Witam. Na 90% zawór EGR jest zapchany ale sprawdź jeszcze wężyki podciśnienia te od gruszki.
nieszczelność w dolocie pęknięty lub spadnięty przewód ic najprawdopodobniej
Może być nieszczelność w dolocie lub źle wyregulowana sztanga - za duże odczyty ilości powietrza.
Nieszczelność w dolocie (lewe powietrze) może jeszcze nie domykać sie zawór EGR
Polecam zrobić diagnostykę, wraz z podglądem parametrów silnika. Zawalony EGR też będzie powodował falowanie, jak również nieszczelność w dolocie czy sonda lambda. Możliwości jest wiele.
Ciśnienie paliwa w normie? Korekty krótkoterminowe i długoterminowe jak się mają. Mimo niskiego ciśnienia w dolocie nieszczelność może być (powietrze omija przepływomierz)?
Nie, znaczy to, że najwidoczniej przepustnica się nie domyka, lub zawieszony jest zawór mieszanki rozruchowej (ssanie). Nieszczelność w dolocie przed gaźnikiem nie spowoduje wchodzenia silnika na obroty. Trzeba obejrzeć dokładnie gaźnik. A jak się zachowuje po całkowitym wykręceniu wkrętu regulacji biegu jałowego (całkiem zamkniętej przepustnicy)?
Płaszczyzny mogą być nierównoległe po mocnym dokręceniu. Uszczelka może być grubsza lub powierzchnie wyrównane.
Teraz w samochodzie w ogóle nie włącza się turbina. Mam problem z podjechaniem pod górki, obroty na luzie spadły z 900 na 800. Dosyć podobny problem miałem gdy miałem nieszczelność w dolocie i/lub rurkach podciśnienia. Podobny objaw też dawał zapchany filtr paliwa. Owszem, całkowicie inny samochód, ale może Cię coś naprowadzi. Nie mniej jak nie masz...
17549 przyczyna moga byc nieszczelnosci w dolocie , uszkodzony czujnik cisnienia kolektora ssacego lub sama jednostka sterujaca przepustnica . wiec jest tego troche do sprawdzenia
wszystko było by w porządku tylko że na gazie ten problem nie występuje a dopiero po zinstalowaniu zaczyna się tak dziać Jesli chodzi o odpalanie to masz i rację ale na benzynie nie da się jeździć zero przyspieszania i się dławi co z tym?? u nie przy takich objawach była nieszczelność na dolocie powietrza (nieskręcone opaski)
P0170 wraca jak bumerang, to zmora gdyż oznacza szukanie igły w stogu siana i nie ma jednoznacznej diagnozy. P0170 „korekta paliwa- zakłócenie działania”. P0170 to jest albo lewe powietrze albo sonda sobie nie radzi Najpierw sprawdź to za co nie musisz płacić czyli lewe powietrze. Na dolocie od przepływomierza do przepustnicy + odma. Na wydechu od bloku...
Ewidentnie nie dostaje gazu. Przyczyn może być kilka: nieszczelność w dolocie za mikserem, zbyt niskie ciśnienie gazu na wyjściu z reduktora, a może po prostu zawór na zbiorniku gazu nie jest otwarty do końca... Należy sprawdzić, czy całe powietrze jakie dociera do silnika przechodzi przez mikser, sprawdzić samo mocowanie miksera oraz wyregulować naprężenie...
bula17 , ja piszę, że tam jest zwykłe turbo z zaworem upustowym a Ty piszesz teraz o pompie podciśnienia i jakiejś bańce podciśnienia ło matko. ojciec10 a gdzie Ty mieszkasz ? Odepnij całkowicie wężyk od gruchy ciśnieniowej sztangi przy turbo i wtedy się przejedź. To, że stawia ona opór podczas próby wyciągnięcia sztangi z gruchy to normalne gdyż wewnątrz...
Jeśli z 2 przeciwległych otworków znajdujących się pod widocznym na fotce grzybkiem (siłownikiem podciśnieniowym uchylającym zawór EGR) wycieka olej i dodatkowo słyszysz efekty dźwiękowe uciekającego powietrza to oznacza to, że jest nieszczelność pomiędzy trzonkiem zaworu a obudową, w której się porusza i tamtędy przeciska się olej będący w dolocie...
A jaki silnik, 136 koni? czy ten mocniejszy ? Jak ten 136, to możliwe że EGR przepuszcza lub wejście z pompy powietrza dodatkowego. Oczywiście pomijając trywialne problemy typu uszczelki między kolektorem a głowicą, nieszczelność pod przepustnicą czy nieszczelność na podciśnieniach. Na początek można zaślepić podciśnienia i zobaczyć. A jak nie to kolektor...
Tym bardziej że może być nieszczelność na dolocie czy wydechu i masz błąd od sondy.
Znalazłem nieszczelność na dolocie z pompy vacuum, uszczelniłem to. Ilość dymu zmniejszyła się diametralnie, ale dalej są dziwne dźwięki w okolicach silnika i brak mocy. EGR i kolektor dolotowy wyczyszczone.
MAP sensor powienien wskazywac w granicach 30kPa na jalowym a na otwartej przepustnicy na max pewnie okolo 100 kpa , temp powietrza na dolocie nawet do 60°C jeśli auto długo stoi na jałowym, :D pomyśl o sprawdzeniu jednak tego luzu zaworowego.Po regulacji zmierz ciśnienie na cylidrach najpierw na zimno poźniej po rozgrzaniu, AAa i jeszcze ten pasek...
I jak, udało się rozwiązać problem? U mnie głównie na zimnym silniku wypada zapłon na 4. cylindrze. Wymieniłem wszystkie świece i czekam na cewkę, jeśli to nie pomoże, trzeba będzie zajrzeć na wtrysk, a na koniec nieszczelność w dolocie i zawory. Czy taki współczynnik korekty wtryskiwaczy coś mówi ? https://obrazki.elektroda.pl/3489334600_...
Wskazuje na dwa problemy - nieszczelność w dolocie - zablokowany EGR ? Zablokowany EGR w pozycji otwartej może powodować takie zachowanie jak gaśnięcie po dodaniu gazu. Jeżeli wyskoczyło wszystko na raz to bardziej bym się skłaniał do sprawdzenia wiązki i samego wtyku przy sterowniku silnika
Można też popsikać np plakiem po dolocie podczas pracy silnika, jak podczas psikania silnik zareaguje podwyższeniem obrotów to znak, że jest nieszczelność w dolocie. tylko trzeba robić to z głową, żeby silnik nie odleciał
A na postoju przy dodawaniu gazu nie idzie tego wykryć . To weź na podnośnik wyłącz esp i sandał. Jeśli nie masz pękniętych węży co ręką sprawdzisz i interkulera co widać to tylko słuchanie syczenia ci pomoże.
Falowanie to 99 procent przypadków nieszczelność w dolocie za gaźnikiem lub w samym gaźniku. Przeważnie lewe powietrze dostaje się przez podstawkę pod gaźnik lub przez wyrobioną oś przepustnicy. Niewielka nieszczelność i już faluje.
Cześć, Czy spotkał się ktoś z Was z taką anomalią, że podczas jazdy, zwłaszcza na jednym konkretnym biegu (w moim wypadku bieg 4 ale zdarza się to też na innych biegach), podczas jednostajnej normalnej jazdy, nagle korekty wtrysków rosną nawet do ponad +/-5mg/cp? Co ciekawe, jak wciskam gaz, te nagle spadają i oscylują w granicach 0 każda. Później znowu...
No fajnie że podchodzisz z grubej rury ale gdzie dane odnośnie kompresji na cylindrach? Nieszczelność sprawdzana w dolocie? Luzy w normie mówisz? sprawdzane na zimnym czy ciepłym? Checka nie ma żadnego znaczy błędu? Korekty długoterminowe w okolicach zera? Czujnik temperatury poprawnie widzi temp? Nieszczelność w dolocie sprawdzona i dymarką też Błędy...
Witam posiadam skoda fabia 1.2 12v 2004 r i wywala błąd zbyt uboga mieszanka. Samochód za dużo pali wymienilem sondę nr 1 i nic to nie dało. Sondę nr 2 też warto wymienić ? Próbowałem znaleźć nieszczelność w dolocie tylko nie wiem jak. Proszę o pomoc
Podejrzewam jakąś nieszczelność w dolocie . Ostatnio miałem peugeota z podobnymi objawami i e-papieros wężyk w miarkę od bagnetu i wyszło że uszczelka się podwinęła w pokrywie przy montażu przez poprzednika . Sprawdź .
Okazało się że masy były w fatalnym stanie, oczyściłem i wszystko zaczęło normalnie działać. Niestety podczas jazdy kiedy auto jedzie do 5tys obrotów wpada w tryb awaryjny I pokazuje błąd P0299 https://obrazki.elektroda.pl/2276974800_... https://obrazki.elektroda.pl/1715425900_... (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot...
Witam wszystkich, Volvo fh 16 440 , 2008r taka jakaś kiepska sztuka bo inne jeżdżą a ta cały czas coś, ........................ http://obrazki.elektroda.pl/3175326300_1... MID128-SID18 czy zawsze po spuszczeniu wody z separatora będzie taki błąd - wszyscy tankują z jednego zakładowego cpn i w tej raz dziennie jest info o wodzie MID128-PID84...
Cześć, borykam się z problemem zerowego przyśpieszenia w zakresie obrotów: jałowe-2k . Po osiągnięciu "magicznej granicy 2k" dostaje takiego momentu że ślizga kołami. Czy ktoś, kto się zna na tym sterowniku (Denso dece01) może mi powiedzieć czy takie wartości powinien wskazywać przepływomierz? Warto też zauważyć że czasami sobie maleje, a czasami rośnie,...
gdyby była nieszczelność w dolocie to cały czas by tak chodził? odpaliłem auto po 2 dniach i chodzi normalnie...
...wygląda raczej na nieszczelność w dolocie za turbiną
Jeśli szum bądź syk powietrza wzrasta znacznie przy mocniejszym dodaniu gazu (nawet przy dynamicznym przyspieszaniu z niskiej prędkości), to najprawdopodobniej jest to właśnie nieszczelność w dolocie za turbiną. To zawsze powoduje dymienie turbodiesla, a jeśli się pogorszy, auto zacznie tracić moc, a w końcu pojawi się błąd i wejdzie w tryb awaryjny....
Wyglada na nieszczelność w dolocie lub przestawiony rozrzad jeden błąd mowi o braku sygnału czujnika obrotów silnika warto sprawdzic wtyczki czujnika wału i wałka .
Dolot to potoczna nazwa układu dolotowego, czyli zaczynając od rezonator idąc przez obudowę filtra, filtr, przepływke, turbinę, przewody coolera, cooler, egr i na kolektorze ssącym kończąc. Szukając nieszczelności w dolocie w każdym z wymienionych miejsc może pojawić się nieszczelność i z całą pewnością każda nieszczelności jest nie porządana. Jak się...
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
Czyli jest nieszczelność na dolocie za gaźnikiem.
Witam. Mam do was pytanko, a mianowicie czy nieszczelność w dolocie moze być przyczyną nieosiągania zadanego ciśnienia doładowania? Zrobilem test vagiem i osiaga mi zadane cisnienie dopiero przy 2600-2700obr...i od tej pory trzyma je do końca obrotów. Turbina nowa regenerowana nie ma mowy o przycinających się żaluzjach. Czekam na waszą opinie.
Koledzy, jeśli turbina nie ma zapieczonych łopatek zmiennej geometrii w pozycji max doładowania to po odpięciu wężyka podciśnienia z siłownika podciśnieniowego regulującego kąt nachylenia łopatek na wolnych obrotach biegu jałowego turbina będzie miała prawie identyczne ciśnienie jak ciśnienie atmosferyczne, więc jakie węże twarde i skąd to ciśnienie...
Wyczyść gaźnik przedmuchaj dysze, możliwa jest też nieszczelność na dolocie gaźnik - cylinder
Do sprawdzenia odma zaworek na odmie. serwo sprawdziłeś masz nieszczelność na dolocie
Opis wskazuje na nieszczelność w dolocie - pierwsze, co trzeba sprawdzić.
Nieszczelność na dolocie intercooler i przewody gumowe od turbo dokładnie sprawdź .
Za mało danych jak dla mnie. Sprawdź w parametrach czy sonda pracuje. poszukaj nieszczelności w dolocie powietrza. Ostatnio miałem taki sam przypadek w takim samym audiku. U mnie po zamontowaniu instalacji Seuent 24.11 BRC nie mogłem przeprowadzić autoadaptacji. Rozwiązaniem mojego problemu okazała się nieszczelność w dolocie powietrza- Pęknięty zielony...
Nieszczelnosc dolotu, sprawdzić rury
Zwykle powodem błędu P0130 w Oplach z silnikiem wolnossącym są: 1. Przepływomierz który zaniża wynik pomiaru, silnik pracuje na ubogiej mieszance na której korekty wychodzą poza skalę, silnik nie zdąży się doregulować korektą więc w tym czasie sygnał z sondy lambda jest niski — wyrzuca błąd P0130 niskie napięcie z sondy lambda. Odłączenie przepływomierza...
Od jakiego modelu Makiety jest ten tłok i cylinder? Małe okno wydechowe, niskie strojenie i moc. Mogło być ubogie strojenie gaźnika, ale też i nieszczelność w dolocie lub skrzyni korbowej (uszczelniacze).
Po regulacji gazu błąd P0130 nie pojawił się jak do tej pory czyli przez ponad rok. Czyli wina regulacji chociaż gazownik z "Silesia car" twierdził ze to nie może być wina instalacji. I cytuję "że mnie kolano zabolało po założeniu LPG". Jaki to ma związek? Ale po roku zaczyna co jakiś czas pojawiać się błąd P0170 . Czyżby przepływka czy nieszczelność...
Robię codziennie 120 km po autostradzie. Efekt się nasila, kiedy nagle dodam gwałtownie gazu, ale bywa to bardzo rzadkie. Dodano po 55 Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik pokonuje dziennie długą trasę (120 km po autostradzie), więc układ dolotowy i silnik osiągają temp. roboczą. To znacząco zmniejsza prawdopodobieństwo, że mamy do czynienia...
(at)ElektrodaBot Witam mam VW Lupo 1.0 i gdy próbuję odpalić to wchodzi na obroty do 500 i gaśnie potem już nie odpala tylko po kręceniu rozrusznikiem nie odpala tylko coś syczy i śmierdzi paliwem świece zmieniłem na 3 iskrowe. Macie jakieś pomysły co to może być auto nie odpala Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najbardziej prawdopodobne przyczyny...
Twoje przypuszczenia są raczej trafne. To albo dziura w dolocie ale raczej wygląda to na nie domykający się EGR (zostaje w pozycji otwartej ) ale raczej zawór EVAP dostał grudkami węgla aktywnego i nie domyka się. Bagnet i korek wlewu oleju szczelny. Bo w tym silniku w przestrzeni korbowej panuje podciśnienie i nieszczelność na tych elementach też daje...
taki sam efekt trybu awaryjnego da nieszczelność w dolocie
No racja! jest zawór upustowy. U mnie widać że przy 1700obr żąda więcej niż daje, czyli nieszczelność w dolocie? jeżeli nieszczelność w dolocie to na odcinku filtr powietrza->turbina. Sprawdzę to. A co jeśli komputer żąda zbyt małego ciśnienia, jest taka możliwość??
A nie ma czasem nieszczelności na dolocie za turbo. Bo wtedy turbo próbuje dobić do zadanego ciśnienia ,ale przez nieszczelność powietrze ucieka. Turbo próbuje nadgonić wchodzi w obroty powyżej normy (lekkie niewyważenie) skrzywienie ośki ,wirnik trafia w obudowę zatrzymuje się, drugi wirnik jest rozpędzony i ukręca ośkę.
Nieszczelność w dolocie już miałem. Poszło jakieś mocne sprężenie w turbo i wypieprzyło dolot od filtra i przewód od IC. Wtedy w ogóle nie miał mocy, hałasował i nierówno pracował. Z paliwem coś może być na rzeczy bo podejrzewam jeszcze, że powodem może być zatankowanie shella nitro+
nieszczelność w dolocie
ja może pójdę w stronę hamulca . Miałem podobne niuanse w fiacie z obrotami . Tak samo hamulec twardy na wolnych i w miarę ok na wyższych . Okazało się ze było przegniłe serwo od spodu . nie było tego widać , dopiero po demontażu , było widać dość dużą dziurę i uszkodzoną membrana w środku .I tym samym lewe powietrze było zaciągane . Odłącz podciśnienie...
Z tymi wysokimi obrotami tak się zastanawiam, może jakaś nieszczelność w dolocie jeszcze? Ja robię tak, mam pompkę z benzyną ekstrakcyjną i psikam mgiełką po dolocie i nasłuchuję czy zmienia się praca silnika. Często auta stały po warsztatach a na koniec się okazywało, że to tylko nieszczelność dolotu. Z tą benzyną trochę trzeba uważać. Miałem kiedyś...
Zawieszenie tam rozbudowane jest to tego co może pukać jest tam sporo . Z silnikiem nie pomogę , może to też być nieszczelność w dolocie .
Podłącz pod jakiegoś kompa zobacz na turbo egr przepływke temperaturę bo bez tego to bieda może być nieszczelność w dolocie
Sprawdziłeś ten czujnik temperatury cieczy G62? najlepiej jak byś podłączył kompa i porobił logi statyczne wszystkich czujników które są odpowiedzialne za skład mieszanki, sonda lambda czujnik temperatury cieczy G62 MAF zaniża wartości lub nie wskazuje zadanych wartości czujnik temp. zasysanego powietrza czujnik położenia przepustnicy dodaj również...
Nieszczelność w dolocie lub źle pracujący silnik krokowy biegu jałowego może być przyczyną (próba odłączenia go ). Często łamią się końcówki plastikowych wężyków i powodują nieszczelności. Przy niskich temperaturach tak samo jest ważna czy działa system podawania powietrza ciepłego (ogrzanego przez kolektor wydechowy). Wtrysk ładnie rozpyla?
Po przeczytaniu tamtego tematu obstawiam że na 90% winna jest tylko i wyłącznie spartaczona instalacja gazowa. Jakaś drobna nieszczelność w dolocie nie da P1136.
Ale to z tego nie wynika, że definitywnie nieszczelność w dolocie (ciśnienia przecież równe atmosferycznemu)?
Robiłem parę razy ten silnik na nieszczelność w dolocie , ale za każdym razem było co innego.
Należy przeprowadzić diagnostykę silnika. Odma odpowietrzenie silnika nagar/nieszczelność w dolocie
Jesteś pewien że dolot szczelny? Przy takim turbo i szczelnym dolocie to przepływ w logach powinien sięgać min 140 g/s a tu ledwo 130. Turbo jest zdrowe na 100% tak? 137,5 konia po 20 latach to znowu nie jest tragedia ale powinno być lepiej, chociaż 145-147.. Problemem może być przepływka tylko ori Bosch, najlepiej z ASO lub używana i to o tych samych...
Jak chcesz dobrą radę to proszę - nie dotykaj tego. Zostaw tak jak jest. Piszę z własnego doświadczenia, ja ruszyłem i masz. ;) Drugi raz bym już tego nie robił. Jak już bardzo chcesz coś zrobić przy aucie to zajmij sie przeróbką odmy i zamontowaniem separatora oleju z Lublina. Olej w dolocie więcej robi szkód niż nieszczelność spod szpilek wtrysków....
Na to może mieć wpływ wiele czynników. Nieszczelne zawory, zbyt mały luz (regulacja płytkami), przestawiony rozrząd, niewłaściwy kąt wyprzedzenia zapłonu, nieszczelność w dolocie (lewe powietrze).
No więc tak. Wczoraj gdy wracałem z pracy nie było żadnych objawów dymienia tylko trochę na czarno. Komp wykrył nieszczelność w dolocie powietrza (błąd ukazuje się powyżej 3tys. Dodam że DPF wycięty i podobno wylogowany z systemu. Piszę podobno ponieważ kompem można uruchomić wypalanie ale nie pokazuje żadnych wartości poza temperaturą spalin. W momencie...
W tym typie silnika to nic nie ma do adaptacji. Stała wartość lambda wskazuje na uszkodzenie sondy, nieszczelności w dolocie lub wydechu albo po prostu zalewanie silnika. Ten silnik jest bardzo wrażliwy na nieszczelność w dolocie. Sprawdź tam.
Niskie ciśnienie doładowania do ok 2000 obr. tak wynika z logów, dlatego z dołu nie zbiera się dobrze, może być nieszczelność w dolocie i dla tego również przepływka źle mierzy ,sprawdź najpierw dolot czy jest szczelny.
A może ciśnienie pompy na początek ruch klapy spiętrzającej i nieszczelności dolotu?
Nieszczelność w dolocie
Nieszczelność w dolocie uszkodzoną cewka Lejący wtrysk Zamienić wtryski miejscami jeżeli jest taka możliwość Oczywiście mówimy to że to występuje na Pb? Dodano po 2 Może być problem z występowaniem cewki przez ecu
zauważcie że facet pojechał z Polski do Szwajcarii i w trasie się nie dopalił? Wystarczy nieszczelność w dolocie (np.dziurawy intercooler) i zapcha się w mig.
Sprawdź podciśnienia do sterownika podciśnień tam jest taki w wieloma podciśnieniami czarny moduł, jeśli będą wszystkie ok to trzeba sprawdzić gruszki które są sterowane podciśnieniami . Jeśli będą ok sam moduł padł lub geometria turbiny się przyciera lub jeszcze może być nieszczelność na dolocie .
]też miałam takiego mechanika co mi taki cennik przedstawił. Miałam gdzieś nieszczelność syczał jak szalony , mechanik wymienił mi dwa tłumiki i wyrwał katalizator bo twierdził że układ wydechowy jest zapchany. Pojechałam gdzie indziej i w 5 min znaleziono pęknięte kolanko na dolocie do turbiny . Teraz gapie się ile wlezie na ręce mechaników
Adaptacja przepustnicy może pomoże,lub może jakaś nieszczelność w dolocie
Wszystko wskazuje na odmę lub nieszczelność np korka oleju czy bagnetu. Przydał by się kod silnika ale to jest raczej już seria Bxx czyli powietrze ze skrzyni korbowej jest wysysane prze podciśnienie w dolocie i nieszczelności skrzyni korbowe wprowadzają lewe powietrze do układu i stąd te błędy. Jedynie 17604-podgrzewana sonda lambda 2 strona 2 - zły...
Bardziej bym podejrzewał rozjechane mapy od źle ustawionego LPG. Odłącz akumulator na noc a następnie pojeźdz kilka dni na samej benzynie. A tak zapytam zła mapa LPG co ma wspólnego z benzyna bo za bardzo się na tym nie znam,po przełączeniu na benzynę wszytko działa i jak się silnik nagdzeje to I benzyna w miarę chodzi ale jeździć trochę ciężko bo...
Sprawdź podciśnienia, uszczelki kolektora ssącego i wszystko co jest po drodze może to jakaś nieszczelność na dolocie.
Przepływomierz tak jak pisałem został podmieniony na inny, a co do nieszczelności na dolocie to raczej wątpie bo auto nie kopci. Chyba, że naprawdę jakaś bardzo mała nieszczelność gdzieś jest.
Nieszczelność w dolocie może.
I to jest już ostateczny wpis dla potomnych żaden TPS żadna nieszczelność w dolocie a co do Ciebie robokop to jesteś bardzo zgryźliwy obstajesz cały czas przy jednym nie wiem czym tam jeździsz na co dzień ale skoro u ciebie ciśnienie w kołach pomaga to se dopompuj jeszcze więcej powietrza w balony i na zapas do bagażnika włóż czujnik wymieniony problem...
28 czyli bąk i 2 sekcyjna pompa. Tak może być nieszczelność na dolocie pompy lub coś zatyka smoka. Orginalny był taki filtr czy blok silnika zmieniany czy jeszcze inne konstrukcje.
Cześć! Damian, kasatorami luzu zaworowego w tym aucie są hydropopychacze o które właśnie pytam. Czy uszkodzone hydropopychacze mogą mieć wpływ na wypadanie zapłonów. Moim zdaniem jak najbardziej, co więcej olej 5w30 zamiast 5w40 robi dodatkową złą robotę. Szklanek nie ma tym aucie są dzwigienki zaworowe. Jak napisałem głowica była planowana i czyszczona...
Jak podejrzeważ uszczelki kolektora ssącego lub nieszczelność na dolocie to najprostszym sposobem jest popsikać plakiem na pracujacym silniku w okolicach kolektora dolotowego, jeśli silnik podniesie obroty (zmieni się praca silnika) to masz nieszczelność co będzie przyczyną nierównej pracy silnika.
0,28 to za dużo, 0.36-0,4 właściwe. Masa powietrza też za niska, nie masz nic w dolocie? Podaj dokładny kod silnika. Gdzieś musi być na dolocie coś.Ta korekta niby +3 ale coś jest nie tak.A jak tam przepustnica? Jest to B5244S czyli 5 cylindrowa rzędówka o mocy 170kM. W dolocie niczego nie ma, wyciągnąłem przepływkę najpierw do czyszczenia a później...
Może nieszczelność w dolocie i za dużo powietrza. Zmieniłeś tą uszczelkę ?
Cześć Piszesz, że wyczyściłeś przepustnicę i zrobiłeś adaptację... Nie pisałbym, ale jesteś zdesperowany widzę i może moja rada Ci coś pomoże. Męczyłem się z autkiem ponad rok i co się okazało, winowajcą była przepustnica a konkretnie silniczek krokowy sterujący klapą, który UWAGA nie jest w żaden sposób podpięty do żadnego komputera !!!! Po prostu,...
Tak wiem jak się zgłębisz to się dowiesz że nie oznacza to wprost zużytego katalizatora. Mów to byc katalizator i mam już nowy może to być spalanie oleju i nie spala mi, może być nieszczelność w dolocie i jest ok u mnie w wydechu też nie, sondy zmienione obie filtr powietrza, mieszanka paliwowo powietrzna ok, zapłon ma nowe świece itd itp to był ostatni...
każda nieszczelność w dolocie / lewe powietrze powoduje wkręcanie silnika
Masz nieszczelność w dolocie i tyle. szukaj zwalonych wężyków czy innych zaślepek.
Może być minimalna nieszczelność na dolocie powietrza która zanika po nagrzaniu się silnika ( rozszerzalność temperaturowa).
a może być tak ,że obroty będą ok a będzie jakaś malutka nieszczelność z dolocie ?
Przepływka, czujnik temperatury, nieszczelność na dolocie - generalnie masa przeczy. Podpiąć pod jakis diagnoskop czy interfejs byłoby najszybciej by coś namierzyć.
Jak masz dostęp do grup pomiarowych to 11 grupa i patrz na ciśnienie doładowania - będą 2 wartości, zadana i osiągnięta. Ale w ten sposób tego nie znajdziesz, nieszczelność w dolocie zazwyczaj najłatwiej jest usłyszeć ;)
nawet niewielka nieszczelność na dolocie będzie psuła całą przyjemność z jazdy
nieszczelność dolocie powietrza dziura dolocie nieszczelności dolocie
zawór regeneracji bosch callback komunikat kreska środku
lafayette ermes schemat lafayette ermes schemat
Volkswagen Polo 9N Low-Beam H7 Bulb Replacement, Fuses, LED Retrofit, Common Faults Tracer Ghost LE KTM:44516 – sterownik, oprogramowanie, konfiguracja DPI i makr