A luz w rowku tłoka? No sporo rys. Spróbuj wjechać honownicą wtedy pokaże czy da się chociaż trochę je zniwelować. PS Cylinder wgląda jakby pracował w zagęszczarce z nieszczelnym filtrem.
Ja tu słyszę że silnik nadaje się do remontu, chodzi jak Diesel... Łożyska wału korbowego do wymiany. Cylinder i tłok nowy chiński za 50 zł? Przed jego wymianą było to samo? Wydech drożny? Objawy wskazują na ubogą mieszankę lub nieszczelny filtr powietrza.
Dla pewności zmieniłbym jeszcze: - przewody paliwowe (mogą być nieszczelne), - filtr paliwa też bym sprawdził, - kupiłbym i założył ten zestaw naprawczy RB-77 link → [url=http://www.greentools.pl/2768-zesta... Tutaj masz filmy jak poprawnie to wszystko zrobić: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=...
obstawiam nieszczelną rurę między filtrem a silnikiem.... przerabiałem temat u siebie ;)
Nie pamiętam dokładnie bo od wielu lat nie mam premiumek ( to fajne auta były), ale musisz zdaje się przekręcić zapłon i przycisnąć klawisz odpowietrzania przez jakiś czas i dopiero odpalić. Ale z tego co pamiętam u mnie to oznaczało problemy z zasilaniem w paliwo ( nieszczelne połączenia, filtry, itp.). Masz jakieś inne objawy?
zaworek zwrotny na filtrze lub nieszczelna pompa
No jeśli nie jest cały oblodzony to zapchany układ chłodniczy,lub nieszczelny,tylko fachowiec wymieni filtr i napełni i będzie ok.
Podczas robienia kawy lub g. wody obserwuj wężyki do i za przepływomierzem czy nie mam bąbli powietrza. Może pobierać powietrze ze zbiornika wody(nieszczelny filtr wody), częsty przypadek przy stosowaniu tanich filtrów. Zawsze możesz wymienić pompę - dużo nie kosztuje. Skąd pomysł na naprawę bez gruntownej diagnozy? Zawsze może wymienić cały ekspres...
Jak będziesz przy tym kotle to zrób zdjęcie. Spotkałem się z nieszczelnym zaworem 2 x - osad po cięciu rur gazowych w formie żółtego proszku zasypał całą ścieżkę gazową i przeszedł przez filtr... - nieszczelna uszczelka zaworu ale tu akurat wyczułem zapach gazu ulatniającego się przez dysze. Ale dużo częściej widziałem spitolone podłączenia.
Dziwne że wogle odpalił bez przepływomierza, tak samo jeśli dolot będzie nieszczelny.
Witam kolegów.włączę się do tematu.Miałem ten sam problem z Oplem Astra II 2.0 DTI.Problemem okazał się nieszczelny filtr paliwa.Zmieniłem całą obudowę i założyłem nowy filtr i problem znikł.
Masz problem z ciśnienie zasilania paliwa - za niskie. Możliwe przyczyny: filtr, pompa, przewód nieszczelny itd...
W tym silniku dość częste objawy spowodowane nieszczelnym filtrem paliwa.Lubi się tu także zawiesić ręczna pompka paliwa.Na początek bym ją ominął,potem uszczelka na pokrywie filtra
Nie, masz nieszczelny filtr paliwa, a właściwie ręczną pompę...
Najprościej podłaczyć pod komputer - co wskaże. Świece żarowe nie grzeją - przepalone albo za niska rezystancja Układ paliwowy - zapowierza się (może nieszczelny filtr paliwa)
Tam pompa wtryskowa sama ciągnie paliwo ,jak nie ma w filtrze paliwa to zeszło przez nieszczelne przelewy trawersy lub uszczelki na filtrze.Ściąg wąż przy filtrze ten zasilający i pompką spróbuj podciągnąć paliwo jak nie leci coś przytkane.
Jeśli luz zaworowy ok może być głowica padają jak muchy ( a jeszcze jeśli uszkodzony filtr lub nieszczelne połączenie z gaźnikiem to już całkowicie prawdopodobne). Co do filmiku nie polecam tej metody. Co do znaków zawsze jest jakaś odchyłka (choć u Ciebie trochę duża) ale nie powinna mieć znaczącego wpływu na kompresje.
Chłodziarka chyba za mało chłodzi jakieś 12 stopni utrzymuje Można wstępnie określić przyczynę? Można, 1. Nieszczelny układ. Za mało czynnika. 2. Zapchany filtr, osuszacz. Trzeba poprosić service.
Lepiej szczelny filterek nisz nieszczelny/cieknący tłumik.
Kolego , jeżeli masz nieszczelny filtr to paliwo będzie się cofać do zbiornika bo tam jest najniżej i może zapowietrzyć cały układ. To , że znalazłeś nieszczelność , nie polepszy odpalania , trzeba jeszcze tą nieszczelność usunąć.
Jeśli przewód między filtrem a pompą jest jak piszesz przezroczysty, a podczas pracy silnika widać w nim pęcherzyki powietrza wędrujące do pompy- to powietrze dostaje się wcześniej: przez nieszczelny filtr lub przewód przed filtrem, zazwyczaj ma to miejsce na złączach. Usterka nie jest poważna, ale trudna do zlokalizowania i niemożliwa do usunięcia...
Zapchany filtr lub nieszczelna instalacja i uciekł środek chłodzący, trzeba wezwać serwis.
Kolego po prostu zobacz gdzie masz suchą pompe a gdzie ci wycieka ropa. Po drugie żaden zaworek zwrotny nie pomoże na nieszczelny filtr. Po trzecie może koło baku ciągnąć jak cudowane w stodole. Powiedz szczerze czy był zdejmowany wałek rozrządu i rozpinany rozrząd?
Witam jeżeli świece są ok to gdzieś masz nieszczelny układ zasilania paliwem i silnik się zapowietrza .Podasz mu samostart to przeciągnie paliwo i jest w porządku .Sprawdź przewody paliwowe najlepiej pod ciśnieniem lub wizualnie zobacz czy nie ma czasem gdzieś wycieku paliwa.Przyczyną może być także wadliwy nieszczelny filtr paliwa gdzie może pobierać...
Koledzy, sprawa wygląda następująco, na minusie odpala za drugim,trzecim razem ale na próbę założyłem zaworek zwrotny między filtrem a pompą WC odpalanie poprawiło się bardzo odpala za pierwszym kręceniem dziś rano - 5 czyżby układ nieszczelny? wymień filtr paliwa może być nieszczelny zwróć uwagę na szybkozłączka na filtrze oryginalnie powinien być...
Proponuję podłączyć tak zwany lewy zbiornik paliwa omijając filtr paliwa , podłączyć przewody paliwowe bezpośrednio do pompy wtryskowej umieścić pojemnik nad silnikiem odpalić silnik aby zassał paliwo zgaś i pozostaw na kilka godzin . Jesli po tej czynności silnik odpali bez problemów , można stwierdzić że występuje tu nieszczelność w układzie zasilania...
W zwykłych TDI jak filtr nieszczelny to pociągnie powietrze, w PD pocieknie.
Nośnikiem oleju smarującego silnik w 2 T jest paliwo. Jeśli, dawka paliwa będzie niska to i ilość oleju będzie niska i gorsze smarowanie. Poza tym uboga mieszanka to wyższa temperatura spalania i wyższe od dopuszczalnych obroty. Silnik, nie taktuje tylko wyje. I mamy trzy destrukcyjne dla silnika czynniki. Wysoka temperatura, brak smarowania i wyższe...
Sam wymieniałeś ten filtr? Jak sam wspomniałeś pewnie się zapowietrzył. Czy jak okręcasz filtr jest w nim paliwo? Może spróbuj go zalać paliwem, skoro masz nieszczelną pompkę służącą do odpowietrzania.
Nie raczej nie, zbiorniczek na płyn hamulcowy jest na środku i wokół jest czysto, patrz zdjęcie. https://obrazki.elektroda.pl/3489429200_... To syczenie bardziej mi pasuje na nieszczelny filtr powietrza (był demontowany bo inaczej nie wyciagniejsz starego akumulatora), moze za słabo dokręciłem ale skąd tam wyciek ? Na innych forach...
Jak nowy filtr zalałeś paliwem przez założeniem i instalacja była by szczelna to sam by się odpowietrzył po chwili i po kłopocie, powietrze w przewodach świadczy o nieszczelności układu szukaj najpierw przy filtrze prawdopodobnie nieszczelny "powrót" przy filtrze.
Hej o tym wynalazku (VR6) możemy pogadac ale dopiero w poniedziałek bo teraz musze spadac. Jednym słowem powiem ci że ten model jest wyjątkowy, fajnie wygląda ale problemy z nim mam od kąd go kupiłem. jak ci pasuje to pogadamy następnym razem ok? Cisnienie oleju jest dobre tylko zapomniałem dodać jeszcze jeden ważny problem, a mianowicie, nieszczelny...
Dławienie się na benzynie może oznaczać zapchany filtr paliwa i/lub umierającą pompę paliwa. Szybciej bym obstawiał filtr. Również może być nieszczelny zawór na butli bądź na parowniku. Jak chcesz sprawdzić to zakręć butlę i zobacz efekty. Odnośnie gazu, warto byłoby filtry w nim zmienić, i zobaczyć jak będzie się zachowywał. Problemem mogą być również...
nieszczelny dolot,brudny filtr powietrza
W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
Rozwiązanie problemu - zapowietrzanie poprzez nieszczelną obudowę filtru. Obudowa do wymiany i wszystko działa.
Ja mam zaufanie tylko do dwóch marek, Mann i Knecht. Np Filtrona nie lubię i nie polecam choćby dlatego że na zachodzie mają całkiem inne produkty choć pod tym samym nr katalogowym no i filtry paliwa do diesli bardzo często trafiałem nieszczelne.
kolego, 90 koni to ty nie czułeś. Jak założysz sprawna przepływkę dopiero poczujesz. Jazda z odpięta to jazda w trybie awaryjnym bez kalkulacji mieszanki. Zepsuć się może sonda, katalizator, upalić zawór, dziura w tłoku, pękniecie tłoka lub głowicy. Paliwo w oleju, duże spalanie. No coś się zepsuje na pewno. Przepływomierz wyczyść sprayem do czyszczenia...
Może gruszka do odpowietrzania jest dziurawa. Miałem kiedyś problem z nieszczelną puszką na filtr paliwa ale wtedy gasł zaraz po odpaleniu.
Może to wina nieszczelnej gumy łączącej filtr powietrza z gaźnikiem ?
Błoto dostaje się do środka gaźnika? W takim razie filtr i rura łącząca są nieszczelne, albo sam filtr znajduje się w niefortunnym miejscu i leci na niego woda z błotem... na to jeszcze filtra nie było...
ja demontowałem i myłem w benzynie moj silniczek i było ok- powodem jest nieszczelny uklad filtru powietrza lub stary filtr, sprawdz to ps. mialem dziury w rurze łączacej filtr z kolektorem ssącym
Głośny dźwięk z filtra może wskazywać na nieszczelne zawory ssące. Zrób poprawnie pomiar kompresji
Więc tak może być-zapowietrza się-siada pompa wtryskowa-ziornik za szczelny -nieszczelne powroty-filtr paliwa-jakość paliwa to tak na początek.Będziesz jeszcze płakał nad tym złomem.
Przyczyn może być kilka: -zanieczyszczony filtr gazu, -nieszczelny lub zapchany filtr powietrza, -zła regulacja na przewodzie do mieszalnika, -sztywna lub pęknięta membrana parownika. Przed czyszczeniem filtra gazu ZAKRĘĆ ZAWÓR NA BUTLI!!!Następnie włącz auto na gazie i zaczekaj aż samo zgaśnie.
Tak na oko, nieszczelny układ chłodzenia lub przytkany filtr. Musisz wezwać kogoś kto Ci to sprawdzi i potwierdzi.
Raczej powinna się załączać zaraz po przekęceniu stacyjki. To nie norma, że przy przekręceniu załącza się pompa. Ja bym rzekł 50/50 czy powinna się włączyć czy nie. Zależy nawet nie tyle od producenta co od modelu. Sprawdż bezpiecznik, przekażnik, instalację i napięcie za nimi.Jak ok to bak do wyjęcia. Bezpiecznik sprawdzony, ale resztę zgodnie ze...
Dziurawy wężyk paliwa, zatkany lub nieszczelny przewód podciśnienia, niedrożny filtr paliwa, tyle na początek.
Zrób diagnostykę, taki sposób to szukanie igły w stogu siana. Moze być turbo, nieszczelny dolot, erg filtry itp...
W takim przypadku czy jest możliwość podłączenia i do czego wyciągu kuchennego. Możesz stosować okap z filtrem.
Przekaźnikiem steruje komputer, jak auto odpala to na pewno jest tam zasilanie co do odpalenia po nocy to nieszczelny układ paliwa przy filtrze, uszczelki wtryskiwaczy, albo pompa jak dużo ma przejechane.
prawdopodobnie masz nieszczelne przewody przy filtrze paliwa co się objawia poceniem.Druga sprawa następuje zapowietrzenie układu paliwowego w tym samym miejscu
zdaje sie ma nieszczelny układ i powoli ulatnia sie freon trzeba otwozyć układ wstawić zaworek wymienic filtr poszukać dziury jesli będzie widoczna zrobić próżnie wpakowac czynnik chłodniczy skasować klienta :)
Widocznie filtr jest nieszczelny. Nie powinno być powietrza.
Może być nieszczelny lub źle wkręcony filtr wodny.
Zatkany filtr, nieszczelne przewody, zapaćkany smok w baku. Skoro z butelki pali, to chyba nie takie trudne znaleźć czemu?
Problem został rozwiązany. Przyczyną całego zamieszania okazał się jeden z przewodów paliwowych który był nieszczelny oraz zapchane filtry paliwa i filtr w pompce ręcznej. Temat uważam za zamknięty.
witam w moim fiacie doblo 1,9d błąd P0252 okazał się niczym innym niż nieszczelnym układem paliwowym "air on fuel" (zapowietrzony). polecam też sprawdzić drożność przewodu zasilającego z filtrem włącznie i przede wszystkim powrotu bo jak będzie przytkany to auto nie będzie chciało spadać z obrotów i na wolnych obrotach faluje i gaśnie. Przerobiłem ten...
Jon amonowy jest ciężko usunąć. Nie masz jakiejś gnojówki w okolicy czasem?? A może kolega ma nieszczelne szambo?
Doładowanie jest małe jak 1 bar powino być w okolicy 1.3bara . Zaworki od "przepustnicy" sprawdź mogą dać taki obiawy lub powietrze w uk. paliwowym - nieszczelne złącza przy filtrze paliwa.
Przyczyn może być kilka: -mało gazu w zbiorniku, -zanieczyszczony filtr gazu, -nieszczelny lub zapchany filtr powietrza, -zła regulacja na przewodzie do mieszalnika, -sztywna lub pęknięta membrana parownika. Jezeli auto na benzynie jedzie dobrze to to spadek mocy na gazie przy silniku 1.8 nie powinien być zauważalny. Przed czyszczeniem filtra gazu ZAKRĘĆ...
Niestety z tego co wiem to "niedasie" wyczytać kodu usterki beznarzędziowo. Usterka może być zupełnie błaha, typu nieszczelny wężyk podciśnieniowy powodujący problem ze sterowaniem ciśnieniem doładowania czy zatkany dolot (filtr powietrza?), poprzez np padający przepływomierz a na awarii pompy skończywszy.
witam. a może warto zajrzeć do filtara paliwa. Podobny efekt można uzyskać przy przycinjącym się wtrysku. Lub nieszczelnych gniazdach zaworowych. uważam że trzeba zebrać trochę danych a potem wyciagnąć wnioski 1 filtr 2 wtryski 3 pomiar ciśnienia 2,3 - za ten zabieg u mnie we wsi zapłaci się góra 60 pln-enów pozdrawiam
Nie napisałeś ile lat ma kocioł. Przyczyn ubytku wody może być kilka - naczynie przeponowe niesprawne, wymiennik kotła uszkodzony, nieszczelna instalacja lub armatura. Stuki mogą być spowodowane zanieczyszczeniami w kotle. Czy masz zamontowany filtr przed kotłem na powrocie z instalacji grzewczej ?
przyczyna nie mrożenia i jak to ewentualnie sprawdzić? 1. Przyczyna. a) Mało czynnika roboczego w układzie. b) Zapchany/niedrożny filtr, filtrujący ten czynnik. 2. Sprawdzenie. a) Sprawdzenie szczelności układu - jeżeli jest nieszczelny, wymiana agregatu. - jeżeli jest szczelny, b) Wymiana czynnika roboczego. c) Wymiana filtra. W obu przypadkach, potrzebny...
o ile faktycznie oringi na filtrze są nieszczelne? jeżeli wszystko jest szczelne to powinien problem zniknąć?
Ale jak chciałem ruszyć to zdechł w filtrze paliwa nie ma. zapowietrzył się czyli masz nieszczelny układ paliwowy
Generalnie ta dokumentacja wystarcza, można zdiagnozować manualnie wyświetlając błędy. Co do schematu elektryki to raczej na piechotę. Póki co nie znalazłem takowego. Zrób diagnozę i wstaw numery błędów zobaczymy co się dzieje. Może jest uszkodzona mechanicznie koniec tarcz, rozsypany kosz, nieszczelny któryś siłownik, zapchane filtry, za mało oleju....
Czy jesteś w stanie zaobserwować w którym to momencie się dzieje (rozruch/praca)? Jak wygląda poziom paliwa w filtrze podczas pracy? Czy węże olejowe między palnikiem a filtrem są ok? Może są nieszczelne?
Witam PSID 87 FMI1 to znaczy pompa AdBlue niskie obroty pompy np awaria pompy lub coś blokuje pompę co jest mało prawdopodobne druga przyczyna to częściej spotykana pompa nie może wytworzyć ciśnienia w układzie spowodowane nieszczelnością układu np złączki na przewodach albo nieszczelny dekiel filtra trawiło mi sie już 3 razy myślę że pomogłem
Tu przyczyna tkwi w zabitym filtrze paliwa, pisał o tym (at)kubowit . Filtr ma zbyt małą przepustowość i przy ostrej jeździe nie wydala. Gdy puszczasz nogę z gazu paliwo znowu napełnia układ. Gdyby były nieszczelne przewody to byłby problem z rozruchem po postoju.
A może chłodniczka oleju?wymiennik przy filtrze jest nieszczelny,tam też może woda z olejem sie mieszać Dodano po 1 to wszyscy na raz o tym samym pomyśleliśmy hi
moim zdaniem paliwo się cofa.gdzieś nieszczelne masz przewody jak zmieniałeś filtr i od tamtej pory to się zaczeło dziać skupił bym się w tym punkcie
Witam .Na 99% nieszczelne przewody paliwa. Przy filtrze są uszczelnienia,które czasem "puszczają" Dodatkowo można wstawić zaworek zwrotny na przewodzie nadmiarowym paliwa,czasem pomaga.
macie jakieś pomysły? Nie piszesz z jakiego roku masz auto i z jaką pompą. Zakładam, że z Boschem. 1. Raz ruszony filtr - zwłaszcza na mrozie - często jest nieszczelny i powoduje zapowietrzenie układu. Zakłada się nowy filtr po oczyszczeniu powierzchni przylegania we wsporniku szmatką z benzyną ekstrakcyjną, gumkę uszczelki oraz wyoblenie na filtrze...
Sprawdz reka czy waleczek sie lekko kreci, bo jesli lekko to moze wina lezy po stronie odkurzacza-sprawdz czy dobrze ciagnie. Bo jesli bedzie slabo ciagnal to i turboszczotka niebedzie krecic(brudne filtry, nieszczelny waz ssacy)
Może coś wpadło w zawór regulujący ciśnienie oleju. Może nieszczelny jest rurka zasysajaca olej przy pompie? Jaki jest tam filtr oleju? odsrodkowy ,,bąk"? Z panewkami korbowodowymi i głównymi coś robiono? Czy złożono na starych?
Sprawdź filtr przeciwpyłkowy może jest nieszczelny i nawiew jest "wilgotny".
Filtr paliwa - dokładniej zaworek na nim, nieszczelne oringi pompek, zamienione przewody. Jak bardzo ciężko pali? Rozrusznik oraz akumulator sprawny?
Dzięki kolego,bardzo mi pomogłeś. No więc samochód w pełni sprawny,usterka naprawiona. Przyczyną był nieszczelny układ paliwowy,a dokładnie filtr paliwa i prawdopodobnie uszczelniacze na wtryskach. Wszystkim serdecznie dziękuje. Zamykam temat. Pozdrawiam
ciśnienie paliwa powinno utrzymywać się w granicach 3 barów , zaworka zwrotnego nie ma na 100% pompa po włączeniu zapłonu wyruwnuje ciśnienie co słychać po przekręceniu kluczyka , jeśli następuje spadek ciśnienia to tak jak napisał kolega "robokop" nieszczelny układ zapchany filtr lub pompa już ma dość
Czy robiłeś jakąś diagnostykę???? Bo to może być przepływomierz, układ paliwowy ( zapchany filtr paliwa, nieszczelne przelewy mimo ze wyglądają na suche...), układ dolotowy powietrza (zaklejony układ egr, zatkany filtr powietrza, czujnik ciśnienia doładowania...), jak widzisz możliwości jest dużo, więc diagnostyka komputerowa to podstawa.
Ty tam masz dwie pompki? Wydaje mi się że masz wstępna i vacum. Zobacz czy wstępna się odzywa i czy w ogóle coś pompuje Dodano po 2 A kto wie czy po wymianie się poprawi. Popatrz czy ci się układ paliwowy nie poci, coś nie kapie. Może się ropa cofać jeśli pompka nieszczelna Dodano po 27 Zobacz czy w filtrze oleju nie ma. Może vacum pompa być nieszczelna....
Takie szybkie zapychanie filtra może mieć swoją przyczynę: 1) nieszczelny układ dolotowy 2) nieprawidłowe ciśnienie doładowania 3) lejące wtryski 4) niesprawny egr Filtr może okazać się, że jest stopiony i stąd problem z wypalaniem.
Może filtr brudny? Może ścieżka paliwowa nieszczelna?
Może to głupia rada ale sprawdź czy w zbiorniku masz paliwo. Z opisu wynika, że jest to układ tradycyjny gdzie pompa mechaniczna zasysa paliwo i tłoczy do gaźnika. Jeśli już jest to paliwo w zbiorniku to nie ma wyjścia innego jak wyjąć popmę i zobaczyć co ją boli. A mogła pęknąć przepona abo sprężyna ewentualnie pod zaworek dostało się zanieczyszczenie....
Masz uszkodzony uklad chlodniczy jezeli to jest lodowka z dolnym zamrazalnikiem. 1-uklad chlodniczy jest nieszczelny 2-czasami filtr sie zapcha 3- uzupelnienie nie zawsze na dlugo wystarczy 4- chyba kupisz nowa 5- koszt od 130zl w gore zalezy od rejonu polski 6-zapros dobrego chlodnika na diagnoze
hmmm brak mocy moze byc spowodowany nieszczelnym zaworkiem od podcisnienia turbiny. Znajduje sie z lewej strony pod filtrem. Odpowiedzialny jest za wlaczanie turbiny przy odpowiednich obrotach. Jezeli jest nieszczelny to nie ma sily popchnac zawleczki, a ssanie rowniez przy tego typu usterce wystepuje .
Jeśli chodzi o pytanie jak kopci - odpowiadam na czarno - typowy dym złego spalania ropy. Zbyt wysoki stosunek paliwa do powietrza, tak bym to nazwał. Przyczyna; zapchany filtr powietrza , nieszczelny układ dolotowy , niewydajność turbiny lub nieumiejętna zmiana biegów .Zostaje jeszcze sprawdzenie wydajności pompek.
6. Pochłaniacz wilgoci To nie jest pochłaniacz wilgoci, to jest filtr, który łapie wszelkie opiłki, pyłki inne kurze. Pochłaniacz wilgoci w nieszczelnym urządzeniu ma dokładnie zero sensu.
Witam Przy obecnych temperaturach świece nie grzeją ja obstaje za zapowietrzonym układem paliwowym (nieszczelne przewody, uszczelki na filtrze paliwa itd.) ostatnio sporo było na ten temat pisane. Pozdrawiam
nieszczelny układ chłodniczy albo zapchany filtr po wymianie na używaną ( zawilgoconą ) sprężarkę, sam nie zrobisz, na gwarancji ? dzwoń po serwis , po gwarancji ? szukaj nowej :(
Dolot hmmmm... to wiele może znaczyć. Czy chodzi o to, że może być nieszczelny, żadnych świstów nie mam. Filtr wymieniony, co i jak mam sparwdzić? Do elektrit: coś więcej o tym teście może??
Masz nieszczelny układ chłodniczy na 90% lub zatkany filtr odwadniacz na 5% inna usterka 5%
5 minut to leci paliwo z przodu gdzie filtr i nie może odpalić, bo zalany Nieszczelny zawór iglicowy pływaka gaźnika, albo pływak się zatapia, bo dziurawy. Co to znaczy, że to automat? Dwa biegi na podwójnym sprzęgle?
jaka może być przyczyna, że traci na mocy? -Turbo -Podciśnienie -Zawór n75 -Przepływomierz -Filtr paliwa -Nieszczelny dolot -Problem z EGR lub jego sterowanie -Problem z pompa paliwową. Bez diagnozy można tak wymieniać.....
Uwierz pozory czasem mylą,no chyba że skład mieszanki jest nie prawidłowy,za dużo powietrza a za mało paliwa wystarczy że filtr powietrza jest nieszczelny przed gaźnikiem i już mamy problem.
Aby wykluczyć problem zasilania w paliwo proponuję założyć przed pompą wtryskowa ręczną pompkę ssąco tłoczącą paliwo ze zbiornika do pompy.Najlepsza jest gumowa bo jak jest zapchany przewód po stronie ssania to robi się gruszka pomy płaska,a jak po stronie tłoczenia nie daje się ścisnąć.Jak filter będzie nieszczelny i zaciąga lewe powietrze to pompując...
Kolego wyciągnij logiczne wnioski z tego co napisałeś: Iskra jest. Za to problem jest z paliwem. Jak naleje paliwa wężyk przed pompką i filtr to malczan zapali i podziała z 30 sekund. Filtr jest pusty. Paliwo pewnie pod wpływem upałów wyparowało bo go dużo tez nie było, może ze 4-5 litrów. Po prostu pompa nie podaje, nie zasysa paliwa z baku, z powodu...
Witam, Od pewnego czasu (kilka tygodni) zmywarka nie domywa naczyń. Była myta kilkakrotnie bez naczyń na programie z tabletką i nie pomogło. Żona mówi, że czyściła filtry od czasu do czasu. Wyczyściłem dokładnie filtry i umyłem wszystko co było dostępne od wewnątrz (ramiona natryskowe, przewód wodny do ramion, filtry, komorę filtrów i komorę turbiny...
astra nieszczelny filtr paliwa nieszczelny gaźnik nieszczelny kocioł
wkładki bezpiecznikowe lanos głowica silnik nożyce żywopłot
claas dominator mikrokomputer cobra1
Instrukcja obsługi Panasonic NV-HD635 w języku polskim Telewizor wyświetla napis "OK" i nie reaguje - co robić?