Witam, Stawiam na nieszczelność układzie dodlotowym powietrza (był wymieniany filtr). Obejrzyj dkładnie układ dolotowy powietrza pod kątem nieszczelności.
Dysza #95 w gaźniku Dellorto SHA1412? Coś było grzebane w nim? Z tego co pamiętam zwykle fabrycznie siedziała tam dysza #65, mimo że pewna serwisówka mówi o #74.
Witam, nieszczelności w układzie dolotowym to popsikać w podejrzane miejsce plakiem jeśli silnik zmieni pracę mamy nieszczelność.Odnośnie chłodzenia to niestety tylko obserwacja jeśli auto jeździ na płynie w miejscach podejrzanych pojawi się coś typu śniedzi np przy króćcach głowicy,reszta to wzrokowo cieknie lub nie.
Sprawdź, czy nie łapie lewego powietrza.
witam jestem posiadaczem audi a6c5 2.4b + gaz v6 1999r 165km automat i mam taki problem, pomiędzy 50km a 60kam jest duże szarpanie i tylko pomiędzy tą prędkością i nie ma różnicy czy na benzynie czy gazie. ora pokazuję się błąd sąda 1 pierwszy żąd i czujnik G28, ale jak mechanik podmienił sąde też pokazywało ten błąd i czujnik jest nowy założony. (at)ElektrodaBot...
Robię codziennie 120 km po autostradzie. Efekt się nasila, kiedy nagle dodam gwałtownie gazu, ale bywa to bardzo rzadkie. Dodano po 55 Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik pokonuje dziennie długą trasę (120 km po autostradzie), więc układ dolotowy i silnik osiągają temp. roboczą. To znacząco zmniejsza prawdopodobieństwo, że mamy do czynienia...
Masz na Ross-tech co to za błędy: 16804/P0420/001056 - Układ katalizatora; Bank 1: Wydajność poniżej progu Możliwe przyczyny Nieszczelność w układzie dolotowym i/lub wydechowym Uszkodzony katalizator Uszkodzony(e) czujnik(i) powietrza Czujnik(i) powietrza Usterka sterowania Możliwe rozwiązania Sprawdź układ dolotowy i wydechowy pod kątem nieszczelności...
Do sprawdzenia układ dolotowy prawdopodobnie nieszczelność w tym układzie.
p2279 nieszczelność w układzie dolotowym . p0400 Błąd P0400 /układ Recyrkulacji Spalin - Błedny Przepływ Jeśli układ dolotowy jest szczelny a wydech drożny to bym chyba jeszcze szukał sprawnego egr na 100%. Znalazłem że przypadek to nawet wytarty wałek rozrządu może być przyczyną . http://forum.opel24.com/topic/68182-vect...
w 90% podobnych przypadków z jakimi spotkałem się, inne warsztaty kasowały tysiące na regeneracje, turbosprężarek, wtrysków, itp.... a problem był błachy i wymagał znajomości zasady działania silnika turbodoładowanego. Moja podpowiedz : masz nieszczelność w układzie doładowania tzn. rury turbo-ic-kol.ssący, a w silnikach na zwykłej pompie czyli taki...
Witam, Opel Vectra C 1.9 CDTI GTS 110kw / 2005r. Na biegu jałowym przy dodawaniu gazu brak mocy !, auto bardzo powoli przyspiesza, na kompie błąd "nieszczelność układu dolotowego". Pytanie moje czy przyczyną braku mocy może być problem z kanałami wirowymi bo listwa sterująca spadła a z pierwszego kanału przy wciśniętym pedale gazu wylatują gazy !
Punkt pierwszy zawór powinien działać w jedną stronę, w stronę dolotu ma przepuszczać powietrze z separtora oleju. Do sprawdzenia szczelności jak i sam zawór. Sprawdź też przy okazji cały układ dolotowy możesz użyć plaka psikać po przewodach jak obroty się podniosą to masz nieszczelność. To syczenie to objaw nieszczelności. Dwa. Na biegu jałowym jeśli...
Może to być równierz problem "lewego" powietrza, czyli jakaś nieszczelność w układzie dolotowym.
Na zgaszonym silniku możesz wpuścić dym z papierosa przez filtr powietrza - unoszący się dym pokaze nieszczelnośc. A najlepiej dokonać tego przez tłumik.
Koledzy 5D i petre007 może pomoge 00561 - jest błędem będacy wynikiem błędów 00525 i 00533, możliwe przyczyny - Nieszczelności układu dolotowego / lewe powietrze / uszkodzona uszczelka Wypadanie zapłonów (gumki na swiecach) MAP MAF Sonda Lambda Wtryskiwacz/e Auto wtedy muli
Brak odczytu podcisniena w dolcie skutkuje mniejszą iloscia dostarczanego paliwa no i spadkiem mocy , sprawdz na innym skanerze albo podmien , a może poprostu jest zatkany (twój dolot był bardzo zanieczyszczony) pozdrawiam Z całym szacunkiem ale nie masz bladego pojęcia o czym mówisz. Nic nie jest zatkane, sprawdź cały układ podciśnienia wygląda to...
Sonda to jest ostatni element który należało by wymienić. Po pierwsze czy masz sam osobiście dostęp do oprogramowania diagnostycznego, żebyś mógł podejrzeć podstawowe parametry pracy sondy? Po drugie sprawdź jak kolega autominus powiedział czy wtyczka nie zaśniedziała bo to jest częsty przypadek. Następnie tak jak wcześniej powiedziałem sprawdź cały...
Za zapowietrzanie pompy zawsze jest odpowiedzialny odcinek dolotowy ,więc na ssaniu jakakolwiek nieszczelność daje takie efekty ,uszczelnić ssanie i po sprawie . Pompa jest tak skonstruowana że jak tłok jest w stanie spoczynku to zamknięte jest na amen. W mercedesach często smok przerdzewieje i tam zasysa powietrze . Kup sobie strzykawkę 50 lub 100...
sprawdź układ dolotowy i ustawienie rozrządu ale ja stawiam na nieszczelność
Mogę już chyba napisać dalszy wątek w temacie, bo rozwiązaliśmy problem. Pomógł mi w tym zainstalowany dodatkowy wskaźnik powietrza doładowanego (turbiny). Auto sprawiało wrażenie ociężałego ponieważ.... miał fabryczny feler - miał nieszczelny układ dolotowy interkolera. Otóż auto przy każdej zmianie biegów hamowało, zwalniało. Wskaźnik turbiny np:...
Pewnie chodzi o to że w starszych autkach sprawdzało się czy podawane jest paliwo do gaźnika czy to przez pompkę elektryczną, czy iskrę na świecy; ciśnienie sprężania i prąd akumulatora; W pojazdach w których skład mieszanki jest kontrolowany przez sterownik, gdzie powiązane jest to ściśle z normami emisji spalin, prawidłowe postawienie diagnozy wymaga...
A na benzynie pracują wszystkie cylindry? Czy w momencie zdejmowania kabla WN ze świecy na niepracującym cylindrze między końcówkami kabla i świecy przeskakuje iskra? Czy wymieniona nieszczelność może być przyczyną złej pracy na gazie - może i na pewno jest, ale nie jestem do końca przekonany czy tylko jednego i akurat tylko tego cylindra. Układ dolotowy...
W pierwszej kolejności proszę sprawdzić czy występują nieszczelności w układzie dolotowym. Przewody WN, świece. Najlepiej jednak podłączyć się do OBD nawet za pomocą ELM i smartfonu, jeżeli wykaże jakieś błędy wtedy powinno być nieco bliżej poszukiwania przyczyny.
Najlepiej sprawdź wtryskiwacze na stole... Korekty nie są miarodajne i nic nie mówią o kondycji samych wtryskiwaczy jak i tego jak końcówka rozpyla paliwo i czy nie występuje zjawisko "wtrysku punktowego" gdzie ze względu na kumulację paliwa w jednym miejscu nie zawsze jest ono spalane całkowicie. Układ dolotowy powinien być suchy, czyli nie powinno...
Jeśli wykluczyć nieszczelności w układzie dolotowym to ja bym TPS podstawił, a silniczka krokowego to tak naprawdę nie ma w tym samochodzie
A czy gruby przewód idący od turbiny do intercoolera, ten dolny, jakby był nieszczelny lub zawalony nagarem, to takie objawy mogłyby występować? Układ dolotowy nie sprawdzany ani nie czyszczony. Nieszczelność dolotu nie ma wpływu na takie zachowanie dawki i obrotów na biegu jałowym. Nie dałeś logów dynamicznych grup 003 i 011 aby stwierdzić czy masz...
Naprowadzam jeszcze raz na wklejone schematy obiegu powietrza i EGR. Podczas napraw skupiono się zaledwie na kilku elementach jak przepływomierz, EGR, turbo, a przecież nie zerknięto nawet na przepustnice dławiące powietrza , także banalne rzeczy jak filtr powietrza , czy dziurawy intercooler . Po prostu należy systematycznie, centymetr po centymetrze,...
Jestem w posiadaniu Firsty 90', 1.4 monowtrysk. Silnik troche zamulony, słabe ma przyśpieszenie (czasami idzie normalnie ale to rzadkość) chleje jak smok(ok 10l/100km), a jak proboje przyśpieszyć to słychać odgłosy jak bym tłumik miał dziurawy. Zastanawia mnie jedna rzecz, zauważyłem że silnik bardzo słabo ciągnie powietrze przez filtr, zatkałem więc...
Jak jest LPG to nieszczelność układu dolotowego możesz mieć w miejscach gdzie gaziarz wkręcał się dyszami w korektor + na wężykach od gazu. (w skrajnym przypadku wtrysk gazu może być zawieszony.) Sprawność przepływomierza najlepiej na komputerze - diagnostyka Ciśnienie w listwie paliwa - manometr (bmw w benzynie nie ma tam czujników) (przeważnie powyżej...
Kolego zonas, kilka uwag. Piszesz: Tam jest ponad 100 000 rpm, więc musi dobrze smarować. a za chwilę: Nie wlałem tego oleju na rozruch nowej turbiny - przy pierwszym starcie zobaczyłem fruwające w koło turbinki opiłki metalu - łożyska się dotarły Teoretycznie nie powinna już działać. Tutaj: Rozleciała Ci się turbina. Silnik podaje teraz olej, ale nieszczelność...
Zanim wymienisz silniczek krokowy - a zapewne jest on uszkodzony - dokładnie sprawdź czy nie masz nieszczelności w układzie dolotowym powietrza. Od przepustnicy aż do głowicy. Mozolne ale czasem się opłaca - często przecierają się gumowe przewody podciśnienia a jeszcze częściej w najmniej oczekiwanym miejscu i najmniej dostępnym do naprawy. Nawet pod...
Silnik krokowy, brudna przepustnica, nieszczelność w układzie dolotowym.
Delikatna nieszczelnosc układu dolotowego?
- Nieszczelność w układzie dolotowym.
Mam chęć zbudować urządzenie do sprawdzenia nieszczelności układów dolotowych aut. Mam kompresor taki pod zapalniczkę z zestawu naprawy koła zamiast zapasu. Do tego mam glicerynę techniczną i potrzebuję kupić atomizer. Ale u nas przepisy zakazują sprzedaży nie vatowcom. Wypatrzyłem na aliesie takie coś https://obrazki.elektroda.pl/4410249200_...
Po sprawdzeniu błędów wyskoczył błąd nieszczelności układu dolotowego. Po sprawdzeniu szczelności kompresorem powietrze ucieka odmą oraz rurkami od odmy do kolektora. Przeczyszczona została również przepustnica, lecz nie była strasznie ubrudzona nagarem. Czekam na nową odmę oraz rurki, ponieważ się rozleciały przy demontażu, będę walczył dalej.
A układ chłodzenia zachowuje się normalnie? Czyli nie wywala płynu lub go dolewasz co jakiś czas. Poza tym zamiast rwać turbinę to wzrokowo pozwolił bym sobie sprawdzić układ dolotowy wypatrując nieszczelności.
rozbierz cały kolektor dolotowy i sprawdź organoleptycznie gdzie jest pęknięcie , owiń to miejsce taśmą ze zbrojeniem.
Przypuszczalnie przyczyną problemów była nieszczelność układu dolotowego.
Prosze reszty szukaj sam http://www.ross-tech.com/vag-com/ Dodano po 1 http://www.ross-tech.com/Search-Results.... Dodano po 1 18001/P1593/005523 - Dostosowanie wysokości: Signal Out of Tolerance Ewentualne objawy Nieznany Komentarz To jest jeden z tych kodów błędów, gdzie ECU wie, że coś jest nie tak, ale nie można określić przyczynę. Możliwe...
Gdzie olej tam nieszczelność.
Co to za 420? E3, E4, E5?? Masz problemy z nieszczelnością układu dolotowego lub wydechowego.
Wytarty wałek powodował problemy z mocą, zrobiona góra silnika.
P0132 - może oznaczać : - sonda lambda Bank 1 obwód uszkodzony - problem z podgrzewaniem sondy - niewłaściwe ciśnienie paliwa - uszkodzone wtryskiwacze paliwa - nieszczelność układu dolotowego - nieszczelny układ wydechowy
Wymiana turbosprężarki oraz nieszczelność w układzie dolotowym... Dzięki za pomoc👍
Uszkodzenie turbosprężarki Zablokowane lub uszkodzone przewody doładowania Problemy z czujnikiem ciśnienia doładowania Nieszczelności w układzie dolotowym Jeżeli wszystko sprawne, to sama turbina. Regeneracje bywają zwodne i zawodne.
Zacznij od szczelności podciśnień , zaworu sterującego,gruszki- dla zasady,ale stawiam na zawieszającą się kierownicę w sprężarce. Może być też nieszczelność w układzie dolotowym. Rura spadła,bo nie ograniczył doładowania,ale mogło też dojść do innych uszkodzeń .Trzeba dobrze patrzeć po całym układzie. Często widać po śladach oleju.
Poszukaj nieszczelności w układzie dolotowym: EGR, EVAP, serwo hamulców etc.
Nieszczelność układu dolotowego stracił na mocy?
Diagnosta wziął samochód na dokładniejsze oględziny i wyszło z komputera, że została wykryta nieszczelność w układzie dolotowym. Już się umówiłem na rozbiórkę kolektora ssącego w celu sprawdzenia, gdzie auto dostaje lewego powietrza. Dam znać czy udało się to naprawić. Termin na przyszłą środę.
Podobnych postów setki na forum! Jakieś błędy w sterowniku? Co do tej pory sprawdziłeś? Wykluczyłeś nieszczelność układu dolotowego? Silnik krokowy sprawdziłeś?
Z tego, co pamiętam, ciśnienie doładowania w OM 642 w aucie Sprinter W906 wynosiło około 2 bar. Powodów zbyt niskiego ciśnienia może być kilka, najczęściej nieszczelność w układzie dolotowym oraz złe ustawienie nastawnika w turbinie. Przy nieprofesjonalnej regeneracji ta druga opcja jest jak najbardziej prawdopodobna.
Wykluczyłeś nieszczelność w układzie dolotowym powietrza ? Będą podobne objawy.
Wtryski, turbina, krzywa korba, zawór egr, nieszczelność w układzie dolotowym powietrza do silnika, uszkodzony czujnik map, czujnik na listwie, przeskoczył pasek, pedał gazu, instalacja elektryczna, niedrożny filtr powietrza, lub zanieczyszczony paliwowy, katalizator i pewnie jeszcze kilka elementów, ale nie zastanawiałem sie zbytnio nad tym :)
bez dodatkowych informacji trudno jest cos okreslic, ale jesli silnik pracuje nierówno to możesz probowac odpinac po kolei wtryskiwacze, jesli znajdziesz taki wtryskiwaz po odpieciu którego praca silnika sie nie zmienia to znaczy ze na tym cylindrze masz problem. jeśli nie znajdziesz takiego cylindra to trzena szukać nieszczelności w układzie dolotowym...
Witam, Opel Vectra C 1.9 CDTI GTS 110kw / 2005r. Na biegu jałowym przy dodawaniu gazu brak mocy !, auto bardzo powoli przyspiesza, na kompie błąd "nieszczelność układu dolotowego". Pytanie moje czy przyczyną braku mocy może być problem z kanałami wirowymi bo listwa sterująca spadła a z pierwszego kanału przy wciśniętym pedale gazu wylatują gazy !
A czy nieszczelność w układzie dolotowym , też może dawać taki objaw ?
A co to za mercedes ??? który rok ??? generalnie temat to kosza, ale coś jest nie tak z turbiną, a w najlepszym wypadku tylko gdzieś nieszczelność układu dolotowego, stąd wchodzi w tryb awaryjny i jest spadek mocy.
Trochę wysokiego ciśnienie paliwa ale raczej nie ono jest tutaj problemem. Czy auto ma LPG? Zazwyczaj to wina nieszczelności układu dolotowego. Można sprawdzić ciśnienie w kolektorze ssącym ale przez falowanie obrotów może być ono zawyżone. W blokach pomiarowych można je odczytać.
Nieszczelność w układzie dolotowym silnika.
EGR mam zaslepiony wiec raczej odpada. Weżyki bede od razu sprawdzał z nieszczelnościami układu dolotowego.
Podstawowe pytanie: Jaka wartość napięcia dochodzi do czujnika? Jak wygląda charakterystyka jego pracy? Należy pamiętać, że sam czujnik jest zapewne dobry, lecz, np. zapchany filtr powietrza, czy nieszczelności w układzie dolotowym, mogą zakłócać jego pracę!
Jeżeli czytałeś błędy dobrym oryginalnym testerem (np IDS-em) to można podejrzewać albo nieszczelność dolotu - tak jak napisał toku74 - albo przycinanie się geometrii łopatek turbiny. Ewentualnie elektrozawór zawór sterujący gruchą łopatek turbiny jest niesprawny. Na początek odłączyłbym sztangę (cięgno) gruchy od dźwigni łopatek turbiny i zobaczył...
szukaj nieszczelności układu dolotowego
Ale może to wina nieszczelnego EGRu? Choć to dwa odrębne "kanały" Nie może a z całą pewnością nieszczelność w obrębie EGR będzie powodowała utratę mocy. Bez względu na to czy nieszczelność jest w obrębie układu wydechowego czy dolotowego.
Witam A czy autko ma DPF ? Miałem taki sam przypadek i po usunięciu filtra problem znikł. Zapchany wydech (katalizator i DPF) od cieknącej turbiny, błąd który się pojawiał i to sporadycznie to nieszczelność układu dolotowego.
valteki , które przejechały 60 kkm nadając się do wyrzucenia. Można je regenerować ( wymiana elementów ruchomych) ale za niemal te same pieniądze kupisz matrix hd344 i te przeżyją te auto. Co do problemów to warto sprawdzić czy nie ma gdzieś nieszczelności w układzie dolotowym powietrza : od pęknięć i dziur po pęknięty wężyk czy brak zacisku na starych...
Była nieszczelność w układzie dolotowym .
Myślę ,że to nieszczelność układu dolotowego.:D :sm9:
Świst świadczy o nieszczelności układu dolotowego. Wydechowy też gwiżdże, ale dominują wtedy jeszcze inne dźwięki.
Kompresja, podwieszające się zawory, niskie ciśnienie paliwa, rozrząd, nieszczelność układu dolotowego. Możliwości jest sporo.
Np nieszczelność na układzie dolotowym. Czyli moze gdzieś uciekać sprężone powietrze
Na postoju czy tez z wciśniętym pedałem sprzęgła (na tym pedale też jest czujnik) nic nie sprawdzisz bo wtedy masz tryb ograniczenia momentu obrotowego. Z opisanych przez Ciebie objawów wynika ewidentna nieszczelność. Najprawdopodobniej problem leży między turbosprężarką, a kolektorem dolotowym. Możliwa jest tez nieszczelność uszczelki pod kolektorem...
Nieszczelność w układzie dolotowym?
Czujniki, sonda, egr, odma, wtryski, nieszczelność w układzie dolotowym w zasadzie wszystko może być problemem.
Jak masz nieszczelności w układzie dolotowym to od razu rozjeżdża ci się skład mieszanki :/ . Wtedy zawsze będzie niepoprawnie pracował.
Sprawdź czy nie masz nieszczelności w układzie dolotowym
Nieszczelność w układzie dolotowym
Wygląda na nieszczelność w układzie dolotowym. To jest wtrysk czy gaźnik?
Jak się silnik dusi to nie wina sprzęgła tylko pewnie zasyfiony gaźnik, lub nieszczelność w układzie dolotowym, zabrudzony filtr wstępny paliwa w zbiorniku itd.
Sondę sprawdza się w grupie 31 albo 33, tutaj pokazuje ci tylko że masz ubogą mieszankę. Może być nieszczelność w układzie dolotowym albo małe ciśnienie paliwa czy coś. A grzałkę łatwo sprawdzić omomierzem, ale to nie wpływa na pracę silnika.
Układ regulacji nie jest w stanie utrzymać zadanego ciśnienia. Przyczyną może być zawór, nieszczelność układu dolotowego (okolice ic) uszkodzona turbina.
Masz gdzieś nieszczelność układu dolotowego. Posprawdzaj podciśnienia, połączenie gażnika z kolektorem itp. Pozdrawiam.
szukaj nieszczelności w układzie dolotowym i brudna przypustnica.
A jakieś doloty lewego powietrza? Nieszczelności układu dolotowego? Czasem gazownik w IV generacji LPG zakładał (nie pamiętam dokładnej nazwy) Klapy przeciwwybuchowe albo takie gumki - zakładałem/nakładałem (te które zlatywały podczas zadziałania) to w autach nie raz jak spadło też były problemy z mocą i odpalaniem auta. Nieszczelności w dolocie łatwo...
Witam Przede wszystkim sprawdź układ dolotowy powietrza. Wszelka nieszczelność, jak wspominał kolega wyżej, jest powodem takich problemów. Jeżeli wszystko jest szczelne, problem może być w klapie (talerz) przepływonierza. Patrząc na przepływomierz z góry jest tam śrubka regulacyjna (taka na imbus). MOżesz spróbować regulować tym, ale jeżeli nie wiesz...
Błąd P2011 - "masa powietrza zbyt duża". Zdjęcie nogi z gazu na wysokim biegu powoduje spadek mocy i pojawia się taki błąd. Bardzo prawdopodobna jest nieszczelność układu dolotowego.
Raczej jedna śruba odpowiada za uchylenie przepustnicy (czyli wysokość obrotów jałowych) a druga jest właśnie od składu mieszanki. Raczej bym zalecał szukania nieszczelności w układzie dolotowym. Pęknięty króciec, brak uszczelki, przetarte wężyki. Takie nieszczelności powodują losowe zubożenie mieszanki, stąd trudności w odpalaniu i nieregularny charakter...
Tak to prawda może być nieszczelność w układzie dolotowym .Sprawdź też czujnik temp
Nieszczelność w układzie dolotowym, uszkodzony przepływomierz, uszkodzony lub otwarty EGR, dziurawe serwo, to tak na szybko bez diagnostyki.
Tu masz filmik jak to powinno pracować i gdzie tego szukać https://www.youtube.com/watch?v=YLQo8Wbe... ponadto sprawdziłbym / wyczyścił EGR Możliwa jest też nieszczelność w układzie dolotowym - uszkodzona chłodnica interculera, nieszczelność na połączeniach rur, przetarte przewody podciśnienia, problem z tzw gruszką (sterowanie turbiną) Powiedział bym...
Na wolnych obrotach turbo nie może gwizdać, nie wiem czy w ogóle się kręci. Świst może wynikać z nieszczelności układu dolotowego.
Mógł odpaść grzybek zaworu WG w turbinie, może być też nieszczelność w układzie dolotowym silnika
A może masz nieszczelność w układzie dolotowym ?
może masz nieszczelność w układzie dolotowym
Jaki to silnik ? może to zabrzmi śmiesznie czyszczenie lub wymiana nastawnika wolnych obrotów tylko trzeba zachować wstępne ustawienie albo nieszczelnośc układu dolotowego odnośnie chłodzenia to sprawdz bezpiecznikF 19 bo sterowanie masą jest z układu ECC
Usterka usunięta, powodem była nieszczelność w układzie dolotowym, dzięki wielkie wszystkim za pomoc.
cisnienie na cylindrach, cisnienie paliwa, świece zapłonowe, brudna przepustnica, nieszczelność w układzie dolotowym
Jak strzelił to gdzieś teraz jest nieszczelność w układzie dolotowym.
Mowa o silniku AM6 z TZR50 czy o prawdziwym TZR80? To jest efekt zubożenia mieszanki. Możliwe przyczyny: nieszczelność komory korbowej (uszczelniacz od strony zapłonu), nieszczelność układu dolotowego, zapchanie lub zła regulacja gaźnika.
układ dolotowy układ dolotowy spalin spaliny układ dolotowy
aluminium spawanie bascom inkey telefon stacjonarny połączenie
pilot serwisowy samsung pilot serwisowy samsung
Podłączenie dwóch mostków prostowniczych do jednego uzwojenia wtórnego Ładowanie hulajnogi Joyor S5 przy 40%-50% baterii