Stawiam na uszczelkę.Sprawdź ciśnienie na cylindrach.
Pokrywa rozrządu w górę i zawory do regulacji. W Renówkach pierwszy cylinder jest od skrzyni.
podłącz żaróweczkę i spójrz czy miga jak odpalisz.. jak miga to winny wtryskiwacz jak nie miga to przewody/połączenia, driver w ecu..
Nie wiem co dokładnie kombinujesz, ale jest tak, http://obrazki.elektroda.pl/2368679900_1... Uzwojwnia pierwotne cewek pierwszego i czwartego cylinra pracują w szereg (praca z iskrą traconą). Pierwsza dostaje stały plus, czwarta kluczowaną mase ze sterownika. A więc nic tam nie zwieraj do masy!
Witam. Mam problem w Renault Megane 1998r silnik 2.0. Nie pali on na 3 i 4 cylinder ani na benzynie ani na gazie. Iskra jest. Co moze byc przyczyną i co moge jeszce sprawdzić przed mechanikiem.
Chodzi o to aby sprawdził konkret który cylinder nie pali.
Na każdej cewce jest iskra czy na każdej świecy ? A żeby palił cylinder to poza iskrą musi mieć odpowiednia ilość paliwa... SławeK
kabelki kopulka swiece wymienione tylko zastanawia mnie to lewe powietrze czy jest to mozliwe ze przez to nie pali na jeden gar
Jestem ciekaw jak wygląda kontrolka świec w samochodzie benzynowym. Ja też. Chyba chodzi o ,,Check Engine"? A przyczyna - zawieszony zawór ssacy na któryms cylindrze.(garczku :D ).
Wtryski nie są kodowanie - zmień 1 z 2 sprawdź różnicę, po mojemu jednak sam silnik ma dość.
Wymień ten wtrysk, nie nadaje się do Twojego auta. Zaraz będziesz pisał, co zrobić, auto nie pali na jeden cylinder...
Ale napisz normalnie ,czy tylko na zimnym to występuje ,czy nie pali na wszystkie cały czas nawet po rozgrzaniu?
Sprawdz jeszcze cisnienie w cylindrach
Coś mi to wygląda na cewkę cylindra
Zdejmij filtr powietrza i sprawdź czy wtrysk podaje paliwo. Jeśli tak i masz iskrę to proponuje sprawdzić kompresję. Pewnie zawór poleciał i nie pali na dwa cylindry
Mam w jednym aucie z nowymi wtryskami z serwisu zrównowazenie bliskie 0 maks 4% i jest tempe i dużo pali a w innym jest duża rozbieznosc i auto chodzi lepiej jedzie. Także nie wiem czy to jest takie istotne, ważne ,ze jest w tolerancji.
i od tamtej pory nie pali na 1 i 4 cylinder nie na sygnału
Nie kontrolowałem od zakupu, czy jest możliwość samodzielnego sprawdzenia?
Cewki 1-4 i 2-3 są spięte szeregowo, zdjęcie wtyczki z jednej wyłącza 2 cylindry. Jak są firmy sagem, to do kosza
Zima jest i wali parą wodną. F4P to dosyć trwałe silniki- płynów nie ubywa to nie ma co panikować. Jak nie pali na cylinder to sprawdź cewki
silnik ma problemy z górkami . przy wyprzedzaniu konieczność zmiany biegu na niski
A przyłożyłeś cewkę ze świecą do metalowej części bloku. Bo bez masy to nie będzie iskry. Zresztą odpinanie cewki przy pracującym silniku to trochę kiepski pomysł. Lepiej zmienić miejscami i zobaczyć czy dalej ten sam cylinder nie pali czy nie palenie poszło za cewką.
Może i zajmuję się naprawą laptopów ale wiem co mówię.Mam Renówke i też miałem z nią takie problemy i skończyło się na wymianie uszczelki i było po problemie, a obok laptopów jest opis Francuzy i to właśnie przez tą renię dużo się psuła i dużo się na niej nauczyłem :-) Pozdrawiam sprawdź kolego te świece, zobaczysz który cylinder nie pali :-)
Jeśli paliwo jest podawane na niedziałający cylinder to świeca powinna być mokra. Kilka możliwości: Świeca sucha oznaczała by uszkodzony wtrysk lub jego zasilanie. Zamień przewód WN z innego cylindra. Sprawdź ciśnienie na cylindrach. Być może tylko zawory są za ciasne.
Cewki są łączone po dwie szeregowo 1 z 4 i 2 z 3, co by znaczyło że nawaliła jedna albo obie na 2 i 3 cylindrze.
A czy na kompie pokazuje ile paliwa fizycznie wtryskuje wtryskiwacz do cylindra ??? Jeszcze takich rzeczy nie widziałem
Iskra w porządku, na 4 cylindrze brak kompresji 3 ma cos około 6 , wtrysk działa 1 punktowy jest, paliwo podaje . Przed wymiana było wszystko ok
Witam i pozdrawiam. Sprawdź czujnik położenia wałku rozrządu a jak nie to, sprawdź czujnik położenia wału korbowego Za wskazanie tego czujnika w opisywanym silniku zdejmę ostrzeżenie które teraz nakładam. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie....
A jak ustawiales rozrzad? Wiesz o tym że w tych silnikach pierwszy cylinder jest od sprzęgła...
Po dłuższym postoju i wychłodżeniu silnika odpal auto, poczekaj ok. 1 min. Wyłącz silnik i sprawdż , czy wszystkie kolektory wydechowe są równo ciepłe. Jeżeli któryś jest wyrażnie zimniejszy, to znaczy ,że ten cylinder nie pali . Należy ustalić dlaczego. pozdrawiam
Jeżeli są to cylindry koło siebie to być może uszczelka pod głowicą między cylindrami się wypaliła. Sprawdź ciśnienie na cylindrach.
Na ktróym nie pali?
MOżna też porównać świece zapłonowe. Jeśli nie pali na dany cylinder to świeca jest czarna.
a wtedy kiedy gorący i nie pali ciśnienie w cylindrach tez ok? jeśli tak to wtryski albo pompa.
Witam, posiadam auto Marki Renault Laguna , taką jak w temacie. Mianowicie mój problem polega następująco,samochód na benzynie tak jak by nie palił na wszystkie cylindry, nie zawsze tak jest, ale ostatnimi czasy coraz częsciej się to zdarza,słychać , że silnik nie pracuje tak jak powinien , nie te same obroty są,po przełączeniu na gaz problem znika,...
Witam, winnym tego stanu rzeczy jest zawór EGR, który już nie działa prawidłowo, dodam jeszcze, że silnik pali na 3 cylinder ale objaw jest taki jakby nie palił. Jak usunąć ten problem mozesz dowiedzieć się z innego forum, o renault 19 tylko, poszukaj w googlach
Na którym cylindrze nie pracuje, wiadomo?
Nie ma przepływomierza, jest map sensor, ale zostaw go w spokoju. Auto nie pali na jeden cylinder, tak ? trzeba sprawdzić dlaczego, czy nie ma iskry, paliwa, czy zjadło wałek rozrządu
Czy nie pali na ten najbliżej rozrządu? A jak w renault liczone są cylindry?
Ale jakoś muszę sprawdzić która para cylindrów nie pali. Jak ? poprzez wyciąganie ? Jak wyciągnę dobre to może je uszkodzić?
Nie pali na jeden cylinder na wolnych obrotach :arrow: :D i dlatego rzuca silnikiem :D pozdrawiam Janusz.
Mam Dodano po 8 Mam dokładnie to samo. Renault Espace 2.0i 8V nie pali na drugi cylinder. Cisnienie na wszystkich cylindrach dobre i równe. Zamieniałem kable swiece cewki i ciągle drugi cylinder nie działa. Wymieniłem drugi wtryskiwacz i nadal nic. Stały plus jest,impulsowy minus też. Na diodzie miga, na żarówce też.Świeca czarna ale sucha. niby elektrycznie...
napisz cos wiecej czy to na gazie czy na paliwie ,ktory rok produkcji, a tak od razu to sprawdz sonde lambda ,wtyczki wtryskiwaczy,przewody wysokiego,silnik krokowy,swiece ,dolot powietrza ,moze byc duzo usterek,daj wiecej opisu co sprawdziles a nie auto staneło i pomozcie, Dodano po 1 sprawdz czy pali na wszystkie cylindry
To teraz musisz sprawdzić czy faktycznie pali na trzy cylindry, czy tylko tak ci sie wydaje. Najlepszy do tego celu jest termometr na podczerwien i sprawdzenie wszystkich czterech wyjść spalin z głowicy. Jeśli jeden będzie wyraźnie chłodniejszy od innych to nie pali.
1. Sprawdź czy pali na wszystkie cylindry. 2. Sprawdź rozrząd. Zawory mogą "klekotać".
obroty biegu jalowego 850 obr/min i pracuje rowniutko wtryski wtedy pracuja normalnie tylko powyzej 1000 do 1500 stukaja dosc głosno i silnik pracuje wtedy tak jak benzynowy niepali na jednym cylindrze i wtedy kolysze nim
Witam Chodzi o samochód jak w temacie. Sysuacja ma miejsce na niedogrzanym silniku - na wolnych obrotach pali na 3 cylindry. Wyższe obroty ,przyspieszenie ,zuzycie paliwa OK. Co moze byc przyczyna?
Samego palca nie obrócisz. Nie wiem co tam jest nakombinowane, ale ustaw rozrząd na znaki i zobacz w jakim miejscu ustawi się palec i w tym miejscu 1 cylinder powinien mieć zapłon.
Dzień dobry. Mam problem z Renault Clio III 1.2 16v. Podczas jazdy zaczęła migać kontrolka check engine. Sprawdziłem że auto nie pali na 3 cylinder. Przekładałem świece i kable zapłonowe i nadal nic. Sprawdziłem sprężanie i manometr wskazał 0. Wkręciłem wężyk i dmuchnąłem sprężonym powietrzem. Okazało się że przedmuch jest do 2 cylindra. Niby oczywista...
Objawy podobne do padnięcia cewki. Sprawdz na wolnych obrotach na który cylinder nie pali odłaczając wtryskiwacze po kolei,tam gdzie nie ma reakcji tam prawdopodobnie padła cewka.NBie zakładaj chińszczyzny tylko valeo,beru.
podpowiesz jak to zrobić ?:) Zaraz po wymianie samochód odpalił ale pracował na 2 cylindry po chwili na 3 złapał temperature i został zgaszony i od tej pory problem z odpaleniem .
Nie rozumiem określenia, że auto telepie. Jeśli silnik nie ma mocy, szarpie - może to oznaczać, że pracują tylko 2 cylindry - a to wskazuje na uszkodzenie cewki wysokiego napięcia. Pod maską są dwie podwójne cewki w/n. Jeśli auto "pali" ponad 20l/100km - to jest to!!!
Gruszki nie zasysa, paliwo można bez problemu nią napompowac. Teraz zapalił się serwis jeszcze a po odczycie błędów pojawił się błąd " wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze ". Trzęsie silnikiem delikatnie i podnosi obroty na 1200 gdy się pali serwis. Błąd został skasowany ale po paru kilometrach powrócił.
chyba że ma wskazywać pierwszy cylinder - gdy walnie czujnik wału korbowego i ten czujnik przejmuje jego funkcje Dobrze myślisz, mówi też o synchronizacji.
To nie braku palenia na jeden z cylindrów - gdy jeden nie pali to silnik jest słabszy ale nie szarpie. Najprawdopodobniej źle ustawiony LPG przez co rozjechały się mapy. Odczytałeś błędy ze sterownika silnika? Jak wyglądają parametry z sondy lambda?
Problem polega na tym nowe świece,przewody.kopułka, palec rozdzielczy wyregulowane zawory a raz pali raz nie na pierwszym cylindrze.Mechanik odsyła do gazownika a gazownik do mechanika Gaźnik jedna cewka
Ja co prawda w Lagunie ale miałem podobne objawy. Od jakiegoś czasu samochód palił coraz ciężej za 2 lub 3 razem aż w końcu całkowicie padł. Brak iskry na każdym kablu. Rozrusznik kręcił normalnie. Winny okazał się czujnik położenia wału. Też go odkręciłem i przeczyściłem ale to nic nie pomogło. Kupiłem nowy i jak ręką odjął. Autko pali bez problemu.
Wierz mi, że może. Prywatnie jeżdżę Fordem Courierem 1.3 i na wszystkich cylindrach ma około 5 i jeździ, nie pali oleju. Oczywiście wiem, że jest szybko do zrobienia, ale nie ma problemów z jeżdżeniem nim (poza spadkiem mocy).
Od dawna, obserwując niesamowicie wysokie ceny paliwa w Turcji, zadaję sobie pytanie, dlaczego przy takich zasobach surowców rolniczych w tym kraju nie produkuje się alkoholu jako paliwa? Jest stosunkowo tani, nie generuje szkodliwych substancji — tylko CO i wodę. Nie woni i jego produkcja nie jest tak niekorzystna dla środowiska. Mimo że powoli spalinowce...
Miałem podobny problem z meganką dusiła się i muliła ale z rury wydechowej zaczeła lecieć para.Jak się okazało poszła uszczelka pod głowicą .Po z planowaniu głowicy i wymianie uszczelki auto jeżdzi ale pali jak smok.Mechanik z serwisu Renault powiedział że nie powinno się planować głowicy w tych autach.Sprawdz ciśnienie w cylindrach to pewne żeczy wykluczysz.
Koła zamachowego nie da się przykręcić w innej pozycji, otwory są rozmieszczone nierównomiernie. Widzę inną możliwość: Jak sterownik nie widzi sygnału z wałka, to steruje wtryskami grupowo, a nie sekwencyjnie. Gdyby były zamienione wtyczki na wtryskiwaczach, to silnik odpalał by tylko w sytuacji sterowania grupowego. Łatwo sprawdzić czy kolejność nie...
99r 1,6. scenic czasami pali na wszystkie ale przeważnie na trzy no i te kopanie tego przewodu jak zdejmuje przy cewce.jutro zamierzam tam spryskać wd40
Przepływaka sprawna bo podmieniana, logi korekt dawki paliwa zrobione na postoju i najgorzej wyszedł cylinder 2 o wartości -10mg. To że wtrysk leje to wiem ale przyczyna przydławienia silnika podczas przyspieszania pomiedzy 2000-3000obr/min to nie będzie tego. Auto pali na dotyk, równo silnik pracuje, na postoju też się wkręca dobrze. Tylko pod obciążeniem...
Rano po odpaleniu auto gaśnie; Po 2 dniach spróbowałem około 10 razy przekręcić stacyjką i dopiero zapalić; Za 3 razem było ok odpaliłem; Po 3 dniach jazdy zrobiłem około 30 km jakby kto Dodano po 5 jakby ktoś przewód uciął auto zaczęło pali na 3 cylindry; po podpięciu komputera wyskoczył błąd p0204 i p2146 czy to świadczy o wymianie wtrysku czy elektrykę...
Witam mam pytanie uszczelniala mi firma pompę wtryskową bo się rozszczelniła i po zamontowaniu okazało się że samochód pali dobrze tylko przez parę minuty pracuje tak jakby na trzech cylindrach i kopci na biało po jakimś czasie się normuje i jest ok co to może być ???
witam Jak w temacie nie pali na 2 i 3 cylinder komputer pokazuje zwarcie cewki zapłonowej 2i3 cylindra do plusa(df062). Kompresja sprawdzona, cewkę podmieniałem nic to nie zmieniło. ma ktoś schemat podpięcia cewki do komputera i wtryskiwaczy sterownik to IAW 5nr12.
,w dodatku 2 z 4 wtrysków LPG jest lóźna a wypinanie tych wtrysków nic nie zmienia w pracy Dwa gary pracują na benzynie , bo wtryskiwacze gazowe nie podają 'Cyklonu" . Pozdrawiam. koło 5l na 100km przy czym gazu pali 7l Masz prawidłowe proporcje 5l Pb na dwa cylindry i 7 l "cyklonu" też na dwa cylindry. Padnięte wtryski gazu.
Witam Mam problem z Renault Scenic benzyna 2.0 16V + LPG sekwencja z 2000 rok Silnik nie ma mocy i nierówno pracuje. Sprawdziłem rozrząd jest ok, sprawdziłem ciśnienie sprężania jest równe. Auto nie pali na 2 i 3 cylinder brak iskry na świecy. 1 i 4 świeca ok. Zamieniałem cewki z 1 na 2 i 3 na 4 i różne inne kombinacje bez zmian brak reakcji na 2 i...
mam problem mianowicie moja meganka rano długo kreci zanim odpali później już jest wszystko OK odpala od tyknięcia sprawiłem świece wtryski ciśnienie na cylindrach mam założony zaworek zwrotny paliwa i nadal ciężko pali zaznaczam ze jest na pompie LUKAS
Witam. Silnik Renault 1.2 16v D4F740. Pali dobrze, chodzi nierówno, w trakcie jazdy szarpie. Pod obciążeniem nasila się. Raz wywalił błąd wypadania na 4 cylindrze. Podmieniona cewka, świece, czujnik wału, czyszczona przepustnica, zawory nie podparte, luzy sprawdzone. W parametrach temperaruta cieczy, powietrza prawidłowe. W momencie szarpnięcia na 1...
Przemo9826 moje auto to megane 1.4 8v 98r. No z podłączeniem przewodów i weryfikacją ich poprawności też jest trochę zabawy. Można metodą prób i błędów to sposób jeden. Odkręcić kopułkę i sprawdzić położenie palca rozdzielacza czy aby na pewno daje iskrę we właściwym czasie gdy dany tłok jest w górnym położeniu co można sprawdzić patykiem po uprzednim...
WYMIENILEMM ZAWORY , PODOCIERALEM PASTA ,TERAZ JUZ PALI ALE ZNALAZLEM NASTEPNA PRZYCZYNE KABLE ZAPLONOWE NGK KTORE ZALOZYLEM W NOCY SWIECA MAJA PRZEBICIE A TAK JUZ JEST DOBRZE
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
Witam. Mam problem polegający na tym, że są problemy z odpaleniem samochodu Renault Clio I 1995r. z instalacją gazową. Samochód działa normalnie, pali na wszystkie cylindry, iskra na świecach jest dobra. Lecz gdy idę rano do niego i chcę go uruchomić to nie da się. Kręci minutę i nie da się zapalić. Uruchamia się na 2 sekundy, i gaśnie i potem znowu...
domex32 - nie Niema to jak krótka i szczera odpowiedz ;-) Zależy w jaki sposób wymieniałeś te uszczelniacze... Możliwe że nie ściągałeś głowicy tylko wtłoczyłeś do cylindrów powietrze i nie byłeś w stanie sprawdzić czy zawory mają luzy ... Może była mocno zabrudzona odma /te kanaliki które są na pokrywie zaworów/ i przed rozebraniem brał mało oleju...
Gaz uważam że nadaje się do kuchenki tym bardziej że to 1,4 silnik wiem,ale nieoznacza tez ze 1,4 mniej pali no od 1,8. Ta usterka jest do zlokalizowania przez najwiekszego amatora.Sprawdz tylko czego mu brakuje i po zawodach.
Jako podpowiedź dodam jeszcze, że samochód miał instalację gazową II gen, ale została ona całkowicie zdemontowana, a wiązka elektryczna silnika przywrócona do układu pierwotnego. Zastanawiam się tylko czy ewentualne zużycie głowicy -wypalenie zaworów/gniazd zaworowych- może powodować takie zachowanie na zimnym silniku? Choć była mierzona kompresja silnika...
Sprawdź czy nie wywala odmą do kolektora ssącego, a z niego do cylindrów. Miałem przypadek w Linde 351 z silnikiem renault, że stanął z powodu emulsji wodno-olejowej w cylindrach, która poszła z odmy. Pierwotną przyczyną była walnięta uszczelka pod głowicą.
3 i 4 pali, a 1 i 2 nie Masz dwie podwójne cewki wysokiego napięcia, gdyby któraś zdechła, to nie było by iskry na 1-4 albo 2-3 Prawdopodobnie poszła uszczelka pod głowicą pomiędzy cylindrami Acha, w Renault liczy się cylindry od strony koła zamachowego
Kopci na biało przy rannym odpaleniu a potem już nic . Raz jezdzi 2 tygodnie i nic nie trzeba dolać a w tym tygodniu nagle 2,5lit. Zero wycieków. Każdy silnik zakopci na biało jeśli płyn przedostaje się do cylindra. 2,5 litra na tydzień to bardzo mały ubytek i może się tak zdarzyć, że przy niewielkich ładunkach nie straci prawie wcale płynu. Obawiam...
Od pewnego czasu mam problem z Meganką, otóż nie pali na dwa cylindry zewnętrzne. Cewki sprawdzałem metodą zamiany i bez zmian. Sprawdzałem wtryski też przez zamianę i również bez zmian. Czy za ten stan rzeczy może być odpowiedzialny czujnik położenia wału?
Sprawdz luzy zaworowe, bo moim zdaniem to masz zawor podparty dlatego nie pali Ci na 1 cylinder. Zawor wolnych obrotow nie ma wplywu na moc silnika tylko moze gasnac na wolnych obrotach. Moze jeszcze byc problem z potencjometrem przepustnicy mam nadzieje ze go nie regulowales. Moze nie dawac on informacji do ECU o puszczonym pedale przyspieszenia. Pozdrawiam.
nie pali sie tylko poduszka i SERVICE ale to wszystko podobno przez wadliwe sensory poduszek, sprawdzali na tej diagnostyce. ten check gasnie po odpaleniu
– Czy lampka spirali migała, czy świeciła ciągle? za kazdym razem -ciągle- , tak samo chech engine/nie migała/ – Na jakim przebiegu była ostatnio wymiana świec i filtrów? zapytam, ale pewnie dawno /auto jest pozyczone – Czy mulenie występuje także na gazie po przełączeniu? zapewne tak, bo na zimnym nie zdarzyło sie... powrót po usterce był tylko na...
To jest meganka z 1996 r. i silnik 1.6e. i 66,00 kw. I rzeczywiscie cos mechanik mowił ze 1 cylinder nie pali. Ale jakis czas temu wysiadła mi 1 cewka i były podobne objawy. Wiec chyba jutro powiem zeby mi wymienił cewke i juz. Bo jak zacznie szukac to doszuka sie rzeczy o ktorych chyba nie chce wiedziec. A to auto to jedno wielkie nieporozumienie i...
Jak rozumiem masz silnik z serii K4M powiedz co cie skusiło do wymiany silnika krokowego? hehe Przyczyn takiego zachowania może być co najmniej kilka: -Zatkany katalizator -któraś cewka zapłonowa kończy swoje życie -małe ciśnienie w cylindrach -wypalony zawór -zapieczone wtryski A teraz czas na kilka pytań! -Jak autko pali rano zimne? -jak pracuje,...
Witam, mam problem z zaplonem w renault laguna 1.6 16V rok 2000. Pali tylko na dwa gary. Po sprawdzeniu cewek okazalo sie dwie sa padniete. Po wymianie na nowe, wymienione cewki bardzo mocno sie grzeja i w dalszym ciagu tylko na dwa gary pali. Prosze o podpowiedz, gdzie szukac przyczyny. Czyzby modul zaplonu do wymiany? Po podlaczeniu do kompa pojawia...
Akurat auto pali na te trzy cylindry pod kolektorem...Już pisałem wcześniej-cewki są OK. Po odpaleniu auto już dziwnie pracuje i nie wchodzi na obroty. Po chwili zaczyna kuleć i zapala się check i błąd P0300. Po skasowaniu błedu podczas pracy silnik zaczyna pracować na wszystkie cylindry ale nie wchodzi na obroty. Ciśnienie na tłokach jest OK.
W dieslach nie ma kąta ustawienia zapłonu. Można tylko ustawić wyprzedzenie wtrysku paliwa. Paliwo jest wtryskiwane w ostatnim momencie sprężania, to właśnie ten moment się ustawia na pompie wtryskowej. Jeśli kopci z rury przy zapalaniu, to może być to wina wtryskiwaczy. Nie rozpylają paliwa, tylko sączy sie do cylindra. Dlatego kopci. Jeśli pali z...
Witam Jeżdżę Renault Megane 1.6i 8V i w ostatnim czasie zauważyłem że czasami na wolnych obrotach i w czasie jazdy na 2 lub 3 silnik przerywa jakby pracował na 3 cylindrach (nie ma mocy). Poza tym wszystko wydaje się być w porządku. Normalnie auto ma moc, odpala na dotyk, mało pali, dynamicznie przyspiesza. Nie mam pomysłu co to może być. Proszę o pomoc!!!...
Witam. Mam mały problem ze swoim Clio II 98r 1.4B. Otóż jak auto zimne pali bez problemu i wszystko jest praktycznie OK. Po rozgrzaniu zaczyna się dławić, odnoszę wówczas wrażenie że pracuje na trzy cylindry. Świece zmienione, przewody WN również na nowe. Jak jest rozgrzany również opala ale nierównomiernie pracuje i praktycznie mocy nie ma.Hmmm wina...
Do kosik, fabi80, masterlot. Rozwiązaliście problem? Mam podobną sytuację. Silnik w moim masterku stracił ciśnienie pomiędzy dwoma cylindrami, po wymianie silnika na inny samochód nie rozpędzi się więcej jak 120km/h i to z górki z dobrym wiatrem w plecy. Pod górkę z materiałem to zwalnia do 70-80km/h redukcja nawet do 4-biegu, tiry mnie wyprzedzają....
Tak silnik pracuje na wszystkie cylindry, jest szczelny, pali na dotyk, odma ok. końcowki wtrysków wymienione (problem istniał przed wymianą). Autko ładnie "ciagnie" tylko te wachniecia (w dół) obrotów. Kolego na co mam zwrócic uwage jesli chodzi o wałek?
U mnie też lepiej. :D Wyjeździłem stare paliwko do końca, po czym zalałem 30 litrów świeżego, dolałem do tego jakiegoś ulepszacza do paliw zalecanego do aut napędzanych gazem i wyjeździłem całe paliwko. Od razu zauważyłem różnice samochód pali o niebo lepiej. Nie zdarza się już żeby tak jak to było wcześniej nie złapał któryś cylinder. Na opakowaniu...
Witam, problem z autem Renault Premium DCI 420 Euro 3. Sprawa wygląda tak: auto nie miało mocy i po nawet niedługim przestoju wymaga kilku dobrych sekund kręcenia rozrusznikiem, aby odpaliło, natomiast jeżeli zgasimy, to po paru sekundach da się jeszcze odpalić "od strzała". Dla pewności sprawdziłem akumulatory "maszynką", prąd rozruchowy niewiele mniejszy...
Witam mam problem z swoim samochodem. Mianowicie, gdy po dłuższym postoju próbuje uruchomić samochód nie udaje mi się to "od strzała", muszę kręcić żeby wskoczył. Gdy już silnik pracuje, chodzi nierówno, tak jakby palił na 3 cylindry. Gdy sie rozgrzeje, wszystko wraca do normy. Nie ma spadku mocy, bądź też gubienia obrotów. Gdy będzie rozgrzany i próbuje...
Dziękuję za podpowiedzi niestety problem nie został rozwiązany nie mogę pracować auto 5 tygodni jeździ po serwisach skończyło się na tym że dojechał sam do serwisu a wyjechał na lawecie , wtryskiwacze plus listwa sprawdzone dwa razy w Bosch Warszawa, dla pewności wymieniłem wtryskiwacze na nowe , objaw jest teraz taki że auto odpala jak jest odpięty...
Podpinałem nową świece pod przewód wys. napięcia na każdym cylindrze i kręciłem silnikiem i nie było iskry na 2,4,6 cylindrze na pozostałych była. Podpinałem też świece pod przewód idący z cewki i kręciłem silnikiem,iskra była przez cały czas kręcenia silnikiem.Kolejność zapłonu jest dobra.Dziwne bo przecież palec rozdzielacza rozdziela iskrę na poszczególny...
Witam! Mam renault espase II, 2,2 BENZYNA I LPG, od pewnego czasu mam problem z uruchomieniem go zarówno jak jest zimny jak i ciepły. Po wymianie świec, przewodów zapłonowych, kopułki i palca rozdzielacza nie poprawiło się, silnik najpierw pali na dwa cylindry i dopiero po chwili zaczynają pracować następne, dzieje się tak na benzynie jak i na gazie,...
- podjeżdżając pod wzniesienie, wcisnąłem mocniej gaz i jakby coś pyknęło, od tego momentu silnik zaczął mocno bujać jakby palił nie na wszystkie gary Wygląda raczej na przeskoczenie rozrządu lub wystrzał gazu (nie napisałeś nic co to za instalacja). Okazało się, że nie było ciśnienia na 3 i 4 cylindrze. Po zwaleniu głowicy okazało się, że poszła uszczelka...
renault cylinder renault laguna cylinder ciśnienie cylinder renault
zużyć pierścień numer karty sieciowej zmywarka bosch podłoga
plany buggy resetowanie baterii
Synchronizacja danych CapCut z serwerem po połączeniu z internetem Schemat elektryczny Ford Fiesta Mk7 - gdzie znaleźć?