Silnik faluje na wolnych obrotach???? Jak wygląda sprawa z nastawnikiem był kiedyś czyszczony jaka jest dawka paliwa na rozgrzanym silniku???
Witam.Jak na mój słuch to masz do czyszczenia lub wymiany nastawnik pompy paliwa.Sprawdż VAGiem jaka jest dawka paliwa podejrzewam duże wahania, prawidłowa wartość to 3.2mg.
Poszukaj: Nastawnik pompy wtryskowej, regulacja, wymiana itd. ect. bo faktycznie jest tego sporo, są nawet całe procedury jak postępować nastawnikiem. Samo dokręcanie śrub zmieni dawkę paliwa a zaznaczanie nożykiem pomoże Ci tylko w odpaleniu. Zbyt duża dawka wskoczy Ci na max obroty, za mała nie odpali. Aha i pamiętaj żeby dobrze nim trafić bo będzie...
11 - Czujnik położenia pompy wtryskowej - sygnałnieprawidłowy 12 - Przepływomierz - usterka obwodu 18 - Nastawnik dawki paliwa/czujnik położenia nastawnika - usterka 22 - to samo co 18 34 - Wtryskiwacz sterujący - nieprawidłowy sygnał
Opis może trochę przydługi ale nie chcę pominąć jakiegoś drobnego szczegółu,który mógłby pozwolić na znalezienie usterki. Poł roku temu podczas jazdy na trasie wystąpił chwilowy brak mocy. Wyglądało to tak jakby na chwilę zabrakło paliwa. Taki zanik powtórzył się jeszcze raz. Przed i po tym zdarzeniu silnik pracował równo w pełnym zakresie obrotów i...
Witam koledze Vicki naprawiałem sterownik osobiście joker0 nie jest to dokładnie tak jak piszesz ten tranzystor nie steruje zaworem przestawiacza,tylko zaworem nastawnika dawki paliwa,
quantity adjuster, to nastawnik dawki paliwa, a nie objętości, jednym słowem vp-44 poległa i trzeba wysłać do naprawy ps. cieszę się, że używam angielskiego vaga i nie muszę czytać takich bzdur po polsku
Tu masz link do swojego błędu-myślę że to Ci rozjaśni temat: http://forum.vw-passat.pl/threads/6082-b...
Te dwa przewody idą do nastawnika dawki paliwa. Następne dwa do nastawnika kąta. ... a czujnik którego błąd zgłasza komputer to ta mała kosteczka zamocowana na taśmie (lewy dolny róg). Radzę wysłać pompę do naprawy, ale zrobisz jak będziesz chciał.
Problem rozwiązany, temat zamknięty.
Prosilbym zatem o wskazowki jak to sprawdzic. I czy to regenerowac/czyscic czy wymienic? Wypnij wtyczkę od prędkościomierza ze skrzyni biegów i się przejedź. Jeżeli szarpanie ustanie to nastawnik. Jak podniesiesz maskę, to jest zamocowany na skrzyni przy ścianie grodziowej o ile dobrze pamiętam 3 pinowa wtyczka. W większości przypadków czyszczenie...
A może to uszkodzony czujnik ciśnienia na szynie, albo nastawnik dawki paliwa. Jakie objawy mogły by wskazywać na ich uszkodzenie.
Może też być uszkodzony nastawnik dawki paliwa lub jest ustawiona zbyt duża dawka- konieczna diagnostyka.
Tak błąd nastawnik coś tam górna dawka paliwa, i ona mi co jakiś czas się załącza różnie, a ta temperaturę mam 115-120 C° jak się rozgrzeje i czy to wina będzie czujnika temperatury płynu chłodzącego? Chyba tak co? I czy przez to może się też załączyć komunikat,, werkstatt motorgestet!"i miga ta kontrolka świec i błąd to 17970 i P1562.
Spokojnie możesz to zrobić sam :idea::idea:na forum jest opis jak to zrobić musisz tylko to sobie znalezć :idea:
Przez kasowanie błędu nie naprawia się samochodów. Wizyta u mechanika cię czeka.
Podłącz jeszcze do nastawnika dawki paliwa żarówkę 12v 21w i sprawdź czy przy próbie rozruchu rozświetla się impulsowo. Odetnij jednak przynajmniej jeden przewód do nastawnika, aby nastawnik nie działał równolegle z żarówką. Sprawdzisz w ten sposób czy w ogóle sterownik daje sygnał na podawanie paliwa.
Dzieki arto za wszelką pomoc, ale się pogubiłem. Właśnie myślalem, że chodzi o odkręceniu tej klapki nastawnika i ustawniu wskazówki odpowiednio. Jeśli odkręce te niżej 3 troxy i 1 trojkątną to będe mogł wyjąć cały nastawnik z pompy. Czy tak? A później ten nastawnik nie wyjmuje tylko przesuwam wzdłuż osi pompy aż dawka paliwa na wolnych obrotach będzie...
Przepływka ok. Zostaje dawka paliwa, ustawienie nastawnika oraz początek otwarcia wtrysku. Dla wszelkiej pewności wtrysk pilotujacy przydało by się podmienić.
Tak tylko się zapytam rozrząd dobrze ustawiony? Koło na pompie blokuję się sworzniem a wał ma znak - oczko na obudowie skrzyni biegów. Jeżeli kąt wtrysku jest rozjechany tak jak u Ciebie to są wtedy problemy. Bardzo ważna jest też dawka paliwa a dawkę ustawisz nastawnikiem. Zbyt mała dawka to wtedy ciężko pali. Przed wymianą tej uszczelki pod nastawnikiem...
01268 Nastawnik dawki N146 - Różnica w regulacji. Przyczyny: - uszkodzona pompa wtryskowa (lub nastawnik) - przerwa w ciągłości przewodów lub zwarcie w instalacji do pompy Objawy: - świeci się lampka sygnalizacyjna - nieprawidłowa praca silnika - problemy z uruchomieniem silnika - nie można uruchomić silnika Sposób naprawy: - sprawdzić nastawnik dawki...
U mnie szarpalo przeważnie na 2-ce tylko przy lekkim wciśnięciu gazu. Pomoglo "przegonienie" na bardzo dobrym paliwie. Zajmuje się dieslem i myślalem że spotkalo mnie to samo co robię innym w tych nastawnikach (zacinanie solenoidu nastawnika). Ale generalnie (80%) są tylko 3 przyczyny: -za mala dawka paliwa -zacinanie się nastawnika -zuzyta pompa
strzela po oczach paliwem ,wspomne palił mi od dwóch tygodni coraz gorzej w pierwszym momencie pomogło oszukanie czujnika cieczy chłodzącej ,póżniej okazało sie że nastawnik sie przycinał schłodzenie go przynośiło pozutywne palenie ,nastawnik wyczyszczony dawka paliwa jest ,a auto poprosty nie pali Dodano po 10 luzy na kołach rozrządu posprawdzane dwa...
Nastawnik dawki paliwa w pompie wtryskowej.
przestawiony zapłon ,dawka paliwa (jeśli regulowałeś) lub zablokowany nastawnik dawki w elektronice pompy
Masz problem z nastawnikiem dawki paliwa. A gdzie to sie znajduje ten nastawnik dawki paliwa?
Nastawnik pompy vp37 do czyszczenia dawka paliwa przy rozgrzanym silniku ma mieć tolerancję 2.8 lub 3.0 tu masz link jak to zrobić http://www.polerowanie-felg.pl/nastawnik... pozdrawiam
Zawozisz pompę do sprawdzenia. Zabawy nastawnikiem w tych pompach kończą się niekiedy rozbieganiem silnika. Pompa nie ma mozliwości przestawiać nastawnika dawki paliwa(wydatku pompy).
Witam, ostatnio czyściłem nastawnik w golf 3 silnik 1.9 TDI z1 90KM ponieważ skakały mi obroty 880- 903 i lekkie szarpanie było tak w granicach 1500- 1800 obrotów . Czyszczenie wykonywałem zgodnie z instrukcją. Samochód bez problemu odpala na zimnym i ciepłym silniku, brak błędów na vagu. Jednak po założeni i ustawieniu go obroty dalej mi skaczą tak...
mam pytanie, przyznam sie ze jak kupilem samochod to u jednego mechanika ustawialmem dawke paliwa (vag- programowo) a 2 mechanior podczas wymiany sprezyn w pompie wtryskowej czyscil i ustawial dawke paliwa dekielkiem od nastawnika. i teraz moje pytanie teoretycznie dawka paliwa powinna wynosic 4mg/r ale jesli bylo ustawiane programowo i recznie (na...
W tym, że dawka jest współzależna z dynamicznym kątem wtrysku. I należy ruszyć nastawnikiem aby otrzymać pożądany efekt.
04F4 oznacza 1268 (uszkodzony N146-nastawnik dawki paliwa) czyli pompa do naprawy!
witam stawiam na nastawnik dawki paliwa !!! miałem już tak ze na wolnych było idealnie wyjmij wtyczkę z przepływomierza i już wież na 100 % co jest Dodano po 25 witam stawiam na nastawnik dawki paliwa !!! miałem już tak ze na wolnych było idealnie wyjmij wtyczkę z przepływomierza i już wież na 100 % co jest
Witam,mam problem z clio 1,5dci kręci nie odpala po diagnozie wychodzi błąd DF126- nastawnik przepływu paliwa lub P0231 dawka wtryskiwango paliwa. Sprawdziłem paliwo dochodzi do wtrysków, lecz nie słyszę aby zawór regulacji ciśnienia się otwierał prąd dochodzi jednak na krótko słychać jak chodzi,natomiast na plaka odpala ,czy ktoś ma jakiś pomysł ?
Ale dlaczego mam ruszać nastawnik??? Zastanawia mnie to, bo moja dawka paliwa jest okej i kąt też jest okej, bo ma 51. Chyba że nastawnik zmienia coś innego w tym przypadku. Ja regulowałem kąt na pompie, luzując koło i obracając kołem kluczem 22, tak by ustawić wartość 51, po czym sprawdziłem sobie jeszcze dawkę paliwa. Wszystko robiłem na rozgrzanym...
Sprawdź dawkę paliwa w momencie szarpania, możesz mieć problem z zabrudzonym nastawnikiem dawki paliwa.
64-problem kontrolą lub nastawnikiem dawki paliwa
kolega grzestv pisze ze nastawnik dawki paliwa, a gdzie on jest zlokalizowany w pompie wtryskowej
Jaka jest dawka paliwa na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku?
Wdług mnie zabrudzony opiłkami nastawnik dawki paliwa.
W tym pudełku jest rezystor, oszukuje sterownik w ten sposób że zaniża pozycję nastawnika dawki, sterownik "podlewa" więcej paliwa co skutkuje czarną chmurą za przyspieszającym samochodem
jak w temacie wiem co te błędy oznaczają lecz problem jest nieco dziwny. Auto zapala na zimnym silniku i po chwili wchodzi w obroty i gaśnie, kolejne odpalenia skracają czas pracy do 1 sekundy. Skracający czas pracy zasugerował powiązanie błędu z temperaturą silnika a dokładniej pompy wtryskowej jako że odpalanie silnika z odłączonym czujnikiem temperatury...
Przypomniałem sobie ze pompiarz mowil o nastawniku kąta wtrysku. Jeżeli jest uszkodzony to dawka paliwa może być za duża, i tez bedzie tluklo , a tak w ogóle to o co chodzi z tym nkijem od szczotki :D
Witam wszystkich interesujacych sie tuningiem silników, jako ze jest to bardzo ciekawy temat w którym jest zawarte dużo pytań i interesujacych odpowiedzie na temat wsadów i nie tylko, dlatego i ja chciałem zapytac o moj wsad z audi a6 gdzie siedzi stary silnik 1.9tdi 1z którym to steruje ecu 8bit 028906021J w ktorym siedza pamiatki 27c512 z ktorych...
Masa powietrza bieg jałowy 450 - max obciążenie 690 Ciśnienie zasysania bieg jałowy 994 - max obciążenie 990 Ciśnienie paliwa bieg jałowy 250- max obciążenie 700 Dawka wtrysku : bieg jałowy 7.3 - max obciążenie 11 - (dawka jest za mała) Nastawnik zaworu egr jednak nie chodzi. Zawór jest cały czas zamknięty, czy to mogło spowodować, że auto nie chce...
Jeśli masz VAG to możesz przestawić dawkę (to zależy jak został założony nastawnik bo czasem może nie być możliwosći regulacji VAG). Wchodzimy w ENGINE potem LOGIN wipsujemy 12233 Potem 10- ADAPTACJA i na pierwszej pozycji mamy dawke paliwa zapisz sobie jakie masz ori nastawy a potem zmieniaj (oczywiście w granicach rozsądku) i sprawdzaj na main blok...
To kończy ci się elektrozawór nastawnika dawki paliwa, wyciąg go i zobacz czy nie jest już przygrzany.
kod 17970 tylko tyle pokazuje. Sugeruje problemy z nastawnikiem dawki paliwa pompy wtryskowej. Wymiana? Nie moge wygogolować typu tej części żebu ją kupić, ktoś wie może jaki to typ??
Hm... mógłbyś jaśniej, bo dla większości ludzi EDC to Electronic Diesel Control czyli komputer, nastawnik dawki paliwa to część pompy wtryskowej (element wykonawczy dla EDC). I to tyle na razie, bo i nie wiem co masz na myśli: Padł mi nastawnik dawki wtrysku paliwa w moim audi nastawnik o symbolu EDC z górnym przelotem ("starego typu).
kąt wtrysku wynosi 52 w audi a6 c4 2,5 tdi AEL i skacze do 57 mechanik powiedział że nastawnik dawki paliwa zapieczony i pompa do naprawy ,ile w końcu powinien wynosić ten kąt wtrysku przebieg auta to ok 350 tys .km dodam że wszystko inne sprawne
Chodzi o silnik AFN, podejrzewam że ktoś się "bawił" nastawnikiem pompy bo w adaptacjach dawka paliwa przy wartości fabrycznej 32768 wynosi 3,2 do 3,4mg/skok. A w ogóle regulacja dawki jest w zakresie od 2,8 do 6,2mg/skok. Czy wie ktoś z was jaki zakres regulacji jest fabryczny dawki?. W necie niby wszędzie trąbią że od 3 do 9mg/skok ale jednak wolałbym...
Dawka paliwa grupa 001 3.2mg/suw Nastawnik grupa 019 kolumna 1 (0.74v) 2 (4.56v) Kat wtrysku grupa 000 nastawy p kolumna 2 051 Wydaje się być wszystko ok. A jednak coś to blokuje A już nie wiem co sprawdzać/robic
Witam Mam T4 z 2001r. 2.5tdi AJT. Auto trafiło z błędem 17970-Upper Limit Reached. W nastawniku syf. Po czyszczeniu wszystko ok. Dawka ustawiona w tej chwili na 3,6, próbowałem też ponad 4 ale auto ponoć wciąż mniej dynamiczne niż przed czyszczeniem i troche zadymia na biało. Zajrzałem na kąt w TDI Timing i jest mocno opóźniony - ok 32 . Szkoda że nie...
Plastik o,którym piszesz powinien mieć dwa oringi i jest tam na nich miejsce ,natomiast migająca kontrolka świec żarowych to nie mniejsza o to bo ona właśnie może świadczyć ,że coś złego się dzieje -zły kąt wyprzedzenia wtrysku , zła dawka paliwa , nastawnik pompy i jeszcze inne ale poważne usterki samochodu .Podłącz samochód pod komputer a może się...
W 1Z masz czujnik otwarcia wtryskiwacza i czujnik regulatora paliwa (ten drugi jest zintegrowany z nastawnikiem dawki). A w nastawniku nie jest przypadkiem czujnik temperatury paliwa? O żadnym innym czujnik w nastawniku nie słyszałem. Co do mechanicznego przestawiania nastawnika to owszem dawka widziana przez VCDS się zmienia... ale w przeciwną stronę...
Wiesz moze jak jest pompa w tym samochodzie? Jezeli jest to pompa z elektronicznym nastawnikiem dawki paliwa to sprawdz czy nie upalil sie jakis przewod do sterowania pompa.
Rób diagnozę, wgląd w parametry, grupa 001 podglądaj dawkę paliwa i napięcie czujnika RSW. Osobiście stawiam na problem z nastawnikiem dawki paliwa, ewentualnie pęknięcie jednej z dwóch sprężyn w sekcji tłoczenia pompy wtryskowej.
Wpływ na to spore spalanie może mieć : - zbyt duża dawka paliwa ustawiona na nastawniku pompy wtryskowej, - uszkodzony czujnik temperatury lub dodany do niego rezystor, - ciągle otwarty termostat lub jego brak, - wycieki paliwa z układu zasilania, - założony przez poprzednika chip box.
No to allegro uszczelka nastawnika golf 4. Tylko do wymiany potrzebujesz specjalnego klucza do pomp (no chyba ze już ktoś specjalną śrubkę podmienił brutale nabijali klucz 6 kąt 7mm a potem doszlifowywali śrubkę by pasowała na standardową 7mm ). Dwa komputer do wyregulowania dawki (pozycji nastawnika).
Kolego domin007 silnik będzie pracował na przepracowanym oleju ale zapomniałeś o jednej podstawowej sprawie o której mówi kolega jacentym10 mianowicie o drobinkach metalu a jak wiesz w pompie masz dość sporych rozmiarów elektromagnes (nastawnik dawki paliwa) który w krótkim czasie najeży się od tych opiłków i przestanie pompa odmówi ci posłuszeństwa...
Błąd powrócił? Problem który opisujesz może mieć źródło w Nastawniku dawki paliwa, zaworze wyprzedzania wtrysku, we wtrysku sterującym lub w czujnika położenia wału.
Podmien na początek przeplywkę. Kolektor dolotowy nie zabity nagarem? Zrób log basic settings 000. Jak miałbym się czepiać to za mała dawka paliwa na wolnych jak dla mnie. Jak wtryski? Nastawnikiem nikt nie manipulował?
Dołożyłeś mu paliwa i tyle. Im mniejsza dawka, widziana przez sterownik, tym większa jest naprawdę - ruszając nastawnikiem zmieniasz dawkę wyjściową.
Też mam Golfa 1,9 TDI z 94 r. i miałem podobny problem z szarpaniem na niskich obrotach oraz na 4 biegu. W moim przypadku pomogła regeneracja nastawnika dawki paliwa, który znajduje się nad pompą paliwową. Nastawnik został wyczyszczony, obroty nie falują, auto przestało szarpać. Naprawdę polecam jeśli ktoś ma tego typu problemy w golfie. Koszt ok. 250zł
Już znam przyczynę. Zaciera się nastawnik dawki paliwa w stanach pośrednich (czyli jak ciut auto przestygnie). A nastawnik mieści się w pompie wtryskowej oczywiście, także rada dla wszytskich, którzy decydują się na REGENERACJE swojej pompy, lepiej dołożyć kilka stówek i zrobić to u renomowanego mechanika. Moja po regeneracji nie wytrzymała nawet roku.....
Mialem podobny problem z silnikem AHF w Golfie. Drgania powodowal nastawnik dawki paliwa w pompie wtryskowej. być może u Ciebie jest podobnie. Poszukaj sobie temat w elektrodzie jest dużo porad w tym zakresie. Pozdr.
Witam. Na dniach będę montować w swoim ASV pompę wtryskową 11mm i bym chciał się dowiedzieć jaką mam ustawić dawkę paliwa na nastawniku. Bo na pompie 10mm powinno pokazywać w vagu 3.6 a na pompie 11mm jaka dawka? Wtryski na razie seria. (po chip-tuningu jest audi)
sterowanie dawka paliwa masz pokopane.ewentualnie sonda lambda lub nastawnik biegu jałowego zwany tez silniczkiem krokowym
W silnikach 2.5 TDI musisz się połączyć komputerem ze sterownikiem silnika i odczytać błędy silnika,a napewno są o czym wskazuje migająca kontrolka świec żarowych.Faktycznie przyczyn może być kilka np.przestawienie faz rozrządu,przestawienie pompy wtryskowej,niesprawny nastawnik dawki paliwa itp.
Witam niedawno w moim pasacie b5 1.9 Tdi silnik AHH czyszczony był nastawnik dawki paliwa i po tym zabiegu zaczął niesamowicie dymić na czarno podczas przyspieszania odczułem również że silnik stracił na mocy. Czy może to być spowodowane nieprawidłowym ustawieniem czujnika RSW czy może powinienem szukać przyczyny gdzie indziej ? dodam że sprawdziłem...
CHyba to są dwa inne przypadki bo jeden chodzi o ustawienie nastawnika pompy (np po uszczelnieniu) a kolega matthew pisze o korekcji w ustawieniu w sterowniku.
Mówiąc krótko, na 99% do wymiany lub regeneracji nastawnik dawki paliwa. Znajduje się na pompie. Koszt nowego to około 1300pln. Wymiana jest prosta ale do ustawienia trzeba już mieć niezbędną wiedzę. Ale jest do zrobienia w warunkach garażowych. :cry:
Zobacz sobie jak zbudowany jest nastawnik dawki paliwa w pompie wtryskowej, składa się z elektromagnesu poruszającego dźwignią i czujnika indukcyjnego (w tym przypadku, występują również potencjometry), który daje zwrotną informację do sterownika o położeniu, dlatego jest to jednocześnie element wykonawczy i czujnik
Tu przeplywomierz jest dobrze ,nowy oryginal, na innych forach wyczytalem ze taki objaw moze byc spowodowany brudnym nastawnikiem dawki paliwa ,czy wie moze ktos czy w pompie DENSO tez jest taki nastawnik ,i czy da sie go wyczyscic tak jak w pompach VP 37
rozumiem nastawnik dawki paliwa ? wartosc zbyt wysoka i wartosc zbyt niska? to jeszcze jedno pytanie - czy bledy te wyskocza jak np zabraknie paliwa? czy w skodzinie w ukladzie paliwowym jest dodatkowo pompka elektryczna (wlasciciel stwierdzil ze w filtrze nie ma paliwa), a w zbiorniku jest :),
"Ja sam mam vcds ale korzystam z niego jako informatora a nie do Wieś tuningu. Vcds pokazał mi tylko że kąt wtrysku wskazuje zero ." A ja do Ciebie piszę: "Zdjęcie nastawnika zmienia poziom dawki startowej. Ustawić to idzie łatwo, ale za pomocą VAG-COM lub VCDS-a. Musisz to ustawić na 3,5-4. Mniejsza wartość to więcej paliwa, większa - mniej (tak, tak...
A co ma dawka paliwa do twardej pracy ?? pivo - nastawnik pompy (pump tension) to nie przebieg wtrysku (injection begining) ... :D
Witam wszystkich. Dziś z racji wolnego postanowiłem przygotować się do czyszczenia nastawnika dawki paliwa,wynalazłem na forum masters tuning dokładną instrukcję czyszczenia nastawnika pompy vp-37. i jest tam napisane aby przed demontażem nastawnika przy użyciu vag com spisać dokładną dawkę i ustawienie nastawnika na pompie w bloku pom. 01 poz 3 niby...
Ok będę testować. Mógłby ktoś odpowiedzieć czy rsw jest strojone pod daną pompę czy pod samochód. Tak jak wspominalem u mnie jest 0.66V. Pompe którą kupiłem miała 0,74. Czy mam zmniejszyv rsw do 0.66V na drugiej pompie? Nie kombinuj, bo będzie wywalał błąd nastawnika dawki paliwa.
3. Napiecie RSW 0,66-0,68V Na zgaszonym masz mieć 0.700-0.720 na odpalonym i rozgrzanym ma być 1.600-1.720 i najpierw doprowadź te wartości do normy a potem możemy szukać dalej. Jeśli na pracującym silniku masz 0.66 V to będzie zgłaszał błąd nastawnika dawki paliwa.
Wszystkie błędy jakie mogą wystąpić w 2.5 tdi : AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA - 01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ - J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ - 0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY - 01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER - 0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA - 00628 KONTROLA RÓŻNA...
źle ustawiony kąt wtrysku - źle wyregulowany nastawnik dawki paliwa (pompa wtryskowa) - do tego wiek robi swoje - korekcja map załatwi problem palenia raz na zawsze ... diagnostyka VAG'iem by sie przydała - jeśli możesz zaloguj w VAG'u 01->08->001 bedzie widac jak ustawiona jest pompa wtryskowa
Mam Launcha ale tym mogę sobie co najwyżej sprawdzić i pokasować błędy. Nie wierzę, raczej nie potrafisz obsłużyć. Korektę dawki robi się manualnie, programem robisz tylko podgląd, aby ustawić w zakresie.
Obawiam się, że pompa po 1995 roku i przed nie jest zamienna. Z kilku powodów, w tym ze względu na zmianę sposobu sterowania przy rozruchu. Lucas Epic ze względu na wymagania odnośnie czystości spalin zmieniał ciśnienie wtrysku i sposób pozycjonowania nastawników pompy podczas rozruchu. Co prawda ciśnienie w późniejszym systemie (po 1995r) było wyższe,...
Jeżeli masz P163 to masz faktycznie problem z pompą, i problem może byc wiekotorowy. Ten kod (układ krytyczny nr1) odnosi się do zasilania w paliwo, i problemem może byc np zatarty nastawnik dawki paliwa. Jeżeli jeszcze pali to nie jest źle, jeszcze sterownik pompy zyje, ale jak długo-nie wiadome. Niestety, pompa VP44 ma swoje tajemnice, i sam się za...
Dzień dobry, jestem w trakcie modyfikacji mojej Skody Octavii 1.9 TDI AGR i potrzebuję pomocy z modyfikacją mapy napięcia nastawnika N146 dla innych wtryskiwaczy i większego tłokorozdzielacza. Mianowicie wiem, że maksymalne napięcie, jakie przyjmuje nastawnik, to 4,5 volta, więc domyślam się, że same wartości wpisane w mapę powinienem zostawić takie,...
Witam dawka paliwa 3,6 mg/str nie wiem czy nastawnik brudny ale wiem jakie są objawy zabrudzenia przerabiałem ten temat pompa jest ok Problem rozwiązany winne były sprężyny zaworowe sklepane o 0,8 mm oraz 4 popychacze zaworowe nie pracujące w ogóle po wymianie sprężyn i popychaczy na nowe audi śmiga więc temat zamknięty
Jak koledzy wyżej zwiekszona dawka paliwa powoduje dymienie i wytwarzanie sadzy która się osadza na wszystkim. Każda modyfikacja mocy silnika robiona jest po przez zwiększenie dawki paliwa w całym zakresie, zaczynając już od prostych oporników na czujniku paliwa bądz regulacje nastawnikiem dodajmy do tego zużycie silnika (olej) i efekt murowany.
Na gorącym silniku dawka paliwa wynosi 6,8mg/obr (wartość 32768). Po ustawieniu na max wartość 32868 dawka wynosi około 6mg/obr. Chcę przestawić dawkę na nastawniku ale mam pytanie: Czy można to zrobić na pracującym silniku i kontrolować komputerem, czy trzeba to robić wyłącznie na zgaszonym silniku?.
O ile dymienie na biało może być powodowane przedostawaniem się płynu do cylindra ale wtedy płynu by ubywało i objaw taki nie występowałby na zimnym silniku. Poza tym żeby silnik wszedł na wysokie obroty musi mieć dodatkową dawkę paliwa. Myślę że niekontrolowane obroty silnika i dymienie na biało należy połączyć jako spowodowane jedną usterką.Może to...
Witam!!! jestem posiadaczem bmw e34,2.5TD moj problem polega na tym ze po regeneracji nastawnika nie moge odpalic bmw, niby zaznalczylem punkty na pompie z nastawnikiem, bo nie rowno pracowala na obrotach jalowych, doradzil mi znajomy mechnik ze moze byc uszkodzony nastawnik dawki paliwa, wyslalem nastwink do fachowcow. powiedzieli mi ze bylo sporo...
Jeżeli chodzi o układy wzmacniające to nie należy zapominać późniejszej szybkości działania układu. Mam natomiast pytanie bo zazwyczaj uszkodzenie tranzystora od nastawnika dawki paliwa jest widoczne gołym okiem. Objawia się to od razu upalonym lub oderwanym przewodem od źródła wspomnianego tranzystora. Ostatnio natomiast pojawiła mi się pompa w której...
to nie moja wina że kupiłeś sobie taki paliwożerny samochód mniejsza już o spalanie bo widzę że raczej niczego się nie dowiem. ale chciałbym się was spytać jaka powinna być optymalna dawka paliwa w mg/skok dla takiego silnika (silnik 1Z)
[b]Po dalszych poszukiwaniach przez mechaników kolejnym punktem zaczepienia było zwiększenie, zmniejszenie dawki paliwa, stuk ustępuje ale wiąże się to z utratą mocy. Zmniejszyliśmy nastawnikiem dawkę paliwa poniżej fabrycznej, bardzo poniżej, nie stuka ale nie ma czym jechać. Po obserwacji mojego problemu zauważyłem że : stuk występuje tylko przy mało...
Jak kontrolka świecy nie mrugnie po włączeniu zapłonu to Przekaźnik 109 Lampka od swiec zapala sie normalnie Dodano po 8 Dodam jeszcze ze po sprawdzeniu VAGiem - wyskakuja błędy: 00765 - czujnik ruchu tłoka G149, oraz 01268 regulator ilościowy, nastawnik dawki paliwa i od niedawna po skasowaniu błędów, probie zdiagnozowania kolejnych błędów wyskoczyły...
dzieki za odpowiedz,ja mam ustawione w tej chwili 5mg auto zbiera sie dorze ale wydaje mi się że pali nieco więcej czy jezeli przestawie nastawnik np 6-7mg to czy zużycie będzie mniejsze czy to raczej bez znaczenia
Faktycznie się pomyliłem. Dawkę paliwa wyłącza nastawnik, zawór jest dodatkowym zabezpieczeniem. Nie wiem która masa w którym miejscu jest zła. Rozważam teoretycznie. Posprawdzaj kostki z brązowymi przewodami, a w szczególności mocowania oczek do nadwozia. Najlepiej voltomierzem na chodzącym silniku w pozycji wyłączonej stacyjki.
Seat cordoba 1.9tdi 90km z 1998r. Silnik 1z Jakiś czas temu wymieniałem nastawnik HDK111 na "regenerowany" bo miałem niemiłosierne falowanie obrotów oraz wszystkie inne objawy związane z brudnym nastawnikiem. Po odpięciu wtyczki impulsatora silnik nie szarpał i było OK dlatego zdecydowałem się na wymianę nastawnika. Nowego nastawnika ustawiłem,że napięcie...
Diagnoza komputerowa była. Pompa miała dwa błędy jakieś czujniki teraz nie pamiętam muszę ją znaleźć. Lecz myślę że to wtryski. Dodano po 3 Byłem na diagnozie i się przeraziłem może ktoś mi powiedzieć na czym polegają błędy : 1.Zawór odcinający dopływ paliwa - nieprawidłowe działanie 2.Czujnik tłoczka rozdzielającego pompy wtryskowej - nieprawidłowy...
Witam, mam nastepujacy problem z samochodem. Jadac na trasie poczulem ze auto chodzi tylko w dolnych granicach obrotow. Nie ma mocy kompletnie w dodatku na desce rozdzielczej swieci sie kontrolka swiec zarowych. Auto jakby przerywa na sekunde i wraca do normy. Chociaz obroty na jalowym faluja.Pompa wtryskowa byla regenerowana 4 miesiace temu. Jest mozliwosc...
nastawnik dawka nastawnik regulacja dawka passat nastawnik dawka
reset telefon nokia lumia incorrect function grzałka zużyta
zmywarka różnicówka zmywarka różnicówka
Ariston Fast - Słabe Grzanie Wody: Przyczyny i Rozwiązania Change Language on Satel INTEGRA 64 Alarm Panel