Podaj VIN i moc.
W tym silniku luzy zaworowe reguluje się w specyficzny sposób. Wałek rozrządu ustawia się w pozycji gdy jeden zawór wydechowy jest maksymalnie otwarty: Wo Sr Wr 1 3 4 3 4 2 4 2 1 2 1 3 Wo= Max otwarty zawór wydechowy Sr=ssący regulacja, luz 0,1mm Wr=wydechowy regulacja, luz 0,25mm Silnik musi być zimny. Pamiętaj, że w Renault cylindry liczy się od koła...
Wtyczka i przewody cewki 4 cylindra
Wg mnie to 2 wtrysk nie domaga daje za dużo paliwa na ten cylinder po zsumowaniu + i - powinno być =0 sprawdź w pierwszej kolejności sprężanie cylindrów jeśli wyjdzie ok to masz przyczynę
Pokrywa rozrządu w górę i zawory do regulacji. W Renówkach pierwszy cylinder jest od skrzyni. Potwierdzam jednak przed zmierz ciśnienie w cylindrach
A mnie zastanawia to wyrównoważanie cylindrów +-7 podaj cały rozpis z testu z cylindrów??
Zmierzyć ciśnienie sprężania na wszystkich cylindrach
Ustawić rozrząd-sprawdzić ciśnienie w cylindrach.
Wszystkie Renault liczymy od strony "odbioru mocy".
W renault pierwszy cylinder jest od strony koła zamachowego , pompę masz boscha czy lucas ?
Wymieniłeś cewkę na 4 cylindrze ale bierzesz to pod uwagę że renault oznacza cylindry od koła zamachowego. Czyli 4 cyl to ten od rozrządu.
Czyli sterownik do roboty.
Jak głowica była ściągnięta zalewałeś cylindry, robiłeś test ??
Wypadanie zapłonu na 4. cylindrze
Robiliście rozrząd?
Wypadanie zapłonu cylinder 1.Cewka,kabel,wtryskiwacz,świeca,słabe sprężanie,uboga mieszanka.Wybierz sobie.
Z tymi błędami powinien zapalić jak ogarniesz immo. DF017 Obwód sterowania modułem grzania wstępnego DF098 Obwód czujnika temperatury paliwa DF238 Obwód przekaźnika grzałki nurkowej nr 3 DF192 Według mojego opisu jest to błąd z benzyniaka sterowanie cewką 1 cylindra.
Budżet taki średni na nowe auto, ale próbuj. Może coś z Renault albo Dacia, ale tu będą 3 cylindry?
wymiana cewki na świec i cewki na 1 cylindrze
Omomierz raczej nie wiele da...
Jeżeli zalany to nic nie pomoże, jedynie wysuszenie świec i pozostawienie otwartych cylindrów do odparowania benzyny.
Na każdej cewce jest iskra czy na każdej świecy ? A żeby palił cylinder to poza iskrą musi mieć odpowiednia ilość paliwa... SławeK
Stawiam na uszczelkę.Sprawdź ciśnienie na cylindrach.
Jest egr. Był cały zawalony nagarem, wyczyszczony I zaślepiony. Jutro wjeżdżam sprawdze jeszcze raz rozrzad i ciśnienie na cylindrach
podłącz żaróweczkę i spójrz czy miga jak odpalisz.. jak miga to winny wtryskiwacz jak nie miga to przewody/połączenia, driver w ecu..
Powietrze z układu sterowania skrzynią dostaje się do jej wnętrza poprzez uszczelniacze cylindra wysoka / niska , lub połówki .
Dobrze kodujesz ?, chodzi o to, że Renault liczy cylindry od strony koła zamachowego, tam jest pierwszy
Tak to jest ta kontrolka jak się zapali samochód traci moc jak by chodził na trzy czasem dwa cylindry
Będzie pasowało do skrzyni, łapy silnika wszystko wszystko to samo nawet rozrząd.Mechanika działania bloku cylindrów ta sama.
Dla potomnych!! Pomogła wymiana wtryskiwacza paliwa. (2.0 i 2.0T maja różne wtryskiwacze paliwa !) Temat uważam za zamknięty
No to się wysiliłeś na temat silnika do tego auta. Pewnie K7J. Więc cewka zespolona podwójna z iskrą traconą.
Do sprawdzenia: 1. czy nie ubywa płynu w chłodnicy 2. czy płyn ten nie ma plam oleju w zbiorniku 3. test kompresji na każdym cylindrze
Jestem ciekaw jak wygląda kontrolka świec w samochodzie benzynowym. Ja też. Chyba chodzi o ,,Check Engine"? A przyczyna - zawieszony zawór ssacy na któryms cylindrze.(garczku :D ).
Kolejność 1-3-4-2 1-szy cylinder w renówkach masz od koła zamachowego
Jaką ma kompresję na cylindrach?
witam, mam problem ze stukającym silnikiem (nie jest to panewka), stukanie zmienia się wraz z obicążeniem, jest takie jakby klepiące zawory w benzynie. czy ktoś z was kodował wtryskiwacze? sprawdziłem kody i okazało się że są wpisane w odwrotnej kolejności tzn wtrysk 1 ma parametry wtrysku 4 itd. Ogólnie to wtrysk nr 1 jest przy rozrządzie - espace...
jak prawidłowo odpowietrzyć układ? Odłączyć wtyczki wtrysków, kręcić rozrusznikiem i luzować nakrętki przewodów? Tak jest skutecznie i bezpiecznie.
Masz rację. Dwie sekcje sterowane odrębnymi impulsami. 1 z 4 i 2 z 3 cylindrem.
Witam Wszystkich. Mój problem rozwiązany.Był za ciasny zawór wydechowy na drugim cylindrze.
Coś mi to wygląda na cewkę cylindra
Jaka kompresje powinien miec silnik po regeneracji na cylindrach?
Kompresja do sprawdzenia na wszystkich cylindrach.
Gdy odłączysz jedną cewkę wyłączasz 2 cylindry.
Powietrza nie zassie z zewnątrz ale może wpompować z cylindra spalania przez nieszczelną uszczelkę pod głowicą
Zobacz ciśnienie w cylindrach.
Dokładnie tak, przy tym przebiegu zdarzają się wypalone zawory w silnikach pracujących tylko na benzynie.
Dzień dobry, na wstępie zaznaczę że nie jestem ani mechanikiem ani elektronikiem samochodowym, mam jedynie jako takie obycie z elektroniką, pomiarami itp. Do prób diagnostyki i napraw opisanych niżej zmusiło mnie "życie". Samochód mojego taty - Renault Fluence 1.6 16V. Początkowa awaria: losowe, sporadyczne włączanie się trybu awaryjnego silnika (komunikaty...
w pugu cylinder nr.1 jest od strony skrzyni biegów. Nieprawda, tak było w starych renault.
Sprawdziłeś kompresje na cylindrach ? Na zimnym i na gorącym silniku ?
Zadajesz dużo pytań , słuchaj jeśli wymieniasz silnik oczywiście jak będzie taka potrzeba na taki sam, to nie może być żadnych niespodzianek. Zamykam
Elektrozawór wtryskiwacza cylindra nr 6 Nieprawidłowa odpowiedź systemu mechanicznego
Panie przestań się podniecać w tym temacie, A takiego, właśnie, że będę kpił z tych dyrdymałów tutaj, o tym jednym milimetrze. Ja pinkolę, to temat o szlifie wału czy cylindrów?
I sprawa się wyjaśniła po diagnostyce komputerowej.Otóż problem nie tkwił w komputerze wtrysku czy też uszczelce pod głowicą lecz w sondzie lambdzie.Brak styku na kostce,to częste przyczyny we francuzach.Jeszcze dodatkowym felerem jest wymiana środkowego tłumika.On także ujemnie działa na sondę lambdę.Dziękuję za pomoc
Sprawdz jeszcze cisnienie w cylindrach
1 cylinder jest liczony we francuzach od strony koła zamachowego
Na którym cylindrze?
Sprawdź kompresje drugi i trzeci cylinder
Najprawdopodobniej i tak trzeba będzie zdjąć głowicę silnika - błędy sugerują conajmniej wypalony zawór. Cylindry licz od skrzyni!
A mierzyłeś mu ciśnienie na cylindrach?
Jakby przedmuch był między cylindrami, to na obu by ciśnienie było równe zeru. Na moje to jak dmuchałeś w trzeci cylinder to akurat krzywki wałka były ustawione tak, że przez kolektor i uchylone( podparte brakiem luzu) zawory powietrze pojawiło się w drugim cylindrze. Jeśli na trzecim cylindrze jest zero barów, to albo wypaliło zawór, albo coś się stało...
Wtedy paliło by na no 3 cylindry.
Witam Posiadam clio jak w temacie. Problem z porannym odpalaniem . Moje pytanie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na cylindrach?
A tłok 1 i4 cylindra w jakiej jest pozycji?
Niezrównoważone cylindry
Uszkodzony wtryskiwacz, brak ciśnienia w cylindrze.
Według schematu też wychodzi,że ma być 12V. Bezpiecznik 18 Elektrozawór pompy paliwa Regulacja turbosprężarki Miernik masowego przepływu powietrza Elektrozawór recyrkulacji gazów spalinowych Czujnik tlenu Wtryskiwacz Pompa cieczy chłodzącej układu recyrkulacji spalin Pompa cieczy chłodzącej turbo Czujnik identyfikacji cylindra Czujnik odwadniacza 15A
Nie wiem co dokładnie kombinujesz, ale jest tak, http://obrazki.elektroda.pl/2368679900_1... Uzwojwnia pierwotne cewek pierwszego i czwartego cylinra pracują w szereg (praca z iskrą traconą). Pierwsza dostaje stały plus, czwarta kluczowaną mase ze sterownika. A więc nic tam nie zwieraj do masy!
Cewka ci padła pewnie. Odpinaj po kolei wtryskiwacze,tam na cylindrze gdzie silnik nie reaguje wymień cewkę.
W renault cylindry liczymy nie od rozrządu tylko od przeniesienia napędu. Czy zaraz po założeniu gazu były problemy? Jeśli nie to raczej wadliwy montaż wykluczam. Najlepiej podłaczyć sterownik LPG pod komputer i będzie wiadomo co i jak. Dla spokojności jednak potwierdzam: 1-szy cylinder żółty-wtrysk/żółto-czarny ECU 2-gi cylinder zielony-wtrysk/zielono-czarny...
Rozwiązane, padła uszczelka pod głowicą między 2 a 3 cylindrem.
Nie mam obecnie zapisanego dokładnego kodu P... W Renault mówią, że cylinder 1 jest od skrzyni? Czyli jak w końcu liczymy od rozrządu czy koła zamachowego? Badany był Clipem, dokładnie nie wiem. Chce przeglądnąć wiązki od wtrysków.
Filtr paliwa ? Jakie cisnienia w cylindrach ?
Ma 8 zaworów. Po 2 na każdy cylinder
sprawdź jakie jest ciśnienie w cylindrach i napisz,ile juz auto przejechało na tym gazie?
Cewki 1-4 i 2-3 są spięte szeregowo, zdjęcie wtyczki z jednej wyłącza 2 cylindry. Jak są firmy sagem, to do kosza
3 i 4 pali, a 1 i 2 nie Masz dwie podwójne cewki wysokiego napięcia, gdyby któraś zdechła, to nie było by iskry na 1-4 albo 2-3 Prawdopodobnie poszła uszczelka pod głowicą pomiędzy cylindrami Acha, w Renault liczy się cylindry od strony koła zamachowego
Witam Mam taki problem. Wczoraj stojąc na światłach auto zgasło i nie chce już odpalić. Okazuje się że nie ma iskry na żadnym cylindrze. POMOCY
Ciśnienie jest ok na wszystkich cylindrach.
A pracuje na wszystkie cylindry? Sprawdź luz zaworowe.
(at)Bonex157 Sprawdź czy masz kompresie na cylindrach?
A diagnostyka komputerowa robiona? Pomiar ciśnienia na cylindrach?
Tuleje cylindra?
Po odkręceniu blachy pod poduszką silnika 4 śruby dostęp zrobił się dużo lepszy. Po założeniu paska rozrządu okazuje się że jest brak kompresji na pierwszym i drugim cylindrze.
z tego co opisałeś to wydaje mi się że nie chodzi na 2 i 3 cylinder
A od której strony liczysz cylindry?
Przygladales sie tulejom cylindra?? Oringi??
Cewki są łączone po dwie szeregowo 1 z 4 i 2 z 3, co by znaczyło że nawaliła jedna albo obie na 2 i 3 cylindrze.
Na ilu cylindrach jest iskra?
Tylko wciśnięte. Może paliwo jest już na tłoku i dlatego zalewa silnik. W tym przypadku, który robiłem była jeszcze źle zamontowana kopułka - palec był za nisko, przy kręceniu iskra ok ale już w cylindrze była za słaba. Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Nie działo się tak czasem w Mack a nie Dxi?Niech sprawdzi co to za substancja.Ciekawe ile to ma przelatane bo może już uszczelniacze zaworów nie trzymają i spływa przez noc w cylindry.
29KM/cylinder. 18ms.
Prali na wszystkie gary, jednak w jednym coś puka, albo zawór albo panewka. Muszę jeszcze sprawdzić ciśnienie na cylindrach.
Mogło wydmuchać uszczelkę głowicy między cylindrami
Czy nie pali na ten najbliżej rozrządu? A jak w renault liczone są cylindry?
Przykro mi, ale to forum dla tych, którzy mają jakie-takie pojęcie.
Załóż pasek i nastepnie przekręć wałem to zobaczysz czy nie blokuja zawory.Dobrze jest sprawdzić ciśnienie czy jest podobne na wszystkich cylindrach.
Witam. Uszkodzona mechanicznie pompa jednostkowa lub wtryskiwacz na 5 cylindrze.
Witam. Mam problem w Renault Megane 1998r silnik 2.0. Nie pali on na 3 i 4 cylinder ani na benzynie ani na gazie. Iskra jest. Co moze byc przyczyną i co moge jeszce sprawdzić przed mechanikiem.
Problem mechaniczny 5 cylindra. Przyczyny: 1. przewody 2. pld sekcja 3. wtryskiwacz 4. wałek rozrządu.
Będzie chodził jak pozamieniasz miejscami, zamień te wtryski zobacz czy błąd przejdzie na inny cylinder.
renault laguna cylinder renault magnum cylinder ciśnienie cylinder renault
pralka whirlpool słabo wiruje uszczelniacz zaworowy wymiana iveco zacisk
hulajnoga elektryczna segway wybór lutownicy
Piła spalinowa zatrzymuje się łańcuch - przyczyny i rozwiązania Wymiana panelu sterującego w piekarniku parowym Bosch