Prawdopodobnie masz nastawnik do czyszenia ,odepnij wtyczkę od szybkosciomierza w skrzyni i się przejedż jak przestanie szarpać to nastawnik do czyszczenia lub wymiany
Po roku doświadczeń z moim ML 320 cdi jestem dużo mądrzejszy w przedmiotowej kwestii. Mianowicie jeżeli przy gwałtownym dodaniu gazu zaczyna szarpać autem to znaczy, że mogą zaistnieć 3 rodzaje usterek: 1. Najczęściej to uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania znajdujący się po prawej stronie od turbo https://obrazki.elektroda.pl/8332270000_...
Opis może trochę przydługi ale nie chcę pominąć jakiegoś drobnego szczegółu,który mógłby pozwolić na znalezienie usterki. Poł roku temu podczas jazdy na trasie wystąpił chwilowy brak mocy. Wyglądało to tak jakby na chwilę zabrakło paliwa. Taki zanik powtórzył się jeszcze raz. Przed i po tym zdarzeniu silnik pracował równo w pełnym zakresie obrotów i...
Witam mam problem już od roku mój seat ma tak że dochodzi do 3000 tys obrotów i odcina mu gaz po kilku sekundach wchodzi z powrotem w jazdę po wizycie elektryka uspokoiło się trochę ale po 2 dniach przy nagrzanym silniku załącz szarpać i wydawać dziwne stukanie z dołu auta. W tamtym roku u mechanika została wymieniona przepustnica na używana była zaadaptowana...
Witam. Zaistniała konieczność zdjęcia w moim golfiku nastawnika dawki. Powodem były znajdujące się tam opiłki przez które obroty "falowały" a samochód w okolicach 2000 obr/min szarpał. Przy pomocy rad kolegi z Forum - Stanisław Chwalisz, nastawnik wyczyściłem i zamontowałem do samochodu. Jednak nie wiem jak doprowadzić samochód do takiego stanu w jakim...
tak czujnik jest w głowiczce pompy wtryskowej - nowy czujnik w ASO kosztuje ~ 70 PLN przykręcony jest 2ma srubkami (torx) wypięcie czujnika odetnie sygnał predkości jazdy do ECU - jeśli auto przestanie szarpać - przy okazji wymiany czujnika możesz wyczyścić nastawnik - do czyszczenia potrzebny będzie VAG - trzeba sprawdzic i zapisać połozenie nastawnika...
Witam Mam passata 1.9 tdi '94r podczas jazdy szarpało silnikiem . Podejrzenia padły na nastawnik pompy wtryskowej, więc dałem go do naprawy, chłopaki w Diesel Service w Gdańsku Oliwie uwinęli się w 2 godziny i skasowali 550 zł. (wymienili jakąś cewkę) I teraz problem. Auto przestało szarpać ale pali 1,5/100 ropy więcej. Normalnie w jeździe po mieście...
Romoo, przecież ten silnik jest prymitywny - nie masz pompy na podmianę od czegokolwiek podobnego z TD włącznie? Bo jeśli silnik zaczyna szarpać przy 3tys. obr to albo nastawnik z regulatorem obrotów, albo jak wspomniałem zawory nie nadążają się zamykać. Od czego ten kabaret i odpalanie z plaka się zaczęło? Nie zatankowane gnojówki ?
Witam wszystkich. Jakiś czas temu kupiłem Skode Fabie 1.9SDI (ASY) i teraz coś zaczęło sie sypać. Na zimnym silniku przy małych obrotach - między 1000-1100 coś zaczyna szarpać. Wziąłem ją więc do mechanika żeby sprawdzić co jej dolega a tam rozłożyli ręce (angielscy mechanicy heh). Jedyne co udało sie ustalić, to że po odpięciu impulsatora przestaje...
Kąt wtrysku ustawiony, wtryskiwaczy nie sprawdzałem, a jak zaczyna szarpać to wtedy dymi na czarno i to bardzo mocno,, a jak przerywa to prawie dymka nie widać. Dodano po 2 Wtryskiwacze już sprawdzone, wtrysk sterujący podmieniłem ze sprawnego auta i nadal to samo, powyżej 2tys obr szarpie silnikiem i mocno dymi.
Witam, Mamy problem z naszym golfem V 1,9 tdi z 2007 roku. Mianowicie szarpie podczas przyspieszania przy zimnym silniku na 2 biegu i 3 biegu. Na pozostałych biegach jest wszystko w porządku. Dodam, że dzieje się tak tylko gdy temp. otoczenia są w okolicach zera stopni i spadają poniżej poniżej zera. Gdy było ciepło (dodatnie temp.) tego problemu nie...
Witam, Mamy problem z naszym golfem V 1,9 tdi z 2007 roku. Mianowicie szarpie podczas przyspieszania przy zimnym silniku na 2 biegu i 3 biegu. Na pozostałych biegach jest wszystko w porządku. Dodam, że dzieje się tak tylko gdy temp. otoczenia są w okolicach zera stopni i spadają poniżej poniżej zera. Gdy było ciepło (dodatnie temp.) tego problemu nie...
Cześć, niestety problem powrócił. Auto gaśnie do 1 minuty po uruchomieniu ale teraz bardzo rzadko się to dzieje, powiedzmy co 7-8 uruchomienie. I zauważyłem że najczęściej gdy temperatura powietrza jest blisko zera. Dodano po 6 Panowie, podsumuję. Problem polega na tym, że czasami po uruchomieniu obroty wskakują od razu na 3000 (wyłączenie zapłonu i...
Witam Mam delikatny problem z moim sharanem Problem jest następujący Podczas jazdy pod większym obciążeniem dziwnie szarpie tak jak by sie dławił albo nie dostawał paliwa , jak silnik jest zimny to szarpanie sie nie pojawia jak już sie rozgrzeje to jest z tym większy problem czym większe obciążenie tym jest większy problem , z lawetom nawet nie da sie...
Zakładam, że jest to silnik wolnossący na Boschu, a nie Lucas Epic (lub - nie daj Boże CAV Lucas). Skoro już ci kręci szybciutko, pozostają generalnie dwie opcje: - układ wtryskowy - ciśnienie sprężania Zanim zaczniesz szarpać się z układem paliwowym, sprawdź ciśnienie sprężania. Trzeba wyjąć wtryskiwacze (nie ma świec żarowych), więc jest okazja do...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic73...
Dzieki za informacje jade do mechanika. Z nastawnikiem
No ale faktycznego działania nastawnika, czyli jakim ruchem odpowiada na sygnały ze sterownika nie sprawdziłeś.
Prosilbym zatem o wskazowki jak to sprawdzic. I czy to regenerowac/czyscic czy wymienic? Wypnij wtyczkę od prędkościomierza ze skrzyni biegów i się przejedź. Jeżeli szarpanie ustanie to nastawnik. Jak podniesiesz maskę, to jest zamocowany na skrzyni przy ścianie grodziowej o ile dobrze pamiętam 3 pinowa wtyczka. W większości przypadków czyszczenie...
Hello. Na początek: damy radę :) Uszczelka pod nastawnik VP37 to 1 460 206 305. Cechowanie czymkolwiek to właściwie nic nie daje. Musisz to ustawić "po" VAG-iem. Chodzi o dawkę startową na kanale 1: http://obrazki.elektroda.pl/6912268500_1... To pole wskazuje tak: - np. wartość 9 - mała dawka - np. wartość 3 - duża dawka Czyli dokładnie...
dwie sprawy -czujnik położenia wzniosu iglicy ( na trzecim szprycku) -nastawnik dawki
Zaznaczenie nożykiem...jest bardzo nieprecyzyjne. Może pomóc w późniejszych regulacjach ale nie jest to odnośnik. NA VCDS-ie masz dokładny opis wielkości dawki, pamiętaj, że silnik musi być nagrzany ok 90 stopni żeby pomiar dawki był miarodajny. Potrzebujesz jeszcze klucz specjalny do nastawnika. Jeszcze jedno ŻADNYCH silikonów bo uszkodzisz nastawnik,wyłącznie...
Jak wspomniałem wyżej za szarpanie przy przyśpieszaniu w 320 CDI 3.0 V6 odpowiada nastawnik turbiny oraz czujnik ciśnienia spalin.To jest pewne. Polecam wymienić obie rzeczy jednocześnie by mieć spokój. JEDNAK JEST BARDZO WAŻNA SPRAWA!!! o której nie wspomniałem wcześniej. Mianowicie jeżeli kupujemy nowy lub używany nastawnik to konieczne jest ustawienie...
Sprawdź sprawność silnika krokowego tam nie ma krokowego, jest nastawnik przepustnicy
A może to być od przeciążonego bagażnika? Myslisz że paliwo ma ''pod górke'' ? Nie. Nastawnik trzeba sprawdzić. Tak w 2005 nie ma nastawnika.
Sprawdz w komputerze czy masz adaptacja regulatora turbiny I przeprowadź ta adaptację, jak nie to w turbine trzeba uregulować ten nastawnik
Może wcześniej ktoś odciął przewód sygnałowy,ze względu na problemy z nastawnikiem i szarpaniem.
109-tka,lub gorzej-pompa(nastawnik dawki)
Witam Zico63 Nastawnik miałem wymieniany tydzień temu a nawet 2 nastawniki pompiarz mi wszystko robił i ustawiał ale zostało to szarpanie delikatne Wiec to nie nastawnik i pompiarz tez to stwierdził.Pozdrawiam Dodano po 5 Witam Staszek49 Prawidłowa praca tych silników zaczyna się od 1900 obr. Lecz u mnie nawet jadać 110 km/h obroty ok 2100 jazda jednostajna...
Prawdopodobnie nastawnik dawki powodem szarpania jest
AUDI A4 99r. 1,9 TDI 90 KM 17970 Nastawnik ilości paliwa wyższa wartość odcięcia regulator. TAKI WYSKOCZYŁ MI BŁĄD .niedawno czyściłem nastawnik szarpało silnikiem przejechałem od tego czasu około 2000km wszystko było ok ale zaczęła migać lampka od świec no i podłączyłem kompa i właśnie wyskoczył błąd 17970 treść jak wyżej dodam że silnik pracuje dobrze...
Koszt zależny od warsztatu, rozkalibrowanie następuje na skutek zużycia. Tu nie wystąpi graniczne zużycie,czyli poślizg gdyż nastawnik ląduje poza zakresem działania. Pomimo konwencjonalnej budowy, steruje tym elektronika, więc analogie do klasycznego układu są nie trafione.
U mnie siedzie afnik, prawie to samo co u ciebie wyszukujac kod silnika w google (nie wiem jakie sa roznice). Dlatego pisalem o pompie (nastawniku) bo takie szarpanie wystepuje przy niedomaganiu. Uszkodzone wtryski powoduja drgania, jakby wypalilo tlok lub zawory to bys wiedzial momentalnie (potworne drgania, silnik zaraz wyskoczy). :> Samemu bym sprawdzil...
Odepnij wtyczke nastawnika a się przekonasz. Nie holowałes ostatnio autka? Po drugie lepiej piecowo wymalować felgi. Po trzecie skoro tak ci szarpie a ty sobie nic z tego nie robisz to wykończysz skrzynie. A tu 600zł nie pomoże.
dokładnie jesli jest szarpanie to nastawnik spotkałem sie juz z czymś takim ....
Objawy wskazują na opiłki w nastawniku.
prawidłowe posunięcie z Twojej strony skoro zwróciłeś uwagę na filtr paliwa przy tych objawach, skoro jednak to nie ta przyczyna to dobrze byłoby zdiagnozować nastawnik pompy wtryskowej bo może się okazać, że jest on zabrudzony. W tym przypadku lepsza diagnoza niż wymiana na ślepo kolejnych podzespołów.
Prawdopodobnie nastawnik dawki (quanity adjuster) w pompie. Jest o tym duzo na forum, znajdziesz nawet instrukcje czyszczenia. Zacznij jednak od podlaczenia i sczytania bledow, zaoszczedzisz na wymianach zbednych czesci i czasie.
troszkę opóźniony ale mieści się w normie,w zasadzie szeszyt podaje do-78,ideał to 50- 55,ale nie to będzie powodem szarpania raczej . Masz błąd nastawnika pompy (n146) i to jet powodem szarpania. Trzeba sprawdzić wiązkę przewodów wg schematu,lub rozebrać i wyczyścić i wyregulować nastawnik. Dawka też jest ok . Jakie masz napięcie z czujnika drogi przesuwu...
Witam.. wygląda na nastawnik , pytanie jak wyglądała regeneracja tej pompy w większości takiej usterki - zbierają sie tam opiłki i wystarczy oczyścić a na jak długo, zależy już od innych czynników np. samej pompy w jakim stanie jest .Samo uszkodzenie nastawnika powinno skutkować szarpaniem słabym odpalaniem ale opiłki są prawdopodobne. Myślę , że inni...
Dawkę najlepiej ustaw ma rozgrzanym silniku bez odbiorników w okolice 2.5-3mg/skok, a co do nastawnika, zazwyczaj przy lekkim gazie puszcza i ciągnie naprzemiennie. Szarpać raczej przez to nie powinien. Nie zaszkodzi też demontaż i sprawdzanie wtrysków.
W skrócie koledzy rozebrać i czyścić nastawnik ?
Nastawnik do czyszczenia
Szarpanie pojawia się przy tych samych obrotach silnika?jaka tam jest pompa bosch?myslę że to nastawnik...
Też mam Golfa 1,9 TDI z 94 r. i miałem podobny problem z szarpaniem na niskich obrotach oraz na 4 biegu. W moim przypadku pomogła regeneracja nastawnika dawki paliwa, który znajduje się nad pompą paliwową. Nastawnik został wyczyszczony, obroty nie falują, auto przestało szarpać. Naprawdę polecam jeśli ktoś ma tego typu problemy w golfie. Koszt ok. 250zł
Diagnoza komputerem nie pokaże awarii nastawnika, wystarczy odpiąć czujnik prędkości auta i szarpanie ustanie. W twoim passacie bez problemu zrobisz nastawnik ludzie biorą za ta około 300 zł. Nie kupuj nowego zajedź do kogoś na regulacje i czyszczenie.
U mnie szarpalo przeważnie na 2-ce tylko przy lekkim wciśnięciu gazu. Pomoglo "przegonienie" na bardzo dobrym paliwie. Zajmuje się dieslem i myślalem że spotkalo mnie to samo co robię innym w tych nastawnikach (zacinanie solenoidu nastawnika). Ale generalnie (80%) są tylko 3 przyczyny: -za mala dawka paliwa -zacinanie się nastawnika -zuzyta pompa
nastawnik naprawiony problem rozwiązany
Witam! Mój samochód od pewnego czasu zaczął szarpać i gasnąć. Dzieje się to głównie, gdy jadę po nierównym terenie. Objawia się to chwilowym wzrostem obrotów a następnie ich spadkowi, nieraz aż do tego stopnia że samochód zgaśnie. Podobne skoki obr. występują również na biegu jałowym. Zimny silnik pali na dotyk, natomiast ciepły musi kręcić z 5 s. Do...
Jeśli wtryski są ok i paliwo dobrej jakości należy wyczyścić nastawnik pompy wtryskowej.
nastawnik mercedes nastawnik turbo nastawnik turbosprężarki
europa zachodni pilot chassis creative głośnik pilot
ruski prostownik schemat pompa głębinowa kondensator
Gdzie kupić żarnik do nagrzewnicy Master? Błędy 10B56 i 10B57 w Mercedes Actros MP4 - przyczyny i diagnostyka