Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Masz uwalona pompe :(( prawdopodobnie zatarta na nastawniku NASTAWNIK DAWKI N146 ODCHYLKA REGULACYJNA 17970 gorna skrajna wartosc przekroczona 17971 dolna skrajna wartosc przekroczona mozliwe przyczyny bledow :przestawiony nastawnik dawki procedura :sprawdzic nastawnik dawki mozliwe jest jeszcze jak zwykle uszkodzenie sterownika pozdrawiam
Przesuwasz nastawnik wzdłuż pompy.
To ja wróżę pierwszy, nastawnik w pompie trzeba wyczyścić i wyregulować.
Witam Panowie. Jak już wiecie auto kupione. Nie sprawuje się źle, mimo że jest kilka mankamentów i ten temat założyłem z prośbą o pomoc w identyfikacji/naprawie. 1. Błędy: Adres 08: Klimatyzacja (J255) Plik etykiet:| 5K0-907-044.clb Oznaczenie elementu SW: 3T0 907 044 AB HW: 3T0 907 044 AB Komponent: Climatronic 122 0203 Weryfikacja: 00003001 Kodowanie:...
Przepustnica owszem, do sprawdzenia jeszcze nastawnik obrotów(śilniczek krokowy)
Sekunda szukania i jest. OCTAVIA II Umiejscowienie nr 808 / 1 Wydanie 07.10 Skrzynka bezpieczników, skrzynka elektryczna, sterownik sieci pokładowej, dodatkowa skrzynka przekaźników nad sterownikiem sieci pokładowej Skrzynka bezpieczników Informacje o bezpiecznikach do pominiętego wyposażenia dodatkowego znajdują się na odpowiednich schematach elektrycznych....
Nastawnik wałka rozrządu czyli zmienną fazę rozrządu
wymieniłem filtr kabinowy i auto zaczelo grzac,wciagnelo troche plynu chlodniczego,dolałem i przestało grzac,robilem te wszystkie testy ale niewiele to pomoglo,byc moze cos zrobilem zle,ale wydaje mi sie ze to nie ma znaczenia,gdy podlaczam vagiem nie ma zadnych bledow,nawet tego co byl zawsze czyli nastawnik klapy spietrzajacej v-71,pomimo tego ogrzewanie...
Najprawdopodobniej masz uszkodony nastawnik przepustnicy
Dzięki za odpowiedz. Czyściłem już taki nastawnik i wiem o co chodzi
Zwarcie instalacji , bądz nastawnik do wyczyszczenia z opiłków
Witam.. wygląda ,że pompa do naprawy.Odczytaj wartości z vag gr.1 ,podaj więcej danych , to może i inni koledzy pomogą.pozdr. Dodano po 7 P.S nastawnik jest w pompie , a jak słabo pali i błąd osiągnięcia górnej granicy to i tak trzeba z vag odczytać parametry nastawnika i dawki paliwa że by cokolwiek móc odpowiedzieć ,sprawdż również połączenie kabli.pozdr.
zacięty, lub stoi w położeniu maksymalnym. Może być uszkodzony sterownik (tranzystor). Z tym się nie zgodzę, silnik wkręcał by się od razu na obroty maksymalne. Albo samochód miał jakiś "tuning" (box, rezystor), albo ktoś demontował nastawnik do czyszczenia i źle załozył
gdzie dokładnie znajduje się ten nastawnik ? Dodano po 1 jutro jadę ma badanie komputerowe, na co powinienem zwrócić uwagę, co powinienem pospisywać, wyniki chciałby opisać na forum, może ktoś wreszcie będzie wiedział co jest :(
Witam. Nastawnik na pompie przycina się. Pomoże jego oczyszczenie.
Witam Mimo, że aktywowałem tu konto dopiero dzisiaj, od ponad miesiąca przeglądam tematy i posty dotyczące problemu podobnego do mojego. Może od początku: Największą bolączką są nierówne obroty silnika, drgania i szarpanie. Auto codziennie odpala od strzała. Po przejechaniu kilku km zaczyna się szarpanie, drgania i nierówna praca. Nieważne, czy na biegu...
Witam Ktoś pomoże w analizie błędów, chodzi mi o błedy w silniku, abs i czujnikach parkowania. Octavia 2015 1.4tsi , ktoś wymienił pompę abs ( nie wiem po co) ale oczywiście to nie zadziałało, po zamontowaniu oryginalnej na do auta świeic się cały czas lampka kontorli trakcji, nie działa start-stop i czujniki parkowania. Czy przyczyna jest w złym kodowaniu...
Może odpowietrzenie w zbiorniku przytkane. Pojedź bez korka. Jak zgaśnie zaobserwuj paliwo w przewodzie zasilającym pompę. Nastawnik na pompie odpada, bo później jedzie dobrze. Wykręć elektrozawór na pompie. Przeczyść. Odłącz przepływkę rano i pojedź wtedy przejdzie w stan serwisowy. Na stałej dawce paliwa. Wykluczysz sterowanie dawką. Może pomylony...
Zaczęło się od tego że zaczął słabo odpalać, a jak już odpalił to strasznie rzucało silnikiem i było czuć benzynę że go po prostu zalewa. I wywaliło błędy dwóch wtrysków p0269 i p0263 błąd dopływu i wyrównywania. Więc wyjęłam je i pojechały do regeneracji. Wróciły i zamontowalem je ale było to samo odesłałem i wysłali mi drugi komplet który nic nie...
Zacznij od diagnostyki vcds. Przyczyn może być kilka, zabrudzony nastawnik lub filtr paliwa, podciśnienie do sprawdzenia, kierownice turbo no i sprawdz klapkę przy egr, która zamyka się podczas gaszenia i potrafi nieraz się zaciąć bo jest bardzo zabrudzona.
4.5-6mg chyba za duża, mam zamiar dziś zabrać się za nastawnik w pompie, niewiem jak się to czyści ani rozbiera nigdy tego nie robiłem, ale mam już obszerną instrukcje co do tego przedsięwzięcia.
A jak moge vagiem sprawdzic ten kont wtrysku oraz czy nastawnik pompy jak jest zabrudzony to tez moze powodowac takie objawy?? Jesli tak to czy mozna go samemu wyczyscic i jak to zrobic aby nie popsuc?
Ma znaczenie bo przy skarjnym rozładowaniu i przeciążeniu aku może spowodować uszkodzenie komputera sterującego silnikiem, źle ustawiać nastawnik itp. = temat spotykany w grupie vw. Ostrzeżenie - 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Jak wyżej,...
Odświeżam nieco temat błędy na kompie: 1. Przekaźnik główny - nieprawidłowe działanie; 2. Jednostka sterująca przepustnicy - za niskie napięcie w czasie regulacji podstawowej; 3. czujnik obrotów silnika, nastawnik przepustnicy, przepływomierz, pedał gazu itp itd. Wydaje się że brakuje od czasu do czasu jakiegoś plusa albo masy... ale gdzie szukać przyczyny...
witam zapalily mi się kontrolki check engine, ESP,EPC. Auto wchodzi w tryb awaryjny ,max.2000 obr. Po podlaczeniu do komputera pokazuje takie bledy: ABS: 01314 Komputer sterujący silnika, utrzymanie predkosci- uszkodzenie Silnik: 17439- P1031 czujnik ustawienia przelacznika dlugosci kolektora ssącego-specyfikacja nie zachowana N 316 17887- P1479-uklad...
Witam Mam problem z brakiem napięcia na zaworze n109.( auto nie odpala jeśli nie podam 12v bezpośrednio na zawór z aku ) Przekaźnik w skrzynce działa. Po przekręceniu kluczyka lampka od świec żarowych mignie. Nastawnik pompy dokonuje adaptacji. Mogę także połączyć się ze sterownikiem silnika. Moja prośba to opis połączenia pomiędzy przekaźnikiem - komputerem...
U mnie jest coś takiego troche dziwne bo dużo tego. Może ktoś wie o co biega? Address 01: Engine Controller: 038 906 018 BR Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2113 Coding: 00002 Shop #: WSC 31480 5 Faults Found: 00741 - Brake Pedal Monitoring Monitoring statusu pozycji pedału hamulca 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 17958 - P1550 - 35-10 - przeładowanie...
Witam, auto to octavia 1.6 sr 98r. Z problemem borykam się od ponad roku - szalone obroty i szarpanie, pare dni jest ok, pare dni szarpie, pare dni w ogole nie odpala bez trzymania gazu (brak wolnych obrotow). nieraz po adaptacji bylo ok przez 2 miesiace, nieraz godzine, nieraz pare dni. Kilka razy też sam się "naprawił". Problem jest o tyle denerwujacy,...
Może blokuje się nastawnik. Sprawdź kody błędów po OBD
Dzień dobry, jestem w trakcie modyfikacji mojej Skody Octavii 1.9 TDI AGR i potrzebuję pomocy z modyfikacją mapy napięcia nastawnika N146 dla innych wtryskiwaczy i większego tłokorozdzielacza. Mianowicie wiem, że maksymalne napięcie, jakie przyjmuje nastawnik, to 4,5 volta, więc domyślam się, że same wartości wpisane w mapę powinienem zostawić takie,...
17580-czujnik kąta uchylenia 2 napedu przepustnicy sterowanej nieprawidłowy sygnał ,a ten drugi to straty cisnienia pomiedzy turbo a zaworem przepustnicy czesto pomaga na to czyszczenie i nowa adaptacja nastawnika a wczesniej dokładna kontrola w blokach pomiarow jej działania
Hmm VAG powinien meldować o błędzie zamka. W wartościach rzeczywistych widać zamknięcie/otwarcie tych drzwi? Test nastawników też nie działa?
A jakakolwiek diagnostyka? Badanie luzów w układzie przeniesienia napędu, układu zasilania paliwem/sterowania silnika? w ogole nikt nie może dojść A ten "nikt" to kto? Ty? Koledzy, czy jeszcze kto inny? Bo jakoś nie wierzę że byłes w jakimkolwiek sensownym warsztacie i nikt nawet nastawnikiem dawki się nie zainteresował?
więc pewnie AEE AEA, AEE to wielopunkt, ładowany potem min. do Octavii, Felicji. Brak zasilania nastawnika, bądź fatycznie zapłon za daleko na minusie.
niech wyczyszczą przepustnicę i wykonaja adaptację nastawnika powinni wziąśc max 120pln
U mnie siedzie afnik, prawie to samo co u ciebie wyszukujac kod silnika w google (nie wiem jakie sa roznice). Dlatego pisalem o pompie (nastawniku) bo takie szarpanie wystepuje przy niedomaganiu. Uszkodzone wtryski powoduja drgania, jakby wypalilo tlok lub zawory to bys wiedzial momentalnie (potworne drgania, silnik zaraz wyskoczy). :> Samemu bym sprawdzil...
Zgadzam się kolego wcześniej 9lat jeździłem Octavią z tym samym silnikiem zero problemów z instalacją paliwową. Tym bardziej że jest to nastawnik indukcyjny. Drobne pęcherzyki zawsze lecą. Problem w tym, że usterka pojawia się nagle a autkiem jeździ moja pani i boję się że może się przydarzyć na autostradzie... nie muszę tłumaczyć co może się stać....
a nie jest na 000 jak dobrze pamietam? a dla przykładu na 11 jest turbo Na 000 sprawdzasz statyczny kąt wyprzedzenia, czyli mechanicznie ustawioną wartość bazową. Powinien zawierać się w granicach 40 - 60. 60 oznacza że jest dość mocno wyprzedzony, co również może powodować spadek prędkości rozrusznika. Dynamiczny kąt to grupa 4, pole 2 i 3 mają być...
Witam, od dłuższego czasu walczę ze skodą. Raz na jakiś czas po uruchomieniu silnika bądź podczas jazdy pojawiają się EPC i następuje spadek mocy. Błędy: 17950 potencjometr nastawnika przepustnicy - anormalny sygnał; 17698 czujnik temperatury chłodziwa na wyjściu chłodnicy - sygnał za wysoki; 17987 jednostka sterująca przepustnicy - nieprawidłowa adaptacja;...
Koledzy, internet prześledzony porady wykonane a problem pozostaje. Auto dopala bez problemu, obroty nie falują, jak na swoje lata chodzi dobrze aż do momentu kiedy zgaśnie dzieje się to zawsze w 23 min+/-2min jazdy albo postoju (auto może 23min stać, a i tak zgaśnie). Po tym jak zgaśnie nie można go odpalić przez kolejne 10-15min. Potem jakby nic się...
Odpaliłem octavię agr 90km turbina kkk bez zmiennej geometrii , silnik zaczął sam wchodzić na wysokie obroty więc wyłączyłem kluczyk i zgasł ,zastanawiając się co się stało (dwa dni wcześniej ustawiana dawka paliwa ) pomyślałem że coś z ustawieniem dawki więc podłączam komp.nastawnik ok. więc odpalam jeszcze raz i niestety dalej sam wchodzi na coraz...
Cześć! Temat pewnie znany wielu użytkownikom, mianowicie: Opel OMEGA 2.5TD 130KM 1997r. - nierówna praca na wolnych obrotach (aż buja buda jak jest mniej powietrza w przednich oponach niż 2.2 bar ;) ) - zimny buja, ciepły buja, gorący też. Potrafi zgasnać jak sie puści gaz przed skrzyżowaniem, albo na światłach. - dolanie 1/3 lub więcej oleju roślinnego,...
znajomy miał to samo w octavi,komputer pokazał brak błędów.....hehehehhe pojechał do serwisu a więc przepływka,turbinka i zas zle.Okazało sie ze na scianie grodziowej jest zaworek podcisnieniowy sterowany elektrycznie,który załącza chyba turbinke 120 zł i auto jak nowe,z tym ze jemu p to nie ten sam problem co główny wontek tematu i przy tych objawach...
nastawnik wałka regulacja nastawnik nastawnik klapa
transformator przetwornicy flyback ducato dmuchawa wymiana komputer immobilizer
Opis pinów modułu BCM Skoda Fabia II 2010 Demontaż soczewki w latarce Tiross, Olight, EDC – jak rozebrać bezel i wyjąć optykę