Brak jakiejkolwiek nawet bardzo małej możliwości żeby tam wydobywało ci się powietrze nawet jak się zagrzeje ponieważ jest to otwór ssący i tam jest podciśnienie a nie nadciśnienie. Jedyne nadciśnienie które się tam pojawia to po zatrzymaniu sprężarki i masz podnoszący się poziom oleju i tylko wtedy jak masz zużytą sprężynę powrotną. A teraz weź swojego...
Ta butelka to raczej zbierała olej z odmy żeby przepustnicy nie zasyfiło. Odnośnie plaka, jest dobry sposób na sprawdzenie nieszczelności, kupić małego i psikać po przewodach i kolektorze. Jeśli obroty wzrosną to w tym miejscu jest nieszczelność. Oczywiście nie psilać w okolice filtra powietrza bo tam jest zasys. A dlatego małego bo łatwiej nim manewrować....
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37... poczytaj to. Stary , pisz dokładnie - co znaczy wzrośnie powyżej 1V ' - i tak stoi , czy oscyluje, może miernik do kitu. Nieszczelność wydechu / przed sondą / ma znaczenie . Z kupnem sondy daj sobie na razie spokój. Sprawdź dolot , czy nie ma fałszywego powietrza i jeżeli masz możliwość sprawdź spalanie.
witam uszczelnij dolot powietrza , jak to nie pomoże to wymyj silniczek krokowy , on jest odpowiedzialny za obroty biegu jałowego (po wymyciu odłącz ako na ok 10-15 min , aby komp sie skasował i powrócił do ustawień fabrycznych ) pozdrawiam
najpierw to dolot powietrza (ta rura: filtr powietrza - przepływomierz do przepustnica) musi być szczelny. Jak u mnie była tam nieszczelność ... to się jaja działy i diagnoz było więcej niż osób je stawiających. Jak to naprawisz to możesz odczytać kody błędów z kompa albo go zresetować, bo skoro tyle rzeczy wymieniałeś to kto wie, może coś mu wyskoczyło....
Masz wyjścia z kolektora do różnych podciśnień, np do serwa wspomagania hamulców, do zaworu EVAP, do jeszcze innych podciśnieniowych dupereli, nie pamiętam dokładnie jakich w tym konkretnym silniku. Trzeba je zidentyfikować i albo sprawdzić że sa na 100% szczelne albo odłączyć i zaślepić celem eliminacji problemu. Później na tapetę EGR i to wejście...
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
Witam. Odpowiadam na posta ponieważ mam podobny problem, od jakiegoś czasu, a po wizycie w serwisie aktualnie jest tragedia. Opis pacjenta MAN TGX 18.440 2016r LLS-u, pojazd po najmie z jednej z dużych firm. Zakupiłem jako dwuletni, z przebiegiem 236000km. Aktualnie 351000, w ostatnim miesiącu wymienione: czujnik ciśnienia osuszacza, awaria, objawy:...
Ponieważ sam kiedyś szukałem informacji o tym jak wykonać test przelewowy wtryskiwaczy i nie znalazłem to postanowiłem się podzielić jak tego dokonać. Pacjent to Mercedes ML 320 CDI z silnikiem OM642. Wtryskiwacze postanowiłem sprawdzić, gdyż były one poddane regeneracji i właśnie zbliża się rok po tym zabiegu i kończy się gwarancja. Ponieważ zaraz...
Witam Opel Astra 2007 1.7 DTI Samochód opornie się zbiera, czasami wyskakuje check i odcina mu całkiem moc (max 3000 obrotów). Po wpięciu się Autocomem ukazały się dwa błędy: P2279 -Układ powietrza dolotowego -Wykryta nieszczelność -Stały P0380 -Obwód sterowania świecami żarowymi -Błąd ogólny -Nieciągłe Sprawdzałem cały dolot i jest w 100% sprawny....
Witam kolegów. Moja 307-ka 1.4 hdi kombi po wymianie motoru nareszcie odpaliła i jeżdzi. Pali raczej normalnie, wchodzi w obroty ale...Kiedy dodaję gazu to słychać wyrażnie, że zasysa jakieś powietrze. Po zdjęciu filtra powietrza i odpięciu rury sprzed przepływomierza kiedy przykładam rękę do przepływomierza na wolnych obrotach słychać wyrażnie to zasysanie....
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
Przepływomierz to dobry trop ale weryfikacja trudna. Bo trzeba by sprawdzić czy wartości jakie podaje są prawidłowe (kalibracja). Żeby zrozumieć charakter usterki trzeba zrozumieć jak układ działa. Czyli mamy dolot a na nim przepływomierz który mierzy ilość świeżego powietrza dostarczanego do silnika. Po drodze jest turbo ,przepustnica (która reguluje...
Witam. No powiem Ci że te silniki w ramach falujących obrotów to naprawdę mogą zaskoczyć. Nie sugeruj się tym zamykaniem dolotu ręką, gdyż ta niechciana nieszczelność jest zazwyczaj bardzo mała, ale upierdliwa i robi swoje. Dolot to również zawór egr, więc wyczyść go i skręć porządnie. Gdzieś czytałem, że nawet czujnik temperatury powietrza w kolektorze...
Ojojoj, nie spodziewałem się że po takim czasie ten temat jeszcze kogoś zainteresuje. Ja już swojego Paszczura nie mam, ale chętnie podpowiem co nieco, bo sam się nawalczyłem potężnie z tym silnikiem (mechanik ze mnie żaden, uczyłem się na własnych błędach), aż w końcu się udało :) 1. Przepływomierz! Nie masz gazu, więc uszkodzenie mechaniczne z powodu...
Witam. Panowie od jakiegoś czasu mam problem który opisuje poniżej. Aktualnie po wizycie w serwisie jest tragedia. Opis pacjenta MAN TGX 18.440 2016r LLS-u, pojazd po najmie z jednej z dużych firm. Zakupiłem jako dwuletni, z przebiegiem 236000km. Aktualnie 351000, w ostatnim miesiącu wymienione: czujnik ciśnienia osuszacza, awaria, objawy: późno załączająca...
witam, kupuje u przedstawiciela one shot, opakowanie niby to samo ale czy wśrodku też to nie wiem, silnik krokowy jak czyścisz np. benzynowy silnik to ustroistwo ustala obroty biegu jałowego, Panowie powiem tak, serwis jest potrzebny jako że nie których części niestety na wolnym rynku sie nie kupi, chocby różnistych kodów, natomiast co do reszty postu...
witam, koledzy zamiast a może to ,lub tam to, po pierwsze posłuchajcie trans serwisa, jęzeli po diagnozie nic nie wykaze ( w co jestem 90% pewny), to te silniki troszke inaczej dobieraja ilość paliwa , zależy ona w dużej mierze od ilosci powietrza dopływajacego do dolotu, jeżeli czujnik doładowania , przepływka sa ok, to info do klakulatora jest o ilosci...
Może jesteś nie przyzwyczajony :lol: 900 ma w zasadzie dwa tryby jazdy, w podłodze albo na jałowym. :lol: Teraz serio. Świszczenie obok koła to może być wężyk od pochłaniacza par paliwa. Lecim dalej. Nieszczelność na dolocie (mieszalniku) ?, lewe powietrze na czujniku podciśnienia ? Wartości wyuczone ECU skasowane ? Może mu ktoś wsadził "korek" w dolot...
Piszę z telefonu i nie mam jak obejrzeć filmu więc zapytam-jeśli odpalisz, ma już swoją temperaturę to trzyma żądane obroty na postoju bez zmian obciążenia? Pokręć kierownicą, włącz wszystkie światła naraza (mijania, drogowe, przeciwgilne), obroty powinny opaść i się podnieść w ciągu ok sekundy, dokładna stabilizacja do żądanych, takich jak mają być...
(doraźnie użyli taśmy teflonowej aby uszczelnić połączenie) Mocno popsuli ? Może bezpieczniej byłoby zastosować dodatkowy filtr gazu z odpowiednią końcówką, były na stożku. Najlepiej zmienić połączenie na nowe, najbezpieczniej , i na pewno parownik będzie nowy. On chociaż wygląda na nowy ? po wielu próbach udało mi się w miarę optymalnie ustawić gaz...
To w takim razie jak to jest 4T 80% uszkodzone sanie. Można to łatwo sprawdzić. Odepnij filtr powietrza i dolot zasłoń ręką na zimnym silniku jak da oznaki życia (czyli będzie próbował zapalić, lub zapali) to będziesz miał 95% pewności że układ ssania jest uszkodzony 5% nieszczelność układu między gaźnikiem, a cylindrem, ale wtedy są dodatkowe objawy...
W tym modelu aparat zapłonowy przy pomocy kondensatora podaje przerwę Kolega przestanie bzdury pisać. Kondensator przy cewce jest tylko elementem przeciwzakłóceniowym. Np dla radia. Kondensator przy aparacie zapłonowym ma za zadanie, między innymi, nie dopuszczać do iskrzenia na stykach przerywacza. Pływający brak iskry na jednym z cylindrów może być...
magir: Qrna człowieku tak na początek trochę inwencji jeśli chodzi o wysilenie się odnośnie tego czy taki problem już był poruszany na elektrodzie - i korzystamy oczywiście z opcji - szukaj- a temat falujące obroty silnika i dajemy szukaj. Próbowałeś - na pewno nie ! A tak na początek to Ci zasugeruję że to może być albo bardzo zanieczyszczony (albo...
Wygląda na usterkę pokrywy zaworów ( odmy ) lub nieszczelność na uszczelce tej że pokrywy.
wszystko było by w porządku tylko że na gazie ten problem nie występuje a dopiero po zinstalowaniu zaczyna się tak dziać Jesli chodzi o odpalanie to masz i rację ale na benzynie nie da się jeździć zero przyspieszania i się dławi co z tym?? u nie przy takich objawach była nieszczelność na dolocie powietrza (nieskręcone opaski)
Witam.Sprawdz dokladnie cały dolot w poszukiwaniu nieszczelności,Sprawdz czy pęd powietrza podczas jazdy nie powoduje zdmuchiwania przez co auto będzie tracilo obroty i gasło.Pozdrawiam
Za mało danych jak dla mnie. Sprawdź w parametrach czy sonda pracuje. poszukaj nieszczelności w dolocie powietrza. Ostatnio miałem taki sam przypadek w takim samym audiku. U mnie po zamontowaniu instalacji Seuent 24.11 BRC nie mogłem przeprowadzić autoadaptacji. Rozwiązaniem mojego problemu okazała się nieszczelność w dolocie powietrza- Pęknięty zielony...
Masz na myśli nieszczelność wydechu czy nieszczelność dolotu powietrza? Bo jeżeli wydechu to masz rację jest nieszczelność. Brak korka spustu katalizatora. Ale czy nieszczelność wydechu może tak wpływać na pracę silnika?
Może być nieszczelność w dolocie lub źle wyregulowana sztanga - za duże odczyty ilości powietrza.
Najpierw szukaj nieszczelności w dolocie, np. wspomniane uszczelki. Filtr powietrza możesz wymienić, jeśli nie był wymieniany, a dopiero potem zastanawiać się nad wymianą sondy na nową, bo szkoda robić sobie niepotrzebne koszty.
Moze byc tez nieszczelnosc w dolocie powietrza.
Może być przyczyną nieszczelność wlotu powietrza. Sprawdź wszystkie doloty do kolektora ssącego.
co do samej instalacji to może być kabel --> https://allegro.pl/interfejs-do-gazu-lpg... ale sama adaptacja układu LPG nie powinna mieć aż takiego dużego wpływu na pracę silnika, ja bym szukał u nieszczelnościach dolotu powietrza do silnika lub weżykach podciśnienia
Mi w a4b6 wywalalo różne błędy a problem był po stronie dolotu powietrza była nieszczelność Dodano po 7 Mi w a4b6 wywalalo różne błędy a problem był po stronie dolotu powietrza była nieszczelność
Jeśli z 2 przeciwległych otworków znajdujących się pod widocznym na fotce grzybkiem (siłownikiem podciśnieniowym uchylającym zawór EGR) wycieka olej i dodatkowo słyszysz efekty dźwiękowe uciekającego powietrza to oznacza to, że jest nieszczelność pomiędzy trzonkiem zaworu a obudową, w której się porusza i tamtędy przeciska się olej będący w dolocie...
Sprawdź, czy nie łapie lewego powietrza.
Jak widać sygnał z drugiej sondy jest zawyżony; 700mV czyli trochę za dużo. Typowy sygnał. Żadne 400mV zerknij sobie na ten zawężony wykres który podpiąłeś do pierwszego postu, tam pięknie jedzie na 400mV. Jak dla mnie to pięknie stoi na bias-ie sonda zimna/martwa, jak się rozgrzewa to napięcie zaczyna się zmieniać i rośnie do normalnej wartości ze...
Na problem z obrotami to raczej nie pomoże. Jak chcesz wypiąć to bez stresu możesz. Szukaj raczej nieszczelności w dolocie powietrza jeśli to benzyna.
Może być minimalna nieszczelność na dolocie powietrza która zanika po nagrzaniu się silnika ( rozszerzalność temperaturowa).
Jakie masz napięcie na wolnych obrotach na wyjściu czujnika? Nie masz nieszczelności na dolocie powietrza? Rozrząd nie przeskoczył?
Masz nieszczelność w układzie dolotu powietrza. Podaj kod błedu.
Dokładnie pod zintegrowanym elektronicznym modułem przepustnicy oraz przepływomierza. Nieszczelności w układzie dolotu powietrza zaburzają pracę silnika.
Witajcie. Jakiś czas temu w moim VW Polo 3 (6n2, 1.4, 75KM, 2000r) zaświecił się Check Engine. Przy pomocy najprostszego interface'u (i bez zastanowienia) usunąłem błąd i był spokój jakieś parę dni. Po ponownym pojawieniu się postanowiłem zainteresować się bardziej. Oto ten błąd: VCDS-Lite Version: Release 1.2 Tuesday, 04 June 2019, 18:39:00....
Witam, Sprawdź czy nie ma fałszywego powietrza w dolocie, nieszczelności podciśnienia. Gdyby to był uszkodzony czujnik, to powinno się tak objawiać przy każdej prędkości, przy każdych obrotach. Myślę, że to niewłaściwa mieszanka paliwowo-powietrzna. Czy masz oprogramowanie diagnostyczne, w którym możesz podejrzeć oba czujniki tlenu i przepływomierz?
Witam ... Częsta usterka i sprawdz to u siebie ... mianowicie nieszczelności na dolocie za przepływomierzem . Sprawdz rury gumowe na dolocie ich sczelność , intercooler , połączenia ... Sterownik widzi fałszywy przepływ powietrza i źle dopasowuje dawkę wtrysku ... Miałem to już w kilku Vectrach C z silnikiem 2.2dtr ... Pozdrawiam MikeC ..
Jeśli auto nie wchodzi na obroty powyżej 3 tys. to prawie na pewno padła przepływka , oczywiście jeśli nie masz nieszczelności w dolocie powietrza .
może miał ktoś taki problem czy to wina turbiny czy zaworów.... Takie problemy mają prawie wszyscy posiadacze TDI. Może to być i równie dobrze wina nieszczelności w dolocie powietrza doładowanego. Na czym mamy oprzeć swoją diagnozę skoro nie widzimy niezbędnych parametrów ?
jak kolego chcesz wykluczyć uszczelkę kolektora ssącego lub nieszczelność na dolocie powietrza to najprościej chociaż nie najbezpieczniej można wziąć samostart do diesli i delikatnie popsikiwać w okolicach dolotu uważając by nie psikać po wydechu. Efekt jaki pojawi się przy nieszczelności to podniesienie się prędkości obrotowej biegu jałowego. Dodam...
Do sprawdzenia nieszczelności w układzie dolotu powietrza, może jakiś wężyk podciśnieniowy nie założony albo nieszczelny.
nieszczelność dolot dolot nieszczelność dolot powietrza
iskrzyć szczotka generator millera ograniczenie zużycia energii
bateria milwaukee bateria milwaukee
Radio CD 30 Opel Meriva - brak podświetlenia i stacji Ford C-Max 1.6 TDCi EGR Valve Diagnostic by Unplugging Connector – Symptoms, Codes, and Repair Tips