zabrudzona przepustnica wyczysc i wprowac nastawy
Mimo wszystko nastawy podstawowe trzeba zrobić. Kanał 043
zrobić prawidłowo nastawy
A jak się robi reset wartości adaptacyjnych w sterowniku, żeby przywrócić te podstawowe nastawy?
witam spokojnie możesz odłączyć akumulator , nic się nie rozkoduje pozdrawiam
czyszczenie komina+nastawy podstawowe
Kolega "maszan" przysłał mi kabelek i udało mi się bez problemu wgrać nowe nastawy i skoda śmiga jak nowa. Jeszcze raz wielkie dzieki. Temat do zamknięcia
Kolego co widzi autko w parametrach sondy Czy po tych ingerencjiach były robione nastawy podstawowe ?
Zciagnij sobie Motordiag Autocomsoft Simos Manager zrob nim reset ECU tzn zrob wg instrukcji co kaze ,a potem Vag i nastawy przepustnicy i powinno byc ok.
Czy w parametrach mieści się w normie? Ciśnienie paliwa w normie? Proszę zrobić nastawy fabryczne.
Hej Mam podobny problem z przepustnicą, z tym że po pierwszym wpisaniu nastaw podstawowych silnik chodził ok, niestety po 2 tygodniach zawył - i "łapie' jakieś 1800 obrotów, po przegazowaniu schodzi na ~1000 rpm. Co to może oznaczać? - próbowałem wpisywać nastawy podst. jeszce raz, ale z mizernym skutkiem. Czy to znaczy że powinienem się czuć uboższy...
Zrób przypomienie nastaw podstawowych.
Ojojojo, i sądzisz, że to problem z nastawami przepustnicy?
Podepnij pod Vaga sprawdż blędyi zrób nastawy podstawowe przepustnicy.
Podaj mi wartość z drugiego bloku kanału 000 na nastawach podstawowych.
Trza zrobic Vagiem nastawy podstawowe przepustnicy.
pozdrawiam Przeczyścic przepustnicę specjalnym środkiem wykasować usterki z pamięci błędów wykonać nastawy podstawowe
w nowszych 1.4 mpi są 2 sondy,najpierw umyj i zrob nastawy podstawowe przepustnicy
Co prawda potencjometr ten ma eliptyczne otwory ale nim się nie reguluje jeżeli nie ma się pojęcia o tym. Dwa-nawet gdy się ma to trzeba później zrobić nastawy podstawowe.
Mi się udało zrobić vag 208.1 wprowadzić nastawy i jest ok z przepustnicą niewiesz się!!! I niewyskakuje błą żę niema przeprowadzonych nastaw podstawowych!!
Przepraszam zę tak długo bez odpowiedzi w temacie... Czyszczenie i nastawy przepustnicy u mnie załatwiły temat.
To jeżeli brak mocy może być spowodowany złymi nastawami przepustnicy to proszę mi powiedzieć czy takim sprzętem jak vag-com 208.1 i kablem OBD K+L line da się zrobić nastawy przepustnicy?? Bo mi sie wydawało że nastawy zostały wprowadzone.
Toś pomógł. Ten program zresetuje sterownik a nastawy zrobi już VCDSem
Przepustnica po oczyszczeniu do adaptacji ,egr wysterować przez spr. elementów wykonawczych (ma klikać) ,potem nastawy egr grupa 74.Wartość z czujnika grupa 3 pozycja 3,na jałowym 320-400 mbar w miarę stabilna wartość
Nic nie watro czyścić oprócz przepustnicy, ma być czysta i już, inaczej będzie coraz gorzej. Ok tak też zrobie, teraz tylko mam wątpliwości czy oddać tę robote elektromechanikowi czy na własną rękę czyścić bo elektromechanik bierze za to 80 zl trochę dużo ale chyba tak zrobię bo nie mam jak wgrać nastaw podstawowych.
Ale jaki błąd? Nie przeprowadzone nastawy podstawowe, błąd nastawnika V60?
Nie wnikaj w luzy na pompie, dopóki się z niej nie leje paliwo. Kąt wtrysku ustawiamy vagiem/vcdsem po kliknięciu nastawy podstawowe lub basic settings. Ponadto dużym ułatwieniem jest tdi timing. Śrób pompy nie zabezpieczamy żadnym klejem, ani niczym, oprócz mocnego dociągnięcia kluczem.
kasowanie wartośći wyuczonych i wprowadzenie nowych nastaw,a jak nie to podjechac do serwisu aby sprawdzic wersje oprogramowania i wgrac nowe. tania inwestycja,a tak walka i nic wiecej. możesz jeszcze sprawdzić na np vag ilośc powietrza i jesli bedzie wiecej niz 25o to szukaj lewego powietrza,ale stawiam na nastawy i oprogramowanie.
Może jakiś programik, który pokazał by nastawy z tego pliku?
np. zatkany wtryskiwacz, zrób przywracanie nastawów podstawowych.
Nie pierwszy raz robie tdi, kąt na 100% dynamiczny, wyświetlany w nastawach podstawowych z wyłączona korekcją.
Witam! Szukam opisu złącza OBDII Skody 1,3 MPI 1999 (z układem sterowania SIMENS – SIMOS 2P) oraz wartościami nastaw poszczególnych parametrów. Pozdrawiam
Tak dla twojej wiadomości to zapłonu nie da się przyspieszyć jest on na stałe możesz jedynie wykonać nastawy podstawowe :(
Piękne dzięki za szczegułowy opis. Przełaczanie z Pb na LPG i rezerwę już rozpracowałem, ale nie wiedziałem o tym awaryjnym LPG i o tym, że pamięta ostatnie nastawy. DZIĘKUJĘ.
Pewnie masz tam sekwencje bo inaczej to lipa .Walczyliśmy kiedyś z fabią z tym silnikiem (ecu simens) posiada samouczący się komp i przepustnice dosłownie walka z wiatrakami ale daliśmy rade muszą być spełnione pewne parametry a najważniejsze aby czasy wtrysku gazu i benzyny były równe bo wtedy nie są zczytywane nowe nastawy i nie występują problemy...
nie moga być wprowadzone nastawy, bo jest usterka w obrębie silniczka nastawczego.
Już to przerabiałem. Niestety po takim zabiegu, przynajmniej w moim aucie, obroty bieg jałowego ustawiają się na wyższe dopiero po rozgrzaniu silnika a dokładniej w momencie, gdy zaczyna pracować sonda lambda. Nie wiem czemu tak jest ale to fakt. Wróciłem do fabrycznej nastawy. Nie mam kodu serwisowego bo dopiero w nastawach zaawansowanych można to...
Witam bardzo proszę o sprawdzenie i ewentualną podpowiedz co muszę poprawić w regulacji instalacji aby było lepiej instalacja stag qbox wtryskiwacze hana 2000 black reduktor zavoli w załączniku przesyłam nastawy i mapy. Za pomoc dziękuję
Tak, ale nie pamięta nastaw ( zegarek, licznik dzienny) Problem bedzie się pogarszał.
mam 4 letni starz w aso skoda,zacznij od swiec-kto ci polecil 3 elektrodowe!!!to jest najczestsza przyczyna braku stabilnej pracy silnika zarowno na biegu jalowym jak i podczas jazdy przy minimalnym obciazeniu...zalecane przeprowadzenie nastaw,jak juz zmienisz swiece oczywiscie.
Adaptacja VAG 01-silnik 02-kasowanie usterek 10-00 -kasowanie wartości wyuczonych 04-nastawy kanał 098 gotowe.
Tak po wymianie należy to wykonać jeżeli była kupiona z notka adaptacja. Najlepiej użyć tego programu, ewentulanie dedykowanego interfejsu lcd z nastawami podsawowymi po aktualizacji
No właśnie i oto również chodzi, niestety nie mam nikogo kto by go zbudował i muszę sobie poradzić z pomocą tego potencjometru. Tylko niech mi ktoś powie jaki on ma być żeby się nie spalił, a jego nastawy mogłyby regulować precyzyjnie i to wszystko co potrzebuję :)
Co to potrafi? W większości to co napisali, aczkolwiek mogą się trafić pojedyncze oporne egzemplarze, ale rzadkość. PROFESJONALNY INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY OBD 2 DO AUT Z GRUPY VAG DZIAŁA NA LINII CAN ,K,KL VW/AUDI/SEAT/SKODA Diagnozuje wszystkie modele od 1990-2008 roku. VAG HEX +CAN+ USB Zastosowanie: Interfejs służy do kompleksowej diagnostyki samochodów...
Jeśli chodzi o te błędy to jest to raczej przepustnica. Proponuję zrobić nastawy podstawowe gdyż podczas exploatacji mogły się zmienić lekko wartości rezystancji. Pozdrawiam
przychylam się do odpowiedzi Tomas666p i uran17. Po wyczyszczeniu przepustnicy należy zrobić nastawy (jesli masz masz swoj VAG to wybierz sterownik Simos), nastepnie regulacja gazu. Sprawdź na wszelki wypadek czy nie zaciąga lewego powietrza np. pęknieta osłona przepustncy lub osłona filtra. I jesli te podstawowe regulacje nie przyniosą rezultatu brałbym...
a wgrywałes nowe nastawy po wyczyszczeniu tej przepustnicy??? bo jak nie to normalne że obroty będą inne niż przed czyszczeniem.
witram jedz do serwisu i sprawdz wersje oprogramowania,bo to jest wina oprogramowania. mozna skasowac błedy i zrobic nastawy i jesli póżniej jesli sie pojawi to wtedy jechac do serwisu i zmiana oprogramowanie sterownika.
Trzeba wykonać nastawy podstawowe, jeżeli nie przejdą prawidłowo, to wówczas musisz wymienić przepustnicę na nową(sprawdź jeszcze wiązkę do sterownika).
Odma jest nowa. Wprowadziłem nastawy fabryczne, a następnie po tym zrobiłem adaptacje zgodnie z zaleceniem kolegi Motronic i silnik pracuje bez zarzutu.
Każdy ma swoje doświadczenia . Z ASO też takie przypadki trafiają, ponieważ klienta przygniata cena nowego sterownika w relacji do rocznika i wartości auta . Co ciekawe - w wielu przypadkach nastawy wchodzą a zwiecha obrotów pozostaje - ale każdy rzeźbi jak może .
Jeżeli jest felicia 1,3 mpi to czyscenie przepustnicy musi być połączone z kasowaniem nastaw wyuczonych przez sterownik. Są takie oporne egzemplarze , które nie reagują na adaptację przepustnicy za pomocą vaga. Jedynie istnieje takui program napisany przez czechów, który kasuje nastawy. Co się tyczy błędów 1249 , 1250 to są one normalne przy jeżdzie...
podważasz srubokrętem znaczek skody,na tej pokrywie,test pod nim nakrętka. Tył się trzyma na dwu zastrzałach. Zamim się za to weźmiesz,zastanów się.Bezwzgledna komieczność dokonania nastaw podstawowych,bez tego będzie jedna wielka kupa.
Spróbój najpierw zrobić nastawy fabryczne: >10 kanał-000 i na pytanie komputera czy zatwierdzić, dać tak, a póżniej adaptacje pezpustnicy. Sprawdz w blokach pomiarowych napięcie widziane przez sterownik z sondy lambda.Podaj kod silnika. Witam , posiadam podobną sytuacyjnie Posiadam Skode Octavie 1,6 101 KM 97r i wyświetla się błąd 537 sonda lambda...
Witam jak juz tyle zainwestowałeś w sprzęga i inne fanty może trzeba w końcu zbadać silnik - kompresja,wałek,hydraulika,panewki a dopiero potem układ paliwowy -kąt wtrysku,dawka na i kody błędów oraz nastawy te silniki to twarde kołki ciężkie do wykończenia No jeszcze jest opcja przegniłej budy {Skoda;)}
Dostępne funkcje min.: - Identyfikacja sterownika - Odczyt kodów błędów - Kasowanie kodów błędów - Bloki danych (live data) - Nastawy podstawowe - Adaptacje - Test elementów wykonawczych - Kodowanie modułów - Kasowanie inspekcji - Cofanie zacisków do wymiany klocków hamulcowych - Adaptacja przepustnicy - Dodawanie kluczy
Wyczyścić przepustnice i zrobić adaptacje i bedzie po sprawie. Wyczyścić normalnie mechanicznie, jakąś benzyną ekstrakcyjną i potem 01-silnik 04-nastawy podstawowe i kanał 060. I po sprawie. Na 99% to jest przyczyna tego błędu.
Mapy na columbusa zakończyły się chyba w 2020. Oczywiście możesz wgrać soft 5238 plus mapy, potrzebujesz tylko nagrywarki i płyt dobrej jakości. Trzeba jeszcze odblokować vcds'em columbusa. Co do błędów klimy to zrób nastawy podstawowe (przyciski ac plus nawiew na twarz) i zobacz czy błędy wrócą. Antena gps do wymiany bo pokazuje jej błąd i dlatego...
U mnie podobnie, tylko, że na gorącym silniku. Potrafi sobie zgasnąć (LPG/PB). Na zimnym ładnie wszystko trzyma. Wymieniłem dzisiaj czujnik temperatury, ale silnik gorący więc nie zrobię nastaw przepustnicy. Zobaczymy jutro. Konfiguracja auta taka sama. 1.6 MPI 99' + gaz
Zapłon pewnie też ustawiony na oko. Zapłon ustawiałem na lampę stroboskopową po zwiększeniu obrotów silnika VAGiem. Nie pamiętam tylko już dokładnie, który to kanał był w nastawach podstawowych bo bym sprawdził jeszcze raz. Ale raczej silnik się skończył i nic mi to nie da.
Czysciles w tym autku kiedykolwiek przepustnice?Jesli nie to trza to zrobic ,a potem wgrac nastawy przepustnicy bo moga weszac sie obroty lub.Inna opcja to przecierpiec to wieszanie (bo moze ustac po 500km lub 2000km)hamujac silnikiem.
Jeszcze nie widziałem klimatyzacji automatycznej, która dobrze działa w samochodzie. Zawsze trzeba coś podkręcić lub zmniejszyć na nastawie temp., samochód jak szklarnia na kołach pomimo czujników oświetlenia itp. nigdy dobrze nie wyreguluje temperatury dla człowieka.
co znaczy "powiedzmy równo" ? Jeśłi nadal nie chodzi równiuyeńko to daj w końcu listwę do kalibracji , większe spalanie i jednocześnie mniejsza moc to jeden z dodatkowych objawów rozkalibrowania. Uważasz że gazownik jest idiotą ? A ktoś Ci poda cudowne nastawy nie widząc silnika? Zacznij od uważnej lektury instrukcji. Nikt Ci nic więcej nie powie.
Po kolei. 10 ( dopasowanie) kanał 00 gdy VAG zapyta czy skasować wyuczone wartości potwierdzić Q Wyświetli "wartości wyuczone zostały skasowane" Sterownik po tym nie ma żadnych "poburdań" pamięci adaptacyjnej. po tym 04 ( przejście do nastaw podstawowych) kanał 098 ( choroba, a może 001, albo 060 ?Zawsze to robię odruchowo) pokaże w 4 okienku "adaptacja...
Witam, u mnie po wymianie tego zaworka problem dalej występuje. Silnik 1.4 16V MPI (CCGB) + LPG. Wymieniłem też: czujnik temp cieczy chłodzącej, czyściłem przepustnice, ciśnienie paliwa wg mechanika w normie, akumulator nowy (z innego powodu) ale też się ktoś "czepiał", świece nowe - NGK. Odłączany LPG bo mechanik twierdził że to może gaz dostaje się...
Witam Czy ktoś z Was ma doświadczenie w wprowadzaniu nastaw podstawowych (fabrycznych) za pomocą VAGa w Skodzie Felicii 1.3MPi ??
Spotkałem się z pierwszym błędem ale wtedy auto poprostu gasło Nie mogąc sobię poradzić oddałem do ASO a oni powiedzieli że to wszystko wina nastawów przepustnicy ( ale przy EGR-rze ) także grzebali. Wydaje mi się że to właśnie wina nastawów tym bardziej że robiłeś test EGR-u . Napewno nie jest to wina czujnika ciśnienia w klolektorze ( 3 wrzuciłem...
Pierwsze kontrola zaworu n18 w funkcji diagnoza elementów wykonawczych ,pózniej wybierz nastawy podstawowe grupa 074 wykonaj i rozpocznie sie adaptacja, po jej zakonczeniu w polu 04 pokaże sie ok wiec wyjdż z tej funkcji .Warunek adaptacji to prawidłowe napiecie akumulatora i nie naciskanie pedału gazu w czasie jej trwania
witam zapalily mi się kontrolki check engine, ESP,EPC. Auto wchodzi w tryb awaryjny ,max.2000 obr. Po podlaczeniu do komputera pokazuje takie bledy: ABS: 01314 Komputer sterujący silnika, utrzymanie predkosci- uszkodzenie Silnik: 17439- P1031 czujnik ustawienia przelacznika dlugosci kolektora ssącego-specyfikacja nie zachowana N 316 17887- P1479-uklad...
00894 Klucz do włączania podgrzewanych lusterek zewnętrznych-E231 00778 Czujnik kąta skrętu G85 - Statycznie 02546 Położenie krańcowe układu kierowniczego Brak lub nieprawidłowe Nastawy podstawowe / adaptacja - Statycznie Błędy nie wskazują jednoznacznie na przyczynę "szalejącej elektroniki" był rozładowany akumulator Pozamykaj samochód i sprawdź (zwykły...
17978 - sterownik silnika zablokowany przez immobilizer. Licznik nie rozpoznaje klucza bądź brak jest komunikacji ECU z licznikiem. Przy aktywnym błędzie silnik odpali na sekundę i zgaśnie. 16502 - sterownik silnika widzi zbyt wysokie napięcie z czujnika temperatury. Możliwe zwarcie w instalacji czujnika lub uszkodzony czujnik. 16555 - uboga mieszanka....
Dzisiaj znalazłem czas na przeglądanie regulacji. W prowadzonych funkcjach mam następujące ustawienia: - dopasowanie regulacji zasięgu świateł ( i tu wszystkie parametry są OK) - odczytanie bloku wartości mierzonych ( napięcie na czujniku z przodu 2.70V, napięcie na czujniku z tyłu 1.05V, sygnał ustawienia z nadrzędnego do podrzędnego 45.4% - kodowanie...
Zapłon włączony, silnik nie pracuje! [Wybór] [01 - Silnik] [Bloki pomiarowe - 08] Wybierz grupę "060". [Idź!] [Przełącz na Nastawy - 04] Po przełączaniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja: "Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się...
Podłącz pod komputer powinno pokazać błąd, jeżeli nie zrób z komputera nastawy klap. Jeżeli to nie pomoże to trzeba rozbierać, a jest przy tym trochę zabawy. Jeżeli tego nie robiłeś radzę oddać do dobrego mechanika łatwo połamać plastiki. Ale najpierw podłącz pod komputer.
Po odłączeniu aku w tych autach "giną" nastawy podstawowe w układzie wspomagania ukł. kierowniczego,co widać jako błąd.Czy wspomaganie mimo lampki działa? Jeżeli tak,spróbuj pokręcić podczas wolnej jazdy kilkanaście razy od oporu do oporu kierownicą.Ale generalnie vag do ręki i będzie oki.Pozdrawiam.
Odłączenie akumulatora zresetuje CI ECU, czyli przywróci pierwotne nastawy w komputerze silnika. Jeśli na benzynie jest ok wszystko to na 100% problem z instalacja gazowa. Radziłem pojeździć tylko na benzynie bo wtedy będziesz miał pogląd ile pali benzyny i na tej podstawie mniej więcej ile powinien gazu.
Witam, U mnie po wymianie pompy na sprawną używaną wszystko było ok do teraz. (3 mies_ VAG pokazuje błąd 00566, pompa nie startuje. Bezpiecznik na zasilaniu jest cały (skrzynka akumulatora) co oznacza że tranzystory nie mają zwarcia. Czy to są objawy uszkodzenia czujnika skrętu tym razem? Posiadam zapasowy czujnik skrętu bo kupiłem cały magiel z pompą...
Z tego co wyczytałem to robi się to na zapłonie, przy zgaszonym silniku. Wchodzę w silnik [01] , odczytuje błędy, kasuje. Wchodzę ponownie w silnik [01], wybieram grupę [060], klikam [idź], klikam [przełącz nastawy, czekam 30sekund i wychodzę i gotowe. Lub jeszcze słyszałem taka wersje, ze na zapłonie, przy zgaszonym silniku. Wchodzę w silnik [01] ,...
Kanał 098, nastawy podstawowe. Polega to na przyuczeniu ECU co do wartości kąta wychylenia przepustnicy. Robi się to po odłączeniu zasilania, albo czyszczeniu zespołu przepustnicy. Urządzenia te same co do innych smochodów grupy VW. Jeśli na kanale 098, na pozycji 3 jest 0100, a na 4 pozycji 00, to znaczy, że adaptacja została pomyślnie zakończona....
Szukam kogoś z okolic Chorzowa kto ma program do resetu sterownika skody felicji: Simos manager. Musze zrobic nowe nastawy,bo silnik faluje,ma wysokie wolne obroty,a Vag niestety tego nie da rady zrobić,próbowałem juz kilka razy.
Witam i dziękuję za zainteresowanie. Przelutowana została pamięć 95080, auto zapaliło na nowym komputerze, jednak niestety powtarzają się błędy ze starego komputera czyli potencjometr nastawnika przepustnicy, brak nastawów podstawowych przepustnicy. A zanim przelutowałem tą pamięć nie było żadnych błędów na nowym komputerze (oprócz błędu immo) i wykonywał...
Jeszcze nie wiem ale na 99% to cewka (lub kable/świece a potem w efekcie cewka ale o tym poniżej). Nie wiem na 100% ponieważ problem występował na autostradzie przy szybkiej jeździe a póki co nie miałem okazji przetestować efektów naprawy. Zależy jaki masz przebieg na cewce, ja miałem 200tys. Na YT widziałem, jak jeden facet wymienia cewkę i po wyjęcie...
Źle przeprowadzona procedura czyszczenia-po co się zabierałeś za to bez doświadczenia?. Nie zrobisz tam nastaw podstawowych,jest to wada sterownika.Teraz musisz czekać,aż się przepustnica nieco przybrudzi,lub grzebać w TMS sterownika. Jest taki czeski programik co to przywraca do porządku. 5 minut roboty i po kłopocie.
Witam kolegów autko jak w opisie po nagrzaniu obroty falują bład P1087 nie dokonane nastawy podstawowe kasuję błąd robię adaptację wyłanczam zapłon błąd wraca błąd stały.Podłożona druga przepustnica objaw ten sam instalacja sprawdzona sterownik magneti marelli niestety nie mam i nie mogłem podstawić . Za porady może ktoś miał taki przypadek z góry dzięki....
I sprawa została rozwiązana. Zamki podczas dużego mrozu zostały mechanicznie uszkodzone, zapadka blokująca ryglowanie centralnego zamka zatrzymała się w połowie drogi pomiędzy pozycją zamkniętą a otwartą, przy jednoczesnym zerwaniu mechanizmu sterującego pracą tą zapadką. Z elektrycznego punktu widzenia wszystko działa, ale zamek stanął. Pozostało...
Moja Skoda Felicia 1,6 (też rocznik 1998) traciła obroty przy hamowaniu. Najczęściej zdarzało się to np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, przed przejściem dla pieszych. Zapalały się wtedy kontrolki, obroty spadały do zera. Czasami udało się jeszcze "ożywić" silnik puszczając sprzęgło, ale nie zawsze była taka możliwość. W końcu nawet to nie pomagało,...
Witam, na wstepie przepraszam za zasmiecanie forum ale mam dylemat i chcialbym uzyskac 100% odpowiedz na moj problem, mianowicie mam skode felicje II z 1998r silnik 1,3 MPI oraz program vag - 4,9 pl i szukam schematu budowy kabelka taki ktory na 100 % zadzaiala z moim pojazdem, chodzi mi o sprawdzanie / kasowanie bledow w kompie oraz aby komputer nabral...
Witajcie.. Otóż od pewnego czasu zauważyłem iż mam problem z klimatyzacja otóż ustawienie pokrętła kierowcy na wartości od low do 29 st powoduje iz klima działa z temperaturą min co powoduje spadek temp we wnętrzu do 16 stopni, bez wzgledu na nastawy. Dopiero jeżeli przestawię u kierowcy na max zaczyna grzać ale w upały nic mi po tym.... Serwis stwierdził...
na gazie samochód pracuje prawidłowo a na benzynie sonda wykazuje nonstop ubogą mieszankę (zmana czasów wtrysku paliwa?) . może ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem. dodam iż komputer gazowy był już podmieniany. Myślę, że to "normalny" objaw. wskazania sondy na gazie są inne niż na benzynie i sterownik benzyny adaptuje się do tych wskazań (uczy...
Panowie! Samochód jak powyżej, na liczniku ok 130k km, jeździ na gazie ale objawy występują zarówno na gazie jak i na paliwie. Mam następujący problem. Podczas jazdy na jakimkolwiek biegu przy niewielkim dodawaniu gazu, np jazda 70-80 km/h na 5 biegu, delikatnie wciśnięty gaz, samochodem zaczyna szarpać, wpada w jakieś drgania na tle normalnej pracy....
Wymontuj przepustnice wyczyscic gardziel oraz plyte przepustnicy przemyj benzyna ekstrakcyjna wprowadzic kod 98(nastawy podstawowe)
Climatronic jest ale w wersji manualnej, ręcznie trzeba zmieniać nastawy temperatury itp. Jeśli chodzi o interfejs to normalnie mogę odczytywać błędy, usuwać je, odczytywać różne parametry (choćby w 8 - AutoHVAC), no i właśnie tam widać, że potencjometr nie jest dobrze dostrojony, ponieważ gdy gałka jest na pozycji minimum (niebieski kolor) i podaje...
Doszedlem z tym dallej do konca. Wyjazd sie udał last minute. Sprawdzilem vagiem kolejno immobilizer i inne grupy gdzie zglasza usterke prawdopodobną no i natrafilem na wtryskiwacze. Nie pozostalo nic innego jak zmienic sprawny bezpiecznik na nowy i cudownie odpalil. Po rozdlubaniu starego okazalo sie ze topik przerwany byl maksymalnke na boku totez...
Witaj - nie zrozum mnie źle. jak wygląda to wtedy z oprogramowanie i aktualizacją. Mniej więcej wygląda to tak. Prosty przykład grupa VAG - niby oczywistość, a nie. Bo (pewne) sterowniki od zawsze mają (tj. muszą mieć) coś w rodzaju ochrony komponentu w sobie przez znajomości kodów security do wglądu w nastawy ukryte - i co z tym zrobisz ? Nikt z tego...
Mówiłem? Kolego b.zos, trzeźwy jesteś? Zapewne usiądziesz ze zdumienia na wieść, że silniki TDI, a konkretniej pompowtryskiwacze, to dzieło włoskich konstruktorów (Fiat Croma i silnik TDID - 1986 rok). I co, dalej "wynalazek"? rustin - cóż, kierowałem się wspomnianym przez ciebie "prestiżem" czy też "reprezentacyjnością". I wybaczcie, miłośnicy VW,...
Witam Posiadam Skode Felicie z 1999r silnik 1.3 MPI (ok. 170 tys przebiegu) z instalacja LPG. Mój problem polega na tym ,że samochód od jakiegoś czasu ciężko odpala dusi się, gaśnie gdy dodaje gazu obroty stoją w miejscu cały silnik aż się trzęsie. Tak jak by łapał lewe powietrze albo nie chodził na wszystkie cylindry. Jak odpalę samochód i odrazu dam...
T5 - wszystkie bezpieczniki są sprawne, te przy aku. jak i te w rozdzielni w desce. Wentylatory się załączają przy starcie silnika i włączonej klimie. Szynitsu21- Ciśnienie na kompie to 4.8 do 5.2, lekkie falowanie w tym zakresie więc wnioskuję, że czujnik ciśnienia sprawny, jednak wartość ta się nie zmienia przy pracującym silniku (sprężarce). Przy...
Witaj Tak to może być wina kopułki i roździelacza. Musisz rozebrać i zobaczyć w jakim jest stanie i czy styki nie są ponadpalane. Czy kopulka nie jest pęknieta. Ładowanie akumulatora możesz sprawdzić miernikiem uniwersalnym z nastawem na pomiar napięcia DC wpinając sondy na biegun dodatni i ujemny akumulatora. Z tym że akumulator musi byc naładowany...
Witam. W mojej Skodzie Fabii 1.4MPI padła mi sonda lambda. Po podłączeniu do VAG'a w teście starzenia (grupa nastaw 034) wyświetliło brak reakcji sondy lambda i dziwną temperaturę katalizatora (-32"C). Napięcie na sondzie stało na poziomie 0.3V. Jako iż w ASO sonda kosztuje straszne pieniądze, wstawiłem 4 przewodową sondę uniwersalną. Napięcie sondy...
Witam wszystkich forumowiczów posiadam skode superb 2 po lifcie z 2015 wersja platinum mam problem z centralnym ukladem elektronicznym(elektrycznym) a mianowicie z jego zakodowaniem a wszystko przez wylaczenie cisnienia w oponach wszystko sie przekodowało nie wiem w jaki sposób program to VCDS mój sterownik to 1K0 937 087 AN potrzebuje nastawy podstawowe...
nastawy przepustnicy skoda skoda nastawy podstawowe nastawy falownika
nagłośnienie plenerowe suszarka dioda mazda schemat rozrząd
ogłoszenia rolnicze ogłoszenia rolnicze
Błąd E135 na kuchence indukcyjnej Bosch - przyczyny i rozwiązania Parametry diody Zenera w magnetofonie Aria 2411