Witam Co do sprawdzenia szczelności kolektora ssącego to chyba bezpiecznie użyć benzyny, pędzelek i smarować podejrzane miejsca kolektora. Poza tym sprawdź kolektor wydechowy.
Bardziej wewnętrzny czuć od strony silnika, ale chłop mi gadał, żeby najpierw EGR sprawdzić. Dodano po 7 zauważyłem teraz nieszczelność kolektora wydechowego będę musiał i tak iść do mechanika zobaczymy co będzie
Na postoju czy tez z wciśniętym pedałem sprzęgła (na tym pedale też jest czujnik) nic nie sprawdzisz bo wtedy masz tryb ograniczenia momentu obrotowego. Z opisanych przez Ciebie objawów wynika ewidentna nieszczelność. Najprawdopodobniej problem leży między turbosprężarką, a kolektorem dolotowym. Możliwa jest tez nieszczelność uszczelki pod kolektorem...
wystarczy wpisać w gugle :) Nieszczelność kolektora wydechowego Nieszczelność podciśnienia w silniku Zwarcie lub rozwarcie w wiązce przewodów czujnika O2 Nagromadzenie sadzy lub oleju na czujniku O2 (nadmierne nagromadzenie zatka porty, których czujnik używa do pomiaru stosunku powietrza do paliwa) Zabrudzony przepływomierz masowy powietrza Nieprawidłowe...
Może być też słabe ciśnienie paliwa, nieszczelność kolektora wydechowego, itp:idea:
Witam Mam problem z nieszczelnościami kolektora wydechowego. Jest to głównie spowodowane wyrobieniem się gniazd pierścieni uszcelniajacych łączenia elementów kolektora. Czy ktoś może polecić jakąś firmę gdzie ,,znają temat" i zregeneruja mi te gniazda?
Nieszczelność kolektora wydechowego? Może spaliny gdzieś uciekają bądź dostaje się tam do nich jakieś lewe powietrze? O ile pamiętam w tym silniku jest układ dodatkowego powietrza do kolektora, sterowany zaworem CV, może tam coś się stało?
Albo przepływomierz albo nieszczelność na drodze przepływomierz->komora spalania lub nieszczelność przy kolektorze wydechowym przed sondą lambda.
A może masz nieszczelność na kolektorze wydechowym? jakby zasysał powietrze w okolicach sondy to też by tak świrował. A druga sprawa korekty na poszczególnych cylindrach, może masz któryś wtryskiwacz niesprawny lub ciśnienie sprężania/szczelność cylindra za mała.
Błąd się pojawia, bo sonda przed katalizatorem przestaje oscylować i "zawiesza" się na 0,2 V. Sprawdź na analizatorze spalin, czy lambda trzyma się w okolicy 1. Możliwe że jest jakaś nieszczelność w kolektorze wydechowym.
Masz nieszczelność pomiędzy turbiną a silnikiem( uszczelka kolektora ssącego lub wydechowego przy głowicy)
Ważne czy na PB było też z błędem? Podejrzyj korekty długoterminowe jeszcze przy występowaniu błędu. Jesteś pewny regeneracji wtryskiwaczy? Podbij mapę mnożnika o 10 punktów tak dla testu. Jak będzie nieszczelność to będzie i na benzynie coś nie tak. Oczywiście to nie może być nieszczelność w wydechu w okolicach kolektora wydechowego bo to sonda ubogo...
Jeżeli przewody i złącza są na 100% sprawne, to pozostaje sama sonda. Może być uszkodzona wewnątrz. Co do nieszczelności dwururki, to spotkałem się już z przypadkiem dziwnych wskazań sondy przy nieszczelności kolektora wydechowego, ale efekt był odwrotny, kontrolka zapalała się przy puszczeniu nogi z gazu.
Sugerujesz lewe powietrze? Tak, weź plaka i psikaj jak będzie normlanie chodzić to tam jest nieszczelność.
Informacja serwisowa mówi wprost, że błąd P2096 oznacza zużycie katalizatora. Błąd ten jest określany na podstawie czasu reakcji sondy pierwszej (regulacyjnej) względem sondy drugiej (kontrolnej), przy określonych warunkach pracy silnika, co ważne kontrolka MIL zaświeca się po dwóch cyklach jazdy. Ramka zamrożona u autora tematu wskazuje dużą korektę...
Przerabiałem identyczny problem z identycznym odgłosem. Przyczyną jest nieszczelność pomiędzy kolektorem wydechowym a głowicą. Jak masz szczęście to tylko uszczelka jak nie a to często w VW się zdarza to jest krzywa płaszyczyzna kolektora do głowicy.
Rozumiem że klapki zamykają dolot podczas włączonego ssania. Czy nieszczelność przy kolektorze wydechowym może zwiększyć spalanie?
Nigdy bym nie pomyślał, nieszczelność kolektora wydechowego to tyko ucieczka części spalin, dlaczego miałaby wpływać na ich skład? Bo spowoduje też zaciąganie świeżego powietrza do wydechu. będzie po rozgrzaniu, czy jest? W przykładzie podłączenie sondy obniża raportowane przez sterownik napięcie. Będzie po rozgrzaniu. Jakąś tam rezystancję ma, a dołączenie...
Błąd P171 jest błędem widmo możliwości jego pojawiania się jest mnóstwo nieszczelność w dolocie, nieszczelność na kolektorze wydechowym uszkodzona któraś sonda niesprawny katalizator, przepływomierz itd itp bardzo niewdzięczny błąd ja dałem sobie z nim spokój aż padła mi cewka po wymianie cewki przejechałem już 4tyś i błąd nie powraca.
Pierwsza sonda ma wpływ na skład mieszanki druga jest sondą diagnostyczną, sprawdza poprawność działania pierwszej i pracę katalizatora... http://obrazki.elektroda.pl/6566794400_1... Może to jakaś nieszczelność na łączeniu katalizatora z kolektorem wydechowym... Czy była wymieniona uszczelka wraz z katalizatorem? Dobrze byłoby odkręcić...
Dymi się pewnie z nieszczelności turbosprężarki,palącego się oleju na kolektorze wydechowym,nieszczelności chłodnicy spalin itd... Trochę więcej wkładu własnego.
Jak jest dymek to jest nieszczelność. Zlokalizować i usunąć. Często pękały kolektory wydechowe, była nieszczelność w samej turbinie, i przy połączeniu dpf-a z turbiną. No i pomiędzy kolektorem i głowicą.
Nie bardzo wiem czy dane to napięcie czy przeliczony współczynnik lambda, więc nie wiem czy sygnalizuje mieszankę bogatą czy ubogą, w każdym razie może to być słaba kompresja, wypalony zawór, nieszczelność w kolektorze wydechowym, wypadające zapłony.
Problem rozwiązany przyczyną wysokiej temperatury w kolektorze wydechowym była nieszczelność między głowicą a zaworem recyrkulacji=EGR= pęknięta rurka po wymianie rurki jest wszystko ok.
W kolektorze wydechowym niestety mają. Tylko co to za kolektor, w którym powylatywały dziury?
Jak palił olej to katalizator plus sondy przynajmniej do wypalenia. Silnik chodzi równo nie gubi zapłonów? EGR sprawdzony czy się nie wiesza albo jest otwarty permanentnie. Czasem zdarza się że jest nieszczelność na kolektorze wydechowymi zasysa świeże powietrze przez co sondy głupieją. Taka samo jak auto jest po wypadku lub mocnym zahaczeniu i pęknie...
W swoim samochodzie też miałem zapach spalin i u mnie winowajcą była pęknięta szpilka kolektora wydechowego(nieszczelność) Często łącznik elastyczny wydechu daje takie efekty.
Wypadałoby więc zrobić porządną diagnostykę - jaki współczynnik lambda widzi ECU na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach i przy 2500 rpm, to samo powtórzyć na stacji diagnostycznej na analizatorze spalin - czy to co widzi ECU pokrywa się ze wskazaniami analizatora. Poszukać nieszczelności w kolektorze wydechowym.
Filtr powietrza jest dobry kata już od lat niema EGR sprawdzony błędów dalej niema ale jest lekka nieszczelność w kolektorze wydechowym. Lekko pierdzi z jednej strony ale nie tak nieraz pierdziały te silniki i chodziły. Myślałem jeszcze o przepalonej uszczelce między tłokami? Ale wtedy by stukał. Ciśnienie paliwa 2,5bar. Cały czas słychać ,że przerywa...
Gratuluję, jednak jeśli: nieszczelność jest dokładnie nad kolektorem ...wydechowym, to raczej nie: jest nieszczelna miska olejowa ...a pokrywa zaworów/wałka rozrządu. A wyżej napisałem: Może tez gdzieś kapie olej na kolektor wydechowy? :-) Pozdrawiam.
Odma w pokrywie zaworów właśnie jest po to aby odprowadzać spaliny, które wydostają się przez nieszczelne zawory. Z reguły są to niewielkie ilości i są wprowadzane do kolektora dolotowego. Jeżeli nieszczelności sa poważne to odma zmienia się w rurę wydechową. Co ty czlowieku pieprzysz. Widziałeś kiedyś silnik spalinowy na oczy?
Na pewno nie jest to wyciek pomiędzy głowicą a cylindrem, bo tam nie ma oleju. Jak tam jest nieszczelność to ucieka kompresja, nawet widać spaliny. Wynika z tego, że wyciek masz z kolektora wydechowego. Odkręć kolektor i zobaczysz czy nie ma mokrego od oleju kolektora i kanału wydechowego w głowicy. Albo ciapie przez prowadnicę zaworowa albo pierścionki...
Na razie mam go dosyć, zacznę od poniedziałku...Sprawdzę ciśnienie na zimno i ciepło Do tej pory nic nie znalazłem nowego, kolektor szczelny, adaptacje kilka razy robione Techem (prawdziwym) Jedna sprawa to jest nieszczelność na kolektorze wydechowym (sam kolektor szczelny i nie pęknięty) to jest na kryzie pomiędzy kolektorem a "portkami" i raczej zaraz...
a wiec do sprawdzenia: - zawór egr - wartośc podciśnienia sterującego zaworem egr - przewody elastyczne pomiedzy filterm a głowicą - przewody pomiedzy kolektorem wydechowym - zaworem - kolektorem ssacym - nieszczelności oraz zmniejszenie średnicy uniemozliwiajace przepływ w dostatecznej ilosci - instalacja - czujnik przepływu powietrza - jesli wystepuje
Czyli przewody mam podłączone dobrze. Wymieniłem starą (napięcie się nie zmieniało) sondę na nową model NTY ESL-RE-000. Rzekomo powinna pasować, mam pewność, że grzałkę i czujnik podłączyłem poprawnie. Po rozgrzaniu sondy silnik zaczyna bujać i schodzi na 500 obr./min, które skacze w granicach 500–600. Napięcie oscyluje w granicach 0,5–0,6 V, a na drugiej...
Wygląda mi to na niskie ciśnienie paliwa. Dzięki za zainteresowanie. Jutro zmierzę ciśnienie na listwie. Dodano po 4 Dziś przejechałem ok. 50 km. Sonda "pracuje" chaotycznie w zakresie ok. 0,5V - 0,9V. Poszukam jutro nieszczelności w kolektorze wydechowym. Wydaje mi się że "coś" tam słychać. Byłem dziś u znajomego z identycznym silnikiem i wykresy...
Z tego co piszesz masz dwie niezależne od siebie usterki. Jeżeli chodzi o silnik to możliwe, że jest nieszczelność między kolektorem ssącym a wydechowym. Brak kontrolek może być spowodowany niełączącym bezpiecznikiem, bądź luźnym stykiem w liczniku. Pozdrawiam.
Witajcie wszyscy. Potrzebuje pomocy z samochodem... W swojej Maździe CX-7 2.3 benzyna remontowałem głowicę (pogięte zawory dolotowe). Wszystko ściągnięte, głowica oddana do profesjonalnego serwisu. Była splanowana, wymienione zawory dolotowe oraz wszystkie uszczelniacze i były ustawione luzy na zaworach. Silnik miał mi to robić pewien ogarnięty typ...
Wszystko jasne. Minimalna nieszczelność przy kolektorze powodowała, że przy określonych obrotach, układ wydechowy wydawał przedziwny dźwięk.
witam mój problem polega na tym ze mój samochód nie chce jeździć na benzynie, posiada instalacje gazową na której chodzi bez problemu, zwiedziłem juz mase mechaników i wszyscy zgodznie twierdzili żę to pompa paliwa jest do wymiany... wymieniłem i dalej to samo .. potem że to wina wtrysków że są zatarte przez to że się jeździło tylko na gazie no więc...
Z opisu wynika,że może to byc nieszczelnośc kolektora wydechowego,nie tylko uszczelki ,ale nawet pęknięcie kolektora ,bo na rozgrzanym silniku ujawnia się to już przy niższych obrotach.
Układ regulacji biegu jałowego w przepustnicy lub nieszczelność układu wydechowego. Miałem podobne objawy w innym aucie. Jeśli kolektor jest połączony wężykiem podciśnienia z serwem hamulcowy też warto tam zajrzeć.
Na liście rzeczy wymienionych widzę 2x komplet świec i cewkę zapłonową, a ani razu nie widzę przewodów zapłonowych (chyba że ich tam nie ma...). Poszukaj nieszczelności w kolektorze dolotowym i/lub wydechowym. *** Ok, już widzę - tam nie ma przewodów zapłonowych ;)
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Może to śmieszne ale sprawdz kolektor wydechowy czy aby nie jest dziurawy przed sondą lambda i tam nie łapie lewego powietrza i oszukuje lambdę że jest mieszanka uboga więc sterownik koryguje czas wtrysku i tu jest przyczyna większego zużycia paliwa .Aby nie być gołosłownym podobną usterke miałem w ........ teraz sobie nie mogę przypomnieć ale pamiętam...
Jak wypadł test sondy lambda? Może jest nieszczelność w układzie wydechowym, która rzutuje na pracę sondy? Można spróbować posikać samostartem po kolektorze ssacym, żeby wykryć nieszczelności lub pęknięcie kolektora. Ten silniczek krokowy aby na pewno nie zacina się?
Witam! Dzięki za porady. Ostatnio wymieniłem też uszczelki pod kolektorem wydechowym, więc od tej strony raczej nieszczelności nie powinno być :). Kolektora ssącego jeszcze nie ruszałem. Czy ktoś orientuje się jakie mają być parametry na czujniku podciśnienia? Jeżeli mam prawidłowe to strona ssąca powinna być szczelna. Napięcie na sondę dochodzi, to...
Nieprawidłowego nieumiejscowienia sondy (bo kolektor pewnie dorabiany), nieszczelności w układzie wydechowym przed sondą, usterki mechanicznej silnika, usterki ECU. Czy sonda w/g ECU w ogóle wchodzi w tryb pracy w pętli zamkniętej?
Raczej nie, ale to zależy jak duża ta nieszczelność jest. Dobrze by było wykonać analizę spalin, w tedy wszystko będzie jasne...
schyl się pod auto a druga osoba niech przytka koniec tłumika, może ujrzysz gdzieś nieszczelność, bulgotanie na nią właśnie wskazuje, być może w okolicach kolektora wydechowego bądź złączki elastycznej.
Witam, może ktoś się spotkał z takim problemem i coś potrafi podpowiedzieć ? Sprawdziłem oczywiście łącznik elastyczny i wygląda na cały. Wydaję mi się że gdzieś jest nieszczelność na chłodnicy spalin, może ktoś powiedzieć czy rura łącząca kolektor wydechowy i właśnie chłodnicę powinna mieć metalową uszczelkę ? Bo tam znalazłem coś jakby silikon :D...
Mogą być nieszczelne prowadnicę zaworów jak zdejmiesz kolektor wydechowy to zobaczysz czy z prowadnic wycieka olej. Dymienie czy parowanie z odmy może być spowodowane nieszczelnością skrzyni korbowej, miarka oleju, wlew oleju, membrana odmy, prowadnice zaworów, pierścienie -tłoki. W tej kolejności
częstym problemem na rozgrzanym silniku jest wyginający się kolektor wydechowy nie jest to jakaś filozofia sprawdzić taki objaw
Tez tak mialem stacyjaka i immo. Wymiana cewek zaplonowych bcb 1 .6 16v . Sprwdz lekcewazony czesa uklad wydechowy czy niema nieszczelności pomiędzy kolektorem a tlumikiem końcowy. U mnie to pomogło mechnik kescze skalibrowal mi przy okazji ladowanie teraz jakos jeżdze Warto dbac o te motory poniewaz robia po 400kkm i jezdza a ta nowizna to eee.......
Sonda to jest ostatni element który należało by wymienić. Po pierwsze czy masz sam osobiście dostęp do oprogramowania diagnostycznego, żebyś mógł podejrzeć podstawowe parametry pracy sondy? Po drugie sprawdź jak kolega autominus powiedział czy wtyczka nie zaśniedziała bo to jest częsty przypadek. Następnie tak jak wcześniej powiedziałem sprawdź cały...
Witam Moja Panda od dłuższego czasu stała się strasznie słaba, silnik pracuje równomiernie ale z dużym opóźnieniem reaguje na pedał gazu przy przyśpieszaniu. Sprawdzałem auto w multiecuscan i brak błędów. Jedynie przy kolektorze wydechowym widać zakopcenie wskazujące na nieszczelność. Czy to może być powodem ? Dodam jeszcze,że mam mocno zardzewiały...
Owszem, nieszczelność wydechu objawia się w ten sposób, najczęściej ulega rozszczelnieniu łącznik elastyczny tzw. "plecionka" umieszczony tuż za flanszą łączącą rurę wydechową z kolektorem wydechowym a jeszcze przed katalizatorem.
Jestem tu nowy wiec na wstępie wszystkich serdecznie Witam, Mam problem z moim manem TGL 12.220 euro5 2010r mianowicie zabrakło mu mocy pod komputerem "man catsem" całkowity brak błędów ciśnienie doładowania stoi na 0,03 na postoju jak i podczas jazdy. Na pierwszy strzał poszły filtry paliwa powietrza czyszczenie separatora (sitka) następnie wymieniłem...
Nieszczelność w dolocie lub źle pracujący silnik krokowy biegu jałowego może być przyczyną (próba odłączenia go ). Często łamią się końcówki plastikowych wężyków i powodują nieszczelności. Przy niskich temperaturach tak samo jest ważna czy działa system podawania powietrza ciepłego (ogrzanego przez kolektor wydechowy). Wtrysk ładnie rozpyla?
Nieszczelności najpewniej. Psiknij plakiem po silniku po kolektorach i sprawdź czy zaobserwujesz wzrost obrotów. Kolektor wydechowy nie jest pęknięty? Czasami też powoduje nierówną pracę.
ceiwo-bez urazy,nie wypisuj bzdur bo nie wiesz o czym piszesz.W T5 dogrzewacz jest zamontowany pod plastikowymi osłonami pod siedzeniem kierowcy i ma wydech skierowany na tłumik środkowy pod samochodem. zetzet57-kolektor wydechowy jest pomiędzy silnikiem a ścianką grodziową.A z przodu silnika może być nieszczelność od rurki recyklingu spalin przykręconej...
Na poczatek cokolwiek bo nie wiem nawet od czego zacząć. Historia taka że auto po nabyciu (od dziadka co do kościoła tylko, ale tu to faktycznie bo człek z bloku obok) paliło jak smok benzyny. Momentami zalatywało do środka benzyną. Jak dla mnie sonda, ale w warsztatach zaczeli od nieszczelności na kolektorach wydechowych, wydechu, poza tym uszkodzona...
a jezeli jest nieszczelny układ wydechowy... jest przetarcie na takim kolanku pod autem? A ten kolektor gdzie może mieć nieszczelność?
Dokładnie tak jest jak pisze kolega powyżej. Znajomy kombinował w ten sposób, jednak kolektor wydechowy nie jest w stanie ogrzać wnętrza kabiny. Po krótkim czasie pracy wentylatora do kabiny leciało zimne powietrze. Już tu pomijam fakt nieszczelności kolektora.
Witam. Na początku przedstawię pacjenta - Mercedesa w211 z silnikiem 3.0 cdi OM642. Od długiego czasu borykam się z problemem w moim aucie. Na początku samochód został oddany do jednego mechanika, ale stwierdziłem, że jest zbyt skomplikowany i nie chcę grzebać sam. Skończyło się na tym, że jeden mechanik wymienił mi turbinę, EGR, milion razy poprawiał...
Zatem odpowiadam na Twoje pytania i wrzucam trochę fotek: ad 1 Czy dysze są dobrze wwiercone w kolektor - niestety nie wiem jak powinno być prawidłowo bez ich wykręcania, ale wykręce i sprawdze, tylko czy będe musiał założyć nowe uszczelniacze? ad 2 Sprawdzę i napiszę wieczorem czy reduktor nie popuszcza gazu. ad 3 Wrzucam print scr sam zobacz, rośnie...
Chyba nie czytałeś dokładnie co napisałem... 1 turbina była w regeneracji 2 nieszczelności w układzie wydechowym?czyli co?kolektor jest cały uszczelki wymienione. 3 nieszczelności w układzie dolotowym sprawdzane-jak na odpalonym silniku zatkam rurę od turbo to silnik gaśnie.Jak nałożyłem na metalową rurkę dętkę i napompowałem powietrza to ciśnienie...
Więcej danych wejściowych - Leon 1 , 2? 1.6 8V czy 16V- to zawęża potencjalne usterki charakterystyczne dla silników. Jaka tam instalacja siedzi, jakie wtryski i ile to ma nalotu. Zakręć całkowicie gaz na butli i wypal go z rurek i parownika (pozwól żeby silnik się sam przełączył na benzynę) i pojeździj tak kilka dni. Ewentualnie zdejm wężyk podciśnienia...
Panowie Niestety sonda nadal się nagrzewa 30 minut. Jakakolwiek oscylacja pojawia się dopiero po 20 min jazdy ale jest ona rzędu 0,7-0,8V czyli żadna. Co było robione : 1. Więc tak, wymieniłem cały wydech aż po kolektor wydechowy ponieważ były małe nieszczelności. Wszystko jest tam teraz szczelne. 2. Sonda jest nowa, przypomne - na starej było tak samo....
Jestem pewien przebiegu, od początku cepiku auto ma notowany przebieg i każdego roku robiła 90-110 tys km. Ja już całkiem zgłupiałem z tym moim autem, zadzwoniłem do serwisu i się okazuje, że przy 740 tys wymieniony był w scani blok silnika, tuleje, tłoki, korby, wał, turbo i zregenerowane zostały głowice. Przy 800 tys wymieniona głowica pompy wysokiego...
Przyczyna prawdopodobnie jest nieszczelnosc w kolektorze wydechowym. Teraz pytanie, czy jego demontaz w renault jest jakis nadzwyczaj skomplikowany, pomijajac fakt zardzewialych srub, ktore moga sie ukrecic, nie laczy sie on czasami z czyms spawem? A i pytanie czy zeby go zdemontowac trzeba tez sciagac dolot?
Tak wymieniłem przepustnice , przepływke w filtrze powietrza i zrobiłem nieszczelność wtrysku.Zadowolony wyjechałem na dwór i ponownie to samo. To musi być przyczyna powietrza ponieważ nawet na placu nic nie reaguje a dym idzie z rury podczas kręcenia.Czy on czasem nie posiada klap wewnętrznych podciśnieniowych w kolektorze ssącym lub wydechowym? Ale...
Witam, Bmw e90 325i n52b25 manual Mam problem po wyrzuceniu przy prędkości np. 100km/h na luz auto samo wchodzi na obroty. Hamowanie silnikiem jest niemożliwe, (tak jakby coś go pchało z tyłu) dodatkowo po zdjęciu nogi gazu na biegu widać że coś pcha wskazówkę od spalania chwilowego w górę tak do 10l. Jak odpalę auto po nocnym postoju potrafi przez...
Jaki na prawdę jest skład na analizie spalin zrobionej na stacji diagnostycznej - jeśli pokrywa się ze wskazaniami sondy to szukaj nieszczelności w dolocie, jeśli jednak w rzeczywistości mieszanka jest bogata, szukaj nieszczelności w układzie wydechowym przed sondą regulacyjną (przed katalizatorem), np. wydmuchana uszczelka lub niedokręcony kolektor...
a jakie auto? I co masz na myśli mówiąc gorące powietrze z silnika? Rura powietrza co idzie od kolektora wydechowego do dolotu, czy rura spod kapy zaworowej? Nic się nie stanie. Czasem nieszczelność węża spod kapy powodować moze falowanie obrotów i oczywisty ubytek oleju.
Wydaje mi sie ze wszędzie gdzie sie dało sprawdziłem czy nie ma nieszczelności w dolocie Łącznie z obsikaniem plakiem. Tak bezpośredni wtrysk z kompresorem Tzn wskazniki map z czym sie zgadzaja ?
Zamiast nieszczelności to bym stawiał na zapchany układ wydechowy, jak nic w ogóle nie leci to jak ma działać ? Odłącz jak da radę za kolektorem wydech i zobacz czy reaguje na gaz, możesz przejechać się chwilę, aby sprawdzić czy ma moc.
W omegach często już leciwych kolektor wydechowy się na tyle wygina że żadna nowa podkładka tu nic nie pomoże. Należy wymątować kolektor wydechowy na frezarkę, nowa uszczelka i bedzie spora poprawa. Sprawdzić czy błąd dalej się pojawia i błędu szukać gdzie indziej. Nieszczelność można zdiagnozować przy w miarę dobrym słuchu, w miejscu wylotu spalin...
Witam. Od jakiegoś czasu przy przyspieszaniu miałem dźwięk takiego jakby metalicznego brzęczenia, jakby jakaś luźna blacha. Myślałem, że to coś w wydechu. Wczoraj na trasie nagle zaczęło hałasować na maksa, jakby nie było wydechu, zapalił się błąd doładowania i układu wtryskowego. Ściągnąłem wydech i łącznik elastyczny był do wymiany. Wymieniłem ale...
nie chyba lecz na pewno skoro jest założona nowa sonda a dalej pojawiają się te same błędy dotyczące sondy to napewno jest gdzieś na wylocie przed sondą lambda nieszczelność i dostaje się lewe powietrze . odpal silnik i weż w ręke WD40 popsikaj na kolektor wydechowy i sprawdzaj miejsce przy miejscu czy nie lewe powietrze nie zasysa tego WD40.
Nie wyglądały na nadmiernie zużyte. Nie były też wyrobione na owal. Zawory w prowadnicach przesuwały się bez oporów. Przy poruszaniu zaworem "na boki" był wyczuwalny delikatny luz jednakowy we wszystkich kierunkach. Więc wydaje mi się że ok. Dodam że temperatura silnika nie ma żadnego wpływu na opisane objawy. Gorący silnik po zdemontowaniu wałków domyka...
Witam, mam pytanie jak można sprawdzić nieszczelnośc w okolicy turbiny w 1,8T Golf 4? Jak jadę normalnie jest ok, w momencie gdy daje pełen but tak zwany, np na drugim biegu, słychać przez moment jak turbo tak chwilo rzęzi, to nie jest świst typowy tylko takie skwierczenie. Nie wiem czy pęknięte żeliwo też tak słychać czy to bardziej wywalona uszczelka...
Witam. Mam S-Maxa 1.8 TDCi 125KM 2009r. 270tys km przebiegu. Jest problem z TURBO, elektryczny nastawnik. Na ciepłym turbo gwiżdże przy przyśpieszaniu, a przy puszczaniu gazu furkocze - efekt SURGE - przeładowanie, zwiększone ciśnienie, zawirowania powietrza w dolocie. Tylko na ciepłym. Jest moc, ale silnik głośno pracuje przez ten gwizd i SURGE. Po...
Mam problem z uruchomieniem silnika bez względu czy zimny czy ciepły. Mianowicie trzeba rozrusznikiem kręcić ok 15s i uruchamia się pracuje równo. Ten problem występuje na zimnym silniku jak i na ciepłym po 1s od zgaszenia i po 10min, po 1h. Natomiast na "pych" pali od 0,5m. Problem zgłosiłem do mechanika i stwierdził bardzo niskie ciśnienie sprężania....
Chodzi ci o kolektor wydechowy? Po czym wnioskujesz że jest nieszczelność, dmucha spalinami? Nieszczelność zaburza dynamikę gazów spalinowych przez co turbina nie osiągnie wymaganej wydajności, więc wpływ ma zwłaszcza jeśli będzie znaczna. Tak samo jak byś chciał nadmuchać balonik dziurawą słomką. To ze sztanga rusza się dobrze w basic settings nie...
Od tak zapisanych logów można dostać oczopląsu ale ciśnienie doładowania jest OK, nie odbiega od zadanego i nie faluje nadmiernie czyli jest OK, z początku trochę małe ciśnienie ale to pewnie wina tego, że nie od razu wcisnąłeś pedał gazu w podłogę bo wtedy i wartość zadana ciśnienia jest niska. Z logów nic niepokojącego nie wynika, więc może masz nieszczelność...
witam jestem posiadaczem audi a6c5 2.4b + gaz v6 1999r 165km automat i mam taki problem, pomiędzy 50km a 60kam jest duże szarpanie i tylko pomiędzy tą prędkością i nie ma różnicy czy na benzynie czy gazie. ora pokazuję się błąd sąda 1 pierwszy żąd i czujnik G28, ale jak mechanik podmienił sąde też pokazywało ten błąd i czujnik jest nowy założony. (at)ElektrodaBot...
Masz nieszczelnosc na wydechu, albo na kolektorze wydechowy albo na egr.
A przewody zapłonowe w jakim są stanie? Co do pompy paliwa to ciśnienie powinno być ok 0.75 Bar na dolocie i ok 0.4 na powrocie.Nie napisałeś czy mechanik sprawdził ciśnienie na powrocie(to ważne!).Swoją drogą to radzę Ci omijać takich ,,Mechaników" bo wymienią Ci pól auta i dalej będzie żle. Można sprawdzić katalizator i układ wydechowy pod kątem zatorów....
No tak tylko szukam odpowiedzi na pytanie, jakie parametry mogę sprawdzić przez OBD aby nie strzelać, bo tą stronę już widziałem. Jeśli to nieszczelność to jak ją namierzyć, jeśli sonda to jak stwierdzić przez odczyt OBD, że jest uszkodzona. Chce sam namierzyć co jest nie tak a do mechanika jechć na wymianę. Bo diagnostyka w dzisiejszych warsztatach...
W przypadku mojego samochodu przyczyna usterki była z gatunku "zaskakująco banalnych". Warsztat który skutecznie walczył z moimi samochodami przez ostatnich kilka lat, tym razem wspiął się na szczyty profesjonalizmu i zamiast usunąć nieszczelność w układzie wspomagania szukał jej w silniku. W trakcie zdejmowania głowicy uszkodzono kolektor wydechowy...
Witam mam problem z tym kodem od dłuższego czasu. Ponieważ w Częstochowie nie znam ani jednej osoby która ma pojecie o nowocześniejszych sterownikach silnika benzynowego odpuściłem temat na jakiś czas. Teraz wyposażyłem się w interfejs obd i sam staram sie dojść do kruczka który wywala mi ten błąd. Z początku pojawiał sie jedynie przy jeździe na LPG...
witam, wyglada to na zacinajaca sie kierownice łopatek kierownicy turbiny i po takim przebiegu czas na czyszczenia dolotu, i odmy ,robota prosta (jak sie wie :) ) ale bruuuudna, i kolega zibiii podał przepis na długie i owocne uzytkowanie turbiny,powodzenia kierownice turbiny w silniku z 1995 roku ? toż tam pewnie u barypszczelarza pracuje silnik 1Z...
Kup sobie środek do mycia tarcz w spray-u i na opalonym silniku psikaj po kolektorze, przewodach pod ciśnienia tylko nie po kolektorze wydechowym i jego okolicy !!! WAŻNE ! PSIKAJ MAŁYMI PARTIAMI "DELIKATNIE" JEST TO ŚRODEK ŁATWOPALNY !!! w miejscu gdzie psikniesz i obroty wzrosną szukaj nieszczelności, ponieważ środek jest zasysany do komora spalania...
tronics: Skupiłem się tylko na aspekcie palności, gdyż to on jest w tym momencie najniebezpieczniejszy dla nie świadomych tego ludzi. Co sprawia że instalacja klimatyzacji jest bardziej niebezpieczna od instalacji lpg ? Np. to że nie jest do tego przewidziana. Np. to że pracuje przy dużo wyższej temperaturze i ciśnieniu niż lpg w zbiorniku. Np. to że...
Dorobiłem końcówkę do rur dolotu i napompowałem cześć od turbo, przez intercooler, do wejścia do kolektora ssącego (tuż przed nim zatkałem). Wszystko idealnie szczelne. Potem odetkałem wlot do kolektora i tu już nie dało się napompować, powietrze gdzieś uciekało. Zauważyłem że ucieka przez rurę wydechową, więc chwilowo zaślepiłem egr i przestało. Egr...
U nas też każdemu wyszło co innego, gdyż zadanie egzaminacyjne było niejasne i nielogiczne! O ile kwestia przeglądu nie budziła watpilwości, o tyle w przypadku układu wydechowego powiedziane było, aby "usunąć niesprawności OKREŚLONE na zaświadczeniu od Policji"; na owym zaświadczeniu określono niesprawność polegającą na NIESZCZELNOŚCI układu wydechowego,...
Pompa już stoi na kociołku i skręcona oraz wstępnie przymierzony silnik oraz dopasowany kolektor wydechowy bo wcześniej zbiornik stał obok podstawy i wydech był modzony Nastala wiekopomna chwiła :D Kompresor dmuchnął pierwsze litry w zbiornik, lekko nie było bo wydech modzony i na połączeniu z zbiornikiem nieszczelność pod tą dużą nakrętką była ale...
do filtra powinny dochodzic trzy rury jedna gabczasta od czola obudowy filtra druga z blachy na kolektorem wydechowym a trzecia od spodu filtra z dekla zaworowego krutka gumowa rurka jak patrzysz od przodu to na koncu silnika.a moze poprostu źle masz polozona uszczelke oddzielajaca komore silnika od plastikowego podszybia ta co znajdue sie na cienkiej...
Witam. Z opisu jaki Pan przedstawił ciężko jednoznacznie zdiagnozować przyczynę. Nie wiem czy przeoczyłem w treści, ale czy auto było sprawdzane testerem ? Zalecam dobry (na prawdę dobry) serwis Forda lub autoryzowany punkt serwisowy Bosch-a. Jeżeli bowiem elektronika jest ok a auto nie pracuje na wszystkich cylindrach to bardzo prawdopodobne jest złe...
kolektor wydechowy nieszczelność kolektor nieszczelność układ wydechowy
uchwyty drzwiczek oporność kabel antenowy tranzystor bc337
rejestrator kopier husqvarna czyszczenie gaźnika
Jak rozmontować obudowę mieszadła do zaprawy? Programy do automatycznego wyłączania monitora PC