Słychać, ale problem jest z nastawnikiem, a konkretnie z tymi plastikami od nastawnika jazdy, są wyrobione. Po przestawieniu potencjometru jest lepiej, ale należałoby kupić nowy nastawnik, a to koszt 2100, a więc chyba mało opłacalne.
Z tym szacowaniem kosztów naprawy byłbym ostrożny z doświadczenia wiem że naprawiane przez rózne serwisy sterowniki do wózków jh mają wysoką awaryjność i często prowadza do dalszych uszkodzeń...poza tym takie zachowanie sterownika nie zawsze świadczy o jego uszkodzeniu często uszkodzeniu ulegają peryferia tj nastawnik jazdy lub krańcówki i styczniki...
Takie połączenie nazywa się wałem elektrycznym. Jeżeli dwa silniki napędzaja układ jezdny tej suwnicy, to wielce prawdopodobne jest użycie takiego systemu z jednym nastawnikiem jazdy.
Takie uszkodzenia mogą powstać podczas jazdy z poślizgiem kół, lub w przypadku nie zadziałania przekaźników nadmiarowoprądowych przy zbyt szybkim przełączaniu nastawnika jazdy. Ten drugi powód raczej mało prawdopodobny ale przy zbiegu różnych czynników hipotetycznie możliwy. Zapewne na haku ciężki skład , a mechanik przesiadł się na babcię z czegoś...
Gaz czyli nastawnik jazdy zbudowany jest różnie, zależnie od generacji pojazdu. W nowych asynchronach rozwiązane jest to na zasadzie "potencjometru" a w oporowych jest to zrobione na zasadzie mirkowyłączników. Jest zrobiona regulacja prędkości w 4 stopniach zależnych oczywiście od głębokości pedału.
Tam nie ma zaworu do gaszenia,uszkodzony sterownik pompy wtryskowej i możliwe zatarcie zaworu nastawnika dawki.
Pracuję nad pewnym projektem, który pozwoli z kabiny zabytkowego tramwaju zrobić symulator jazdy z wykorzystaniem mechanizmu oryginalnego nastawnika i ekranu do projekcji tylnej w miejscu przedniej szyby. Nastawnik nie jest kompletny, ale mechanizm kręcenia korbą i nawrotnikiem działa, więc pozostaje tylko kwestia odczytania zadanej pozycji jazdy lub...
To chyba nastawnik prędkości jazdy z e starych tramwajów tak jak sugeruje kol. OK2STO. ceramiczne cewki oplecione grubym drutem. To są rezystory dużej mocy.
Sprawdź sprawność silnika krokowego tam nie ma krokowego, jest nastawnik przepustnicy
Od wielu miesięcy trapi mnie myśl zbudowania czegoś na kształt nastawnika do kompa symulującego jazdę pociągiem.ZNalazłem plany projektu w internecie: http://mamut.mysza.eu.org/~krzysiek626/P... Czy moglibyście ocenić czy ten projekt ma sens?
Falujące obroty jak i gąśniecie podczas jazdy może powodować nastawnik pompy wtryskowej lub także jeśli auto posiada zapchany filtr DPF.
Witam. Przepraszam jeśli dodałem temat w złym dziale, prośba jak by coś o przenieśienie. Posiadam wózek boczny Reach Truck Jungheinrich, model ETV112, rok produkcji 2006. Wózek wywala mi błedy, za pierwszym razem wywaliło mi błąd 026 pilot lift sensor, było to chwilowe, a teraz wyświetla non stop 066 pilot switch 180-360 przez co nie moge podnosić...
No to nastawnik działa, dobrze by było wrzucić komputer do auta, ruszyć w trasę, wejść w parametry rzeczywiste i podejrzeć w którym momencie spada ciśnienie doładowania. Działa to na tej zasadzie że jak dźwignia nastawnika jest na dole, wtedy turbia ma maksymalne doładowanie, można w ramach eksperymentu ściągnąć dźwignie z nastawnika i zobaczyć czy...
Generalnie to caly problem chyba tkwi w tym ze MaSzyna nie ma zamplementowanego jakiegokolwiek mapowania przyciskow, wszystko jest z gory wklepane dla odpowiednich czynnosci a MJoyMapper chyba by tego wszystkiego nie ogarnal. Dlatego wlasnie trzeba te czytanie pisac od podstaw. Na pulpicie wiekszosc przelacznikow to dwupozycyjne hebelkowe czyli on i...
Ponieważ piszesz że te objawy występują i na Pb i na LPG , to proponuję zainteresować się przepustnicą , i elementami z nią współpracującymi. Zwrócić uwagę na nastawnik biegu jałowego , Mam tu na myśli jej czystość . Podczas jazdy na gazie w dolocie osadza się biała maż która zalepia wszystko - łącznie z kanalikami powietrza . Sprawdzić również czy...
Nie idzie tam wymigać kodów, żeby poszukać opisu błędów w ludzkim języku?? Domyślam się, że to pewnie silnik D28 z rzędową pompą wtryskową taki jak w F2000 czy pierwszych TGA więc i pewnie instrukcja napraw dla F2000 będzie miała tutaj zastosowanie. Co do "drążka sterownia" to domyślam się, że chodzi o listwę sterowniczą w nastawniku pompy wtryskowej.
Kondensatory elektrolityczne mogą znacznie różnic sie pod wzgledem ESR i maksymalnego prądu (który wynika ze strat mocy w ESR), więc znajdź dokumentacje kondensatora który mozesz kupić,, a nie jakiegokolwiek kondensatora. Dokumentację znalazłem ale nic na temat ESR nie ma, albo ja nie potrafię czytać tej noty katalogowej. W załączniku nota. Znalazłem...
czy diagnostyka z komputerem w czasie jazdy wykaże awarie nastawnika?
Czasami jest tak podczas jazdy. Wyczysciłem nastawnik pompy wtryskowej-było troszke opiłków, ale problem i tak nie zginął. Pojawił sie tylko błąd nastawnika-Górna wartość końcowa nastawnika. Kontrolka świec żarowych zaczęła pyłgać. Może ktoś wie jak ustawic nastawnik dokładniej?
Wymieniłem nastawnik i po puł godziny jazdy dalej wyżuciło błąd00282. Ale po zmianie czuć znaczną poprawę jak zimny trzymał obroty równo. Jak ciepły to też trzyma ale jak postoi kilka minut na wolnych to zaczyna szatkować. Zauważyłem jeszcze ,że jeden kabel ma przebicie ale czy to może wywołać ponownie błąd 00282.
A podczas jazdy wygląda to tak.
Uszkodzony nastawnik szarpie również w czasie jazdy. Napisz jaką masz dawkę na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku pow. 80 stopni. Co się dzieje z dawką jak szarpie.
Ja stawiam na uszczelkę pod nastawnikiem.
Kilka dni temu zebrałem się w sobie i zabrałem się za wyczyszczenie nastawnika. Rozebrałem, więc nastawnik i wyczyściłem go tak dokładnie jak tylko umiałem a wszystko to zgodnie z instrukcją, która jest miedzy innymi podana na elektrodzie. Szczęśliwy, że auto po założeniu i ustawieniu nastawnika odpaliło wybrałem się na jazdę próbną iiiiiii?????? Dalej...
tak, jest takie urzadzenie o nazwie nastawnik pedalu przyspieszenia, nalezy podczas jazdy uzywać go w mniejszym syopniu i wilniej z niego kozystać
Wymiana nastawnika HDK111.
Ok , postaram się w najbliższym czasie sprawdzić nastawnik i dam znać co i jak , jeśli istnieją jeszcze jakieś teorie z chęcią wysłucham. Co do poduszek , tak sprawdzone i są ok. I mam pytanie jeśli to nastawnik , mogą być jakieś skutki uboczne takiej jazdy ?? Czy tylko komfort ? Aha i mowa o nastawniku , pompy wtryskowej ?
Polski VAG. Załączam screen. Nie mogę się zabrać do tych logów w czasie jazdy :)
Problem jest taki; samochod pływał na wolnych obrotach iw czasie jazdy w granicach 1800-2200 obr.Wymienilem wszystkie filtry naprawiłem nastawnik pełna diagnostyka VAG-iem(zapłon,dawka) znikneło falowanie na wolnych obrotach obrotomierz stoi równo jest ok ale dlaczego tak szarpie w czasie jazdy .Poduszki pod skrzynią zmienione może to pompa..... proszę...
Przede wszystkim pomiar doładowania podczas jazdy.
To zostało ci jeszcze wyczyszczenie nastawnika pompy wtryskowej
Ja proponuję sprawdzić nastawnik dawki i samą dawkę paliwa. Czy w czasie jazdy zdarza się, że miga kontrolka świec żarowych?
twój ojaw przypomina problem z nastawnikiem dawki
Nastawnik klapy ciepło-zimno.
W latach 70-tych ub wieku naprawialiśmy w zakładzie w którym pracowałem wózki typu WA-2 .Były to wózki z zasilaniem 80V i posiadające 2 silniki napędowe.Do regulacji prędkości jazdy służył stos oporowy wykonany z pierścieni węglowych zanurzonych w oleju transformatorowym.Regulacja prędkości polegała na ściskaniu tegoż stosu oporowego co powodowało zmianę...
1000 na biegu jalowym to za wysoko.Sprawdz uszczelke pod nastawnikiem biegu jalowego.
Niedawno robiłem forda transita 2,0 tddi z podobnymi objawami. Turbo to bym wykluczył, podczas jazdy to się zgadza że dymić może na biało, lecz po zgaszeniu i dłuższym postoju olej z powrotem ocieka do chłodnicy powietrza i samochód odpala za drugim razem. Przy starcie silnika turbo nie ma znaczenia gdyż jego praca zaczyna się w zakresie wyższych obrotów....
koledzy problem rozwiązany; nastawnik pompy zacierał się przeczyściłem i wszystko ok
Mialem podobne objawy z uszkodzonym nastawnikiem przepustnicy
rano ciężko pali, kopci na niebiesko. w trakcie jazdy czujnik czech sie zapala i gasnie na kilka sekund kiedy zdejmę nogę z gazu i jak sie pali czech samochód jest bardzo mułowaty. Dodano po 4 kiedy wezmę go na maksymalne obroty to osiąga max 4500 i po kilku sekundach spada na 3500 Dodano po 2 obrotomierz nie ale licznik prędkości jazdy skacze
A może zacina się nastawnik dawki znajdujący się pod deklem pompy. Skoro zgasł w czasie jazdy napewno winą nie jest immo.
Skoro zapala się EPC to jakie błędy zarejestrował sterownik silnika. Jeżeli rzeczywiście nastawnik to będzie określone błędem.
Witam, Pojawił mi się problem z wózkiem, nagle przestał jeździć do tyłu, jedzie wolno do przodu ale do tyłu nic. Na końcu dyszla ma odłączenie(zabezpieczenie) w formie wciskanego przycisku, gdy wszystko było ok po wciśnięciu przycisku następowało odłączenie zasilania i wózek przestawał jechać a teraz po wciśnięciu zaczyna jechać do przodu. W nastawniku...
dzięki "walti" za odp już myślałem ze tego nikt nie czyta :) moja przygoda Z DDT zaczęła się nie dawno, kopiłem lale z 99r 1.9 dti i komp pokładowy nic nie wyświetlał po kliknięciu w manetkę (guzik na manetce) i "gadaczka" tez nic nie mówiła nawet napis "serv" nie świecił na liczniku. okazało się ze są odłączone przewody z tył licznika ( jedna kostka)...
Nastawnik HDK lub sterownik silnika. Poszukaj w google jak sprawdzić ten nastawnik.
posiadam audi 80 b4 1,9 tdi 1z 1994 r. auto czasami szarpie podczas jazdy byłem dzisiaj na diagnostyce i okazało się że to nastawnik pompy wtryskowej . czy ma ktoś może jakieś materiały jak to rozebrac wyczyścic jest to droga rzecz a może samo czyszczenie wystarczy .
Jeżeli przedstawie mu te objawy i mechanik stwierdzi, że na 200% jest to wina nastawnika, co poprze wykazem z komputera ( czyli spalania będzie grubo poniżej lub powyżej 5.5 mg/stroke) i nic nie pomoże, to reklamował nie będe (o ile nie będzie chodziła jeszcze gorzej). Jeśli natomiast po regulacji, nadal będzie źle odpalała, będzie to znaczyło, że wina...
Kolego jeżeli silnik gaśnie to tak jak wspomniane, czujnik wału lub czujnik (nastawnik) regulujący ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia. Może też być uszkodzony czujnik na listwie wtryskowej. Jeżeli ciśnienie paliwa jest poza zakresem z reguły za wysokie, silnik gaśnie żeby uchronić go przed poważniejszą usterką. Bez podpięcia pod komputer się nie...
co to jest nastawnik i nastawy
nie chce zaczynac nowego teamtu wiec napisze tutaj. Mam podobny problem. Tzn. w trakcie jazdy obroty potrafia mi sie zablokowac albo potrafia falowac. I gdy zgasze auto i odpale na nowo to wszystko jest ok. Kiedys tez mialem problem z nastawnikiem ale wtedy gdy zgasilem auto to po odpaleniu byly wysokie obroty. A teraz mam tak tyko w trakcie jazdy....
Parametry wszystkich czujników w normie. To niby skąd to? P0069 korelacja MAP-BARO. Poza tym sprawdź wartość podciśnienia podczas jazdy na magistrali. Sprawdź, czy w zasobniku podciśnienie nie ma dużo oleju. Sprawdź, czy nastawnik turbiny pracuje właściwie.
Jeżeli szarpanie pochodzi od pracy silnika może siadać pompa lub nastawnik w pompie ewentualnie wtryski
Dziękuję za zaiteresowanie moim tematem,żadnego dymienia za samochodem nie zaobserwowałam,natomiast mam pytanie jak może być czyszczony nastawnik,jakie są sposoby.
Jest to mechanizm jazdy mostem suwnicy w tym układzie jest nastawnik opory i silnik ale schematu nie będę miał bo suwnica ma ponad 70 lat i wszystko z niej zagineło. W sumie mam takie pytanie czy zmniejszenie oporności będzie skutkowało zwiększeniem momentu rozruchu silnika?
Jeśli jest to pierburg 2ee, sterowany elektronicznie to jest coś jakby silniczek krokowy. Dokładnie nastawnik przepustnicy. Tak to dokładnie wygląda: http://obrazki.elektroda.net/100_1289337... Późniejsze modele sterownika gaźnika miały możliwość diagnostyki kodami błyskowymi, podobnie jak monojetronic Boscha. Sprawdź jeszcze rozrząd na znakach....
właśnie w tym jest problem że nie mam opisu wtyczki do komputera jeśli ktoś ma poproszę nr komp BOSCH 0 281 001 468 jeśli ktoś ma opis wejść do nastawnika pompy wtryskowej, wartości oporu itp.
Jednak dziś poszedł pod kompa. Błąd nastawnika pompy i przerwa na czujniku paliwa.
Witam tak jak w temacie Auto gaśnie w trakcie jazdy i nie odpali bez plaka + pedał w podłodze co to może być czyżby nastawnik w pompie paliwa?? 1.9 TDI 1Z Golf MK 3 90 KM 1994 rok
Witam, Mam 2 problemy z autem (prawdopodobnie jedna przyczyna). Pierwszy problem jest taki, iż auto na biegu jałowym nie ma stałych obrotów (ok. 800 obr/min) jak zawsze, tylko obroty skaczą od 400 do 1600, dodatkowo w trakcie jazdy szarpie autem, czasami powodując gaśnięcie pojazdu przy ruszaniu. Drugi problem jest taki, że od momentu powstania tych...
witaj nie jest to spowodowane brudnym nastawnikiem ;/ bo miał bym to wczesniej . wkleji ktos skan jak wyglada ogranicznik doladowania ??
Kiedyś widziałem w telewizji reportaż , który pokazywał 3 uczniów technikum kolejowego , którzy zbudowali symulator elektrowozu ET 22. Reportaż trwał chwilę , ale zdążyłem zauważyć , że wykorzystali część kabiny z pulpitem maszynisty z pewnością pozyskany z elektrowozu złomowego. Zadawali prędkość nastawnikiem , a prędkość pokazywał szybkościomierz....
Od razu się usprawiedliwię, że jestem cienki z Mb, ale mnie to wygląda na nastawnik. Osobiście wolałem stare rzędówki.
Czesc. Dziś rano przy Temperaturze - 1 C odpalanie - film. Proszę o interpretację pod kątem uszczelniaczy zaworowych ( chmurka niebieska przy rozruchu). Odpaliłem auto pojawiła się bardzo malutka (błękitna?) chmurka. Następnie zero spalin. Po kilku minutach para wodna (biala chmura) . Po kolejnych kilku minutach para wodna znikła znowu zero spalin....
Zmień mechanika. Potem zainteresuj się przekaźnikiem "109" na początek, a potem ciągłością wiązki i sprawnością sterownika silnika - co prawda opis błedu lakoniczny, ale może wskazywać na brak sygnału czujnika położenia nastawnika. Nastawniki się raczej nie psuły w ten sposób, ale same sterowniki lubiły napić się wody, z powodu kretyńskiego ich umieszczenia.
Witam. Auto to BMW 530D E61 2007 z napędem XDRIVE. Na desce choinka z kontrolek 4x4, ABS, kontrola trakcji oraz ciśnienie opon. W sterowniku DSC - błąd 5F3A - Skrzynka rozdzielcza, zakłócenie. W sterowniku VTG - błąd 5463 - usterka układu mechanicznego - sygnał nieprawidłowy. Wymontowany i rozebrany nastawnik - zębatka i trzpień wydaje się być w dobrym...
Jak miałem dwa problemy z pompą w 1Z (podobny system). Mam też jw domu AFNa. Pierwszy problem z uruchamianiem wyeliminowałem przez ustawienie kąta wtrysku na ok 50 bo był za mały, natomiast problem z falowaniem obrotów oraz szarpaniem w pewnych zakresach podczas jazdy przez właśnie czyszczenie nastawnika. Nie rozebrałeś reszty, musisz odkleić te zlutowane...
Świece wszystkie grzeją. Okazało się ze wtryski mocno leja a zwłaszcza jeden który tak świece zalewał. Lejące wtryski powodują zapiekanie pierścieni?Przez lejące wtryski podczas jazdy objawy przy dodawaniu lekko gazu są takie same jak na brudnym nastawniku.
Sterownik może być jeszcze dobry, ale nastawnik już się zaciera i blokuje. W końcu zablokuje się na dobre i spali sterownik.
drgania w ALH to efekt 2 usterek 1- brudny nastawnik pompy wtryskowej 2-wyklepane koło zamachowe 2 masowe odepnij wtyczke 3 pinową - znajduje sie ona na skrzyni biegów - odetniesz w ten sposób sygnał prędkości jazdy podawany do ECU - jeśli drgania ustapia - pompa wtryskowa (nastawnik) do czyszczenia jeśli nadal beda drgania - koło zamachowe do wymiany
dodam ze jakieś pół roku temu wymieniałem nastawnik ale było trochę inne zachowanie niż teraz. Wtedy to non stop miał koło 3 tys. obrotów. A teraz jest tak że w trakcie jazdy jakby się zablokuję ale po paru minutach juz jest ok albo zgaszę go na chwile a gdy odpalę jest wszystko ok. I zauważyłem ze czasem ten nastawnik na biegu jałowym rusza się a z...
Proszę bardzo . z dużą dozą prawdopodobieństwa można stwierdzić brak ciągłości w obwodzie nastawnika biegu jałowego. zakładając, że jest on sprawny, jak i wiązka jest ciągła, zostaje ECU. Już samo jego otwarcie, jeżeli nigdy tego nie robiłeś, to 99% szans na uszkodzenie go na amen. Jeżeli jakimś cudem go otworzysz, musisz znaleźć przyczynę. I tutaj...
witaj mam audi avanta z 1.9tdi problem tkwi w pompie z nastawnikiem.. tak..:D przerabiałem ten temat i z doswiadczenia wiem ze dawkowanie paliwa wiąze sie z przesunieciem nastawnika czyli calej podstawy pod deklem o jakies 1.5mm do kabiny pasazera. na początek sprawdzilbym elektrozawor a potem zabieralbym sie do pompy... pokrywa(dekielek)nastawnika...
Nastawnik przepustnicy ,nieszczelna podstawa wtrysku,nieszczelny przewod serwa
Do moderacji- można post dołączyć do wątku jak poniżej, przenieść gdzie indziej, pozostawić do luźnej dyskusji- jak uważacie :) Witam. Nawiązując do https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Nie zdążyłem choć obiecałem, a temat się zamknął :) Odnośnie postu (at)krzysztofreszka https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
FFR 1045 Stopień końcowy blokady drogi połączeniowej Priorytet: 5 Wskazanie podczas jazdy lub postoju; tylko wskazówka dot. błędu. Wskazanie błędu: Centralna lampka ostrzegawcza (H111) świeci na żółto w trakcie jazdy i postoju. Przyczyna błędu: Na wyjściu blokady drogi połączeniowej (stopień końcowy) bloku zaworów elektromagnetycznych (Y307) zostało...
Witam wszystkich,proszę o pomoc kolejny raz, po wejściu w grupę 027 w nastawniki na jednej głowicy podczas jazdy pokazuje od 15-25 CA a na drugiej pokazuje podobnie ale w minusie np -20 , na wolnych obrotach pokazuje 0.0 CA, rozrząd dwa razy sprawdzałem i jest ok,problem jest taki że auto muli w srodkowej części obrotów ale gdy odepne wtyczkę od nastawnika...
witam mam taki sam problem rano jak auto jest zimne to odpala{bmw 525tds 92r}a jak temperatura dojdzie do 90 i zgasze motor to muszę odczekać 1 godzinę aż` ostygnie ,pod czas jazdy na rozgrzanym jest wszystko ok czy można to jakoś obejść nie dając pompy do regeneracji pozdrawiam
Albo Ecotronic No oczywiście, że ma na pierburgu 2EE, a w nim uwaloną membramę w nastawniku przepustnicy. Digijety takich numerów nie robiły.
Można odrysować nastawnik rysikiem i ustawić mniej więcej tak samo i dojechać na ustawienie dawki. Jeśli masz błąd z nastawnika to sprawdź czy ten pierścionek swobodnie się porusza w pompie. Jak ma przycięcia to koszt naprawy przekracza wartość używanej pompy.
Witam. A gdzie znajduje się ten nastawnik ( w aluminowym korektorze? ) i o jakie kontakty chodzi. Pozdrawiam
No nie 40 bo jeszcze z lat 90 jest sporo na pompie wtryskowej mechanicznej. A listwa czy tam regulator biegu jałowego nie odcina paliwa na "0" cos tam podaje wiąże się to z ochroną przeciwzatarciu. Mowimy o pompach mechanicznych bez elektronicznego nastawnika...
Witam Jak w temacie problem z T4 2,5 Tdi ACV a mianowicie pewnego dnia auto zgasło i po ciężkim zapaleniu pracowało nierówno i jakby wtrysk pukał (cos jak odpalanie na plaku). Podłączyłem kom. błędy związane z nastawnikiem pompy. Kupiłem używany nastawnik (niby sprawny) założony, ustawiony, na postoju pracuje powiedzmy poprawnie. Podczas jazdy powyżej...
SPN 6111 Komunikat magistrali danych CAN z elektrycznego nastawnika sprzęgła – informacje o zużyciu sprzęgła Strategia monitoringu Kontrola zużycia sprzęgła Odbiór przez klienta/opis objawów Centralna lampka ostrzegawcza świeci się podczas jazdy i podczas postoju pojazdu stale na żółto Failure Mode Identification (FMI) FMI 3 Niewiarygodny Wskazanie...
Witam. Mam problem z LT28 2.5 TDI kod silnika ANJ. Silnikiem zaczyna "telepać" podczas jazdy przy 1000 obrotów (1-ka lub wsteczny) Problem wystepuje tylko na rozgrzanym silniku . Po odpięciu od skrzyni czujnika prędkości problem znika. Pompa , wtryski sprawdzone, nastawnik wyczyszczony (podobno podmieniany z innych aut) a problem pozostaje . Czy ktoś...
Ja mialem niedawno podobny przypadek i uszkodzony był nastawnik w pompie wtryskowej. Ale towarzyszył tym objawom błąd mówiący o uszkodzeniu okablowania lub pompy.
To jest właśnie trochę dziwne, że po przekroczeniu magicznych 25 kg/h wartość zaczynają szaleć i spadać w okolice zera. Jednak te wartości mają odbicie w zachowaniu się samochodu podczas jazdy. Przy spadku wartości odczytu samochód zaczyna się dusić. Ponadto inne wartości odczytu z czujników i nastawników wyglądają prawiodłowo. Np. czujnik ciśnienia...
geometria, n75, nastawnik, vacum, wartość podciśnienia. Sprawdź to i daj znać. A i możesz zrobić logi podczas jazdy. Jak zrobisz dawaj tutaj będziemy myśleć :) Zapomniałem o DTC, co tam wywala ?
Zniknął program Codzienne 40. Po wybraniu tego programu włączane są nastawy jak dla programu Syntetyki 30. Słychać kliknięcie nastawnika programu tak jak na innych programach ale nie ma zmiany, po przełączeniu na kolejny program czyli Bawełna 30 włączają się nastawy prawidłowe dla tego programu. (...) Wcześniej podczas prania pojawił się na wyświetlaczu...
Przepustnica rozebrana na czynniki, wymyta, poskładana i wyregulowana. Sprawdzone na ciągłość sygnału: czujnik położenia przepustnicy, map-sensor. Czujnik temp. silnika sprawny. Świece, kable i kopułka z palcem nowe. W tym silniku istnieje nastawnik i regulator biegu jałowego, obstawiam na któryś z nich. Podepnę oscyloskop pod map-sensor i podczas jazdy...
Problemy z przepustnicą to w tych gaźnikach częsta przypadłość - nierówne obroty, gaśnięcie silnika i duże spalanie. Oczywiście można przepustnicę zregenerować. Z ręcznym ssaniem też nie ma większego problemu ale ... trzeba to zrobić umiejętnie (dobrze wyregulować cięgno) bo inaczej będziesz miał problemy w czasie jazdy na gorącym silniku. Gaźnik Webera...
Regulacje kąta mam na pompie, tak dawkę zmieniał na nastawniku lecz nie wiem jaka ustawił, raczej myślę że dobrze dokrecil chociaż po tym,że tak nagle nie chce palić to sam nie wiem, ale pod czas jazdy zachowuje się normalnie. Dodam jeszcze że przy tych długich próbach odpalania strasznie dymi na biało. Nastawnika pewnie bez komputera sam nie ustawie?...
Nie mierzyłem czujnikiem bo nie ma jeszcze takiej potrzeby, z kompem też nie da rady się połączyć, teoretycznie silnik pracuję poprawnie , nie dymi , odpala , osiągi przyzwoite, tylko ta strasznie twarda praca, próbowałem opóźniać zapłon, na ciepłym chodził całkiem przyzwoicie, ale zimny nie chciał palić, dziś próbowałem odłączać n108 i jak odłączę...
Witam Mam passata 1.9 tdi '94r podczas jazdy szarpało silnikiem . Podejrzenia padły na nastawnik pompy wtryskowej, więc dałem go do naprawy, chłopaki w Diesel Service w Gdańsku Oliwie uwinęli się w 2 godziny i skasowali 550 zł. (wymienili jakąś cewkę) I teraz problem. Auto przestało szarpać ale pali 1,5/100 ropy więcej. Normalnie w jeździe po mieście...
Seat cordoba 1.9tdi 90km z 1998r. Silnik 1z Jakiś czas temu wymieniałem nastawnik HDK111 na "regenerowany" bo miałem niemiłosierne falowanie obrotów oraz wszystkie inne objawy związane z brudnym nastawnikiem. Po odpięciu wtyczki impulsatora silnik nie szarpał i było OK dlatego zdecydowałem się na wymianę nastawnika. Nowego nastawnika ustawiłem,że napięcie...
W przepływomierzu za tymi siatkami jest pionowo taki drucik platynowy który nagrzewany jest a przepływające powietrze go chłodzi przez co zmienia się jego opór a tym mierzy ilość powietrza. Co do szarpania na wolnych fakt ale pompa lub wtrysk z czujnikiem lubi nieraz grać wariata właśnie w czasie jazdy. Przyznam że najczęsciej jak wolne obr są idealne...
pompa jest ok Jawna bzdura, najprawdopodobniej. Dobra, bo ładnie wygląda, czy była na stole probierczym? http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Albo zawalony mułem przestawiacz kąta, albo zużyty nastawnik - albo i jedno i drugie. Pompa do wymiany, regeneracja nieopłacalna.
Witajcie. Passat AHU zgasł podczas jazdy. Przy diagnostyce wyszło, że w grupie 19 w ecu napięcie początkowe w teście nastawnika 0.740, końcowe 0.000. Nastawnik zdjęty, pierścień dawki zastany, jakby zatarty. Cewka nastawnika uszkodzona. Dziś podstawiona druga pompa, rzekomo sprawna. Objaw taki - nastawnik pracuje w pełnym zakresie, paliwo podane z zewnątrz,...
Witam Mam problem z golfem IV 2001r 1.9 SDI zaczne od tego ze wywala błąd " Nastawnik Dawki paliwa, Górna wartość końcowa 17970 i oczywiście mruga kontrolka od świec żarowych. Nastawnik wymieniony, po regeneracji, problem dalej występuje, 2 dni temu założyłem pompę wtryskową kompletną z nastawnikiem od sprawnego auta 100% dobra lecz po zamontowaniu...
Witam Mam problem z seatem ibizą 1997r. 1.9 tdi: Często gdy chcę zapalić, nie świeci mi się kontrolka świec żarowych, nie mogę odpalić. Muszę podłączyć kabel + bezpośrednio do nastawnika pompy wtryskowej, wtedy kontrolka się świeci (cały czas, podczas jazdy także) i samochód można odpalić i nim jechać. Lecz, gdy coś takiego zrobię, samochód nie ma mocy...
możliwe jest że mógł przeskoczyć pasek rozrządu i teraz nie chce palić bo zawór na pompie wtryskowej po załączeniu stacyjki się odzywa przekaźniki wszystkie zostały sprawdzone zgóry dziękuje czasami trudno odróżnić czy to N109 się odzywa czy nastawnik pompy się kalibruje, podczas normalnej jazdy raczej trudno o przeskoczenie paska - no ale różne dziwne...
nastawnik mercedes nastawnik turbo nastawnik turbosprężarki
inverter oz960 stojan motocykl zasada działania falownika
solarny regulator ładowania daniel paski
Uszczelnianie połączeń gwintowych w układach solarnych: materiały i techniki Panele fotowoltaiczne z mikroinwerterem i ładowanie magazynu energii – Enphase, Hoymiles, AC-coupling