Nastawnik pompy do roboty.
w nastawniku pompy ?
Nastawnik w pompie wtryskowej
Solenid regulujący czas wtrysku to która to wtyczka? Czarny kabel wychodzący z nastawnika pompy. pozdr
Ma ktoś coś do zasugerowania gdzie szukać problemu? Będę baaaardzo wdzięczny. W brudnym nastawniku pompy wtryskowej.
Wydaje mi się że jak by się zapowietrzał to z plaka lub zmywacza by odpalił. Podczas kręcenia rozrusznikiem obroty pokazuje. Jest tak że jak nie chce odpalić to już nic mu nie pomaga a jak ma odpalić to z pierwszego. Potrafi tak że cały dzień nie będzie odpalał a po nocy bez problemu. A może być problem nastawnika na pompie?
Człowieku czemu brak ci słów lało się z oringu tego co wchodzi od tylu do pompy tam wolałem rączek nie wsadzac a miałem okazję kupić od znajomego sprawna pompę bez nastawnika więc wymieniłem pompę a nastawnik wsadzilem ten mój z lejącej pompy
Czarno-żółty przewód przetarł się o metalową rurkę wody.
Co da otwarcie zaworu na pompie jak nie działa nastawnik dawki ?
Nastawnikiem.
Znalazłem przyczynę. Powodem były dwa odlutowane kable od nastawnika pompy. przylutowałem je i problem znikł.
Paliwo jest wszędzie w pompie a cieknie bo uszczelka zrobiła sie twarda i nie trzyma. Przed zdjęciem nastawnika sprawdź sobie jaką obecnie masz dawkę ustawioną (powinna być 4.5 mg/h) i po wymianie uszczelki ustaw taką samą lub jeśli chcesz troche mocy to na mniejsza. A jeśli zamontujesz nastawnik i silnik nie chce zapalić to trzeba przesunąć nastawnik...
coś złego dzieje się z nastawnikiem pompy,lub zła dawka.
Ponawiam pytanie bo nie otrzymałem jasnej odpowiedzi czy samochód odpali na pompie z innymi numerami na nastawniku?
Witam masz problem z nastawnikiem w pompie Poczytaj jest duzo na ten temat Pzdr
błędów nie będzie ale niech ten mechanik sprawdzi parametry jakie są dawki, kąt wtrysku powinien się pokazać jako błąd ale czy nastawnik pompy jest dobrze ustawiony?
04F4 oznacza 1268 (uszkodzony N146-nastawnik dawki paliwa) czyli pompa do naprawy!
Odzczyty z bloku 1 pozwolą tobie ocenić czy góra pompy została zamontowana prawidłowo.
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Odczytaj błędy czy niema przypadkiem czegoś związanego z elektroniką pompy,albo sprawdz czy jest sterowanie zaworem nastawnika dawki na pompie
odłącz od skrzyni kostke od predkosciomierza i zobacz czy przestanie szapac-jak przestanie to trzeba oczyscic nastawnik(taka puszka a pompie)
wiem, że stary temat...szukałem bo u mnie też drgało i trafiłem tu przy okazji szukania rozwiązania....jestem po wymianie poduszek wszystkich i dalej trzęsło więc....olałem temat, a sprawa wyjaśniła się sama- pokazał się błąd - świecąca kontrolka świec żarowych AHU silnik 1,9 TDI passat b5 - okazało się że jakiś syf przyblokował nastawnik pompy, a ta...
N75 i nastawnika napięcia pompy nie ruszałem specjalnie
Prawdopodobnie nastawnik dawki (quanity adjuster) w pompie. Jest o tym duzo na forum, znajdziesz nawet instrukcje czyszczenia. Zacznij jednak od podlaczenia i sczytania bledow, zaoszczedzisz na wymianach zbednych czesci i czasie.
nastawnik dawki pompy n146 temat z pewnoscią wałkowany czesto na tym forum zob temat nizej
Też tak myślę. O ząbek raczej nie, bo blokada by nie weszła, to raczej kwestia obracania pompą, ale wydaje mi się że problem jest gdzie indziej. To wygląda na kulejący nastawnik albo coś w pompie, ale dziwne że teraz się objawiło.
Zastanawiam sie co z tym zrobić. Próbować samemu czy jechać gdzieś. Jeżeli by to kosztowało w granicach 100zł to bym pojechał do kogoś ale jak więcej to niewiem. Wiem ze czasem taniej znaczy drozej ale.. Może Koledzy pomogą to sie uda. Niema co rezygnowac odrazu.
wymieniłeś dobrą pompę na złom lepiej uszczelnij swoją w tej co kupiłeś nie wiadomo ile leżała może ktoś grzebał w nastawniku
Dwie rzeczy do sprawdzenia mianowicie 1- zasilanie pompy czy dochodzi 2- czy pompa jest zasilana paliwem :D :idea: a te dwa na spód pompy to do wysterowania nastawnika
Proponuje diagnostykę. A jak nie to wymieniać jak leci : odma,wtryski ,cewki,nastawnik wałka,kolektor, oczyścić trzonki zaworowe,rozrząd,pompa HP,uszczelniacz wału,itd. A więc jak?
Ustaw 53 w drugim okienku w kanale 000 53 ale w BAsic Setting (przy zablokowanym nastawniku pompy, temperatura powyżej 80 st.) i będzie po bólu.
Poszukaj drugiej sprawnej pompy i ją zmień. Nie ma sensu bawić się w nastawniki.
Na starej pompie tak było, przestawialem nastawnik i nic nie reagowalo
mam problem z moim passatem wczoraj wymieniałem filtr paliwa i przy tym zauważyłem pęknięte wężyki przelewowe na wtryskiwaczach wężyki wymieniłem, było wszystko ok, nic już nie ciekło po czym dzisiaj rano zauważyłem po odpaleniu samochodu, że cieknie gdzieś na pompie paliwowej od strony przewodów metalowych podających paliwo na wtryski skąd może być...
Nie no wału się trzyma :P Co mam z nim zrobić ? Luz jest minimalny na boki. Czy to wpływa na wyżej wymienione objawy? Jutro chcę wymienić przewody podciśnieniowe sterowania turbiną i pożyczyć przepływomierz od kolegi, jak swój odepnę podczas pracy silnika to niema żadnej różnicy... W wężykach paliwa są bąbelki powietrza a gdy biorę ostry zakręt na sprzęgle...
Passat b5 1.9 tdi AFN Pali tylko na plaka po puszczeniu gazu auto gaśnie, podmieniłem nastawnik pompy z innego auta i wtrysk sterujący ale nic to nie dało. Na komputerze nie ma żadnych błędów.
A ja stawian na nastawnik dawki na pompie w 1z to normalna sprawa.
Sorry za dubel, ale Kolego dizba powiedz mi, muszę mierzyć na wyjściu z nastawnika czy mogę wpiąć się zamiast śrub M8 w korpusie pompy pod nastawnikiem, od strony silnika? Edit: wpiąłem się w tą śrubę od boku, ciśnienie ustawione, wsio gra i buczy:)
skoro mruga świeca żarowa to proponował bym diagnostykę komputerową, sprawdzić czujnik położenia wału i zawór n108, chociaż dla mnie to bardziej jak by się coś działo w samym nastawniku pompy. Sprawdził bym jeszcze wiązkę od pompy dużą kość i tą małą na której jest elab i zawór n108, zawór powinien mieć oporności pomiędzy pinem 2 i 3 ok od 12 do 20...
A ja proponowalbym podjechac do dobrego majstra od pomp wtryskowych i wyczyscic nastawnik dawki z opilkow metalu jakie sie zbieraja na czesciach magnetycznych nastawnika. Pomaga !!!! W silnikach 1Z (golfy i passaty 94-96) z pompami Bosh VE 4/10 jest to dosyc pospolite.
Zapewne Passat będzie na wadliwym nastawniku potencjometrycznym (osprzęt Bosch), a golf na indukcyjnym (Pierburg). Można łożyć silnik golfa na pompie passata która jest reliktem, albo pakować całą wiązkę z golfa. Bzdury! To nawet nie jest diesel.
Żaden VW TD nie miał elektrycznego nastawnika pompy. To co znalazłeś to pewnie stary nastawnik z TDI 1Z. Odczyt błędów VCDS - zero błędów - obroty pompy widzi . I tu już chyba zdyskwalifikowałeś wątek.
Miałem podobny problem w Passacie 1.9 td padł nastawnik objętości i pompa wtryskowa do wymiany.
kolega grzestv pisze ze nastawnik dawki paliwa, a gdzie on jest zlokalizowany w pompie wtryskowej
uszkodzony przepływomierz to obniżenie dawki i mniejsze spalanie tak więc jak pada przepływka to i spalanie spada co do vaga to zgoda bez logów igła w stogu siana ale ja obstawiam na nastawnik i rozlegulowanie zapłonu
Może, warto by było podać markę samochodu? Grupa VAG. Dodano po 3 Mam Launcha ale tym mogę sobie co najwyżej sprawdzić i pokasować błędy. Nie wierzę ,raczej nie potrafisz obsłużyć. Korektę dawki robi się manualnie ,programem robisz tylko podgląd aby ustawić w zakresie. Uwierz.Po lewej stronie masz okienko sklep i żeby co kolwiek zrobić trzeba sobie...
Kolego Zico63 chyba ci się pompy pomyliły to pompa vp44 i poruszaj sobie w niej nastawnikiem,to nie silnik 1.9czy 2.5 rzędowa piątka gzie młotkiem się dawkę ustawia.
Witam, mam problem z passatem '94 silnik tdi. Problem, polega na tym,że silnik czasami nie reaguje na pedał gazu. Czasem po wciśnięciu gazu obroty rosną po chwili, a czasem po zwolnieniu pedału obrotu nadal są wysokie i spadają powoli do obrotów jałowych. Nastawnik wyczyszczony, pedał sprawdzony, VAG nie wykazuje żadnych błędów. Czy jest możliwe, że...
kod 17970 tylko tyle pokazuje. Sugeruje problemy z nastawnikiem dawki paliwa pompy wtryskowej. Wymiana? Nie moge wygogolować typu tej części żebu ją kupić, ktoś wie może jaki to typ??
Ok dzięki u mnie też takie objawy są i przestawiał się też kąt wtrysku zmieniłem.rozrzad nowy koło pasowe to na wale bo miało luz i ta przyczyna znikła ale raz chodzi ładnie raz szarpie nie równa praca i nie wiem czy może nastawnik czy coś pompa zostało tylko to ale na chybił trafił też nie chcę wymieniać
Ten przewód jest brązowy z czerwonym paskiem czy czerwony z brązowym paskiem? Nastawnik odzywa się, słychać cykanie przy włączaniu zapłonu?
Prawdopodobnie zacina się nastawnik pompy wtryskowej, można go spróbować przeczyścić(potrafią zbierać się tam opiłki metali). Po demontażu trzeba dokładnie wyregulować jego położenie.
Pompa do sprawdzenia a dokładnie nastawnik a w nim ciągłość połączen pomiędzy gniazdem połaczeniowym a połączeniami w nastawniku.
Jeszcze jedno, bo przeoczyłem.. Świece żarowe powinny tylko grzać, kiedy na desce rozdzielczej pali się kontrolka od świec przed uruchomieniem silnika. Na pewno po uruchomieniu silnika świece żarowe nie powinny grzać, bo niby po co by miały to robić, skoro w komorze spalania jest zapłon? Są świece tzw. płomieniowe, które mogą grzać nawet po uruchomieniu...
Zerwany klin na wale to kolysanie obrotami na biegu jalowym i duzy problem z odpalaniem zwlaszcza jak silnik jest zimny. Po pewnym czasie dochodzi do kolizji tlokow i zaworow co w TDi jest wielkim problemem. Obstawiam osobiscie nastawnik pompy wtryskowej ale bez diagnozy poprzez obd nic sie nie zrobi.
Witam.Mam pytanie.Posiadam Passata b5 1.9 TDI,110KM.I wstępuje w nim taki problem z że ciężko odpala i pływa na obrotach.Te objawy mógłbym przypisać Nastawnikowi pompy lecz go wymieniłem a problem dalej jest.I zastanawia mnie czy przyczyną nie możne być paliwo wędrujące do pompy z powietrzem.Bo założyłem przezroczysty przewód zasilający pompę i zaobserwowałem...
Proponuje dobrze zdiagnozować, przypuszczam że nastawnik, ale skoro był czyszczony, mogą być pękniente sprężyny w pompie od regulacji dawki. Czasami i tak bywa. pozdrawiam.
Rozwiazalem problem poprzez wyczyszczenie nastawnika pompy. W serwisie stwierdzili iz pompa nie reaguje na nastawy ale po wyczyszczeniu nastawnika wszystko minelo. Dodam ze do czyszczenia nastawnika trzeba zabierac sie z przygotowaniem i komputerem opisane jest to calkiem fajnie w internecie temat zakanczam.
Witam w moim passacie są podobne objawy.Właśnie byłem sprawdzić go na komputerze i wyszło że siedzi nastawnik pompy wtryskowej.Podobno tak się dzieje jak ma auto koło 500tys. przebiegu.A widział ktoś auto sprowadzone żeby miało tyle na liczniku,zawsze cofają.Na początek poradzono mi dolać do paliwa płyn do czyszczenia wtrysków-może pomóc(ale nie musi)i...
Możesz użyc również testera Pomp Wtryskowych , tester ten ma funkcje testowania i czyszczenia nastawnika dawki , który sprawia najwięcej kłopotów. tester TP3 firmy Delta Tech Elektronics . TP 3 przeznaczony jest właśnie do pomp Boscha VP36, 37.
Nastawnik do wymiany albo regeneracji,z tym nabieraniem obrotów to uważaj bo ci korby bokiem wyjdą Na jakiej podstawie twierdzisz, że nastawnik do wymiany skoro z tego co ja wiem to wystarczy wykręcić elektrozawór N109 z głowiczki tłokorozdzielacza pompy wtryskowej i go wypłukać, wyczyścić bo jest z pewnością wewnątrz zabrudzony - usterka mechaniczna,...
Czekałem, co będzie dalej, nie wypada tak się wcinać w temat, jeśli Kolega z Forum obiecuje rozwiązanie... Otóż istotnie, jest taka możliwość. Jednak znacznie częściej jest w tej sytuacji winien zabrudzony nastawnik pompy wtryskowej (polecam tematy na forach VW). Tak więc licznik Kolega niech PODMIENI NA CHWILĘ z zaprzyjaźnionym Golfiarzem; dopiero...
Czujnik, o którym wcześniej pisaliśmy to czujnik temperatury płynu chłodzącego (podwójny) siedzący w króćcu wychodzącym z głowicy a inny czujnik mający wpływ na prawidłową pracę silnika to czujnik temperatury paliwa siedzący w nastawniku pompy wtryskowej pod jego pokrywką i do Twojego silnika ma on nr 028 906 040 C ale tak namieszałeś w tym ostatnim...
.Panowie może ktos poradzi bo ja już nie mam pomysłów. Zrobiłem swapa z silnika AFN z passata B5 do VW T3 i niby wszystko pięknie było dopuki sie nie zrobiło zimno. Zaczęły sie kłopoty z odpalaniem. Trzeba było podawać prąd z aku na elektrozawór, wtedy palił. Jak już odpalił,to można było cały dzień jeżdzić, gasić i palić. Palił niemalże z obrotu. Niby...
Witam wszystkich zainteresowanych w tym temacie mianowicie chodzi mi o to, że moje kia sportage (2,0 td 98 rok) nie chce zapalić, posiada centralny zamek fabryczny chyba wraz z imobilaizerem próbuje ją zamykać i otwierać ale to nic nie pomaga wogóle nie chce się odezwać.Próbuje trochę sam przy niej pogrzebać i doszłem do momentu gdzie nie ma wogule...
Pacjent przyjechał z szarpiącym autem na postoju, z błędem: 01268 - Quantity Adjuster (N146) 18-00 - Upper Limit Błąd powraca sporadycznie, stwierdziłem nastawnik do czyszczenia. Po czyszczeniu i ustawieniu napięcia nastawnika dla AHH równo 0.680V i dawki na nieco ponad 5mh/str. Jazda próbna i wszystko gra. Następnego dnia rano do auta a tu to samo...
Ja bym się uparł na tą dawkę Nie wiem dlaczego stały się takie anomalie ale pompa z dnia nadzień nie zaczyna ciec. Nastawnika nie ustawisz bez kompa niby ktoś coś tam robił ale odradzam. W nastawniku jest jeszcze "potencjometr" który daje informację zwrotną do EKU o położeniu nastawnika ale jak góry nie zdejmował to nic nie zmienił. Jest jeszcze czujnik...
najlepiej podpiąć pod interfejs diagnostyczny VAG-COM i odczytać zapisane przez sterownik silnika błędy, potem sprawdzić w grupie 007 odczyty temperatur i porównać wskazanie temp. płynu chłodzącego pokazywanego przez sterownik ze wskazaniem na wskaźniku temperatury na zegarach - nasuwają się takie możliwe usterki - uszkodzony czujnik temperatury chłodziwa...
Ustaw kąt wtrysku czyli ustawiasz pompę pod odpowiednim kątem w AFN na Vagu wchodzisz w BS i kąt ma być między 39 a 41. Jak masz ustawione na 2 to rozwalisz sobie układ paliwowy. Dymi bo ma wtrysk paliwa w momencie pracy (maksymalnego sprężenia i spalenia mieszanki). Jak ma ci chodzić na wyższych obrotach jak sprężanie w cylindrze jest za duże żeby...
W moim passacie '99 AFN takie kody miałem przy spadku napięcia spowodowanym wyładowaną baterią i nie miały związku z faktyczną usterką. Natomiast anomalia pracy miałem spowodowane za dużą dawką (ok 1mg), postukanie młotkiem w nastawnik i zrobienie dawki rzędu 5mg naprawiło rzucanie nagrzanym silnikiem na wolnych obrotach i przerywanie bez ujmy na osiągach....
Tak,ma zaciągnąć po odpaleniu.Ale że sam wchodzi na obroty to mi wygląda na złą regulacje pompy.Jeszcze egr możesz sprawdzić czy nie zacięty.Trochę szukanie po ciemku bez kabelka. OK Dziękuję. Dźwignia pracuje swobodnie przynajmniej jak się za nią pociągnie. Wiem bo zauważyłem, że spadło zabezpieczenie na dźwigni turbiny do cięgna gruszki. Prawdopodobnie...
wymienilem w nim pompe wtryskowa poniewaz sie zatarla.paliwo bylo za suche Coś tam wlał ?, Błąd N146 wali gdy sterownik nie widzi odpowiedniego napięcia z potencjometru, po przyłożeniu stosownego na elektromagnetyczny nastawnik, czyli albo zacina się on mechanicznie (opiłki), albo ktoś wstawił "tuning" w postaci pewnego pudełka między złącze pompy...
Proszę wyczyścić zawór EGR (przypadkiem nie zaślepiaj, bo to zło 90% dobrych mechaników ci to powie), następnie sprawdzić działanie przepustnicy. Sprawdź zmienną geometrie łopatek turbiny. Ale pierwsze co rób to dostań się do filtra powietrza (najlepiej wymień) oraz obowiązkowo wymień filtr paliwa, może spuchł filtr paliwa w środku (Czasem się to zdarza)....
O ile dymienie na biało może być powodowane przedostawaniem się płynu do cylindra ale wtedy płynu by ubywało i objaw taki nie występowałby na zimnym silniku. Poza tym żeby silnik wszedł na wysokie obroty musi mieć dodatkową dawkę paliwa. Myślę że niekontrolowane obroty silnika i dymienie na biało należy połączyć jako spowodowane jedną usterką.Może to...
Daw2, właśnie chcę powoli pokombinować, na razie sam program a z czasem mam zamiar wrzucić tam wtryski od 2.5 V6 TDI (nie pamiętam oznaczenia silnika). No i zastanawiam się nad pompą wtryskową od AFNa, chociaż obiło mi się o uszy, że wystarczy wymiana samego nastawnika, to prawda?
Przepływomierz powietrza pokazuje ok . Wartości zadane pokrywają się z rzeczywistymi. Czujnik wody ok paliwa też pokazuje jakieś 50 stopni. Czy ta dawka paliwa w grupie pierwszej nie informuje że przypadkiem wtryski puszczają i pokazuje takie małe wartości żeby skorygować bieg jałowy? Na pompie zwykłej wystarczyło ruszyć nastawnikiem, tu niestety takiej...
Przeplywomierz powietrza lub nastawnik pompy wtryskowej. Błędów może nie być a będą objawy jak opisano. Przepływomierz może pokazywać zbyt dużą ilość zasysanego powietrza a nastawik pompy może się przycinać. Może przetarte jakieś podciśnienie.
Witam. Mam passata B5 TDI z silnikiem AHH 90PS. Od jakiegoś czasu przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu auto przerywa (nie zawsze). Na początku przerwał raz a potem wszystko było ok. W tej chwili zdarza mu się przerwać i "zawiesić", tzn.: obroty ustalają sie na 1100rpm i brak reakcji na pedał gazu. W trakcie jazdy gaszę auto, odpalam ponownie i jest...
kolego tiesto ale obstawiasz za uszodzeniem mechanicznym czy elektronika pompy ?? tłoczek nastawnika konta wtrysku wymieniłem bo był przytarty i sie blokowal,nawet były problemy z jego wyjeciem i nie stety dalej to samo.. tak sie zastanawiam czy na ten błąd mogą wpływac problemy nie związane z tym błędem, np. ze turbina przeładowuje lub egr nie sprawny...itp.....
głowica z 3 świecami do 2.0 SDI? A czwarty cylinder to niby gdzie? WIec rozwiewam wszystkie wątpliwośći , tak ten silnik występuje w wersji z 3 świecami bo 4 musiała by być za pompą wtryskową..... silnik bardzo dobry o ile jakaś Januszowska kur........ tam nie grzebałą bo zapewniam 99% ludzi nie ma pojęcia o tym silnuku NIC !!! Zobacz tylko czy masz...
Witam wszystkich,to mój pierwszy temat,dlatego proszę o wyrozumiałość. Problem z moim Passatem polega na rozładowywaniu akumulatora,z tego co potrafiłem sprawdzić,to to,że rozładowuje go ECU silnika. Gdy dotykam kleme do aku. wtedy słychać działanie nastawnika w pompie wtryskowej,a z tego co mi wiadomo prądu tam być nie powinno. Dodam że czasami gdy...
Otoż ów passat niezaleznie od temperatury otoczenia ma problem z odpalaniem na zimnym silniku, a na cieplym nieraz wymaga to kilku minut. Rozrusznik i akumulator bez problemu kreca ale silnik nie chce zalapac. Ma juz prawie 300 przebiegu i pewnie ok. 100 tys na wschodniej ropie. Sprawdzalem rozrzad kat wtrysku wszystko ok. Dodatkowo silnik jest suchy....
Diagnostyka wykonana, pompa dobrze ustawiona, jak morze być uszkodzony potencjometr pedału gazu na zimnym silniku?? po delikatnym nagrzaniu pompy wszystko pracuje idealnie, nastawnik również wykluczam, ponieważ na ciepłym żadnych objawów. Czy pytanie kogoś o znajomość takiej usterki było robieniem z siebie idioty? Już któryś raz zrozumiałem ze Kolega...
Ale czy to możliwe że kolejna pompa jest zła? Wymieniłem pierwszą (faktycznie w środku był nalot rdzy) na używaną - objawy te same. Mechanik kazał wymienić nastawnik to wymieniłem - to samo, później mówi że coś z dołem pompy nie tak (tak jak Ty piszesz) więc wymienił pompę na inną i dalej to samo :( Dzisiaj odkręciłem powrót i sucho paliwo nie leci......
Wykonaj test nastawników i będziesz wiedział czy zawór działa. Będzie słychać jak praca silnika się zmienia lub się nie zmienia. Może być kilka przyczyn błędu: 1. Źle ustawiona pompa 2. Przerwane lub zwierające się kable przy zaworze 3. Zablokowany tłok w pompie 4. Ścięty klin na wale co powoduje przestawnie całego rozrządu 5. Zielenina na wtyczkach...
Czyli nie wyczyścił nic. Skoro nie znasz się na tyle, to proponuję samemu nie bawić się w nastawy VAGiem lub tym bardziej nastawnikiem. Cięcie dawki przez przepływomierz nie ma nic wspólnego z dawką ustawioną na pompie wtryskowej. Zrób najpierw porządek z pompą, plecionka nie ma nic tu do rzeczy no i oddaj komuś turbo kto się na tym zna.
Witam. Do tej pory śmigałem na oryginalnych wtryskach, pompie oraz na zrobionym sofcie ( dawka paliwa 51mg, ciśnienie turbo 1.06bar) i ostatnio kupiłem wtryski rzekomo jak zapewniał sprzedawca 0.216. Po wrzuceniu na auto, kąt wtrysku zmienił się z 55 na 30, ale w pracy silnika nie zauważyłem prawie żadnej różnicy... Wrzuciłem nawet ori soft od AHU,...
. Ale... tak jak koledzy piszą :!: tylko Vag :!: A mi się chce z was śmiać. Robicie to logi, analizujecie, podmieniacie przepływki, zaworki, przestawiacie nastawnik na pompie, a ciekawe czy kiedykolwiek komuś wpadło do głowu zaglądnąc tu: http://obrazki.elektroda.net/64_12048863... albo tu: http://obrazki.elektroda.net/49_12048864...
Witam, Jakiś czas temu zdarzyła się dziwna sytuacja, auto odpaliło bez problemu ale w ogóle nie reagowało na gaz. Problem wystąpił raz i więcej się nie pojawiał do wczoraj. Podczas jazdy samochód nagle zgasł i już nie było możliwości ponownego uruchomienia silnika. Podłączyłem komputer i wyskoczyły błędy: Address 01: Engine Labels: Redir Fail!...
Witam wszystkich, potrzebuję pomocy i liczę na to że ktoś mi pomoże rozwiązać mój problem.Ale zacznę od początku.Posiadam passata 1.9 tdi 94r.,od pewnego czasu samochód zaczął szarpać,jest to dość irytujące.Zaczyna się od 2,poprzez 3,4,5 bieg .Dodając gazu lub jadąc pod górę robi się naprawdę nieznośnie.Szarpanie rozpoczyna się od 1000 obrotów i w...
17702 termostat-zwarcie do masy 18334 nieznany kod błędu 17843 przekaznik pompy dodatkowego powietrza-zwarcie do masy 17943 nastawnik wałka rozrządu strona 2-zwarcie do masy 17935 nastawnik wałka rozrządu strona 1-zwarcie do masy 17461 nieznany kod błędu 17995 nieznany kod błędu 18012 sterownik silnika uszkodzenie-błąd sporadyczny 17950 czujnik położenia...
Masz zabrudzony sterownik pompy wtryskowej,ja miałem taki sam problem w passacie B-4 1,9TDi,90km. VAG nic nie pokazywał,ciśnienie wtrysku ok,turbina ok,zapłon ok,poduszki pod silnikiem ok,przepływomierz tak samo sprawny,na koniec powiedzieli mi że mam pompę wymienić,a tu zonk wystarczyło wyczyścić sterownik i jak rękom odjoł.
Witam ponownie, i tak zwana kiszka. Głowice wstawiał mi mechanik z pracy, ale przy próbie odpalenia nastawnik na pompie dziwnie burczał. Nie ukrywam stał kilka dni na mrozie. Mogło coś się stać z nastawnikiem w pompie?Coś z dawką rozruchową? Auto odpala tylko na plaka :cry: , faluje na wolnych i do ok 2,5 tys obrotów słabo się wkręca. Biały dym. Woda...
Kolega Neo2k ma racje. Bron Borze ruszac nastawnikiem na pompie. Rozregulujesz ja sobie i potwem do niczego nie dojdziesz. Obroty podnosi sie Vagiem i trzeba znac przy tym login bez niego nie zrobisz adaptacji. Pozdrawiam
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
źle ustawiony kąt wtrysku - źle wyregulowany nastawnik dawki paliwa (pompa wtryskowa) - do tego wiek robi swoje - korekcja map załatwi problem palenia raz na zawsze ... diagnostyka VAG'iem by sie przydała - jeśli możesz zaloguj w VAG'u 01->08->001 bedzie widac jak ustawiona jest pompa wtryskowa
możliwe jest że mógł przeskoczyć pasek rozrządu i teraz nie chce palić bo zawór na pompie wtryskowej po załączeniu stacyjki się odzywa przekaźniki wszystkie zostały sprawdzone zgóry dziękuje czasami trudno odróżnić czy to N109 się odzywa czy nastawnik pompy się kalibruje, podczas normalnej jazdy raczej trudno o przeskoczenie paska - no ale różne dziwne...
Trzeba przerobić mape dawki rozruchowej. Tam specem od TDI to nie jestem ale wystarczy jak się nie mylę w AFNie,nastawnikiem przestawić. Masz racje, nie jesteś specem. Nie chodzi tu o dawkę rozruchową. Panowie, zróbcie sobie logi kanału 001 podczas odpalania takiego auta które ma problem na ciepło, zróbcie najpierw log na zimno a potem na ciepło i...
Przewody paliwowe sprawdziłem wszystkie w komorze silnika i są naprawdę w stanie idealnym, dokładnie dlatego na pisałem AFN dla jasności, ten zawór jest wkręcony w pompę zaraz przed osłoną rozrządu po lewej stronie koło nastawnika to tak dla tych którzy pytali gdzie ten zawór... Fakt jest to zawór regulacji ciśnienia ale z tego co się orientuję służy...
Tak wiem, ten ktorego mialem i konserwowalem od spodu, wymienialem wszystkie przewody do pompy ABS, przewody do wspomagania, tarcze przod tyl bebny, cylinderki i szczeki, tylne amory, klape, reanimacja dolow drzwi z lewej strony, cieknacej anteny z tylu na dachu, wszystkie sruby bo byly wyciagniete, uszczelke glowicy, przewod zasilajacy do turbo, szpilki...
nastawnik passat passat nastawnik nastawnik pompy
realtek dźwiękowa automapa automatyczne uruchamianie dostawca internet wrocław
CADe SIMU - Tłumaczenie i zastosowanie w Polsce Ustawienie języka rosyjskiego w Nokii 6310