Podejrzewam nieszczelność układu paliwowego (często na przelewach), ale może mieć to związek z niedziałającymi świecami żarowymi jak i zużytymi (lejącymi) wtryskiwaczami.
Nie to nie jest wina sterownika,albo nieszczelność układu paliwowego,albo pompa mechanicznie jakchcesz to zadzwoń do mnie to porozmawiamy.
(...) mam ten problem ,auto po tamtej zimie przestało odpalać dopiero przy pomocy płakać wchodzi na obroty chodzi do 3 tyś obrotów max i zaraz pojawiają się kontrolki czerwony silniczek miga i gasnie po czym jak zimny odpali sam czasami ale i tak po jakimś czasie gasnie ręce mi opadają proszę expertow o pomoc Witam serdecznie na forum elektroda.pl,...
Więc pompka paliwa, do wymiany lub nieszczelność na ssaniu. Do tego jeszcze zabrudzony filtr paliwa.
Gdzieś musi być nieszczelność i łapie lewe powietrze. Trudno powiedzieć gdzie, ja przejrzałbym kazdy cm, układu paliwowego i obczajał.
40168 ?
Jeżeli masz problemy od czerwca a wcześniej ich nie było ( napisałeś że w czerwcu wymieniałeś filtr paliwa ) to masz odpowiedź na dłoni - nieszczelność na filtrze paliwa . Sprawdź czy dobrze założone są opaski na przewodach paliwowych oraz czy przelotka plastikowa na powrocie jest cała ( nie uszkodzona ) oraz stan gumki ( o-ring ) uszczelniającej przelotkę....
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
Jeżeli chodzi o galaxy 2.O tdci w tym silniku nie ma pompy w zbiorniku paliwo zasysane jest przez sam silnik. Możesz mieć nieszczelność układu paliwowego i zasysa powietrze z zewnątrz
Sprawdzone, myślę że jest jakaś nieszczelność na samej pompie :/
W pompowtryskach jak jest nieszczelne to nie ma co czyścić jak zjadło oringi. Na jakiej podstawie to twierdzisz -on nie zdiagnozował nieszczelności układu paliwowego. Znalazł nieszczelność pompy Vacum i dalej dopiero po sprawdzeniu układu paliwowego i po tym jak się silnik dalej będzie zachowywał, może dopiero stwierdzić że ma niesprawne uszczelnienia...
Myślę że problem ma z silnikiem nieszczelność układu paliwowego np:uszczelnienie wtrysk. Kolego mozesz sprobowac założyc zawór zwrotny paliwa Przy "małej" nieszczelności na krótki okres czasu może pomóc -nie rozwiąże problemu.
Na innych forach spotkałem się z takimi przypadkami -po zatankowaniu do pełna problem z odpaleniem auta. "Odpowiadali w ten sposób że wynika to z konstrukcji układu paliwowego -zazwyczaj to jest spowodowane nieszczelnością układu paliwowego. Mam wprawdzie Golfa V z 2006r, ale nigdy z czymś takim się nie spotkałem gdy auto sprawne. Natomiast gdy miałem...
(at)ElektrodaBot Witam mam VW Lupo 1.0 i gdy próbuję odpalić to wchodzi na obroty do 500 i gaśnie potem już nie odpala tylko po kręceniu rozrusznikiem nie odpala tylko coś syczy i śmierdzi paliwem świece zmieniłem na 3 iskrowe. Macie jakieś pomysły co to może być auto nie odpala Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najbardziej prawdopodobne przyczyny...
(...) próbach odpalenia zostawiliśmy auto . Czy ktoś wie co może to znaczyć (at)ElektrodaBot AI: Czy używaliście ostatnio innego rodzaju paliwa lub czy wiecie, jaka jest jakość paliwa, które zatankowaliście? Nie AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś naprawy lub konserwacje w waszym T4? Nie Wstępna ocena dostępnych informacji Z treści...
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
Miałęm podobny problem we fiacie i była to nieszczelność układu paliwowego
Usterka może być banalna. Nieszczelność układu paliwowego daje podobne efekty. Im wyższe ciśnienie tym większa zdolność do przecieków. Może być to również uszkodzony wtrysk lub w ostateczności problem z pompą CR, w szczególności problem zaworu. Sugeruję sprawdzenie przy jakim ciśnieniu pojawia się ta usterka. Masz duży dostęp do części używanych i kompa...
Ostatnio były wymieniane lub naprawiane: - elektrozawór turbiny; - regeneracja wtrysków; - wymiana wszelkich filtrów; -sprawdzenie przepływomierza; - FAP się regeneruje prawidłowo; Mam pewne podejrzenie, że może nie domyka się EGR - brak jednak kodu błędu. Wiem , że w tym pojeździe samo zaślepienie nic nie da bo oprogramowanie dalej go widzi" Nie próbowałem...
Uszkodzona świeca żarowa lub coś z przekaźnikiem grzania świec. Ewentualnie jakaś nieszczelność układu paliwowego przez co ropa się cofa i tworzy się pęcherz powietrza.
Witam dalej walczę z tym Check Engine po sprawdzeniu diagnostyka błąd związany z nieszczelność układu paliwowego po sprawdzeniu okazało się żadnych nieszczelności nie ma stwierdził że to może być wina korka wlewu paliwa bo przy dokręcaniu nie robi klik czyli nie przeskakuje. A błąd się zawsze pojawia po zatankowaniu paliwa do drugiego odbicia dystrybutora...
Witam, Otóż problem jest z samochodem peugeot partner 1.9D 2004 r. Auto na zimnym odpala normalnie ale po chwili gaśnie, aby w końcu zaczął normalnie pracować to trzeba go tak odpalić kilka razy lub dodać "gazu" przy odpalaniu i wtedy normalnie chodzi. Każde kolejne odpalenie jest "od tyku", samochód na ciepłym, lub po postoju do kilku godzin odpala...
stawiam na nieszczelność układu paliwowego no i ten filtr paliwa zobacz
Zauważyłem że gdy wsiadam do samochodu i zamykam drzwi to włącza się jakieś urządzenie, podejrzewam że może jakaś pompka bo piszczy przez kilka sekund, potem na 100% sprinter odpali. Niestety ta pompka bardzo rzadko się włącza i wtedy nie zapali. Czy to jest pompa paliwowa? Biegi ustawiasz dżojstikiem ? A/R/N/ 1-2... , masz sprintszifta więc przy kłopotach...
Nie ma czegoś takiego jak cofanie się paliwa -sam kombinowałem z zaworami na przewody to bzdurne rozwiązanie. Podstawą sprawdzenia jest sprawność akumulatora -najpierw sprawdzamy go. Na leniwca wystarczy podjechać do sklepu gdzie sprzedają akumulatory, sprawdzą za darmo. najlepiej sprawdzić u dwóch sprzedawców bo może któryś sprzedawca cię naciągnąć...
Miałem kiedyś GT TDI 110PS. Problem polega na braku paliwa w odpowiednim miejscu!!! Nieszczelność układu paliwowego .zaniczyszczony filtr paliwa. Filtr paliwa musi być dokładnie skręcony z rurkami. Nieszczelność na filtrze może spowodować problemy z uruchomieniem autka.
Witam. Jeżeli miałeś mocno brudny filtr paliwa (czarny od oleju silnikowego) to nieszczelność układu paliwowego jest spowodowana uszkodzeniem uszczelniaczy trawersów. Między trawersem a wtryskiwaczem jest uszczelniacz i jeśli jest on uszkodzony (najczęściej przez zbyt mocne dokręcenie) to olej przedostaje się do paliwa a układ się zapowietrza. Wymiana...
Tak się dzieje gdy niedrożne sa filtry paliwa. Pompka zasilająca nie ma siły przecisnąć przez nie paliwa, wtryskowa w końcu wypali to co w niej jest, każdą możliwą szczeliną zaczerpnie powietrza nawet przez zaworek zwrotny i w końcu silnik stanie. Druga przyczyna to duży opór ssania paliwa przez pompkę zasilającom z baku, pogłębia to jaka kolwiek niewielka...
Po tygodniu to może być: - nieszczelność układu paliwowego - słaby akumulator - za słaby rozrusznik (łożyska do wymiany) Może też elektrozawór na pompie paliwa. Przyczyn może być sporo. Sprawdź czy podaje paliwo do pompy , wymień lub dobrze naładuj aku. Jeśli to nic nie da szukaj dalej
Nie chce mi się wszystkiego cytać ale najważniejszym objawem na który zwróciłem uwagę było zgaśnięcie silnika moment po odpaleniu co silnie sugeruje nieszczelność układu paliwowego i/lub nieprawidłowe działanie pompy wzniosu paliwa. Głośna praca pompki może sugerować że mieli duże bomble powietrza więc obstawiałbym nieszczelność na odcinku filtr paliwa...
Przyczyną może/mogą być : - świece żarowe: jak któraś jest przepalona to auto ma ciężej odpalić - wtryski - rozrusznik: jak bendiks dobrze nie łączy albo szczotki są wydarte to będzie kręcił ale nie będzie miał takiego "kopa" a co za tym idzie szybko wykończysz akumulator - akumulator - nieszczelność układu paliwowego - załóż przeroczysty wężyk od filtra...
sugeruje aby wykluczyć awarje pompy ,zastosuj na krótko węzyk i karnisterek 5l paliwa i spróbuj tym pojezdzić ,jeżeli będzie chodzić to wiadomo że masz gdzieś nieszczelność :idea:
Żużyte pompowtryski, pompa tandem, pompa w zbiorniku paliwa, nieszczelność w układzie paliwowym. EGR, uszkodzenie sterowania turbo, nieszczelność w dolocie.
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
Z tą gumką to źle zrobiłeś że ona jest od wody bo ci spóchnie od ropy i znowu się zapowietrzy.Musisz założyć olejoodporną i będzie dobrze.Przez nieszczelność tego tłoczka może się zapowietrzać.
Ciśnienie zasilania EMS 53253 T1742309 Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty....
Pompa paliwowa w moim Punto wywalała paliwo przez jakąś tajemniczą nieszczelność w górnej części, kupiłem na szrocie używaną, założyłem i niestety to już nie ten sam samochód. Po odpaleniu kopcił okropnie ale to mu już przeszło, ale nadal chodzi jak sieczkarnia, dusi się przy dodawaniu gazu, ciężko wchodzi na obroty, niestabilne obroty na biegu jałowym...
Witam , Problem dotyczy Scanii 124/380 Po rozgrzaniu traci moc i gaśnie. wczoraj sprawdziłem błędy, i w EMS wyświetlał 3 Errors: 4,14,1. Po rozruchu zimnego silnika zauważyłem objawy jakby zapowietrzonego układu paliwowego przejrzałem przewody paliwowe i usunąłem nieszczelność w kości przewodów paliwowych na zbiorniku paliwa. Skasowałem Błędy EMS. Dzisjaj...
Pacjent peugeot expert 2012 rok, 128km Zapowietrzanie się układu paliwowego . Osprzęt delphi Babel pojawia się przed filtrem za gruszką (na zdjęciu tam gdzie jest wejscie do obudowy filtra) Za filtrem jest ok Wymieniać gruszkę czy szukać nieszczelności na obudowie filtra? (na zdjęciu zaznaczona wtyczka od dogrzewacza, nieszczelność jest z drugiej strony...
Świece wymienione na nowe boscha i były sprawdzane czy dochodzi prąd i wszystko okej jest. Paliwo schodzi po nocy z filtra 😕 No to masz gdzieś nieszczelność pomiędzy bakiem paliwa a pompą wtryskową i w tym kierunku musisz szukać.
Nadal nic. Dziś Godzina 6.40 samochód znów ma rozładowany akumulator przez kręcenie na pusto bez paliwa. Pozostaje założyć zaworek zwrotny albo gruszkę do pompowania paliwa... Gdzie należy to zamontować? Dodano po 3 Miło mi pisać samemu do siebie. Znalazłem nieszczelność w układzie zasilania pompy w paliwo. zagięty przewód tuż przed wejściem do pompy...
Miałem podobny problem z autem osobowym była to nieszczelność w układzie paliwowym
Zobacz w tym temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... post nr 176 i fotografie....nie miałeś cyfr w lewym dolnym rogu ??? moje zdjęcie się przydało... a mój problem pozostał bez echa. Ponawiam więc prośbę: Cyt: Witam , Problem dotyczy Scanii R/380 Po rozgrzaniu traci moc i gaśnie. wczoraj sprawdziłem błędy, i w EMS wyświetlał 3 Errors:...
Wczoraj się dobrałem do mojego Iveco i skorzystałem z Waszych podpowiedzi. Na początek sprawdziłem oporność czujnika temperatury ( a było akurat -1°C) i okazuje się że jest ok 3kΩ, czyli OK. Następnie oporność cewki zaworu sterującego i było 8Ω, czyli również OK, podłączyłem go na krótko do aku i zawór działa prawidłowo, z ciekawości sprawdziłem...
Możesz mieć nieszczelność w układzie paliwowym i po dłuższym postoju się zapowietrza. Paliwo spływa i taki objaw.
Powiedz mi mój drogi, czy ty byś chciał porad, jakich sam udzielasz? Czy byś się lepiej czuł, gdyby ci tu strzelali na oślep jednocześnie się z tobą jednając w tej biedzie? Pewnie byś się poczuł lepiej, tylko to problemu nie rozwiązuje. Po drugie, ty nie potrafisz czytać. 5 razy a później zamelduj co z tego zrozumiałeś: kable niedawno wymienialem,...
Tak ja bym zaczoł od sprawdzenia szczelności układu paliwowego jeżeli idą bańki w przewodzie paliwowym to tu jest problem w tych modelach często jest nieszczelność na pływaku paliwowym, a jeżeli nie to proponuje sprawdzic czy zgadzają sie znaki na rozrządzie i wyregulowac ustawienie zapłonu na pompie wtryskowej.
Absolutnie nie rób. Masz pompkę elektryczną i wtrysk paliwa. Punto też miało pompkę elektryczną w baku i monowtrysk. Koleżanko co ma wspólnego punto z tą sprawą. Zapowietrzenie układu paliwowego to proble w dieslach. Tu idą dwa przewody paliwowe do wtrysku. We wtrysku jest membrana regulująca ciśnienie paliwa, a cały nadmiar wraca z powrotem do zbiornika....
Tak jak Ci na PW napisałem - LPG da się założyć ale masz 2 opcje - drogą i bardzo drogą: IV gen. z dotryskiem 10-12% benzyny; będzie jeździć ale przy koszcie 4500zł i znaczącym spalaniu benzyny musiałbyś sporo km tym autem robić. Do tego wtrysk bezpośredni nie zawsze pracuje na mieszance stechiometrycznej (podobnie jak turbodiesle mogą pracować na ubogiej...
Początkowo (jak jeszcze pompowała z puszki) wyglądało to na typową nieszczelność układu paliwowego. Teraz na uszkodzenie pompy paliwa. Określony przez Ciebie "zawór zwrotny" w rzeczywistości jest kompensatorem ciśnienia i jego ewentualne uszkodzenie wewnętrzne skutkuje co najwyżej nierównym spalaniem. Wysokości pompy względem zbiornika itd. w podanych...
nieszczelność układu zapowietrzania układu paliwowego odpowietrzenie układu paliwowego
prosty programator at89c51 awaria ekspresu philips bascom atmega8 fusebity kwarc
Opór cewki przekaźnika GM/Opel 13 245 094 – ile Ω powinien mieć sprawny przekaźnik? Yamaha RX-V440 RDS: Konfiguracja subwoofera i kolumn