to nie problem potencjometru tylko tego że sterownik "gubi" położenia krańcowe, czasami wystarczy kilkakrotne otawrcie i zamknięcie klapy (od max - do max plus) a najlepiej VAG i nastawy podstawowe
Robiłes reset układu przyciskiem? lub reset w nastawach podstawowych?
Diagnoza klimy rozjaśni temat + nastawy podstawowe.
Moje wywody już raczej czytałeś. Jeśli nie dobierzesz się do silniczków, to nic nie wskórasz. A poza tym, jesteś pewien, że kodowanie 00040, bo ja niekoniecznie. A potem nastawy podstawowe.
Jak kamery są fabrycznie nowe to prócz kodowania wymagają dodatkowo parametryzacji (wgrania pliku nastaw podstawowych)
Poduszki sprawdzone. Dobre są. Dorzucam jeszcze foty z nastawów podstawowych.
pewnie wymieniony sterownik z innego auta nie przejmuj sie tym Dodano po 9 uruchom silniczek i zrob nastawy podstawowe
Wielkie dzięki za info ;] Bardzo się przydadzą, a poza tym jak wykonać te nastawy początkowe/podstawowe?
Jest możliwość że mechanik coś złe ustawił. Ale będąc na komputerze mogli zobaczyć tobie kont wtrysku. Który jest w grupie 0 w nastawach podstawowych silnika.
01-silnik kasowanie błędów 04-nastawy podstawowe 098-kanał poczekać aż sterownik wykona nastawy 06-zakończenie ps.nastawy wykonujemy przy temp.powyżej 80*C pozdro
Czy kolega boi się użyć opcji szukaj? http://poszukaj.elektroda.pl/search.php?... W samym Google również wystarczy wpisać jak w tytule.
Nastawy podstawowe, kanał 000.
Zrób nastawy podstawowe a potem wymieniaj niedziałające
Po co logi ?, w grupie 011 włączasz basic settings (nastawy podstawowe) i obserwujesz wizualnie pracę siłownika vgt
przede wszystkim musisz sprawdzić czy jest obieg cieczy,na wężu jest specjalny otworek do kontroli i odpowietrzenia układu jeśli go częściowo ściągniesz aż się odsłoni to w czasie pracy silnika musi tam tryskać ciecz jeśli nie tryska to pompa wodna jest go kitu ( dotyczy pomp zamiennikowych po prostu mają za małe łopatki i na wolnych obrotach nie ma...
Niby ten zawór występuje tylko przy multitronie ?? Odpięcie go czy czujnika ciśnienia nic nie zmienia. Testu w nastawach podstawowych pompa nie chce przejść.
Wiem, że jak jest nagrzane, to ciężej go schłodzić, ale to trzeba 15km zrobić, żeby chłodne poleciało. W tamtym roku zimne powietrze leciało po 2 min od odpalenia. Nastawy podstawowe robiłem, wszystkie silniczki pracowały od 0 do 225 kroków, błędów brak.
jezeli climatronik miga to sa w sterowniku bledy sprobuj zrobic nastawy podstawowe 08 10 00(lub01)
co do czujnika temp.wewnetrznej znajduje sie w panelu sterowania,zrob diagnostyke wprowadz nastawy podstawowe...mam nadzieje ze pomoze:D
Oj, kodowanie wyglada źle. W kodowaniu mają być takie inforamcje: -po której stronie kierownica -rodzaj paliwa -ile cylindrów ma silnik -jak sprężarka, czy z czujnikiem obrotów czy bez ( zexell lub nippondenso) Spróbuj 04040 albo 04640 Ale na początek proponuję zrobić nastawy podstawowe w kanale 000.
W nastawach podstawowych szukaj występowania egr.
Już Ci podałem procedurę "Bloki wartości mierzonych,grupa 4 ,przełącz na nastawy i skorzystaj z tdi timing."A Ty podajesz wartości w trybie wartości mierzonych.W tym programie nie skorzystasz z tdi timing bo tej funkcji nie ma,program z ross-..... jest pod tym względem bardziej rozbudowany.W tym 4.9 to chyba(chyba bo go nie posiadam)zamiast bloków wartości...
Zaden kod. Łaczysz sie z modułem zwolniony reczny, stacyjka właczona, swiatła wygaszone. Nastepnie adaptacja kanał 00 test>ok Teraz nastawy podstawowe [04] grupa 001> go Czekasz chwile, lustra ustawiaja sie w pozycji do regulacji ręcznej, wychodzisz, ustawiasz tak jak ma być srubami regulacyjnymi. Przechodzisz do grupy 002 > done> go back
dokładnie podaje ze kanał zabroniony i można wejść na 97 i 95 kanał tylko nie wiem do czego one służą? dodam jeszcze że problem polega na tym że występują diametralne skoki obrotów i problem ten nie występuje zawsze, notabene auto to było podłączane do oryginalnego VAG-a przy użyciu którego zostały wprowadzone nastawy podstawowe i dalej to samo.
Trzeba zrobić kodowanie,konfigurację oprogramowania oraz nastawy podstawowe za pomocą tablicy pomiarowej i odisa. Sam raczej tego nie ogarniesz.
Co to potrafi? W większości to co napisali, aczkolwiek mogą się trafić pojedyncze oporne egzemplarze, ale rzadkość. PROFESJONALNY INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY OBD 2 DO AUT Z GRUPY VAG DZIAŁA NA LINII CAN ,K,KL VW/AUDI/SEAT/SKODA Diagnozuje wszystkie modele od 1990-2008 roku. VAG HEX +CAN+ USB Zastosowanie: Interfejs służy do kompleksowej diagnostyki samochodów...
Nastawy podstawowe: Vag-comm i wejść do klimy. Grupa 04 robi nastawy podstawowe. Powodzenia :D, Ja Ci sie uda, zamawiam rundke po Sokołowie :)
W 90% pomaga ponowne zakodowanie sterownika i przeprowadzenie Basic Settings (nastawy podstawowe). I zdiagnosuj moduł czymś normalnym, te kody są takie sobie.
I w\g ciebie to jest kodowanie, tak? Może migać, jezeli klima jest xle zakodowana, np ma silnik diesla, a kodowanie pod benzyniaka, ma zakodowianą pod sprężarkę zexel a jest nippondenso, itp. Moze też migać, jeżeli nie są przeprowadzone nastawy podstawowe.
Wypróbuj kodowania 00040, najlepiej jakby nie było żadnych błędów w sterowniku. Po wprowadzeniu kodowania sprawdź czy nie ma błędów, jak wpominałem dobrze jak by ich nie było. Po kodowaniu trzeba zrobić nastawy podstawowe, żeby wszystko ze sobą grało. Jeżeli jakiś silniczej klap będzie wyrzucał błędy, to nastawy się nie udadzą. Dlatego wszystkie takiego...
Wyczyścić silniczki, bo mają za duży pobór prądu, co sterownik wykrywa jako zwarcie. Potem zrobić kodowanie i nastawy podstawowe. PS: Po czyszczeniu zwykle silniczki trochę głośniej pracują, ale to chyba nie problem.
Jest to siłownik z silniczkiem ciemnozielonego koloru po prawej stronie zespołu obudowy nagrzewnicy. Jego dysfunkcja może spowodować niepoprawną pracę sterownika, może się on przestawić w tryb awaryjny, nie da rady wtedy sterować wszystkimi funkcjami Climatronica. Skutkiem widocznym jest brak reakcji po naciśnięciu przycisku odmrażania przedniej szyby....
[URL=http://vaglog.rtnet.pl/blialy18_139... nastawy podstawowe 90stopni) przy okazji ktoś wie jaki powinien byc wtryskiwacz sterujacy o jakim nr do BAU ?
A jeszcze jedno pytanie: warto przestawiać pompę wtryskową, jeśli w nastawach grupy 000 wartość wyprzedzenia kąta wtrysku to 22 i to po zagrzaniu (a powinno być koło 50)? Auto pali normalnie. I wydaje się że zaworek w pompie wtryskowej daje radę to korektować, ale nie jestem pewien tutaj logi grupy 004 https://log.tunezilla.com/chart/793776#H...
Wytłumacz to swemu koledze który chyba nie wiedział co robi podłączając komputer. Być może zgrała się w czasie usterka mechaniczna podczas robienia tego testu i stąd taki efekt. Tego nie można wykluczyć. Kolega miał zczytać kody błędów i wyszło jak wyszło,wykazalo błąd G85, włączył ten test i ABS już się nie wyłączył. Człowiek całe życie się uczy. Założony...
Diagnoza na odległość to wróżenie z fusów. Sądząc po zaniżonej ilości zassanego powietrza i po zawyżonym ciśnieniu doładowania podejrzewałbym zacięci się zaworu recyrkulacji spalin. Co do paska. Sterownik powinien zinterpretować to jako poważne uszkodzenie silnika i zatrzymać silnik. Przestawiacz wtrysku potrafi się zaciąć,sprawdziłbym jeszcze ciśnienie...
Witam Mój problem polega na tym że z nawiewu po ustawieniu temperatury 18stopni leci ciepłe lub gorące powietrze. Przy ustawieniu na LO leci zimne i klimatyzacja działa poprawnie, ale po przestawieniu na 18stopni jest juz ciepłe za ciepłe, przy ustawieniu na HI leci ukrop. Klapy na podszybiu działają poprawnie przy LO zamykają się całkowicie po przestwieniu...
Ważne jest odpowiednie kodowanie i usunięcie fizyczne błędów. Adaptacja: "Podłączasz VAG Uruchamiasz silnik. Włączasz klimę na tryb AUTO: Wchodzisz w adres Klimatycacji [08] ewentualnie inny adres dotyczący klimatyzacji. Następnie [07] Kodowanie >>> Wpisujesz wartość i potwierdzasz. Teraz nie zamykając programu (nie rozłączając się z samochodem) odczytujesz...
A może nie przez 11 tylko przez 16? Steuergerät Security-Access STG 01 (Motorelektronik) auswählen STG Security-Access-> Funktion 16 ACC-Aktivierungscode: 13647 GRA-Aktivierungscode: 11463 ACC/GRA-Deaktivierungscode: 16167 PS: ja mam silnik 3.0 TDI BKN w A4 i za nic nie mogę zrobić nastaw podstawowych sterownika turbo...jeśli ktoś ma pomysł, to niech...
Rozrząd stroboskopowy (przed zwrotem odkorbowym)0-3 / 820-900(° / obr. na minutę) Takie informacje znalazłem w programie INFO-TECH Do ustawiania musisz mieć oczywiście lampe stroboskopową i silnik wprowadzić 1 grupę nastawów podstawowych VAG-iem Ale kolego zanim zaczniesz przestawiać aparat zapłonowy zamień chociażby na próbę czujnik Halla bo on może...
oto procedura zaczerpnięta z innego forum Warunki wymagane: - zbiornik paliwa zapełniony przynajmniej do 1/4 objętości. W przeciwnym wypadku procedura regeneracji nie zostanie uruchomiona. - pojazdy z automatyczną skrzynią biegów - selektor w pozycji P(ark). - pojazdy z manualną skrzynią biegów - pozycja N. - maska silnika zamknięta - załączony hamulec...
Witam Na co patrzeć w programie VAG-COM??powiedziano mi że nastawach podstawowych i jak dobrze tłumaczono to tu: http://obrazki.elektroda.net/48_12029373... screan jest z audi a4 1.9TDi 07r 116 KM. Gdzie i na co patrzeć?? jakie maja być wartości?? oczywiście chodzi mi o octavie.pozd
Poczytałem no i doczytałem, że błąd 00533 - Idle Speed Regulation między innymi odpowiada za lewe powietrze i/lub brak adaptacji przepustnicy po jej wcześniejszym odłączeniu (gdy wymieniałem cewkę zapłonową i kable do świec, odłączyłem przepustnicę). Tutaj PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNĄ LINKĄ GAZU (ale bez zaworu regulacji...
Nie wiem czy temat aktualny ale miałem podobny problem z moją a6 c4. Jest to wada sterowników. Niech zgadne - rozładował Ci sie akumulator bądź wymieniałeś go. Ogólnie sterownik powinien sam się zaprogramować poprzez zapalenie auta po resecie i nie ruszanie go do momentu włączenia wentylatorów. Ale wiem że nie zawsze to pomaga. Vag nie pokazuje żadnego...
bzdura pisałem Ci co to jest Dodano po 10 no do końca to też tam, nie jest tak opisane ,jechać trzeba w autach po 2006 i ja pamiętam że silniki tsi i fsi tylko na chwile cała prozcedura trwa na miejscu pracy ,autka starsze robi się na miejscu pracy z pozycji nastawy podstawowe np.vcds-em mozna ale trzeba z elsy miec instrukcje bo ważne są kolejności...
No właśnie według mnie wydech nie stawia oporów. W nastawach podstawowych kąt wtrysku ok. 50 co jest w środku tolerancji, dawka wtrysku 4,5 mg . Moje podejrzenie to wtryski, to że nie kopci przy obciążeniu nie znaczy , że dobrze rozpylają. Wtrysków nie sprawdzałem bo pewnie pompiarz powie że przy tym przebiegu pompa i wtryski do regeneracji.
Dokładnie mnie interesuje Kodowanie sterowników np: Kąt wtrysku na którym kanale i jakie wartości . Obroty silnika na którym kanale i jakie wartości . Adaptację poszczególnych sterowników i ogółem jakie sterowniki można jeszcze adaptować zakresy wartości. Wszystko na ten temat się przyda poczytać . Posiadam : *Adaptowanie sterownika poduszek *Kodowanie...
Mamy pojęcie. Nastawy podstawowe, kanał 001 ( na zapalonym silniku, błędy wykasowane, temperatura chłodziwa powyżej 80st) i błyskać lampą w znaki. Oczywiście lampa z regulowanym opóźnieniem błysków, bo tam jest tylko znacznik ZZ. Ustawić na 10 st.
Nastawy podstawowe zapłonu są w bloku 17,na polu 3.Obracając aparatem musisz uzyskać wartość 0 (plus/minus 3).Proponował bym jeszcze,sprawdzić jaką temperaturę silnika widzi sterownik przed rannym odpaleniem,bo może być to też wina czujnika temperatury.
Witam, zresetowały się ustawienia modułu CA (szyberdach taki pojedynczy bez ruchomej blendy - blenda ręczna), co najważniejsze parametry podstawowe fabryczne (niestety nie zrobiłem screena z tabelki, o którą mi chodzi w VCP), tam są ustawienia długości ruchu itp. Efekt teraz jest taki, że nie mogę zrobić adaptacji - nastaw podstawowych, bo szyber idzie...
Najlepiej jest właśnie w momencie kiedy masz problem wysterować ją komputerem i patrzeć czy się porusza nastawnik. Nie kojarzę jakie tam jest dojście i widoczność ale może jakieś lusterko. W innych tdi wchodziło się w blok 11 nastawy podstawowe i sztanga pracowała na przemian góra/dół. W tym przypadku nie wiem czy na 11 bloku to zadziała czy trzeba...
Tak, proszę tak jak mówię, podłączyć samochód pod VCDS, komputer do internetu , zainstalować teamviewer podać na PW login hasło. Jeśli nie proszę sprawdzić kodowanie sterownika poziomowania Moduł 55 0000019 = Audi A4 (8E) Adaptacja Regulacja reflektorów [Wybierz] [55 - Zakres Xenon] [Ustawienia podstawowe - 04] Grupa 001 [Go!] Włącz ustawienie podstawowe....
hej jak ktoś ma taki sam sterownik od klimatyzacji co ja to prosiłbym o sprawdzenie czy kody są te same. Z góry dzięki http://obrazki.elektroda.pl/5762122900_1... Sterownik w aucie na 100% nie zmieniany jak by kto pytał. Wszystko mi działa oprócz + na nadmuchu i - na temperaturze, możliwe że to kwestia zakodowania sterownika, bo zrobiłem...
Witam, mam problem z niedziałającą klimatyzacją (klimatronic dwu sterfowy)w Audi A4 b6.. Kompresor się załącza bez problemu, gaz jest, rurki od klimy oszronione a zimnym nie dmucha.. Zero błędów, robiłem nastawy podstawowe.. W logach widać, że g89 pokazuje 60' C. Czy to może być problemem? Załączam zrzuty ekranu z logów. Dzięki z góry za jakąkolwiek...
No to na dzień dobry wymiana harmonijki od dolotu. To bardzo istotna rzecz. Mało istotne byłoby gdybyś miał dziurę przed filtrem powietrza ale jeśli jest chociażby mała dziurka pomiędzy obudową filtra powietrza a przepustnicą to niestety nie będzie dobrze. Jeśli chodzi o login o którym piszesz to niestety nie mam pojęcia o czym piszesz. U siebie robię...
Problem jest taki, że auto nie wydziela ciepła. Klimatronik ustawiony na Hi, zrobione nastawy podstawowe juz kilkukrotnie, ale od poczatku zero bledow w klimatroniku. Samochod posiada wiskoze, załącza się ona odrazu po odpaleniu auta, ale to chyba tak powinno byc? palcem jej sie nie da zatrzymać jesli ma to jakies znaczenie. Niestety w dodatku mam uszkodzony...
Witam. Mam problem z brakiem ogrzewania. Sprawdzone zostały błędy w Klimatroniku - brak. Wykonałem nastawy podstawowe - nie pomogło. Płukałem nagrzewnicę- woda leciała czysta. Teraz zauważyłem, że przy uruchomionym silniku i zdjętych wężach od nagrzewnicy nie wypływa z nich płyn, jakby brak cyrkulacji. Ogrzewanie przestało działać podczas jazdy. Słyszalne...
Proszę bardzo. Trzeba rozebrać konsole nad tunelem środkowym, odkręcić odpowiedni silniczek, rozebrać go wyczyścić z pyłu przestrzenie między płytkami komutatora, złożyć i założyć. Pamiętaj jeśli przestawisz pozycją silniczka po odkręceniu, to trzeba będzie przeprowadzić nastawy podstawowe sterownika, aby sobie zapamiętał pozycje krańcowe. Jeśli wcześniej...
Widać są jeszcze normalni ludzie na tym świecie cieszy mnie to, że w końcu konkretni ludzie dają porady. Jeśli chodzi o rozrząd to wymieniałem go zaraz po zakupie auta i właśnie takie rzeczy się dzieją. Jeśli chodzi o kąt wtrysku to proszę o radę jak najlepiej go zmierzyć, ponieważ jestem początkujący w zabawie vagiem. Wchodziłem w opcje „Bloki...
Po wymianie i umyciu przepustnicy wywala mi błąd 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings. Przepustnica stara została uszkodzona mechanicznie przez jakiegos "fachowca" Więc zakupiłem używkę zrobiłem jak wyżej napisałem i wrzuciłem do auta. Po wejsciu w nastawy podstawowe i kanał 98 nie startuje adaptacja! A po przejściu w...
Jak dla mnie to EGR otwarty na oścież cały czas, nie wiem czy zapieczony, czy walnięty elektrozawór, który nim steruje, ale tu bym szukał przyczyny problemu. Należało by też sprawdzić szczelność wszystkich przewodów dolotowych oraz intercooler'ów (w tym aucie są 2) Co do BS (Basic Settings), to są to nastawy podstawowe sterownika, jeśli w czasie gdy...
Witam Mam problem z zakodowaniem ABS/ESP w audi a6 1.9 TDI Silnik AVF 2003r Sterownik Bosch 5.7 Korzystam z tej instrukcji: http://wiki.ross-tech.com/index.php/Audi... Według tego opisu powinno wyglądać to tak: 03 ABS 2. 11 LOGIN 06455 3. 10 Kodowanie 06455 4. 11 LOGIN 40168 [zerowanie czujnika kąta skrętu]...
Przeprowadziłem adaptacje zgodnie z tą instrukcją "Podłączasz VAG Uruchamiasz silnik. Włączasz klimę na tryb AUTO: Wchodzisz w adres Klimatycacji [08] ewentualnie inny adres dotyczący klimatyzacji. Następnie [07] Kodowanie >>> Wpisujesz wartość i potwierdzasz. Teraz nie zamykając programu (nie rozłączając się z samochodem) odczytujesz błędy klimy i...
Witam ponownie. Ponieważ większość z was po pierwszym wpisie stwierdziła pewnie, że jestem typowym leszczem, któremu nie chce się poszukać w internecie odpowiedzi na 100 razy zadawane pytanie rozwinę temat. Szczególnie, że cały dzień spędziłem w garażu. Oto co zostało zrobione. 1. Sprawdziłem manometrem wartość globalną podciśnienia (-600 mbar) dla...
Witam, mam auto które zaczęło doprowadzać mnie do nerwicy. AUDI A4 (B7) 2006r. z silnikiem 2.0TDI o oznaczeniu BRE i mocy 103kW (140KM). W samochodzie zapalił się Check Engine, auto zaczęło tracić moc na autostradzie. Błędy P0403 i P0408. Szybka diagnoza i wymiana EGR'a. Stary miał wytarte koła zębate i nie poruszał w ogóle klapą EGR'a. Wstawiłem jakiś...
ilo zaworowy silnik ,i czy masz błędy jakieś ???Wykonaj readines code ,samo ci wyjdzie ,daj sobie spokuj z tymi wykresami audi tego nie potrzebuje Dodano po 13 brak błędów w sterowniku silnika jak są to wykasuj. 1 silnik rozgrzany do min 85 ,pracujacy na wolnych obrotach . 2 wybierz w sterowniku silnika 04 podstawowe nastawy . 3 kanał 70 fuel tank breather...
Aktualizacja: Pilota odblokowałem, winny był akumulator i jeden bezpiecznik. JEST ZAPŁON, Samochód kręci nie odpala (podmieniony ECU) Po przetrzepaniu doszedłem, że podmieniono: 03L906022MJ - ECU, z silnika 2.0 i manualem (sil. CAGA) 8K0920900C - Zegary, niestety nie wiem jakie być powinny, ale te wyglądają na sprawnę tylko czy będą obsługiwać asystenta...
plyn byl wylany do zera ? Dodano po 8 Odpowietrzanie układu z ABS i pompy ODPOWIETRZANIE POMPY SYSTEMU ABS Opisane poniżej czynności nie mogą być utożsamiane z oficjalnymi instrukcjami serwisowymi ! ! ! Procedura ta wyjaśnia jak odpowietrzyć pompę systemu ABS. Korzystanie z omówionego tu sposobu odpowietrzania nie jest konieczne, o ile pompa ABS'u nie...
Tak na szybko dzisiaj sprawdziłem kostkach komputerowych silnika i abs zielono nie jest , bezpieczniki z grubsza sprawdzone ,masa na silniku i w komp silnika jest . Ostatnio rygiel słyszałem , nawet jak nie kręcił ,dzisiaj już nie .Zwarcie jakieś czy co .? Jutro może na stole spróbuje połączyć się z sterownikami silnika . ----------------------------------------...
nastawy podstawowe nastawy podstawowe klimatronika nastawy podstawowe klimy
planowanie glowicy bezpieczniki rezystancja check volvo
Jak nawlec nić na maszynę Łucznik 438? CB Radio K6122AM/FM: Brak Odbioru, Dioda RX Nie Świeci