Chcesz to mam szczegółowy poradnik w pdf. To nie jest takie proste. Potrzebny jest vag. Nastawnik trzeba montować bardzo dokladnie. Takie zaznaczanie nożykiem to tylko wstepne zaznaczenie.... dużo by tu opisywać.... Już 1mm przesunięcia to ogromne różnice. Vag i tylko Vag - bez niego zniszczysz pompe
Można zdjąć pokrywkę pompy i przemyć wnętrze sprayem do czyszczenia egr. Jeśli to 110KM to geometria na turbo stoi i łapie przeladowanie. Za dużo pompuje logi dynamiczne 3 bieg i od 2 tys but do 4 tys. Dodano po 33 W nastawniku broń boże nic nie grzebać.
Puszka immo - pod kierownicą, dokładnie nad prawym kolanem kierowcy. Czarne pudełko, z dwiema kostkami, większą z kilkoma przewodami, mniejszą z jednym grubym. Nastawnik to nastawnik szczerze mówiąc - były dwa rodzaje, stary rezystancyjny i nowy indukcyjny, obydwa nie zamienne ze sobą. Wydaje mi się że powinien pasować. Co do falowania obrotów, szczególnie...
Obawiam się, że jednak w kabinie dawcy silnika był sterownik do e-gazu. Takie rozwiązania były w epoce przed EDC. W Dafie był system VDO, w Mercedesie SK potencjometr i nastawnik z VDO a sterowanie załatwiał FMR. Układy te, oprócz proporcjonalnego sterowania listwy w stosunku do położenia pedału gazu ,miały podany sygnał c3 z tacho dla ograniczenia...
Najprawdopodobniej nastawnik pompy wtryskowej do czyszczenia.
Czarno-żółty przewód przetarł się o metalową rurkę wody.
witam mam taki sam nastawnik na pompie w lt 35 2.5 tdi i pomiędzy pinem 1 a 2 całkowity brak rezystancji natomiast między 2 a 3 ok 4 oma. Czy w takim wypadku trzeba wymontować pompę i zawieźć całość do sprawdzenia i ewentualnie naprawy? Dodam że samochód musi bardzo długo kręcić zanim zapali. Na ciepłym i na zimnym jest to samo.
Nastawnik pompy wtryskowej.
Witam.Jak na mój słuch to masz do czyszczenia lub wymiany nastawnik pompy paliwa.Sprawdż VAGiem jaka jest dawka paliwa podejrzewam duże wahania, prawidłowa wartość to 3.2mg.
Niedawno robiłem forda transita 2,0 tddi z podobnymi objawami. Turbo to bym wykluczył, podczas jazdy to się zgadza że dymić może na biało, lecz po zgaszeniu i dłuższym postoju olej z powrotem ocieka do chłodnicy powietrza i samochód odpala za drugim razem. Przy starcie silnika turbo nie ma znaczenia gdyż jego praca zaczyna się w zakresie wyższych obrotów....
Nastawnik pompy do roboty.
Nastawnik jest to element pompy wtryskowej, który steruje wielkością dawki wtryskiwanego paliwa. Przytoczone przez kolegę szarpanie jest jednym z podstawowych objawów problemów z nim. Tak jak wspomnieli koledzy wcześniej albo czyszczenie albo wymiana tego elementu. Chcesz trochę poczytać o nim proszę: Krótka rozprawka o nastawniku pompy.
w starszych modelach były nastawniki potencjometryczne i tam problem polegał na tym że wycierały się te ślizgi czasem udało się przesunąć na inny tor i pomagało ale to tylko dorażnie potem problem powracał ,jak nie masz specjalnego ściągacza to nie ściągniesz ramienia potencjometru ,a jak podwadzisz to złamiesz. lepiej zleć komuś kto to robi na co dzień
Nastawnik pompy wtryskowej, rozciągnięty łańcuch rozrządu. Podjedz na kompa i odczytaj dawkę paliwa i kąt wtrysku. Jak będą skakały wartości to warsztat.
jeśli odpala ładnie to raczej kąt wtrysku jest w miarę ok, możesz poluźnić pompę i ją obracać delikatnie na pracującym silniku żeby ustawić jak najlepszą pracę ale podejrzewam, że nastawnik pompy też był odkręcany i też nie jest ustawiony, a z tym jest dużo zabawy żeby utrafić (bez komputera, ja nie mam żadnego komputera więc nie wiem jak to się z jego...
Tylko że regulacja jest w przypadku ,gdy został przestawiony. A taka sytuacja nie jest możliwa bez ingerencji kogoś lub czegoś. no chyba że masz luźne śruby ale wtedy by ciekło paliwo. Raczej nastawnik do wymiany.
Proponuje do kosza wywalić ten temat. Cenna uwaga drogi kolego. Uruchomiłem prawie. No właśnie prawie ponieważ bez sterownika nastawnik działa 0 - 1 czyli 0 obrotów lub max obrotów Jesteś na najlepszej drodze do zniszczenia tego silnika i oberwania korbowodem po głowie. W dodatku jesteś kosmicznie leniwy. Schemat? 5 minut szukania w google. Immo? To...
prawidłowe posunięcie z Twojej strony skoro zwróciłeś uwagę na filtr paliwa przy tych objawach, skoro jednak to nie ta przyczyna to dobrze byłoby zdiagnozować nastawnik pompy wtryskowej bo może się okazać, że jest on zabrudzony. W tym przypadku lepsza diagnoza niż wymiana na ślepo kolejnych podzespołów.
Witam , mam problem jak wyczyścić nastawnik pompy wtryskowej w Golfie 1.9 TDi 90 km . Bardzo bym prosil o link do filmu , lub dokładny schemat . Najbardziej chodzi mi tu o elektrykę , czyli jak sprawdzić wartości , dodam że mam autocom'a , ale chciałbym dowiedzieć się krok po kroku jak to się robi .
samo podanie napięcia na zawór nie wystarczy, musisz ściągnąć dekielek z pompy i popchnąć nastawnik palcem
daj komus kto robi pompy sprawdzi ja i wymieni co trzeba
Przesuwasz nastawnik wzdłuż pompy.
Tutaj masz do siln. o oznaczeniu BBY = 55KW/75KM http://obrazki.elektroda.pl/3771949300_1... G1Alternator FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B138Czujnik pedału przyspieszenia B169Czujnik położenia silnika przepustnicy B132Czujnik położenia wałka rozrządu B33Czujnik...
11 - Czujnik położenia pompy wtryskowej - sygnałnieprawidłowy 12 - Przepływomierz - usterka obwodu 18 - Nastawnik dawki paliwa/czujnik położenia nastawnika - usterka 22 - to samo co 18 34 - Wtryskiwacz sterujący - nieprawidłowy sygnał
Witam, jest mi ktoś w stanie powiedzieć, jak diagnozować nastawnik pompy paliwa z 1.9 TDI? Jeśli chodzi o napięcie na tych 7 stykach w nastawniku, to już mierzyłem, na 5 stykach było 12 V, a na 2 było 1,5 V i 3 V. Jak zmierzyć tutaj oporność, w sensie który pin z którym sprawdzać i jakie mają być wartości? Jakie jeszcze inne czynności można wykonać...
Nawet jakby było dobre dojście to jeżeli nigdy tego nie robiłeś to nie polecam tego ruszać bo narobisz sobie problemów. Do wymiany są uszczelki przy nastawniku - koszt nie większy niż 50zł ale można nie złożyć pompy bądź uszkodzić nastawnik a wtedy robią się duże sumy.
1. Zawór bez prądu jest zamknięty sprężyną do ciśnienia 100 barów. Zaworu nie można "zatkać" bo pompa - gdyby nagle się naprawiła - w kilka sekund napompuje 1500 barów i coś może "puścić". 2. Brak zasilania, brak sterowania, nieszczelność, brud... 3. 12V od strony akumulatora i pwm 1kHz, o wypełnieniu kilkunastu procent, od strony sterownika. 4. Uszkodzony...
Bosch 2464509015,dziekuje za uwagę.32zł płacę.
Przekaźniki tego typu występowały w każdym układzie K-jetronic. Np. audi, mercedes vw. Jak nie znajdziesz,, to jutro podam Ci symbole z mercedesa. Masz do przekaźnika doprowadzone 30, 31, 15, 87 i 1. W chwili pojawienia się kluczowania na jedynce, przekaźnik zwiera 30 i 87, wystawiając zasilanie na pompę paliwa i nastawnik biegu jałowego, czasami też...
przerabiałem ostatnio ten temat w utobusie man,pompa wtryskowa jest sterowana takim silniczkiem coś mniej więcej jak od wycieraczek do szyb otwiera cieegłem pompę do przodu lubcofa do tyłu,szukałem w całej polsce nikt nie podjął sie regeneracji kupiłem oryginał w serwisie MAN za 7000 zł i mamspokój na 15 lat,w twoim wypadku poszukaj używek tych aut...
Saly,te pompy są proste jak drut,jak ustawiałeś już nastawnik to se poradzisz. :D Wymiana uszczelek to nic skomplikowanego .Lubi jeszcze lać z pod przestawiacza kąta ale tam też to nie problem.
Tam jest taka gumowa uszczelka, jak oring, tylko prostokątna, jak nie poluzujesz tej śruby poniżej (zamalowanej żółtą farbą) to nastawnik się nie ruszy i nie będzie trzeba go kalibrować
Witam mam nie typowy problem z case cvx 120 na pompie Stanadyne sterowanej elektronicznie nastawnikiem otóż w ciągniku jakiś czas temu zaczęły falować obroty, po podłączeniu komputera i kalibracji nastawnika wyskoczył błąd ustawienia nastawnika pompy oddaliśmy więc do regeneracji pompę razem z tym nastawnikiem, jakiś elektryk twierdził że naprawił sterownik...
jezeli nie swieci ci kontrolka swiec zarowych i auto nie odpala to najczesciej przekaznik w skodach byl to przekaznik 109 w seacie nie mam pojecia jest to przekaznik zasilanie glownego czy cos takiego czesta usterka w koncernie vw w tdi nr przekaznika 357 906 381a jezeli PRAWDOPODOBNIE byl wymieniany to ty go wymien NA PEWNO
Witam ponownie. Problem rozwiązany. Winnym za nie działający nastawnik pompy był czujnik Halla. Podczas kręcenia rozrusznikiem nastawnik nie reagował. Kiedy odpaliłem agregat poruszając ręcznie dźwignią pompy nastawnik pracował właściwie. Pomiary wykazały, że podczas kręcenia rozrusznikiem obroty silnika były za małe aby czujnik wygenerował odpowiedni...
No to allegro uszczelka nastawnika golf 4. Tylko do wymiany potrzebujesz specjalnego klucza do pomp (no chyba ze już ktoś specjalną śrubkę podmienił brutale nabijali klucz 6 kąt 7mm a potem doszlifowywali śrubkę by pasowała na standardową 7mm ). Dwa komputer do wyregulowania dawki (pozycji nastawnika).
95r czyli masz już tam pierburg. Podepnij vcds i sprawdź dawkę, Pewnie jest bardzo mała i nie ma przez to mocy. Kto robił regeneracje pompy? Może wystarczy przestawić nastawnik w pompie.
EGR steruje recylkulacją spalin. Do regulacji obrotów biegu jałowego służy moduł ELR. Pompa wtryskowa ma na dole elektromagnes, on służy do ograniczania szarpnięć podczas zmiany biegów. Na górze pompy był drugi nastawnik z pinami do regulacji biegu jałowego. Jeśli tam masz puszkę to znaczy że nie masz sterowania elektronicznego tylko pneumatyczne sterowanie...
Hello. Na początek: damy radę :) Uszczelka pod nastawnik VP37 to 1 460 206 305. Cechowanie czymkolwiek to właściwie nic nie daje. Musisz to ustawić "po" VAG-iem. Chodzi o dawkę startową na kanale 1: http://obrazki.elektroda.pl/6912268500_1... To pole wskazuje tak: - np. wartość 9 - mała dawka - np. wartość 3 - duża dawka Czyli dokładnie...
A ustawiony na VAG ,dawka ,kont wtrysku?? Chyba nie musze Ci tłumaczyć że te nastawy robi się na rozgrzanym silniku .
Czyli jeszcze regulacja turbosprężarki, żeby zaczęło doładowywać od 1 800 obr./min? Ale dlaczego tak się dzieje, że później spada i nie doładuje? A jeszcze mam pytanie: czy jest możliwe, że nastawnik pompy się przestawił, bo przy tym aucie ogólnie przeskoczył rozrząd? I zaś był założony nowy, ustawiony itd., ale czy jest w stanie się przestawić? Nie...
Tacy tunerzy których masz na myśli, wsadzają jeden opornik i efekt jeszcze lepszy. A jak zwykły człowiek w/g twojej nomenklatury odczuje zmianę mocy o 100%, skoro 15% to mega. giga • tera • peta • eksa • zetta • jotta?
Witam ponownie wszystkich i chciałbym podzielić się moimi spostrzeżeniami sprawdzenia nastawnika.Mechanik powiedział ,abym ściągnął pokrywkę pompy wtryskowej i po przekręceniu kluczyka w stacyjce obserwował, czy rusza się nastawnik.Okazuje się, że nastawnik od razu się przestawia.Próbowałem też to samo na poprzedniej pompie i tak samo pracuje nastawnik.Czy...
Dobrze ok zgadzam się z tym co piszesz lecz nastawnik jest wyciągniętym z sprawnego auta przewody elektryczne moim zdaniem są ok ponieważ widzi napięcie nastawnika. A i autko pracuje identycznie na podłączonym i odłączonym wtrysku sterującym. Pytanie - sterownik wysyła impuls do nastawnika na podstawie informacji z czujnika wału korbowego i czujnika...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic73...
Witam, mam taka sprawę, jeśli chodzi o wymiana nastawnika pompy wtryskowej na nastawnik regenerowany to idzie wymienić bez problemu i będzie autko chodzić? Nie trzeba ustawiać nic, dawki początku wtrysku itp? Wystarczy wymienić?
Sprawdziłem cały kabelek od samego sterownika na przejście jest ok nawet odłączyłem i.podlaczylem 12 z Aku bez zmian ja podejrzewam nastawnik pompy albo sterownik . Dodano po 58 Pompy nie słychać po zapłonie
nastawnik dawki pompy n146 temat z pewnoscią wałkowany czesto na tym forum zob temat nizej
Witam. Po KAŻDYM odłączeniu jakiegokolwiek elementu pompy czy to nastawnik czy czujnik każdorazowo wyłączyć i włączyć zapłon. Na jednym przewodzie nastawnika jest stale napiecie na drugim PWM masy, które jest na starcie po wlaczaczeniu stacyjki przez 0,2 sekundy a później w momencie odczytu czujnika obrotów. Podczas testu po włączeniu zapłonu EDC sprawdza...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam serdecznie, mam problem z Sprinter 312d z 99r. Dwa lata temu miałem awarie tego samochodu, po ponad 2 miesiącach odwiedzania różnego rodzaju magików okazało się że padł immobilizer co powodowało że samochód nie chciał odpalić. Immo zostało usunięte. Samochód odpalał. Oczywiście wszystkie teorie że pompa, nastawnik itp zostały obalone. Po tym incydencie...
Naprawiłem!!! Uszkodzony nastawnik pompy wtryskowej. Dziękuje wszystkim za zainteresowanie tematem
Miałem 1) Nastawnik pompy wtryskowej, demontaż, na stół do fachowca, wymiana(jakieś tam pierdoły nie pamiętam), ustawienie, montaż - pomogło !! 2) Jeden TDI-k jak postał sobie troche miał problem z zabraniem, jak już chwycił to szedł, wyłączyłem załączyłem chwytał ze strzału - nie wiem jakim cudem ale zchodziło paliwo do baku (zapowietrzał się), przed...
Witam. Czy jest może ktoś z okolic Włocławka, bądź Radziejowa, kto za niewielkie pieniądze potrafi jak w temacie, wyregulować nastawnik pompy przy Omedze 2.5td ?
Obadaj nastawnik pompy wtryskowej.
Witam posiadam renault scenic 1.9 dti 97r. mam problem z odpaleniem: - brak zasilania na zawór odcinający paliwo w pompie, pojawia się ono na chwile po przekręceniu silnika - brak sterowania i zasilania nastawnika pompy wtryskowej, - po podłączeniu kompa wyświetla kod błędu DF043 (zacięty tempomat) "auto nie posiada tempomatu" Szukam wskazówek do rozwiązania...
Jeśli wtryski są ok i paliwo dobrej jakości należy wyczyścić nastawnik pompy wtryskowej.
To nie pompa się przycięła a nastawnik pompy w wyniku nagromadzonych opiłków.Od pompy wtryskowej wychodzi przewód z owalną wtyczką,zobacz czy do tej wtyczki nie jest dołączony jakby rozdzielacz na końcu którego znajduje się plastikowa puszka.
Cześć! Temat pewnie znany wielu użytkownikom, mianowicie: Opel OMEGA 2.5TD 130KM 1997r. - nierówna praca na wolnych obrotach (aż buja buda jak jest mniej powietrza w przednich oponach niż 2.2 bar ;) ) - zimny buja, ciepły buja, gorący też. Potrafi zgasnać jak sie puści gaz przed skrzyżowaniem, albo na światłach. - dolanie 1/3 lub więcej oleju roślinnego,...
Na ciepłym silniku pewnie też trzeba kręcić, żeby odpalił? Nastawnik pompy wtryskowej daje o sobie znać zapewne.
Falujące obroty jak i gąśniecie podczas jazdy może powodować nastawnik pompy wtryskowej lub także jeśli auto posiada zapchany filtr DPF.
Witam. Muszę przełożyć nastawnik do innego auta. Nie chcę odcinać dwóch przewodów z wtyczki które idą do przestawiacza kąta wtrysku. W jaki sposób wyjąć te dwa piny aby nie uszkodzić wtyczki? Przeszukuję Google ale coś nie mogę trafić. Tak to wygląda: http://obrazki.elektroda.pl/7879740800_1... http://obrazki.elektroda.pl/1986832000_1...
koledzy problem rozwiązany; nastawnik pompy zacierał się przeczyściłem i wszystko ok
jak w temacie chce zmienic nastawnik z pompy o numerze 3 ostatnich cyfer 994 z pompy o numerze 993 czy jest to mozliwe?? bedzie to chodzic?? prosze o pomoc
Kąt wtrysku do sprawdzenia. Nastawnik pompy do czyszczenia... Czym diagnozujesz? Podeślij log. Czasami w 1.9 pojawiał się błąd usterki wewnętrznej przy diagnozie który można zignorować.
a tak najszybciej to poluzuj nastawnik 4 śruby tylko NIE ODKRĘCAJ tylko poluzuj przesuń delikatnie nastawnik w kierunku przodu samochodu i testuj. zaznaczam że i tak należałoby podpiąć się i sprawdzić dawke
Te 115 bar wygląda jak wartość zastępcza z sterownika silnika ?? Ciśnienie wymagane leży w zakresie 40-110 bar. Możliwe że nastawnik nie daje rady przy podwyższonych obrotach i ster w ramach ochrony podaje takie ciśnienie paliwa ? Moje takie przypuszczenia. Sprawdź jeszcze sterownik silnika. Może ktoś coś grzebał i zielono w środku. Podobną historię...
🚗 Polo 6R 1.6 TDI CAYC 90 KM – problemy z ECU, DPF, EGR Witam, wrzucam podsumowanie moich zmagań z Polo 1.6 TDI (2010, silnik CAYC, ECU 03L 906 023 D). Może komuś się przyda, bo temat jest dość nietypowy. Nadal nierozwiązany... Auto z Francji sprowadzone 7 lat temu jestem pierwszym właścicielem w Polsce. 7397 - Filtr cząstek stałych; czujnik różnicy...
Witam Nastawnik pompy wtryskowej do czyszczenia
Jak mu dopniesz to z wydechu czarno czy raczej ok? Bo zostaje kwestia przypchanego wydechu. Realnej wydajności pompy wtryskowej. Można by delikatnie przestawić nastawnik pompy tak na 1,2 V na wolnych i zobaczyć czy to coś poprawi. A jak teraz w logu wygląda kąt wtrysku przy pedale w podłodze tak od 2500 RPM w górę?
ja słyszałem że w silnikach 2.5 przy ok 250-300 tys km często pada nastawnik pompy i kosztuje 1600 z montażem.miał tak kolega w swoim c4 a.O awaryjnosci nastawników przy wiekszym przebiegu powiedział mu jeden z mechaników z warszatu specjalizującego się w dieslach
Skoro coś wspomniałeś o regulatorze konta wtrysku to mam pytanie. Silnik pracuje twardo, gorzej przyspiesza i łapie błąd dotyczący "konta wtrysku" - nie przytoczę numeru Pxxxx bo nie pamiętam. Ale chodzi mi o to czy jeśli kupię taki nastawnik na znanym portalu aukcyjnym i będzie on sprawny, to mogę go z powodzeniem wymienić?? Czy może wymaga on nauczenia...
Po podłączeniu pod komputer stwierdzono nastawnik pompy. Pompa została zmieniona Diagnozę kompem robił warsztat czy sam podłączałeś. Pompę wymieniał warsztat czy ty sam.
http://obrazki.elektroda.pl/1666846500_1... Witam chcę wymienić 2 uszczelniacze pod numerem jeden oraz uszczelkę pod nastawnikiem ponieważ gdzieś cieknie a kupiłem cały zestaw ciężko stwierdzić bez demontażu pompy gdzie. Moje pytanie jest takie czy jeśli odkręcę te dwa elementy które są pod numerem 1 to nic mi nie wyleci ? Oraz drugie...
Wracamy do tematu po miesiącu nieaktywności na elektrodzie. Z nowości: Wymieniłem nastawnik pompy (wypłukany rozpuszczalnikiem nitro i przeczyszczony pędzelkiem). - Nastawnik pochodził z takiego samego silnika, też z omegi, ale nie B tylko B-FL (2000r.) wygląda tak samo, oporności czujników i cewki pokrywają się z opornościami elementów oryginalnego...
Dzięki ale mam cała tą książkę ale tam nie ma nic o ustawianiu nastawnika pompy
Czujnik ciśnienia Nastawnik w pompie Niedrożne przewody
To jest lista kodów usterek na "Scanii" 113 i 143 - 380/400/500hp Nie wiem skąd wziąłeś swoje opisy do tych usterek, te są na 100% ze Scanii. Czujnik biegu jałowego znajduje się w pedale gazu - jest dla bezpieczeństwa aby w razie złego kontaktu potencjometru gazu silnik nie wszedł w obroty. Max obroty powinne być ok. 2450-2550 jeśli będą większe silnik...
Witam. Mam problem z Seatem Leonem 1,9 tdi 90km 2001r. Przy bardzo wolnej jeździe w korku z silnika zaczęły wydobywać się dziwne odgłosy + bardzo mocne szarpanie. Zgasiłem i już nie odpalił. Holowanie do warsztatu. Diagnoza - uszkodzony nastawnik pompy wtryskowej. Po jego wymianie silnik pali jak trzeba, pracuje równo, nie kopci ale jest sporo głośniejszy...
nastawnik pompy z opiłków
Zapraszam na www.audiklub.org . Zaloguj się na forum ,zadaj pytanie na technicznym.Od tych silników mamy tam magików:D .Wg mojego rozeznania przyczyną może być uszkodzony nastawnik pompy wtryskowej.
Ja tak mysle ze jesli autor nie wie gdzie znajduje sie nastawnik pompy paliwa to tymbardziej nie bedzie wiedzial jak to bezpiecznie naprawic. Lepiej udac sie do pompiarza - fachowca od ukladow wtryskowych
Pudło. Okazało się że nastawnik pompy nie wyrabiał. Przestawiłem dawkę z 2.8 na 3.8 i wszystko jest OK.
nie chce cie martwic ale moze to byc nastawnik pompy wtryskowej
Czytałem że to jeszcze może być nastawnik pompy paliwa
Przy tych objawach i braku błędów w sterowniku to elektronika jeszcze nie padła, za to zatarł się nastawnik dawki w pompie.
Nastawnik pompy to układ Boscha lub Lucasa na pompie to rotacyjnej. Silnik DTi. To podaj co tam dokładnie siedzi.
17569 czujnik temperatury powietrza - przerwa/zwarcie do plusa 17569Czujnik ciśnienia doładowania Ale jego pod-kod P 1161 - Throttle position copy. / Niewłaściwe położenie przepustnicy dławiącej powietrza. Usterka związana z układem: pomiaru powietrza lub paliwa (mieszanka paliwowo-powietrzna). Znowu Vag opisuje inaczej - 1161 - - - - - 0489 Stopień...
witam Dziękuję kangurek123 za super szybką odpowiedz (30min. chyba przez telefon byśmy tego szybciej nie załatwili). Od razu pobiegłem upuścić trochę tego paliwa z powrotu pompy (jakieś 0.5L nie wiem czy nie za mało?) przyłożyłem dosyć silny magnes i na szczęście nic nie zauważyłem.Z radości jeszcze nie skaczę gdyż wizja zapłacenia około 5000 zł za...
nastawnik pompy został zregenerowany i problem ustąpił. temat zamknięty. ciekawostka, to do mojego volvo ze sterownikiem MSA 15.7 nie pasował nastawnik z Audi AEL bo pokazywało błąd sterowania iglicą
stawiam na nastawnik pompy podlacz sie pod vaga, moze cos wiecej sie dowiesz
błędów nie będzie ale niech ten mechanik sprawdzi parametry jakie są dawki, kąt wtrysku powinien się pokazać jako błąd ale czy nastawnik pompy jest dobrze ustawiony?
Witam. Właśnie byłem u elektryka i na komputerze wyszło że padł nastawnik w pompie w oplu vectrze B 2,0. Moje pytanie to czy da się to w jakiś sposób zrobić czy jedynym sposobem jest regeneracja pompy i jakie by były koszty takiej regeneracji
Człowieku czemu brak ci słów lało się z oringu tego co wchodzi od tylu do pompy tam wolałem rączek nie wsadzac a miałem okazję kupić od znajomego sprawna pompę bez nastawnika więc wymieniłem pompę a nastawnik wsadzilem ten mój z lejącej pompy
Możliwe, że nastawnik pompy po regeneracji źle polutowany i luty puściły.
Kiedy silnik się zagrzeje i odpalam znowu wchodzi na 2000 obr. i natychmiast spada do 900obr. nie szarpie dobrze przyśpiesza pali w normie.Nie łapie temperatury max to 60 stopni. Vag pokazuje że coś się dzieje z nastawnikiem pompy wtryskowej. Czy może być coś innego bo na nastawnik to nie typowy objaw pozdrawiam metonax
Witam, Volkswagen T4 2.5 TDI 1998 r. kilka lat temu przestał palić, ale ktoś postanowił go ożywić. Niestety, napinacz paska na pompie się rozpadł, a pasek przeskoczył. Po zamontowaniu nowego zestawu i ustawieniu na znaki, nadal cisza i nie odpala, ale na placku odpala. Definitywnie problem z paliwem. W sterowniku nie ma błędów, wykluczam immo. Z tego,...
Witaj , też mam B4 tdi , i kiedyś to samo miałem . Diagnoza - nastawnik pompy wtryskowej . Koszt w Krakowie z 2007 r przez naprawde fachowca to 500zł . Pozdrawiam
Passat b5 1.9 tdi AFN Pali tylko na plaka po puszczeniu gazu auto gaśnie, podmieniłem nastawnik pompy z innego auta i wtrysk sterujący ale nic to nie dało. Na komputerze nie ma żadnych błędów.
Wiesz co? wydaje mi się, z tego co wyczytałem na różnych forach, że samo lutowanie i naprawa sterownika nie zawsze pomaga, jeśli masz zatarty jakiś nastawnik w pompie wtrysku. Od tamtej pory dalej jeżdżę, choć raz mi zgasło i pojawił się błąd - jakiś czujnik położenia walu. Ale to raz mi zgasło jak mierzyłem najgłębsze kałuże i wbiłem sobie do głowy,...
nastawnik pompy wtryskowej nastawnik dawki pompy nastawnik pompy objawy
netiaspot zrywa połączenie pasek pralka spada temperatura tworzywo
myjka ciśnieniowa stanley myjka ciśnieniowa stanley
Siemens DHT210 – brak grzania wody mimo napięcia na grzałkach, diagnostyka 3-fazowego podgrzewacza Mercedes ML W163 – blokada skrzyni po wymianie szczęk hamulca ręcznego, czujnik ABS, STOP