To sobie sprzęgło wymień i powinno być dobrze.
Ciśnienie sprężania, ustawienie rozrządu, stan układu WN, wszystkie podciśnienia do sprawdzenia.
Odsyłam do postów o podobnej tematyce np. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic96... Przeczytaj moją odpowiedź z tego linka i wyciągnij wnioski. Moim zdaniem masz złe ustawienia w sterowniku gazu lub żle dobraną instalację do typu silnika.
Chodziło mi o to ze centralki IAV źle wsólpracują z intalacjami LPG,zwłaszcza I lub II generacji.Jedyna zasada-nie montować emulatora,tylko sonda na masę
Zasymuluj czujnik temperatury opornikiem o odpowiedniej wartości . Wymontuj czujnik temperatury ,włóż do kąpieli wodnej i podgrzewaj .Wraz ze wzrostem temperatury rezystancja spada liniowo (potrzebny omomierz i termometr).Rezystancja czujnika powinna być stała przy stałej temperaturze( nie może zmieniać się skokowo).Rezystancja czujnika wynosi około...
Popatrz czy nie zdjęli jakiegoś wężyka od podciśnienia, albo czy nie jest któryś nieszczelny. Nierówna praca silnika również tym może być spowodowana.
Winą za nierówną pracę silnika ponosiła uszkodzona sonda lambda. Po jej wymianie wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam
Czujnik fazy jest. W załącznikach jego umieszczenie dla silnika 1.2 8V oraz 1.2 16V. Sorki za słabą jakośc zdjęć ale widać co trzeba... :)
Tak jak napisałem, wymieniłem same kable, bo świece jeszcze za dużo nie przeszły. Kable miały bez wątpienia przebicia (widać było w nocy iskrzenie), ale wymiana rozwiązała problem tylko częściowo, więc świece chyba też muszę jednak sprawdzić. Dziwi mnie tylko to, dlaczego dziwna praca silnika występuje tylko czasami??
To może być uszkodzenie sondy Lambda. Być może działa prawidłowo tylko w pewnym zakresie i dlatego silnik nie spala jeszcze zbyt dużo paliwa. Na gazie lambda jest odcinana więc silnik pracuje prawidłowo. A sprawdzić czy sonda działa możesz w prosty sposób woltomierzem. Np. igłą nakłuj przewód w sondzie, a drugi kabel od woltomierza podłącz do masy....
Jak komuś nie zależy na silniku niech wywala elektronikę i wrzuca pokrętło. Wg mnie to bardzo głupie posunięcie. A jeśli gaśnie tylko na ciepłym lub zimnym to wiadomo, że chodzi o złą mieszankę. Mieszankę w 2 gen. ustawia krokowiec (na podstawie TPS, RPM i lambdy) oraz na reduktorze. Po to wymyślili tą 2 gen, żeby silniki trochę "pożyły" jeszcze, komputer...
Witam, czesto lubie poczytac sobie to forum, mniej pisac, ale sytuacja juz mnie zmusila zeby poprosic o pomoc, widze ze dobrze sie tu znacie takze na LPG i moze ktos mi poradzi. Problem przedstawia sie tak: Chodzi o Lagune z 99 roku z plastkiowym kolektorem dolotowym wyposazona w instalacje LandiRenzo sekwencyjna, niestety juz po gwarancji zakaladana...
Kiedyś miałem podobny problem z Fiatem Siena, winowajcą okazał się uszkodzony wtryskiwacz.
To może być coś ze ssaniem automatycznym.Po dłuższych dystansach wszystko jest dobrze bo silnik jest ciepły.
Jaki jest stan silnika? Ciśnienie w cylindrach - jego częściowy brak też może powodować taki wygląd świec, zwiększone zużycie paliwa, nierówną pracę i żadne regulacje nie pomogą. Tak mam u siebie. Żadne regulacje nie zmniejszyły zużycia LPG. Czeka mnie teraz docieranie zaworów, bo pierścienie są w porządku. Potem liczę na minimum 2 litry mniej (teraz...
Na godzinę zdejmij klemę z aku i załóż ponownie, odpal i na wolnych obrotach czekaj do wentylatora. Autoadaptacja. Moja Siena 1,6 16V jak jeździ nią mój Ojciec wymaga tej operacji zawsze jak mi ją odda. Jak ja jeżdżę to nic się nie dzieje. Zauważyłem ze zbyt wolna jazda na wysokich biegach jakoś 'zamula' te silniki. Ta 103 konna jednostka powinna się...
Mam i taki i taki rodzaj silniczka. Zarówno ze śrubą jak i bez śruby były objawy nierównej pracy silnika i gaśnięcia przy ruszaniu ze skrzyżowania (także przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i wrzucaniu luzu). Kapitalne osiągi na gazie to mam przy śrubie regulacyjnej ale te spalanie 13 po mieście:( fakt jest że na trasie 8 i ani grama więcej ale nie ma...
Witajcie. Elektroforumiści mam problem z sondą. Na początku myślałem, że nierówna praca jest spowodowana czujnikami temp. jednak na forum doszłem, że jest w normie. Sprawdziłem sondę zaczęłem od parametrów może dziwne ale oporu. Sugeroweałem się danymi Zembowicza wartość grzały w normie natomiast podane było też iż sonda przy temp 20 st. C powinna mieć...
Ale generalnie w czym jest problem? To jest instalacja II generacji więc nie tworzy się tu żadnych map, takie zgrywanie czasów wtrysku LPG i benzyny ma miejsce w instalacjach IV i V generacji. Najlepiej żeby sterownik wtrysku benzyny podczas pracy na LPG widział awarię sondy lambda (emulacja na masę) i nie próbował modyfikować map wtrysku benzyny....
Witajcie, Mam Sienę z LPG na reduktorze lovato. Ostatnio regenerowany reduktor oraz obroty silnika na gazie, chociaż to nie z gazem jest problem. Dwa miesiące temu wymieniłem świece i przewody. Mój problem dotyczy tylko benzyny i występuje jedynie na zimnym silniku. Teraz jak robi się zimniej, to problem się nasila. Schemat wygląda zawsze tak samo:...
panowqie te magnetyzery to pic na wode bujda wyciaganie kasy z waszych kieszani jak ktos sobie je kupil to ja bedzie je nosil w kieszeni to daja taki sam efekt jak po zalorzeniu ich na silnikczyli nic i to koniec wróżysz z fusów? może poprzyj swoje zdanie jakimiś danymi z użytkowania, hamowni ... Ponawiam pytanie - co z silnymi magnesami we wtryskiwaczach...
Witam. W samochodzie Audi A4 B5 1.8 20v APT bez lpg, pojawił się problem przy niskich temperaturach (około 10C), mianowicie samochód odpala i od razu gaśnie lub silnik pracuje bardzo nierówno obroty spadają bardzo nisko, później falują itd. Co ciekawe po naciśnięciu pedału przyspieszenia i trzymaniu wyższych obrotów jest dobrze. Usterka wydaje się typowa,...
seicento nierówna praca silnika nierówna praca silnika megane nierówna praca silnika vectra
ogrzewać dimplex dobór zamiennik tłok pierścień
Jak wymienić szczotki w silniku odkurzacza centralnego? Ustawianie zegara: pojazdy, urządzenia mobilne, komputery