniony...
Odpalasz auto, silnik ma być nagrzany i chodzić na wolnych obrotach, wtedy włączasz Vaga wchodzisz w silnik, Basic Settings, kanał 11 i dajesz nastawy podstawowe Wtedy co kilka sekund wartość na kompie się zmienia, a sztanga rusza się na przemian góra - dół, trwa to ok 2 -3 minuty. Jest gdzieś w czeluściach internetu film pokazujący jak to zrobić.
Wymiana czujnika na inny na 90% zakończy się błędem mówiącym o nieprawidłowym wykonaniu adaptacji czy nastaw podstawowych - czego nie idzie zrobić w używanym sterowniku. Chodzi tutaj o to że czujnik ma nr indexu, który widać w blokach pomiarowych w programie a nie widać go na naklejce przez co nie wiadomo z jakim indexem kupuje się czujnik. Jedną z...
Musisz przeprowadzić adaptację czujnika. Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta skrętu] 5. 04 Nastawy podstawowe, kanał 001...
(at)Falubaz1 wymieniony magiel z Passata B7 2011, na full opcji, i teraz tak, vagiem zmieniliśmy adaptację wyłączyliśmy utwardzanie amortyzatorów, asystent parkowania itd.. mniejsza o to.. został błąd czujnika G85, i teraz tak.. nie możemy vagiem zrobić adaptacji, pokazuję, że "niemożliwe", teraz sieje błędami że jest usterka mechaniczna w g85, dziwne...
Witam. Mam następujący problem - VAG wskazał uszkodzone wszystkie trzy silniki. Po rozebraniu okazało się, że dwa mają bardzo zabrudzone szczotki potencjometrów a jeden spalony wirnik. Uszkodzony wymieniłem, dwa pozostałe wyczyściłem i wszystko zaczęło prawidło pracować, błędy zniknęły. Po kilku dniach wyrzuciło te same usterki - 3 silniki uszkodzone,...
Witam, mam takie pytanie, w rodzinie jest drugie auto Passat B6 (jedno to golf 1,8t pytałem już o problem z nim w innym temacie) teraz problem z 2,0 TDI CR 110 KM pojawia się błąd gruszki P2563, ponoć to znany problem tych diesli i trzeba ją wymienić ale... skontaktowałem się z serwisem i gość twierdzi ze oni tego nie zrobią bo nie wymienia się samego...
Przy kodowaniu 1294 jest błąd,, sterownik żle zakodowany i interfejs diagnostyczny magistrali danych j533 ADAKO getway hm wezmę rozłącze jeszcze raz moduł hamulca ręcznego by ABS zgubił kodowanie i wtedy będę odnowa wszystko kodował i wszystkie adaptacje zrobię po kolie bez wychodzenia z nastaw podstawowych Dodano po 1 a czy czasami czujnik g200 g251...
odmę to ja mam naprawioną . Login do adaptacji (11) np. w tdi 1.9 jest 12233 bez tego nie zmienisz np. obr. jałowych , dawki paliwa itp. O taki login mi chodzi tylko do ADR. Z tą adaptacją to coś mi nie szło bez loginu. Sprawdzę jeszcze raz tylko nagrzeję do 80. choć wątpię czy przy przepustnicy ma to znaczenie . na 098 i 001 nic mi nie wyświetlało...
witam zrobiłem logi dynamiczne i statyczne , ale nie potrafię ich odczytać może wy mi pomożecie . dodam ze głównie chodzi o bład 550 i odcinanie turbiny , może widzicie co jest nie tak , co jest do zrobienia , wymiany , poprawy ustawienia ? z góry Wielkie dzięki za pomoc ! Passat b5 1.9 tdi 90km AHU 1998r kombi linki do logów dynamicznych http://vaglogi.pl/log-001_a7amUN8.html.....
Kąt wtrysku ustawia się tylko i wyłącznie kręcąc pompa.Kompem można wyregulować dawkę wtrysku,jednakże możliwości jej zmiany i tak nie są wielkie,najlepiej przesuwać nastawnik.Co do sprawdzenia kata wtrysku.Jak uruchomisz vaga,wejdź w blok pomiarowy 01,grupa 000,następnie przełącz na nastawy podstawowe i zobaczysz przycisk TDI timing,kliknij tam i pojawi...
Witam. Sprawa adaptacji czujników ESP opanowana od dawna, a w moim własnym pasku lipa:( Wszystko robię jak zawsze - z instrukcji z Rosstech-a, ciągle kicha. Auto miało uwalony sterownik od hamulca postojowego. Wymieniłem go i tu zaskoczenie - sterownik ABS/ESP nr 3C0 614 109 AE nie zgubił kodowania. Ustawiam właściwe kodowanie w ster. hamulca postojowego...
Ten kkl(vag com) co masz wystarczy. Tu masz gotową instrukcje: https://www.youtube.com/watch?v=vNQCDDtI... Jeszcze do kkl ten program dobrze śmiga vag eeprom programmer 1.19 Tego vaga co mam to jest z tej aukcji https://obrazki.elektroda.pl/2158430300_... Z tego co wyczytałem to trzeba byłoby jeszcze przeliczać aby wyszedł pin immo...
Witam , niestety panowie ci co posiadaja skanery nie potrafia z nich kozystac , ale podpowiem kilka przyczyn zlego odpalania jak sie domyslam jest to silnik 1.Z czy nie wystopil blad .....zly poczatek wtrysku .. jesli ten blad to mozliwe ze zle bedzie odpalal rankiem wystarczy skaner WAG ..wejsc do silnika kanal ..0.1 nastepnie kanal ..0.4 ..nastawy...
Temat jeszcze nie zakończony więc się podepnę. Autko Passat 2008 z bi ksenonami skrętnymi. Po wymianie obu żarników brak możliwości adaptacji i regulacji a to wyświetlił VCDS: Adres 55: Zasięg świateł Plik etykiet: 5M0-907-357-V2.lbl Oznaczenie elementu SW: 5M0 907 357 C HW: 5M0 907 357 C Komponent: AFS-Steuergeraet 0133 Weryfikacja: 00H04000 Numer...
Nastawy podstawowe zapłonu są w bloku 17,na polu 3.Obracając aparatem musisz uzyskać wartość 0 (plus/minus 3).Proponował bym jeszcze,sprawdzić jaką temperaturę silnika widzi sterownik przed rannym odpaleniem,bo może być to też wina czujnika temperatury. Racja, miałem przypadek z VW Polo, 1.4, taki sam przypadek jak u autora, postała dłużej i nie chciała...
plyn byl wylany do zera ? Dodano po 8 Odpowietrzanie układu z ABS i pompy ODPOWIETRZANIE POMPY SYSTEMU ABS Opisane poniżej czynności nie mogą być utożsamiane z oficjalnymi instrukcjami serwisowymi ! ! ! Procedura ta wyjaśnia jak odpowietrzyć pompę systemu ABS. Korzystanie z omówionego tu sposobu odpowietrzania nie jest konieczne, o ile pompa ABS'u nie...
zaczeło się od szarpnięcia podczas jazdy i stracił moc po zgaszeniu i zapaleniu problem zniknął ale zaczeło się dziać tak częściej wymieniłem więc filtr paliwa i nie pomogło po jakimś czasie zaczął ciężko zapalać i miga kontrolka od świec żarowych pojechałem do serwisu vw bo mam tam kolegę podłączył komputer ipokazał usterkę czujnika sprzęgła i hamulca...
Witam, mam problem z VW Passatem B6. Samochód został zakupiony po pieniądzach bo nie odpalał. Problem jest taki, że odpala i gaśnie po 2 sekundach. akumulator założony nowy, bezpieczniki ok. Poniżej wstawiam błędy z odczytu. Błędów jak widać jest dużo. Prosze o sugestię, który może powodować gaśniecie samochodu VIN: WVWZZZ3CZ8E131745 Numer rejestracyjny:...
Witam . Potrzebuje pomocy w zakodowaniu sterownika absu w Passat b 6 . Po wyłączeniu kontroli powietrza w kołach wywaliło mi błąd abs. Pozdrawiam i czekam na pomoc. Niedziela,11,Listopad,2018,12:24:37:0000... VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 10 x64 Wersja VCDS: AKP 17.8.1.0 Wersja danych: 20171214 DS276.6...
Witam. Chciałbym się zapytać czy ktoś miał podobne błędy w sterowniku zasięgu poziomowania (55)i poradził sobie z tym, lampy dołożyłem bo miałem zwykłe, poziomowanie podpiąłem zgodnie z schematem CAN wpięty w moduł gatway w odpowiednia linie ( pin 6 i 16), moduł generuje takie błędy( zaczerpnąłem z kogoś tematu gdzie nikt nie odpowiada) Adres 55: „Zasięg...
Witam wszystkich Chcialem zapytac czy ktos wie gdzie w passacie B6 wprogramowac klape wewnetrznego obiegu powietrza po przekladce z Anglika. W angliku jest jeden silnik i mechaniczne polaczenie dzialajace w ten sposob ze zamykajaca sie klapa dlawienia powoduje otwarcie klapy wewnetrznego obiegu. W wersji europejskiej sa dwa silniczki i dziala niestety...
nastawa podstawowy nastawa podstawowy climatronic nastawa podstawowy przepustnica
wyłącznik podwójny jedna żarówka volvo silnika router talktalk
Lokalizacja przekaźnika pompy paliwa Citroen Xsara Picasso 1.6 HDi 2008 Jak wyłączyć tryb ECO w podgrzewaczu Electrolux EWH SI EEC 80