PSA, zeby bylo smieszniej, liczy cylindry od sprzegla w kierunku rozrzadu.
Albo rzeczywistości świece żarowe
Czujnik świateł stop
Na dobry początek sprawdzić świece żarowe ,pewnie już są słabiutke.
Tak. Wygląda na to że nie wszystkie świece grzeją.
Świece grzeją? Przekaźnik sprawny? Bezpiecznik? Zdejmij na chwilę wtyczkę czujnika temperatury cieczy i zobacz czy jest napięcie na świecach żarowych, wtedy jest kilkanaście sekund od włączenia zapłonu.
Świeca żarowa chyba nic do tego nie ma, szczególnie na ciepłym i normalnie pracującym silniku. Sądzę, że warto sprawdzić wtryski. Pasują także z Doblo 1,9JTD
Witam. A świece żarowe są sprawne?
Świece żarowe podgrzewają prawidłowo? robiłeś ich test?
Uszkodzony sterownik świec żarowych i/lub uszkodzone świece żarowe mają wpływ na trudne odpalanie i nierówną pracę kilka sekund po odpaleniu. Czym będzie zimniej tym będzie trudniej odpalać auto. Zatkany filtr cząstek stałych (DPF) powoduje utratę mocy, w końcowym stadium silnik będzie odpalał ale nie będzie miał siły jechać a potem nawet nie będzie...
Ale to diesel on ma tylko świece żarowe
Odnalazłem kostkę od świec i to tyle poprawiłem wszystkie styki na akumulatorze są bezpieczniki ale wszystkie ok odpaliłem go trochę potrzesło trochę ale nie dymi i chodzi w miarę ok ale teraz jest już ciepło w garażu więc nie wiem czy się udało spirala nadal miga
Silnik był robiony bo upalila się świeca żarowa i wpadła w tłok. Przebieg 220tys. Gniazda ładne bez rys
Witam Stefanek1 ma rację,sprawdz świece żarowe.
witam.jak zapalam samochód to przez parę chwil nierówno pracuje silnik na zimno potem po chwili przechodzi swiece żarowe są nowe zalozone.pozdrawiam
Tak zgadza się
Po odpaleniu auto kopci na biało i nie równo pracuje silnik Przy takich temperaturach to bym się zdziwił, jakby nie kopciło :) A co do nierównej pracy... Świece żarowe ma sprawne?
W 1.8 tdci forda miałem podobnie i były to świece żarowe tylko że nierówna praca i dymienie trwało kilka kilkanaście sekund zależnie od temperatury zewnętrznej.
Teraz praca silnika jest raz wyższa raz niższa.Czy to jest powodem zmiany świec?Po ponownym podpięciu po komputer,mechanik stwierdził że z silnikiem jest wszystko Ok. Różnice mogą pochodzić z zakończenia wykonywania funkcji i wysterowania przez ECU elementów wykonawczych, o swoich niepokojach porozmawiaj z mechanikiem a nie zakładasz na forum temat...
sprawdź świece żarowe
Świeca żarowa w Seicento? Świece żarowe są w silnikach diesla :) Poza tym kontrolka świec żarowych jest pomarańczowa. Daj kolego zdjęcie tej kontrolki --- Zapewne chodzi Ci o kontrolkę układu wtryskowego. Tutaj masz link do tematu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... Do sprawdzenia na pewno kable i świece bo najprościej :)
No może na początek sprawdzić świece żarowe. Jedna padnięta i będzie szarpał.
Czy uszkodzona świeca żarowa musi pokazywać błąd na komputerze?
Na początek spawdź świece żarowe.
Świece żarowe sprawne?
Gdyby była to wina braku paliwa, czujnik ciśnienia na szynie by wywalił błąd. Moim zdaniem kończy się wtryskiwacz - przydałby się test przelewów. Może pompa opiłkuje. Może coś ze świecami żarowymi, może z EGR, choć wątpię. Test przelewów na początek.
Możliwe, że jest uszkodzona jedna bądz kilka świec żarowych. Pozdrawiam.
Kolego aby sprawdzić świecę żarową nie trzeba być ekspertem wystarczy wziąć przewód podłączyć do akumulatora (do plusowej klemy ) , zdjąć ze świecy fajkę i dotknąć jej końca Ma zaiskrzyć (będzie to bardzo delikatne iskrzenie więc patrz uważnie ) jak nie to świeca do wymiany Nie trzeba ich wykręcać Jak masz miernik to możesz sprawdzić nim rezystancja...
Witam. Mam problem z samochodem. Samochód po odpaleniu na zimnym silniku kopci na biało i delikatnie odczuwalna jest nierówna praca silnika. Po zagrzaniu się silnika, dymienie zmniejsza się. Wtryski zostały zregenerowane, egr wyłączony i zaślepiony, czujnik temperatury wymieniony, świece żarowe i przekaźnik świec nowy, kompresja ok. W załącznikach przesyłam...
Problemy, które opisujesz, sugerują, że masz do czynienia z poważnymi problemami w układzie zasilania paliwem lub układem wtryskowym w Twoim samochodzie. krótkie techniczne podsumowanie: 1. Szarpanie na zimnym silniku i wysokie chwilowe spalanie: Szarpanie i bardzo wysokie chwilowe spalanie (40-50 l/100 km) mogą wskazywać na problem z wtryskiwaczami...
Wyciągnij świece żarowe i zobacz czy są wszystkie całe, czy sztyft nie odpadł. Jakie masz maksymalne ciśnienie różnicowe pod obciążeniem? Zamień wtryski pierwszy z czwartym i zobacz czy bilansy zrównoważenia zamienią się razem z wtryskami, wtedy okaże się czy to wina przypisania wtryskiwaczy.
Witam, świece żarowe sprawdzone - wszystkie grzeją poprawnie.
Swiece żarowe i przekażnik sprawne ?
pawel2506 moje autko nie ma komputera. Poszukam tych przekaźników. Ten od świec żarowych podaje na świece napięcie bo sprawdziłem.
Turbina padla trzeba ja wyregulowac W życiu. Co ma turbo do odpalenia? Rozrząd do sprawdzenia (na VCDS-ie synchronizacja wału oraz wałka), wiązka pompek, czujnik temperatury, świece żarowe.
Wiesz co to powodzenia że w 1.2 masz świece żarowe i sprawdzałeś je jeszcze jak na tym filmie. Skoro podmieniłeś cewki to błąd wyskoczył ponownie na 2 cylindrze?
Witam ponownie, Ku mojemu zdziwieniu dziś dostrzegłem że kontrolka od świec żarowych wogóle się nie pali, i cały tok mojego myslenia uległ zmianie i został skierowany w stronę wymiany przekaźnika swiec żarowych. Czy ten o to przekaźnik może mieć coś wspólnego z moim problemem nierównych obrotów? czy tylko odpowiada za grzanie świec? Czekam na podpowiedzi....
A ktoś ma jakiś pomysł? Świecę nowe Beru, sterownik Beru (był podmieniany na nowy, ale bez zmian). Po nocy, jeśli chcemy odpalić z automatu (kluczyk od razu na rozruch lub przycisk start, bez czekania na włączonej stacyjce, aż świece się nagrzeją) - na dworze temperatura minusowa, a on nie czeka, aż świece się rozgrzeją, nagrzeją. Praktycznie nie zapala...
Są to moze te nadlewane znaki które łączą się z otworami na świece żarowe?
Co ze świecami żarowymi? Na pewno grzeją? Jakie ciśnienie sprężania?
Tak dokładnie, to jest najprostszy system. Zwykła pompa, zwykłe wtryski, brak świec żarowych. No i właśnie — nie wiem, czy to nie przyczyna świecy płomieniowej, bo wtryski (końcówki już kiedyś zmieniałem i nie pomogło). Jeżdżę z tym kupę czasu, ale w końcu chciałbym to zrobić
witam zacząłbym od sprawdzenia sprawności świec żarowych w aucie
Nie dość że nie orginał to jeszcze faktycznie wyglądają na używke nierówne groty grzewcze a takich jeszcze nie widziałem.
Tak jak wyżej, sprawdź świece żarowe. Wystarczy ze jedna padnie i to skutkuje nierówną pracą silnika tak jak piszesz 3-4min.
Typuję niesprawne (1 lub 2 ) świece żarowe, zwykle taki objaw jak opisujesz. Sprawdź, czy dochodzi napięcie do szyny zasilającej świece. W przypadku pozytywnym musisz odłączyć szynę od świec i sprawdzić oddzielnie każdą świecę, najlepiej żarówką 12 V o mocy min. 21 W. Ja robię to w taki sposób: biorę oprawkę do tego typu żarówek, podłączam do niej przewody...
Czujnik sprawdzony testerem vag kkl+can nie wykazał błędu pomimo to wymieniłem na nowy to nie rozwiązało problemu. Wymieniłem ten przy pompie wody. Czy jest jeszcze jakiś inny? Jak sprawdzić sterownik świec żarowych?
Auto było podłączone pod VAG i nie wykazał żadnych błędów. Parametry również w normie. Niemożliwe. Kiedy wymieniałeś świece żarowe? Przydał by się log dawki paliwa, ciśnienia na railu oraz masy powietrza jak chodzi nie równo.
Sprawdź świece żarowe, to podstawowa czynność przy takim problemie.
Najpierw wymień filtr paliwa, sprawdż, świece żarowe. Potem to co sugeruje kolega powyżej.
1. Zapowietrzony układ paliwowy. 2. Świece żarowe { paliłby dobrze latem} 3. To jest poczciwe dTi.
nierówny drukować aster nierówny nierówny płyta
ikona transferu danych panda czujnik wpływ temperatury częstotliwość
zegar szachowy knight rider tranzystor
Odpowietrzanie pompy ekspresu Bistro – instrukcja krok po kroku, ULKA EP5, zapowietrzenie Symbol linii przerywanej i dwóch ukośnych kresek na schemacie – ekranowany kabel, sprzężenie mechaniczne IEC, IEEE