A zamontowanie tyrystorowego układu zapłonwego nie wchodzi w grę? Pracuje z tradycyjnym przerywaczem a napięcie pracy wyzwalane na uzwojeniu wtórnym cewki zapłonowej wynosi około 340V Producent przewiduje przerwę na świecach 1.2 mm.Na tym zapłonie jeżdziłem maluchem 13 lat bez problemu. Dodano po 1 Pobór prądu przez zapłon tyrystorowy wynosi 1. 6A
1 to jak wyżej kolega syrius32 to zapłon, 2 to rozrusznik. Na 1 odpalisz auto na "pych", wszystko dostaje zasilanie i jest przygotowane do jazdy. I taki pobór prądu jest jak najbardziej prawidłowy dla pozycji 1. Pomijając co ma pozycja "zapłon" do rozładowywania się akumulatora, skoro wyłączone auto ma pobór prądu w normie?!
W jaki sposób to zrobić najprościej? Zamykasz samochód pilotem, czekasz ok.10 minut, podłączasz amperomierz cęgowy. https://obrazki.elektroda.pl/7593551900_... W zależności od wskazania - albo wszystko jest ok, albo szukasz zawyżonego poboru prądu przez wyciąganie kolejnych bezpieczników i obserwację wskazania amperomierza. Jeżeli...
Witam :) Pobór prądu ma wynosić około 0,02A do 0,05A Jaki masz samochód? Sprawdź pobór prądu jak wszystko masz wyłączone, światło oświetlenia też (czujnik maski z przodu też wciśnij), i możesz poczekać około 0,5h jak masz nowy samochód (inne układy pobierają do 0,5h). Wyciągnij radio i sprawdź ponownie Napisz jaki model i z jakiego rocznika?
Zacznij drogą dedukcji. Na początek sprawdź przekaźnik świec żarowych czy przypadkiem się nie przycina później kolejno Alarm jeśli go masz Radio najlepiej na czas badań odepnij alternator odłącz zacisk B+ rozrusznik. jaki opis na skrzynce ma bezp o którym mówisz??
tą złączką czasami nie leci zasilanie do lampki bagażnika i tej w podsufitówce ??
Nie masz żadnego ładowania, padnięty akumulator a napięcie spada z poboru prądu na zapłon - ot i cała tajemnica
Dzień dobry. Mam problem z autem: -- PEUGEOT 406 break (kombi) 2.0 benzyna LPG (now e) -- silnik: 2.0 RFN EW10J4 Auto na wyłączonym zapłonie pobiera prąd, około 0.9 Amper , co oczywiście jest wielokrotnie za dużym poborem. Aby znaleźć "winowajcę" nadmiernego poboru, wyciągałem po kolei wszystkie bezpieczniki - > padło na bezpiecznik od stacyjki . Po...
Pobór prądu wyższy niż 10A i dlatego pali bezpiecznik :P Drugi powód to może być włączony zapłon, a jak próbujesz odpalić z miernikiem to już w ogóle :)
A co miało by taki prąd pobierać. :?: Nie rozumiem, autorowi chodzi o zapłon a nie kiedy rozrusznik kręci. Zapewne taki rozrusznik w dieslu z 200 A, spokojnie pobierze. :D
Odłącz przewody od alternatora i wtedy sprawdz na akumulatorze czy tez pobiera taki duży prąd jak nie to jak wyżej fachowiec juz napisał alternator do naprawy:|
Tak już doszedłem że na prawo od kluczyków, za szybko patrzyłem i uznałem rozrusznik za prądnice i jajca wyszły. Na początek zmierz amperomierzem pobór prądu z akumulatora (ustaw zakres 10A) po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłon - nie odpalaj go wtedy bo spalisz amperomierz....
i co zrobiłeś?
Po dokładnym sprawdzeniu: Kiedy tylko załącze na moment zapłon pojawia sie pobór 2,3 otwieram i zamykam drzwi (żarówka podsufitowa gaśnie) spada do 0,30 następnie po minucie spada do 0,1 i tak trzyma 1 godzine. Potem juz jest 0,04 -wydaje mi sie ze tak mogło by zostać -prosze o porade. Gość twierdzi ze wymienia juz drugi aku.
Ostatecznie można kupić zapas baterii alkalicznych na rok. Jeżeli są to grube R20: https://obrazki.elektroda.pl/3452090700_... połączone równolegle, to chwilowy pobór prądu może być znaczny. Wtedy zasilacz musiałby mieć odpowiednią wydajność prądowa i to przy 1,5V. --- Jeszcze jedno. Jakie baterie były kupowane? Alkaiczne, czy zwykłe...
Tu masz alternator Valeo lub Delco(Gm). Raczej nie robią takich problemów z pobór prądu. Skłaniałbym się jednak w kierunku akumulatora zrób jego test, najprostszy to włączony zapłon na 20minut jak przysiądzie napięcie to wymiana.
Wyłączasz zapłon ale czy wyjmujesz kluczyk ze stacyjki?
Na klemach mierzyłem. Zrobię, jak mówisz. A na postoju miałem na myśli, że zapłon wyłączony.
Obecnie norma to 50-70 mA. Ważny też jest sposób pomiaru. Często zdjęcie klemy powoduje, że pobór prądu wraca do normy. Należy włączyć i wyłączyć zapłon i dopiero mierzyć pobór, bez rozłączania obwodu. Włączanie zapłonu z szeregowo wpiętym amperomierzu nie jest dobrym pomysłem, zwłaszcza w dieslu, jak włączy grzanie świec żarowych.
Sprawdzić pobór prądu przy wyłączonym zapłonie, znaleźć element który ten prąd pobiera-ot cała zagadka
Witam. Wszystko się wyjaśniło.Winowajcą za zbyt duży pobór prądu był przekaźnik od alarmu odpowiedzialny za odcięcie zapłonu i centralka BRC,która została podpięta bezpośrednio pod akumulator,a nie tak jak być powinno pod zapłon.
Przepraszam, czy ktoś z ,,Kumatych Elektryków Samochodowych" :D , nie jest w stanie podać, gdzie w tym wehikule po włożeniu klucza do stacyjki, bez przekrecania (!!!) go w pozycję ,,zapłon", pojawia sie 12 VDC ? Tam by sobie Kolega podłączył cewkę dodatkowego przekaźnika symulującego to nieszczęsne ACC ? do radia.
Sprawdź ładowanie i napisz ile ma lat akumulator. Jeżeli masz amperomierz to zmierz pobór prądu przy wyłączonym zapłonie i wyłączonych wszystkich odbiornikach.
Odłącz przewody od alternatora i sprawdź pobór prądu bez włączania kluczykiem stacyjki.
Masz złodzieja prądu. Liczniki w tym aucie nie gasną po wyjęciu kluczyka. Tak zostało to zaprojektowane. Jaki masz pobór prądu?
u mnie światła stopu świeca po naciśnięciu pedału czy jest zapłon czy nie Jeżeli faktycznie tak jest, to wypnij kostkę z wyłącznika i zmierz pobór prądu.
Nie wiem co to za pojazd. Ale. Po co tak sobie wszystko tak komplikować z tymi wyłącznikami, załącznikami oznaczonymi jako P? Według mnie są one zupełnie nie potrzebne, zupełnie zbędne. Bo na przykład taki wideorejestrator. Pobór prądu przez takowy może być praktycznie pomijalny, praktycznie dla każdego pojazdu. Czyli zamiast wyłącznika, warto poszukać...
Wiele Autosanów obsługiwałem ale nigdy nie było problemu z doładowaniem akumulatorów .Alternatory G 1000 czy G 2000 mają taką wydajność że zpowodzeniem doładowują akumulatory nawet 200Ah. Ładowanie nawet na biegu jałowym silnika przy pełnym oświetleniu i włączonych dmuchawach powinno być 28,2V Jaki masz pobór prądu przy wyłączonym zapłonie.
Witam. Jaki powinien być pobór przy włączonym zapłonie na załączonym zdjęciu widać co wskazuje u mnie miernik.
Temat dotyczy konkretnego pojazdu, wiec dlaczego piszesz ogólnikowo? Możliwe, że zbadałeś w ten sposób kilka pojazdów, nowszych, bardziej wyposażonych, nie twierdze że nie, ale zejdźmy na ziemie, w tym aucie nie ma co brać prądu, zabierasz 15-stkę, wyłączając zapłon i koniec, po poborach.
Sprawdzenie "lewego" poboru prądu: 1. Wyłacz zapłon (kluczyk), 2. Odłącz klemę "masy" od akumulatora, 3. Miernik uniwersalny (jeśli masz) ustaw na zakres pomiaro prądu stałego 20A (kable pomiarowe i przełącznik zakresów), 4. Przewód czarny (COM) podłącz do zacisku akumulatora 5. Przewód czerwony (A) dotknij do "masy" lub do odkręconej klemy. 6. Odczytaj...
Transmiter ma tak mały pobór prądu, że możesz śmiało podłączyć.
Sądzę, Koledzy, że to Wy komplikujecie prostą sprawę. Cewka w magneto, przewód do hybrydy,masy i stacyjki (gaszenie) kabel WN na świecę, znaleźć punkt zapłonu i jazda. Co do regulatora napięcia z takiego alternatora, utworzonego z trzech cewek oświetleniowych i sześciu diod, regulator musial bym opracować sam, z jakimś MOSFETem na wyjściu (pobór prądu...
Jakie auto? W pozycji 1 nie ma zasilania na sterowniki silnika. Przepalić zapłonu (a raczej stopić styki przerywacza) już nie można od dobrych 30 lat, bo takie układy odeszły do lamusa. Jedynie, to może się rozładować bateria od poboru prądu.
Wyłącz zapłon, wyjmij kluczyk ze stacyjki, zamknij auto, poczekaj 90s i dopiero mierz...
Przy podłączeniu do kabla „po zapłonie” stracisz możliwość słuchania radia na postoju, z wyłączonym silnikiem. Tylko że te androidy z reguły mają pobór prądu gdy dwa plusy są na stałe.We fiacie niestety brak pozycji "radiowej" tylko pełny zapłon ale i tak nie będzie musiał mieć odpalonegp auta😉
Sprawdź, które odbiorniki pobierają "prąd" po kluczyku tj. włączonym zapłonie i spróbuj wytypować wadliwy odbiornik. Jak załączę zapłon to pobór prądu jest trochę ponad 4A. A świeci wtedy m.in. żarówka przód (55W), tył (5W) i kontrolki więc pobór prądu jest chyba ok, same żarówki tyle biorą. Z tym że prąd ładowania jest zbyt duży to bym się zgodził....
Witam! Akumulatora bym nie wymieniał, bo w mojej ocenie to niepotrzebna strata ok. 200 zł. Możesz sprawdzić ten który masz w sklepie z akumulatorami (za darmo). Poświęcił bym nieco czasu i znalazł to urządzenie które pobiera ten prąd (jeżeli zależy Ci na tym aby pobór prądu przy wyłączonym zapłonie wynosił 0[A].
KingKong. Tak, po odłaczeniu ECM pobór prądu spada do 0,08A. Zaobserwowałem także, że tuż po odpięciu klemy i wpięciu się miernikiem pobór prądu wynyosi 0,08A. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce (pozycja zapłon) i wyjęcia kluczyka, pobór prądu pozostaje na poziomie 0,53A. Tomek665. Przekaźnik główny przekazuje właśnie zasilanie do ECM. Cyka on po odłączeniu/podłączeniu...
Gdzie może znajdować się główny przekaźnik ? Jeszcze jeden objaw to po przekreceniu stacyjki na zapłon jest duży pobór prądu przygasa kontrolka od drzwi A prostownik słychać że ma znaczący pobór prądu(zaczyna głośniej pracować )
Witam.Mam problem z działaniem prądnicy. Dokładnie nie rozumiem zasady działania tego obwodu ładowania. Po pomiarach wydaję mi się że uszkodzone jest uzwojenie wzbudzenia bo kiedy włączam na stacyjce zapłon. Akumulator praktycznie siada całkiem, jest bardzo duży pobór prądu. Kiedy odłączę przewód DF od reglera na akumulatorze napięcie podskakuje do...
Przeszukałem kilka for szukając odpowiedzi na pytanie jaki powinien byc pobór prądu przy wyłączonym zapłonie w samochodzie. U siebie mam 0,15 A i zastanawiam się czy to nie za dużo.
To dużo za dużo. Odepnij radio i zmierz. Jeśli nadal znacząco nie spadnie to wtedy wyjmuj pojedynczo bezpieczniki te będące stale pod napięciem i wtedy może namierzysz obwód. Jeśli mało spadnie to odłącz zasilanie alarmu i zmierz. W zasadzie powinno być kilka -kilkanaście mA a u Ciebie jest ponad 200 mA. Może masz podłączony wzmacniacz antenowy który...
Ogólnie to dość ciężko znaleźć coś w schematach PSA w ten sposób. Oni mają schematy podzielone tematycznie - oświetlenie, ABS, silnik itd. Bezpiecznik F1 w BSM zasilana styk roboczy przekaźnika R1, który wbudowany jest w BSM. Styk ten zasila pin 5 gniazda 28V NR (czarne gniazdo). Z tego pinu idzie zasilanie na sterownik silnika oraz na wtyczkę pompy...
Podaj Stan napięcia akumulatora na zaciskach w spoczynku, stan napięcia na zaciskach akumulatora przy zapalonym silniku,stan napięcia i pobór prądu przy włączonym zapłonie i nie uruchomionym silniku. Masz może dogrzewanie lub webasto elektryczne?
No jeżeli nie chcesz modyfikować układu to zrób tak jak Tobie mówi tmf . Sumaryczny pobór prądu się dużo nie zmieni. Jak chcesz osiągnąć największą wygodę i zerowy pobór prądu bez zapłonu wykorzystaj PCF'a z baterią. Podłącza się go wg noty katalogowej dwa rezystory 10k pull up na SCL i SDA + 2 diody (1n1418 lub podobne), a na elektrodzie nie jedną...
Sprawdź jeszcze na wyłączonym zapłonie jaki masz pobór prądu z akumulatora, bez miernika się nie obejdzie.
Tanie mierniki mają uczulenie na benzyniaki, a konkretnie na układ zapłonowy. Co ważne : By sprawdzić pobór prądu często odłącza się zasilanie by wpiąć amperomierz. Bywają przypadki w których pokaże wtedy pobór bliski 0, ale gdy włączy się i wyłączy zapłon pobór ten jest znaczny i nie spada
Musisz poszukać tzw. styku s-kont, jeżeli w ogóle występuje w tym aucie. Najlepiej jak by już występował w kostce radia, ma na nim pojawiać się 12V po przekręceniu stacyjki w pozycję 1 lub na zapłon. Znikać ma zaś po wyjęciu kluczyka. Jeżeli zaś nie ma takiego napięcia w kostce radia, trzeba będzie go poszukać przy kostce stacyjki. Jak tam występuje,...
Sprawdź jaki masz pobór prądu z akumulatora przy wyłączonym zapłonie i wszystkich odbiornikach. Może być taka sytuacja że coś pobiera cały czas prąd i rozładowuje akumulator np. Radio.
Da się to w jakiś sposób obejść Owszem, ale wymagało by to sporej ingerencji w oryginalna instalację pojazdu. czy byłoby bardzo niewskazanym ewentualne zostawianie sprzętu w takich gniazdkach ze stałym dopływem prądu? Bez dramatów - to ma tak znikomy pobór prądu, że wpływ na rozładowanie akumulatora był by widoczny po dwóch tygodniach bezczynnosci...
Cały czas taki pobor
Astra to stary samochód, wątpie, aby po wyciągnięciu kluczyka nadal radio grało, o ile sobie właśnie przypominam sobie podczas montażu, przestawało grać, gdy kluczyk był na pozycji 0, dopiero znów na 1 tj zapłon i grało. No i często właśnie słucham radia bez klucza w stacyjce. Dlatego mówie, że dokładniejsze pomiary tj. przy radiu itp wykonam jak będe...
witam koledzy. mam problem z TT 99r, 1.8T quattro. mianowicie znika gdzies proad,po nocy akku jest puste. po zabawach z miernikiem wim to, ze pobor jest na poziomie 0,6A. po zdjecu klemy z akku i nalozeniu jej jest 0,08A. mozna otworzyc drzwi, zamknac, zablokowac odblokowac zamki i po chwili znow wraca na 0,08A. natomiast po wlaczeiu i wylaczeni zaplony...
Ale po co zapłon włączasz? Sprawdź na wyłączonym zapłonie pobór, bo na postoju zżera prąd. Możesz zrobić to jeszcze tak sprawdź jaki masz teraz pobór na klemie bez tego wentylatora. Następnie wepnij go i sprawdź ponownie na akumulatorze czy pobór wzrośnie. Wówczas ocenisz czy jest jakieś przebicie na nim.
Gdyby miernik był poprawnie skonfigurowany (nastaw na zakres 20mA i czerwony przewód miernika we właściwym gnieździe VΩmA) to przy podłączeniu +12V tylko do żółtego przewodu, zmierzyłbyś faktyczną wartość poboru prądu używanego do podtrzymania pamięci przy wyłączonym radiu. Może to być max. 3 mA Dodatkowe podłączenie czerwonego przewodu do +12V,...
A jaki jest pobór prądu przy wyłączonym zapłonie i uzbrojonym alarmie?
Wystarczy o ile ma odpowiednią wydajność. Program do BMW nie chce działać jeśli jest napięcie niższe od 13V. Teraz jeśli włączysz zapłon to pobór prądu rośnie do np. 30A albo więcej. Prostownik musi mieć taką wydajność aby utrzymać napięcie. Mogę kupić taki mocny prostownik i po sprawie ale mam taki transformator i chcę go wykorzystać jeśli się da.
Aku dziś cały dzień ładowany. Na włączonym zapłonie elektryczne szyby pracują, światła świecą. Po przekręceniu kluczyka na rozruch wszystko na desce gaśnie, rozrusznik nie kręci. Pobór prądu na wyłączonym zapłonie 0,15A. Po włączeniu zapłonu pobór prądu 1,5A.
Pobór prądu na wyłączonym zapłonie max.ma być 0,05A .
A po co ma działać stop z wyłączonym zapłonem?
Alterntor bosch czy Valeo??
Martwi mnie tylko jedna rzecz a mianowicie ten pobór prądu na włączonym heblu 460 mA jaki pobiera ten elektrozawór.Ale wychodzi na to że tak ma być. Nie ma być na nim po włączeniu hebla prądu !!! ostatni raz pisze .....po wyłączeniu zapłonu ma pojawić się zasilanie ze stacyjki na bezpieczniku F110 z niego na punkt "P" przekaźnika zwłocznego i wtedy...
Podłącz amperomierz szeregowo pod akumulator i sprawdż pobór prądu bez właczania odbiorników prądu i przekręcania kluczyka w pozycję zapłon.
A nie czerwony to podtrzymanie? Na czerwonym niezależnie czy radio chodzi czy nie jest ~20mA Na żółtym wyłączone ~190mA Włączone to już do 10A (zależnie co jest włączone i jak głośno). instrukcja mówi czerwony-zapłon, żółty akumulator
Witam serdecznie :) Mój problem polega na rozładowującym się akumulatorze w moim motocyklu (SUZUKI SV 650S). Zmierzyłem pobór prądu na postoju i jest znikomy 2mA. Coś dziwnego dzieję się gdy przekręcę zapłon. Wtedy pobieran prąd =1,3A (światłą, kierunki itp są wyłaczone). Alternator wydaję sie być sprawny bo na pracującym silniku napięcie łądowania...
Teoria o nieopłacalnosci wyłączania świetlówki na kilka minut nie wynika z dużego poboru prądu. W układzie standardowym, tzn z dławikiem i starterem do zapłonu wytwarzane jest napięcie rzędu 700V. Po zapłonie na świetlówce występuje napięcie ok. 100 V. Każdy taki zapłon to mały szlag dla świetlówki. Częste załączanie po prostu skraca jej żywotność i...
Temat rozwiązany, rok temu kupiłem radio android i praktycznie codziennie jeżdżone było, to nie było problemu. Teraz auto mniej jeździ i były problemy widoczne. Winą to starszy moduł getaway, który nie usypiał nowego radia, co skutkowało poborem prądu. Podłączyłem radio, pamięć i stały 12v po zapłonie i teraz jest spokój.
Jeśli akumulator jest sprawny i nie ma poboru prądu (oświetlenie) to nawet na wolnych obrotach powinno być ponad 12V. Zapłon CDI jest całkowicie niezależny i nie obciąża akumulatora ani obwodu ładowania.
Sprawdź podłączenie przekaznika odcięcia zapłonu prawdopodobnie cewka przekaznika jest zasilana
Witam koledzy. Mam pytanie odnośnie znikajacego prądu . Chodzi mi to jaka powinna byc wartość poboru energii przez auto na postoji . To znaczy wyłączony zapłon radio i lodówka i ogrzewanie zgaszone . Chciałbym sie dowiedzieć ile amper poboru powinno byc aucie osobowym a ile w ciężarowym. Z góry dziękuję za odpowiedzi
Dziś w południe pomierzę , może faktycznie po jakimś czasie pobór prądu zmaleje do akceptowalnych wartości. Dziś kupiłem nowy akumulator ,bo stary po 6 latach dość ciężkiej eksploatacji się skończył. Dowiedziałem się również ,że pobór prądu na poziomie 6A jest normalny przy włączonym zapłonie .
To teraz skalkuluj bilans mocy: Jeśli Twój akumulator ma pojemność 7Ah (typowo dla skuterów), czyli gromadzi energię 12x7=84Wh, to przy mocy pobieranej 40W (a przy 2x17W oddawanej mocy - pobierana jest ok. 48W!) ta pojemność wystarczy na niecałe 2 godziny grania, a w praktyce - być może na niecałą godzinę, zależnie od stopnia naładowania akumulatora....
Witam. Wczoraj w moim autku tj: Touran 2005 77kW 1.9TDI nastąpił dość nieoczekiwany problem. Po wyjęciu radia mój synek zrobił prawdopodobnie zwarcie. Podejrzewam że były to kable w kostce od radia, wchodzą tam dwa żółto czerwone i jeden brązowy (na nich chyba jest około 12V). Po tym zdarzeniu spaliło bezpiecznik od radia pod maską. Po wymianie bezpiecznika...
Wykluczyłeś lewy pobór prądu ? Tj zwarcie,wideo rejestrator czy ładowarkowa do GSM ? Jaki jest pobór prądu na wyłączonym zapłonie ?
Albo wepnij amperomierz tak aby nie rozłączyć obwodu, albo po wpięciu miernika włącz i wyłącz zapłon (nie uruchamiaj silnika, upewnij się że masz wyłączone światła). 12,4 V w spoczynku jest mniej więcej ok, pobór prądu na poziomie 10 mA też.
Zmierz prąd jaki pobiera urządzenie. Środkowy bolec przez amperomierz do plusa akumulatora a zewnętrzna część do masy i będzie wszystko jasne. Jak jest kiepsko zrobione to może jakiś prąd brać. Akumulator potrafi rozładować nawet 5-co watowa żarówka jeśli będzie włączona przez kilka dni. U mnie jest lepiej bo w jednym gniazku mam prąd dopiero po zapłonie...
Witam, kilka miesięcy temu kupiłem "tani" wzmacniacz prosto z krainy za oceanem, nominalnie ma on 50W przód na L+P kanał oraz 100W na tył gdzie znajduje się własnoręcznie robiona tuba, gra i buczy na tyle, że sąsiedzi wiedzą kiedy wracam do domu, ale pobór prądu, spiąłem to do gniazda zapalniczki "na zapłonie" tak żebym przypadkiem nie zapomniał tego...
Poczekaj dłużej, moduł centralnej elektryki chwilę zwleka po wyłączeniu zapłonu.
Jeszcze jedno, bo przeoczyłem.. Świece żarowe powinny tylko grzać, kiedy na desce rozdzielczej pali się kontrolka od świec przed uruchomieniem silnika. Na pewno po uruchomieniu silnika świece żarowe nie powinny grzać, bo niby po co by miały to robić, skoro w komorze spalania jest zapłon? Są świece tzw. płomieniowe, które mogą grzać nawet po uruchomieniu...
Witam, posiadam radio DENVER CAD-490 i chciałbym do niego zrobić wyłącznik. Otóż gdy miałem podłączone radio to pobór prądu wynosił 0,08A a robiąc trasy 10 km dziennie w 2 strony to jest wręcz zabójczy pobór prądu dla akumulatora. Od pory wykrycia takiego poboru odłączyłem radio i mam 0,02A, po odłączeniu takiej kostki pod maską (odcina zapłon i alarm)...
Sprawdziłem pobór prądu na wyłączonym, zapłonie i faktycznie jest za wysoki bo wynosi 0.16mA (norma podobno do 0.06mA) Na początek proponuje trochę poczytać co to A i mA. Bo to co napisałeś to głupoty.
Nie jakieś odciecie tylko kabel z opisem 12V podłączasz pod zapłon a kabel memory pod stałe 12V , taki urok tanich radii.Jeden kabel jest czerwony a drugi pomarańczowy.
Prawda jest taka że nawet pobiera mniej prądu a później pobór rośnie. Co do zapłonu, to trzeba się zdecydować. Osobiście preferuje oba typy. Tam gdzie często zapalam mam zapłon na zimno bo oczekuje szybszej reakcji na wyłącznik. To że się przepali to nic, bo zazwyczaj skrętka wtedy jest przerwana i jest cała, a zwarcie rezystorem 68R przywraca ja do...
Informację o niskim stanie naładowania akumulatora poda Ci układ, który budujesz. Sądzę, że najlepiej spisałby się układ, który wykrywałby nadmierne obciążenie (pobór prądu) akumulatora po wyłączeniu zapłonu. Problemem staje się układ logiczny, który wiedziałby, że: na postoju można włączyć radio, oświetlenie wewnętrzne itp. Wydaj się, że powinien on...
Nie będę się modrzył- masz immo? Może aku padł bo jest zwarcie na wiązkach? Może kuny pogryzły kable? Jaki pobór prądu na postoju?
(at)puchalak Myślałeś może o tzw glow wire tudzież paskach LED ale ciągłych (bez widocznych punktów)? To znacznie upraszcza sprawę bez nadmiernego komplikowania i pozwala zachować wymaganą estetykę. Jeśli dalej chcesz neonówki to pamiętaj że sporo nowych neonówek jest napełniana mieszanką gazów której jednym z elementów jest radioaktywny Krypton 85...
Miałem na myśli dodatkowy przekażnik, ten co Kolega chce zamontować w tym swoim układzie. Jeżeli coś trzeba zrobić przy włączonym zapłonie, to po prostu zamontować dodatkowy ukryty przełącznik, nawet wiszący na przewodach jeżeli niema miejsca. Wtedy przy włączonym zapłonie będzie dodatkowo włączone uzwojenie przekażnika, co nie wpłynie na pobór prądu...
czas dlatego mnie to zastanawia jak to dziala. W momencie załączenia zasilania przez rezystor płynie na tyle duży prąd że napięcie po drugiej stronie jest minimalne ( spadek napięcia na rezystancji ). Za rezystorem jakiś element na początek pobiera duży prąd ( może to być kondensator ) dopiero gdy pobór prądu spada wzrasta napięcie na drugiej stronie...
Dodam jeszcze że od kilkilu miesięcy pojawił się problem ze jak zgasze auto to zaczyna piszczeć że kluczyki są w aucie jak otworze drzwi to przestaje jak zamknę to z powrotem chyba że włączę zapłon to przestaje ale kiedyś tak nie było (system bezkluczykowy) nie wiem czy to ma wpływ bo autem jeżdżę codziennie problem z padniętym aku zauważyłem jak auto...
Zasilanie licznika można dać po zapłonie i też będzie dobrze, czasem robiłem tak w autach budowlanych.
1. 0,2 A to dużo. Daje to 2,5 W - tyle to pobiera żarówka a nie podtrzymanie radia Prąd ok 0,05 byłoby OK 2 Naładuj akumulator i odłącz od ładowarki. Napięcie ok 12,7....12,9 po 30 min od zakończenia ładowania. Włącz zapłon , nie uruchamiaj silnika, włącz światła drogowe. Jeżeli napięcie w 7 minut spadnie do poniżej 11,0 V to pomyśl poważnie o nowym...
Żółty ma być podłączony na stałe, a czerwony po stacyjce. Czy przy podłączonym żółtym, a odłączonym czerwonym radio da się włączyć? Jeśli nie, to właśnie żółty to "memory backup", jeśli tak to masz radio z logiką zapłonu i przez czerwony przewód nie płynie prąd większy niż kilkaset mA (nie potrzeba przekaźnika). Stosowane są dwa rozwiązania: - podtrzymanie...
Tak jest bo zasila również Pendriva. Ale ma logike zapłonu to trzeba ją wykorzystać. Czuwanie pobiera 2,7mA.
Koledzy Motronic i gromleon z całym szacunkiem do was powiem, że Wasza dyskusja w tym temacie nie ma sensu. Szczególnie jeżeli nie padła definicja punktu odniesienia. Co jest "zerem"? Czyli do czego odnosimy aktualne wyprzedzenie zapłonu? Czy punktem odniesienia jest GMP ? Czy może moment zapłonu najlepszy do uzyskania max mocy? A może do uzyskania...
Mam problem w aucie Mercedes Atego III z 2018 roku - konkretnie na podwoziu od Atego został zabudowany autobus więc mogą być jakieś modyfikacje. Problem jest taki, że po wyłączeniu zapłonu w odstępach po kilkadziesiąt sekund na krótką chwilę tak jakby włączał się zapłon - migną kontrolki i radio. Przypadkiem grzebiąc gdzieś z przodu auta miałem otwarty...
ten schemat coś mi bardzo przypomina-moduł zapołonowy tyrystorowy.Kolega napisał, że iskra rozciąga się do 1,5 cm przy 35W.Czyli rozciągnięcie do ok 0,3cm pobierało by do hmnm 10W?teoretycznie tyle ile zapłon w normalnym samochodzie.Czy jest kolega w stanie sprawdzić pobór prądu przy świecy zapłonowej czy takowej nie posiada?
Żarówka H4 na oba włókna podłączona w miejsce bezpiecznika i sprawdzasz gdzie i co robi pobór prądu. rozumiem, że mam wpiąć żarówkę w miejsce bezpiecznika i spróbować przekręcić kluczyk za zapłon? Jeśli będzie się świecić mocno to jest zwarcie do masy, a jeśli słabo to nie ma zwarcia? A jeśli nie to prosiłbym o wyjasnienie.
Trochę to zawiłe... Sprawdzałeś najpierw na świeżym naładowanym akumulatorze jak odpala auto? Jaki to akumulator? Ile ma lat? Sprawdzasz pobór prądu na zapłonie włączonym czy wyłączonym? Drzwi pozamykane, lampki pogaszone itp? 5 minut doładowywania akumulatora to rozumiem, że podłączyłeś pod prostownik i się jeszcze tyle czasu ładował? To na to nie...
Wygląda to tak, elektryk zmostkował czy coś wszystkie drzwi do drzwi kierowcy. Teraz drzwi mogę otwierać kluczykiem ale tylko mechanicznie, centralny tak jest wyłączony. Dopiero po włączeniu zapłonu mogę otwierać i zamykać drzwi centralnym na panelu drzwi. Z zamykaniem tak samo, musi być włączony zapłon, wtedy zamykam drzwi centralnym, wyciągam kluczyk...
pobór prąd mercedes toyota pobór prąd webasto pobór prąd
palet maszyna wtyczka angielska inspekcja samochodzie
piekarnik kernau piekarnik kernau
Reliable Refurbished iPhones at Arezona: Affordable & Quality Subwoofer Harman Kardon HKTS200 - migająca dioda i buczenie