Tak czy inaczej nie dostaniesz już takiego samego urządzenia eetam SEO SYMPHONY jest dostępny bez problemu
Masz walnięty przewód dlatego masz taki wynik zapewne na mierniku. Do takich rzeczy to probówka 21W. Bezpiecznik jest przed stacyjką czy po niej. Podajesz prąd na przewód który jest za stacyjką czy przed nią?
Idź no do sąsiadki i zmierz prąd.
1. W tym Oplu nie ma zabezpieczenia wstrząsowego. 2. Co rozumiesz przez pojęcie brakło prądu wszędzie? W ogóle nie włącza się zapłon? Czy tylko nie kręci?
No to masz kupę roboty, pewnie "nasi" już tam byli nie jednokrotnie, Przycisk z aku (monostabilny) powinien załączać główny stycznik zawsze. Tzn działa to tak: wkładasz kluczyk do stacyjki, kręcisz nim we wszystkie strony i nic się nie dzieje - brak prądu; kluczyk wyjęty, naciskasz i włącza się główny, puszczasz - wyłącza się główny; kluczyk w pozycję...
To lampa niskoprężna czy wysokoprężna? Rtęciowa czy rtęciowo-żarowa? Jeżeli wysokoprężna rtęciowa to potrzeba jedynie czegoś co ograniczy prąd bo zapłon nastąpi samoczynnie między elektrodą główną dolną a elektrodą pomocniczą, a jeżeli rtęciowo-żarowa to możesz podpiąć bezpośrednio do sieci i będzie działać jak marzenie.
Witam robiłem klonowanie BSI w citroenie 2005 2.0 diesel i po podłączeniu akumulatora cały czas jest włączony zapłon( prąd) i jak się go odpali to nie można go zgasić kluczyk wyjmuje a autko dalej chodzi, dopiero po poduszeniu go na biegu gasi. Co może być przyczną tego coś w BSI czy ze stacyjką coś. I jeszcze pytanie które wejście w BSI jest odpowiedzialne...
Ale tam zapłon nie pobiera żadnego prądu. Sprawdzałeś sam alternator, 30V na maksymalnych obrotach to nie jest aż ta wiele. W zał. serwisówka silnika. Jest tam pokazany sposób sprawdzenia regulatora.
Pokombinuj trochę - można w tą operację zaangażować również wyłącznik drzwiowy. Wtedy brzęczek zadziała dopiero jak będziesz chciał wyjść z auta i otworzysz drzwi. Układ zwłoki nie będzie potrzebny. EDIT: Sorry - wymyślone i narysowane na szybko na kolanie: https://obrazki.elektroda.pl/5978256300_... W tym układzie brzęczek zabuczy...
Panowie, w świetlówce kompaktowej mamy do czynienia z szeregowym połączeniem elementów LC (RLC tak dokładniej, gdzie R to rezystancja żarników, L - dławik, C - kondensator zapłonowy, zwykle kilka nF), więc tuż przed zapłonem występuje tam zjawisko rezonansu napięć (dzięki temu powstaje wysokie napięcie zapłonowe), a nie rezonansu prądów. Gdy zapłon...
Typując która cewka jest niesprawna opierałem się na wynikach próby z akumulatorem. Wydawało mi się, że skoro jest iskra / przy 12V / 3. Próba z akumulatorem - podczas pracy przerywacza / czyli mnie / iskra była, słaba ale była. Tak to jest jak sie posługuje określeniami ogólnymi i to bardzo nieprecyzyjnymi. Co to znaczy: "iskra była słaba" ? Dla mnie...
Już prawie wszystko wymienione i dalej nie ma prądu. A zapłon jest?
Ale tylko wtedy gdy wirnik jest napędzany. Dostaje prąd jak tylko włączysz zapłon. Potem jego ruch generuje prąd w stojanie. Wzbudzenie jest na wirnik ,nie stojan i wynosi niemal pełne napięcie akumulatora po przekręceniu klucza. Wyjątek to altki sterowane z ECU lub modułu kabinowego,które są wzbudzane z opóźnieniem żeby energii nie zabierać i pasek...
Jak podłączam akumulator pod klemy (nic nie odpalam ani na zapłon nie daje) to prąd od razu ucieka z akumulatora
Zacisk 2 (ign) co idzie do zacisku S regulatora to sender-napięcie odniesiena regulacji.Na nim ma pojawiać się prąd jak jest wlączony zapłon. Ten opornik bocznikuje lampkę.Pomaga we wzbudzenia alternatora,pomocny w przypadku awarii samej lampki. Prosty układ ulubiony przez producentów Japońskich jak i USA. Alternator (jeżeli hyundai) produkcji Mando.
Prąd ,zapłon nie ma nic wspólnego ze zużywaniem oleju przez silnik. Wymiana pierścieni to nie wszystko co potrzeba żeby sinik nie spalał oleju (głowica ,uszczelniacze zaworów itd.)
A nie, szukasz dziury w całym Szuka i właśnie w tym problem. 1 pozycja stacyjki to nie jest jeszcze zapłon. Akurat w Fiacie to zapłon bo nie ma ACC.
Iveco Eurocargo błąd 0225 silnik gaśnie błąd dotyczy głównego przekaźnika prądowego, który odcina zapłon samochód gaśnie błąd w EDC 0225 główny wyłącznik prądu wyłącza zapłon zamiast stacyjki. Samochód ma zwykły ręczny wyłącznik prądu. W dodatku pali się EDC kontrolka silnika akumulator.
I pewno masz prawidłowo dla tego samochodu. Pomierzony prąd to zapotrzebowanie instalacji samochodu (zapłon, wskaźniki, lampki, sterowniki itp). Napięcie 12,8 V przy pełnym obciążeniu instalacji to jeszcze nie jest klęska.
A zamontowanie tyrystorowego układu zapłonwego nie wchodzi w grę? Pracuje z tradycyjnym przerywaczem a napięcie pracy wyzwalane na uzwojeniu wtórnym cewki zapłonowej wynosi około 340V Producent przewiduje przerwę na świecach 1.2 mm.Na tym zapłonie jeżdziłem maluchem 13 lat bez problemu. Dodano po 1 Pobór prądu przez zapłon tyrystorowy wynosi 1. 6A
Zobacz czy w pozycji rozruch stacyjka nie odcina prądu za zapłon, choć z tym w renówce się nie spotkałem, w VW to standard.
Dostań się do wentylatora załącz zapłon sprawdź czy brakuje prądu na wentylator podejrzewam upalony termik w opornicy.
Gdybyś miał usunięty HISS to motocykla już byś nie odzyskał. Immo HISS to ogólnie dość kłopotliwa i dyskusyjna sprawa. Skoro masz oryginalne kluczyki, to kwestia tego czy masz całą antenę immobilizera w stacyjce. Ona jest potrzebna by uruchomić zapłon. Natomiast wyłączanie prądu można w ramach prowizorki zrealizować zewnętrznym przełącznikiem albo wyjęciem...
Drucik masz na wierzchu, więc multimetr w dłoń i zmierz jego rezystancję i będziesz wiedział, czy to 75ohm, czy 1,5. Nawet jeśli drucik jest urwany, czy przepalony to jego wartość całkowitą możesz oszacować proporcjonalnie do mierzonego fragmentu. Rezystor Drutowy kupisz w każdym sklepie elektronicznym. Ten opis 17A to raczej nie będzie prąd przez niego...
Prąd dochodzi na elektrozawór w pompie wtryskowej w pozycji kluczyka "zapłon"? Bez tego ani rusz...
Wg dr inż. Ryszarda Chybowskiego dla ochrony przeciwpożarowej powinno się stosować wyłącznik o prądzie różnicowym nie większym niż 300mA, prąd większy od tego może spowodować zapłon kurzu osiadajacego na przewodach lub kablach ułożonych w budynku. Najważniejsze aby było spełnione SWZ, wtedy jest znikome wystąpienie zagrożenia przeciwpożarowego. Jeśli...
Zobacz zapłon ,może coś nie dochodzi prąd do zapłonu
Ludzie!!! Wywalając magneto wywala prądnicę, bo cewki bez magnesów przecież prądu nie wytworzą... No nie?? :D A akumulator ma jakąś pojemność i przy ciągłym pobieraniu nie całkiem małego prądu na zapłon kiedyś się wyczerpie i co wtedy?? Pchamy?? Oby z górki... :P
Trudno mi wnioskować na podstawie zachowań Poloneza co się psuje, ale jak nie chciał zapalić szkoda że nie wykonałeś jakiegoś pomiaru zwykłą probówką czy w czasie kręcenia rozrusznika jest zasilanie na moduł zapłonu. Bywa dość często w Polonezie, że w położeniu kluczyka na rozruch stacyjka nie podaje prądu na zapłon. Kontrolki na tablicy będą się świecić...
Czy na końcówce 30 powinno być napięcie jak samochód nie jest uruchomiony ale zapłon jest włączony/wyłączony? Bo u mnie nie ma Szukaj urwanego przewodu przy rozruszniku, ewentualnie ktoś mógł go tam zostawić nie podłączony, jak robił coś z rozrusznikiem.
Wszystko sprawdzone. Kupiłem wiązkę z innego auta, wymieniłem kostki z kawałkiem instalacji z w/w błędów. Błędy dalej są, raz jeden, raz dwa, raz wszystkie. Zauważyłem, że nie muszę odpalać nawet auta, ponieważ po przekręceniu zapłonu błędy wracają. Kasuję je, odpalam, jeżdżę godzinę i nie wracają. Silnik zgaszony, czekam aż przekaźnik rozłączy prąd,...
Dobra wszystko fajnie, tylko napiszcie mi jakiej stacyjki użyć żeby po jej włączeniu mieć 2 obwody 1-prądu zmiennego na zapłon, 2-prądu stałego z ładowaniem akumulatora i odbiorniki mocy bo raczej połączyć się tego nie da
Jest możliwość. Nawet granicząca z pewnością. Włącz w pozycje zapłon i wtedy zmierz jak spada. Prawdopodobnie przy pobieraniu prądu z akumulatora masz jeszcze mniej po chwili.
wóz nie odpaliłby w ogóle bo zabrakłoby prądu na zapłon. Tak, ale to jest motocykl.
Tam nie ma iskrownika, tylko alternator trójfazowy. Zapłon jest typu DC-CDI, więc zasilany z akumulatora. W statorze masz jedynie impulsator.
Dzięki darfur5. Generalnie problem dalej nierozwiązany. Podmieniłem sterownik LCM z innego ale to nic nie dało. Zauważyłem natomiast, że w bezpiecznikach LCM jest błąd. Wchodzą tam jakieś czerwone przewody. W pierwszym gnieździe od strony kierowcy nie ma prądu (włączony/wyłączony zapłon). Czy te bezpieczniki są przed LCM czy za? Posiada ktoś jakiś schemat...
Jeśli masz dostęp( pojazd ma sprężarkę) do sprężonego powietrza, to elektrozawór NO( normalnie otwarty) podłączasz do +15 (napięcie po "zapłonie") i masy. W momencie włączenia zapłonu zawór się zamyka, uruchamiasz silnik. Powietrze się pompuje. Wyłączasz zapłon, zawór prądu nie ma i otwiera się dając ciśnienie na siłownik gaszenia. Edit: Dopiero po...
czy kierownica może się zablokować podczas jazdy? Nie może. Jak kluczyk jest przekręcony na zapłon to styk w stacyjce odpowiedzialny za zasilanie blokady jest ROZWARTY. Blokada jest wtedy bez prądu i silniczek który jest wewnątrz nie może spowodować jej zablokowania. To, co określasz jako „pobieranie kluczyka” to właśnie dźwięk silniczka blokady który...
Witam, na potrzeby naszej wystawy edukacyjnej więcej na www.pomyslowafabryka.pl, poszukuję schematów, wykonawcy następującej instalacji /z góry informuję, że mam na ten temat niewielką wiedzę więc przepraszam za ewentualną nieprecyzyjność/: - świetlówkę /najzwyklejszą/ umieszczamy nad stołem, świetlówka nie jest podłączona do żadnego obwodu elektrycznego...
Witam Peugeot 307sw 2.0 HDi Auto normalnie odpaliłem, przejechałem 3m i nagle samo zgasło. Następnie auto już nie chcę odpalić jakby brakowało mu prądu, jakby coś odcinało zapłon. Po przekręceniu kluczyka kontrolki święcą, światła też są, natomiast szyby już nie chodzą i auto wogóle nie kręci. Akumulator sprawny, pompa paliwa sprawna. Ktoś coś podpowie?
Ale przetwornice pobierają w impulsie prąd. 10A w porównaniu do 4A jest nie do ustabilizowania żarówkami. Gdy jedna sie zapali to drugiej braknie prądu na zapłon. Nie można domniemywać że dokładnie w tej samej ms nastąpi zapłon obu palników.
Dziękuje wszystkim za zainteresowanie . Szczególnie Ireneo. Jednak centralka , po kabelkach znalazłem miejsce podpięcia przekaznika i ...................udało się . Elektryk ze mnie marny , jednak coś tam potrafię . Nie przypuszczałem jednak że ta centralka może uzbrajać i rozbrajac alarm i nie dawać prądu na zapłon. Naprowadziliście mnie Dzięki temat...
Nie trzeba demontować pompy żeby sprawdzić czy działa. Wypnij wtyczkę włącz zapłon i spr czy do wtyczki dochodzi prąd to po 1. Jeżeli dochodzi to wrzuć na piny +12V i spr czy pompa ruszyła nie demontując jej z baku jeżeli po bezpośrednim podaniu napięcia pompa nie rusza jest uszkodzoną wiązka od wtyczki obudowy do pompy
Czyli jakbym wzorowałbym się na tym schemacie który znalazlem wszystko powinno działać? https://obrazki.elektroda.pl/6472888900_... Dodam jeszcze może to głupie pytanie ale jestem początkujący w takich rzeczach poco jest prąd przemienny 14v ten który jest przedstawiany na schemacie Jak najbardziej możesz sugerować się schematem. Prąd...
Może główny przekaźnik odmówił współpracy. Jest to element który spoczywa na akumulatorze. Pod pomarańczową naklejką są przykręcone przewody (grube prądowe). Zobacz czy po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon pojawia się prąd na obu nakrętkach M8.
Tu masz alternator Valeo lub Delco(Gm). Raczej nie robią takich problemów z pobór prądu. Skłaniałbym się jednak w kierunku akumulatora zrób jego test, najprostszy to włączony zapłon na 20minut jak przysiądzie napięcie to wymiana.
Witam jeżeli jest tak jak pisze kolega viper555 to problem jest z jakimś urządzeniem elektrycznym które pobiera duży prąd gdy jest wyłączony zapłon proponowałbym zmieżyć ten prąd amperomieżem prądu stałego włączając go w szereg z dodatnim biegunem akumlatora.
Zrobiłem jak kolega wyżej napisał w czerwonym kablu jest bardzo mało prądu nie wiem dlaczego.Postanowiłem odkręcić zapłon i przykręcić same cewki kabel przyłożyłem do tego magneta czy wirnika w środku było na nim widać ze jest duży prąd. Przykręciłem zapłon,odkręciłem świece,podłączyłem czerwony kabel z silnika do cewki WN i czarny od platyn pojawiła...
kopię prądem Ale po co go kopiesz prądem? Wydaje się, że Twój zapłon postanowił zrobić Ci psikusa i znowu przypomniał sobie czasy PRL-u, gdzie iskra była luksusem. Spróbuj odwrócić zapłon do góry nogami – może poczuje się bardziej inspirująco. A tak na serio, jeśli kabel świecy „kopie” prądem jak głupi, to może ten zapłon po prostu stwierdził, że chce...
Multimetr Brymen BM869s. Ale mam też ANENG AN8004 (china) i on też pokazuje taką skalę :) Wydaje mi się, że chyba tylko mierniki z kiosku za 15 zł pokazują z dokładnością do 10mA, reszta 1 mA :D Ten bezpiecznik zasilanie dostaje po zapłonie więc nie może brać prądu na postoju, to zapłon na ECM i zasilnie zaworu sterowania turbo Wynika to ze schematów?...
Moim zdaniem nie wpływa to na trwałość w takim stopniu jak na przykład zbyt wysoki prąd ładowania czy siarczyste mrozy w których przychodzi nieraz przebywać akumulatorom. Przykładowo w starszych modelach Simsona nie było regulatora napięcia (później weszły ELBY, zbudowane na tyrystorze który regulował dopływ pradu do akumulatora zależnie od stanu jego...
A co z pracą silnika w momencie podłączenia obciążenia? Jak się zachowuje? To tylko kwestia odpowiedniego uziemienia agregatu, ale nie będzie to miało wpływu na stabilność. W momencie obciążenia silnik powinien podkręcić obroty aby wyrównać niedobór f, V, I Na ucho słyszę jego inną pracę w momencie podłączenia obciązenia. I analogicznie to samo po...
Pamiętaj, że zapłon w S51 jest zasilany z cewki, czyli jest to prąd przemienny. Zwarcie i rozwarcie następuje w ścisłe określonym czasie i może przebiegać jednocześnie z odwróceniem przepływu prądu.
Możesz bardziej wytłumaczyć? Kręciłem stacyjką na krótko ale to nic nie daje jest przewód czarny czerwony niebieski i dwa cienkie, po połączeniu czerwonego z niebieskim kręci rozrusznikiem a po przekręceniu stacyjki pojawia się prąd na dwóch cienkich przewodach( są połączone razem) po przekręceniu na zapłon idzie prąd na cewkę
Tak, 6st przed gmp bez czujnika, oczywiscie silnik rozgrzany. Naucho to sobie mozna co innego, ale nie w tym silniku. kolego nie wprowadzaj innych w błąd! Zapłon: 6* Z czujnikiem, to nie Digifant :idea: Sprawdzić jeszcze natężenie prądu w regulatorze ciśnienia i ew. skorygować położeniem klapy co to tych 3 kabelków: KE-Motronic ma coś takiego jak czujnik...
Co do przewodu 4 to się domyślam, że to przewód zasilający cewkę podczas rozruchu silnika z ominięciem rezystora (na podstawie schematu i tego co napisał kolega (at)abart64 ). Ale wszystko musisz sam zweryfikować (ja niema tego pod ręką), więc sprawdzaj i pisz co wychodzi. Przewód 1 to 12V po zapłonie jest podłączony do jednego zacisku rezystora a do...
Nie masz żadnego ładowania, padnięty akumulator a napięcie spada z poboru prądu na zapłon - ot i cała tajemnica
Statecznik stabilizuje prąd i wspomaga zapłon. Bez niego uszkodzisz lampę i układ zapłonowy.
Jeżeli sam podgrzejesz elektrodę jonizacyjną w trakcie zapłonu, puści planik główny i żebyś się nie zaskoczył . Sprawdziłbym ciśnienia gazu i przerwę miedzy elektrodami zapłonowymi, twoje objawy są takie jak by po pewnym czasie zebrała się odpowiednia mieszanka gazu i dopiero następował zapłon lub jak skoczy dopiero dobra iskra. . Może być sytuacja...
A czy jest to do wymiany w warunkach domowych ? Trudno na to odpowiedzieć jednoznacznie. U mnie układ zapłonowy składał się z cewki ładująco-wyzwalającej, modułu (obywa te elementy pod magneśnicą) i cewki zapłonowej. Moduł był zalany żywicą. Nie miałem jego schematu, ani typu i nie mogłem nic namierzyć w internecie zastępczego, więc spreparowałem swój...
Sprawdź bezpiecznik w radiu. Spróbuj jeszcze raz odłączyć klemę (minusową) i po paru minutach podłącz ponownie. To może pomóc. Pamiętaj o powyłączanych odbiornikach prądu (zapłon, drzwi) podczas podłączania klemy by zminimalizować prawdopodobieństwo zaiskrzenia.
Jak masz oscyloskop, to zobacz impulsy na bramkach tyrystorów. Nie masz oscyloskopu - wylutuj tyrystory i je obmierz. Bramka - katoda powinna przewodzić w jedną stronę. Anoda - katoda i katoda - anoda nie powinny przewodzić. Podajesz odpowiednio duży prąd bramki, tyrystor zaczyna przewodzić (formalnie następuje zapłon tyrystora, ale to się kojarzy z...
u mnie światła stopu świeca po naciśnięciu pedału czy jest zapłon czy nie Jeżeli faktycznie tak jest, to wypnij kostkę z wyłącznika i zmierz pobór prądu.
o który czujnik chodzi? jeśli o impulsator to wszystko jest w porządku. Na cewkach też nie ma widocznych uszkodzeń. Z tym magnetem chodziło mi bardziej o to czy istnieje taka możliwość że magneto ocierając o rdzeń cewki w jakiś sposób masuje i "kradnie prąd" z cewek
Tak już doszedłem że na prawo od kluczyków, za szybko patrzyłem i uznałem rozrusznik za prądnice i jajca wyszły. Na początek zmierz amperomierzem pobór prądu z akumulatora (ustaw zakres 10A) po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłon - nie odpalaj go wtedy bo spalisz amperomierz....
Problem polega na tym ze 5v ktore plynie z lini i trafia do rezystora z jednej strony pojawia sie po drugiej stronie po 20-40sec. Po drugiej stronie tego rezystora pojawi się 5V dopiero wtedy, gdy przestanie przez niego płynąć prąd. Dopóki ten prąd płynie na rezystorze występuje spadek napięcia (zależny od wielkości płynącego prądu).
Chałupa spłonęła Obudowy rozdzielnic elektrycznych są z materiałów dobrze palnych - nawet nie z samogasnących. A co spowodowało ten zapłon, jak prądu niet? Wandal z baterią?
motocykl jest w trakcie modyfikacji nie posiada obecnie jeszcze własnej instalacji. układ zasilany był tylko i wyłącznie tymże zasilaczem. Na akumulatorze nie był jeszcze uruchamiany.
Pobór nie wydaje się specjalnie duży, różne tunigowe bajery potrafią brać więcej. Przy takim poborze akumulatora 45 Ah powinno starczyć na 14 dni. A czy ty wcale nie jeździsz ? Nawet raz na tydzień powinno taki pobór zniwelować i aku powinien być naładowany. A jak nie jeździsz to doładowuj aku z prostownika.... Pozdr.J. Ps chyba że masz juz zasiarczony...
Witam wszystkich Mam problem z naprawą cytrusa c3 przyjechał na lawecie z Fr. nie odpala, prąd jest zapłon po przekręceniu kluczyków też jest lecz dalej brak reakcji świecą tylko kontrolki Airbag, ABS, i mruga kontrolka ładowania.. Wyświetla jeszcze jakiś napis na wyświetlaczu i to są jedyne jego reakcje. Chciałem go podpiąć pod kompa ale nie mam programu...
Nie, regulator napięcia ma za zadanie czuwać nad prawidłowym ładowaniem akumulatora, do tego stopnia żeby uzupełnić prąd pobrany przez zapłon, bo przecież jest on bateryjny, oraz wszystkie odbiorniki prądu jak światła, klakson, stop i inne odbiorniki w trakcie jazdy motocyklem.
Wydaje mi się że, wyczerpanie substancji emisyjnych na elektrodach połączone z ich częściowym odparowaniem jest mniejsze przy odpowiednio obniżonym prądzie nie wpływającym na zapłon lamp.
To wygląda tak, jakby uszkodzeniu uległ układ odpowiadający za zapłon i nie ograniczał prądu przy zapłonie. Zbyt szybko przepala się jedna strona i "wyżera" luminofor. Ewentualnie świetlówki nie są przystosowane do napięcia pracy tego inwertera.. ale skoro chodziło wcześniej dobrze..
Pewnie chłodzisz trochę elementy, więc uzwojenia się kurczą na tyle że przestają wibrować. Bo nic innego do głowy mi nie przychodzi. Swoją drogą musi to być niezły szajs a nie ładowarka :D Jak masz miernik to pomierz napięcia i prądy jakimi ładuje ogniwa. Bo o uszkodzenie ogniw LitIon dość łatwo, a w mocno skrajnych przypadkach nawet o ich zapłon.
Podłąćz piny 4 i 7 osobno zapłon i stałoprądowy. Niektóre radia dokładane niefabryczne żrą prąd podłaczone tylko pod stałe 12V.
Po stronie niskonapięciowej musi mieć rezystancje rzedu kilku Ω, po stronie wysokonappięciowej nawet do kilku kΩ. Ale w ten sposób nie sprawdzisz jej pod kątem przebicia. To tylko w samochodzie albo na "stanowisku diagnostycznym" - akumulator, jakkiś rozłącznik na prąd min 10 A, a po wysokiej przewód WN świeca i czymś przypięte to do masy....
Tak. Bez blokady nie ruszy zapłon itp. Potraktować blokadę na młotek i czasem jest szansa że ruszy kilka razy
Liniowa a energooszczędna to jest dokładnie to samo. Kwestia tego, że energooszczędna jest "połamana" aby zmniejszyć jej wymiary. Poszukaj gdzieś jakiejś uszkodzonej energooszczędnej, rozbebesz ją i podłącz elektronike do "liniowej". Chodzi o to, że jak podłączysz świetlówkę bezpośrednio pod trafo zapewniasz jej zimny zapłon oraz brak stabilizacji prądu...
Akumulator nie jest rozładowany do zera, tylko zostało w nim bardzo mało "prądu". Wystarcza na włączenie zapłonu, ale przy próbie rozruchu spadek napięcia jest tak duży, że następuje "reset" i tak cyklicznie. Stąd to cykliczne klikanie.
Ma dwie szyby z tylu:) Wygląda na to jakby nie dochodził prąd do stacyjki. Może immobilizer blokuje zapłon? Światła i kierunki też nie działają
To kostka stacyjki ma upalony styk i w pozycji pierwszej nie ma prądu na kontrolki i zapłon, a w pozycji drugiej jest ok. Należy ją wymienić.
Cewki zapłonowe każdego cylindra działają w ten sposób, że idą do nich dwa przewody - 12V i sygnał z komputera. Jeśli jest tak jak piszesz to 12V jest na stałe a sterownik łączy z masą - to częste połączenie, jeśli tak to dlaczego chcesz zrobić odwrotnie używając niedostępnych wysokonapięciowych PMOSFETów? Teraz gdy na sygnale jest 12V to cewka się...
Do jakiego napięcia rozładował się akumulator ? Czy był w miarę nowy, czy wieloletni ? Co oznacza informacja, że "ładowanie nic nie daje" ? - czy nie pobiera prądu z ładowarki, czy ładuje się kilka godzin i nadal ma niskie napięcie.
Witam. Mam problem z Manem TGA rok 2000 jest to hakowiec. Zapłon jest cały czas. gdy podłacze akumulatory na wyłączonym kluczyku to nie odpali. muszę odpiąć akumulatory włączyć kluczyk i podpiąć prąd i odpala z kluczyka i gasi z kluczyka lecz zapłon cały czas pozostaje nawiew i kierunki działają bez kluczyka. przekaźniki u pasażera wyciągane i dalej...
Witam mam lagune 1994 niewiem jak sprawdzic czy pompka dostaje prąd. Jak przekrece zapłon to pompka sie nie odzywa moze sie spaliła ale wole zobaczyc czy dostaje prąd. Prosze o pomoc!
Człowieku, są silniki bezkolizyjne, a ja nie mam w głowie katalogu, aby stwierdzić czy akurat ten silnik jest czy nie jest kolizyjny :/ . "Zapłonu tu raczej nie przestawisz - jedynie może dojść do uszkodzenia klina na wale korbowym." - no oczywiście że da się przestawić zapłon, wystarczy delikatnie przesunąć cewkę wyzwalającą i już masz zapłon przestawiony....
Nie masz prądnicy? A co ładuje akumulator i dostarcza prąd do zasilania żarówek? Zapłon bezstykowy ma w sobie prądnicę. Z prądnicy do stacyjki do styków 51 i 61 idziesz po kablach i sprawdzasz. Dodatkowo, 51 łączy się z 30 - akumulator przez bezpiecznik, który jest po drodze. Instalacja banalnie prosta, 5 przewodów na krzyż, jedna stacyjka.
Witam, autko ma urządzenie odcinające zapłon na dotyk palca z masą. Stwierdziłem, że może padło. Odciąłem je, połączyłem na krótko kable od stacyjki i nadal cisza. Co dziwne po zdjęciu osłon z przekaźników pod maską i zetknięciu jednego, załącza się zapłon (na liczniku pokazują sięwszystkie kontrolki) po załączeniu drugiego odpala. Niestety jak puszczam...
2N6342 jest triakiem na napięcie 200V. Można go zastąpić trakiem z tej serii np. 2N6343A-2N6349A. Ważny jest prąd prąd bramki powodujący zapłon triaka - najbardziej zbliżone parametry triaki o 3 najniższych napięciach.
Witam. Problemy z zasilaniem kotłów gazowych zarówno przez przetwornice jak i agregaty spowodowane są budową układu zapłonu gazu. Miałem ten sam problem. Układ ten potrzebuje uziemienia jak w sieci domowej. I mamy problem. Ja korzystając z przetwornicy zmierzyłem gdzie wychodzi faza, a gdzie tzw 0. Było odwrotnie niż w mojej instalacji domowej. Poprawiłem...
Witam posiadam s-maxa rok 2009 Mam z nim następujący problem: Niedawno jak włączałem zapłon i paliłem auto to migały diody od podświetlenia zegarów tak jakby im prądu brakowało a dziś przekręcam zapłon i nie dzieje się nic nie działają zegary nie świeca kontrolki Lecz auto odpala jaki może być powód? Jaki jest nr bezpiecznika bo nie mogę znaleść? Pozdrawiam...
Jest dobrze włożona wtyczka do prądu? Nie są zmienione bieguny? Weź zapalniczkę, zapal zapalniczkę, przystaw do termopary i wtedy wywołaj zapłon kotła. Musisz po prostu wymienić albo wyczyścić elektrody zapłonowe. Odłącz kocioł z prądu, weź papier ścierny i jedziesz. A może by tak instrukcję obsługi? To kocioł ze świeczką (pilotem). Na zespole gazowym,...
Dzień dobry, Pozwolę sobie przedstawić inny punkt widzenia. Ciągłe świecenie po obu stronach oznacza, że zasilane są grzałki w sposób ciągły, czyli zwarcie zapłonnika (startera) lub kabli do niego dochodzących. Jeżeli zapłonnik był wymieniony (jak i pozostałe elementy), to należy szukać zwarcia w obwodzie. Edit: jest jeszcze możliwość, że przez świetlówkę...
Mierzyłem napięcie ładowania wynosi 14.8v.Lecz coś w trakcie pracy silnika zabiera prąd.
Napięcie zapłonu neonówki w zależności od typu wynosi 60-90V i gdy ona nieświeci nie przewodzi prądu co powoduje nieprzewodzenie tyrystora >> zapłon palnika. A nie odwrotnie? Zjonizowany gaz w neonówce powoduje przepływ prądu
Witam Nigdzie nie znalazłem, podobnego problemu.... Więc Ducato 2015r przedlift 2.3 multijet 130km. Auto nie chce gasnąć z kluczyka normalnie ( trzeba delikatnie nim ruszać przód tyl i zgaśnie). Ale to nie koniec, na wyłączonym zapłonie jest prąd na dmuchawę i teoretycznie na cały osprzęt.( kontrolki, zegary itp zgaśną) ale Gdy włączę zapłon znika prąd...
Witam, Pompka paliwa podłączona na krótko dziala, problem jest taki że nie ma prądu na biezpieczniku od pompy paliwa nawet na chwilę w pozycji zapłon. 1.9 Tdi 130 km AVF Skoda Superb 1
Zapłon wysokim napięciem, kilkoma kV, później lampa pracuje na znamionowym napięciu 85V. Jeżeli jest to prąd mierzony na zasilaniu przetwornicy, to pewnie dochodzi do tego jeszcze ładowanie kondensorów filtrujących.
Masa g302 (pod fotelem kierowcy-belka poprzeczna),Również pod fotelem splicepack s303 -koloru czarnego(nózki 1,2 i 9)czarny kabel do masy. + na lewym przednim słupku masz połączenia wiązek na które zbytnio liczyć nie można.Grzanie jest z przekaźnika "zapłon 2" poprzez splicepack (czarny umocowany na wiązce na wysokości lewej nogi kierowcy) piny 12,13,14.Maty...
Myślałem, że napięcie podskakuje tylko, jeśli przerwie się obwód z cewką, a nie gdy się go otwiera. Prawdą jest że przerwanie się spotyka częściej w praktyce (zapłon samochodu benzynowego, ochrona przekaźnika elektronicznie sterowanego) - ALE jest pełna symetria na każdą ZMIANĘ prądu w cewce. Po drugie to nagłe przerwanie obwodu jest takim czynnikiem,...
pobór prąd zapłon zapłon punkt zapłon lampa ustawiać zapłon zapłon
termostat danfoss parametry marshall footswitch rozdzielczość kamery internetowej
pralka samsung zawiesza whirlpool bitron
Odczyt danych z ciepłomierza Sensonic II - jak to zrobić? MAN TGL - Kontrolki ABS i ESP nie gasną: przyczyny i diagnostyka