Cos sie jednak stalo... O ile korekcja moze byc wynikiem np. przytkania wtrysku lub zwiekszonych przeciekow, o tyle dym wskazuje raczej na problem mechaniczny.
Witam, chyba już jest po temacie ale może jeszcze ktoś zajrzy, otóż chodzi mi o problem Piotra z łowicza, mam doładnie to samo w moim baleno 1.3, który kupiłem niedawno za nie wielkie pieniądze. Czy poradziłeś sobie z tym problemem? jak tak to czy możesz napisać w czym tkwi problem? Pozdrawiam
Witam, kupiłem niedawno Passata B5 2000r 1.8T z gazem, mam problem z nierównymi obrotami, skaczą dość bardzo, nawet czasem gaśnie. Oczywiście tylko na biegu jałowym, gdy auto stoi. Z tego, co widziałem, poprzedni właściciel wymieniał cewki wszystkie 4, sprawdzałem świece - też są dobre. Cewki są od Audi A4 B5 1.8T. Na gazie też występuje ten problem,...
Temat do zamknięcia. Po licznych poszukiwaniach w różnych serwisach w tym także ASO w Krakowie nikt nie mógł znaleźć skąd te obroty? ASO Porsche Kraków chciało pół auta wymienić, bo nie mieli czasu najwidoczniej na poszukanie przyczyny. Pojechałem do starego mechanika, który stawiał mi na nogi klimatyzację. Pan bardzo zainteresował się tematem i znalazł...
problem powraca samochód stał 2 dni pod chmurką i dziś jest niezłe kongo odpala albo nie odpala, obroty falują, po włączeniu zapłonu słychać chyba pompę paliwa - takie bzyczenie, cisza na kilkadziesiąt sekund i ponownie to samo sprawdzać wtryski czy pompę
Ostatnio zauwazyłem podczas pracy silnika że co jakiś czas pokazują się bąbelki powietrza w przewodach paliwowych. Czy może to być przyczyna nierównej pracy silnika i trzęsienia budą ??
95 rok, 3.0 diesel
Witam! należy wymienić regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Jest tam membrana, która peka po jakimś czasie jeżdzenia na gazie. Od tego regulatora idzie cienki wężyk do kolektora ssącego, jeśli po odłączeniu tego wężyka z regulatora leci bęzyna to napewno jest on do wymiany. Ja mam lantre 2.0 z 1998 roku i wlaśnie miałem taką usterkę. Pozdrawiam
Volkswagen Tiguan nierówne obroty silnika na biegu jałowym błąd 01287:000
Witam mam problem z wolnymi obrotami w tico. Kiedy silnik pracuje na biegu jałowym to "pierdzi w rure". Wymienione są świece, kopułka, palec, przewody WN, regulacja powietrzem w gaźniku nic nie daje, wszystkie węże od podciśnień są ok. Obroty się stabilizują po zatkaniu zaworka odprowadzającego opary spod osłony zaworów, ale wtedy opary oleju idą do...
a silniczek wolnych obrotów( tz. krokowy) sprawdzany ?? Ciekawe czy taki posiada bo jak na razie to według mnie ma diesla z gazem:D
Nie auto nie ma klimy. Sam zapach tak jak by był z jakiegoś paska albo alternatora coś zalatuje...altek jest dobry trzyma napięcie, niby zajrzy mi do niego mechanik i wymieni co będzie potrzeba tyle że znowu mnie skasuje a diabli wie czy to faktycznie jest to :-/ Co do falowania tych obrotow to powiem jeszcze, ze roznie z nim bywa. Zawsze sie pokazuja...
Dzięki, przynajmniej jedno mogę wykluczyć, jutro jadę na komputer może coś konkretnego wykaże, albo zelżeje mróz a punto samo się naprawi. :)
map sensor do sprawdzenia, lub jego połączenie z podciśnieniem
wymienilem swiece,przewody OK a ma nierowne obroty na biegu jalowym co dalej robic?
Spróbuj może na początek krokowca przeczyścić. Pozdrowienia
Witam. Co do podniesionych obrotów podczas "toczenia na luzie", to normalna rzecz. Zapobiega to zgaśnięciu silnika podczas np. hamowania [wspomaganie hamulców podciśnieniem]. Co do falowania obrotów, to 99% Elektrozawór Biegu Jałowego, potocznie zwany silnikiem krokowym. Wymienić, ewentualnie wyczyścić i powinno pomóc. Pozdrawiam. Miwhoo.
Przeczyscic igice silniczka krokowego i siedzenie jego sprawdzic czy nie ma lewego powietrza a przed tym wszystkim odczytac pamiec usterek.
Problem rozwiązany- ostatecznie wymiana przepływomierza oraz czyszczenie przepustnicy !
Witam problem falowaniem obrotów pojawił sie po wymianie sprzęgła na nowe (komplet) nie wiem czy to przypadek czy źle coś mi założyli. Auto podczas jazdy czasami wydaje mi sie mocniejsze a czasami mułowate. Po podłączeniu komputera wyskakują błędy 537 i 561. Obroty na biegu jałowym skaczą od 620 - 800 aż szarpie silnikiem proszę o pomoc w rozwiązaniu...
Tylko pomiar sprężania. Dodano po 4 Muszę uniknąć sytuacji że po zdjęciu głowicy mechanik zacznie wymieniać To jedź do takiego co umie robić francje dobrze, ja np. umiem. PO co szklanki mienciać jak nie klepią??? No po co?
Witam, Mazda 3 BL 2.0 MZR DISI bezpośredni wtrysk 2010r Po zrobieniu trasy 300 km obroty na biegu jałowym zaczęły falować, dzieje się to z najmocniejszym odczuciem na rozgrzanym silniku (tak samo problem z odpaleniem na rozgrzanym, na zimnym zapali szybciej), samochód oddany do mechanika Sprawdzono: Ciśnienie na wszystkich cylindrach Luzy zaworowe Wtryski...
musisz wyjac plastykowa zaslepke wkretu regulacji skladu mieszanki, o kilka obrotow wykrec wkret regulacji silownika predkosci obr.biegu jalowego,potem sruba do regulacji wolnych obrotow krecisz zebys uzyskal od 850-900obr/min(czyli obroty ciut wieksze niz w maluchu-jak ustawiales malucha to cienkusa na sluch i tez utrafisz),nastepnie wkretem skladu...
Witam. Pacjent: Peugeot 206+, 1.1 2009r. Objawy: nierówne obroty na biegu jałowym ale nie zawsze.
Świece były wymieniane, później przepustnica była adaptowana bo były nierówne obroty.Po ok.150 km znowu zaczęły falować i po dopięciu egr i ponownym odpaleniu silnika obroty falowały 500-1500 na biegu jałowym i brak rekacji na gaz.
A nie zostało zamontowane do auta dodatkowe wyposażenie?
Jest to clio III 2007r. 1.5dci system wtrysku delphi. Silnik na postoju trochę nierówno pracuje.W parametrach ciśnienie na szynie żądane 23MPa a ciśnienie rzeczywiste skacze od 19-25MPa. Po dodaniu gazu i podczas jazdy oba te parametry sie zgadzają tylko na jałowym jest źle. Wtryski na powrocie napełniają menzurki idealnie równo. Jeszcze nie dodałem...
WBART, znalazłeś może przyczynę nierównych obrotów? Też mam taki silnik i pojawiły się takie nierówne obroty na biegu jałowym (takie prychanie z rury wydechowej + trzęsie silinikiem jakby co któryś zapłon wypadł). Pojawiło się to po wymianie starych świec RFC58LZDP 50 tys. przebiegu) na NOWE RFC58LZP. Jak coś wiesz w temacie to daj znać. pozdrawiam
Witam Mam problem z takim oto samochodem z silnikiem BFQ. Mianowicie: Na biegu jałowym nierówno pracuje obroty na obrotomierzu niewidocznie ale wahają się i telepie troszeczkę silnikiem. Wyczyszczona została przepustnica po czym zaadoptowana, przepływomierz sprawny, nigdzie lewego powietrza nie łapie. błędów w sterowniku żadnych. Patrząć w parametry...
Witam. Posiadam Forda Focusa 3 z silnikiem ti-vct 1.6 105 km. Problem polega na tym że podczas jazdy zapala się kontrolka ESP i świeci ciągle aż do ponownego uruchomienia silnika. Zdarza się to nieregularnie, a ostatnio wyskoczyła kontrolka check engine na żółto. Dodatkowo na biegu jałowym na zimnym jak i na rozgrzanym silniku wachają się obroty między...
jak w temacie nierówne obroty na biegu jałowym w megane rok 98 1.6 benz. 8 zaworów , sprawdziłem cisnienie -14.5 na czrerech . świece nowe przewody podciśnieniowe wizualnie ok; na kompie w serw.-nic ręce rozkłada gdzie szukać?
Witam Oczywiście mam ten sam problem co osoby tutaj piszące. Pacjent : Audi A3 2008 rok 2.0 tdi 170 Kucy. Po odpaleniu na biegu jałowym czuć nierówne obroty w kabinie silnika. Jutro sprawdzę ten czujnik EGR jak się będzie zachowywał po odłączeniu. Czy ktoś znalazł co było przyczyną ? Mechanicy w Anglii rozkładają ręce ( strzelają mówiąc Turbina do wymiany...
miałem 2 takie Kadety E w automacie :) jednego na gaźniku drugiego na wtrysku, a teraz mam Astrę F też w automacie. tyle, że 4 biegowy Aisin jeszcze mi kompletny sprawny automat z konwerterem i półośkami został z Kadeta który niestety zgnił całkowicie co do problemu to u mnie było podobnie, zresztą w Astrze też jest podobnie tzn bez obciążenia (czyli...
Usterka polega na tym, że na biegu jałowym obroty są nierówne w zależności od tego czy koła się kręcą czy samochód jest na postoju. Wcześniej takie objawu nie zaobserwowałem.
Witam , jestem własnie po wymianie świec oraz kabli ,samochód zaczął lepiej pracować nie ma już takiego duszenie przerywania ,raz na jakiś czas się mu zdarzy, jednak po samej wymianie zauważyłem że podczas przyśpieszania ,dodawania gazu słychać takie pyrkanie ze silnika które również słychać podczas jazdy czym to może być spowodowane ? przed wymianą...
Pomocy. Po dniach główkowania, myślenia i szukania po forach internetowych już nie mam siły i zakładam ten temat. Pacjent to corolla e11, rocznik 2000, silnik 1.4vvti z instalacją gazową STAG. Co było naprawiane: -Świece komplet nowych Boscha (maj 2021) -cewka zapłonowa - chodził na 3 cylindry (listopad 2021) -czujnik temperatury cieczy chłodzącej -...
Posiadam Punto I 1,2 SPI 94 rok. Ostatnio zauważyłem, że po uruchomieniu silnika obroty są w granicach 1200 i od czasu do czasu obroty spadają do około 900 (na około 2 sekundy) i wtedy "szarpnie" silnikiem. Jeżeli silnik jest zagrzany i stoję np. w korku sytuacja jest taka sama, tzn. są nierówne obroty. Czy 1200 obr/min to trochę nie za dużo? Proszę...
Witam. Posiadam Peugeota 406 2.0i 16V, z 1999 roklu po lifcie, z silnikiem EW10J4. Komputer (OBDII Dominator) wykazuje błąd "przypadkowe wypadanie zapłonu na cylindrze 1". Objawy problemu: - obroty falują na biegu jałowym (+/- 50 rpm) oraz w zakresie do 3000 rpm, - nierówne przyspieszanie do 3000 rpm, - charakterystyczne, przypadkowe 'pryknięcie' z...
Witam Nie wytrzymałem, ciekawość mnie męczyła. Napiłem się ciepłej kawy. poszedłem na parking pogrzebać tzw. świeżym okiem. Wziąłem halogen (jupiter) ustawiłem przed maską i do dzieła. 10-15 minut i po bólu. No to już się wyjaśniło :), po "naprawie", śmiga jak rakieta, na wolnych gdacze cichutko jak trzeba :) (bez żadnego podpinania, komputera) W trasie...
Załozyłem rok temu gaz i teraz zaczęły się problemy z obrotami na biegu jałowym. Obroty sa nierówne i skaczą do 2500-3000 bez jakiegokolwiek powodu. Czyszczenie, nastepnie wymiana silnika krokowego nic nie dała. Reset komputera również, sytuacja sie powtarza. Ponadto zaczęło sie szarpanie silnika na benzynie jeżeli silnik jest zimny. Wydałem na mechaników...
Witam Mimo, że aktywowałem tu konto dopiero dzisiaj, od ponad miesiąca przeglądam tematy i posty dotyczące problemu podobnego do mojego. Może od początku: Największą bolączką są nierówne obroty silnika, drgania i szarpanie. Auto codziennie odpala od strzała. Po przejechaniu kilku km zaczyna się szarpanie, drgania i nierówna praca. Nieważne, czy na biegu...
Wymieniłem pompowtryski i dalej chodzi mi nierówno na biegu jałowym Co moze byc przyczyną ?
witaj. koledzy maja racje. Jednak nie napisałes jaki to samochód, jesli masz mechaniczna regulacje szczelin zaworowych to ja sprawdz, to tez czesta przyczyna nierownomiernej pracy na biegu jałowym szczegolnie w peugeot..
Też wydaje mi się że z tym krokowcem napewno byłoby lepiej zamiast tej śrubki.Co najlepsze zanim mechanik wymienił olej to też miałem sytuacje że auto w czasie jazdy na gazie szarpało i na biegu jałowym obroty były nierówne ale po wymianie świec ustało i po jakimś czasie znów wróciło.
Sprawdź ustawienie rozrządu i pompy. W załączniku masz instrukcje
Witam. Problem którego nie potrafię sam rozwiązać od ponad pól roku a mianowicie do nagrzania silnika do temp około 70 stopni wszystko jest okey.ładna praca tak jak Pan Bóg przykazał. Problem zaczyna pojawiać się po przekroczeniu tej temp. obroty na biegu jałowym zaczynają nieznacznie się podnosić a już swój szczyt osiągają przy temp 85stopni. Podnoszenie...
Witam Otóż mam problem ze swoją Renówką, rocznik 2002, silnik 1,5 dci, mianowicie po odpaleniu wszystko elegancko ale po chwili silnik zaczyna nierówno chodzić, obroty mu spadają tak jakby się dławił, dusił... silnikiem szarpie, dzieje się tak również w trakcie jazdy co równoważy z szarpiącym samochodem. Po dodaniu gazu na biegu jałowym przy takim "szarpaniu"...
Witam. Mam problem z instalacją II generacji Landi Renzo, sterownik LCS A1/05V. Ogólnie chodzi dobrze ale na biegu jałowym ma nie równe obroty i "pyrcha" z wydechu. Na benzynie praktycznie obroty nie falują i nie "pyrcha", problem tylko na gazie. Czy to jest problem w ustawieniach centralki od gazu? Da się jakoś to wyregulować?
Teraz go np. sprawdzałem tak. Odłączyłem akumulator na 20min. Podłączyłem, 30min pochodził - było wszystko ok (850- 900 obrotów). Daję wsteczny, wyjeżdżam z bramy, wciskam sprzęgło a silnik spada do 200 obrotów i zaraz gaśnie. Objechałem kółko po okolicy, wróciłem a on nagle zaczął na biegu jałowym szaleć - obroty były na 200 jak nie niżej... Więc szybko...
Witam. Mam następujący problem. Posiadam vw polo 86 coupe 90r. 1,3 kat na wielopunktowym wtrysku. Niedawno założyłem instalację gazową. Moje pytanie jest następujące: Czy nierównomierne obroty na gazie na jałowym biegu mogą być przyczyną wahającego się napięcia ładowania akumulatora? Mam najprawdopodobniej uszkodzony regulator napięcia i przez to napięcie...
Dodano po 1 dodam jeszcze ze serwis nic nie znalazl , brak jakich kolwiek blendów w kompie
Witam. Mam pytanie odnośnie obrotów silnika, byłem już u 2 mechaników i tylko kasa idzie w błoto. Mam astre f 1.6 benzyna/LPG rok 1994, problemy pojawiły się, gdy urwał się przewód od parownika do gaźnika, wstawiłem do środka tulejkę i założyłem spowrotem, po tym zdarzeniu silnik pracując na benzynie na obrotach jałowych miał ok 3000 obr/min, a na LPG...
Witam, Potrzebuję porady, tj.gdzie tkwi lub może tkwić przyczyna, nierównych obrotów. Silnik zimy, przy rozruchu włącza się ssanie - obroty ok. 1100, jeśli się nie ruszy autkiem i nie doda gazu, po chwili ssanie się wyłącza - obroty ok.900, nadal nie daodaję gazu, lub jadę powoli nie przekraczając 2000-2500 obrotów, jak silnik złapie temperaturę wszystko...
Witam, moze od razu przejde do rzeczy. 1. Po uruchomieniu silnika auto przez chwile ma dobre obroty, lecz po kilku sekundach na biegu jałowym zaczynaja się dziać dziwne rzeczy a mianowicie, obroty maleją do tego stopnia ze auto prawie gaśnie,po czym nagle wzrasta na moment i znowu maleją i tak w koło (przypominam że dzieje się to tylko na zimnym silniku)....
Witam, mam dwa problemy z silnikiem 2.0 TDI CR CAGB, otóż wywala mi błąd: 5120 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P2196 00 http://obrazki.elektroda.pl/9315336100_1... http://obrazki.elektroda.pl/6406875100_1... http://obrazki.elektroda.pl/5205720000_1... Zrobiłem też próbę przelewową wtrysków wyglądają tak:...
Witam kolegów. Ostatnimi czasy mam problem z moim seatem. Mianowicie czasami podczas jazdy zaczyna nadmiernie wibrować silnik, obroty stają się nie równe, tak jakby zaczynało brakować paliwa. Ostatnio stojąc w korku na biegu jałowym gdzie prędkość obrotowa wynosi pewnie około 800obr/min obroty zaczęły skakać do 2100 po czym opadać prawie do 0 i ponownie....
Witam, od miesiąca posiadam samochód cinquecento 700 (rocznik 94). Mam z nim teraz problem, od kilku dni samochód prawie przygasa na wolnych obrotach. Sprawa wygląda tak, jak rano odpalam samochód kiedy jest zimny na ssaniu wszystko jest ok, odpala od pierwszego razu, przejadę jeszcze tak 1 kilometr i wyłączam ssanie. Kiedy silnik był zimny zawsze tracił...
Mam Fiata Cinquecento z 1997r z instalacją gazu. Mam ją trzy miesiące i przejechałem na niej 8 tys.km. Od dłuższego czasu świeci mi sie kontrolka wtrysku . I wtedy właśnie silnik na jałowym biegu zaczął mieć wysokie i niskie obroty. Oraz gdy otworze maskę to słychać jak przy kopułce od wtrysku coś cyka. Byłem u mechanika i wystawił mi taką diagnozę...
Macin777 tak tylko że świece żarło po przejechaniu około 1000km na gazie odkąd gaz przestał działać i jeździłem na benzynie to świec nie trzeba było tak często wymieniać aż do wczoraj zaczęło wywalać podobne błędy co kiedyś na gazie... Jazda na gazie: Nierówne wolne obroty, częste zapalanie kontrolki CHECK podczas jazdy (gasła po przełączeniu na benzynę)...
Witam Ostatnio wymieniałem rozrząd w swoim Fiaciku Bravo 16. 97r 100KM. Przed wymianą nie można było nic zarzucić pracy silnika. Przy wymianie gościu podłączał go też pod komputer i resetował jakieś błędy (coś z kluczykiem). Teraz na biegu jałowym obroty lekko wariują-tak o 100obr góra dół, czasem na obrotomierzu nawet tego nie widać, ale czuć-autem...
Witam! 2 dni temu stałem się posiadaczem Audi B3 1.8 PM z 1990r. Samochód wyposażony jest w 10-cio letnią instalację lpg. Problem jest następujący- po odpaleniu samochód "wypluwa" z wydechu spore ilości nie spalonego paliwa i emituje bardzo dużo spalin (nawet po rozgrzaniu silnika). Obroty na biegu jałowym to 1300 na zimnym i 1000-1100 przy rozgrzanym....
Moja historia zaczeła sie od tego ze na benzynie auto zaczeło szarpac, tlumaczylem sobie ze poprostu po intensywnej jeździe na gazie przewody paliwowe i wtryski sie pozapiekały i ze minie to predzej czy pozniej po stosowaniu benzyny plus srodka czyszczacego (STP) i tak było faktycznie auto po takim zabiegu jezdziło lepiej na benzynie. Podczas tego jak...
Od ponad roku zaczęły się problemy z obrotami. W krytycznych momentach po zapaleniu może nawet trzymać 3 tys. obrotów, potem spadną na ok. 1100 i mogą falować do 1600. W tym czasie byłem z 3 razy u elektronika, za każdym przeprogramowywał przepustnicę i czyścił i było ok nawet na 6 miesięcy. Wczoraj objaw wrócił - na razie łagodnie: obroty są tylko...
witam prosze o radę mam taki problem auto po nagrzaniu strasznie telepie tzn obrotomierz wacha się od 700 do 900 obrótów na biegu jałowym i mam wrażenie ze bali za dużo paliwa nie miesci się w 10 litrach na 100 (pali jakieś 17)dodam jeszce ze silnik przy dodawaniu gazu jakby z trudem jechał słychać go chyba bardziej niż powinno się słyszeć silnik ustawiłem...
Witam, Proszę o pomoc w rozwiązaniu następującego problemu: samochód Opel Corsa B 1.2, rocznik 1996, silnik X12SZ Objawy usterki: 1.Po uruchomieniu zimnego silnika rozpoczyna pracę nierówno od 500 obrotów wkręcając się po kilku sekundach na 1250 obrotów. Następnie obroty silnika oscylują przez cały czas w granicach 1250 – 1300 obrotów. 2.Po przejechaniu...
Witam auto jak w tytule niedawno kupione. Sterwnik IAw 18fd. Diagnoza prowadzona przy użyciu programu IAW-SCAN2, problemy następujace temp.silnika wydaje mi sie że cały czas jest zaniżona albo czujnik zaniża wskazania, według programu temp utrzymuje sie na poziomie 79-80 st, na starym i na nowym termostacie temp. jest taka sama, termostat ma niby temp...
Witam, mam taki problem już od ok dwóch tygodni codziennie rano gdy odpalę samochód muszę odczekać z 6-10 minut zanim auto wskoczy na normalne obroty bo chodzi jak "traktor" w czasie tych objawów włącza się czasami kontrolka wtrysków. Podczas tych objawów można jechać tylko trzeba uważać żeby auto nie zgasło bo ma strasznie mało mocy - dusi się. Wczoraj...
Tak, w stronę rozrządu. Zrób 3,5 - 4 i po temacie.
mogles zatankowac jakies kijowe paliwo!! albo nalezy wyczyscic silniczek "krokowy" jakos tak sie nazywa!:]
Są dwie możliwości. 1. W rozpylaczu, elemencie zaznaczonym na miniaturce pierwszego filmiku, znajduje się zaworek zwrotny w postaci krążka z czarnej gumy lub przeźroczystego materiału wciśniętego w wylot rozpylacza. Nie jest on szczelny, dlatego przy zasysaniu primerem zaciąga lewe powietrze które jest widoczne w primerze i wężykach wylotowych z gaźnika....
Wiemy.
uszczelka metalowo gumowa pod wtryskiem
Ziomki pomozecie?? jaka moze byc tego przyczyna? Citroen C3 1.4i 8V benzyna...falujace obroty na biegu jałowym...
Wygląda na lewe powietrze (te wyższe obroty biegu jałowego)
Odpal autko, przejdź na gaz, pokręć delikatni śrubką i jeżeli bedą sie zmieniać obroty to znaczy ze od składu mieszanki biegu jałowego. Bez żadnego analizatora spalin to możesz jedynie tak wyregulować: aby znaleźć położenie przy których silnik ma najwyższe obroty na biegu jałowym. Jeżeli okaże sie że to regulacja mieszanki pracy to wykręć pare stopni,...
Te silniki lubią gubić obroty biegu jałowego przy problemach z sondą lambda , może jest uszkodzona lub wypadł kabel z kostki sondy po prawej stronie u dołu w komorze silnika . Pozdrawiam
]Dla dwusuwów można było modyfikować zapłon dopiero powyżej 2000-2500 obr./min ze względu na nierównomierną pracę silnika. "Modyfikować" - mam rozumieć, że działał on poniżej tych 2000-2500 obr./min, tylko nie można było modyfikować krzywej? Modyfikować można, jak się chce, tylko układ nie działał, bo - powtarzam po raz kolejny - dwusuwy mają bardzo...
Miałem podobną sytuację nierówne obroty biegu jałowego, nierównomierne przyspieszanie, stałe napięcie pierwszej szerokopasmowej sondy lambda na poziomie 0,4 V - świadczy o jej niesprawności u mnie pomogła wymiana tej sondy lambda. Autor tematu miał taki problem że przeskoczył mu pasek rozrządu na jednym z wałków (lub został źle założony)
Czy masz kłopoty z paleniem auta lub nierównymi obrotami biegu jałowego? Cewka czasami pracuje głośno ale w golfie II nie powinno jej słychać w czasie jazdy. Jak określiłeś miejsce buczenia?
Test naftą będzie wykonany w warunkach zerowej różnicy ciśnień, skuteczność takiego testu będzie żadna, co najwyżej znajdziesz fizyczną dziurę. Podczas pracy masz różnice ciśnień pomiędzy komorami korbowymi i pomiędzy komorą korbową a atmosferą. Objawy trudniejszego rozruchu (potrzeba wyższych obrotów wału do rozruchu), konieczność pracy na ssaniu oraz...
Oba elementy chronią gumę przed "rozejściem się na boki", sprawiając że guma jest dobrze ściśnięta i prawidłowo dolega do płaszczyzny gaźnika. Bez podkładki guma mogła się zdeformować i przez to zaciągać lewe powietrze. Można było to sprawdzić dowolnym rozpuszczalnikiem w sprayu psikniętym w okolice kolektora ssącego. Poza tym nierówne obroty biegu...
Nawet nie umiesz opisać usterki. Każdy silnik wibruje mniej czy więcej, po to właśnie wymyślono wirujące układy wyważające. Jeśli chodzi o nierównomierną pracę, to mogą wypadać zapłony - od świec począwszy, poprzez nierówne ciśnienie sprężania, czy zwyczajnie zbyt niskie, patologiczne obroty biegu jałowego. Jeśli nie pracuje na jeden cylinder, trzeba...
Proszę o pomoc w lokalizacji czujnika temperatury w siniku pokazanym na dołączonej fotce. Jest to opel astra -1993r, silnk 1.4 SE. Szukam przyczyny nierównych obrotów biegu jałowego - nierytmiczne, przypadkowe szarpnięcia. Chodzi mi o czujnik współpracujący z regulatorem wolnych obrotów. Dodam, że komputer nie wyrzuca żadnych usterek z kodów błyskowych.
Witam. Mam taki problem, gdyż auto nie ma mocy. Nie działa chyba turbina i po rozgrzaniu silnika nierówne są obroty na biegu jałowym. Co może być za przyczyna?
nie dziwie sie. Moge juz z góry powiedziec ze w ecu bedzie tylko błąd sondy. Te sterowniki nie maja możliwości dokonania adaptacji recznej wiec to tez jest problem. wszytskie czujniki beda okej, myśle ze wyjeżdzenie zbiornika pb może pomóc. Zapewne występuje jeszcze obiaw nierównej pracy silnika na biegu jałowym. Warto sprawdzić szczelność wężyków podciśnieniowych,...
Czasami się psuje .U mnie zimny lut w module zapłonowym , co dziura to zapalała się kontrolka w-z i nierówne obroty biegu jałowego jak by pracował na dwóch cylindrach . Sprawdż rozrusznik , może w bedixe jakieś zwarcie . Chociaż zapalanie się tej kontrolki świadczy o usterce w elektronice. Sporo przyczyn i raczej musisz odwiedzić servis .
Witam, posiadam espace III 97r 2.0 8v z instalacją gazową, od pewnego czasu zauważyłem że silnik zaczyna słabnąć oraz ma nierówne obroty na biegu jałowym, podczas przyśpieszania tak jakby coś zaczynało przerywać, świece i kable zmienione ok miesiąca temu, co może być tego powodem???
Zainteresuj się pomiarem powietrza na przepływce, dlaczego jest go tak dużo na biegu jałowym??? Ta wskazówka powinna pomóc doprowadzić do celu, poszedłeś w paliwo a nie tędy droga.
dopiero teraz pisze ale wczesniej nie miałem czasu. w tym czasie wymieniłem rozrusznik bo to on był przyczyną ciężkiego odpalania. Jak sie rozgrzał to wolno kręcił. Ale niestety nierówne obroty biegu jałowego pozostały. i jest jeszce taka niedogodnośc, że praktycznie nie można ruszyć bez dodawania gazu. auto odrazu się dusi i gaśnie. nie jestem pewien...
http://obrazki.elektroda.pl/9502788700_1... Taki aparat mam u siebie, to chyba nie jest to o czym mówisz. Dziś sprawdzałem wszystkie kabelki masę itd. Przeczyściłem przepustnicę i sprawdzałem fajki. Iskra też jest dobra wręcz bardzo. Jakieś jeszcze propozycje?
Witam Po podpięciu do kompa wyskoczył błąd czujnika spalania stukowego (przerwa w obwodzie) Objawy w aucie to lekkie podszarpywanie w dolnym zakresie obrotów oraz podwyższone spalanie około 2-3 litry oraz nierówne obroty biegu jałowego odczuwalne jakby lekkie gubienie zapłonów Czy ten objaw może powodować czujnik spalania stukowego. Dodam że po wykasowaniu...
Witaj miałem niedawno passata 1.8T APU na warsztacie z identycznym problemem na biegu jałowym falowanie obrotów na wyższych było ok. winna była jedna cewka po podstawieniu problem zniknął
cięzko wywnioskowac cos sensownego z tego co napisałeś. Trudno się to czyta. Sprawdziłbym przewony WN jeśli strzela na gazie. Gdy są dobre, za niska dawka gazu. NA benzynie sprawdzić należy ciśnienie paliwa, przepływomierz. Mówisz że ma nierówne obroty na biegu jałowym, może brać gdzieś dodatkowe powietrze, sprawdź szczelność układu zasysajacego.
Po zdemontowaniu czujnika wałka będzie on "brał" sygnały z czujnika wału. Sprawdź ciśnienie bo ono może być powodem nierównej pracy silnika. Jeżeli masz możliwość to podmień cewkę zapłonową. Czy silnik pracuje normalnie oprócz tych nierównych obrotów na biegu jałowym? Napięcie na sondzie jest dziwne. Wygląda jakbyś miał ubogą mieszankę lub sonda oszukuje...
Przy niskich obrotach nietrzymający popychacz jest cały czas napełniany olejem i likwiduje luz pomiędzy płytką a wałkiem jak krzywka idzie do góry .Jak krzywka zaczyna go naciskać aby otworzyć zawór to olej z popychacza zaczyna uciekać co powoduje pużniejsze jego otwarcie i przez to brak stuku ale nie równa praca silnika .Przy większych obrotach napełnia...
Teraz patrz-438 mbar i czas wtrysku 5,15ms. Podciśnienie spadło do 377mbar i czas wtrysku się skrócił do 4,12ms, jak sądze silnik już wyrównał obroty, ale dalej jest źle. Czas wtrysku nieobciązonego silnika powinien wynościc góra 3 ms, zazwyczaj 2,7.
Przy wypalaniu dpf są podwyższone obroty biegu jałowego.
Witam zakupiłem niedawno tą oto kosę Makity. Ale po pierwszym uruchomieniu okazało się, że silnik ma bardzo nierówne obroty biegu jałowego i strasznie "dzwoni" sprzęgło co powoduje obracanie się głowicy z żyłką. Mam pytanie jak samodzielnie wyregulować gaźnik? Instrukcja podaje " wkręć śrubę L i H w prawo do oporu a potem odkręć je o 1 obrót w lewo"...
3 - 2,20 g na jałowym i rośnie wraz z obrotami
Witam Wszystkich Mam problem z z samochodem Citroen Berlingo 2.0 HDi 90KM DW10DT układ wtrysku Siemens otóż samochód po odpaleniu ma nierówne obroty biegu jałowego , jeżeli podniosę obroty do np 3000 i powoli zejde na wolne jest ok silnik pracuje równo przez ok 5 min po czym stopniowo zaczyna falować aż w końcu zgaśnie. po podłączeniu testera ciśnienie...
niskie obroty biegu jałowym jałowym biegu spadające obroty wysokie obroty biegu jałowym
berlingo kierunkowskazów budowa krajzegi elektryczny podgrzewacz ariston
amica indukcja rzutowanie prostokątne
Błąd przy 3500 obr./min w Ford Kuga - możliwe przyczyny Koszt wymiany tłoków i tulei w silniku Perkins 4