http://www.allegro.pl/listing/search.php...
pomyłka, sitka nie ma, ale ta fotka jest z instrukcji jak wyczyścić nastawnik
Opiłki w nastawniku.
poczytaj sobie o nastawniku.wyczysc i bedzie dobrze,chyba ze masz pompe na potecjometrze to wtedy drugi nastawnik.
na moja szklana kule to moze byc nastawnik
no tak tylko diabli wiedzą jakie były fabryczne ustawienia bo nie sprawdzili tego przed naprawą nastawnika
Poszukaj drugiej sprawnej pompy i ją zmień. Nie ma sensu bawić się w nastawniki.
Pewnie że chodzi o nastawnik od klap. Tak to jest jak się wierzy w polskie tłumaczenia opisów błędów... Tak tylko to jest silnik Bmp i gdzie jest tam nastawnik?
Nastawnikiem już nie ruszy chyba... właśnie nastawnikiem
Objawy wskazują na opiłki w nastawniku.
Jak ten nastawnik wygląda ?
Ponawiam pytanie bo nie otrzymałem jasnej odpowiedzi czy samochód odpali na pompie z innymi numerami na nastawniku?
wymieniłeś dobrą pompę na złom lepiej uszczelnij swoją w tej co kupiłeś nie wiadomo ile leżała może ktoś grzebał w nastawniku
W 1z 94 nie ma klina na wale, trzeba wymieniać śrube centralną przy wymianie rozrządu stawiam też na nastawnik
Pompa do sprawdzenia a dokładnie nastawnik a w nim ciągłość połączen pomiędzy gniazdem połaczeniowym a połączeniami w nastawniku.
Tak czy siak w garażu to totolotek, patrz że nie spytałem o nastawnik:)
Odpali ale jechało nie będzie, nie będzie działał nastawnik.
Żadnej reakcji na zmianę dawki tzn. na 3mg, 5mg czy 8mg silnik kręci maksymalnie do 3k rpm. Kąta wtrysku nie ruszałem, bo wcześniej przecież normalnie silnik pracował, a wymieniony został tylko nastawnik.
Witam. Problem rozpoczął się od cieknącego oleju z tyłu silnika w Passacie z 2002 roku z silnikiem 2.0 131 koni o symbolu ALT. Okazało się, iż olej leci z pod nastawnika faz rozrządu. Odkręciłem nastawnik, początkowo nie chciał wyjść z wartiatora, po długim siłowaniu wyszedł ale tłok z pierścieniami został w wariatorze. Rozebrałem góre silnika, wyciągnąłem...
wymiana nastawnika zmiennych faz rozrządu pomogła
Co da otwarcie zaworu na pompie jak nie działa nastawnik dawki ?
Klapa gaszaca byla sprawdzana i jest ok. A co moglo stac sie z turbo? Wirniki chodza dobrze, sztanga przesuwa sie jak trzeba. Komputer nie pokazuje zadnych bledow. Na wartosci rzeczywiste nie ma co liczys bo samochod po odpaleniu gasnie.. A klapa gaszaca zostala wykluczona gdy zostal zaslepiony egr tuz przy nastawniku..
dla mnie padnięty nastawnik
może być uszkodzony potencjometr, może być uszkodzony nastawnik dawki
Dzięki za wyjaśnienie. Czyli jeśli pin 1 i 6 podłącze do akumulatora " na krótko" to element roboczy nastawnika powinien wysunąć się i przestawić przepustnicę, tak że zauważę ruch elementu połączonego z przepustnicą do którego jest przymocowana linka gazu? Dodano po 3 5. styk biegu jałowego (zwiera do masy gdy zderzak przepustnicy opiera się o nastawnik)...
stawiam na nastawnik dawki
Na zapłonie było 3878mv jak pracował 2800mv to były pomiary skanerem nastawnika
1 wykonac diagnostyke ukladu 2 usunac podstawowe niedomagania(wyczyscic przepustnice, nastawnik obrotów)
Nastawnik w pompie wtryskowej
Pawel wawa masz zupełną rację że nastawnik,po prostu źle napisałem.Zamiast napisać nastawnik wpisałem sterownik,ale sporo kasują za czyszczenie nastawnika-300zł.
moze to byc powietrze w ukladzie paliwowym niedrozny ktorys przewod uszkodzony czujnik g80 skoku iglicy lub niesprawnosc zaworu n108 zrob pelen test tych elementow moze rowniez cos byc uszkodzone w pompie wtryskowej lub ktos bawil sie nastawnikiem dawki
co to jest nastawnik i nastawy
Bez znaczenia, ale jak pisałem wcześniej, po złożeniu nastawnika do kupy rsw może się nieznacznie przestawić.
Napinacz jest w głowicy, na zewnątrz masz tylko sam nastawnik faz rozrządu mocowany na trzy śrubki nic więcej nie trzeba demontować.
Z grupy 11 wynika, że turbo ma laga do ok 1650obr zaś jest niestabilne, raz nie domaga a raz przeładowuje.. na jałowym widać duży przepływ powietrza co świadczy prawdopodobnie o tym, że nie pracuje EGR albo coś z podciśnieniem, albo dziurawa gruszka albo zapchany nastawnik..
Czarno-żółty przewód przetarł się o metalową rurkę wody.
Dwie rzeczy do sprawdzenia mianowicie 1- zasilanie pompy czy dochodzi 2- czy pompa jest zasilana paliwem :D :idea: a te dwa na spód pompy to do wysterowania nastawnika
Do nawiązania połączenia wystarczy : 1,27 GND 2,28 +12V (30) 47 +12V (15) 45 K -line srerownik odczytany brak możliwości skasowania błędów , o co chodzi ? Jak masz podłączone tylko zasilania to obwody wszystkich czujników, i nastawników są otwarte i błędy od nich nie skasują się.
Solenid regulujący czas wtrysku to która to wtyczka? Czarny kabel wychodzący z nastawnika pompy. pozdr
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Jak miga kontrolka, to będą błędy, odczytaj. Źle ustawiony nastawnik może być.
Procedura adaptacji gruszki była robiona ? Po wymianie gruszki prawidłową długość sztangi sprawdzisz VCDS w silniku, blokach pomiarowych , kanał 120. Przy całkowicie wsuniętej sztandze - bez podciśnienia (silnik zgaszony, zapłon włączony) w kanale 120 powinno pokazywać 3,3- 3,9V,maxymalnie wysunięcie - wytworzenie podciśnienia, np. przy pracującym...
Co do odpalania to sprawdz czy na zimnym silniku nastawnik uchyla przepustnice
Ma ktoś coś do zasugerowania gdzie szukać problemu? Będę baaaardzo wdzięczny. W brudnym nastawniku pompy wtryskowej.
Trzeba przerobić mape dawki rozruchowej. Tam specem od TDI to nie jestem ale wystarczy jak się nie mylę w AFNie,nastawnikiem przestawić.
nastawnik naprawiony problem rozwiązany
Wydaje mi się że jak by się zapowietrzał to z plaka lub zmywacza by odpalił. Podczas kręcenia rozrusznikiem obroty pokazuje. Jest tak że jak nie chce odpalić to już nic mu nie pomaga a jak ma odpalić to z pierwszego. Potrafi tak że cały dzień nie będzie odpalał a po nocy bez problemu. A może być problem nastawnika na pompie?
szarpie na tych obrotach-100% nastawnik,a najlepiej zadzwon 692012639 z tym alarmem pomoge,odcinasz czarny ze stacyjki i auto gasnie i niema błedow
W weekend spróbuje dobrać się do V71 i przeczyścić potencjometr A po co skoro przechodzi nastawy? OK, ale co dokładnie mi to da, poza tym że będę miał cały czas zamknięty obieg powietrza Nie masz mieć obiegu zamkniętego tylko przełączony na zimny nawiew i odpięty nastawnik.
Nastawnik z 4 pinami.
Nastawnikiem.
nastawnik przepustnicy. Tutaj szukaj.
Paliwo jest wszędzie w pompie a cieknie bo uszczelka zrobiła sie twarda i nie trzyma. Przed zdjęciem nastawnika sprawdź sobie jaką obecnie masz dawkę ustawioną (powinna być 4.5 mg/h) i po wymianie uszczelki ustaw taką samą lub jeśli chcesz troche mocy to na mniejsza. A jeśli zamontujesz nastawnik i silnik nie chce zapalić to trzeba przesunąć nastawnik...
Znalazłem przyczynę. Powodem były dwa odlutowane kable od nastawnika pompy. przylutowałem je i problem znikł.
Prawdopodobnie nastawnik dawki powodem szarpania jest
Prawdopodobnie nastawnik dawki (quanity adjuster) w pompie. Jest o tym duzo na forum, znajdziesz nawet instrukcje czyszczenia. Zacznij jednak od podlaczenia i sczytania bledow, zaoszczedzisz na wymianach zbednych czesci i czasie.
co to za jezyk?? nie rozumiem ?? pompe zrób,, a dokładnie co, czy wymiana nastawnika konta wtrysku pomoże ?
Dziękuję za zaiteresowanie moim tematem,żadnego dymienia za samochodem nie zaobserwowałam,natomiast mam pytanie jak może być czyszczony nastawnik,jakie są sposoby.
coś złego dzieje się z nastawnikiem pompy,lub zła dawka.
wiem, że stary temat...szukałem bo u mnie też drgało i trafiłem tu przy okazji szukania rozwiązania....jestem po wymianie poduszek wszystkich i dalej trzęsło więc....olałem temat, a sprawa wyjaśniła się sama- pokazał się błąd - świecąca kontrolka świec żarowych AHU silnik 1,9 TDI passat b5 - okazało się że jakiś syf przyblokował nastawnik pompy, a ta...
Na starej pompie tak było, przestawialem nastawnik i nic nie reagowalo
Zapewne Passat będzie na wadliwym nastawniku potencjometrycznym (osprzęt Bosch), a golf na indukcyjnym (Pierburg). Można łożyć silnik golfa na pompie passata która jest reliktem, albo pakować całą wiązkę z golfa. Bzdury! To nawet nie jest diesel.
Prawdopodobnie nastawnik do czyszczenia, ale najpierw diagnostyka.
A w nastawniku sam silniczek nie jest krokowy ?
To morze ktoś podpowie jak zmienić mapę nastawnika i kąta wtrysku.
Problm w nastawniku, nie poradzisz sobie sam.
Cześć, tez tak podejrzewałem :) zdjąłem nawet dekiel od łańcucha by sprawdzić czy nie uległy uszkodzeniu 3 pierścienie na nastawniku... ale są całe :/ zawór również zdemontowalem i nie wyglada źle. Spróbuje załatwić jakis na podmianę.
2e i nastawnik przepustnicy - pomysl co piszesz
uszkodzony przepływomierz to obniżenie dawki i mniejsze spalanie tak więc jak pada przepływka to i spalanie spada co do vaga to zgoda bez logów igła w stogu siana ale ja obstawiam na nastawnik i rozlegulowanie zapłonu
błędów nie będzie ale niech ten mechanik sprawdzi parametry jakie są dawki, kąt wtrysku powinien się pokazać jako błąd ale czy nastawnik pompy jest dobrze ustawiony?
Zastanawiam sie co z tym zrobić. Próbować samemu czy jechać gdzieś. Jeżeli by to kosztowało w granicach 100zł to bym pojechał do kogoś ale jak więcej to niewiem. Wiem ze czasem taniej znaczy drozej ale.. Może Koledzy pomogą to sie uda. Niema co rezygnowac odrazu.
odłącz od skrzyni kostke od predkosciomierza i zobacz czy przestanie szapac-jak przestanie to trzeba oczyscic nastawnik(taka puszka a pompie)
nastawnik dawki pompy n146 temat z pewnoscią wałkowany czesto na tym forum zob temat nizej
w VW nie ma wyłącznika wstrząsowego, a błąd 01268-Nastawnik dawki - N146 i to jest przyczyna
04F4 oznacza 1268 (uszkodzony N146-nastawnik dawki paliwa) czyli pompa do naprawy!
Na ścieżce obciążeń częsciowych ustawia sie około 0,8V-0,9V, ale ja mam inną metodę-patrzę jak zachowuje się trzepień nastawnika biegu przepustnicy.
Ja bym się zajoł klapami , bo tam jest wiecznie problem z nastawnikami. Zresztą jak ci niby zamarznie parownik możesz go obejrzeć wyciągając filtr kabinowy lub czujnik temperatury i wprowadzając kamerke.
Może byc vacpompa itd . Wakuometr w węże itd. Pod warunkiem że nastawnik dobrze kopiuje sygnał.
Błąd związany z nastawnikiem turbo https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... , pojawia się kwestia czy już coś z nim robili.
myślę że to wina nastawnika ale może być też pedał gazu
... Lub nastawnik klapy regulacji temperatury:) Nic nie ma, czy przewody do nagrzewnicy zimne czy ciepłe...
Proponuje diagnostykę. A jak nie to wymieniać jak leci : odma,wtryski ,cewki,nastawnik wałka,kolektor, oczyścić trzonki zaworowe,rozrząd,pompa HP,uszczelniacz wału,itd. A więc jak?
Robocop nastawnik biegu jałowego pisz poprawnie :D:D:D
Trzeba pozamieniać miejscami przewody zasilające silniczki w nastawnikach klap i będzie ok.Przerabiałem osobiście w przeróbce z anglika.pozdr.
Jedz do mechanika, i jak jest kumaty to niech ci zrobi adaptacje nastawnika przepustnicy, co jakiś czas trzeba to robić
Też tak myślę. O ząbek raczej nie, bo blokada by nie weszła, to raczej kwestia obracania pompą, ale wydaje mi się że problem jest gdzie indziej. To wygląda na kulejący nastawnik albo coś w pompie, ale dziwne że teraz się objawiło.
Witam wszystkich,proszę o pomoc kolejny raz, po wejściu w grupę 027 w nastawniki na jednej głowicy podczas jazdy pokazuje od 15-25 CA a na drugiej pokazuje podobnie ale w minusie np -20 , na wolnych obrotach pokazuje 0.0 CA, rozrząd dwa razy sprawdzałem i jest ok,problem jest taki że auto muli w srodkowej części obrotów ale gdy odepne wtyczkę od nastawnika...
Ten zaworek jest właśnie podłączony do styku biegu jałowego w nastawniku, z jednej strony ma mieć plusa po kluczyku (bezpiecznik nr 15), z drugiej masa z nastawnika jak przepustnica zamknięta. Sprawdź bezpiecznik.
Kat wtrysku ustawiasz przekrecajac pompe nastawnikiem zmieniasz dawke paliwa
Miałem podobny problem w Passacie 1.9 td padł nastawnik objętości i pompa wtryskowa do wymiany.
A ja proponowalbym podjechac do dobrego majstra od pomp wtryskowych i wyczyscic nastawnik dawki z opilkow metalu jakie sie zbieraja na czesciach magnetycznych nastawnika. Pomaga !!!! W silnikach 1Z (golfy i passaty 94-96) z pompami Bosh VE 4/10 jest to dosyc pospolite.
Szukam nastawnika ciśnienia nr części 034 133 482 do VW Passata z silnikiem 9A KE-Motronik Kontakt: thewasyl(at)poczta.onet.pl
Odczytaj błędy czy niema przypadkiem czegoś związanego z elektroniką pompy,albo sprawdz czy jest sterowanie zaworem nastawnika dawki na pompie
Jak tylko pod nastawnik poszła uszczelka to dawka do ustawienia tylko. Choć wypadało by resztę chociaż sprawdzić.
Ten przewód jest brązowy z czerwonym paskiem czy czerwony z brązowym paskiem? Nastawnik odzywa się, słychać cykanie przy włączaniu zapłonu?
Błąd 17936 otwarty obwód nastawnika wałka rozrządu- przerwa. Sprawdź bezpieczniki czy całe. Przewody do nastawnika. Jak nie pomoże padł zawór nastawnika (N205). Objawy brak momentu w dolnym zakresie obrotów.
Może tak, może nie.. Na radiatorze masz kość sterująca tym silnikiem, 7 pinów, bodaj TLE1042, aczkolwiek może być pod inną, kodowaną nazwą. Wlutuj ją, wydrzesz z jakiegoś sterownika z passata 1,8. Albo przełóż sam sterownik. Ale sprawdź jeszcze potencjometr. K sie nie świeci?
zaraz ktoś napisze żebyś wyczyścil silnik krokowy :D ale to nie to samochód wymaga diagnozy prrzez osobę obeznaną w temacie podejrzenie na : TPS,nastawnik przepustnicy,czujnik temp,podciśnienie(lewy luft).
A ja stawian na nastawnik dawki na pompie w 1z to normalna sprawa.
Passat b5 1.9 tdi AFN Pali tylko na plaka po puszczeniu gazu auto gaśnie, podmieniłem nastawnik pompy z innego auta i wtrysk sterujący ale nic to nie dało. Na komputerze nie ma żadnych błędów.
passat nastawnik passat nastawnik dawka nastawnik pompy passat
civic sonda ogrzewać scania philips ustawić godzina
Hydrauliczny napęd przedni w traktorze – HFWD, AddiDrive, Fendt VarioDrive, synchronizacja osi Jak włączyć hulajnogę elektryczną Gunai bez pilota?