Zakładam, na 90% regulator wolnych obrotów jeśli dolot masz szczelny a przepustnica się domyka. Ten regulator to popularnie przez ludzi nazywany "krokowiec" (silniki krokowe stosowane są w nowszych autach).
Ke-jetronic,wymieniałeś rozdzielacz z regulatorem ciśnienia paliwa? Dolot szczelny? Ciśnienie pompy paliwa? Czujnik sygnalizuje położenie biegu jałowego?
Powietrze to nie wszystko musisz dołożyć również paliwa więc wtryski pompa i regulator. Dolot musisz zrobić i wydech potem strojenie i powinno wypluć tyle co chcesz.
Zobacz wężyk podciśnieniowy łączący regulator ciśnienia paliwa z kolektorem dolotowym, ma w nim nie być paliwa !
Szczerze;nie wiem o czym mowisz,ale dzieki za sugestie. jedyne co wiem,to w starszych modelach w doloci powietrza do komory spalania mozna spotkac regulator dolotu powietrza do komory spalania. Ja mysle,ze to moze byc plytka drukowana na silniku dmuchawy? Czy wie ktos moze jak to sprawdzic?:idea: dzieki
Problem został rozwiązany... Pierwsze rozebralem dmuchawę bo podejrzewałem małą wydajność, wymieniłem lozyska i szczotki, ale efektu nie było, no może tyle że nie gasło, ale grzało słabo i kopcilo... Zacząłem bawić się regulatorem dolotu powietrza, zmniejszyłem ilość powietrza i działa pełna mocą, na wylocie powietrza mam 110 st. I żadnego dymu z wylotu...
Dzięki wielkie za sugestie! W pełni sie z nimi zgadzam, tylko proszę o bardziej szczegółowe instrukcje co do regulacji, bo coś tak kręcę, ale nie bardzo mi wychodzi. Jak ma być ustawiony regulator dolotu cieplego i zimnego powietrza ? Czy zamknąć całkowicie dopływ zimnego, czy jakaś szpara czy samo powinno się to wyregulować. Zauważylem że od tego dużo...
Do sprawdzenia - szczelność dolotu - regulator dawki powietrza biegu jałowego - przewody WN
Leją wtryski, za duże ciśnienia paliwa (trzeba często robić adaptację regulatora ciśnienia paliwa), odma dająca olej w dolot.
Sprawdź czy regulator ciśnienia benzyny nie puszcza do dolotu.
miał wysokie obroty zawieszony regulator obrotów ,nieszczelny dolot, uchylona/wygięta klapa rozdzielacza od strzału lpg itp. Nie wtryskiwacze.
Pytanie do znawców tematu - czyli tych co widzieli silnik o kodzie z22yh na oczy a nie gdybaczy. Auto szarpie przy maksymalnym obciążeniu , tyko w upalne ,klima w korku dłuższym, gdy temperatura dolotu przekracza 60c spadki ciśnienia z żądanych 7000 na 390 chwilowe gdy jest chłodno niema najmniejszego problemu, wszystkie parametry wzorowe tylko te cholerne...
zawory wyregulowane gaźnik regulowany świeca nowa. Cewka nowa moduł nowy regulator napięcia nowy. dolot zrobiony na stożku ale coś się uspokoiło z tym brakiem mocy ale teraz zaczął gasnąć na wolnych obrotach.
.... Dziwna była jedna awaria bo padły świece - od tak przy którymś odpaleniu nie miały praktycznie iskry, dwie na raz... Nie takie dziwne, jesli masz podwojna cewke. Swiece sa w szeregu, wiec gdy jedna ma przerwe, druga nie moze miec iskry. ... Dziwnym było też, że ustawiłem zapłon idealnie na kreskę jak powinien być, a przy następnym odpaleniu w...
Witam. Silnik jak w temacie. Wymienione membrany, sprężynka regulatora obrotów jak i oring uszczelniający gaźnik z dolotem. Kosiarka pracuje tylko na maksymalnych obrotach a nawet ciut większych. W żaden sposób nie da się zmniejszyć obrotów. Raczej nie jest to wina regulatora bo nawet ręczne obrócenie przepustnicy nie zmniejsza obrotów. Co może być...
Z grubsza okazał się uszkodzony regulator cisnienia paliwa < nie utwierał się, za duze cisnienie szło na wtryskiwacz, silnik próbował się ratować poprzez otwieranie przepustnicy> Problemem też okazał się dolot - po wymianie regulatora, okazało się ze mam za duzy dolot i filtr powietrza, przez co silnik cały czas miał ubogą mieszanke i lał paliwo....
Jeszcze dla świętego można sprawdzić ciśnienie paliwa, często rypie się filtr paliwa z regulatorem ciśnienia, ale raczej nie miałoby to znaczenia przy odpinaniu dolotu.
Ale tu Kolego opisujesz inny powód. Jeżeli silnik zaciągnie olej do dolotu i na nim pracuje to regulator obrotów nie ma nic do rzeczy.
-uklad dolotowy -caly uklad wylotowy,lacznie z kolektorem -manualny regulator cisnienia -koszt 2000zl Oczywiscie dolot i wydech robione na zamowienie w profesjonalnej firmie.
Witam Sprawdź czy wtryski benzynowe nie przepuszczają paliwa lub czy regulator ciśnienia paliwa na listwie nie przepuszcza w dolot Pozdrawiam
sprawdź czujnik temperatury płynu i powietrza - normy oporów na każdym forum VW, zapach benzyny sugerować może uwalony regulator ciśnienia paliwa w listwie wtryskowej - w podpiętym do niego węzyku podciśnieniowym nie może być benzyny, jeśli jest to regulator do wymiany ( na to stawiam w pierwszym rzędzie - a szarpanie na lpg bierze się wówczas stąd...
Sprawdz dolot od przepływki do przepustnicy. Umyj regulator wolnych obrotów.
Na razie nic nie kupuj sam błąd może świadczyć o wielu usterkach. Może być przytkany dolot przy zaworze EGR, może być katalizator,filtr powietrza trzeba było by sprawdzić. Sprawdzić jakie przepływy pokazuje sam przepływomierz powietrza,czy pracuje. Błąd jest opisany tak: ,,,- 17958 P1550 4626 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - słaby przepływ dolotu/wydechu,...
Nie masz drgań w trybie awaryjnym elektryki i obrotami nominalnymi + 100 obr/m. Masz drgania w trybie normalny i z normalnymi obrotami jałowymi. Alternator jeśli jest obciążony ładowaniem to i obciąża mechanicznie silnik. Jak instalacja ok to problem z silnikiem - zapłon się kończy, kompresję traci, dziurawy dolot...
W 8L 1.6 8V regulator jest na listwie i ma przewód podciśnieniowy do dolotu https://obrazki.elektroda.pl/8889552500_... Ty tego nie masz
Emulator rozwiązał problem. Wymieniana była, pompa beznyny, regulator ciśnienia paliwa, filtr paliwa, uszczelki dolotu, świecie, przewody zapłonowe, cewka, sprawdzona szczelność dolotu dymem, dolot szczelny podciśnienie na jałowym 0.29bara, nowy czujnik temperatury, sprawdzony przepływomierz (dobrze mierzy) podmieniany przpływomierz, sprawdzona sodna...
A regulator nie był czasami wymieniany?
Wtryski sa dobrze zlozone. A maszyna tez gasnie jakby dalej chciala pracowac i na sam koniec odbija w dolot Listwa nie cofa się w pozycje gaszenia i tyle. Uszkodzony regulator lub coś gdzieś siedzi i blokuje listwe
Sprawdź czy regulator ciśnienia na listwie wtryskowej nie przepuszcza ci paliwa w dolot. Miałem tak w lagunie. Sterownik nie radził sobie z wyregulowaniem dawki i odcinał wtrysk na sekundę.
Byłoby pomocne podanie typu i producenta modułu śrubowego. Dysponujesz DTR do tej sprężarki? Może jest problem z zaworem ciśnienia minimalnego, albo regulatorem ssania, ale ja na tym się dobrze nie znam.
Skoro sam się za to zabierasz, to zwróć uwagę na samą kostkę regulatora oraz masę. Brak masy z regulatora = brak ładowania. Problem typu jest ładowanie a potem zaraz znika, wynika zwykle z problemów z wiązką i złączami. Pomierzyć, wyczyścić, w razie czego naprawić. Pociągnij na próbę dodatkowy przewód z - regulatora na - klemę akumulatora. Co do niepracującego...
Pisałem kółka drugie, czujniki,regulatory i nowy rozrząd. Cisnienie musi byc dobre bo czy zimny czy cieply pracuje rowniutko. Jak nie ma błędów
Zobacz czy regulator ciśnienia na listwie wtryskowej nie puszcza paliwa w dolot. A odczyty możesz sprawdzić woltomierzem.
A regulator ciśnienia na listwie nie dziurawy ,nie wali paliwa w dolot?
W tym silniku szczelność dolotu to podstawa. Posprawdzaj. Sprawdź przewody podciśnienia, ten do regulatora ciśnienia paliwa też.
temat na jutro - odblokować (wysunąć) linkę :) Zrobię tak jak radzisz. Dzięki. Ale jeszcze dopytam. Tylko operować linką wyciągając ją i wkładając czy tez mam jeszcze coś robić z regulatorem, pancerzem itp. ?
Ja założyłem do takiej samemej omegi zwykłą - mieszlnikową i jestem zadowolony chociaż na początku żałowałem, że nie załozyłem sekwencji (problemy z wolnymi obrotami, czasem strzały przy ruszaniu, nierówne obroty po włączeniu klimy...). Ale gaziarze się przyłożyli, powiększyli dolot do regulatora wolnych obrotów, wyregulowali i jest OK, brak strzałów,...
Problem z bujaniem obrotów bez gaśnięcia może być regulator ciśnienia paliwa, jeśli przydławi go, zostaje egr, nie szczelny dolot lub przepływka.
Interesują Cię głównie przewody podciśnieniowe poniżej przepustnicy... jeden idzie do odmy, drugi do MAP, jest jeszcze grubszy idący do serwa od hamulców i przy dolocie 4 cylindra do regulatora ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Ten czerwony do odmy i obok niego jest drugi taki sam idący do MAPa.
We wtrysku benzyny jest stala różnica pomiędzy listwą, a dolotem (po to jest regulator podłaczony do kolektora dolotowego) - i wtedy objętość wtrysku zależy tylko od czasu otwarcia. Gdyby na wtryskiwaczach miało być stałe ciśnienie to wtedy objętość wtrysku będzie zależała również od ciśnienia w dolocie - można by i tak zrobić, i wszystko wystroić np....
WITAM.Ten błąd to 282 regulator położenia przepustnicy a co do dziury w dolocie to podejrzewam że przy odłączonym nastawniku obroty też by rosły przy lewym powietrzu. Dodam że przy podciągniętej lince gazu auto jedzie normalnie.
Jak wysokie obroty były po odpaleniu? Może się coś zesrało jak po rozbiegnięciu... Benzyna ekstrakcyjna w dolocie diesla to kiepski pomysł.
Witam!!! Sprawdzilem dzis polaczenia pzewodow dolotu i sa ok, srubka od regulatora to nie bede krecil no bo nie byl ruszany(jest zaslepka), nie iwem co moze byc, moze rzeczywiscie jest filtr paliwa zabrudzony. bede musial wymienic, moze cos pomoze.. pozdrawiam..
Cześć! Super, że podałeś tyle szczegółów – to bardzo pomaga! Rozbiję to na części, bo masz kilka problemów do ogarnięcia. A. Elektryka (P1676, alternator, migotanie) Błąd P1676 to problem z komunikacją alternatora (LIN/BSS), często związany z regulatorem lub okablowaniem (,). Twój stary alternator (Mitsubishi 9660055080) i zamiennik (REC-2.3761) mogą...
Wężyki/rurki z czasem twardnieją i bywają nieszczelne. Po nagrzaniu miękną i problem znika. Dalej upieram się przy nieszczelności dolotu. Równie dobrze któryś może być zapchany i regulator biegu jałowego uchyla przepustnicę, Nie znam opli i tylko gdybam z tą "krokówką". Czy regulator oddziałuje na przepustnicę czy puszcza powietrze kanałem? Z innych...
A jak wygląda ciśnienia paliwa przy odpalaniu gdy jest problem? Regulator ciśnienia paliwa szczelny (nie leje benzyną wężykiem podciśnienia do dolotu)? Kat nie zapchany? Próbowałeś zakręcić LPG i pojeździć trochę? Jaki odczyt temperatury silnika i powietrza gdy jest problem (oczywiście z komputera diagnostycznego)?
Witam, wygląda to na tryb awaryjny, sprawdż cały dolot z czujnikiem cisnienia doładowania, i ciśnienie paliwa w czasie rozruchu moze regulator na pompie szwankuje,powodzenia.
Witam Drodzy koledzy moja astra x18xe straciła moc (jest duszna),i czasami ciężko wchodzi na obroty i szarpie. Od czasu do czasu zapala sie kontrolka silnika i zahwile gaśnie na diagnozie pod kompem nic nie wykazało.I jeden mechanik powiedział że to wina ECU.W mojej asterce są pszeprowadzone następujące zmiany: sportowa pompa paliwa do 7bar,sportowy...
Dolot nie, bo by mu gazował albo utykał na któryś cylinder. Zresztą co do dolotu to tam się działa tylko jedna awaria- zrzucał gumowe kolanko regulatora biegu jałowego jak kichnął. Natomiast wytarty potencjometr ramienia klapy to standard.
Dzień dobry, Dobrych kilka lat temu był poruszany na forum temat związany z dziwnym dźwiękiem wydobywającym się z dolotu/przepustnicy w silniku ZETEC SE 1.6 16V. Tutaj link: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Autorowi wątku udało się rozwiązać problem, jednak dalej nie rozumiem, co powoduje ten odgłos wystrzałów z dolotu....
Jeśli jest silnik 2E to masz Digifanta, o ile nikt nic nie przerabiał - spore możliwości diagnozy jak na tamte lata i jakaś tam adaptacja. Czy auto kiedyś posiadało LPG? Te systemy są bardzo wrażliwe na wszelkie nieszczelności dolotu i podciśnień. Jedna z niewielu trudno diagnozowalnych rzeczy to nieszczelny wewnątrz regulator ciśnienia paliwa na listwie...
A co potrzebne jest do wzbogacenia dawki? Próżnia? Masz silnik do którego fabryka dołożyła turbo, potrzeba było więcej paliwa, więc na pompie zamontowano regulator ciśnieniowy, który zwiększa dawkę pod wpływem wzrostu ciśnienia w dolocie.
Ile ja się nawalczyłem z obrotami. podmieniałem krokowca , podmieniałem odpowietrzenie skrzyni korbowej, sprawdzałem cały dolot... ...i kiedy juz wydawało mi się ze to jest to, cos mojego escorta z silnikiem zeteca pokręciło i znowu ciśnienie rosło- te w moich żyłach. moze komuś pomoze informacja. u mnie sprawę gmatwał REGULATOR CIŚNIENIA PALIWA. do...
W p1 regulator ciśnienia paliwa jest przy listwie, a w seicento znajduje się w baku przy pompie i jak na mój rozum powinno to działać bez żadnych problemów. Dobrze myślę? Listwa, to tylko zasobnik - ma magazynować zasób paliwa, pod stałym ciśnieniem - pozostaje kwestia regulatora. Ciśnienie ma być stałe , względem ciśnienia bezwzględnego, czyli w kolektorze...
Witam.A więc tak gdy odpalę z rana auto i po chwili nim jadę za mną kupa dymu taki biało niebieski,po rozgrzaniu silnika dymi już mniej i czuć spalony olej,podłączyłem pod laptopa wyskoczył błąd 17958 -Ciśnienie turbosprężarki (TC) słaby przepływ dolotu wydechu ,MAP,regulator, zauważyłem też z kanału zaraz za turbiną na wydechu plama oleju teraz wiadomo...
Żeby była. To taki mechaniczny przepływomierz powietrza, sterujący ilością podanego do silnika paliwa w funkcji obciążenia silnika. Przy pracy na LPG niepotrzebnie dławi dolot i "rusza" mechanizmem regulatora na sucho. Zastanowiłeś się gdzie wciśniesz ten klapomikser? Przy jego zastosowaniu i wywaleniu klapy z urz. wtryskowego uniemożliwisz sobie pracę...
Kolego, jak świece zalewa to szukaj czemu. Może być za duże ciśnienie paliwa, może paliwo lecieć inną drogą niż wtryskiwacze (np dziurawa membrama w regulatorze ciśnienia), może zatkany wydech, zatkany dolot. Poza tym nie wiadome czym te świece zalewa, może płynem chłodniczym (uszczelka pod głowicą), może i wodą (samochód wystawiony na deszcz, podniesiona...
Sprawdź też regulator ciśnienia paliwa, koniecznie zdejmij ten wężyk podciśnienia bo jak uszkodzony regulator to tym wężykiem sika w kolektor paliwem....
Witam sonda niema nic wspólnego z odpalaniem silnika na zimnym. Jaką temperaturę silnika pokazał komputer? I czy patrzyłeś do tych wężyków na pompce paliwa? Dodano po 2 Do sprawdzenia jeszcze szczelność dolotu wszystkie węże. Jeszcze taki mały od regulatora paliwa do kolektora.
Chcesz wiedzieć, czy samodzielnie naprawić? Poczytaj, spróbuj dopasować do swoich objawów, zawsze możesz dokonać prostych czynności np. sprawdzenie szczelności dolotu, wężyka podciśnienia na regulator paliwa. Innych tematów do czytania jest dużo - poszukaj. Przykładowe: http://forum.vw-passat.pl/archive/index.... http://a4-klub.pl/index.php?/topic/10055...
Obciązenie linii nawet opornikiem 22kohm konczy sie wykryciem błędu przez sterownik w aucie. Nalezy uzyc conajmniej tranzystora który po pierwsze wzmocni , odizoluje w pewnym zakresie oraz przeniesie pozimo z 0-12 na 0-5v Dodano po 3 Od regulacji cisnienia jest regulator a pompa może sobie dawać ile zechce. A regulator jedna koncówką jest podpiety do...
Skąd wiesz że regulator uszkodzony skoro nie można odpalić ? Sprawdzałeś na "stole" ? Regulator napięcia nie ma nic wspólnego z zapalaniem. Pytałem o przepływomierz w sensie czy układ dolotu powietrza był poskładany ( szczelny) i czy przepływomierz podpięty elektrycznie ?
Regulatorem nie ale falownikiem tak ale wiąże się to z kolejnym wydatkiem. siłą nadmuchu można sterować poprzez zamykanie otworu dolotu powietrza.
temat baardzo stary, ale warto wpisac rozwiazanie, otoz okazalo sie ze z reduktora OMVL przez wezyk podcisnienia ulatnia sie gaz do dolotu i zalewa auto jak postoi kilka godzin, stad problem z odpalaniem... pozdrawiam... :)
Skrzynie zostaw, raczej nie tu problem. A czy jak obroty spadają to pali wtedy na wszystkie cylindry ? jeżeli tak to standardowo regulator biegu jałowego (silniczek krokowy he he) to obadania. Do tego oczywiście szczelność dolotu. Jeżeli przerywa mu wtedy któryś cylinder to znaleźć przycznę i naprawić ;)
Jest to prawdopodobne, ale wcześniej posprawdzałbym to co piszemy, czujniki , wyczyść układ dolotu i sprawdź szczelność. Jeszcze zawór recyrkulacji spalin sprawdź jak jest w tym silniku i ten regulator ciśnienia obowiązkowo.
Przepustnica jest podłączona do linki gazu - odpinasz gumową rurę dolotu powietrza i ją widzisz regulator obrotów też jest w tych rejonach (zależnie jaki wtrysk-wielo, czy jednopunkt - napisz jaki) i jest do niego podłączona wtyczka z co najmniej dwoma przewodami (bywają też 4). regulator obrotów steruje składem mieszanki i łączy to co jest przed przepustnicą...
A ma ktoś jakiś pomysł na zmianę tego stanu rzeczy z obrotami? Pewnie trzeba by do naprawy zaprowadzić... Skoro zdjęcie wtyczki z regulatora IACV nie powoduje zmiany prędkości obrotowej, to albo dziura w dolocie, albo przepustnica nie wraca do położenia iddle.
No nie wiem. Po mojemu, nie chodzi on tak, jak powinno chodzic 6 cylindrow. Wiem, ze ciezko ci to ocenic po opisie ale mysle, ze jak bys posluchal, to tez bys tak stwierdzil. Sonde juz tez wymienialem na oryginal bo zamiennik bosha wywalal bledy. Moze faktycznie za duzo wymagam od 15 letniego auta ale bede jeszcze nadal szukal. Wykluczylem juz nieszczelnosci...
pomierz sobie ciśnienie cylindrów . w tych silnikach lubia zdychać hydrauliczne regulatory luzów zaworowych i wałki rozrządu . Jak pomierzysz i wyjda niskie to bedziesz wiedział ze mechanika a jak bedzie ok to juz dolot i elektronika . Pozdro
Gwoli ścisłość W126, W128 to Ponton, trochę starszy ;). A co tam masz? Gaźnik czy mechaniczny wtrysk? Jak mechaniczny wtrysk, to ciężko Ci będzie dojść ładu. Ważna tutaj jest szczelność całego dolotu, "klapa", no i jest z tyłu za/pod kolektorem taki regulator biegu jałowego, mylnie zwany silniczkiem krokowym. Generalnie mało kto teraz umie to obsłużyć,...
czyli problem nie rozwiązany w dalszym ciągu, zakładałem oryginał i tez przepaliło teraz zrobiłem jeden eksperyment który może rozwiąże sprawę jak naranie działa nie pali przepływki wiec opisze to w pozniejszym czasie dodam ze instalacja elekt sprawa, napiecia prawidłowe, zamienione nast. elementy z drugiego trafica : egr, czyjnik doładowania, czujnik...
Nie podales numeru OPR przez to do wyboru schematu wtrysku mam tylko 20 roznych schematow, zamieszczam zdj schematow silnika DV4TD wtrysk Bosch norma emisji spalin Euro 4 -1240 Czujnik temp dolotu -1263 EGR + przepustnica -1313 Czujnik obrotow silnika -1115 czujnik odniesienia caylindra -1220 czujnik temperatury plynu w ukladzie chlodzenia -1221 czujnik...
To jakie są te gazy odpowiednio dla TD a V6? V6 otwiera drugi dolot dopiero przy 3500rpm więc nie wiem jak to policzyć. Kolego odwiedz racingforum , zobacz wykresy z hamowni poczytaj co i jak i za ile zastanów się jak byś chciał żeby ci autko jeździło z turbiną. Mocny dół, góra , drag. A to tylko początek, na dzień dobry większe wtryski , pompa paliwa,...
Auto nie ma OBD (1998r). Włączam tryb testowy zworką w złączu diagnostycznym który sprawia że check silnika miga zgodnie z napięciem sondy lambda. Więc jadąc powyżej 3000-3500 obrotów albo na gazie do połowy lampka ładnie miga, co oznacza, że regulacja działa. Nagłe dodanie gazu przeważnie od razu powoduje zapalenie lampki (idzie na bogato na stałej...
Sprawdz dolot ,największym problem tych układów to fałszywe powietrze,pokolei oklice regulatora wolnych ,odmy, serwo ,rura łącząca zesp. przepustnicy z przepływomierzem .Potem wtryskiwacz rozruchowy ,występowanie napięć na czujnikach a dopiero potem cokolwiek wymieniaj.Jeśli po kolizyjne auto to prędzej stawiam na uszkodzenie ECU (wstrząs).
Nie pamiętam jak rozwiązana jest sprawa dolotu, czy jest to rura gumowa czy tworzywo i gumowe łączniki, ale choćby nie wiadomo co było to wszystko zdemontuj, wyczyść i bardzo dokładnie sprawdź czy nie ma dziury, szczególnie w dolnych partiach gum i plastików. Sprawdź BARDZO DOKŁADNIE. Cały dolot musi być super szczelny. Dodano po 34 A jeżeli przyjdzie...
pompa chodzi po włączeniu zapłonu ale jej nie rozłącza po 2 sek a wtrysk nie otwiera i w tym problem. Po podaniu jakiegoś samostartu w dolot odpala i gasnie jak sie wypali. Również regulator biegu jałowego nie ma zasilania i obawiam sie ze ecu sie spaliło ale dla potwierdzenia wolał bym jeszcze mieć schemat w celu sprawdzenia wszystkich mas i zasilania...
No i jestem po sprawdzaniu. Pompe uniosłem lekko do góry ale bez podkładek, po prostu ja lekko odkreciłem i sama poszła do góry na 1 mm A pod nią był prześwit. Kat wtrysku 30 stopni przed GMP, wtrysk ładnie rozpyla. Ale dalej bez kopcia nie chciał zapalić. Nawet wykreciłem całkiem regulator dawki paliwa i dalej nic. Wystarczy dać mu w dolot nawet opalarką...
Widziałem film z takimi samymi falowaniami tej kosiarki, pomogło czyszczenie całego gaźnika. Więc i tą kosiarkę widzę to czeka, czyszczenie oraz nowe uszczelki, gaźnik-dolot, gaźnik-filtr. No chyba że winny jest sam regulator, ten języczek co faluje na gaźniku? Jak widać na filmie. Czy po rozebraniu gaźnika i wykręceniu dysz trzeba później ustawiać...
Sprawdzę szczelność dolotu, ale przypuszczam że było by słychać jak ssie powietrze. Znalazlem w necie temat o identycznych objawach i gość walczył razem z mechanikiem i dopiero podłożenie nowego regulatora wolnych obrotów boscha zalatwilo sprawe. Skądś musze załatwić nowy, najlepiej oryginalny taki silniczek bo na szrocie to nie wiadomo w jakim stanie...
regulatorem ciśnienia paliwa - teraz nie pali sie wcale, to sie dzieje spradycznie Ale : 3 mies.temu była dziwna sytuacja.. stałam w kolejce do ronda, po wrzuceniu 1-ki i ruszeniu,przy próbie dodania gazu stracił moc, słychac było pisk, potem swąd.. czuc było na zewnatrz i w kabinie..po redukcji biegu dopiero ruszył.. dlugo nic sie nie działo az do...
Witam wszystkich. Zakupiłem ostatnio używany komplet HHO wydłubany z jakiegoś auta. Był w nim sterownik elektroniki i mam problem rozszyfrować opisy pomóżcie. http://obrazki.elektroda.pl/2821209000_1... udało mi się rozszyfrować kilka: +12V - WIADOMO ZASILANIE +12 GND - WIADOMO ZASILANIE - EXT - ? GND -? MASA ALE CZEGO OFF SW -? OFF...
"EGR już kiedyś zatkałem dla wykluczenia możliwej przyczyny" Witaj. Było jak widzę wiele podpowiedzi odnośnie nieprawidłowej pracy silnika, a stwierdzenie jw. mówi niewiele. Zatkanie EGR tzn.. mechaniczne zaślepienie przewodu spalin między kolektorem ssącym a wydechowym. Jeżeli tak zatkałeś EGR to nie może on być przyczyną szarpania. Podpowiedź rafi999...
Do czarnej kostki przy alternatorze dochodzą dwa czarne, grube kable i dwa kable koloru zielonego i niebieskiego. Alternator był sprawdzany u elektryka. Z lewej strony w dolocie powietrza do silnika wymieniłem jakiś moduł i prawdopodobnie jest to regulator napięcia. Ale ciągle lipa, nie chodzi obrotomierz i nie ładuje. Panowie pamiętajcie, że mój jest...
Czy regulator cisnienia a silnik krokowy to to samo?? jak nie to prosze o wytyczne gdzie moge znalesc regulator bo krokowy wiem gdzie jest.dzieki Regulator ciśnienia paliwa masz (patrząc od przodu samochodu) z lewej strony pod przepustnicą na zakończeniu listwy wtryskowej. Klasycznego silnika krokowego na przepustnicy w tym silniku nie ma . Jest natomiast...
Mam podobny problem w 1,9 ASV , po odpaleniu silnika regulator kata wychylenia lopatek "gruszka" wciaga sztange maksymalnie ustawiajac max cisnienie w dolocie, po przygazowce turbo glosno gwizda tak jak by w dolocie byla nieszczelnosc a zaworek n75 jest w tym czasie pod napieciem. Sprawdzilem caly dolot pod katem szczelnosci, dodatkowo zaslepilem zawor...
kkknc, takie zabawki jak podałeś na zdjęciach poradzą sobie z utrzymaniem prędkości silnika sterując przepustnicą w dolocie (nieliniowa charakterystyka) ? Ten element wykonawczy to jakiś siłownik ? Jaka cena takiego zestawu, czujnik, regulator, aktuator. Docelowy silnik to 12dm3 turbo diesel przekonstruowany na LPG, ma napędzać maszynę o dość powolnych...
Co do twojego problemu kolego to mi się widzi że masz koniec motoru. -Wykręć wydech (najlepiej przy samym kolektorze, lub turbinie) -Zdejmij dolot aż do samej przepustnicy dławiącej -Upewnij się że jest otwarta, zdejmij z niej zasilanie, bądź podciśnienie, nie pamiętam -Skoro czyściłeś EGR musi być zamknięty, wiec z niego zasilanie też odłącz. -Wypnij...
Witam Nic kolego nie piszesz o mocy chłodniczej Twojego systemu. Proponuję się zastanowić nad zwykłym splitem. Wówczas odpada Ci problem wymiany powietrza i wstawiania nagrzewnic. Jeśli bardzo będzie Ci to potrzebne to można też doprowadzić coś do nawilżania (klimatyzator usuwa wilgoć z powietrza). Z innej strony patrząc to informacja o tym że już teraz...
Pilot orginał czy dokładany z centralką? Podłącz się pod moduł komfortu sprawdź błędy. Przy czym grzebał mechanik? Kts Bosch diagnostyke zrobiłem nic sie nie zmienilo i nadal nie wiem gdzie sie znajuduje centralka alarmu Dodano po 13 Pilot orginał czy dokładany z centralką? Podłącz się pod moduł komfortu sprawdź błędy. Przy czym grzebał mechanik? Kts...
I mój i twój regulator jest zwalony na bank. Membrana jest przebita. W moim jest przelot na drodze zbiornik - układ podciśnienia. W króćcu do podciśnienia nie może być benzyny. Teraz w listwie jest nie wiadomo jakie ciśnienie, za to mam pewność że część benzyny jest zasysana do przez kolektor ssący i trafia do dolotu razem z lpg. Nie wiem czy uszkodzenie...
Aktualizacja po kolejnych "próbach" odpalenia Podstawiony zostal ecu, immo przepisane oraz został zbudowany "zewnętrzny" układ zasiania paliwem; tj inna pompa, wtryski oraz regulator. Niestety nie zmieniło to nic, silnik dalej nie odpala. Kręci - chce złapać - gaśnie. Przypominam, że jak dostanie w dolot plak to odpala i chodzi na tym co dostał.
Dziś regulacja czujnika olejowego, w krańcówce założona sztywniejsza sprężyna plus na zewnątrz i 2 podkładki, obecnie układ rozłącza poniżej 0.8 bara, niższej wartości nie ustawiałem ponieważ regulator rozkręcony na max na zimnym oleju i tak dawał ciśnienie 0.5 bara UP. W WAN-ie podłączona blokada ssania przy rozruchu, testowałem i zaczyna działać zawór...
Ze średnim spalaniem w omesi w zimę to norma 12/100 moja też tyle pal. Janusz drobna uwaga regulator elektro magnetyczny czytaj inaczej silnik krokowy I dalej obstaje żeby w pierwszej kolejności zacząć od jego sprawdzenia i dokładnie oblukać dolot powietrza
CWitam! Mam problem z regulatorem temperatury "UNISTER" niewiem jak go ustawić żeby zamykał mi klapkę przy temp.60 °C zamyka mi klapkę przy 65°C i kocioł mimo tego że ma zamknięty dolot powietrza potrafi rozpędzić się nawet do 85°C. Czy ktoś wie jak to zrobić? Czy da się to zrobić? I jak to zrobić? Proszę o pomoc i z góry DZIĘKUJE Pozdrawiam !!!
Kosik ma rację w fordach stosuje się czujniki wysokoomowe! Odepnij wtyczkę czujnika temperatury i postaraj się odpalić - będzie wiadomo czy to przez niego silnik dostaje za mało paliwa. Jeśli to wina pompy powinien zapalić po wlaniu odrobiny paliwa do dolotu albo nawet psiknięciu jakimś sprajem na spirytusie w dolot. Kolejny trik to zaciśnięcie przelewu...
Udało mi się dojść do człowieka który ma CLIP-a do renówek. Ukazał nam się błąd DF022 - w opisie jest to czujnik temp dolotu. Jednak on działa, wskazania z niego są prawidłowe. Próbowaliśmy także podać mu opór i podawał właściwą temperaturę do silnika. Co więcej kiedy odłączyliśmy go całkiem pojawił się inny błąd. Spec powiedział że czasy wtrysków są...
Mam problem z vectra jak w temacie,głupieją obroty.Po odpaleniu na zimnym jest ok dopóki mieszanka jest wzbogacona,po osiągnięciu odp.temp. falowanie.Faluje 1000-1900rpm a tak w kółko ,czasem gaśnie sama a czasem chwilę działa normalnie 850rpm.Silnik mechanicznie ok,ciśnienie rozrząd ,wydech ok.Przesłony w dolocie działają ,dolot całkowicie szczelny,nawet...
Możliwe że uszkodzony, sprawdź ciśnienie na listwie, powinno wynosić ok 3bar. Masz zaworek w listwie podobny do wentyla w kole ? Zdjęty wężyk to też lewe powietrze do silnika, masz czysty filtr powietrza ? Gazu nie masz ? Gazownicy często zmniejszają dolot powietrza przed filtrem powietrza do silnika przy kłopotach z regulacją instalacji 1 i 2 gen gazu....
temperatury dolotu polerowanie dolotu kolektor dolotu
wymiana akumulator peugeot świeci kontrolka pompy paliwa peugeot zmieni warto potencjometru
ładowarka hydrauliczna grzejnik podczerwieni
Peugeot 607 2.2 EW12J4 – momenty i kąty dokręcania głowicy, kolejność śrub, narzędzia Kondensator trzyprzewodowy jako dwuprzewodowy – podłączenie, TDK, EPCOS, dual-run, X2/Y2