Szczelność dolotu
nie dziwie sie. Moge juz z góry powiedziec ze w ecu bedzie tylko błąd sondy. Te sterowniki nie maja możliwości dokonania adaptacji recznej wiec to tez jest problem. wszytskie czujniki beda okej, myśle ze wyjeżdzenie zbiornika pb może pomóc. Zapewne występuje jeszcze obiaw nierównej pracy silnika na biegu jałowym. Warto sprawdzić szczelność wężyków podciśnieniowych,...
znany problem w zagazowanych to wtryskiwacze od benzyny środek do czyszczenia powinien pomóc, ale najpierw sprawdź sterowanie powietrzem biegu jałowego.
Albo jest uszkodzony wtrysk albo nie ma kompresji na tym cylindrze.
Taki pomiar nic nie daje. Trzeba by oscyloskopu z sondą WN po wtórnej stronie, albo z sondą prądową po pierwotnej - patrząc na przebieg oscylacji można by dopiero spekulować. Przy nierównej pracy na biegu jałowym, bardziej bym się dopatrywał nieszczelności w układzie dolotowym.
przepustnica i silniczek krokowy do umycia,kopułka do przejrzenia,ewentualnie poprawić styki na niej i na palcu,, jak już zapali pojedz w dłuższą trasę i nie żałuj jej gazu, przegon ja niech sie wygrzeje i wydmucha, ,po tym wszystko powinno wrócić do normy. Ostrzeżenie nr. 2. Gratuluję pomysłu mycia przepustnicy w monopunkcie. Ponadto informuję, iż...
mechanik przy okazji wykręcania wtryskiwaczy regulował zawory na ciepło i coś tam poprawiał Zawory regulujemy na zimno! A co do twojego problemu to jak dobrze pamiętam to w LE2000 jest pompa VP więc to ona w pierwszej kolejności do sprawdzenia. Tylko w jakimś (!)porządnym(!) diesel serwisie!
Citroen C3 2003 r., silnik 1.1, nierówna praca silnika na biegu jałowym. Jedna świeca czarna. Kolektor, świece, cewka, przewody sprawdzone, katalizatora brak, silniczek krokowy nowy, luz zaworowy ustawiony, wtryski sprawdzone, sprawne. Nadal nierówno pracuje na wolnych obrotach. Gdzie szukać przyczyny? Sterownik silnika?
dodam, że dzisiaj po podłączeniu komputera wyskoczył błąd: 16685 silnik - zaplon cylindra 1/wypadanie zaplonow Czy jest to związane z problemem nierównej pracy silnika na biegu jałowym (pompowtrysków) ?? Jestem za granicą a tu takie coś, proszę o pomoc od czego najlepiej zacząć?? Z góry dziękuje
Teraz patrz-438 mbar i czas wtrysku 5,15ms. Podciśnienie spadło do 377mbar i czas wtrysku się skrócił do 4,12ms, jak sądze silnik już wyrównał obroty, ale dalej jest źle. Czas wtrysku nieobciązonego silnika powinien wynościc góra 3 ms, zazwyczaj 2,7.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... poczytaj mój post. sprawdź świece , ciśnienie pompy paliwa i lewe powietrze na dolocie , Czy z wydechy śmierdzi benzyną nie spaloną??
błędu może nie być,ale pasuje rzuczić okiem na -wartość integratora pola pracy sensora O2 -wartośc integratora pola pracy begu jałowego -rzeczywistą wartośc MAF Przeważnie wystarcza reset bloku mapy uczącej BLM
Z tego co napisałeś rozumiem że na benzynce jest ok. Czy gaśnie tylko podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła czy również na postoju. Jeże tylko podczas jazdy to czy przewód zasysający powietrze do filtra powietrza jest odwrócony do tyłu(w stronę komory silnika) tak żeby powietrza do niego nie napędzał podmuch podczas jazdy?Jeżeli nie to zrób to. Jeżeli...
a krokowca sprawdzales czy nie jest brudny. Ręce opadają.... Na mojego nosa przeciek powietrza,ale to temat nie na te forum,.
Lub uszkodzenia drv, dozownika oraz czujnika ciśnienia na rampie.
Wymieniono sterownik silnika.
Tak istotnie to taki sam motor jak w Uno 45 ale.. wyposażony w monowtrysk Weber Marelli IAW 6F.SH czyli coś pośredniego między 6F.SO ( z CC 900) a 6F.SB z Punto 1,1 (w Pandach z silnikiem 1,1 był IAW 6F.SJ) Pewnie mają różne czasy otwarcia wtrysków itd.. jakieś drobnostki. Witz w tym, że te silniki 1,0 od Uno co są na Alledrogo nie mają takiego ucha...
Wymieniłem zaworek PCV i obroty biegu jałowego ustały... Dzięki za pomoc
Skoro delikatnie puka w tłumik, to zainteresuj się stanem zaworów wydechowych.
No 11 letnim Seatem do ASO to mnie zgolą ;). n(gdyby miał 2-3 latka to bym się nie zastanawiał - pozatym jakoś nie ufam aso :/) W każdym razie rozrząd był sprawdzany i nie przeskoczył, o czym zapomniałem powiedzieć. Ogólnie problemy zaczęły się z nierównej pracy silnika na jałowym. Zostało to co prawda już poprawione i teraz objaw jest j.w. Klemę minusową...
Zawory słychać wyraźnie na zimnym silniku, ale Duratec ponoć tak ma. A te wibracje, nierówna praca na jałowym? Poduszki całe.
Okazuje się że przyczyną nierównej pracy były zbyt ciasne zawory wydechowe, po regulacji jest ogromna poprawa. Jest praktycznie normalnie:)
Witajcie. Może ktoś mi pomoże. Jestem po wymianie rozrządu zmiennych faz w Leonie II z silnikiem 2.0 FSI. Silnik pracował nierówno na biegu jałowym - trzęsło nim na zawieszeniu. Został wymieniony rozrząd zmiennych faz i dalej to samo. Pytam tutaj Was, bo serwis Boscha twierdzi że w takim wypadku trzeba robić remont głowicy z ponad 3 tys. zł , w co nie...
Witam.Silnik to 1.9 tdi avf Problem polega na nierównej pracy na biegu jałowym silnik praktycznie kuleje gdy się rozgrzeje. Pompki były w regeneracji. Wymieniono wszystkie koncówki wtryskiwaczy, gdyż stwierdzono że są podtarte. W grupie 013 wyrzuca strasznie duże korekcje Nr1 -3.00mg Nr2 okolice 0 Nr3 1,5mg Nr4 1,5 mg W grupie 018 co jakiś czas wyskakują...
Ciśnienie sprężania, ustawienie rozrządu, stan układu WN, wszystkie podciśnienia do sprawdzenia.
wszystko wróciło do normy po wymianie cewki... co do nierównej pracy, zacznę od przewodu odmy, następnie przeczyszczę przepustnicę, gdyby to jeszcze nie pomogło to skupię uwagę na czujniku biegu jałowego.
Po wymianie wtryskiwaczy należy wpisać ich charakterystykę do komputera silnika. Wpisuje się to przez wpisanie ciągu znaków z każdego wtryskiwacza do odpowiedniego okienka podczas funkcji kalibracji wtryskiwaczy. Jednak nie musi to być powodem nierównej pracy na biegu jałowym. W pewnych przypadkach niezbędne okazywało się przeprogramowanie sterownika...
Pytanie najważniejsze jakie są te nierówne obroty, typowe wypadanie zapłonu czy falowanie ?
Nawet nie umiesz opisać usterki. Każdy silnik wibruje mniej czy więcej, po to właśnie wymyślono wirujące układy wyważające. Jeśli chodzi o nierównomierną pracę, to mogą wypadać zapłony - od świec począwszy, poprzez nierówne ciśnienie sprężania, czy zwyczajnie zbyt niskie, patologiczne obroty biegu jałowego. Jeśli nie pracuje na jeden cylinder, trzeba...
Niestety nie mam możliwości podłączenia się pod komputer i sczytania błędów, a przed wyjazdem do osoby, która go ma chciałem w domu zerknąć jeszcze i domowymi sposobami metody prób błędów. Ale skoro silnik łapie 90 stopni, gotuje sie płyn, górny wąż od chłodnicy wręcz parzy, a dolny zimny to wina termostatu ? Pozatym czy maż w przewodzie od odmy ma...
Samochód przyjechał do mnie gdyż klient twierdził że auto było robione w innym warsztacie min. wymieniana miska oleju+olej+filtry+świece+separator oleju. Po tej naprawie podobno zaczął szarpać na biegu jałowym i tamten warsztat nie wiedział co z tym zrobić. U mnie wyglądało to tak: - Zimny silnik odpala z pierwszego, chodzi w miarę ok przez 2-3min i...
Co do czyszczenia przepustnicy to nie jestem pewien czy ona tego wymaga, bo zdejmując to czarne "pudło" przykrywające wtrysk to cały kanał łącznie z przepustnicą wygląda na bardzo czysty więc nie wiem czy poprzedni właściciel już coś przy tym grzebał (może właśnie tak popsuł te jałowe obroty) a może po prostu filtr powietrza bardzo skutecznie wyłapywał...
Przed wyprawą do serwisu rozebrałem ten przekaźnik i wydaje mi się że jest sprawny. Po podaniu napięcia przekaźniki normalnie reagują więc wygląda na sprawny. Pozostaje problem nierównej pracy i gaśnięcia na jałowym biegu, i czy to też może być spowodowane tym podwójnym przekaźnikiem i za co on jest jeszcze odpowiedzialny?
Witam Czy udało Ci się rozwiązać problem?
Odpal autko, przejdź na gaz, pokręć delikatni śrubką i jeżeli bedą sie zmieniać obroty to znaczy ze od składu mieszanki biegu jałowego. Bez żadnego analizatora spalin to możesz jedynie tak wyregulować: aby znaleźć położenie przy których silnik ma najwyższe obroty na biegu jałowym. Jeżeli okaże sie że to regulacja mieszanki pracy to wykręć pare stopni,...
Witam! Silnik i sterownik j.w. Chciałbym podłączyć się pod temat i proszę o pomoc w znalezieniu przyczyny nierównej pracy silnika podczas jazdy i na biegu jałowym. O to odczyt z IAW Scan 2.
Witam, W moim peugeocie (1999r 306; 1.6 benzyna kombi, Husky) występuje kłopot z nierówną pracą silnika na biegu luzem. Kiedy zaplam samochód i zejdzie on z ssania do 850 obr silnik pracuje nierówno, szarpie nim i pufa z rury wydechowej. Szarpanie czuć wyraźnie siedząc w środku. Na pierwszy rzut oka wygląda tak jak by nie palił na jeden cylinder. Kiedy...
Witam :) Czy problem występuje tylko na biegu jałowym? Czy nie ma jakichś wibracji/nierównej pracy podczas przyspieszania? Czy przy gaszeniu silnika nie słyszysz głuchego dudnienia? Pozdrawiam,
Witam! Szukałem na forum podobnego problemu ale nie znalazłem. Temat dotyczy mojego Seata Leona z silnikiem diesla o pojemności 1.9 i 110 km. Problem dotyczy nierównych obrotów na biegu jałowym. Dzieje się to tylko wtedy, gdy jadąc włączam na luz. Silnikiem wyraźnie trzęsie i to dosłownie przez chwilę, tak jakby się zalewał. Byłem na komputerze i u...
Witam. Panowie obecnie wpisując ''crankshaf v8'' w przeglądarkę, są przynajmniej 2 typy wałów. Te które wyglądają jak w rzędowej czwórce i te które mają dwa czopy obrócone o 90st. i dwa o 180. Jak jest zrobiony wał v8 dodge z 69 roku? Bo chodzi mi o ten miły dla uszu nierówny dźwięk pracy na biegu jałowym :D
Brak błedu sugeruje problem z pompa paliwa w baku, czasem trzeba wymieć cały kosz pompy. Te silniki są tez wrażliwe na zużycie popychaczy zaworów (szklanki) co może sugerować nierówną pracę na jałowym.
1baron pytanie było, co jest przyczyną, że silnik przełącza się na LPG po długim czasie. Pisanie o uszkodzeniu wtryskiwaczy w tym kontekście wprowadza jedynie w błąd użytkowników instalacji AG SGI. Uszkodzenie wtryskiwaczy daje objaw nierównej pracy silnika na LPG na biegu jałowym. Pozdrawiam :)
Tak, w stronę rozrządu. Zrób 3,5 - 4 i po temacie.
Lexia da się sprawdzić czujniki, przyciski. Jeżeli musisz go podciągnąć, to znaczy że jest wysunięty i jadąc komputer myśli że pedał sprzęgła jest wciśnięty.
Pod kompa podpiąc w czasie rozruchu i zobaczyć na dawki podawane przez wtryski. Pod jakiego tego kompa podpiąć silnik z czysto mechanicznym wtryskiem?
(at)g107r: Jak to jaką mam cewkę? Błąd silnika czasem się pokazuje, wcześniej cześciej przy nierównej pracy silnika na jałowym, czasem gaśnie, czasem świeci... Nie posiadam sprzętu do odczytania błędów Pompa włącza się po chwili od zapłonu, jak kręcę rozrusznikiem to nie słyszę, ale jak przestanę kręcić i zostawię na 2 to słychać, że pracuje. Diody...
Czyli dokładnie nie wiesz, czy silnik gaśnie przez brak iskry? Problem z paliwem powinien dać się wyczuć podczas jazdy poprzez utratę mocy, reakcję na otwieranie przepustnic, na koniec nierówną pracą przy biegu jałowym. Trzeba zajrzeć do serwisówki, bo zwykle od zbiornika paliwa wychodzi jeden wąż i jest to odpływ wody z zagłębienia na korek wlewu paliwa....
Zrzuć mu klemę na noc, załóż rano, odpal na benzynie i zobacz czy obroty też będą falować, bo jeśli masz źle ustawiony gaz lub zuzytą sondę na bogato, to wtedy korekcja długo terminowa będzie dożyć do ubogiej mieszanki, co zaowocuje właśnie wypadaniem zapłonów. Możesz też włączyć zapłon, wejść vagiem w silnik, wybrać adaptacje, kanał 00 wartość 00 testuj...
Mam przed sobą schemat silnika 2.4TD (115KM) Pompa Bosch VE BZW I jest coś takiego (Urządzenie zimnego rozruchu )jest to elektrozawór łączony szeregowo z czujnikiem temperatury, wyłącza powyżej 17 stopni Przyczyną nierównej pracy silnika na biegu jałowym mogą być źle wyregulowane zawory, lub zbyt duża różnica ciśnienia w cylindrach (dopuszczalna różnica...
Stawiałbym na czujnik położenia przepustnicy lub nieprawidłową pracę sondy lambda.
częstą przyczyną tego błędu jest zasysanie "lewego" powietrza za przepływomierzem pozdrawiam
Ma przejechane 250000km
Wtyczki sprawdzone, piny podgięłem i nic, dalej chodzi źle. Zapalisz go, to przygasa, aż zgaśnie, a przy trzymaniu mu trochę gazu to chodzi dobrze.
Są dwie możliwości. 1. W rozpylaczu, elemencie zaznaczonym na miniaturce pierwszego filmiku, znajduje się zaworek zwrotny w postaci krążka z czarnej gumy lub przeźroczystego materiału wciśniętego w wylot rozpylacza. Nie jest on szczelny, dlatego przy zasysaniu primerem zaciąga lewe powietrze które jest widoczne w primerze i wężykach wylotowych z gaźnika....
Po zdemontowaniu czujnika wałka będzie on "brał" sygnały z czujnika wału. Sprawdź ciśnienie bo ono może być powodem nierównej pracy silnika. Jeżeli masz możliwość to podmień cewkę zapłonową. Czy silnik pracuje normalnie oprócz tych nierównych obrotów na biegu jałowym? Napięcie na sondzie jest dziwne. Wygląda jakbyś miał ubogą mieszankę lub sonda oszukuje...
może sterownik silnika
Volkswagen Passat B6 2.0 TSI, silnik pracuje nierówno na biegu jałowym, co może być przyczyną? Dodam, że gdy jadę już normalnie, jedzie.
Jakie korekty? Jaki odczyt z MAP? Przecież tam wszystko widać.
Tak, w autku zamontowano instalacje gazowa jakies 2 miesiace temu. Zamowilem nowe cewki oryginał firmy Bremi 137zl/szt po rabacie. Jutro napisze o efektach.
Witam wszystkich trochę to trwało ale problem z autem rozwiązałem. Czyszczenie odmy, przepustnicy, MAPSENSORA choć były potrzebne nie dały żądanego efektu. Jazda na drugim biegu prze 1.5 Km też. Check zapalał się i gasł auto cały czas lekko przymulone, gasło na każdym skrzyżowaniu. Zakupiłem kabel na allegro ELM327 z interfejsem przystosowanym do fiatów(przełącznik)....
Nierówna praca silnika na jałowym - czy sondy są OK ? Punto II FL 2004 800421
Witam proponuje zacząć od komputera. Test pracy cylindrów. Być może też jakiś wtrysk się podwiesil i nie będzie chodzić na wszystkie gary
Sprawdziłem napięcie ładowania. Zaraz po odpaleniu: Akumulator: 13,9 - 14,1 V Alternator: 14,1 - 14,3 V Po przygazowaniu do ok. 3000 obr/min przez ok. 1 min i znowu na wolnych obrotach: Akumulator: 14,0 - 14,3 V Alternator: 14,1 - 14,5 V ale bywało także: 13,0 - 13,2 V Przy zgaszonym silniku: Akumulator: 12,88 V Alternator: 12,88 V Wygląda na to, że...
Witam sprawdz rozrząd a dokładnie łancuch i napinacze u mnie napinacz sie rozciągnął i łanuch przeskoczył niestety silnik w połowie do wymiany poszedł a że mieszkamy w naszym kochanym kraju serwis Audi wypioł sie na mnie chodz wiedzą że jest to ewidentnie wada siloników TFSI Dodano po 5 NIestety nie poczuli sie do odpowiedzialność za rozciągniety łańcuch...
a może poduszki od silnika po odkręcaniu rozrządu, silnik może nawet sprawny drgać i dawać objawy nierównej pracy.
Błędów brak ?
Witam :!: , niedawno kupiłem samochód w.w, silnik na obrotach jałowych źle pracuje/nierówno, ale wracając do tematu silnik nie ma odcięcia (łututu), czym jest to spowodowane i/lub czy da się uzyskać taki efekt?
Ostatnio zauwazyłem podczas pracy silnika że co jakiś czas pokazują się bąbelki powietrza w przewodach paliwowych. Czy może to być przyczyna nierównej pracy silnika i trzęsienia budą ??
Witam serdecznie. Mam pewien problem z moim clio, miesiąc temu zrobiłem w nim remont silnika(niskie ciśnienie sprężania), na jednym cylindrze kompletnie zero. Głowica poszła do sprawdzenia splanowana, zawory dotarte szczelna na 100% dwa nowe zawory ssące. Nowe pierścienie Nowe panewki korbowodowe, Nowa turbina Nowe uszczelki silnika. Ogólnie kapitalny...
Witajcie. Ja mam bardzo podobny problem z Audi B4 2.0 ABT (93r), ale nierówna praca ustępuje po 10 min od odpalenia i to nieważne czy bieg jałowy czy jakiś inny (automat). Czasami potarfi nawet zgasnąć, nie ukrywam że te szarpanie podczas jazdy nasila się po dodaniu gazu (nawet delikatnie). Zaznaczę że jak dam mu poracować na jałowym, to po tych 10...
silnik jest 1,8 na jedno punkcie,zagazowany.problem polena na nierównej pracy na biegu jałowym,szybkim spadaniu z obrotów,i jak jest zimny gasnieciu.na gazie takich obiawów nie ma,wszystko jet ok.robilem formatke poprzez złączenie klem z soba i po takim zabiegu prze z cały dzien pracował ladnie,nastepnego dnia wszystko powróciło.ma ktoś jakies pomysły...
Szukam przyczyn nierównej pracy silnika AVB 130 Km z pompowtryskami 038130073AL. Podczas diagnostyki jest brak błędów. Pompowtryski wszystkie są w normie. Przy włączeniu klimatronika praca silnika się wyrównuję (mniej trzęsie). Wymieniony był EGR-nowy, wałek rozrządu, rozrząd i komplet pompowtrysków. Żadna z wymian nie pomogła. Jurto będzie sprawdzone...
Poszukaj nieszczelności w układzie dolotowym: EGR, EVAP, serwo hamulców etc.
ja rozrzad sprawdziłem czujnik zegarowy na pierwszym cylindrze i blokady na tył głowicy i wszystko w porzadku , te silniki to zemsta VW
Problemem jest głośna, wręcz nierówna praca silnika na jałowych obrotach, która się pogarsza przy ruszaniu na tzw. półsprzęgle (towarzyszą przy tym piski). Podczas dodania nawet delikatnie gazu, bądź jazdy problem znika Może sprzęgło się kończy,może coś z poduszkami silnika ,może coś z napędem osprzętu. Reszta to tester i diagnoza .
Dzięki za podpowiedzi. Wałki, szklanki - wszystko jest okej. Wyciągnąłem trzeci wtrysk, włożyłem go do czwartego cylindra, a na trzeci poszedł używany wtrysk. Na 90% jest okej. Auto nie miało problemu z odpalaniem na zimnym ani na ciepłym. Nie dymiło, tylko na moje oko jeszcze nie ma takiej stuprocentowej mocy. Kiedy silnik jest rozgrzany i delikatnie...
ja bym sprawdził pod komputerem czy sonda lambda nie szwankuje ona tez może byc przyczyną nierównej pracy silnika
Witam. Mam problem z golfikiem. Na biegu jałowym zaczął nie tak dawno trochę tak jakby dławic się, szarpać silnikiem. Błędów nie wywala. Pali od strzała, zarówno na ciepłym jak i zimnym. Na zimno trochę bardziej kuleje. Korekty wtrysków pokazuje Vag tak: 1 cyl. -3.75 2 cyl. - 2.4 3 cyl. + 1.85 Poniżej wrzucam logi statyczne grupy 00. Mam nadzieję, że...
Witajcie. Ponawiam temat odnośnie nierównej pracy silnika w postaci falowania ,która odbywa się na rozgrzanym silniku bo na zimnym nie ma takiej sytuacji. Silnik zaczyna falować przy temperaturze około 60st. na benzynie na obrotach 900 - 500RPM. Na gazie także gdy przydławię silnik na biegu. Gdy wyrównam przepustnicę to na chwilę ustępują ,ale po chwili...
Przeczyść układ zasilania
Świece były wymieniane, później przepustnica była adaptowana bo były nierówne obroty.Po ok.150 km znowu zaczęły falować i po dopięciu egr i ponownym odpaleniu silnika obroty falowały 500-1500 na biegu jałowym i brak rekacji na gaz.
Wymieniłem przepustnice!! Jest OK! Poziom obrotów - oryginał. Założyłem używaną za 100zł, wymiana zajeła 35 min, stara uszczelka była ok ale i tak dołożyłem silikon czerwony. Pozostały nierówne obroty na zimnym silniku na biegu jałowym.
Istnieje możliwość że to uszczelka ale weź mi śpiesz z wyjaśnieniem co znaczy metoda na peta w sensie dymem.
a zapomniałem dodać sprawdź linkę od temperatury są tam dwie na zimnym silniku przed zapaleniem powinna naciągać dźwigienkę na pompie wtryskowej prawdopodobnie od wyprzedzenia konta wtrysku (no i na zimnym silniku powinieneś słyszeć jak ten impulsator stuka jeżeli nie stuka to jest walnięty a można to usłyszeć bo stuki są takie jakby był jeden zawór...
zapraszam do tematu
No jeśli "przebiera" po uruchomieniu to właśnie może być wina świec żarowych. Podczas rozgrzewania świece też biorą często udział. Twoja porada o korektach może być również celna...
No jakiś błąd. Do serwisu podłączyć pod komputer i zdiagnozować lub samemu spróbować odczytac kod błędu wymrugany orzez check egine tu instrukcja: http://www.yam-r125.net/ecu_self_diagnos...
A wiesz co to takiego Idle Control Valve i gdzie jest umiejscowiony w twojej Lancy?? Być może to smiesznie zabrzmi ale proponuje wyjąć i wyczyścić. Umiejscowienie tego w twoim silniku to wpadka konstruktorów, nie przewidzieli że będzie się sklejało oparami oleju z odmy.
Problem występuje od dobrych kilku lat. Przez ten czas przewinęło się wiele litrów benzyny i wiele resetów sterownika. Chyba, że mówisz o innej adaptacji, a nie resecie który zeruje korekty...
Zrób jej kalibrację wtryskiwaczy ale "ręcznie" nie komputerem. Do tego jest kostka nad chłodnicą. Które piny nie pamiętam. Masa chyba z zielonym przewodem w kostce. Poszukaj w necie napewno jest. Daj znać czy pomogło.
sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie. Nierówna komprecja. Bardzo czeste w tych silnikach. Jak zawsz do tej pory przyczyną nierównej kompresji były zwory, pęknięte uszczerbione, lub wypalone. Z doświadczenia głowica do remontu, ale jeszcze sprawdź kompresje po próbie olejowej. Wypadajace zapłony masz tylko na iegu jałowym, bo wtedy kompresja jest...
Problemem była zepsuta odma.
Sprawdziłeś szczelność przewodów paliwowych? Może to głupie pytanie ale zdarza się, że ktoś wymienia pół auta a powód jest tak prozaiczny. Z własnego doświadczenia-w moim VW a potem w Fordzie nierówna praca na biegu jałowym spowodowana była właśnie taką nieszczelnością. W Oplu problem rozwiązała zmiana stacji paliw :|
spróbuj wyczyscic przepustnice dokładnie jej wlot i scianki oraz scieżki na potencjometrach . przeglądnij szczelność układu dolotowego, egr też wyczyść. może trzeba się przyjżeć czujnikom temperatury powietrza i płynu chłodniczego czy dobrze pokazują (podłączenie kompa) pozdrawiam
Zamieniałem miejscami.
Tak, zdjęcie jest z internetu. Chciałem pokazać co było uszkodzone na początku, nóżki były popękane i je polutowałem. Ale teraz silnik ma momenty nierównej pracy i nie wiem jaka może być przyczyna....
Witam Mam podobny problem. Trzy kontrolki (SERV , świece i ESP) zapalały mi się gdy silnik był rozgrzany i na wolnych obrotach. W tej chwili zapalają się zawsze po odpaleniu silnika. Maksymalnie mogę go wkręcić na 2k rpm. Jeśli od razu po odpaleniu wkręcę go powyżej 2500 rpm. nawet podczas jazdy nic mi się nie zapala. Oczywiście do czasy gdy obroty...
Witam mam ten sam problem z moim autkiem. Wymieniłem sondę lambda która reguluje dawką i dalej to samo. Niekiedy na zimnym silnik palił za drugim razem więc dodatkowo wymieniłem czujnik temp. Przeczyściłem przepustnice, kolektor dolotowy, silniczek krokowy i nic. Lewego powietrza też nie ciągnie. Czasem jak odpalę na ciepłym to obroty są niby normalne...
Problem rozwiązany. Przyczyną był zapieczony EGR. Pozdrawiam
Jaka instalacja LPG? FABRYCZNA FIATOWSKA - coś włoskiego. Tyle co o niej wiem to to, że ma pojedynczy filtr gazu (dopiero co wymieniony - bo myślałem,że się zapchał). Widzę krokowca na węzu, żadnej śruby (a więc instalacja nie-garażowa, gazownik to potwierdził), gaz podawany jest w fazie lotnej w taki pierścień pod dekiel filtra powietrza - moim zdaniem...
praca stać jałowy nierówny nierówny praca silnik praca jałowy transformator
sterowanie rolety przycisku transformator inwerter zamiennik instrukcja alarmu mercedes
software download software download
Seat Altea 1.6 MPI – rozładowywanie akumulatora mimo braku poboru na bezpiecznikach Mercedes Tourismo – moment dokręcania głowicy sprężarki WABCO, Knorr-Bremse, OM457