Zciagnij sobie Motordiag Autocomsoft Simos Manager zrob nim reset ECU tzn zrob wg instrukcji co kaze ,a potem Vag i nastawy przepustnicy i powinno byc ok.
Witam Proponuje wymiane kopułki i palca skoro są powypalane i świec napewno nie zaszkodzi pozatym w tych autach powinno sie robić nastawy przepustnicy po jej czyszczeniu lub zdjeciu klemy Pozdrawiam
Zobacz w blokach pomiarowych czujnik temperatury. Nastawy przepustnicy tez warto zrobic. Przeplywka tez moze byc przyczyna. Jak zacznie wchodzic na obroty to odepnij przeplywke i zobacz czy spadnie z obrotow.
Hej Mam podobny problem z przepustnicą, z tym że po pierwszym wpisaniu nastaw podstawowych silnik chodził ok, niestety po 2 tygodniach zawył - i "łapie' jakieś 1800 obrotów, po przegazowaniu schodzi na ~1000 rpm. Co to może oznaczać? - próbowałem wpisywać nastawy podst. jeszce raz, ale z mizernym skutkiem. Czy to znaczy że powinienem się czuć uboższy...
sproboj w kanale 001 060 Ale wpierw zrób test elementów wykonawczych->test nastawnika przepustnicy.Jeżeli podczas tego testu z okolicy przepustnicy usłyszysz tylko króciutkie "miaukniecie" (zrobi tylko lekki ruch ) to nastawy się nie udadzą
Poszukaj na www.obd2.pl
Przepraszam zę tak długo bez odpowiedzi w temacie... Czyszczenie i nastawy przepustnicy u mnie załatwiły temat.
Jeżeli sterownik silnika ma zapisane błędy to adaptacja jest niemożliwa-najpierw skasuj błędy i wyuczone nastawy przepustnicy
witam na biegu jałowym między pinami 5 i 7 - 1,2 do 1,9 kohm na maksie 700 do 1100 ohm zestyk biegu jałowego między 7 a 3. problemy były wcześniej czy stało się to po myciu ??? pozdrawiam
Sterownik ma wyuczone jakieś tam wartości nastaw dla biegu jałowego, zeskrobałeś brud i nastawy już nie pasują, dlatego kolebie nim na wolnych obrotach. Ten silniczek krokowy otwiera tzw. bypass w przepustnicy i reguluje obroty biegu jałowego. Tej śrubki od przepustnicy nie ruszaj, jest do ustawienia wstępnego. Sam sterownik silnika nie może regulować...
To jeżeli brak mocy może być spowodowany złymi nastawami przepustnicy to proszę mi powiedzieć czy takim sprzętem jak vag-com 208.1 i kablem OBD K+L line da się zrobić nastawy przepustnicy?? Bo mi sie wydawało że nastawy zostały wprowadzone.
Jak zostaje błąd z nastaw przepustnicy to bym obstawił przepustnicę.Czy przy nastawach zmienia się wskazanie styku biegu jałowego?
witam czy ktoś może robił nastawy początkowe przepustnicy przy użyciu VAG-a 4.9, w takim Audi.
Zrób nastawy przepustnicy i pojeździj 2 dni tylko na benzynie i po dejrzewam że problem minie
Sonde to ty musisz ale wymienić bo tego nie wolno lutować. A w temacie to sterownik zgubił ci nastawy przepustnicy,stad problem. Potrzebna adaptacja.
Tak, czysto tam jest, nastawy przepustnicy skasowane (CDIF/2) i po skasowaniu 2 x 5 km do 3 000 obrotow. Bez zmian niestety.
robiłeś nastawy przepustnicy?
zrob nastawy przepustnicy i wyczysc ja :)
ja w tym silniku nigdy po nastawach przepustnicy nie mialem problemow,warunek to tak jak elektrit podal 10-00
Przepustnica na rysunku nr8 , nie za bardzo wiem o co chodzi z tym "trudno dostępna " , tam nie ma żadnych problemów żeby ją zdemontować ,,, https://obrazki.elektroda.pl/5637120800_... Dodano po 3 No i po czyszczeniu warto zresetować nastawy przepustnicy np . poprzez MDI ..
Ojojojo, i sądzisz, że to problem z nastawami przepustnicy?
Również mogły się posypać nastawy przepustnicy, lub immo się sypło . Kontrolka immo się świeci? Jak wyżej wspomniano, dobrze by było zczytać błędy z ecu silnika i immobilizera.
Jest tam czujnik położenia pedału gazu? Może z nim coś nie tak ? Nastawy przepustnicy był robione?
Nastawy przepustnicy w 1,4TDI ?? Przeciez to jest klapa gaszenia a nie przepustnica jak w benzynie ;)
U mnie nie ma żadnego błędu nie pokazuje ale tuż poruszeniu tak jakby na moment zacina się przepustnica nie reaguje na gaz i znika ustawienia w 3 kolumnie nastawy potem wszystko dziala normalnie dopóki nie odpale go znowu i to samo ale w kolumnie 3 nadal brak kroków nastawy przepustnicy podgiecie pinow mam rozumieć ze słaby jest kontakt w tej kostce?...
Po czyszczeniu przepustnicy należy przeprowadzić adaptacje przy pomocy Vag-a,należy wyzerowac zapamiętane przez ECU nastawy przepustnicy i "nauczyć"ją obrotów biegu jalowego.
Trza zrobic Vagiem nastawy podstawowe przepustnicy.
Pisze ,że gumiak sprawdzony. Nie ruszałeś "śrubki" nastawy przepustnicy - nie klapy spiętrzającej? Jak regulowałeś położenie klapy spiętrzającej , imbusem?
VW polo 96 r. silnik AEX - auto nie odpala. W Vag'u wyskakuje blad 17978 (P1570) jak moge odblokowac ten sterownik. Prosze o przypomnienie jak wagiem sie robi nastawy przepustnicy (w ktorym bloku jaka wartosc).
Podepnij pod Vaga sprawdż blędyi zrób nastawy podstawowe przepustnicy.
Tam silnika krokowego nie ma , jest tylko silniczek nastawy przepustnicy na biegu jałowym. Z oscyloskopem , fajna sprawa , będziesz widział rzeczywiste działanie sondy. W kolektorze po lewej stronie to czujnik ciśnienia i temp. powietrza. Myślę , że wskazania sondy są prawidłowe , prawie książkowe. Upieram się przy diagnostyce komputerowej.
Przepustnicę wyczyściłem, ale problem pozostał, jak się robi te nastawy przepustnicy? I jeszcze przy okazji czy jest sposób na zczytanie pinu kluczyka coby go dorobić i nie płacić 300zł za tą usługę?
Rozumiem ,że lambda 2 jest za katalizatorem , jeżeli tak to katalizator do utylizacji. Pierwsza lambda (na niebiesko) na jakich obrotach? , jakie nastawy przepustnicy? bez obciążenia? Mam nadzieje ,że zrzuty są na etylinie!
w nowszych 1.4 mpi są 2 sondy,najpierw umyj i zrob nastawy podstawowe przepustnicy
Seat Ibiza 3 przekładka z 1.2 AZQ na 1.4 BBZ Mam problem z przepustnicą, nie zapamiętuje ustawień, za każdym razem robi nastawy przepustnicy. Myślę, że to wina zasilania modułu (magneti 036906034DG). Jest ktoś, kto mógłby mi wysłać piny zasilające moduł? Pozdrawiam
Moim zdaniem , jeżeli samochód traci nastawy przepustnicy , to pewnie traci także innne informacje . Czy sterownik pamięta błędy elektryczne sporadyczne z przeszłości ? Trzeba zasymulować jakiś błąd sporadyczny i kilka razy zrobić próbę rozruchu . Póżniej powinniśmy sprawdzić co jest w pamięci błędów ? Czy wiesz jak zachowuje się przepustnica w stanie...
a spróbuj zrobić nowe nastawy adaptacyjne przepustnicy.
To impulsówka , daj taką jak pisałem , czy za diodą zmienia się napięcie proporcjonalnie do nastawy przepustnicy /TPS/? Odwrotne jej podpięcie "dodaje" napięcie z centralki / a nie powinno tam go być/ i stąd te obroty.
Czysciles w tym autku kiedykolwiek przepustnice?Jesli nie to trza to zrobic ,a potem wgrac nastawy przepustnicy bo moga weszac sie obroty lub.Inna opcja to przecierpiec to wieszanie (bo moze ustac po 500km lub 2000km)hamujac silnikiem.
P0252 - Wirnik / krzywka pompy wtryskowej A - sygnał poza zakresem 2-p0638 aktuator przepustnicy -sygnał poza zakresem (niewłasciwe nastawy podstawowe )
U mnie podobnie, tylko, że na gorącym silniku. Potrafi sobie zgasnąć (LPG/PB). Na zimnym ładnie wszystko trzyma. Wymieniłem dzisiaj czujnik temperatury, ale silnik gorący więc nie zrobię nastaw przepustnicy. Zobaczymy jutro. Konfiguracja auta taka sama. 1.6 MPI 99' + gaz
z jakiego EVAP-a? bo nie rozumien.byłem u elektryka i on to robił. opisze wszystko tak jak było- była przeprowadzana adaptacja i auto dobrze chodziło zadnych falowań obrotów, pojechałem do pracy na 8 h i jak go paliłem to znów sie zawieszały. za wielce nie myslałem i znow do mechanika pojechałem to on mi powiedział ze sterownik gubi nastawy przepustnicy...
Najpierw program kasuje bledy ,a potem robi nastawy poczatkowe przepustnicy po czyszczeniu
Witam Mam samochod ktory po rozladowaniu sie akumlatora stracil gaz po odpaleniu wchodzi na 3 tys i ani nie przyjmuje gazu ani nie schodza obroty . Tak od kilku dni komputer pokazuje uszkodzona przepustnica dalem taka sama z samochodzu ktory jezdzi normalnie to samo bez zmian . Pytanie czy mogl sie rozkodowac sterownik i stracil nastawy przepustnicy...
A u mnie było tak (choć mam citroena- ale też monotronic Bosh) Silnik szarpał podczas jazdy zostawał na kosmicznie dużych obrotach albo pływał po całym zakresie obrotów. Przyczyną był wyjedzony plastikowy tryb w silniczku krokowym (regulatorze nastawy przepustnicy) silniczek dawał radę wysunąć trzpień ale już nie chował, choć elektrycznie był sprawny...
17962 P1554 462A Zespół przepustnicy - nastawy podstawowe > wykonaj adaptację\ 17989 P1581 4645 Zespół przepustnicy - ustawienia podstawowe > wykonać adaptację 18057 P1649 4689 CAN data bus, ABS - brak sygnału > moduł ABS, przewody, dopasowanie rezystora w ECM. tak jak kolega powiedział, a tu masz dokładnie opis
Trzeba zrobić nastawy podstawowe examinerem,ale podobnie działającym diabłem
Zobacz czy nie jest naciągnięta linka, jak nie widzi położenia krańcowego to nastaw nie zrobi.
01-silnik kasowanie błędów 04-nastawy podstawowe 098-kanał poczekać aż sterownik wykona nastawy 06-zakończenie ps.nastawy wykonujemy przy temp.powyżej 80*C pozdro
przeczytalem prawie cale forum o problemach z przepustnica moj przypadek jest identyczny w Seacie Arosa po czyszczeniu przepustnicy obroty zaczely falowac w zakresie 2000-2400. - Robilem wiele razy adaptacje roznymi urzadeniami- bez skutku, - sprawdzono szczelnosc ukladu dolotowego-szczelny w 100% - ustawiono zaplon - auto zaczelo znacznie lepiej jezdzic...
Właśnie nie można pozbyć się błędów . Rwchode w adaptacje grupa 0 kasuje wszystkie wartości wyuczone ,wtedy pojawia się błąd brak nastaw przepustnicy i EGR . Wchodzę w nastawy grupa 60 przepustnica się adaptuje błąd znika , następnie wchodze w grupę 74 , adaptacja staruje ale w 4 kolumnie pojawia się komunikat " błąd " ( w czasie adaptacji zawór pyka...
sprawdz czujnik temperatury bo jak jest uszkodzony to nastaw podstawowych przepustnicy nie wprowadzisz.wymień go podłacz pod vaga zrób adaptacje i bedzie ok. jeśli nie masz czym tego zrobić to daj sobie spokój
Przed robieniem nastaw podstawowych przepustnicy kasowałeś wartości wyuczone? I jeszcze wartości pomiaru grupa 14 -wypadające zapłony ilość sumaryczna, gr 15 1,2,3 cyl ,gr 16 cyl 4, co tam widac?
przychylam się do odpowiedzi Tomas666p i uran17. Po wyczyszczeniu przepustnicy należy zrobić nastawy (jesli masz masz swoj VAG to wybierz sterownik Simos), nastepnie regulacja gazu. Sprawdź na wszelki wypadek czy nie zaciąga lewego powietrza np. pęknieta osłona przepustncy lub osłona filtra. I jesli te podstawowe regulacje nie przyniosą rezultatu brałbym...
Witam wszystkich . Dziękuje za wszystkie podpowiedzi . W serwisie udało sie zrobić lub wykonać przypisanie nowych nastawów przepustnicy. Nie było łatwo mieli problem z tym zadaniem . Lecz po trzech godzinach zmagań z procesem adaptacji , z aktualizowali soft odnośnie nastawów w sterowniku a reszta przebiegła automatycznie . Pierwszą odpowiedź co usłyszałem...
reset ECU (usunąć na 10 sek bezpiecznik 7,5A opisany jako BACK UP w skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika. )odpalić silnik i pozwolić mu się rozgrzać do pierwszego włączenia wentylatora chłodnicy. Podczas tej procedury ECU dobierze odpowiednie nastawy dla przepustnicy . nie dodawać gazu !!
kompresje sprawdziłeś? nie wiem dokładnie jak w twoim silniku ale nastawy podstawowe przepustnicy zrobiłeś po wyczyszczeniu? świece w jakim stanie? no i dawki wtrysków sprawdzić, bo może któryś przelewa.
Wymontuj przepustnice wyczyscic gardziel oraz plyte przepustnicy przemyj benzyna ekstrakcyjna wprowadzic kod 98(nastawy podstawowe)
sprawdz czujnik temperatury czy z rana wskazuje dobrze podlacz pod kaputer rano i bedziesz widzial . trzeba tez umyc przepustnice i zrobic nastawy poczatkowe przepustnicy . Mistrzuniu, sądzisz że po 3-ech latach, Twoja odpowiedź coś pomoże?
C04 10 098 silnik musi mieć ponad 75°C sorry wielki błąd!!! ma być tak: 01 10 00 (kasowanie) potem 01 04 098 (wprowadzanie nastaw podstawowych) silnik zagrzany ponad 86°
Jak nie krecileś śrubkami od nastawu przepustnicy to nie ma zadnej przeszkody.
Polecam zakupić orginalne jednoelektrodowe a co do czyszczenia przepustnicy to nie zaszkodzi tylko puźniej po czyszczeniu trzeba wpisać od nowa nastawy podstawowe przepustnicy VAGIEM Możesz mieśteż uszkodzony czujnik tęperatury ale to trzba sprawdzić vagiem Co do większego spalania to od tych świec.Po wymianie na 70% pomagało
wypada oprocz błedow podejrzec jakie napiecie widzi ecu z tps mozliwe ze ktos bawił sie srubka nastaw podstawowych przepustnicy lub po prostu zawor powietrza dodatkowego nadaje sie na złom
Jakie jest napięcie sygnału , na wolnych , na potencjometrze przepustnicy? Nastawy servisowe na przepływce , to 0,7 V? czy wyższe?
Witam Kolegów. Wymienili mi reduktor, podobno miał mieć uszkodzoną membranę i niby że dokonano ustawień w sterowniku. Koszt 400zł ale efektu poprawy żadnego.:cry: Więc po kilku dniach znów moja wizyta w warsztacie i od auta nie odchodziłem na krok patrzyłem mechanikowi na ręce, pewno był wkurzony. Naprawa ograniczyła sie tylko do resetu sterownika i...
a wgrywałes nowe nastawy po wyczyszczeniu tej przepustnicy??? bo jak nie to normalne że obroty będą inne niż przed czyszczeniem.
- widzi obroty wału - mogę zaślepić EGR - ale co on ma do braku iskry ? - po odpięciu cewek wywala błąd - po podpięciu nie - przy błędzie podstawowych nastawów przepustnicy jest zaznaczony stały - i nie da rady wykasować - czyli wg mnie tak jakby brak jakiegoś przejścia ?
Nie czujnik położenia przepustnicy a samą przepustnicę z nagaru który się osadza na sciankach. Później robi się nastawy podstawowe.
przed adaptacją przepustnicy usuwałeś wyuczone nastawy?
Silnik ALM ma sterownik Marelli Robisz tak 01 - Silnik > Bloki pomiarowe - 08 Wybierz grupę "001" > Idź! > Przełącz na Nastawy - 04 System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym ponownie przełączyć na > Bloki pomiarowe - 08
Można regulować przepustnicą i będzie zmieniał (regulował) się przepływ powietrza - silnikowi nic sie nie stanie, jeśli minimalny przepływ pozostanie na chłodzenie silnika, nie jest to ścieżka szeroko propagowa, ale da się tak zrobić. Moc pobierana przez silnik mniej więcej liniowo zależy od przepływu powietrza (w m3/h)- więc taki silnik z przydławioną...
Zapomniano, że w niektorych silnikach trzeba zrobić nastawy podstawowe po czyszczeniu przepustnicy a to bez przynajmniej fejsa nie da się zrobić
Witam Sprawdź czy tak samo samochód zachowuje się na benzynie chociaż wydaje mi się że to problem właśnie pracy na benzynie gdyż ,odpalasz go i pracuje przez pewien moment właśnie na tym paliwie,ja bym sprawdził pierw nastawy przepustnicy wprowadził je u kogoś kto ma interfejs do VAG-a lub niestety w stacji Skody, sprawdziłbym też czujnik temperatury...
W tym silniku nie ma, nie było i nie będzie silniczka krokowego, więc nie wiem o tam wymieniałeś. Pewnie nastawnik przepustnicy, przez każdego lamera nazywany "krokowcem". To nie to samo. Mniejsza z tym. Po wymianie nastawnika przepustnicy zawsze trzeba dokonac resetu nastaw bloku uczącego IAC, a następnie wyregulować prędkość jałową. Potrzebny zatem...
Witam, Dostałem na warsztat felicie, ciekawy przypadek od razu powiem :) Objawy: Auto pracując na wolnych na sek traci zycie po chwili obr wracaja do normy, taka szybka i krotka przerwa w pracy silnika, Co zostało zrobione: - zmierzone cis spr od 10 do 11 wszedzie -wyczyszczona przepustnica - wykasowany eprom w ecu od nastaw przepustnicy - podstawiony...
Witam Potrzebuje kod dostępu do silnika w programie VCDS. Samochód to Volkswagen Sharan 2.8 VR6 AAA 174km 1996. Potrzebuje zrobić adaptacje przepustnicy, gdyż wolne obroty są różne raz jest to około 760 a raz około 950. Do tego wyświetla mi się błąd 01165 - Jednostka sterująca przepustnicy(J388)/ błąd w nastawach podstawowych - sporadyczny Przepustnica...
Spotkałem się z pierwszym błędem ale wtedy auto poprostu gasło Nie mogąc sobię poradzić oddałem do ASO a oni powiedzieli że to wszystko wina nastawów przepustnicy ( ale przy EGR-rze ) także grzebali. Wydaje mi się że to właśnie wina nastawów tym bardziej że robiłeś test EGR-u . Napewno nie jest to wina czujnika ciśnienia w klolektorze ( 3 wrzuciłem...
Czy po wymianie przepustnicy było zerowanie nastaw?
No tak, ale czy wystarczy tu znajomość tematu (teorii) plus praktyka, czy jest do tego potrzebne jakieś oprzyrządowanie ew. parametry nastaw ?.
W trakcie ustalania przyczyn falujących obrotów przy schodzeniu z wysokich okazało się, że ponosi za to winę całkowicie zamknięta przepustnica. (układ wtrysku RENIX MPI). Po wyregulowaniu szczeliny usterka ustąpiła, lecz pojawiły się inne niedomagania. Silnik dławi się zaraz po uruchomieniu. Przesadziłem z tą szczeliną. Wiem jak precyzyjnie należy ustawiać...
widocznie kabelek nie ugnił do końca a jak tam nastawy?? załapał???
Masz silnik 1,0 czy 1,05 a najlepiej napisz kod silnika bo jak masz 1,0 to czyszczenie przepustnicy i nastawy podstawowe.
Kolego często zanieczyszcza się dziura w podstawie przepustnicy tam gdzie przewód z EGR dochodzi. Wyciągnij przepustnice. Zdejmij przewody z EGR, odkręć podstawę. Zerknij na 90% jest tam syf. Ja to czyściłem wiertłem 10mm. Po tym wszystkim poskładaj i pokasuj błędy. Powinno by ok. Na styku gorących spalin z zimnym powietrzem z przepustnicy zawsze się...
Normalnie. Silnik nagrzany ponad 80st,napiecie aku ponad 13,5V,jak mniej podłączyć prostownik Slowo adresowe 01 nastepnie 02 (Q) ----------05 (Q) ----------04 (Q) i wybrać kanał 098,patrzeć na ostatnie okienko co pokazuje (powinno adpt OK) Ale to taki system że nastawy przeważnie niewchodzą Czasami się udaje 10->00 po zapytaniu czy wymazać powtwierdzić...
Jeżeli jest felicia 1,3 mpi to czyscenie przepustnicy musi być połączone z kasowaniem nastaw wyuczonych przez sterownik. Są takie oporne egzemplarze , które nie reagują na adaptację przepustnicy za pomocą vaga. Jedynie istnieje takui program napisany przez czechów, który kasuje nastawy. Co się tyczy błędów 1249 , 1250 to są one normalne przy jeżdzie...
po umyciu zespołu przepustnicy trzeba zrobić nastawy podstawowe i niekoniecznie w ASO. podaj oznaczenie silnika.można to zrobić vagcomem i fejsem K line pozdro:idea:
Witam , mam nastepujący problem po 1) nie moge sie podpiać pod komputer VAG-COM , VWTOOL itd. zwierałem linie K i L tez nic nie daje mam 2 wtyczki pod regulacją temperatury. 2)staram się podłaczyć by zrobic adaptacje nastaw przepustnicy ponieważ mam obroty około 1000 a 1100 powiem że na początku uszkodzony był czujnik temp. bo na zagrzanym silniku pokazywał...
na początek kodowanie sterownika: Source:de.openobd.org/ vw/golf_1h.ht ============================= Simos - ADY/AFT/AKS 00000 – Schaltgetriebe 00001 - autom. Getriebe 00002 - Syncro Steuergerät Grundeinstellung Simos - ADY/AFT/AGG/AKS Messwertgruppe 001 (-> Drosselklappenadaption) Steuergerät Login STG 01 (Motorelektronik) auswählen STG Login...
Witam Tą śrubą regulacyjną na dźwigni przepustnicy nie dokonuje się żadnych manewrów, jest ona ustawiona fabrycznie. Aby to uniemożliwić użytkownikowi częstokroć ona ma: -gwint pokryty środkiem uniemożliwiającym obrót; bądź też: -gniazdo w łbie służące do użycia narzędzia o takim kształcie, że celowe jest użycie odpowiedniego narzędzia i dodatkowo założoną...
Witam i dziękuję za zainteresowanie. Przelutowana została pamięć 95080, auto zapaliło na nowym komputerze, jednak niestety powtarzają się błędy ze starego komputera czyli potencjometr nastawnika przepustnicy, brak nastawów podstawowych przepustnicy. A zanim przelutowałem tą pamięć nie było żadnych błędów na nowym komputerze (oprócz błędu immo) i wykonywał...
Zapewne winien czujnik temperatury (a w zasadzie jeden z czujników-jest podwójny jeden daje wskazania temperatury na zegary,drugi do ECU)trzeba sprawdzic w blokach pomiarowych-nie zawsze wyrzuca błąd.Adaptscja przepustnicy jest na kanale 098 ,zeby to zrobic poprawnie należy skasować wyuczone nastawy oraz w ECU nie moze byc zapisany żaden błąd.Νastępną...
przepustnica była podmieniana.. bez efektu, - czytaj wyżej... a dwa, według testów vidy - są obie sprawne, bo można ją łatwo sprawdzić to są już przepustnice które mają dwa obwody TPS, test polega na porównaniu max otwarcia przepustnicy ze zmierzonym kątem na przepustnicy tu np o ile się nie mylę 100% otwarcia przepustnicy (nastaw testowy z diagnostyki)...
W x16szr adaptacja przepustnicy ????? czego linki gazu ???? ew można zrobić reset bloku o2 i nastaw silnika krokowego , do sprawdzenia dolot - szczelność (często uszczelka kolektora ssącego ) wszystkie wężyki podciśnienia , spr czy egr się domyka , ew parametry potencjometru przepustnicy , czy czujnika podcisnienia ..
http://wiki.ross-tech.com/index.php/Spec... tam znajdziesz opis a na szarpanie poranne powinno pomóc porządne mycie przepustnicy i nastawy podstawowe
-08 bloki pomiarowe - grupa 098 i Go Nie wiem co chciałeś zrobić, ale wiem co ja zrobię-temat zamknę. Nastawy to funkcja 04.
Tak po wymianie należy to wykonać jeżeli była kupiona z notka adaptacja. Najlepiej użyć tego programu, ewentulanie dedykowanego interfejsu lcd z nastawami podsawowymi po aktualizacji
Czy nie masz czasami tam 1.6AEE bo jak tak to musisz mu zrobić nastawy podstawowe . Koniecznie też wyczyść gardziel przepustnicy!!!!
Wiem, że samochód wiekowy, ale chciałbym w nim podnieść obroty programem VCDS lub innym. Chodzi o Seata Ibizę 1997 1.4 AEX 60 KM. Problem polega na tym, że silnik strasznie buczy w środku po wymianie poduszek silnika. Buczy tak, że deska wpada w rezonans. Buczenie nie występuje zaraz po odpaleniu silnika, gdy jest zimny. Najbardziej czuć drgania deski,...
zabrudzona przepustnica wyczysc i wprowac nastawy
zrobić prawidłowo nastawy
nastawy przepustnicy skoda nastawy podstawowe przepustnicy nastawy falownika
zmywarka bosch diagnoza sprawdzić tranzystor 2n3055 kompresor akumulator
Deck MDS 506 nie wyłącza się po Standby - diagnoza i naprawa Migająca czerwona dioda na Arduino GIGA R1 WiFi - awaria Mbed OS