Nastawnik pompy do roboty.
Czarno-żółty przewód przetarł się o metalową rurkę wody.
nastawnik dawki pompy n146 temat z pewnoscią wałkowany czesto na tym forum zob temat nizej
Człowieku czemu brak ci słów lało się z oringu tego co wchodzi od tylu do pompy tam wolałem rączek nie wsadzac a miałem okazję kupić od znajomego sprawna pompę bez nastawnika więc wymieniłem pompę a nastawnik wsadzilem ten mój z lejącej pompy
błędów nie będzie ale niech ten mechanik sprawdzi parametry jakie są dawki, kąt wtrysku powinien się pokazać jako błąd ale czy nastawnik pompy jest dobrze ustawiony?
Muszę wymienić uszczelkę na pompie wtryskowej pod nastawnikiem i szukam osoby z okolic Rybnika {Czerwionka} w celu późniejszego ustawienia. Osoba ta powinna rzecz jasna znać temat i posiadać odpowiedni kabel z oprogramowaniem. Mam jeszcze pytanie. Mam na stanie "Polski VAG 2,5" Nie mogę doszukać się gdzie tam jest podany parametr mg/skok {szukane nasze...
Passat b5 1.9 tdi AFN Pali tylko na plaka po puszczeniu gazu auto gaśnie, podmieniłem nastawnik pompy z innego auta i wtrysk sterujący ale nic to nie dało. Na komputerze nie ma żadnych błędów.
Problem polega na tym ze niedawno cos mi rozładowało akumulator i wiem juz co to jest.Jak zgaszę samochód,zgaszę zapłon i nawet zabiorę kluczyki to po jakiś mniej więcej 10 minutach włącza sie sama pompa paliwowa i będzie chodzić do tej pory az prądu zabraknie a gdy tylko włączę zapłon i zgaszę to sie wyłącza i za parę minut dzieje sie to samo.wyciągnąłem...
Autko od jakiegoś czasu nie chodzi na benzynie.Głównie odpalałem na gazie a paliwa to miałem coś tam zawsze chyba w zbiorniku. Zauważyłem w skrzynce bezpieczników że bezpiecznik nr 18 jest przepalony(20A).Jest to właśnie od pompy i chyba czegoś tam jeszcze. Zmieżyłem prąd i leci tam ponad 25A przez niego.Czyli wkładając drugi bezpiecznik-przepala się....
Witam serdecznie. W Passacie B5 przestały mi działać spryskiwacze wraz z klapkami spryskiwaczy do lamp. Wycieraczki chodzą. Czy to wina jakiegoś przekaznika, gdzie on się znajduje? Lub coś innego. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję!!!
a tak najszybciej to poluzuj nastawnik 4 śruby tylko NIE ODKRĘCAJ tylko poluzuj przesuń delikatnie nastawnik w kierunku przodu samochodu i testuj. zaznaczam że i tak należałoby podpiąć się i sprawdzić dawke
hmm miałem wymienianą pompę paliwową rok temu nie wiem tylko czy razem z nastawnikiem bo nawet nie wiem gdzie to ustrojstwo siedzi. Przed wymianą pompy też szarpało. Ale tak czytam googla i wnioskuję że jak by był to nastawnik to by mi silnik nierówno pracował albo szarpało by tak jak by silnik się dusił. A u mnie szarpnie tak jak pisałem wyżej jak...
Nastawnik do wymiany albo regeneracji,z tym nabieraniem obrotów to uważaj bo ci korby bokiem wyjdą Na jakiej podstawie twierdzisz, że nastawnik do wymiany skoro z tego co ja wiem to wystarczy wykręcić elektrozawór N109 z głowiczki tłokorozdzielacza pompy wtryskowej i go wypłukać, wyczyścić bo jest z pewnością wewnątrz zabrudzony - usterka mechaniczna,...
Żaden VW TD nie miał elektrycznego nastawnika pompy. To co znalazłeś to pewnie stary nastawnik z TDI 1Z. Odczyt błędów VCDS - zero błędów - obroty pompy widzi . I tu już chyba zdyskwalifikowałeś wątek.
Prawdopodobnie zacina się nastawnik pompy wtryskowej, można go spróbować przeczyścić(potrafią zbierać się tam opiłki metali). Po demontażu trzeba dokładnie wyregulować jego położenie.
Witam.Mam taki problem z Passatem B4 94r.Mianowicie kupiłem go jakieś 2 miesiące temu i od początku mi poszarpywał ale myślałem ze to za niskie obroty a za wysokie biegi działo się to w przedziale 1500 - 2100 obr. lecz z dnia na dzień było coraz gorzej szarpał coraz bardziej aż nie miał siły przyspieszać np. na 4 biegu przy 1700obr musiałem redukować...
Skojarzenie jak najbardziej prawidłowe. Problem w jakości połączenia Nastawnik pompy - komputer silnika lub zwarcie do masy. Niestety - nie mam w domu dokumentacji aby powiedzieć które piny w sterowniku odpowiadają za połączenie. Podam w poniedziałek.
Pacjent przyjechał z szarpiącym autem na postoju, z błędem: 01268 - Quantity Adjuster (N146) 18-00 - Upper Limit Błąd powraca sporadycznie, stwierdziłem nastawnik do czyszczenia. Po czyszczeniu i ustawieniu napięcia nastawnika dla AHH równo 0.680V i dawki na nieco ponad 5mh/str. Jazda próbna i wszystko gra. Następnego dnia rano do auta a tu to samo...
Zerwany klin na wale to kolysanie obrotami na biegu jalowym i duzy problem z odpalaniem zwlaszcza jak silnik jest zimny. Po pewnym czasie dochodzi do kolizji tlokow i zaworow co w TDi jest wielkim problemem. Obstawiam osobiscie nastawnik pompy wtryskowej ale bez diagnozy poprzez obd nic sie nie zrobi.
Witam w moim passacie są podobne objawy.Właśnie byłem sprawdzić go na komputerze i wyszło że siedzi nastawnik pompy wtryskowej.Podobno tak się dzieje jak ma auto koło 500tys. przebiegu.A widział ktoś auto sprowadzone żeby miało tyle na liczniku,zawsze cofają.Na początek poradzono mi dolać do paliwa płyn do czyszczenia wtrysków-może pomóc(ale nie musi)i...
:D:D:D:D:D:D mam wstrząs ale mózgu :D A tak na poważnie zdejmij dekiel z pompy ten na 4 śruby i spróbój czy nastawnik sie rusza kurcze nie mam fotki ale powinno się ruszac coś na kształt ramienia potencjometru na takiej ośce (w głębi pompy ta ośka zmienia dawkę)
Witam. Dla mnie jest to temat rzeka dlatego postanowiłem połączyć 10 tematów w jeden. Sorki ale w tym przypadku musiałem napisać książkę. Problemy zaczęły się mniej więcej od drugiej połowy grudnia, czyli jeszcze w temp. ok +13 stopni. Na początku dłużej kręcił na zimnym silniku, po podgrzaniu świec odpalał szybciej czyli np za 3 przekręceniem. Na ciepłym...
17702 termostat-zwarcie do masy 18334 nieznany kod błędu 17843 przekaznik pompy dodatkowego powietrza-zwarcie do masy 17943 nastawnik wałka rozrządu strona 2-zwarcie do masy 17935 nastawnik wałka rozrządu strona 1-zwarcie do masy 17461 nieznany kod błędu 17995 nieznany kod błędu 18012 sterownik silnika uszkodzenie-błąd sporadyczny 17950 czujnik położenia...
Witam, Jakiś czas temu zdarzyła się dziwna sytuacja, auto odpaliło bez problemu ale w ogóle nie reagowało na gaz. Problem wystąpił raz i więcej się nie pojawiał do wczoraj. Podczas jazdy samochód nagle zgasł i już nie było możliwości ponownego uruchomienia silnika. Podłączyłem komputer i wyskoczyły błędy: Address 01: Engine Labels: Redir Fail!...
Otoż ów passat niezaleznie od temperatury otoczenia ma problem z odpalaniem na zimnym silniku, a na cieplym nieraz wymaga to kilku minut. Rozrusznik i akumulator bez problemu kreca ale silnik nie chce zalapac. Ma juz prawie 300 przebiegu i pewnie ok. 100 tys na wschodniej ropie. Sprawdzalem rozrzad kat wtrysku wszystko ok. Dodatkowo silnik jest suchy....
Diagnostyka wykonana, pompa dobrze ustawiona, jak morze być uszkodzony potencjometr pedału gazu na zimnym silniku?? po delikatnym nagrzaniu pompy wszystko pracuje idealnie, nastawnik również wykluczam, ponieważ na ciepłym żadnych objawów. Czy pytanie kogoś o znajomość takiej usterki było robieniem z siebie idioty? Już któryś raz zrozumiałem ze Kolega...
Ale czy to możliwe że kolejna pompa jest zła? Wymieniłem pierwszą (faktycznie w środku był nalot rdzy) na używaną - objawy te same. Mechanik kazał wymienić nastawnik to wymieniłem - to samo, później mówi że coś z dołem pompy nie tak (tak jak Ty piszesz) więc wymienił pompę na inną i dalej to samo :( Dzisiaj odkręciłem powrót i sucho paliwo nie leci......
Witam wszystkich, potrzebuję pomocy i liczę na to że ktoś mi pomoże rozwiązać mój problem.Ale zacznę od początku.Posiadam passata 1.9 tdi 94r.,od pewnego czasu samochód zaczął szarpać,jest to dość irytujące.Zaczyna się od 2,poprzez 3,4,5 bieg .Dodając gazu lub jadąc pod górę robi się naprawdę nieznośnie.Szarpanie rozpoczyna się od 1000 obrotów i w...
Witam.Nie pisalem neta nie mialem.Pompe przestawialem tak jak na forum pisali poluzowac srubki i ustawic z wagiem w pozycji 49-53 udalo mi sie ustawic 55.Auto palilo.Teraz po podlaczeniu drugi raz wagiem pokazal sie blad Nastawnik Objetosci N 146 kod 1268.I co teraz? czytalem troche na forum wstepnie pisza ze to pompa wtryskowa uszkodzenie mechaniczne.Ok...
możliwe jest że mógł przeskoczyć pasek rozrządu i teraz nie chce palić bo zawór na pompie wtryskowej po załączeniu stacyjki się odzywa przekaźniki wszystkie zostały sprawdzone zgóry dziękuje czasami trudno odróżnić czy to N109 się odzywa czy nastawnik pompy się kalibruje, podczas normalnej jazdy raczej trudno o przeskoczenie paska - no ale różne dziwne...
W pompie wymieniany był juz tranzystor. Prawdopodobnie on padł bo wyświetlał błędy opisane wyżej. Teraz wlutowałem też tranzystor lecz duzo większy i "mocniejszy" i teraz tylko komunikat błędów 01268 uszkodzony nastawnik n146 błędu nie da sie wykasować zaraz po skasowaniu powraca on. Sprubuje jeszcze wlutować zamiennik irl.... uruchomię go i podjadę...
w nastawniku pompy ?
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Co da otwarcie zaworu na pompie jak nie działa nastawnik dawki ?
Paliwo jest wszędzie w pompie a cieknie bo uszczelka zrobiła sie twarda i nie trzyma. Przed zdjęciem nastawnika sprawdź sobie jaką obecnie masz dawkę ustawioną (powinna być 4.5 mg/h) i po wymianie uszczelki ustaw taką samą lub jeśli chcesz troche mocy to na mniejsza. A jeśli zamontujesz nastawnik i silnik nie chce zapalić to trzeba przesunąć nastawnik...
Solenid regulujący czas wtrysku to która to wtyczka? Czarny kabel wychodzący z nastawnika pompy. pozdr
Nastawnik w pompie wtryskowej
Znalazłem przyczynę. Powodem były dwa odlutowane kable od nastawnika pompy. przylutowałem je i problem znikł.
Prawdopodobnie nastawnik dawki (quanity adjuster) w pompie. Jest o tym duzo na forum, znajdziesz nawet instrukcje czyszczenia. Zacznij jednak od podlaczenia i sczytania bledow, zaoszczedzisz na wymianach zbednych czesci i czasie.
Nastawnikiem.
Witam masz problem z nastawnikiem w pompie Poczytaj jest duzo na ten temat Pzdr
Wymontowałem nastawnik pompy. Oczom ukazała się pęknięta 1 z dwóch sprężyn tłokorozdzielacza, chyba. Czy przez to pompa mogła stukać na zimnym i jest winowajcą zamulenia?
coś złego dzieje się z nastawnikiem pompy,lub zła dawka.
Wydaje mi się że jak by się zapowietrzał to z plaka lub zmywacza by odpalił. Podczas kręcenia rozrusznikiem obroty pokazuje. Jest tak że jak nie chce odpalić to już nic mu nie pomaga a jak ma odpalić to z pierwszego. Potrafi tak że cały dzień nie będzie odpalał a po nocy bez problemu. A może być problem nastawnika na pompie?
04F4 oznacza 1268 (uszkodzony N146-nastawnik dawki paliwa) czyli pompa do naprawy!
wiem, że stary temat...szukałem bo u mnie też drgało i trafiłem tu przy okazji szukania rozwiązania....jestem po wymianie poduszek wszystkich i dalej trzęsło więc....olałem temat, a sprawa wyjaśniła się sama- pokazał się błąd - świecąca kontrolka świec żarowych AHU silnik 1,9 TDI passat b5 - okazało się że jakiś syf przyblokował nastawnik pompy, a ta...
Zastanawiam sie co z tym zrobić. Próbować samemu czy jechać gdzieś. Jeżeli by to kosztowało w granicach 100zł to bym pojechał do kogoś ale jak więcej to niewiem. Wiem ze czasem taniej znaczy drozej ale.. Może Koledzy pomogą to sie uda. Niema co rezygnowac odrazu.
N75 i nastawnika napięcia pompy nie ruszałem specjalnie
skoro mruga świeca żarowa to proponował bym diagnostykę komputerową, sprawdzić czujnik położenia wału i zawór n108, chociaż dla mnie to bardziej jak by się coś działo w samym nastawniku pompy. Sprawdził bym jeszcze wiązkę od pompy dużą kość i tą małą na której jest elab i zawór n108, zawór powinien mieć oporności pomiędzy pinem 2 i 3 ok od 12 do 20...
Odczytaj błędy czy niema przypadkiem czegoś związanego z elektroniką pompy,albo sprawdz czy jest sterowanie zaworem nastawnika dawki na pompie
Ponawiam pytanie bo nie otrzymałem jasnej odpowiedzi czy samochód odpali na pompie z innymi numerami na nastawniku?
wymieniłeś dobrą pompę na złom lepiej uszczelnij swoją w tej co kupiłeś nie wiadomo ile leżała może ktoś grzebał w nastawniku
odłącz od skrzyni kostke od predkosciomierza i zobacz czy przestanie szapac-jak przestanie to trzeba oczyscic nastawnik(taka puszka a pompie)
Sorry za dubel, ale Kolego dizba powiedz mi, muszę mierzyć na wyjściu z nastawnika czy mogę wpiąć się zamiast śrub M8 w korpusie pompy pod nastawnikiem, od strony silnika? Edit: wpiąłem się w tą śrubę od boku, ciśnienie ustawione, wsio gra i buczy:)
nastawnik passat nastawnik pompy passat nastawnik
trójfazowy silnik pierścieniowy karta sieciowa drukarka samsung naprawa biosu compaq
pompa ciepła haier monoblok pompa ciepła haier monoblok
Czajniki Alessi - Wysoka Jakość i Unikalny Design Skuter rozładowuje akumulator podczas jazdy - przyczyny