Płaszczyzny mogą być nierównoległe po mocnym dokręceniu. Uszczelka może być grubsza lub powierzchnie wyrównane.
W moim samochodzie jak sonda wskazywała, że zły skład mieszanki, to winny był przepływomierz. O ile dobrze pamiętam to zaniżał wskazania.
Usterka był nieodpowiedni czujnik doładowania. Zamiast sprawdzić czy czujnik jest załozony prawidłowy to zamawiałem 3 szt po nr tego czujnika. Czujnik doładowania w BLS ma pracować na 5v i wychodzić ma ~1.62v na zaplonie Załozony był np od AWX który pracuje na 12v
Wygląda na usterkę pokrywy zaworów ( odmy ) lub nieszczelność na uszczelce tej że pokrywy.
Może ten zamiennik katalizatora jest przyczyną niedomagań? Spróbowałbym założyć używkę oryginalną Sonda zamiennik? Przepustnica czysta? W niektórych wersjach były EGR Może gdzieś jest nieszczelność na wydechu? Na pewno sprawdzilbym szczelność dolotu i wyczyścił przepustnicę Jeśli to nie pomoże to wystawiłbym używany katalizator,ale oryginalnym z sondą
Na moje oko to przekaźnik ten ma ze 3x6 cm. Jednak bardziej bym podejrzewał nieszczelność dolotu w związku i z trudniejszym odpalaniem i zbyt wysokimi obrotami, np wężyk między elementem który zaznaczyłeś na zdjęciach a kolektorem ssącym.
zacznij od podcisnien i EGR-a ....
Jeżeli czytałeś błędy dobrym oryginalnym testerem (np IDS-em) to można podejrzewać albo nieszczelność dolotu - tak jak napisał toku74 - albo przycinanie się geometrii łopatek turbiny. Ewentualnie elektrozawór zawór sterujący gruchą łopatek turbiny jest niesprawny. Na początek odłączyłbym sztangę (cięgno) gruchy od dźwigni łopatek turbiny i zobaczył...
Przy dotyku? Pewno mechanik nie założył jak trzeba. Ta rurka lubi pęknąć z drugiego końca, w miejscu gdzie nasuwa się na króciec- (prowadzi do listwy paliwowej) Jest tam dojście fatalne, pod kolektorem. Dlatego pisałem, aby sprawdzić samostartem, lub zwykłym plakiem. Nieszczelność dolotu idzie ogarnąć nawet na parkingu i zaoszczędzić czas i pieniądze....
Cześć! Super, że podałeś tyle szczegółów – to bardzo pomaga! Rozbiję to na części, bo masz kilka problemów do ogarnięcia. A. Elektryka (P1676, alternator, migotanie) Błąd P1676 to problem z komunikacją alternatora (LIN/BSS), często związany z regulatorem lub okablowaniem (,). Twój stary alternator (Mitsubishi 9660055080) i zamiennik (REC-2.3761) mogą...
Nieszczelność dolotu lub powrotu paliwa
Nieszczelność dolotu ,odma,MAF itp. Trzeba przeprowadzić diagnostykę, choćby zadymić dolot.
Jeśli z 2 przeciwległych otworków znajdujących się pod widocznym na fotce grzybkiem (siłownikiem podciśnieniowym uchylającym zawór EGR) wycieka olej i dodatkowo słyszysz efekty dźwiękowe uciekającego powietrza to oznacza to, że jest nieszczelność pomiędzy trzonkiem zaworu a obudową, w której się porusza i tamtędy przeciska się olej będący w dolocie...
Nieszczelny kolektor wydechowy również powoduje zakłócenia w pracy sądy, pod wpływem temperatury potrafi popękać kolektor lub po prostu padła uszczelka. Co do sprawdzenia szczelności dolotu i kolektora to możesz to sprawdzić jeszcze przez odłączenie rury od filtra powietrza i zatkanie jej na wolnych obrotach np ręką, przy szczelnym dolocie silnik gaśnie...
Przy takim podciśnieniu sprawdź nieszczelność dolotu i rozrząd, zaczął bym od tego.
Witam i od razu dziękuję, choć przyznam, że traciłem już nadzieję że ktoś odpowie w tym temacie, a szkoda by było, bo problem ciekawy i dość uporczywy. Może kosztować niepotrzebnie... Do rzeczy... Zacząłem od zbiornika. Już po zdjęciu w kabinie z podłogi wykładziny pierwszy zonk. Jeden z przewodów wychodzących z baku luźny na szybkozłączce!!! Jednak...
Raczej kupię map. Komputer go wskazał Zachowałeś typowe standardy ale twoja wola. Ja radził bym ci przed wymianą sprawdzić zasilanie i masę czujnika a do tego parametry. Bo może być tak że jest np nieszczelność dolotu i odczyt map/baro nie pasuje i stąd ten błąd. No ale jak wymienisz to daj znać.
trzeba zrobić tzw. logi dynamiczne czyli odczyt wartości podczas jazdy, również turbina mi nie pompuje w pełnym zakresie a błędów żadnych nie mam, dopiero wtedy będzie wiadomo czy łopatki są zatarte czy jest nieszczelność dolotu czy jeszcze inna przyczyna.
Informacja serwisowa mówi wprost, że błąd P2096 oznacza zużycie katalizatora. Błąd ten jest określany na podstawie czasu reakcji sondy pierwszej (regulacyjnej) względem sondy drugiej (kontrolnej), przy określonych warunkach pracy silnika, co ważne kontrolka MIL zaświeca się po dwóch cyklach jazdy. Ramka zamrożona u autora tematu wskazuje dużą korektę...
Sprawdź korekty paliwowe. A jak chcesz zgadywać to wróże nieszczelność dolotu itp , np zaworek EVAP.
A na postoju przy dodawaniu gazu nie idzie tego wykryć . To weź na podnośnik wyłącz esp i sandał. Jeśli nie masz pękniętych węży co ręką sprawdzisz i interkulera co widać to tylko słuchanie syczenia ci pomoże.
Dlatego trzeba sprawdzić parametry już ci pisałem . Takie błędy nie biorą się same z sie. Wystarczy że będzie np nieszczelność dolotu itp.
Czujnik temp. jest w przepływce . Jak sterowanie wastegate i szczelność dolotu jest sprawna to pozostaje do sprawdzenia turbinka. Masz niedoładowanie w logach osobiście stawiałbym na nieszczelność , ale sam musisz to zdiagnozować.
https://filmy.elektroda.pl/54_1760873470... https://filmy.elektroda.pl/79_1760873188... AI: Czy sprawdzałeś szczelność dolotu oraz układu wydechowego pod kątem nieszczelności (np. fałszywe powietrze, nieszczelność kolektora)? Jeśli tak, to w jaki sposób i z jakim rezultatem? Dolot jest szczelny, nie słychać żadnego syczenia. Sprawdziłem wizualnie...
Witam, koledzy. Proszę o pomoc w interpretacji logów VW T5 2.5 TDI BPC. Duże przebiegi — robię teraz podczas jazdy ponad 1 400 km; szczeliło i spadł dolot, wiadomo spadek mocy w cholerę itp. Po założeniu dolotu auto chodziło OK przez chwilę, ale teraz nadal brak mocy. Kopci przy przyspieszaniu. Proszę o pomoc, bo u mnie z mechanikami to ciężka sprawa,...
Niektóre Stilo podają korekty, dlatego o nie poprosiłem, ale fakt, że inne nie. Ja nie jestem przekonany co do sprawności twojego układu, bo zwróć uwagę, że przepływomierz podaje dane niższe niż oczekiwane i na jego podstawie dawkowane jest paliwo, a turbina i tak przeładowuje. Nieszczelność dolotu powoduje duże dymienie, ale jednocześnie spadek mocy,...
No fajnie że podchodzisz z grubej rury ale gdzie dane odnośnie kompresji na cylindrach? Nieszczelność sprawdzana w dolocie? Luzy w normie mówisz? sprawdzane na zimnym czy ciepłym? Checka nie ma żadnego znaczy błędu? Korekty długoterminowe w okolicach zera? Czujnik temperatury poprawnie widzi temp? Nieszczelność w dolocie sprawdzona i dymarką też Błędy...
To raczej nie kwestia podciśnienia, tylko problem z dawkowaniem paliwa na pompie. Skoro po przytkaniu dolotu obroty spadają, to znaczy, że silnik dostaje zbyt dużo paliwa w stosunku do powietrza – czyli klasyczne „rozbieganie się” diesla w lekkiej formie. Najczęstsze przyczyny: – Zawieszony regulator obrotów w pompie wtryskowej (wewnątrz pompy, przy...
Czyli konkretnie nieszczelność dolotu przez niedokrecony EGR tak?
Jeśli kapie olej to jest nieszczelność dolotu i trzeba ją usunąć. A czy puszcza odmą, czy turbiną to inna sprawa.
Okazało się że masy były w fatalnym stanie, oczyściłem i wszystko zaczęło normalnie działać. Niestety podczas jazdy kiedy auto jedzie do 5tys obrotów wpada w tryb awaryjny I pokazuje błąd P0299 https://obrazki.elektroda.pl/2276974800_... https://obrazki.elektroda.pl/1715425900_... (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot...
Zakres prac rozległy, brak możliwości przybliżenia. Czarny dym i brak mocy to często nieszczelność dolotu pomiędzy turbo i kolektorem, czyli dziury w rurach, intercoolerze, niedomknięty EGR itp. Jakaś diagnoza była robiona? Kompresja, odczyt błędów, parametry, przepływomierz, MAP, dawka.
nieszczelność dolotu
Nieszczelność dolotu
Uszkodzony uszczelniacz na wale, przewód podciśnieniowy do kranika, nieszczelność dolotu lub zła regulacja gaźnika... prawdopodobne przyczyny.
Pewnie nieszczelność dolotu albo MAF. Co do katalizatora odczyt napięcia tylnej sondy po nagrzaniu.
Błąd 101,106,171,172 jest spowodowany jedną usterką, Doczepić się trzeba P0106 czyli czujnika na kolektorze ssącym, lub szukaj nieszczelności w dolocie, błąd mieszanki (171i 172 )masz właśnie przez nieszczelność dolotu lub uszkodzenie tego czujnika (sprawdzić piny w wtyczce) . Błąd P0016 to błąd wałka rozrządu (brak synchronizacji z wałem. przyczyny:...
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
Tak ma być. To falowanie , to jakaś nieszczelność dolotu poza przepustnicą.
Wg. producenta do sprawdzenia : P2097 - Wysoki limit układu regulacji składu mieszanki paliwa za katalizatorem Nieszczelności w układzie wydechowym. Pęknięte, skręcone lub nieprawidłowo podłączone elastyczne przewody podciśnieniowe Niedostateczna ilość paliwa w zbiorniku Nieszczelności w układzie doprowadzania powietrza lub w kanałach dolotu powietrza....
Za mało danych jak dla mnie. Sprawdź w parametrach czy sonda pracuje. poszukaj nieszczelności w dolocie powietrza. Ostatnio miałem taki sam przypadek w takim samym audiku. U mnie po zamontowaniu instalacji Seuent 24.11 BRC nie mogłem przeprowadzić autoadaptacji. Rozwiązaniem mojego problemu okazała się nieszczelność w dolocie powietrza- Pęknięty zielony...
Nieszczelnosc dolotu, sprawdzić rury
Nieszczelność dolotu lub sterowanie turbo
Witajcie wszyscy. Potrzebuje pomocy z samochodem... W swojej Maździe CX-7 2.3 benzyna remontowałem głowicę (pogięte zawory dolotowe). Wszystko ściągnięte, głowica oddana do profesjonalnego serwisu. Była splanowana, wymienione zawory dolotowe oraz wszystkie uszczelniacze i były ustawione luzy na zaworach. Silnik miał mi to robić pewien ogarnięty typ...
Robię codziennie 120 km po autostradzie. Efekt się nasila, kiedy nagle dodam gwałtownie gazu, ale bywa to bardzo rzadkie. Dodano po 55 Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik pokonuje dziennie długą trasę (120 km po autostradzie), więc układ dolotowy i silnik osiągają temp. roboczą. To znacząco zmniejsza prawdopodobieństwo, że mamy do czynienia...
Przyczynić się mogła choćby nieszczelność dolotu w starych autach dość popularna przypadłość.
Twoje przypuszczenia są raczej trafne. To albo dziura w dolocie ale raczej wygląda to na nie domykający się EGR (zostaje w pozycji otwartej ) ale raczej zawór EVAP dostał grudkami węgla aktywnego i nie domyka się. Bagnet i korek wlewu oleju szczelny. Bo w tym silniku w przestrzeni korbowej panuje podciśnienie i nieszczelność na tych elementach też daje...
Do sprawdzenia główny przekaźnik ,i zostaje jeszcze do sprawdzenia sygnał z sond i MAF bo jest problem ze składem mieszanki. Dodano po 2 System too Lean nieszczelność w dolocie. Zamów i wymień uszczelki między połówkami dolotu oraz między dolotem i głowicą. Zdecydowanie NIE.
Napisałem, że odczyt błędów z samochodu jest potrzebny. Na teraz można obstawiać: - nieszczelność dolotu - złe sterowanie turbiną - usterka czujnika w kolektorze - uszkodzone turbo i wiele innych.
może jakaś nieszczelność dolotu popatrz w doładowanie podczas jazdy
temperatury dolotu polerowanie dolotu regulator dolotu
discovery silnik mruganie obrazu numery naklejce
Alias length limits in Bash, SQL Server, Oracle, MySQL, Contao, pfSense, E-mail, C/C++ Ile kWh potrzeba do podgrzania wody z 15°C do 60°C?