Tak czy inaczej nie dostaniesz już takiego samego urządzenia eetam SEO SYMPHONY jest dostępny bez problemu
Masz walnięty przewód dlatego masz taki wynik zapewne na mierniku. Do takich rzeczy to probówka 21W. Bezpiecznik jest przed stacyjką czy po niej. Podajesz prąd na przewód który jest za stacyjką czy przed nią?
Idź no do sąsiadki i zmierz prąd.
1. W tym Oplu nie ma zabezpieczenia wstrząsowego. 2. Co rozumiesz przez pojęcie brakło prądu wszędzie? W ogóle nie włącza się zapłon? Czy tylko nie kręci?
No to masz kupę roboty, pewnie "nasi" już tam byli nie jednokrotnie, Przycisk z aku (monostabilny) powinien załączać główny stycznik zawsze. Tzn działa to tak: wkładasz kluczyk do stacyjki, kręcisz nim we wszystkie strony i nic się nie dzieje - brak prądu; kluczyk wyjęty, naciskasz i włącza się główny, puszczasz - wyłącza się główny; kluczyk w pozycję...
Ale tam zapłon nie pobiera żadnego prądu. Sprawdzałeś sam alternator, 30V na maksymalnych obrotach to nie jest aż ta wiele. W zał. serwisówka silnika. Jest tam pokazany sposób sprawdzenia regulatora.
To lampa niskoprężna czy wysokoprężna? Rtęciowa czy rtęciowo-żarowa? Jeżeli wysokoprężna rtęciowa to potrzeba jedynie czegoś co ograniczy prąd bo zapłon nastąpi samoczynnie między elektrodą główną dolną a elektrodą pomocniczą, a jeżeli rtęciowo-żarowa to możesz podpiąć bezpośrednio do sieci i będzie działać jak marzenie.
Witam robiłem klonowanie BSI w citroenie 2005 2.0 diesel i po podłączeniu akumulatora cały czas jest włączony zapłon( prąd) i jak się go odpali to nie można go zgasić kluczyk wyjmuje a autko dalej chodzi, dopiero po poduszeniu go na biegu gasi. Co może być przyczną tego coś w BSI czy ze stacyjką coś. I jeszcze pytanie które wejście w BSI jest odpowiedzialne...
A zamontowanie tyrystorowego układu zapłonwego nie wchodzi w grę? Pracuje z tradycyjnym przerywaczem a napięcie pracy wyzwalane na uzwojeniu wtórnym cewki zapłonowej wynosi około 340V Producent przewiduje przerwę na świecach 1.2 mm.Na tym zapłonie jeżdziłem maluchem 13 lat bez problemu. Dodano po 1 Pobór prądu przez zapłon tyrystorowy wynosi 1. 6A
Pokombinuj trochę - można w tą operację zaangażować również wyłącznik drzwiowy. Wtedy brzęczek zadziała dopiero jak będziesz chciał wyjść z auta i otworzysz drzwi. Układ zwłoki nie będzie potrzebny. EDIT: Sorry - wymyślone i narysowane na szybko na kolanie: https://obrazki.elektroda.pl/5978256300_... W tym układzie brzęczek zabuczy...
Panowie, w świetlówce kompaktowej mamy do czynienia z szeregowym połączeniem elementów LC (RLC tak dokładniej, gdzie R to rezystancja żarników, L - dławik, C - kondensator zapłonowy, zwykle kilka nF), więc tuż przed zapłonem występuje tam zjawisko rezonansu napięć (dzięki temu powstaje wysokie napięcie zapłonowe), a nie rezonansu prądów. Gdy zapłon...
Już prawie wszystko wymienione i dalej nie ma prądu. A zapłon jest?
Typując która cewka jest niesprawna opierałem się na wynikach próby z akumulatorem. Wydawało mi się, że skoro jest iskra / przy 12V / 3. Próba z akumulatorem - podczas pracy przerywacza / czyli mnie / iskra była, słaba ale była. Tak to jest jak sie posługuje określeniami ogólnymi i to bardzo nieprecyzyjnymi. Co to znaczy: "iskra była słaba" ? Dla mnie...
Ale tylko wtedy gdy wirnik jest napędzany. Dostaje prąd jak tylko włączysz zapłon. Potem jego ruch generuje prąd w stojanie. Wzbudzenie jest na wirnik ,nie stojan i wynosi niemal pełne napięcie akumulatora po przekręceniu klucza. Wyjątek to altki sterowane z ECU lub modułu kabinowego,które są wzbudzane z opóźnieniem żeby energii nie zabierać i pasek...
Jak podłączam akumulator pod klemy (nic nie odpalam ani na zapłon nie daje) to prąd od razu ucieka z akumulatora
Zacisk 2 (ign) co idzie do zacisku S regulatora to sender-napięcie odniesiena regulacji.Na nim ma pojawiać się prąd jak jest wlączony zapłon. Ten opornik bocznikuje lampkę.Pomaga we wzbudzenia alternatora,pomocny w przypadku awarii samej lampki. Prosty układ ulubiony przez producentów Japońskich jak i USA. Alternator (jeżeli hyundai) produkcji Mando.
Prąd ,zapłon nie ma nic wspólnego ze zużywaniem oleju przez silnik. Wymiana pierścieni to nie wszystko co potrzeba żeby sinik nie spalał oleju (głowica ,uszczelniacze zaworów itd.)
A nie, szukasz dziury w całym Szuka i właśnie w tym problem. 1 pozycja stacyjki to nie jest jeszcze zapłon. Akurat w Fiacie to zapłon bo nie ma ACC.
Iveco Eurocargo błąd 0225 silnik gaśnie błąd dotyczy głównego przekaźnika prądowego, który odcina zapłon samochód gaśnie błąd w EDC 0225 główny wyłącznik prądu wyłącza zapłon zamiast stacyjki. Samochód ma zwykły ręczny wyłącznik prądu. W dodatku pali się EDC kontrolka silnika akumulator.
I pewno masz prawidłowo dla tego samochodu. Pomierzony prąd to zapotrzebowanie instalacji samochodu (zapłon, wskaźniki, lampki, sterowniki itp). Napięcie 12,8 V przy pełnym obciążeniu instalacji to jeszcze nie jest klęska.
prosty rachunek akumlator ok 45 a\h podzielić 0.13 =345.15 podzelić na24 = 14.38 wychodzi że ten akumlator wytrzyma 14 dni teoretycznie przy tym obciążeniu a w praktyce ok 1 tygodna gdyż nie doladujesz go na małych odcinkach
Witaj Nie napisałeś dokładniej co to za motocykl. Czy stara MZ 250 ES, TS, czy ETZ. Główna różnica - napięcie zasilania, oraz możliwość zainstalowania modułu nadajnika hallotronowego. Temat przerabiałem temat dosyć wnikliwie. Jeździłem ETZ 250 przez ponad 10 lat (wciąż ją mam, ale do sprzedania - teraz mam Hondę :)) Opracowałem nawet mikroprocesorowy...
Zobacz czy w pozycji rozruch stacyjka nie odcina prądu za zapłon, choć z tym w renówce się nie spotkałem, w VW to standard.
Dostań się do wentylatora załącz zapłon sprawdź czy brakuje prądu na wentylator podejrzewam upalony termik w opornicy.
Gdybyś miał usunięty HISS to motocykla już byś nie odzyskał. Immo HISS to ogólnie dość kłopotliwa i dyskusyjna sprawa. Skoro masz oryginalne kluczyki, to kwestia tego czy masz całą antenę immobilizera w stacyjce. Ona jest potrzebna by uruchomić zapłon. Natomiast wyłączanie prądu można w ramach prowizorki zrealizować zewnętrznym przełącznikiem albo wyjęciem...
Martwi mnie tylko jedna rzecz a mianowicie ten pobór prądu na włączonym heblu 460 mA jaki pobiera ten elektrozawór.Ale wychodzi na to że tak ma być. Nie ma być na nim po włączeniu hebla prądu !!! ostatni raz pisze .....po wyłączeniu zapłonu ma pojawić się zasilanie ze stacyjki na bezpieczniku F110 z niego na punkt "P" przekaźnika zwłocznego i wtedy...
Hej wszystkim, W "Kasce" zrobiło się mi jakieś zwarcie w instalacji i popaliło wszystkie żarówki, więc była okazja, żeby w końcu sprawdzić niebieski regulator. Zwarcie usunąłem, podłączyłem niebieski i podobnie jak w MZ, nie działa, lampka ładowania nie gaśnie, ładowania nie ma. Podłączyłem mechaniczny to znowu dzieją się takie cuda, że lampka przy...
Prąd dochodzi na elektrozawór w pompie wtryskowej w pozycji kluczyka "zapłon"? Bez tego ani rusz...
Wg dr inż. Ryszarda Chybowskiego dla ochrony przeciwpożarowej powinno się stosować wyłącznik o prądzie różnicowym nie większym niż 300mA, prąd większy od tego może spowodować zapłon kurzu osiadajacego na przewodach lub kablach ułożonych w budynku. Najważniejsze aby było spełnione SWZ, wtedy jest znikome wystąpienie zagrożenia przeciwpożarowego. Jeśli...
Zobacz zapłon ,może coś nie dochodzi prąd do zapłonu
To moduł AC CDI, i nie będzie działał z akumulatora- za niskie napięcie. MUSI być zasilany przez osobną cewkę w magnecie dającą prąd przemienny o napięciu powyżej 80V. To bardzo podobny temat, do zasilania CDI użyto transformatora: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
Ludzie!!! Wywalając magneto wywala prądnicę, bo cewki bez magnesów przecież prądu nie wytworzą... No nie?? :D A akumulator ma jakąś pojemność i przy ciągłym pobieraniu nie całkiem małego prądu na zapłon kiedyś się wyczerpie i co wtedy?? Pchamy?? Oby z górki... :P
Trudno mi wnioskować na podstawie zachowań Poloneza co się psuje, ale jak nie chciał zapalić szkoda że nie wykonałeś jakiegoś pomiaru zwykłą probówką czy w czasie kręcenia rozrusznika jest zasilanie na moduł zapłonu. Bywa dość często w Polonezie, że w położeniu kluczyka na rozruch stacyjka nie podaje prądu na zapłon. Kontrolki na tablicy będą się świecić...
Czy na końcówce 30 powinno być napięcie jak samochód nie jest uruchomiony ale zapłon jest włączony/wyłączony? Bo u mnie nie ma Szukaj urwanego przewodu przy rozruszniku, ewentualnie ktoś mógł go tam zostawić nie podłączony, jak robił coś z rozrusznikiem.
Wszystko sprawdzone. Kupiłem wiązkę z innego auta, wymieniłem kostki z kawałkiem instalacji z w/w błędów. Błędy dalej są, raz jeden, raz dwa, raz wszystkie. Zauważyłem, że nie muszę odpalać nawet auta, ponieważ po przekręceniu zapłonu błędy wracają. Kasuję je, odpalam, jeżdżę godzinę i nie wracają. Silnik zgaszony, czekam aż przekaźnik rozłączy prąd,...
Jeżeli sam podgrzejesz elektrodę jonizacyjną w trakcie zapłonu, puści planik główny i żebyś się nie zaskoczył . Sprawdziłbym ciśnienia gazu i przerwę miedzy elektrodami zapłonowymi, twoje objawy są takie jak by po pewnym czasie zebrała się odpowiednia mieszanka gazu i dopiero następował zapłon lub jak skoczy dopiero dobra iskra. . Może być sytuacja...
Zrobiłem jak kolega wyżej napisał w czerwonym kablu jest bardzo mało prądu nie wiem dlaczego.Postanowiłem odkręcić zapłon i przykręcić same cewki kabel przyłożyłem do tego magneta czy wirnika w środku było na nim widać ze jest duży prąd. Przykręciłem zapłon,odkręciłem świece,podłączyłem czerwony kabel z silnika do cewki WN i czarny od platyn pojawiła...
Dobra wszystko fajnie, tylko napiszcie mi jakiej stacyjki użyć żeby po jej włączeniu mieć 2 obwody 1-prądu zmiennego na zapłon, 2-prądu stałego z ładowaniem akumulatora i odbiorniki mocy bo raczej połączyć się tego nie da
Nie dojdzie do zapłonu świetlówek.Wskutek tego iż następuje przerywana praca zapłonników na dławiku powstają impulsy wysokiego napięcia które powoduje przepływ prądu przez gaz w świetlówce powodując jej zapłon.Gdy już nastąpi zapłon następuje spadek napięcia na dławiku i już przy niższym napięciu zapłonniki nie są w stanie pracować.Na żarówce nie wygeneruje...
Jest możliwość. Nawet granicząca z pewnością. Włącz w pozycje zapłon i wtedy zmierz jak spada. Prawdopodobnie przy pobieraniu prądu z akumulatora masz jeszcze mniej po chwili.
wóz nie odpaliłby w ogóle bo zabrakłoby prądu na zapłon. Tak, ale to jest motocykl.
Tam nie ma iskrownika, tylko alternator trójfazowy. Zapłon jest typu DC-CDI, więc zasilany z akumulatora. W statorze masz jedynie impulsator.
Dzięki darfur5. Generalnie problem dalej nierozwiązany. Podmieniłem sterownik LCM z innego ale to nic nie dało. Zauważyłem natomiast, że w bezpiecznikach LCM jest błąd. Wchodzą tam jakieś czerwone przewody. W pierwszym gnieździe od strony kierowcy nie ma prądu (włączony/wyłączony zapłon). Czy te bezpieczniki są przed LCM czy za? Posiada ktoś jakiś schemat...
Jeśli masz dostęp( pojazd ma sprężarkę) do sprężonego powietrza, to elektrozawór NO( normalnie otwarty) podłączasz do +15 (napięcie po "zapłonie") i masy. W momencie włączenia zapłonu zawór się zamyka, uruchamiasz silnik. Powietrze się pompuje. Wyłączasz zapłon, zawór prądu nie ma i otwiera się dając ciśnienie na siłownik gaszenia. Edit: Dopiero po...
Witam, na potrzeby naszej wystawy edukacyjnej więcej na www.pomyslowafabryka.pl, poszukuję schematów, wykonawcy następującej instalacji /z góry informuję, że mam na ten temat niewielką wiedzę więc przepraszam za ewentualną nieprecyzyjność/: - świetlówkę /najzwyklejszą/ umieszczamy nad stołem, świetlówka nie jest podłączona do żadnego obwodu elektrycznego...
czy kierownica może się zablokować podczas jazdy? Nie może. Jak kluczyk jest przekręcony na zapłon to styk w stacyjce odpowiedzialny za zasilanie blokady jest ROZWARTY. Blokada jest wtedy bez prądu i silniczek który jest wewnątrz nie może spowodować jej zablokowania. To, co określasz jako „pobieranie kluczyka” to właśnie dźwięk silniczka blokady który...
Witam Peugeot 307sw 2.0 HDi Auto normalnie odpaliłem, przejechałem 3m i nagle samo zgasło. Następnie auto już nie chcę odpalić jakby brakowało mu prądu, jakby coś odcinało zapłon. Po przekręceniu kluczyka kontrolki święcą, światła też są, natomiast szyby już nie chodzą i auto wogóle nie kręci. Akumulator sprawny, pompa paliwa sprawna. Ktoś coś podpowie?
Ale przetwornice pobierają w impulsie prąd. 10A w porównaniu do 4A jest nie do ustabilizowania żarówkami. Gdy jedna sie zapali to drugiej braknie prądu na zapłon. Nie można domniemywać że dokładnie w tej samej ms nastąpi zapłon obu palników.
Nisko napięciowe, na 5V? nie widziałem cewki na 5V Przez cewke moze popłynąć prąd o wartości U/R, ale szybko sie przegrzeje, przepali, lub wybuchnie. Wszystkie elektroniczne układy zapłonowe mają ograniczenie do pewnej wartości, bo większy prąd i tak nie jest potrzebny, energia zapłonu jest na tyle duża, przy tych 6A, że nie ma konieczności zwiększania...
Dziękuje wszystkim za zainteresowanie . Szczególnie Ireneo. Jednak centralka , po kabelkach znalazłem miejsce podpięcia przekaznika i ...................udało się . Elektryk ze mnie marny , jednak coś tam potrafię . Nie przypuszczałem jednak że ta centralka może uzbrajać i rozbrajac alarm i nie dawać prądu na zapłon. Naprowadziliście mnie Dzięki temat...
Nie wiem jak nazywa się fachowo ten element i czy rzeczywiście spełnia taką rolę jaką podałem wcześniej. W temacie o którym wspomniałem wyżej (link https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... ), ten element ma wyprowadzoną jedną końcówkę, drugą końcówką jest element z otworem do mocowania i tam na schemacie figuruje jako Control Unit. Ten ma...
W samochodach wypadanie zapłonu na ogół diagnozuje się różnicą prędkości koła fonicznego, więc może jednak idź w tą stronę? Jak cylinder nie pali to koło foniczne delikatnie zwalnia, więc liczysz czy impulsy mają równy czas. Raczej proste do oprogramowania. Można też mierzyć temp kolektora przy każdym cylindrze. Jest jeszcze myk z wykrywaniem napięcia...
Nie trzeba demontować pompy żeby sprawdzić czy działa. Wypnij wtyczkę włącz zapłon i spr czy do wtyczki dochodzi prąd to po 1. Jeżeli dochodzi to wrzuć na piny +12V i spr czy pompa ruszyła nie demontując jej z baku jeżeli po bezpośrednim podaniu napięcia pompa nie rusza jest uszkodzoną wiązka od wtyczki obudowy do pompy
OK, ale można ją jakoś zweryfikować nie mając na podmianę ? Przebicia nie ma między uzwojeniami, ale nie wiem czy na pierwotnym powinno być poniżej 1 ohm. Ewentualnie wiesz może z czego dobrać na podmiankę, bo ta cewka jest trochę nietypowa, nawet nie wiem czy jest dostępna. Zapłon elektroniczny. https://obrazki.elektroda.pl/2442847100_...
Na początek pragnę się przywitać i poprosić o pomoc Posiadam identyczny agregat BOSCH G1900 jak Rafał 545.Mam problemy z silnikiem. nie mogę ustabilizować pracy tego silnika. Jest to 4ro suw owy Tecumseh starszej konstrukcji z zapłonem iskrowym. Silnik nie równo pracuje kicha w gaźnik i gaśnie, nie pomaga czyszczenie gaźnika, regulacja,wymiana na inny...
Przykro mi, ale nic z tego nie rozumiem. Mam problem z świetlówkami, a w obwodzie nie mam żadnych żarówek energooszczędnych. W obwodzie mam dwie świetlówki i wyłączniki schodowe.
Może główny przekaźnik odmówił współpracy. Jest to element który spoczywa na akumulatorze. Pod pomarańczową naklejką są przykręcone przewody (grube prądowe). Zobacz czy po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon pojawia się prąd na obu nakrętkach M8.
Witam jeżeli jest tak jak pisze kolega viper555 to problem jest z jakimś urządzeniem elektrycznym które pobiera duży prąd gdy jest wyłączony zapłon proponowałbym zmieżyć ten prąd amperomieżem prądu stałego włączając go w szereg z dodatnim biegunem akumlatora.
kopię prądem Ale po co go kopiesz prądem? Wydaje się, że Twój zapłon postanowił zrobić Ci psikusa i znowu przypomniał sobie czasy PRL-u, gdzie iskra była luksusem. Spróbuj odwrócić zapłon do góry nogami – może poczuje się bardziej inspirująco. A tak na serio, jeśli kabel świecy „kopie” prądem jak głupi, to może ten zapłon po prostu stwierdził, że chce...
Multimetr Brymen BM869s. Ale mam też ANENG AN8004 (china) i on też pokazuje taką skalę :) Wydaje mi się, że chyba tylko mierniki z kiosku za 15 zł pokazują z dokładnością do 10mA, reszta 1 mA :D Ten bezpiecznik zasilanie dostaje po zapłonie więc nie może brać prądu na postoju, to zapłon na ECM i zasilnie zaworu sterowania turbo Wynika to ze schematów?...
A co z pracą silnika w momencie podłączenia obciążenia? Jak się zachowuje? To tylko kwestia odpowiedniego uziemienia agregatu, ale nie będzie to miało wpływu na stabilność. W momencie obciążenia silnik powinien podkręcić obroty aby wyrównać niedobór f, V, I Na ucho słyszę jego inną pracę w momencie podłączenia obciązenia. I analogicznie to samo po...
Moim zdaniem nie wpływa to na trwałość w takim stopniu jak na przykład zbyt wysoki prąd ładowania czy siarczyste mrozy w których przychodzi nieraz przebywać akumulatorom. Przykładowo w starszych modelach Simsona nie było regulatora napięcia (później weszły ELBY, zbudowane na tyrystorze który regulował dopływ pradu do akumulatora zależnie od stanu jego...
Świetlówka będzie kilka razy mrygać podczas zapłonu (tak jak kolega wyżej pisał, próby przedwczesnego startu) również na stateczniku elektronicznym, przy użyciu standardowego NIEelektronicznego zapłonnika? Co w ogóle zmienia elektroniczny statecznik? Jest on w stanie dłużej utrzymać świetlówke przy życiu? Elektroniczny statecznik nie potrzebuje dodatkowego...
Witam Mam problem zbudowałem układ wg. noty katalogowej mc3334. http://www.jaycar.com.au/images_uploaded... Pominąłem elementy C1, C2, Rd1 wlutowany rezystor 180Omów( tak było w radioelektroniku 8 '86). Z nie wiadomych mi przyczyn układ nie działa prawidłowo. Testowałem go na stabilizowanym zasilaczu 12V i na 3 różnych cewkach zapłonowych,...
Pamiętaj, że zapłon w S51 jest zasilany z cewki, czyli jest to prąd przemienny. Zwarcie i rozwarcie następuje w ścisłe określonym czasie i może przebiegać jednocześnie z odwróceniem przepływu prądu.
A czy jest to do wymiany w warunkach domowych ? Trudno na to odpowiedzieć jednoznacznie. U mnie układ zapłonowy składał się z cewki ładująco-wyzwalającej, modułu (obywa te elementy pod magneśnicą) i cewki zapłonowej. Moduł był zalany żywicą. Nie miałem jego schematu, ani typu i nie mogłem nic namierzyć w internecie zastępczego, więc spreparowałem swój...
Witam wszystkich Mam problem z naprawą cytrusa c3 przyjechał na lawecie z Fr. nie odpala, prąd jest zapłon po przekręceniu kluczyków też jest lecz dalej brak reakcji świecą tylko kontrolki Airbag, ABS, i mruga kontrolka ładowania.. Wyświetla jeszcze jakiś napis na wyświetlaczu i to są jedyne jego reakcje. Chciałem go podpiąć pod kompa ale nie mam programu...
Możesz bardziej wytłumaczyć? Kręciłem stacyjką na krótko ale to nic nie daje jest przewód czarny czerwony niebieski i dwa cienkie, po połączeniu czerwonego z niebieskim kręci rozrusznikiem a po przekręceniu stacyjki pojawia się prąd na dwóch cienkich przewodach( są połączone razem) po przekręceniu na zapłon idzie prąd na cewkę
Ja tylko dodam że zapłon kolb ksenonowych w projektorach kinowych serii AP odbywał się z użyciem aparatu zapłonowego bez żadnych półprzewodników. Był tam tylko transformator WN (kilka kV) iskiernik, cewka powietrzna i kondensator. Całość przypominała cewkę tesli. Z kolei do zasilana lamp używane były zewnętrzne prostowniki z regulacją prądu roboczego....
Co do przewodu 4 to się domyślam, że to przewód zasilający cewkę podczas rozruchu silnika z ominięciem rezystora (na podstawie schematu i tego co napisał kolega (at)abart64 ). Ale wszystko musisz sam zweryfikować (ja niema tego pod ręką), więc sprawdzaj i pisz co wychodzi. Przewód 1 to 12V po zapłonie jest podłączony do jednego zacisku rezystora a do...
Nie masz żadnego ładowania, padnięty akumulator a napięcie spada z poboru prądu na zapłon - ot i cała tajemnica
Statecznik stabilizuje prąd i wspomaga zapłon. Bez niego uszkodzisz lampę i układ zapłonowy.
Sprawdź bezpiecznik w radiu. Spróbuj jeszcze raz odłączyć klemę (minusową) i po paru minutach podłącz ponownie. To może pomóc. Pamiętaj o powyłączanych odbiornikach prądu (zapłon, drzwi) podczas podłączania klemy by zminimalizować prawdopodobieństwo zaiskrzenia.
Jak masz oscyloskop, to zobacz impulsy na bramkach tyrystorów. Nie masz oscyloskopu - wylutuj tyrystory i je obmierz. Bramka - katoda powinna przewodzić w jedną stronę. Anoda - katoda i katoda - anoda nie powinny przewodzić. Podajesz odpowiednio duży prąd bramki, tyrystor zaczyna przewodzić (formalnie następuje zapłon tyrystora, ale to się kojarzy z...
u mnie światła stopu świeca po naciśnięciu pedału czy jest zapłon czy nie Jeżeli faktycznie tak jest, to wypnij kostkę z wyłącznika i zmierz pobór prądu.
Człowieku, są silniki bezkolizyjne, a ja nie mam w głowie katalogu, aby stwierdzić czy akurat ten silnik jest czy nie jest kolizyjny :/ . "Zapłonu tu raczej nie przestawisz - jedynie może dojść do uszkodzenia klina na wale korbowym." - no oczywiście że da się przestawić zapłon, wystarczy delikatnie przesunąć cewkę wyzwalającą i już masz zapłon przestawiony....
Witam mam lagune 1994 niewiem jak sprawdzic czy pompka dostaje prąd. Jak przekrece zapłon to pompka sie nie odzywa moze sie spaliła ale wole zobaczyc czy dostaje prąd. Prosze o pomoc!
Tak już doszedłem że na prawo od kluczyków, za szybko patrzyłem i uznałem rozrusznik za prądnice i jajca wyszły. Na początek zmierz amperomierzem pobór prądu z akumulatora (ustaw zakres 10A) po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłon - nie odpalaj go wtedy bo spalisz amperomierz....
o który czujnik chodzi? jeśli o impulsator to wszystko jest w porządku. Na cewkach też nie ma widocznych uszkodzeń. Z tym magnetem chodziło mi bardziej o to czy istnieje taka możliwość że magneto ocierając o rdzeń cewki w jakiś sposób masuje i "kradnie prąd" z cewek
Strzelanie w gaźnik może być spowodowane (oprócz niewlaściwego punktu zaplonu) przez: - zbyt ubogą mieszanke paliwowo-powietrzną (silnik dostaje zbyt malo paliwa: zapchany filtr paliwa, dysza) - nieszczelność lub zawieszanie się zaworu ssącego (w przypadku silnika czterosuwowego)
Problem polega na tym ze 5v ktore plynie z lini i trafia do rezystora z jednej strony pojawia sie po drugiej stronie po 20-40sec. Po drugiej stronie tego rezystora pojawi się 5V dopiero wtedy, gdy przestanie przez niego płynąć prąd. Dopóki ten prąd płynie na rezystorze występuje spadek napięcia (zależny od wielkości płynącego prądu).
Chałupa spłonęła Obudowy rozdzielnic elektrycznych są z materiałów dobrze palnych - nawet nie z samogasnących. A co spowodowało ten zapłon, jak prądu niet? Wandal z baterią?
Nie, regulator napięcia ma za zadanie czuwać nad prawidłowym ładowaniem akumulatora, do tego stopnia żeby uzupełnić prąd pobrany przez zapłon, bo przecież jest on bateryjny, oraz wszystkie odbiorniki prądu jak światła, klakson, stop i inne odbiorniki w trakcie jazdy motocyklem.
Wydaje mi się że, wyczerpanie substancji emisyjnych na elektrodach połączone z ich częściowym odparowaniem jest mniejsze przy odpowiednio obniżonym prądzie nie wpływającym na zapłon lamp.
To wygląda tak, jakby uszkodzeniu uległ układ odpowiadający za zapłon i nie ograniczał prądu przy zapłonie. Zbyt szybko przepala się jedna strona i "wyżera" luminofor. Ewentualnie świetlówki nie są przystosowane do napięcia pracy tego inwertera.. ale skoro chodziło wcześniej dobrze..
Pewnie chłodzisz trochę elementy, więc uzwojenia się kurczą na tyle że przestają wibrować. Bo nic innego do głowy mi nie przychodzi. Swoją drogą musi to być niezły szajs a nie ładowarka :D Jak masz miernik to pomierz napięcia i prądy jakimi ładuje ogniwa. Bo o uszkodzenie ogniw LitIon dość łatwo, a w mocno skrajnych przypadkach nawet o ich zapłon.
Podłąćz piny 4 i 7 osobno zapłon i stałoprądowy. Niektóre radia dokładane niefabryczne żrą prąd podłaczone tylko pod stałe 12V.
Tak. Bez blokady nie ruszy zapłon itp. Potraktować blokadę na młotek i czasem jest szansa że ruszy kilka razy
Liniowa a energooszczędna to jest dokładnie to samo. Kwestia tego, że energooszczędna jest "połamana" aby zmniejszyć jej wymiary. Poszukaj gdzieś jakiejś uszkodzonej energooszczędnej, rozbebesz ją i podłącz elektronike do "liniowej". Chodzi o to, że jak podłączysz świetlówkę bezpośrednio pod trafo zapewniasz jej zimny zapłon oraz brak stabilizacji prądu...
Witam, mam problem odnośnie skutera zipp 4t 50cm przerobiony na 80cm. Jakieś 3 miesiące temu skuter się nie wkręcał na obroty, przerywał i po jakimś czasie stracił ładowanie. Światła w nim były jedynie jak miał prąd w akumulatorze a on w ogóle się nie ładował. Dlatego zostawiłem go na zimę i nic w nim nie ruszałem. Od jakiegoś czasu chcąc przygotować...
Ma dwie szyby z tylu:) Wygląda na to jakby nie dochodził prąd do stacyjki. Może immobilizer blokuje zapłon? Światła i kierunki też nie działają
To kostka stacyjki ma upalony styk i w pozycji pierwszej nie ma prądu na kontrolki i zapłon, a w pozycji drugiej jest ok. Należy ją wymienić.
Cewki zapłonowe każdego cylindra działają w ten sposób, że idą do nich dwa przewody - 12V i sygnał z komputera. Jeśli jest tak jak piszesz to 12V jest na stałe a sterownik łączy z masą - to częste połączenie, jeśli tak to dlaczego chcesz zrobić odwrotnie używając niedostępnych wysokonapięciowych PMOSFETów? Teraz gdy na sygnale jest 12V to cewka się...
Do jakiego napięcia rozładował się akumulator ? Czy był w miarę nowy, czy wieloletni ? Co oznacza informacja, że "ładowanie nic nie daje" ? - czy nie pobiera prądu z ładowarki, czy ładuje się kilka godzin i nadal ma niskie napięcie.
Witam. Mam problem z Manem TGA rok 2000 jest to hakowiec. Zapłon jest cały czas. gdy podłacze akumulatory na wyłączonym kluczyku to nie odpali. muszę odpiąć akumulatory włączyć kluczyk i podpiąć prąd i odpala z kluczyka i gasi z kluczyka lecz zapłon cały czas pozostaje nawiew i kierunki działają bez kluczyka. przekaźniki u pasażera wyciągane i dalej...
Na cewce powinien pojawiać się przebieg napięcia zmiennego. To działa mniej więcej tak: Podawane jest napięcie ze sterownika na cewkę wymuszające przepływ prądu, po odcięciu napięcia cewka stara się podtrzymać prąd płynący w cewce indukując sem o znacznej wartości liczony w kV. Jeżeli cały czas by było napięcie, albo cały czas by go nie było to cewka...
2N6342 jest triakiem na napięcie 200V. Można go zastąpić trakiem z tej serii np. 2N6343A-2N6349A. Ważny jest prąd prąd bramki powodujący zapłon triaka - najbardziej zbliżone parametry triaki o 3 najniższych napięciach.
Przy podłączeniu do kabla „po zapłonie” stracisz możliwość słuchania radia na postoju, z wyłączonym silnikiem. Tylko że te androidy z reguły mają pobór prądu gdy dwa plusy są na stałe.We fiacie niestety brak pozycji "radiowej" tylko pełny zapłon ale i tak nie będzie musiał mieć odpalonegp auta😉
Witam. Problemy z zasilaniem kotłów gazowych zarówno przez przetwornice jak i agregaty spowodowane są budową układu zapłonu gazu. Miałem ten sam problem. Układ ten potrzebuje uziemienia jak w sieci domowej. I mamy problem. Ja korzystając z przetwornicy zmierzyłem gdzie wychodzi faza, a gdzie tzw 0. Było odwrotnie niż w mojej instalacji domowej. Poprawiłem...
Przykładowo dawniej w takich sprzętach czyszczenie świecy było rutyną natomiast we współczesnych pilarkach/kosiarkach mimo iż jest tam silnik 2T to świecy nie trzeba czyścić (u siebie już ze 4 lata nie miałem potrzeby wykręcać świecy zarówno w pilarce jak i kosie spalinowej). W poście powyżej, starałem się zasugerować, że bladego pojęcia nie masz o...
pobór prąd zapłon zapłon punkt zapłon lampa ustawiać zapłon zapłon
pomiar prądu pomiar pradu elektryczna tylna klapa wymiana kostka stacyjki
Lutowanie kabli w słuchawkach GameZone Hydra Pro RGB Kolory przewodów w Skoda Fabia 1 - schematy i porady