Które piny na blaszkach mogę podać jutro. Raz miałem taki błąd w Marei 100TD i przyczyną była przerwa w jednej z ceweczek pomiarowych. Opór uzwojenia nastawnika oczywiście a nie tych zaznaczony śrubek. Uzwojenie nastawnika na pierwszych dwóch blaszkach od lewej.
A może padł tranzystor w sterowniku pompy i dlatego napięcie jest na chwilę po czym komputer go wyłącza bo widzi że jest źle - pisałeś że ma błąd. Mariusz
pierwszy błąd wskazuje na usterkę nastawnika w pompie wtryskowej drugi błąd może być spowodowany przycinaniem się zaworu EGR ps.raczej bez regeneracji pompy nie obędzie się.
Masz pompę rozdzielaczową EDC/MSA 15,2 BOSCH to suwak znajduje się w nastawniku pompy. Najpierw sprawdź przewody łączące pompę wtryskową z modułem. Suwak nastawnika dawki to 3 piny wychodzące z pompy (wtyczka pompy piny 6, 7, 8 - wtyczka na module piny odpowiednio 10, 46, 9). Oporność bardzo mała rzędu 30 Ω. W tej wtyczce od pompy na pinie 13 jest...
Witam Błąd dotyczy kalibracji nastawnika pompy wytryskowej opis błędu oraz schemat elektryczny układu wtryskowego w załączniku. https://obrazki.elektroda.pl/4630393900_...
Spray do czyszczenia kominków dobrze rozpuszcza nagar. Przy okazji warto jeszcze kolektor dolotowy wypalić.
🚗 Polo 6R 1.6 TDI CAYC 90 KM – problemy z ECU, DPF, EGR Witam, wrzucam podsumowanie moich zmagań z Polo 1.6 TDI (2010, silnik CAYC, ECU 03L 906 023 D). Może komuś się przyda, bo temat jest dość nietypowy. Nadal nierozwiązany... Auto z Francji sprowadzone 7 lat temu jestem pierwszym właścicielem w Polsce. 7397 - Filtr cząstek stałych; czujnik różnicy...
Zakupiłem Opla Astrę, rocznik 2000, silnik 1,7 DTI Isuzu. Poprzednik posiadał auto 10 lat, na liczniku jest niecałe 400 000. Kiedyś miał z nim problemy, mechanik stwierdził usterkę sterownika pompy wtryskowej i wysłał go do regeneracji, podobno nie dało się go zregenerować i wysłano mu inny, naprawiony i wzmocniony. Teraz po dwóch latach jazdy, latem...
troszkę opóźniony ale mieści się w normie,w zasadzie szeszyt podaje do-78,ideał to 50- 55,ale nie to będzie powodem szarpania raczej . Masz błąd nastawnika pompy (n146) i to jet powodem szarpania. Trzeba sprawdzić wiązkę przewodów wg schematu,lub rozebrać i wyczyścić i wyregulować nastawnik. Dawka też jest ok . Jakie masz napięcie z czujnika drogi przesuwu...
Witam posiadam renault scenic 1.9 dti 97r. mam problem z odpaleniem: - brak zasilania na zawór odcinający paliwo w pompie, pojawia się ono na chwile po przekręceniu silnika - brak sterowania i zasilania nastawnika pompy wtryskowej, - po podłączeniu kompa wyświetla kod błędu DF043 (zacięty tempomat) "auto nie posiada tempomatu" Szukam wskazówek do rozwiązania...
Jednak dziś poszedł pod kompa. Błąd nastawnika pompy i przerwa na czujniku paliwa.
Rozrząd ok. bo ja robiłem :D Głośne buczenie silnika od około 140km/h. od niedawna dodatkowo golfikowi na jałowym rosną obroty i utrzymują się na wyższych obrotach niż zazwyczaj (około 1200 obr.) po chwili spadają i znów rosną, do tego błąd nastawnika pompy (N146) po usunięciu tego błędu na chwile był spokój, myślę że to może mieć związek z tym falowaniem,...
Ten pierwszy błąd odnosi się do nastawnika pompy wtryskowej, a ESP pali się w związku z nim.
Seat Toledo 1,9 TDI 110 km problem podobny szarpało od czasu do czasu w okolicach 2000/obr. na 4 biegu do tego wszystkiego zaczęła mrugać kontrolka od świec żarowych pojechałem do mechanika i zczytał błąd 17654 (p1246) był to błąd nastawnika pompy czyli do regeneracji lub czyszczenia. Po ponownej wizycie u mechanika tym razem POMPIARZA okazało się że...
Podaj kod błędu,ale coś mi sprawność tej pompy nie pasuje a szczególnie nastawnika
Witam Panowie od kilku mieisięcy borykam się z problemem sporadycznie pojawiającego się błędu w sterowniku silknika 17970 oraz migającej kontrolki świec żarowych. Raz auto jedzie normalnie kontrolka się nie zapala wogle, nieraz miewa takie tyg. że zapala się kilka razy dziennie. Kontrolka zapala się dokładnie z 30s po odpaleniu samochodu. Błąd 17970...
Jak go ustawie na wolnych obrotach ok. 1000 dodaje gazu a ślnik niechce wskoczyć w obroty Dodano po 15 Zmieniłem silnik wymieniłem uszczelki przy pompie paliwowej bo sączyła mi się ropa na gurnej części pompy zaznaczyłem sobie ustawienie nastawnika na pompie złożyłem wykasowałem błąd gazu miał swoje obroty, jak wciskam gaz to nie wchodzi w wyższe obroty....
Przepraszam że po 3 dniach ale nie miałem możliwości wejść na forum Auto było u diagnosty i jest błąd nastawnika pompy i teraz mam takie pytanie czy da się z regenerować samemu bez VAG ?? albo chociaż uruchomić i dojechać do kogoś co by mógł ustawić dawkę z góry dziękuje za odpowiedź
YAD31 poluzuj przewody na wtryskach i kręć aż pokaże się paliwo. Dokręć przewody i odpal. Czasami może być tak że elektronika wyczuwa błąd i nie poda paliwa, wtedy trzeba przekręcać kluczyk na rozruch, nie czekając aż zgaśnie lampka świec. Ja mam też problem w c220 z 1997 roku, pompa oczywiście Lucas, przebieg 400 tyś. km. Auto zawsze musiało być zapalane...
Witam.. wygląda na nastawnik , pytanie jak wyglądała regeneracja tej pompy w większości takiej usterki - zbierają sie tam opiłki i wystarczy oczyścić a na jak długo, zależy już od innych czynników np. samej pompy w jakim stanie jest .Samo uszkodzenie nastawnika powinno skutkować szarpaniem słabym odpalaniem ale opiłki są prawdopodobne. Myślę , że inni...
Zawór powrtony sprawny jednak samochód ciągle nie odpala. Do odpowietrzania zakupiłem pompkę podciśnienia. Odpowietrzając przelałem ok. 3,5 l paliwa i jeśli odpowietrzam podciśnieniem -0,5 bar to bąble przestały lecieć, przy zwiększeniu podciśnienia podczas odpowietrzania do -0,7 bar zaczyna zaciągać paliwo z powietrzem. W przewodzie przed filtrem wogóle...
wojtekryba...czy naprawa takiej pompy to wymiana tylko tego nastawnika (jak to wygląda od strony technicznej) czy coś jeszcze? orientacyjny koszt... pozdrawiam
Nie zależy u jakiego mechanika .U jednego że jakaś iglica w pompie a u drugiego błąd nastawnika i błąd klimatyzacji ,której nie posiadam. Dodam że jakieś 3 miesiące temu była wymieniana uszczelka pod nastawnikiem w pompie ponieważ miałem problem z zapowietrzaniem samochodu.I tez mi wtedy wysyłało błąd sterownika pompy i czujnika wału .
Witam Mam problem z vw lt 35 2.5 tdi cały czas miga mi po odpaleniu lampka od swiec żarowych . po podłączeniu vaga pokazuje 1 błąd blad 1268 którego nie moge wykasować. Auto zaczęło wiecej palić i dymi na czarno wczesniej tego nie było. Czy czyszczenie nastawnika pomoże czy to może inna przyczyna. Czy nastawnik od LT 35tak samo się czyści jak pompy...
Opis może trochę przydługi ale nie chcę pominąć jakiegoś drobnego szczegółu,który mógłby pozwolić na znalezienie usterki. Poł roku temu podczas jazdy na trasie wystąpił chwilowy brak mocy. Wyglądało to tak jakby na chwilę zabrakło paliwa. Taki zanik powtórzył się jeszcze raz. Przed i po tym zdarzeniu silnik pracował równo w pełnym zakresie obrotów i...
Miałem awarię tranzystora sterującego w Audi A6 z VP44, wiosną 2019. Naprawiłem sam, wkładając IRLR2905. Jaki naprawdę jest najlepszy do konkretnego modelu, tego nikt Ci nie powie - pilnie strzeżone tajemnice zakładów bo to dobry biznes. 1 szt. tranzystora za 5 zł generuje 300 - 600 zł. Mi w sklepie elektronicznym sprzedawca powiedział: „mechanik...
Witam po długim czasie. Wymieniona została pompa VP44 poprawa znaczna i brak wcześniejszych oznak. Zanim kupiłem pompę po regeneracji, zakupiłem tranzystor do sterownika. Ostrzegam nie kupujcie tego badziewia. Kolesie piszą o wersji dla warsztatów (ściema!!!). W materiałach, w których rzekomo zawiera swoją praktykę są skany z książek BOSCHA. A jego...
Wytargałem całą wiązkę silnika,połatałem zasilanie cewki nastawnika - błąd nastawnika w końcu udało się wykasować.Co ciekawe nie mogłem się go pozbyć jak puściłem przewód bokiem z pompy do ecu.W międzyczasie pojawił się błąd 141.Po wykasowaniu błędu 18, pozostał tylko błąd 141 i teraz po przekręceniu kluczyka check miga jak szalony- to oznacza problem...
Może adaptacje nie porobione ,pompa , przepływka itd? W audi czy vw bez adaptacji nastawnika pompy też potrafi wywalić Błąd czujnika wału. powodzenia.
Dziś jeszcze raz wyjąłem nastawnik. Wyczyściłem, złożyłem i ustawiłem. Odpukać falowanie i szarpanie minęło. Nie mniej jednak nadal nie działa wykres kątu pompy wtryskowej. Srobie screena z okna vag com.
3. Napiecie RSW 0,66-0,68V Na zgaszonym masz mieć 0.700-0.720 na odpalonym i rozgrzanym ma być 1.600-1.720 i najpierw doprowadź te wartości do normy a potem możemy szukać dalej. Jeśli na pracującym silniku masz 0.66 V to będzie zgłaszał błąd nastawnika dawki paliwa.
To czas prześwietlić wiązkę od sterownika do pompy i czujnika położenia wału. Żarówką min. 45W.
jeśli ten chip to śmieszny "BOX" wpinany miedzy nastawnik pompy a ecu to TAK, MOŻE TO POWODOWAĆ taki błąd. W innym przypadku nastawnik do przegladniecia :) Tak, to coś w tym rodzaju, takie małe pudełko ;) Jakby nie wyglądało zadanie spełnia. Przyczyną błędu nastawnika były najprawdopodobniej luźne połączenia kostek przy chipie lub pompie, nie wiem...
P1630 uszkodzenie zaworu nastawnika dawki i pewnie i sterownika pompy
Sprawdzilem wszystko co mozliwe i na moje to pompa, sygnal do pompy jest wysylany to po pierwsze, po drugie sygnal do nastawnika daje non stop pelen sygnal, po trzecie elemen zaznaczony na foto na niebiesko to na moje tranzystor sterujacy, ktory wykazuje ma zwarcie. Wiec w miejsce tego trazystora chcial bym cos wstawic ale nie wiem jaki i jak go podlaczyc,...
Podłączyłem auto pod komputer diagnostyczny i pokazał błąd nastawnika przepływu obwodu regulacji.koleś mówi że uszkodzony jest ten układ niewiem czy mnie nie wkręca na koszta .Moim zdaniem układ jeżeli zostanie uszkodzony to auto nie zapali a ono chodziło tylko obiawy były,że przy obrotach 3000 podczas jazdy jak zwolniłem gaz a następnie go wcisnołem...
Pacjent przyjechał z szarpiącym autem na postoju, z błędem: 01268 - Quantity Adjuster (N146) 18-00 - Upper Limit Błąd powraca sporadycznie, stwierdziłem nastawnik do czyszczenia. Po czyszczeniu i ustawieniu napięcia nastawnika dla AHH równo 0.680V i dawki na nieco ponad 5mh/str. Jazda próbna i wszystko gra. Następnego dnia rano do auta a tu to samo...
Stare dzieje. Autko śmiga pół roku bezproblemowo. Na trzecim elektrozaworku pompa działa bez zarzutu do dzisiaj. Poprostu używane zaworki, które montowałem były najprawdopodobniej zmęczone życiem i szybko uszkadzały się. Najlepiej kupić nowy, są dostępne w handlu. Pompa nie wymagała remontu a sterownik jest sprawny. Błąd p1335 wynikał z braku możliwości...
Dla nieznoszących niemieckiego opis błedu po polsku. 5021Silnik pompy Strategia monitoringu: Kontrola silnika pompy pod kątem zbyt dużej liczby obrotów lub zablokowania. Priorytet błędu: 5 Opis błędu: Układ rozpoznaje nadmierną prędkość obrotową pompy (FMI 1) lub zablokowanie pompy (FMI 2). Reakcja systemu: System wyłącza się do następnego startu systemu...
jak w temacie wiem co te błędy oznaczają lecz problem jest nieco dziwny. Auto zapala na zimnym silniku i po chwili wchodzi w obroty i gaśnie, kolejne odpalenia skracają czas pracy do 1 sekundy. Skracający czas pracy zasugerował powiązanie błędu z temperaturą silnika a dokładniej pompy wtryskowej jako że odpalanie silnika z odłączonym czujnikiem temperatury...
czujnik obrotów wałka pompy jest wewnątrz,widoczny jak zdejmiesz sterownik pompy. To styłu to elekromagnes nastawnika dawki. Wskazanie prędkości wałka pompy ma być połową wskazania prędkości wału. Sprawdzić czy jest zasilanie na grubym czerwonym kablu wtyczki pompy.
Witam! Mój samochód od pewnego czasu zaczął szarpać i gasnąć. Dzieje się to głównie, gdy jadę po nierównym terenie. Objawia się to chwilowym wzrostem obrotów a następnie ich spadkowi, nieraz aż do tego stopnia że samochód zgaśnie. Podobne skoki obr. występują również na biegu jałowym. Zimny silnik pali na dotyk, natomiast ciepły musi kręcić z 5 s. Do...
12.11.16r No i stało się vectra nie chce odpalić błąd P1631. Teraz moje pytanie czy warto kupić czujnik obrotów pompy czy lepiej dać sterownik do naprawy? Czym najlepiej zaizolować przewody nastawnika kąta wtrysku izolacja z oryginalnych przewodów cała się pokruszyła i odleciała :( Pompa do regeneracji. Do kompleksowej rzetelnej regeneracji, jakby...
Witam serdecznie Do Marcin_ca1 Mam podobny przypadek co ty,posiadam Sprintera 212 D 96 r.Również podłączyłem zaworek z tyłu pompy wtryskowej do + aby w ogóle odpalił i tak jeżdżę już trochę(bez pełnej mocy tzn nie wchodzi na wysokie obroty coś tak maksymalnie do 1,7tys), wcześniej miałem podobny przypadek w drugim sprinterku 212d ten sam model tylko...
Od blisko roku mam problem z pojawiającym się błędem P0001 - za niskie ciśnienie szyny. Pełne tłumaczenie kodu usterki brzmi: P0001 - Elektrozawór regulacji przepływu paliwa, obwód otwarty. Oznacza to wyłącznie usterkę elektryczną , nie hydrauliczną . Wymieniając po kolei każdy element układu wtryskowego jak wtryskiwacze, zawory regulacyjne, pompę...
Koledzy, internet prześledzony porady wykonane a problem pozostaje. Auto dopala bez problemu, obroty nie falują, jak na swoje lata chodzi dobrze aż do momentu kiedy zgaśnie dzieje się to zawsze w 23 min+/-2min jazdy albo postoju (auto może 23min stać, a i tak zgaśnie). Po tym jak zgaśnie nie można go odpalić przez kolejne 10-15min. Potem jakby nic się...
wiązka i wtyczka cała nie widać nigdzie przetarć przewodów,a dokładny błąd z wydruku z serwisu to 17564 Przerywa/zwarcie z masą występuje sporadycznie,a i ten błąd pokazuje tylko w serwisie na zwykłym Vagu go nie ma a może to przerywanie to już koniec nastawnika pompy tyle to się dzieje na zimnym silniku
Sprawdzić. Czujnik znajdziesz pod deklem "sztelwerka" czyli nastawnika pompy wtryskowej http://obrazki.elektroda.net/92_12164958... Potem wzdłuż przewodów aż do sterownika czyli na podszybie. Jakieś więcej danych, kod silnika albo moc albo czy to PD (chyba w Golfie były) czy pompa.
Kolego marek29 błąd jaki mi się pojawia po podłączeniu komputera to uszkodzony czujnik temperatury paliwa, czy to też może mieć wpływ? Może mieć wpływ ,choć nie koniecznie. W tych latach sterownik w przypadku uszkodzenia/braku połączenia czujnika temp.paliwa "zrównuje" ją z temp. zasysanego powietrza ,lub przyjmuje wartość stałą (ujemną). Oczywiście...
kolego tiesto ale obstawiasz za uszodzeniem mechanicznym czy elektronika pompy ?? tłoczek nastawnika konta wtrysku wymieniłem bo był przytarty i sie blokowal,nawet były problemy z jego wyjeciem i nie stety dalej to samo.. tak sie zastanawiam czy na ten błąd mogą wpływac problemy nie związane z tym błędem, np. ze turbina przeładowuje lub egr nie sprawny...itp.....
Witam. Odgrzeję ten temat ponieważ mam podobny problem z sinikiem aey w cordobie. Dwa tygodnie po czyszczeniu nastawnika wskoczył błąd 1268 3500 i nie można go skasować. Jeżeli uda się wykasować to po rozgrzaniu silnika do około 80 st. wskakuje ponownie. Czy przyczyną może być czujnik temp. paliwa w pompie wtryskowej? Próbowałem ustawiać różne parametry...
Z początkiem kąta wtrysku to musisz zacząć od sprawdzenia w w vagu kąt wtrysku druga pole od lewej powinno być 45-60 coś koło tych wartości(silnik rozgrzany i przez BS sprawdzasz) Jak by było coś w okolicach 200 jednostek to sprawdź czy wtyczka od nastawnika nie dotyka łapy pompy lub czegoś innego(nie wiem co to ma do rzeczy ale w starej A6 to miałem...
Ok, to to ja wiem, że zbyt wczesny :) Zastanawia mnie to, jak nagle zrobiło mi się z wyprzedzenia 2,5st to 22,5st. ? I co z tym N108 - z tego co wyczytałem, również na tym forum - odłączenie N108 powinno spowodować przyspieszenie wtrysku - bez napięcia zawór jest zamknięty uniemożliwiając rozładowanie ciśnienia sterującego tłokiem nastawnika kąta pompy...
Dobrze ok zgadzam się z tym co piszesz lecz nastawnik jest wyciągniętym z sprawnego auta przewody elektryczne moim zdaniem są ok ponieważ widzi napięcie nastawnika. A i autko pracuje identycznie na podłączonym i odłączonym wtrysku sterującym. Pytanie - sterownik wysyła impuls do nastawnika na podstawie informacji z czujnika wału korbowego i czujnika...
Samochód Audi 80 1.9 tdi silnik 1Z 94r podczas jazdy przerywa zwlaszcza na wysokich obrotach po diagnozie vagiem jedyny błąd to 0541 czujnik G99-usterka sporadyczna, czy ten czujnik moze powodować takie objawy? Dodam, że kostki od pompy sprawdzone i wyczyszczone, podmieniony elektrozawór odcinający paliwo, może ktoś doradzi co można jeszcze sprawdzić,...
Po regeneracji pompy wyskoczył błąd zaworu przesuwnego nastawnika. Auto nie ma mocy. Audi 80 B4 1,9 TDI 90 KM 95 r.
Zauważ , że nastawnik robi self-test po włączeniu zapłonu, i jak górna graniczna wartość jest poza okienkiem, to złapiesz ten błąd. Podnieś nastawnik z pompy, i wtedy włącz zapłon - zobacz czy błąd zniknie - będziesz wiedział czy źle poskładałeś nastawnik, czy nie trafiłeś trzpieniem w ośkę w pompie.
Sprawdzić dokładnie pompę i oddać ją do regeneracji.
Skoda po wymianie pompy nie odpala,wyświetlają się błędy 01318 (brak komunikacji z pompą wtryskową) oraz 17978 (zablokowany immobilaizer) przed wymianą pompy samochód odpalał wkręcał się do 1500 obrotów maksymalnie po rozgrzaniu,dymił oraz wyświetlał się błąd nastawnika?Pompa nie była kupowana po numerach,czytałem trochę o zmianie oprogramowania sterownika...
Nastawnik pompy do roboty.
Jest czujnik, na prawym deklu zbiornika,jak masz mało paliwa to samochód gaśnie, ale zawsze w takiej sytuacji sterownik silnika rejestruje błąd. Zobacz czi są widzialne obroty wału i wałka pompy, wsłuchaj się też, czy tyrczy elektromagnes nastawnika dawki.
Błąd nastawnika na pompie. Problem ze sterowaniem, zacięty, lub stoi w położeniu maksymalnym. Może być uszkodzony sterownik (tranzystor).
Zawozisz pompę do sprawdzenia. Zabawy nastawnikiem w tych pompach kończą się niekiedy rozbieganiem silnika. Pompa nie ma mozliwości przestawiać nastawnika dawki paliwa(wydatku pompy). Ok dzięki wielkie, bo mi mechanik mówi że trzeba pompę wymienić bo moja zmienia dawkę na nastawniku i wywala błąd
Wydaje mi się ze są to 2 błędy: 10 - nastawnik pompy (solenoid nastawczy) 4 - czujnik obrotów (w pompie)
1352 -wtrysk sterujący 1350 -nastawnik pompy wtryskowej opisy te pochodzą z własnego doświadczenia to znaczy sam generowałem błędy w sprinterku i zapisywałem czego dotyczą mogą tylko naprowadzić na rzeczy które wymagają sprawdzenia ale trzeba też pamiętać o sprawdzeniu instalacji,zasilaniu,sterowaniu itp pozdrawiam MAPI
Te dwa przewody idą do nastawnika dawki paliwa. Następne dwa do nastawnika kąta. ... a czujnik którego błąd zgłasza komputer to ta mała kosteczka zamocowana na taśmie (lewy dolny róg). Radzę wysłać pompę do naprawy, ale zrobisz jak będziesz chciał.
Silnik AHF Błędy P1563 oraz P1354
błędów nie będzie ale niech ten mechanik sprawdzi parametry jakie są dawki, kąt wtrysku powinien się pokazać jako błąd ale czy nastawnik pompy jest dobrze ustawiony?
Bo gwarantują że wyjęta ze sprawnego i działającego pojazdu, a jak by coś nie grało to mam 14 dni na odesłanie. Jedynie co może być nie tak to nastawnik, a moja oprócz nastawnika ( który zresztą właśnie leży na falbanku i czeka na zamontowanie po czyszczeniu) to jeszcze może być elektrozawór nastawu konta wtrysku,bo po włączeniu zapłonu terkocze a jak...
Potrzebuje schemat wraz z połozeniem bezpieczników i przekaźników, wywala mi stado błędów informacja ze przerwa albo zwarcie do masy , błędy EGR,nastawnik pompy, świece żarowe i jakieś inne których nie zapisałem.Wygląda to na brak zasilania w jakiejś gałęzi Sterownik Bosch 0 281 010 788, Jak na razie ustaliłem ze to bedzie w skrzynce bezpieczników pod...
Nie zapamiętałem bo jak pisałem diagnostka go skasował bo myślał, że nie odpala przez ten błąd. I według niego ten błąd dotyczył nastawnika w pompie dlatego zaczął po nim walić młotkiem. Zapamiętałem tylko czujnik położenia wzniosu iglicy.
a tam jest totalne zero można go wciskać tak samo na zgaszonym jak i odpalonym. Jak ty chcesz aby turbosprężarka pompowała na wolnych obrotach?... Na wolnych obrotach energia spalin jest bardzo niska i turbinka ma góra 10 -12 tys obrotów - to jest nic, skoro maksymalnie pod obciążeniem osiąga 150 tys. obrotów. W dwie osoby sprawdź, czy węże twardnieją...
Raz ten temat przerabiałem.Na EXAMINERZE błąd "kontrola pozycji wirnika" ,na innym "czujnik pozycji wirnika".Silnik zmieniał pracę podczas naciskania wspornika złącza elektr.pompy.Na początku myślałem że to jakaś przerwa elektryczna,niestety nie.Potem wymieniłem oring pod elektrozaworem nastawnika dawki,dwa miesiące było dobrze.Później wymieniłem całą...
Tak jest to możliwe ponieważ obroty czyta z czujnika wałka rozrządu a czujnik wału służy do ustalenia położenia pierwszego tłoka. No, ciekawa teoria, nie powiem. 2.9 to jeszcze pompa rotacyjna VP , więc prawidłowy sygnał czujnika wału wystarczy do wychylenia nastawnika i zapalenia silnika.
Witajcie koledzy czy to możliwe że w moim fordzie 2,0 TDDI nie ma elektrycznej pompy paliwa obszukałem spód auta do baku jeszcze nie zaglądałem nigdzie jej nie słychać auto kręci a nie pali brak ciśnienia na wtryskach , były może wersje bez tej pompki ? bezpieczniki sprawdziłem na kompie wychodzi błąd ciśnienia paliwa, nastawnik pompy wtryskowej bo...
Jak mniemam masz pompę wtryskową Epic, bez linki gazu, samochód wywala błąd nastawnika dawki
Kolego naprawa tej usterki polega najczęściej na wymianie tranzystora sterującego nastawnikiem i w serwisie kosztuję ok 1500 zł.Nie myśl że ten tranzystor tyle kosztuje,spalenie się tego tranzystora nastepuje po zatarciu aluminiowego tłoczka w pompie,lub na nieumiejętnym odpowietrzaniu silnika po wymianie np:filtra paliwa.
17970- regulator przepływu (N146) ustawienie poza górną wartością 17978 -sterownik zablokowany Masz problem z nastawnikiem w pompie wtryskowej. Drugiem błędem się nie przejmuj jeśli auto odpala.
Silnik 1Z po zapaleniu zimnego silnika, silnik nierówno pracuje, przygasa, spaliny są czarne niemożna go zostawić na wolnych obrotach bo gaśnie. Jeżeli silnik złapię temperaturę około 80 stopni celsjusza pracuje równo przestaje dymić zbiera się na obroty pali za każdym razem. Wymieniłem świece żarowe, filtry, czyjnik temperatury i nic to nie pomogło....
ECU jest dobre sprawdzone! przed wymiana pompy nie było z nim problemów był wolny od błędów. jedynym błędem który miał było 00550 czyli nastawnik w pompie.
Witaj. Masz problem z nastawnikiem, ewentualnie źle ustawiony nastawnik dawki na pompie, czyli pompa do reklamacji, jeśli przed uszczelnieniem tego błędu nie było.
Przed zaświeceniem to samo przy braku kodów błędów, wygląda jak zablokowany nastawnik kąta.
Przeplywomierz powietrza lub nastawnik pompy wtryskowej. Błędów może nie być a będą objawy jak opisano. Przepływomierz może pokazywać zbyt dużą ilość zasysanego powietrza a nastawik pompy może się przycinać. Może przetarte jakieś podciśnienie.
Żaden VW TD nie miał elektrycznego nastawnika pompy. To co znalazłeś to pewnie stary nastawnik z TDI 1Z. Odczyt błędów VCDS - zero błędów - obroty pompy widzi . I tu już chyba zdyskwalifikowałeś wątek.
Do przestawienie regulatora kąta wtrysku wymagane jest ciśnienie wewnętrze pompy. Tak samo wtrysk sterujący musi być sprawny bo to on jest sygnałem odniesienia (zwrotnym) że kąt jest przestawiany wg tego co żąda ECU. Jak masz VCDS to możesz wykonać test nastawnika. To że rozrząd ustawiony na blokady ok ,ale czasem z racji wieku pompy i wtryskiwaczy...
Mam identyczny problem jak Zajkos rozwiązał ktoś ten problem. Stawiam na nastawnik w pompie VP 44.
Przy tych objawach i braku błędów w sterowniku to elektronika jeszcze nie padła, za to zatarł się nastawnik dawki w pompie.
Jeszcze nie zaślepiałem, ale podłączyłem kompa wyskoczyły dwa błędy:
jeśli odpala ładnie to raczej kąt wtrysku jest w miarę ok, możesz poluźnić pompę i ją obracać delikatnie na pracującym silniku żeby ustawić jak najlepszą pracę ale podejrzewam, że nastawnik pompy też był odkręcany i też nie jest ustawiony, a z tym jest dużo zabawy żeby utrafić (bez komputera, ja nie mam żadnego komputera więc nie wiem jak to się z jego...
Witam myślę że to nastawnik w pompie i tam bym szukal.Pozdrawiem.
Witam, wiem że to inny silnik, ale gdy ktoś szuka interpretacji błędu 41 , to tu jest kierowany przez wyszukiwarkę. W Dieslu 2,5 TD, 2003rok 115 KM , pompa sterowana elektronicznie, błąd 41 opisywany jako "Polecenie 1 elektrozaworu przepustnicy" , w rzeczywistości oznacza on awarie sterownika (nastawnika) umieszczonego na pompie wtryskowej , a nie przepustnicy...
podmieniałem 109 ok Dodano po 2 nastawnik w pompie wywala błąd jak jest uszkodzony ?
Wszystkie błędy jakie mogą wystąpić w 2.5 tdi : AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA - 01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ - J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ - 0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY - 01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER - 0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA - 00628 KONTROLA RÓŻNA...
Układ nie był zapowietrzony tylko tak jak błąd opisuje zacina się nastawnik kąta w pompie, po odpowiednim potraktowaniu odblokowywuje się i auto zapala. Ma ktoś jakiś patent na blokujący się nastawnik ?
Auto nie chodzi bo nie działa nastawnik. Pompa do reklamacji.
Czasami jest tak podczas jazdy. Wyczysciłem nastawnik pompy wtryskowej-było troszke opiłków, ale problem i tak nie zginął. Pojawił sie tylko błąd nastawnika-Górna wartość końcowa nastawnika. Kontrolka świec żarowych zaczęła pyłgać. Może ktoś wie jak ustawic nastawnik dokładniej?
Oj, masz niefartowny samochód. Moduł pompy wtryskowej padł. Pytanie jest, czy błąd jest mechaniczny w pompie (uszkodzone nastawniki) czy w elektronice sterownika. Prawidłowe postępowanie to wyjęcie całej pompy ze sterownikiem i oddanie do sprawdzenia - duży koszt. Niektórzy demontują sam sterownik (trzeba trochę znać się na elektronice samochodowej)...
Witam. Potrzebuję zrobić korektę dawki paliwa po czyszczeniu nastawnika w pompie wtryskowej. Czy możecie mi poradzić jakiś tani program diagnostyczny typu VAG, a najlepiej linka, co kupić lub pobrać. Mam Launcha, ale tym mogę sobie co najwyżej sprawdzić i pokasować błędy.
Ok będę testować. Mógłby ktoś odpowiedzieć czy rsw jest strojone pod daną pompę czy pod samochód. Tak jak wspominalem u mnie jest 0.66V. Pompe którą kupiłem miała 0,74. Czy mam zmniejszyv rsw do 0.66V na drugiej pompie? Nie kombinuj, bo będzie wywalał błąd nastawnika dawki paliwa.
Jezeli serwis_gh ma racje z kodami bledow, to udaj sie do serwisu pomp wtryskowych. Sam niewiele zdzialasz (do porzadnego serwisu!). Trzeba dobrze ustawic nastawnik pompy wtryskowej.
nastawnika pompy zwarcie nastawnika pompy czyszczenie nastawnika pompy
uszkodzić płyta gigabyte transit pompa zamek zamek czasowy
nauczanie atego nauczanie atego
MAN TGA, Autocom, Mercedes W169 – kod 003781 FAIL, EDC 03781, zawór dozujący, komunikacja VCI DMTL-202 Unitra Eltra – cichy dźwięk na AM, przyczyny i naprawa