Trza zrobic Vagiem nastawy podstawowe przepustnicy.
w nowszych 1.4 mpi są 2 sondy,najpierw umyj i zrob nastawy podstawowe przepustnicy
Podepnij pod Vaga sprawdż blędyi zrób nastawy podstawowe przepustnicy.
Przed robieniem nastaw podstawowych przepustnicy kasowałeś wartości wyuczone? I jeszcze wartości pomiaru grupa 14 -wypadające zapłony ilość sumaryczna, gr 15 1,2,3 cyl ,gr 16 cyl 4, co tam widac?
sprawdz czujnik temperatury bo jak jest uszkodzony to nastaw podstawowych przepustnicy nie wprowadzisz.wymień go podłacz pod vaga zrób adaptacje i bedzie ok. jeśli nie masz czym tego zrobić to daj sobie spokój
kompresje sprawdziłeś? nie wiem dokładnie jak w twoim silniku ale nastawy podstawowe przepustnicy zrobiłeś po wyczyszczeniu? świece w jakim stanie? no i dawki wtrysków sprawdzić, bo może któryś przelewa.
wypada oprocz błedow podejrzec jakie napiecie widzi ecu z tps mozliwe ze ktos bawił sie srubka nastaw podstawowych przepustnicy lub po prostu zawor powietrza dodatkowego nadaje sie na złom
Polecam zakupić orginalne jednoelektrodowe a co do czyszczenia przepustnicy to nie zaszkodzi tylko puźniej po czyszczeniu trzeba wpisać od nowa nastawy podstawowe przepustnicy VAGIEM Możesz mieśteż uszkodzony czujnik tęperatury ale to trzba sprawdzić vagiem Co do większego spalania to od tych świec.Po wymianie na 70% pomagało
01-silnik kasowanie błędów 04-nastawy podstawowe 098-kanał poczekać aż sterownik wykona nastawy 06-zakończenie ps.nastawy wykonujemy przy temp.powyżej 80*C pozdro
P0252 - Wirnik / krzywka pompy wtryskowej A - sygnał poza zakresem 2-p0638 aktuator przepustnicy -sygnał poza zakresem (niewłasciwe nastawy podstawowe )
Trzeba zrobić nastawy podstawowe examinerem,ale podobnie działającym diabłem
aktualnie jest podpięte pod 6 pin ECU ale myślałem że trzeba podpiąć pod tą cewkę WN alby było tak jak w schemacie bingo i dopiero przełączyć na 4 cylindry 2 cewki. Czyli to nie robi jakieś różnicy jak jest w programie do bingo 4 cylindry 1 cewka. Jeszcze raz wrzucę nastawy podstawowe przepustnicy Motordiagiem i zobaczymy co Felicja na to.
17962 P1554 462A Zespół przepustnicy - nastawy podstawowe > wykonaj adaptację\ 17989 P1581 4645 Zespół przepustnicy - ustawienia podstawowe > wykonać adaptację 18057 P1649 4689 CAN data bus, ABS - brak sygnału > moduł ABS, przewody, dopasowanie rezystora w ECM. tak jak kolega powiedział, a tu masz dokładnie opis
C04 10 098 silnik musi mieć ponad 75°C sorry wielki błąd!!! ma być tak: 01 10 00 (kasowanie) potem 01 04 098 (wprowadzanie nastaw podstawowych) silnik zagrzany ponad 86°
Wymontuj przepustnice wyczyscic gardziel oraz plyte przepustnicy przemyj benzyna ekstrakcyjna wprowadzic kod 98(nastawy podstawowe)
Tak zrobiłem, usunięte błędy i nastawy podstawowe i później adaptacja zdobiona
Zapomniano, że w niektorych silnikach trzeba zrobić nastawy podstawowe po czyszczeniu przepustnicy a to bez przynajmniej fejsa nie da się zrobić
Nie czujnik położenia przepustnicy a samą przepustnicę z nagaru który się osadza na sciankach. Później robi się nastawy podstawowe.
Wiem, że samochód wiekowy, ale chciałbym w nim podnieść obroty programem VCDS lub innym. Chodzi o Seata Ibizę 1997 1.4 AEX 60 KM. Problem polega na tym, że silnik strasznie buczy w środku po wymianie poduszek silnika. Buczy tak, że deska wpada w rezonans. Buczenie nie występuje zaraz po odpaleniu silnika, gdy jest zimny. Najbardziej czuć drgania deski,...
Nie bloki pomarowe a przejście do nastaw podstawowych
Witam Potrzebuje kod dostępu do silnika w programie VCDS. Samochód to Volkswagen Sharan 2.8 VR6 AAA 174km 1996. Potrzebuje zrobić adaptacje przepustnicy, gdyż wolne obroty są różne raz jest to około 760 a raz około 950. Do tego wyświetla mi się błąd 01165 - Jednostka sterująca przepustnicy(J388)/ błąd w nastawach podstawowych - sporadyczny Przepustnica...
Witam ma problem ze skoda fabia 2003r 1.4 16V mianowiscie wyczyściłem przepustnice zdemontowałem cewki żeby sprawdzić świece i omomierzem sprawdziłem cewki na 1 i 4 pinie było przejście na wszystkich .Następnie za pomocą Vag polski chciałem zrobić nastawy podstawowe przepustnicy wszedłem w adaptacje i wykonałem na kanale 60 adaptacje ale nie zapisałem...
Witam i dziękuję za zainteresowanie. Przelutowana została pamięć 95080, auto zapaliło na nowym komputerze, jednak niestety powtarzają się błędy ze starego komputera czyli potencjometr nastawnika przepustnicy, brak nastawów podstawowych przepustnicy. A zanim przelutowałem tą pamięć nie było żadnych błędów na nowym komputerze (oprócz błędu immo) i wykonywał...
Nie moge zrobić nastawy przepustnicy , robie nastawe a tu za chwile wyskakuje error i koniec . Co to może być? Cały czas wyskakuje błąd 01087 - nie przeprowadzono nastaw podstawowych .
Czy nie masz czasami tam 1.6AEE bo jak tak to musisz mu zrobić nastawy podstawowe . Koniecznie też wyczyść gardziel przepustnicy!!!!
Masz silnik 1,0 czy 1,05 a najlepiej napisz kod silnika bo jak masz 1,0 to czyszczenie przepustnicy i nastawy podstawowe.
po umyciu zespołu przepustnicy trzeba zrobić nastawy podstawowe i niekoniecznie w ASO. podaj oznaczenie silnika.można to zrobić vagcomem i fejsem K line pozdro:idea:
z poziomu vag będzie to tak : adres 01 (silnik) , grupa 04 (nastawy podstawowe) , funkcja 098 (z zerem) i have fun . jeśli ten numer nie przejdzie (po paru próbach ) to możesz mieć walniętą ścieżkę na przepustnicy , i wtedy trza będzie rozebrać przepustnicę . z poziomu vw-tool musisz wejść w nastawy podstawowe (basic settings) i w oknie chanel wpisać...
Czy ktoś może sprawdzić czy na na tych nowszych softach przechodzi adaptacja przepustnicy bo zacząć mogę tylko na 7,0 ale nie chce skończyć i sobie mieli w kółko,na vag robi bez problemu.Na 7,9 i 8,0 wcale mi nie wchodzi w nastawy podstawowe.Przestał mi po aktualizacjach z 7,0 na 7,9 wróciłem do 7,0 i nie umie skończyć adaptacji na tym sofcie.Pozdrawiam.!!!
Witam ponownie, klient dostarczył druga przepustnicę. Po zamontowaniu (wcześniej myciu przepustnicy), przepustnica po włączeniu zapłonu zabrzęczy i się wyłącza (czyli ok). Obroty są za niskie więc trzeba zrobić adaptacje przepustnicy. Ale niestety jak tylko rozpocząłem nastawy podstawowe (kanał 001) przepustnica brzęczy non stop a Launch x431 nie kończy...
Dokładnie tak jak napisał kolega wyżej zawsze przy zanieczyszczonej sprzepustnicy wyskakuje ten błąd i auto nie równo chodzi na wolnych obrotach i skład spalin jest przekroczony. Musisz wyczyścić przepustnice następnie w 01silnik wejść w 04-nastawy podstawowe i wybrac blok 60, przepustnica złapie krańcowe pozycje i wszystko wróci do normy.
Ale kocopoły "tak adoptuje się przepustnicę",w tym silniku vag 01 silnik 04 nastawy podstawowe kanał098 i trwa adaptacj przepustnicy 4 sek, ściągać kleme -to pomaga w oplu 92r, a nie w passacie. A co do problemu stawiam na przepływomierz Pozdrawiam Artur
Joł sprawdź wskazania lambdy - powinna być blisko 1 zrób adaptacje przepustnicy sprawdź czy wtrysk się nie rusza nadmiernie - jest montowany na gumowej podstawce co się często psuje i zaciąga lewe powietrze wtedy obroty wolne falują ale raczej w górę czujnik tlenu jest pomocniczy nie powinien czynić takich objawów - auto przechodzi w tryb nastaw podstawowych...
dokładnie podaje ze kanał zabroniony i można wejść na 97 i 95 kanał tylko nie wiem do czego one służą? dodam jeszcze że problem polega na tym że występują diametralne skoki obrotów i problem ten nie występuje zawsze, notabene auto to było podłączane do oryginalnego VAG-a przy użyciu którego zostały wprowadzone nastawy podstawowe i dalej to samo.
Mam pytanie odnośnie adaptacji przepustnicy. Daje na pomiary 60 kanał pokazuje adap trwa ale nic sie nie dzieje przeskakuje na nastawy podstawowe 04 ale błąd. Na innej przepustnicy to samo. Na test przepustnicy V60 działa. Dlaczego nie idzie zrobić adaptacji ? temperatur silnika 90C
http://wiki.ross-tech.com/index.php/Spec... tam znajdziesz opis a na szarpanie poranne powinno pomóc porządne mycie przepustnicy i nastawy podstawowe
Witam, dzisiaj zabrałem się za czyszczenie przepustnicy w silniku auta VW BORA 2.0, oznaczenie AQY. Po czyszczeniu i złożeniu całości przystąpiłem do adaptacji przepustnicy, wykonując dodatkowo zerowanie nastaw podstawowych w sterowniku (01- Silnik 10-Adaptation , kanal 00 -> save ). Następnie adaptacja przepustnicy 01- silnik , 04- Nastawy podstawowe,...
według ElsaWin: 01087-Basic setting not completed Fault in basic setting i teraz dalej możliwe efekty przy tym kodzie: idling speed not within tolerances idling speed fluctuates następnie napisane co zrobić: 01-silnik 04-nastawy podstawowe 098-kanał zatwierdzić zespól przepustnicy wykona ruchy przepustnicy jak sobie złapie odpowiednią wartość porwierdzi...
Witam Ninja 2 adaptacje przepustnicy robi się w nastawach podstawowych bo wydaje mi się że próbowałeś w innym miejscu?
- widzi obroty wału - mogę zaślepić EGR - ale co on ma do braku iskry ? - po odpięciu cewek wywala błąd - po podpięciu nie - przy błędzie podstawowych nastawów przepustnicy jest zaznaczony stały - i nie da rady wykasować - czyli wg mnie tak jakby brak jakiegoś przejścia ?
Z wiązką wszystko ok, a przy przepustnicy majstrował jakiś pomysłowy Dobromir by samochód nie gasł naciągną linkę gazu i zablokował drutem. Czekam już na przyjście nowej przepustnicy w najbliższych dniach będzie wymiana i nastawy podstawowe. Mam jeszcze pytanie czy przez uszkodzoną przepustnice mogły zmienić się czasy wtrysków ?
Ma już ten program i zresetowałem przepustnice wprowadziłem nastawy podstawowe i trochę się poprawiło ale czasami jest ok a czasami jest tak jak było wcześnie i ssanie nie działa
Witam Auto gaśnie i falują obroty zrobiłem adaptacje przepustnicy ale dalej wyskakuje błąd: 01087 - Nie przeprowadzone nastawy podstawowe 27-00 - Niezrozumia³y sygna³ Kody gotowoœci: B/D Gdzie szukać??
Witam mam problem z przepustnicą po wymianie przepustnicy samochód chodzi bez zastrzeżeń ale wyskakuje błąd 1087 ( komputer sterujący silnika nastawy podstawowe ) powiem tak że stara przepustnica miała numer 030133064F a ta druga ma 030133064D różnią się tylko numerkiem końcowym ale samochód działa ok 100% różnicy niż na tamtej. Czy szukać innej przepustnicy...
Polo n6 1,0 Nie przeprowadzone nastawy podstawowe oraz regulacją biegu jałowego poza zakresem.. Nie mogę wykasować pierwszego błędu oraz nie zrobi mi adaptacji przepustnicy autelem ds808 ani vscan 3055itc . Obroty 480 po włączeniu świateł. dziwne jest to że po zdjęciu wężyka od podciśnienia w kolektorze 760 ,800 obrotów i chodzi równo
I myslisz kolego że jakims badziewnym carsoftem dokonasz nastaw podstawowych? HHT minimum.
Jak ster marelli to nastawy podstawowe grupa 001,start i po sprawie. Drugi błąd--- to trza podejrzeć w blokach pomiarowych jak oscyluje sonda na wolnych obrotach. Sprawdż także podciśnienia.
Chcę wykonać adaptację przepustnicy w Golf3 96r silnik AEE 1.6 i spotkałem się z różnymi opisami konkretnie chodzi o numer kanału: 01 – elektronika silnika 04 – nastawy podstawowe i teraz który kanał ? <001 czy 098> Może ktoś podpowie. Radek
Wiec zrób adaptację egr i po problemie. Sam się z tym pieprzyłem, wymieniałem MAP, szukałem nieszczelności i kupa. Zawsze trzeba robić adaptację EGR po: -wykasowaniu wartości wyuczonych (kanał 00) -wykonaniu nastaw podstawowych (001, 060, 098)
Poczytałem no i doczytałem, że błąd 00533 - Idle Speed Regulation między innymi odpowiada za lewe powietrze i/lub brak adaptacji przepustnicy po jej wcześniejszym odłączeniu (gdy wymieniałem cewkę zapłonową i kable do świec, odłączyłem przepustnicę). Tutaj PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNĄ LINKĄ GAZU (ale bez zaworu regulacji...
domniemam iz autor prubuje adaptować przepustnice z AKL-a do AGG i stad problemy (czytaj poprzednie posty autora) nie kupilem orginalana do mojego modelu gti z silnikiem AGG wchodze w bloki pomiarowe, w sekcje 001, nastepnie przelaczam na nastawy podstawowe i w ostatnim okienku gdzie jest kod binarny od przepustnicy mam same zera i nic sie nie zmienia...
witam ja się podepnę pod temat. błąd również 00282 v60 oraz 01087, dają się wykasować, jednak po wył. i wł. zapłonu ponownie się pokazują, obroty spadają i gaśnie silnik po puszczeniu nogi z gazu, czyszczenie przepustnicy raczej nic nie dało (nie wyjmowana z samochodu - czyszczony srodek), nie da się zrobić nastaw podstawowych. czy czeka mnie wymiana...
przychylam się do odpowiedzi Tomas666p i uran17. Po wyczyszczeniu przepustnicy należy zrobić nastawy (jesli masz masz swoj VAG to wybierz sterownik Simos), nastepnie regulacja gazu. Sprawdź na wszelki wypadek czy nie zaciąga lewego powietrza np. pęknieta osłona przepustncy lub osłona filtra. I jesli te podstawowe regulacje nie przyniosą rezultatu brałbym...
Dla potomnych.... adaptacja przepustnicy - na zgaszonym silniku wejść vag -comem w kod 01-silnik następnie 04-nastawy podstawowe potem kanał 098 lub 060 :przepustnica powinna wykonać kilka ruchów odczekać 10s i wyłącsz zapłon Info z http://obd2.pl/forum/viewtopic.php?t=527... - pozdrawiam
no konieczni kompa podłącz to dowiesz sie co jest grane ewentualnie zadac mu nastawy podstawowe!!!!!!!!!!!! Dodano po 44 no koniecznie kompa podłącz to dowiesz sie co jest grane ewentualnie zadać mu nastawy podstawowe!!!!!!!!!!!!
kasowanie wyuczonych wartości; - 01 silnik - 04 nastawy podstawowe - grupa 00 - idź/uruchom jak pojawi się informacja; wyuczone wartości zostały wykasowane, wyjdź z procedury i wyłącz zapłon na około 30 sekund... natomiast co do adaptacji przepustnicy to masz ładnie opisane na stronie ADAKO; https://www.vag-com.pl/index.php?mod=sit...
Witam Problem polega na tym, ze nie mogę zrobić adaptacji przepustnicy. Wchodzę w grupę 01 i nie mam zakładki nastawy podstawowe. Mam pełną wersje Vag 311 Może robię coś źle. Jak mam rozwiązać dany problem. Co oznacza błąd 516 dla mnie. Jak mam go rozumieć i gdzie szukać ewentualnie jego usunięcia. pozdrawiam
A jaki masz silnik? Wchodzisz w nastawy podstawowe i w zależności od kodu silnika wybierasz kanał (1/60/99 chyba) i czekasz na komunikat, że adaptacja się udała.
kolego tam się nic nie zmienia a same sie obroty nie mogły podnieść ,masz jakiś problem musisz odczytać pamieci sterownika silnika lub skrzyni ,albo wykonaj adaptacje skrzyni do sterownika silnika to jest adaptacja kick down Dodano po 2 sprubój w podstawowych nastawach kanał 60 to adaptacja przepustnicy a 61 kick down ,w sterowniku silnika o ile nie...
Dostępne funkcje min.: - Identyfikacja sterownika - Odczyt kodów błędów - Kasowanie kodów błędów - Bloki danych (live data) - Nastawy podstawowe - Adaptacje - Test elementów wykonawczych - Kodowanie modułów - Kasowanie inspekcji - Cofanie zacisków do wymiany klocków hamulcowych - Adaptacja przepustnicy - Dodawanie kluczy
Jest procedura. -Silnik ponad 80 st, brak błedów, na biegu jałowym. -nastawy podstawowe, kanał 001. Silnik podniesie obroty do 1400rpm ( nie zrobi tego jak są błędy przepustnicy lub jest za zimny) -wtedy ustawiać ( jest zablokowana funkcja dynamiczej regulacji KWZ)
Kanał 098, nastawy podstawowe. Polega to na przyuczeniu ECU co do wartości kąta wychylenia przepustnicy. Robi się to po odłączeniu zasilania, albo czyszczeniu zespołu przepustnicy. Urządzenia te same co do innych smochodów grupy VW. Jeśli na kanale 098, na pozycji 3 jest 0100, a na 4 pozycji 00, to znaczy, że adaptacja została pomyślnie zakończona....
W ksiażce serwisowej pisze, że po odłączeniu aku trzeba robić adaprację. Aby prawidłowo przeprowadzić procedurę adaptacji przepustnicy, muszą zostać spełnione następujące warunki: Brak błędów a pamięci sterownika silnika. Napięcie akumulatora przynajmniej 11.5 V Przepustnica w pozycji: "Bieg jałowy" (noga z gazu). Przepustnica czysta! Wyłączone...
01- silnik 04- nastawy podstawowe kanał 001 i 098 nie działa. Nie przeprowadza się adaptacja, więc czemu luzacko i bezsresowo?
Po kolei. 10 ( dopasowanie) kanał 00 gdy VAG zapyta czy skasować wyuczone wartości potwierdzić Q Wyświetli "wartości wyuczone zostały skasowane" Sterownik po tym nie ma żadnych "poburdań" pamięci adaptacyjnej. po tym 04 ( przejście do nastaw podstawowych) kanał 098 ( choroba, a może 001, albo 060 ?Zawsze to robię odruchowo) pokaże w 4 okienku "adaptacja...
Dzień dobry, Tryb awaryjny i ograniczenie obrotów może być spowodowany -> P0638 Regulacją elementu wykonawczego przepustnicy - usterka zakresu/działania może być przyczyną nieprzeprowadzonych podstawowych nastawów, nastawnika biegu jałowego/silnik przepustnicy lub czujnika pedału przyspieszenia. -> P1125 Elementem wykonawczym klapy zasysanego powietrza...
Tak,trzeba robic nastawy podstawowe. Tylko Tech2 Zdaje się reset charakterystyki obr.biegu jałowego,ale moge się mylić,nie czytam dokładnie komunikatów na ekranie.
W końcu i jej się kąpiel należy...A wczoraj był PIĄTEK! Obroty falowały między 1000rpm a 1500. Smalcem czarnym zawalona była aż grubo i się nie domykała na pewno.Jak zawsze w takiej sytuacji zrobiłem tak jak trzeba ale byka wywala że nie zrobione nastawy podstawowe. Kilkakrotnie próbowałem i nic. Podstawie w poniedziałek inną i zobaczymy.
Ustaw sobie sam. VAG, nastawy podstawowe, kanał 001 i czekasz aż sobie podniesie obroty do ~1300 i wtedy ustawiasz na lampę 6°. Po tym można pomyśleć o adaptacji przepustnicy jeszcze raz.
No to na dzień dobry wymiana harmonijki od dolotu. To bardzo istotna rzecz. Mało istotne byłoby gdybyś miał dziurę przed filtrem powietrza ale jeśli jest chociażby mała dziurka pomiędzy obudową filtra powietrza a przepustnicą to niestety nie będzie dobrze. Jeśli chodzi o login o którym piszesz to niestety nie mam pojęcia o czym piszesz. U siebie robię...
Witam, Problem, ktory byl juz przedstawiany wielokrotnie, przeczytalem mase watkow, ale nadal chyba nie ma sprawdzonego rozwiazania problemu. Moj problem przedstawia sie nastepujaco: - od czasu do czasu delikatnie falowaly mi obroty silnika na biegu jałowym, - z tego powodu wykonalem czyszczenie przepustnicy, zostala wymontowana, klemy akumulatora nie...
TO TEST CAŁEGO UKŁADU ODPOWIEDZIALNEGO ZA SPALANIE OBD ŁĄCZNIE Z KATALIZATOREM I NIE MUSISZ SIE ZASTANAWIAC CZY SADA MA WYKRESY OK CZY NIE JEST PO PROSTU TEST I WYNIKI ALBO OK ALBO N OK Dodano po 6 OK WYKASOWAC BLEDY ZE STEROWNIKA SILNIKA . 1 ZAPŁON WLACZONY WCHODZISZ W SILNIK PODSTAWOWE NASTAWY I KANAL 60 .ADAPTACJA PRZEPUSTNICY JAK PISZE ADAPT OK...
Panowie wyczyscie sobie korpus przepustnicy i problem potencjometru przepustnicy macie z głowy (standardowy problem przepustnica sie z biegiem czasu zanieczyszca i nie domyka sie do konca stad otwarcie powyżej nastawów podstawowych).
już czytałem na ros-tech jak zrobić adaptację. nie tylko tam czytałem. wszędzie jest to samo i nie ma opisanej takiej sytuacji jak ja mam. przecież pisze po kolei co robiłem. a przepustnicę czyściłem przed adaptacją. mam sterownik Marelli (zrzut). daje jeszcze zrzut Vag co mam w grupie 001. i moje pytania: 1. czy adaptacja w moim przypadku sie robi...
Źle przeprowadzona procedura czyszczenia-po co się zabierałeś za to bez doświadczenia?. Nie zrobisz tam nastaw podstawowych,jest to wada sterownika.Teraz musisz czekać,aż się przepustnica nieco przybrudzi,lub grzebać w TMS sterownika. Jest taki czeski programik co to przywraca do porządku. 5 minut roboty i po kłopocie.
witam zapalily mi się kontrolki check engine, ESP,EPC. Auto wchodzi w tryb awaryjny ,max.2000 obr. Po podlaczeniu do komputera pokazuje takie bledy: ABS: 01314 Komputer sterujący silnika, utrzymanie predkosci- uszkodzenie Silnik: 17439- P1031 czujnik ustawienia przelacznika dlugosci kolektora ssącego-specyfikacja nie zachowana N 316 17887- P1479-uklad...
Wiem że wątek juz kilka razy przewijał się przez forum, ale opisze swój problem. Felicja bardzo często gasła np w momencie dojeżdżania do świateł (jak nie gasła to obrotu spadały do takiej wartości że zapalały się kontrolki ale jeszcze był w stanie "odbic" i otrzymać). Wyczyściłem przepustnice (była dość mocna zabrudzona). Po założeniu było to czego...
Czy ktoś wie jak adaptować przepustnice w Golfie 1.4 z 97. Mam bląd 01087 nie przeprowadzono podstawowej nastawy 35-00. Jak to cholerstwo można zrobić bo skaczą mi obroty od 1200 do 1800 az szlat mnie na światłach bierze a inni patrzą jak na waryjata.Jednostka sterująca MARELLI 1AV 2080
Witam mam taki problem a mianowicie, wymieniłem przepustnice i dalej ten sam błąd: 00282 - Throttle Position Actuator (V60) 44-00 - Short Circuit. Nie wiem co jest grane wiązkę przepatrzyłem wydaje się w porządku. sprawdzałem ją miernikiem pokazuje napięcie normalnie. Czyli wiązka odpada. Przepustnicę kupiłem używaną, może być też walnięta, nie wykluczam...
kolegoWojtula11,przez trzy lata pracowalem w aso skoda i trafialem na rozne przypadki z simosem,i jak to jest w aso po za vag i vas nie masz do dyspozycji innych urzadzen diagnostycznych i zapewniam cie za ich pomoca bez problemu wprowadzisz nastawy podstawowe..nie spieram sie ze czasami nowy nastawnik nie przyjmuje nastw,ale i na to jest sposob,wystarczy...
Witam wszystkich forumowiczów,zwracam się do was z prośbą o pomoc. Mam problem z adaptacją przepustnicy w Vw Polo 1,6 75km (sterownik Marelli), którą chciałem zaadoptować w programie vag-com wersja: 311.2. Polówka nie trzymała obrotów, przygasała, więc postanowiłem wyczyścić przepustnice (była strasznie zasyfiona). Obroty podniosły się, auto nie gaśnie,...
Na tym forum to każdy bedzie chyba udzielał rad co się mają jak pięść do nosa. Co w wam w polonezie 1,4 MPI z silnikiem K 16 da czyszczenie silnika krokowego jak nie ma prawa sie zasyfic bo przepustnicą porusza za pomocą układu dźwigni? Słuchaj-ściągniesz korpus przepustnicy i wyczyścisz krawędz przepustnicy i kanał regulacyjny powietrza biegu jałowego(ten...
Moim zdaniem trzeba ustalic skąd te ubytki oleju! Jeżeli wcześniej ich nie było a po "remoncie" są to chyba swiadczy o NIEPRAWIDŁOWYM złożeniu - a jak nie ma wycieków to "wyrok" i ponowne sprawdzenie głowicy - jeżeli zawór się zatarł to trzeba było również wymienić prowadnice zaworu - jak nie była wymieniona to może byćprzyczyną brania oleju. Jak bierze...
Dopasowanie przepustnicy robi prawidłowo, może nie 10 s., ale 6s i pojawia sie komunikat: adaptacja ok, ale w tryb regulaccji zapłonu nie wchodzi. Błędów nie ma. Na drugiej przepustnicy ale z inną literką i tymi samymi cyframi (ma na końcu F oryginalna ma na końcu D) kodowanie też trwa 6s, ale w pamięci zostaje błąd : nastawy podstawowe nie zostały...
VW Polo 1.4 16V 2002r 74ps. Był odpinany ECU, teraz silnik nie odpala rozrusznik kręci. W immobilizerze błędów nie ma. Wyświetla się błąd EPC oraz błąd silnika. Sterownik silnika wyrzuca błąd 17812-system recyrkulacji spalin, nie wprowadzono nastaw podstawowych. Adaptacja EGR i systemu EGR zakańcza się niepowodzeniem Autocomem. Próbowałem robić też...
witam na początek powinieneś zaadoptować przepustnicę [04 nastawy podstawowe 001podgrupa ] dalej samo wróci donormy
pierw 01 pozniej 10 i tam 000,a pozniej 04 nastawy podstawowe i tam 060
(at)grala1 , dzięki za odpowiedź. Niestety mam Windowsa 7 i nie chodzi mi VAG-COM, nie mogę go uruchomić. Muszę wykombinować komputer z Win XP albo 98, tam podobno chodzi bezproblemowo. kanał 60 lub 98 na niepracującym silniku, przełączasz na nastawy podstawowe, czekasz jakąś minutę i przełączasz na bloki pomiarowe, ok i zrobione. Czy to jest przedstawiona...
Czyściłem i nadal to samo, przechodzi adaptację (ADAPT OK) ale nic sie nie poprawia. A kwesti jak zrobic adaptację: W niektórych "mniejszych" silnikach (1.0-1.4 ccm np. VW Lupo, Polo...) przed właściwą procedurą adaptacji przepustnicy, należy wykasować wcześniej wyuczone wartości zapisane w sterowniku silnika. Robi się to zapisując wartość "0" na "zerowym"...
W felicji jest gruby temat z przepustnicą nie jest tak jak w innych autach że się czyści i adaptuje, są 2 sposoby adaptacji przepustnicy, pierwszy to wyczyścić i przejechać 100km sama sie zaadaptować powinna lub drugi sposób w sterowniku silnika zrobić reset wartości adaptacyjnych i przywrócenie podstawowych nastawów.
Po wymianie i umyciu przepustnicy wywala mi błąd 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings. Przepustnica stara została uszkodzona mechanicznie przez jakiegos "fachowca" Więc zakupiłem używkę zrobiłem jak wyżej napisałem i wrzuciłem do auta. Po wejsciu w nastawy podstawowe i kanał 98 nie startuje adaptacja! A po przejściu w...
1-RESET WARTOŚCI WYUCZONYCH Upewnij się że:1- Stare wartości wyuczone usunięte z ECU silnika 2-Napięcie akumulatora jest większe niż 11.5V 3-Brak kodów usterek w ECU silnika 4-Tęperatura silnika od 5 do 115 stopni C 5-Przepustnica w pozycji biegu jałowego 6-Zaplon włączony. ,silnik nie pracuje Procedura : 1-Zapłon włączony. ,silnik nie pracuje 2-Wybur...
wymyj przepustnice i zrób nastawy podstawowe za pomocą komputera pozdro
witam moim zdaniem trzeba wymyć przepustnice i przeprowadzić nastawy podstawowe za pomocą vaga podaj typ silnika i rok pozdro
10->kanał 00 to nie procedura adaptacji a wykasowania wyuczonych wartości. To cytat z instrukcji VCDS Aby prawidłowo przeprowadzić procedurę adaptacji przepustnicy, muszą zostać spełnione następujące warunki: ► Brak błędów a pamięci sterownika silnika. ► Napięcie akumulatora przynajmniej 11.5 V ► Przepustnica w pozycji: "Bieg jałowy"...
Ale jaki błąd? Nie przeprowadzone nastawy podstawowe, błąd nastawnika V60?
Jutro jak tylko bede mieć komputer podłącze i podam wam wszystkie informacje ale dla uściślenia EVAP i serwo nie dają lewego powietrza, no mimo wszystko dam znac. Ta różnica w ciśnieniu na cylindrach podobno nie jest zła i nie powinno sie nic dziać. Kilku mechanikow ktorych pytalem mowili ze poniżej 10 dopiro zaczynaja sie problemy a auta z taką roznica...
Jeśli chodzi o te błędy to jest to raczej przepustnica. Proponuję zrobić nastawy podstawowe gdyż podczas exploatacji mogły się zmienić lekko wartości rezystancji. Pozdrawiam
odczytaj kody błędów,to dużo nam powie:idea: wymyj przepustnicę i zrób nastawy podstawowe. sprawdz szczelność w układzie dolotowym.
Witam mam problem z Polo Classic dzis wyczysciłem przepustnice dokładnie wymyłem.Zrobiłem adaptacje i teraz na vagu mi pokazuje błędy 537 Regulacja z sondą Lambda 561 Regulacja składu mieszanki 533 Regulacja obrotów biegu jałowego 1087 Nie przeprowadzono procedury nastaw podstawowych Jak to wszystko dorególowac?Zmieniłem też sonde i zrobiłem nastawy...
nastawy podstawowe nastawy przepustnicy nastawy podstawowe klimatronika
firefox android android radio dedykowane izopropanol etanol
lokalizacja rozdzielnicy zasilacz buforowy
Mercedes A170 nie odpala, mimo działających zegarów KP10 JFET Circuit Configurations and Applications