Tylko, że sprawdza się w funkcji nastaw podstawowych przy obrotach oki 1500/min
Sprawdzenie zapłonu Temperatura powyżej 80 st. Wszystkie odbiorniki wyłączone Wentylator wył. Brak błędów 01 - 04 nastawy podstawowe kanał 001 na 4 pozycji wszystkie cyfry "0" lampą stoboskopową sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu powinno być 6 +/- 1 st.
Zdemontuj kopułkę, wrzuć np. 3 bieg. Popatrz na palec rozdzielacza i pociągnij autko do przodu - zobaczysz, w którą stronę kręci się palec. Jeżeli będziesz kręcić kopułką zgodnie z ruchem palca to opóźnisz zapłon. Jeżeli w przeciwnym kierunku to oczywiście zapłon będzie wcześniejszy /kąt wyprzedzania zapłonu przed OT ulegnie zwiększeniu/. Do prawidłowego...
Nie ma czegos takiego jak pełen wtrysk,a zapłon się ustawia w trybie nastaw podstawowych.
Kąt wtrysku w tym silniku sprawdz w nastawach podstawowych 04 w bloku 4 jak przestawi na póżny powinno być -1(najlepiej chodzi)
sprawdz ze to readiness kode ,masz vaga po co kombinujesz. Dodano po 13 silnik min 80 stopni zapłon włączony . nastawy podstawowe 04 - 60 poczekaj jak adapt ok dalej. Zapal i na wolnych obrotach nastawy podstawowe kanał 70 odp.zbiornika .paliwa jak test on tvv ok dalej {musisz poczekać nie podosic obrotow chwilke to trwa musi przejsc z test off na test...
A zapłon ustawiony w trybie nastaw podstawowych, czy ot tak jak w maluchu?
6 stopni na lampie jest ustawiony Gratuluję jeśli się udało - przecież sterownik cały czas "buja" kątem, dla celów regulacji prędkości biegu jałowego, robi się to w trybie nastaw podstawowych sterownika.
trzeba wejść w tryb nastaw podstawowych ( silnik ponad 80 st,zapalony,kanał 001) silnik wtedy sobie podniesie wolne obroty do wartości około 1450 obr\min,i lampa z opóźniaczem błysku ustawić zapłon zgodnie ze specyfikacją
Już Ci podałem procedurę "Bloki wartości mierzonych,grupa 4 ,przełącz na nastawy i skorzystaj z tdi timing."A Ty podajesz wartości w trybie wartości mierzonych.W tym programie nie skorzystasz z tdi timing bo tej funkcji nie ma,program z ross-..... jest pod tym względem bardziej rozbudowany.W tym 4.9 to chyba(chyba bo go nie posiadam)zamiast bloków wartości...
Najpierw powinno być tak: kanał 01 silnik kanał 02 odczyt kodów kanał 05 kasowanie kodów kanał 04 nastawy podstawowe wybierasz blok nr 98 i zaczyna się procedura kalibracji która trwa ok.10sekund,potem kanał 06 koniec transmisji i po ok 15 sekundach wyłączasz zapłon temperatura silnika powyżej 80°C. A co pytania czy masz czym to zrobić chodziło mi o...
Nastawy podstawowe zapłonu są w bloku 17,na polu 3.Obracając aparatem musisz uzyskać wartość 0 (plus/minus 3).Proponował bym jeszcze,sprawdzić jaką temperaturę silnika widzi sterownik przed rannym odpaleniem,bo może być to też wina czujnika temperatury.
... -poczatek wtrysku ustawiany byl VAGiem od 0 do 4 - ===//=== na ucho po trochu zmieniajac go... Co znaczy "na ucho" ? Zapłon ustawiasz w nastawach podstawowych kanał 004, na późnym ma być 2° po GZP.
silnik zgaszony,zapłon włączony,w pamięci brak błędów.VW-Tool-silnik-nastawy podstawowe-kanał 98.Nastawnik wykona parę ruchów i ztrzyma się w odpowiednim miejscu.Trwa to około 20 sek.Następnie wyjść z programu i wyłaczyć zapłon na ok. minutę.Zapalić ,w początkowym etapie obroty mogą być niestabilne,do czasu nauczenia się nowych nastaw.
kasowanie wyuczonych wartości; - 01 silnik - 04 nastawy podstawowe - grupa 00 - idź/uruchom jak pojawi się informacja; wyuczone wartości zostały wykasowane, wyjdź z procedury i wyłącz zapłon na około 30 sekund... natomiast co do adaptacji przepustnicy to masz ładnie opisane na stronie ADAKO; https://www.vag-com.pl/index.php?mod=sit...
4 pole wskazuje na: poz1.temperatura silnika poz2.obroty silnika poz3.wyprzedzenie kąta zapłonu poz4.obciążenie silnika Ustwienie kąta zapłonu wykonuje się następująco-laptop-VagCom-Elektronika silnika-nastawy podstawowe(04)-kanał000.Następnie w warunkach domowych należy posiadać lampę stroboskopową z regulowanym kątem wyprzedzenia zapłonu.Przy nastawach...
nastawy podstawowe, blok wskazań 000, druga pozycja ma się zawierać pomiędzy 40 a 60
punkt na kole pasowym ma trafic dokładnie w wyciecie w blaszce oczywiscie sterownik silnika w nastawach podstawowych o4 kanał 001 wszystkie cyfry w polu 4 muszą przyjac wartosc 000000
W którym kanale robiłeś nastawy podstawowe?Warto zrobic tak:adaptacja,wpisać nr kanału 00,tester się zapyta czy wymazać wartości wyuczone,potwierdzić ok i następnie zrobić nastawy podstawowe.Kombinuj w kanałach 01,60,98.Jeszcze jedno-do nastaw silnik musi mieć 80 st.c i bezwarunkowo wykasowane usterki z pamięci.Po nastawach wyłącz zapłon na minutę.
wygląda na to iż zapłon w twoim wozie jest dalej żle ustawiony,rusz aparatem w przeciwnym kierunku do obrotów.jakie obroty pokazywał vag?ile stopni przed zz był zapłon? Ale zauważ że potrzebny VAG->nastawy podstawowe->kanał 01.....
nastawy podstawowe grupa 000 i przy nagrzanym silniku w 2 okienku 45-55 najlepiej widać na tdi timming
Vag potrzebny jest do zablokowania wyprzedzenia zapłonu(nastawy podstawowe) czasami trzeba to zrobić ręcznie(zdięcie wtyku z czujnika temperatury silnika przy obrotach silnika 2250obr/min)lecz w twoim przypadku ustawienie wyprzedzenia zapłonu zostawiłbym w spokoju.
Dokładnie mnie interesuje Kodowanie sterowników np: Kąt wtrysku na którym kanale i jakie wartości . Obroty silnika na którym kanale i jakie wartości . Adaptację poszczególnych sterowników i ogółem jakie sterowniki można jeszcze adaptować zakresy wartości. Wszystko na ten temat się przyda poczytać . Posiadam : *Adaptowanie sterownika poduszek *Kodowanie...
Witam kolegów autko jak w opisie po nagrzaniu obroty falują bład P1087 nie dokonane nastawy podstawowe kasuję błąd robię adaptację wyłanczam zapłon błąd wraca błąd stały.Podłożona druga przepustnica objaw ten sam instalacja sprawdzona sterownik magneti marelli niestety nie mam i nie mogłem podstawić . Za porady może ktoś miał taki przypadek z góry dzięki....
Poczytałem no i doczytałem, że błąd 00533 - Idle Speed Regulation między innymi odpowiada za lewe powietrze i/lub brak adaptacji przepustnicy po jej wcześniejszym odłączeniu (gdy wymieniałem cewkę zapłonową i kable do świec, odłączyłem przepustnicę). Tutaj PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNĄ LINKĄ GAZU (ale bez zaworu regulacji...
Witam. Mam znany problem z wolnymi obrotami po czyszczeniu przepustnicy. Próbowałem wykonac nastawy przepustnicy po czyszczeniu, ale nie wiem zabardzo co i jak. Silnik zgaszony i nagrzany do 95C zapłon włączony,w pamięci brak błędów. VW-Tool-silnik-nastawy podstawowe- w okienku CHANEL wpisałem 98 pozostałe okienka 0000 i nic się nie dzieje. Otrzymuję...
Zapłon pewnie też ustawiony na oko. Zapłon ustawiałem na lampę stroboskopową po zwiększeniu obrotów silnika VAGiem. Nie pamiętam tylko już dokładnie, który to kanał był w nastawach podstawowych bo bym sprawdził jeszcze raz. Ale raczej silnik się skończył i nic mi to nie da.
Dla potomnych.... adaptacja przepustnicy - na zgaszonym silniku wejść vag -comem w kod 01-silnik następnie 04-nastawy podstawowe potem kanał 098 lub 060 :przepustnica powinna wykonać kilka ruchów odczekać 10s i wyłącsz zapłon Info z http://obd2.pl/forum/viewtopic.php?t=527... - pozdrawiam
Problem zaczynam opisywać od podania modelu samochodu. TYP SAMOCHODU Samochód Passat 1992 rok silnik ABS z komputerkiem Bosha i systemem wtrysku Mono-motronik. Krótko opiszę historię problemu: 1. Któregoś dnia raptem w trasie Passat zaczął mi strasznie słabo "ciągnąć". 2. Z racji, że byłem w trasie i chciałem dojechać do domu to podjechałem do pierwszego...
czyli ustawic jeszcze lampą jak wejsc w nastawy podstawowe do ustawienia kąta to wiem ale jak ustawic lampą niebardzo Dodano po 46 prosze o porade
Sprawdz w nastawach podstawowych dynamiczny kąt wyprzedzenia zapłonu
1-RESET WARTOŚCI WYUCZONYCH Upewnij się że:1- Stare wartości wyuczone usunięte z ECU silnika 2-Napięcie akumulatora jest większe niż 11.5V 3-Brak kodów usterek w ECU silnika 4-Tęperatura silnika od 5 do 115 stopni C 5-Przepustnica w pozycji biegu jałowego 6-Zaplon włączony. ,silnik nie pracuje Procedura : 1-Zapłon włączony. ,silnik nie pracuje 2-Wybur...
TO TEST CAŁEGO UKŁADU ODPOWIEDZIALNEGO ZA SPALANIE OBD ŁĄCZNIE Z KATALIZATOREM I NIE MUSISZ SIE ZASTANAWIAC CZY SADA MA WYKRESY OK CZY NIE JEST PO PROSTU TEST I WYNIKI ALBO OK ALBO N OK Dodano po 6 OK WYKASOWAC BLEDY ZE STEROWNIKA SILNIKA . 1 ZAPŁON WLACZONY WCHODZISZ W SILNIK PODSTAWOWE NASTAWY I KANAL 60 .ADAPTACJA PRZEPUSTNICY JAK PISZE ADAPT OK...
Zapłon włączony, silnik nie pracuje! [Wybór] [01 - Silnik] [Bloki pomiarowe - 08] Wybierz grupę "060". [Idź!] [Przełącz na Nastawy - 04] Po przełączaniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja: "Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się...
Jest to właściwe odpowiedz do kolegi Electrit.Mimo wielkiej wiedzy nie ma kolega racji.Passaty z silnikiem RP nigdy nie miały podciśnieniowego przyspieszacza zapłonu.Tak samo sprawa dotyczy ustawiania zapłonu.Udostępniam,na potwierdzenie moich racji skany z książki serwisowej w moim serwisie,dotyczących ustawiania zapłonu.W pierwszej części pokazane...
Adaptacje jutro spróbuje według tej procedury: kanał 01 silnik kanał 02 odczyt kodów kanał 05 kasowanie kodów kanał 04 nastawy podstawowe wybierasz blok nr 98 i zaczyna się procedura kalibracji która trwa ok.10sekund,potem kanał 06 koniec transmisji i po ok 15 sekundach wyłączasz zapłon temperatura silnika powyżej 80°C. Jest poprawna bo na tym silniku...
Nie wiem czy temat aktualny ale miałem podobny problem z moją a6 c4. Jest to wada sterowników. Niech zgadne - rozładował Ci sie akumulator bądź wymieniałeś go. Ogólnie sterownik powinien sam się zaprogramować poprzez zapalenie auta po resecie i nie ruszanie go do momentu włączenia wentylatorów. Ale wiem że nie zawsze to pomaga. Vag nie pokazuje żadnego...
Zapłon włączony, silnik nie pracuje! [Wybór] [01 - Silnik] [Bloki pomiarowe - 08] Wybierz grupę "098" (lub grupę "001" w niektórych pojazdach wyposażonych w sterowniki SIMOS i Marelli np. silniki ADY i AEE). [Idź!] [Przełącz na Nastawy - 04] Po przełączeniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja: "Adapt. trwa" i rozpocznie...
super, to chciałem przeczytać. Dzięki Ociz :) U mnie jest ten dołek/kropka w innym miejscu niż na Twoim rysunku i moim z tymi białymi chmurkami. Ale skoro stozkowy romb zawsze służy do ustawienia zapłonu a mamy w sumie 2 znaki na kole zamachowym to u mnie będzie ten drugi czyli GMP, na to wychodzi :) No to teraz jeszcze sprawdzenie kompresji mi zostało...
Witam jestem posiadaczem a3 8P 2.0 FSI 2003r. typ silnika AXW. i mam problem z klimą i wspomaganiem. Mianowicie. Nie mogę włączyć klimy świeci mi kontrolka i nie reaguje, jak podłączam komputer wyskakuje mi komunikat ,że brak mu nastaw podstawowych wbijam mu kody i klimatronik się włącza. chodzi do puki nie zgaszę auta. Jak wyłączę zapłon znów muszę...
Rozrząd stroboskopowy (przed zwrotem odkorbowym)0-3 / 820-900(° / obr. na minutę) Takie informacje znalazłem w programie INFO-TECH Do ustawiania musisz mieć oczywiście lampe stroboskopową i silnik wprowadzić 1 grupę nastawów podstawowych VAG-iem Ale kolego zanim zaczniesz przestawiać aparat zapłonowy zamień chociażby na próbę czujnik Halla bo on może...
jak pamiętam to w silniku AEE kąt wyprzedzenia zapłonu ustawia się lampą stroboskopową, a VAG-iem tylko zblokuje obroty silnika w grupie 00 nastawy podstawowe. A sam kąt ustawia się rozdzielaczem.
W ksiażce serwisowej pisze, że po odłączeniu aku trzeba robić adaprację. Aby prawidłowo przeprowadzić procedurę adaptacji przepustnicy, muszą zostać spełnione następujące warunki: Brak błędów a pamięci sterownika silnika. Napięcie akumulatora przynajmniej 11.5 V Przepustnica w pozycji: "Bieg jałowy" (noga z gazu). Przepustnica czysta! Wyłączone...
Witam Mam problem z adaptacją przepustnicy w VW golf 3 1.6 8V. Przepustnica wyczyszczona (wygląda jak nowa), akumulator dobrze naładowany podczas adaptacji wszystkie zbędne odbiorniki prądu są wyłączone. Odczytuje błąd: Nie przeprowadzono procedury nastaw podstawowych. Kasuje błąd. Wchodzę w nastawy podstawowe kanał 001 (słychać że procedura się rozpoczęła)...
Warunki regulacji: -zapłon włączony -w pamięci jednostki sterującej brak błędów -napięcie zasilania minimum 11,5 V -wszystkie urządzenia elektryczne wyłączone -pedał gazu musi być puszczony Funkcja 01 – elektronika silnika Funkcja 04 – nastawy podstawowe Kanał 060 Jednostka sterująca dokona adaptacji w 9 krokach tak musisz sie za to zabrac...
Witam mam problem z Polo Classic dzis wyczysciłem przepustnice dokładnie wymyłem.Zrobiłem adaptacje i teraz na vagu mi pokazuje błędy 537 Regulacja z sondą Lambda 561 Regulacja składu mieszanki 533 Regulacja obrotów biegu jałowego 1087 Nie przeprowadzono procedury nastaw podstawowych Jak to wszystko dorególowac?Zmieniłem też sonde i zrobiłem nastawy...
KNZ Ustawienie sprzęgła, w wysprzęgliku jest czujnik położenia sprzęgła trzeba ustawić wartość na 1.9V VAG Wchodzimy w skrzynię biegów Bloki pomiarowe Kanał 002 Na 2 pozycji mamy wartośc sprzęgła ??????, ustawiamy na lince sprzęgła 1.8 - 2.0 najlepiej 1.9V Kontrujemy linke sprzęgła FINITO!!!! Teraz Adaptacja. VAG Wchodzimy w skrzynię biegów NASTAWY...
Bląd ramki,ten system nalezy skanować czymś dedykowanym temu. Jako kąt podaje nie 6335.5 tylko 65535 (FFFF hex) Nastawy podstawowe w tych sterownikach to już nawet lepsze zegarki robią,nie trzeba examinera
Czyściłem i nadal to samo, przechodzi adaptację (ADAPT OK) ale nic sie nie poprawia. A kwesti jak zrobic adaptację: W niektórych "mniejszych" silnikach (1.0-1.4 ccm np. VW Lupo, Polo...) przed właściwą procedurą adaptacji przepustnicy, należy wykasować wcześniej wyuczone wartości zapisane w sterowniku silnika. Robi się to zapisując wartość "0" na "zerowym"...
To nie takie proste jak piszecie. Ustawienie pompy robisz w trybie nastawy podstawowe. W org Vag-comie masz zakładkę która generuje wykres określający zakres ustawienia kąta wtrysku. Możesz spróbowac w blokach wartości mierzonych - blok 4. Masz tam poz. 2-wartośc wyliczona, 3 wartośc mierzona, 4- % wypełnienia zaworu Staraj się ustawic to tak aby pola...
Samochód kupiony niesprawny. Nie znam historii. Opis: samochód kręci, podaje paliwo, rozrząd ok, kompresja ok, brak iskry. Z błędów po kasowaniu (nałapał mnóstwo - aku było do zera) został jeden - 17989 - moduł sterowania przepustnicy, blok 1, nastawy podstawowe nie zostały dokonane (stały). Błędu nie da rady wykasować. Nie da rady zrobić też adaptacji....
Witam wszystkich forumowiczów,zwracam się do was z prośbą o pomoc. Mam problem z adaptacją przepustnicy w Vw Polo 1,6 75km (sterownik Marelli), którą chciałem zaadoptować w programie vag-com wersja: 311.2. Polówka nie trzymała obrotów, przygasała, więc postanowiłem wyczyścić przepustnice (była strasznie zasyfiona). Obroty podniosły się, auto nie gaśnie,...
Witam. Widzę, że "parę" razy temat maglowany, ale nie do końca. Problem był taki: Pacjent Polo 1.4 16V. Kiedyś jechałem i auto straciło moc. Po podłączeniu vcds'a wyskoczył błąd g61 czujnik spalania stukowego. Objawy były takie, że dopóki silnik nie osiągnął 70* to szedł normalnie potem już można było zapomnieć o wyprzedzaniu. Wymieniłem czujnik na...
Witam wszystkich fachowców. Mam problem z przepustnicą wiem, że już było o tym wiele wątków ale nic nie znalazłem na swój problem. Falowały mi obroty na gazie i delikatnie na paliwie więc postanowiłem wyczyścić przepustnice. Gdy rozebrałem ją okazało się że jest tam jakaś uszczelka na silikonie której nie miałem a sklepy były zamknięte więc wyczyściłem...
Dzięki za propozycje :) Tym co mam mogę to zrobić, tak myślę. Znalazłem wiele informacji i różnych postów w których pisali o tym jak robili to właśnie VAG COMem właśnie w tej wersji co mam, jednak mało kto opisał w jaki sposób dokładnie. Otóż umiem już logować się oraz wprowadzać te wszyskie kody. Jednak zawsze jest coś nie tak. Szukam wyjścia z sytuacji...
Dmuchawa chodzi ale zamyka wszystkie wyloty i dmucha nigdzie. Rano zmienie kodowanie na 01000 może to pomoże. Blok 007: 1. -53 dziwna wartość lecz "podobno tego czujnika nie ma w Borze" Przekodowalem na 01000 Błędów brak z poziomu OBDII Test na sterowniku: 444 02 Jak jest ustawiona temperatura na LOW do 19 stopni wieje lodowate powietrze w momencie...
jedyne co można zrobić to nastawy podstawowe tz: powrócić do nastawów fabrycznych jeszcze pare, drobnych funkcji jakimi sa obroty silnika a co do zapłonu jeszcze sie niebawiłem bo niemiałem takiej potrzeby
10->kanał 00 to nie procedura adaptacji a wykasowania wyuczonych wartości. To cytat z instrukcji VCDS Aby prawidłowo przeprowadzić procedurę adaptacji przepustnicy, muszą zostać spełnione następujące warunki: ► Brak błędów a pamięci sterownika silnika. ► Napięcie akumulatora przynajmniej 11.5 V ► Przepustnica w pozycji: "Bieg jałowy"...
dobra opisze po kolei co robię. wszystko robię według procedury podanej na stronie vag-com.pl Aby prawidłowo przeprowadzić procedurę adaptacji przepustnicy, muszą zostać spełnione następujące warunki: ► Brak błędów a pamięci sterownika silnika. Błędów brak więc nie ma czego kasować. ► Napięcie akumulatora przynajmniej 11.5 V Napięcie jest...
oczywiście w nastawach podstawowych
Podaj jakie masz kodowanie lamp obecnie 55, i pokaż jak masz zakodowane lampy w sterowniku bordnetz CECM 09 i ilo bajtowy jest ten sterownik. I podaj dokładne błędy. Podaj jeszcze rocznik pojazdu i oznaczenie silnika. W kanale o którym piszesz zrobisz jedynie nastawy podstawowe. Regulacja reflektorów ksenonowych REGULACJA REFLEKTORÓW XENONOWYCH WYPOSAŻONYCH...
a ustawiasz lampą z regulaowanym opóźnieniem blysku?Bo ten znacznik to ZZ,musisz na regulacji lampy dołożyć 6 st. No i wprwadzić sterownik w tyrym nastaw podstawowych.
temat kilka razy poruszany na forum poszukaj a zrzuty przydały by sie z Vag-coma z kanalu 1 na wolnych obrotach 3 i 11 na podwyrzszonych ponat 3 tyś i jakie jest napięcie na przepływomierzu mierząc multimetrem na przewodzie sygnałowym na wolnych obrotach i jak dodasz pedal do podłogi. sprawdzenie zapłonu to Vag com nastawy podstawowe 04 kanał 000 na...
Tak dla twojej wiadomości to zapłonu nie da się przyspieszyć jest on na stałe możesz jedynie wykonać nastawy podstawowe :(
spowodowane to może byc złym sposobem odczytu z vaga , chyba że robisz to w nastawach podstawowych zgodnie z procedurą
jeśli chodzi ci o nastawy podstawowe (przywrócenie ustawień fabrycznych) to nie trzeba się w ogóle logować, wystarczy, że masz pełnego vaga. wchodzisz w klimatronic ( 08 ) klikasz OUTPUT TEST ( 03 ), kontynuujesz, silniczki będą sobie chodzić w tę i spowrotem, po kilku minutach klikasz "next" i kończysz test, kasujesz błędy, jeżeli silniczki są OK to...
Teraz wkleję tekst z www.obd2.pl z podpisem autora. Jest to istotny tekst, który warto przeczytać zanim rozpoczniemy regulacje sterownika lpg. Ten tekst pozbawia nas złudzeń, co do tego, że możliwa jest w ogóle szybka jednorazowa operacja wgrania mapy lpg, oczym często mówią instalatorzy. Oni nie jeżdżą naszym samochodem. Pierwszy szybki wniosek, to...
Witam Auto jak w temacie. Po regeneracji turbosprężarki, nastawnik stary. Sterownik jakby nie pamiętał nastawów turbiny, to znaczy przechodzi nastawy, jedzie normalnie ale tylko do pierwszego zgaszenia. Po włączeniu zapłonu nastawnik dwa razy pójdzie od pozycji skrajnej do skrajnej i zatrzyma się na złożonych łopatkach i zaczyna migać świeca żarowa,...
Przed robieniem nastaw podstawowych przepustnicy kasowałeś wartości wyuczone? I jeszcze wartości pomiaru grupa 14 -wypadające zapłony ilość sumaryczna, gr 15 1,2,3 cyl ,gr 16 cyl 4, co tam widac?
Witam. Samochód jak w temacie VW Polo 1.4TDI PD 2007r. Problem z samochodem jest taki, że czasami jest problem z rozruchem (raz nie chce odpalić, innym razem pali od "strzała") oraz za każdym razem podczas przyspieszania z pedałem w podłodze w okolicy 2000 obr/min samochód zaczyna przerywać/szarpać, traci moc (takie krótkie szybkie szarpnięcia jakby...
Na tym forum to każdy bedzie chyba udzielał rad co się mają jak pięść do nosa. Co w wam w polonezie 1,4 MPI z silnikiem K 16 da czyszczenie silnika krokowego jak nie ma prawa sie zasyfic bo przepustnicą porusza za pomocą układu dźwigni? Słuchaj-ściągniesz korpus przepustnicy i wyczyścisz krawędz przepustnicy i kanał regulacyjny powietrza biegu jałowego(ten...
Jest procedura. -Silnik ponad 80 st, brak błedów, na biegu jałowym. -nastawy podstawowe, kanał 001. Silnik podniesie obroty do 1400rpm ( nie zrobi tego jak są błędy przepustnicy lub jest za zimny) -wtedy ustawiać ( jest zablokowana funkcja dynamiczej regulacji KWZ)
Witam *tani to elm327 + smartfon Bardziej z awansowanie apki na smartfon pokazują nawet kat zapłonu. Tu ograniczenie stanowi tylko aplikacja kta uzywasz * dobry i z ekranem może być Viaken Niektóre czytniki samodzielne mają nastawy podstawowe i funkcje cofania zacisków *chcesz wiedzieć wszystko to przewód i urządzenie pod łapka lub tabletka z Windomws.......
Aktualizacja: Pilota odblokowałem, winny był akumulator i jeden bezpiecznik. JEST ZAPŁON, Samochód kręci nie odpala (podmieniony ECU) Po przetrzepaniu doszedłem, że podmieniono: 03L906022MJ - ECU, z silnika 2.0 i manualem (sil. CAGA) 8K0920900C - Zegary, niestety nie wiem jakie być powinny, ale te wyglądają na sprawnę tylko czy będą obsługiwać asystenta...
witam jak usunac blad: 01539 - Reflektory nie zostały wyregulowane 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja - MIL zapalona wszystkie warunki spełnione czyli: -samochód na równym terenie -reczny puszczony -swiatła wylaczone -zaplon wlaczony -jedyny blad w sterowniku to ten wyzej jak go usunąć prosze o pomoc sprawa pilna
Witam! Mam taki problem, który mnie niezwykle ciekawi. Spotkałem się kilka razy z sytuacją (u siebie i u znajomych), że jak w autach marki VW na wielopunktowym wtrysku przekręcono na zimnym i niepracującym silniku aparat zapłonowy to po jego uruchomieniu pojawiły się a) wypadanie zapłonów b) pewne "dziury" w mocy podczas przyspieszania. Najciekawsze...
Sprzedawca zapewnia że jest możliwość kodowania. A oto inne możliwości interfejsu : - adaptacje ukrytych modułów - aktywacja świateł do jazdy dziennej - aktywacja kierunkowskazów przy zamykaniu - aktywacja tempomatu - regulacja xenonów - programowanie, kodowanie - aktualizacje sterowników w modułach - kodowanie kluczy, - przeprowadzanie nastaw podstawowych,...
Mam vcdsa Super. Opalasz silnik, rozgrzany. Łączysz się z silnikiem, wybierasz "Basing Setings" (04) wybierasz- wpisujesz 011 i on. Silnik wchodzi na 1400 obr/min i co 30 sekund sztanga turbiny będzie wysterowana w skrajne położenia krańcowe. Dobra jest jutro tak zrobię Żeby było bardziej przejrzyście zrobiłem foto jak był ustawiony zawór w oryginale...
Mamy pojęcie. Nastawy podstawowe, kanał 001 ( na zapalonym silniku, błędy wykasowane, temperatura chłodziwa powyżej 80st) i błyskać lampą w znaki. Oczywiście lampa z regulowanym opóźnieniem błysków, bo tam jest tylko znacznik ZZ. Ustawić na 10 st.
Witam Mam problem z Audi A6 - C6. Świeci się kontrolka od hamulców. Po próbie wykonania nastaw podstawowych dla hamulca ręcznego niby procedura kończy się powodzeniem, ale po ponownym włączeniu zapłonu znów pali się kontrolka od hamulców. W aucie poprzedni mechanik wymieniał klocki z tyłu. I zrobił to w niestandardowy sposób, tzn : jeden tłoczek cofnął...
oto procedura zaczerpnięta z innego forum Warunki wymagane: - zbiornik paliwa zapełniony przynajmniej do 1/4 objętości. W przeciwnym wypadku procedura regeneracji nie zostanie uruchomiona. - pojazdy z automatyczną skrzynią biegów - selektor w pozycji P(ark). - pojazdy z manualną skrzynią biegów - pozycja N. - maska silnika zamknięta - załączony hamulec...
Z tego co wiem to wymienia się całą cewkę zapłonowa a nie jakieś gumki,jest jeszcze jedna możliwość obok przepustnicy po lewej stronie jest przewód gumowy który puszcza z starości i pozostaje czyszczenie przepustnicy o potem nastawy podstawowe jak koledzy mspominali wyżej Dodano po 7 Skoda Fabia 1,4 68 km od jakiegoś czasu dziwnie się zachowuje. Jadąc...
Silnik 1,6 w golfie 3, więc pewnie AEE, bliźniaczy z 1,4 AEX. Stare czasy i nie pamiętam tych grzmotów już, ale: -hall mocowany jest na dwie śrubki w aparacie, i nie da się go inaczej zamontować. -cały aparat da się zamontować źle, rysa na obudowie na którą celuje palec to podstawa -po zamontowaniu BEZWGLENIE KONIECZNE ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu....
Kolego robokop znowu ci się wkradły nieścisłości kiedyś benzyna była niebieska i żółta ( pamiętam doskonale w końcu to moje czasy )później niebieską zastąpiła zielona Obawiam się że te dane z internetu są nieścisłe - wydaje mi się że zarówno etylina niebieska, jak i zielona egzystowały równocześnie - motocykle WSK i "Komarki" miały w/g instrukcji jeździć...
A więc tak auto nie pali na ciepłym -czyjnik temp. sprawny Swiece żarowe w tym aucie dopiero zaczynają grzać poniżej temp 5'C. jak odpinasz czujnik temp .komputrer widzi przerwę na czyjniku i nie może ocenić rzeczywistej temperatury silnika przyjmuje wtedy temp. odczytana z czujnika temp. paliwa i załącza awaryjnie świece żarowe żeby grzały powodem...
Bloki pomiarowe na vag 5053 Ogólne:1 1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego: 2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt...
Trzeba najpierw przyjrzeć się parametrom bieżącym i skontrolować stan poszczególnych układów od zmiennej geometrii rozrządu , sterowania wzniosu krzywek , ciśnienia paliwa , stanu świec zapłonowych , po najważniejsze chyba w tym silniku katalizator i sondy . bo przepływomierza powietrza w tym silniku niema . Nastawy podstawowe (kasowanie parametrów...
A po wymianie rozrządu tak Nie zawsze jest potrzeba regulacji ale sprawdzić zawsze wypada. Czy przeciętny machanik mi to zrobi czy tylko ASO ? W każdym szanującym się warsztacie nie powinni mieć z tym problemu. No i nie mogę znaleźć w całym Wrocławiu mechanika który potrafi zablokować vagiem ECU w celu poprawnego wyregulowania zapłonu :( Mam jednego...
W a4 z 95 roku sterowniki lubią czasem zgubić kodowanie i wtedy objaw jest taki, że wyświetlacz mruga przez 2 minuty po włączeniu zapłonu i do tego nie steruje ogrzewaniem. U ciebie mogło by być coś takiego, ale kod usterki wskazuje, że sterownik jest uszkodzony. Podepnij pod urządzenie do diagnozy, sprawdź kodowanie sterownika, spróbuj może przeprowadzić...
Podłączyłem jeszcze raz pod kompa i 4 błędy. Obwód zapłonu przerwa w obwodzie nieciągły na każdy cylinder 1 błąd i to samo. Należy przeprowadzić procedurę nastaw podstawowych 00111110 Regulacja sondy lambda -26% Wartość lambda 0,07 do 0,80 V Wartość odniesienia lambda 0,9 V Sonda lambda 2 0,9 V Czujnik lambda oporność 1 0,67 kOhm 2 0,0 kOhm następne...
Dopasowanie przepustnicy robi prawidłowo, może nie 10 s., ale 6s i pojawia sie komunikat: adaptacja ok, ale w tryb regulaccji zapłonu nie wchodzi. Błędów nie ma. Na drugiej przepustnicy ale z inną literką i tymi samymi cyframi (ma na końcu F oryginalna ma na końcu D) kodowanie też trwa 6s, ale w pamięci zostaje błąd : nastawy podstawowe nie zostały...
witam! Jest to Golf III 95r silnik 1.6 AEE auto przyjechalo do mnie z dziwnym buczeniem przepustnicy, tzn po wlaczeniu zaplonu slychac dziwny dzwiek pod filtr pow., jako ze przepustnica nie moze buczec stwierdzam ze to silniczek krokowy, zdejmuje filtr powietrza a tu czarno jak w kominie, bez przesady pol milimetra osadu ( przebieg sam. 230 tys), bez...
Witam , niestety panowie ci co posiadaja skanery nie potrafia z nich kozystac , ale podpowiem kilka przyczyn zlego odpalania jak sie domyslam jest to silnik 1.Z czy nie wystopil blad .....zly poczatek wtrysku .. jesli ten blad to mozliwe ze zle bedzie odpalal rankiem wystarczy skaner WAG ..wejsc do silnika kanal ..0.1 nastepnie kanal ..0.4 ..nastawy...
Sobota,25,Lipiec,2020,16:13:42:42698 Wersja VCDS: AKP 908.1 Wersja danych: 20091119 ----------------------------------------... ----------------------------------------... Typ nadwozia: 1K0 Skanowanie: 01 02 03 08 09 0F 10 14 15 16 17 19 1C 25 26 3D 42 44 46 52 56 5D 62 63 65...
OK, przeczyscilem przepustnice, oraz dolot przed nia. Troche sladow oleju na plastikach i ciut wiecej na samej przepustnicy - mam nadzieje ze to normalne. Przepustnica od strony silnika "zawalona" czarnym osadem. Teraz wszystko czyste, no prawie;) Zabralem sie za adaptacje i tutaj zonk... Program VAG COM nie chce sie laczyc nadal. Sprawa jest dziwna...
Witam Problem z GOLF V Dokończenie tematu: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... Po krótce: Wymieniono pompę ABS, która używana okazała się niesprawna. Podmiana na starą i problem z odpaleniem auta. Mechanik który wymieniał mówi, że nic oprócz podpinania i odpinania kości ABS nie robił. Problem, nie działający licznik i brak...
Tak na szybko dzisiaj sprawdziłem kostkach komputerowych silnika i abs zielono nie jest , bezpieczniki z grubsza sprawdzone ,masa na silniku i w komp silnika jest . Ostatnio rygiel słyszałem , nawet jak nie kręcił ,dzisiaj już nie .Zwarcie jakieś czy co .? Jutro może na stole spróbuje połączyć się z sterownikami silnika . ----------------------------------------...
Diagnostyka Common Rail, silniki Diesla Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB: Grupa 1: 1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min; 2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke; 3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów; 4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С Grupa 2: 1) Prędkość obrotowa silnika,...
nastawy podstawowe nastawy podstawowe klimatronika nastawy podstawowe klimy
astra wykasować błędy wtrysk delphi wkrętarka latarką
bojler elektryczny bojler elektryczny
Schemat monitora IBM 5151 Hercules, Amdek 310A, Princeton PT-12 – poszukiwanie dokumentacji CRT TTL Skoda Octavia 2 1.6 MPI LPG – emulator immobilizera, cewka antenowa, brak rozruchu, nierówne obroty